Patrick_M Postat Decembrie 4, 2019 Share Postat Decembrie 4, 2019 Asta da competitor pentru piata actuala de Touring/Adv. https://ultimatemotorcycling.com/2019/12/03/husqvarna-norden-901-going-into-production-adventure-touring-motorcycle/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flower-Power Postat Decembrie 4, 2019 Share Postat Decembrie 4, 2019 Cred că trebuie să facă ceva cu șeaua aia , e ca o sabie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Decembrie 4, 2019 Share Postat Decembrie 4, 2019 Nu pare asa ascutita, si fiind gandit pentru touring sigur nu e chiar asa rea. Dar da, arata intr-un fel. Sunt curios de greutate, ca pentru offroad mai serios conteaza mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 4, 2019 Autor Share Postat Decembrie 4, 2019 Intr-un articol zice ca ar fi 215 kg Wet, dar inca sunt la stadiul de concept. La toate motocicletele una a fost hartia, alta realitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 4, 2019 Share Postat Decembrie 4, 2019 (editat) Editat Decembrie 4, 2019 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Decembrie 4, 2019 Share Postat Decembrie 4, 2019 2 hours ago, vis-a-vis said: Husqvarna e detinuta de KTM, deci nu mi se pare ceva prea iesit din comun ca se folosesc de anumite parti ale ktm-ului 790 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 4, 2019 Share Postat Decembrie 4, 2019 Acum 57 minute, Zven a spus: Husqvarna e detinuta de KTM, deci nu mi se pare ceva prea iesit din comun ca se folosesc de anumite parti ale ktm-ului 790 E 790 întreg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Decembrie 4, 2019 Share Postat Decembrie 4, 2019 Pare a fi cam aceeasi mobra cu plastice diferite. Sunt curios cum o sa le diferentieze in final, in afara de design. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 4, 2019 Share Postat Decembrie 4, 2019 Acum 3 ore, vis-a-vis a spus: E 790 întreg E 790 cu motor de 890 si nu are nici "alien vagina"!!!! Acum 6 ore, Patrick_M a spus: Intr-un articol zice ca ar fi 215 kg Wet, dar inca sunt la stadiul de concept. La toate motocicletele una a fost hartia, alta realitatea. Motorul de 890 e mai usor cu cateva kg fata de cel de 790 Acum 7 ore, Flower-Power a spus: Cred că trebuie să facă ceva cu șeaua aia , e ca o sabie.. Huh ??? Acum 7 ore, Patrick_M a spus: Asta da competitor pentru piata actuala de Touring/Adv. https://ultimatemotorcycling.com/2019/12/03/husqvarna-norden-901-going-into-production-adventure-touring-motorcycle/ Stiu ca iti place pentru ca seamana cu 990, dar momentan nu au dat nici o specificatie. Adica mna in afara de ceea ce se vede cu ochiul liber [si nici aia nu e obligatoriu sa ramana asa], nu prea poti sa stii nimic despre mobra. De ex in poze e aratata cu suspensia aia smechera, ceea ce nu cred ca va ajuge si pe mobra standard . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Decembrie 4, 2019 Share Postat Decembrie 4, 2019 Acum 5 ore, Zven a spus: Husqvarna e detinuta de KTM, deci nu mi se pare ceva prea iesit din comun ca se folosesc de anumite parti ale ktm-ului 790 Tha. Acum 4 ore, botezu' a spus: Pare a fi cam aceeasi mobra cu plastice diferite. Sunt curios cum o sa le diferentieze in final, in afara de design. Nu numai plastice. Și altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 4, 2019 Share Postat Decembrie 4, 2019 Ce vă mai place să visați... (cai verzi pe pereți) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 12, 2019 Share Postat Decembrie 12, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 13, 2019 Autor Share Postat Decembrie 13, 2019 Totusi, nu inteleg. E ceva rau ca provine din KTM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Decembrie 13, 2019 Share Postat Decembrie 13, 2019 Eu nu vad nimic rau. In schimb sunt curios care o sa fie diferenta, ca trebuie sa fie ceva care sa-l faca atractiv intr-o directie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 13, 2019 Share Postat Decembrie 13, 2019 Nu e rău deloc. D-aia se și globalizează industria. Există platforme de la care se pleacă. În cazul nostru platforma de 790 adventure. O personalizezi ca să fie o Husqvarna. Că vor mări cilindreea la 900, e simplu. Dar e aceeași motocicletă de la care se pleacă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 30, 2021 Share Postat Martie 30, 2021 https://www.motorrad-magazin.at/motorrad-magazin.at/artikel/1/85/4632/Husqvarna+Norden+901%3A+Erwischt%3A+Seriennahe+Prototypen+/LB_21111,3,5,1#LB_21111 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 30, 2021 Share Postat Martie 30, 2021 Un 890 Adventure (mult) mai arătos și probabil puțin mai scump. Arată cam gata de producție prototipul - oare mai așteaptă până în toamnă să-l lanseze? Interesantă și ideea din articol cu un Norden 1301 (i.e. 1290 Adv. restilat). De văzut dacă se va materializa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 10, 2021 Share Postat August 10, 2021 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat August 16, 2021 Share Postat August 16, 2021 destul de mare vaca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 16, 2021 Share Postat August 16, 2021 Aceleași dimensiuni cu 890 Adventure - motocicletă cu care împarte tot, în afară de finisaje și plastice. Enduro-touring de clasă medie. Pentru ceva mai mult enduro și mai puțin touring, există 690 Adventure R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 16, 2021 Share Postat August 16, 2021 De ce as lua norden in loc de 890? Aparent e aceeasi moto, alte plastice si cam atat. Si eventual mai scumpa :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 16, 2021 Share Postat August 16, 2021 Chiar acum, Adrian M. a spus: De ce as lua norden in loc de 890? Aparent e aceeasi moto, alte plastice si cam atat. Si eventual mai scumpa :)) ca arata mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 16, 2021 Share Postat August 16, 2021 4 minutes ago, Cavaleru said: ca arata mai bine Răspuns corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat August 16, 2021 Share Postat August 16, 2021 Si poate pentru carene (daca isi fac treaba) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 16, 2021 Share Postat August 16, 2021 1 oră în urmă, Cavaleru a spus: ca arata mai bine :)))) Acum 16 minute, hora09 a spus: Si poate pentru carene (daca isi fac treaba) hmm, asta da , nu zici rau 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Răspuns corect. frumusetea este in ochiu la privitoru, cum s-ar zice :)) Mie imi plac ktm urile astea insectoide bulbucate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.