Dumitrescu Nicolas Postat Ianuarie 22, 2020 Share Postat Ianuarie 22, 2020 Am vazut ca multa lume se fereste de motocicletele date pe circuit, ca sunt rupte in gura ca sunt aproape moarte, un prieten si a luat 1000rr 2008 10k pe circuit si a mai facut inca 40k pe langa ce avea in regim normal, pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dumitrescu Nicolas Postat Ianuarie 22, 2020 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2020 Am vazut ca multa lume se fereste de motocicletele date pe circuit, ca sunt rupte in gura ca sunt aproape moarte, un prieten si a luat 1000rr 2008 10k pe circuit si a mai facut inca 40k pe langa ce avea in regim normal, pe strada. Am gasit un motor care a fost folosit pe circuit de incepatori pentru a invata sa se dea, in rest a fost folosit de o fata, motorul are 12k km 2014 zx6r si + nenumaratele piese si optiuni pentru circuit in valoare de aproape 3000euro, merita un astfel de motor o sansa pe strada, sau il lasi sa zaca pe circuit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Ianuarie 24, 2020 Share Postat Ianuarie 24, 2020 nu boss , motocicletele , cum se apropie de un circuit se uzeaza 98% , mai raman 2% cat sa o vanda circuitoru , dupa care vaporizeaza ... pufff si nu mai ai motocicleta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert23mg Postat Ianuarie 24, 2020 Share Postat Ianuarie 24, 2020 Adevărata întrebare ar fi de ce sa iei o motocicleta de circuit pentru strada? Daca mergi cu o supersportiva in regim legal, o chinui. Ele sunt construite sa fie folosite la viteze mari, altfel nu se răcesc, etc. Daca te pasionează mersul tare, și vrei sa mergi la circuit cu ea, de ce nu ar merita o astfel de motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aion2014 Postat Ianuarie 24, 2020 Share Postat Ianuarie 24, 2020 Acum 19 minute, robert23mg a spus: Daca mergi cu o supersportiva in regim legal, o chinui. Ele sunt construite sa fie folosite la viteze mari, altfel nu se răcesc, etc. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Ianuarie 24, 2020 Share Postat Ianuarie 24, 2020 Un "avantaj" al motocicletelor de genul e ca accesoriile de pe el fac multj bani, sunt si de folos, nu mai investești in ele, iar daca are motorul vreo problema anume, o repari, oricum pretul de achizitie la una data pe circuit e destul de bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 24, 2020 Share Postat Ianuarie 24, 2020 Doar daca era a batranei care se dadea pe circuit duminica dupa biserica si doar cand nu era post... Am auzit eu de la cineva care a luat o masina de la ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ki77y Postat Ianuarie 27, 2020 Share Postat Ianuarie 27, 2020 Parerea mea personala e ca in general ai mai multa grija de o motocicleta rulata pe circuit decat una data pe strada. In primul rand pentru ca in general, orice "greseala" mecanica te poate costa viata ta sau a motocicletei tale la viteze mari. In al doilea rand, vitezanele sunt facute pentru viteza. Poti s-o barai si prin oras, cum facem multi de altfel, dar asta nu inseamna ca sughita cand ii dai 13k ture. Acolo ii place ei de fapt Apoi, 90% din colegii de la circuit sunt pasionati de tot ce tine de motociclism. Sa fie totul la locul lui, sa arate bine in poze, etc. Daca pe strada o mai barai pana la munca si inapoi plictisit de motocicleta pe care o ai de 5 sezoane, pe circuit cum apare ceva nou, cum iti dau balele ca parca ai vrea si tu. Greu faci compromisuri. Daca te dai pe circuit, oricum ai calcula-o, ai bani. Daca dai 70-100 euro pe zi pe taxa, cateva sute bune de lei pe pneuri, transport, echipament, etc, cred