Sari la conținut

Radiator fisurat KTM 690


Postări Recomandate

Hai noroc. Ieri dupa ce am dus capra la spalatorie, dupa ce am lasat-o parcata vreo ora, am vazut ca cursese ceva pe langa. Initial am crezut ca este apa de la spalat care nu se uscase inca si mi-am vazut de drum. Dupa o alta parcare am vazut ca iar a facut o mica balta. M-am apucat de sapat si vine de undeva din stanga radiatorului. Putin uleios la pipait, deci clar antigel, o pata in zona stanga jos a radiatorului printre lamele... Plm. Plange cam cat o cescuta de cafea intro ora.

 

Acum intrebarea intrebatoare, pt ca nu am mai folosit de cand aveam dacia 1300 - functioneaza solutiile gen stop leak (daca spartura nu e mare) ? Ex https://www.emag.ro/solutie-de-etansare-radiator-liqui-moly-250-ml-8385liquimoly/pd/DWV2V3BBM/ asta vad ca are review-uri bune.

Exista riscul infundarii/obturarii altor zone din sistemul de racire bagand solutia asta in radiator ?

 

Sau nu merita si mai bine ma apuc direct de dat jos, vazut daca merge lipit sau trebuie schimbat, etc. ?

Hai multam !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sudeaza-l,nu baga solutiile de astupat prin circuitul antigelului.Nu stiu sa-ti spun in Bucuresti,dar in Cluj exista firme ce se ocupa de tot ce tine doar de radiatoare.Is convins ca exista si in Bucuresti. :)

La Dacia 1300 se baga faina de mustar.

Ai spalat-o cu jet sanatos? :)

Schimba-l doar daca nu se poate suda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curata bine locul cu  smilgher fin si alcool izopropilic si foloseste solutie epoxidica de metal ( este o seringa cu doua solutii ce trebuie amestecate, trebuie  lasat la intarit 24 ore). Am folosit aceasta metoda la un radiator de stivuitor cu doua circuite, unul de ulei si unul de apa, unde a intrat un surub la elice si a facut o gaura in cel de ulei si trei in radiatorul de apa. Metoda a dat rezultate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam baieti. Am dat o fuga mai devreme la mobra si radiatorul pare ud pe o zona destul de mare, plus o mica pata pe jos sub el... Zda masii

4A0D4CD8-1D6E-416E-BA2A-7251E541C870.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebe demontat si sudat nu te complica cu lipit cu bicomponent sau solutie de stop leak

 

demontat , bagat aer in el astfel incat sa vezi pe unde ies bulele si apoi sudat. te sfatuiesc sa o faci la un atelier care se ocupa cu asa ceva. vezi ca ai primit o sugestie mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ce am tot probat bicomponent nu a tinut la infinit,la caldura  mare se cam inmoaie;pt o reparatie provizorie merge,dar tot sudura e mai buna

In radiator e si presiune..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, Cavaleru a spus:

trebe demontat si sudat nu te complica cu lipit cu bicomponent sau solutie de stop leak

 

 

nu ai cum sa sudezi fagurii, se sudeaza capacele sau porturile .

 

incearca cu epoxy

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 19.07.2020 at 17:19, Cap0ne said:

Sau nu merita si mai bine ma apuc direct de dat jos, vazut daca merge lipit sau trebuie schimbat, etc. ?

 

Cel mai bine ar fi sa-l schimbi, teoretic se poate repara dar o reparatie corecta inseamna sudura, nu epoxy sau alte melteneli. Daca ai de gand sa tii mobretul cel mai bine ar fi sa-l schimbi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 minutes ago, megamotoreta said:

Cel mai bine e sa fii bogat si ai ai mobra noua, cu garantie si Casco, iar cand iese din garantie iti iei alta noua, urmatorul model. L-ai ajutat pe om,l-ai salvat.

 

Sunt prea sarac ca sa repar ieftin si sa raman pe urma in drum la dracu in praznic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam fain baieti pt sfaturi.

Pana la urma, pt ca aveam f rapid nevoie de mobra zilele astea (si pt ca un tip care se ocupa de suduri mi-a spus ca, in functie de unde este gaura, e posibil sa nu se poata suda...), am zis fuk it si am luat un flacon de liqui molly din ala din linkul dat in primul post.

Am bagat o seringa de 20ml in radiator, dat o tura de 10-15 min si minune, e ca nou :D Dupa vreo 300+ km facuti apoi vad ca in continuare nu curge deloc. Nush daca sunt palalila, dar parca se si raceste mai bine cu mizeria asta in radiator. Am 1-2 linute mai putin la temperatura fata de cum aveam inainte, la mers normal.

Il duc asa pana la urmatoarea revizie si atunci ii fac un flush serios si vad apoi ce zice mai departe. Dar, dupa experienta asta sincer sa fiu, sunt tentat ca si dupa flush si schimbat antigel and stuff sa bag vreo 5ml in sistem, sa fie acolo preventiv.

Hai noroc si sa nu aveti nevoie de asa ceva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Monday, July 20, 2020 la 20:17, taong_mapagbiro a spus:

Un nenorocit radiatoru asta ...sa nu mai vb cu el !  :)

Daca te ajuta , pe strada cu dedeman giurgiului ( ce pe care este intrarea )  era o firma care suda radiatoare . Acolo mi-am facut eu 2 radiatoare care au tinut pana am scapat de harburi , insa asta era acu 4-6 ani ...nu stiu daca mai exista .

 

Inca exista, la ei mi-am sudat suportii de scarite ...... str Actiunii daca nu ma insel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...