ca iti permiti si sa schimbi uleiul si consumabilele la timp. Nu de alta, dar o motocicleta slab intretinuta poate sa te tina o zi pe pista sau 20 zile. Cati crezi ca si-ar incerca norocul? Spunea un coleg mai sus ca majoritatea vin cu piese in plus. Unele sunt utile pentru mersul pe strada, altele nu. Cel mai probabil ai posibilitatea sa alegi "echiparea" pentru strada, si sa pastrezi ceva piese racing la un pret foarte bun. Eu vad asta ca pe un avantaj, pentru ca in general sa-ti iei o evacuare noua si o suspensie noua te poate ajunge la o suma egala cu pretul motocicletei respective, stock. Pe circuit in general faci mai putini km decat pe strada. Intr-o zi pe pista, daca esti hotarat ca vrei sa te dai de toti banii.. aduni cam 200 km. Daca inmultesti cu numarul de evenimente pe sezon si mai scazi si numarul de evenimente la care n-ai bani sa mergi, o sa-ti dea un numar de 15 - 20 zile pe an (eu in primul an am mers 8 zile in primul sezon pe pista). Deci sansele sa faci peste 3-4000 km pe sezon sunt destul de mici daca nu schimbi carene tot la 2 saptamani, sa mai bagi si un touring cu viteazana. Cel mai des, motocicletele de circuit se vand pentru ca posesorul isi doreste un upgrade. Upgrade la motocicleta de circuit inseamna sa fie cu cativa ani buni mai noua. Pentru ca in momentul in care apuci sa te dai un pic mai des, incepi sa bagi bani in stock. Iti iei o suspensie, doua, o evacuare, un quickshifter, carene de circuit, scarite si asa mai departe. Toate piesele astea te costa destul de mult, chiar daca faci cumparaturi doar pe ebay, asa ca ti-e greu s-o vinzi. Dupa ce ai investit cateva sute, poate mii de euro in motocicleta ta stock, iti vine s-o vinzi pentru una cu 2-3 ani mai tinerica? Sa te apuci sa bagi bani si in aia? In general, chiar daca ar avea ceva probleme la motor, de cele mai multe ori te costa mai putin o revizie a motorului decat sa schimbi motocicleta de curse cu totul. Asa ca, dupa mine, probabilitatea sa-ti iei un motor de strada maltratat e mai mare decat sa-ti iei unul de pista maltratat. Motocicleta de strada o iei cu 2k, bagi 20k km cu ea fara sa schimbi nimic si o dai mai departe tot cu 2k. Aia de pista o iei cu 2k, bagi 2k in ea, te dai 5k km si apoi vine unu si iti zice "n-o iau, ca-i data pe pista". (...) As mai avea multe de scris, dar nu are sens. E greu sa vinzi o motocicleta de pista cu mentalitatea din Romania, ce-i drept. Tocmai ce am trecut prin aceasta experienta. Romanii vor ca motocicleta sa fie "necazuta", cu "vopsea originala", putini km (in multi ani) si doamne fereste sa fie data pe pista. In momentul in care ai intrat pe circuit poti sa te gandesti serios sa duci motocicleta la casat.. ca de vandut o mai vinzi ori la juma' de pret, ori deloc. Pacat de noi si pacat de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Ianuarie 27, 2020 Share Postat Ianuarie 27, 2020 On 24.01.2020 at 10:42, robert23mg said: Ele sunt construite sa fie folosite la viteze mari, altfel nu se răcesc, etc. Mah ce nesimtite ...pe strada nu se racesc la viteza mica , la circuit nu se racesc la viteza mare si forteaza oamenii sa puna radiatoare marite ... Injinerii aia or fi uitat sa le puna ventilatoare ... Trebuie interzise! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Ianuarie 27, 2020 Share Postat Ianuarie 27, 2020 Acum 42 minute, einstein1984 a spus: ... de motoreta dusa la terasa si la cheia? Terasele inca sunt la moda, dar cheia de cativa ani nu mai e ce a fost :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Ianuarie 30, 2020 Share Postat Ianuarie 30, 2020 In mod normal alea sunt mai intretinute decat cele care au fost rulate pe strada. Un motor care a fost pe circuit, i seamna ca motorul ala poate sa mearga pe circuit si e facut sa duca 12-14K rotatii sau cate are pe ceas, ca altfel inginerii aia nu il lasau sa urce asa sus daca crapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motorist@ Postat Februarie 3, 2020 Share Postat Februarie 3, 2020 De ce ti-ai lua rr ca sa mergi pe strazile din Romania? La motoarele de circuit/competitii, in mod normal uleiul/consumabilele se schimba mai des decat la motocicletele de strada (de cele mai multe ori la ore de functionare si nu la numar de km)...deci ar trebui sa fie mai intretinuta. Dar, ramane intrebarea de mai sus... Eu unul nu inteleg asta (motoare ss pentru circuit pe strazi), cum nu-i inteleg pe aia cu Lamborghini (am vazut vreo 2 in Bucuresti) masina care are garda la sol prea mica, cred ca si pe autostrada soarelui dau cu bara de asfalt. Drumurile (cu mici exceptii) sunt varza pe plaiurile noastre mioritice, in plus canalele, sinele de tramvai, bordurile, gropile, denivelarile, nisipul, pietricelele,etc de pe carosabil... fac viata grea motoarelor de circuit sau masinilor sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian C. Postat Februarie 3, 2020 Share Postat Februarie 3, 2020 @Motorist@ îți răspund eu la nedumerire dacă vrei. Sunt posesor de RR. L-am luat sa-mi schimb naked-ul. Stau in Buc, pot spune ca l-am luat pentru drumuri in afara orasului (asta faceam si cu banditul). Nu prea intelegi pana aici, asa-i? L-am luat pentru ca e 600 (in cazul meu), l-am luat pentru ca are specificații mai bune si o pot alerga. Ok, sunt de acord cu tine ca nu se utilizeaza pe circuit supersportivele, unde si ar putea arata capacitatile, dar asta inseamna ca nimic de 600-1000 din categoria asta nu are ce cauta pe strada? Poate omul si ar lua si un naked sau adventure mers doar pe circuit, dar nu sunt.. (se gândește la pret/calitate, sa-l coste mai putin si daca mai e buna de ceva motocicleta respectiva). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 3, 2020 Share Postat Februarie 3, 2020 (editat) Acum 36 minute, Motorist@ a spus: De ce ti-ai lua rr ca sa mergi pe strazile din Romania? pentru ca oamenii e diferiti. pentru ca depasesti usor orice. pentru ca frane f bune. pentru ca manevrabilitate f buna. etc. Editat Februarie 3, 2020 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motorist@ Postat Februarie 3, 2020 Share Postat Februarie 3, 2020 Fiecare cu parerea/placerea lui. Respect alegerea fiecaruia, insa eu sunt mai pragmatic. In oras poti sa ai si mama ss-ului, nu stai in spatele unui super-moto....in plus, la drum lung cu o motocicleta cu valente de touring nu prea iti mai faci griji in ceea ce priveste calitatea infrastructurii. De-aia sustin ca ss, nu e neaparat cea mai fericita alegere. Bineinteles, sunt subiectiv....pana la urma, tine de feelingul personal. Daca iti place, aia e....treci cu vederea micile neajunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fressko Postat Februarie 25, 2020 Share Postat Februarie 25, 2020 In general motocicletele de circuit sunt cel mai bine intretinute. De multe ori au componente aftermarket de calitate, consumabile schimbate la timp. Merg de obicei doar pe vreme buna. Motocicletele RR sunt facute pentru circuit. Singura conditie: sa fie moto DE CIRCUIT. Adica nu de toata ziua si in weekend ma dau pe circuit. In tarile cu apa calda moto de circuit si NEINMATRICULATE sunt mai scumpe decat cele second "normale". Dar acolo moto de circuit aia inseamna, nu se dau cu ea pe strada... Daca as avea GARANTIA ca a trait pe circuit nu mi-as face nici o problema. Dar uita-te si tu la cum se prezinta, semeringuri furca, batai ciudate, the usual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Februarie 26, 2020 Share Postat Februarie 26, 2020 La 03.02.2020 la 11:03, Motorist@ a spus: De ce ti-ai lua rr ca sa mergi pe strazile din Romania? Motivele sunt multiple. E gresit sa judeci pe cineva ca de ce si-a luat un anume motor. Pentru ca ii place, pentru ca are/ nu are bani, iar circuitele la noi nu prea exista, asa ca daca omului i-a placut, de ce nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Februarie 26, 2020 Share Postat Februarie 26, 2020 Nu am avut niciodata motocicleta data pe circuit, insa de cate vad pe circuit sunt tinute doar in limitele superioare de rotatie (pe rosu cum se zice). Zicea cineva mai sus ca daca nu ar duce regimul acela inginerii n-o faceau sa ajunga la turatiile acelea. Corect pana intr-un punct: Poate fi exploatata in acest regim sever, insa nu va avea aceiasi perioada de exploatare ca una data pe strada. Adica sa fim seriosi: 40.000 km de street cu 5-6-7-8- rar 10 000 de ture, sunt coparabili cu 20.000 tinut in peste 10-12.000 constant? Numai daca faci aritmetica de cate ori se invarte arborele pe distantele acestea si iti reiese clar o uzura mai mare pe circuit. Iar sa cumperi o motocicleta cu gandul ca ii "faci motorul"...nu stiu ce sa zic Propulsorul si cutia de viteze sunt cele mai complexe ansamble si mai greu de "facut" conform de pe o motocicleta. Sau poate ma insel eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 26, 2020 Share Postat Februarie 26, 2020 Mai pune in calcul cateva aspecte in aritmetica de mai sus. -Nr de km/an pe circuit vs strada -raportat la nr de km, eu personal nu stiu cum se poate cuantifica uzura in cele doua cazuri, strada/circuit. -pe circuit cine sta pe rosu in peste 50% din timp? Profesionistii poate,adica aproape nimeni in România. -porniri la rece in cox pe strada(cati stau pe fundul lor pana se imcalzeste ULEIUL). -nr schimburi lichide/etc strada vs circuit -schimbare piese uzate tot asa comparativ. Si probabil ar mai fi aspecte de luat in calcul, dar mi-e lene acum sa gândesc prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Februarie 26, 2020 Share Postat Februarie 26, 2020 (editat) 4 hours ago, Fiziflash said: Numai daca faci aritmetica de cate ori se invarte arborele pe distantele acestea si iti reiese clar o uzura mai mare pe circuit. La o rotatie a arborelui in treapta X faci aceiasi Y centimetri si la 1k ture si la 10k ture. Doar ca la 10k ture ii faci de 10 ori mai repede. Editat Februarie 26, 2020 de XaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Februarie 26, 2020 Share Postat Februarie 26, 2020 Acum 3 ore, XaeL a spus: La o rotatie a arborelui in treapta X faci aceiasi Y centimetri si la 1k ture si la 10k ture. Doar ca la 10k ture ii faci de 10 ori mai repede. Stiu asta, ce voiam sa spun mai sus este ca pe circuit nu mergi in vitezele 5-6, poate nici 4, habar nu am. Si atunci chiar daca in bord ai mai putini km, acei km sunt facuti cu mai multe rotatii a arborelui decat cei facuti pe strada. Daca as fi pus in postura de a cumpara o motocicleta care a fost folosita pe circuit as face ce as face si cu una de strada: Test de compresie motor, test de drum sa nu sara din viteze. Daca vanzatorul nu ar fi de acord cu testul de compresie as cauta alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 27, 2020 Share Postat Februarie 27, 2020 (editat) daca nu o cumperi si are pret ok ,pune linkul cu motoreta , sunt interesat ,mersi Editat Februarie 27, 2020 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.