Jump to content

TET Romania – varianta “doi gugustiuci pe-o vaca”


Recommended Posts

On 13.08.2020 at 19:17, vis-a-vis said:

Nu mai zic că nici TET-ul nu mai e ce-a fost. Era alt track acum 3 ani, mult mai spre dual-sport.  

 

On 13.08.2020 at 19:40, prafrau said:

salvata si versiunea aia pentru urmatorul an de pandemie

 

Nu e ok de folosit si recomandat ca TET versiunile vechi. Principalul motiv este ca TET-ul este "marketat" ca fiind un traseu legal. Trece pe unde ai voie sa mergi cu motocicleta. Ei, traseul de acum 3 ani includea zone, precum Lacul Vulturilor, unde acum este interzis accesul motorizat. Mai apar blocaje, garduri, etc. Recomandarea este sa folositi mereu ultimul gpx.

 

 

13 hours ago, m0jave said:

Revin si cu filmul excursiei 🙃

A iesit fain. Misto aventura!

Edited by bursyllac
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Las-o dracu', că pe Baiului n-ai voie... Ne-au oprit pe noi jandarmii și ne-au ținut teoria chibritului vreo juma'de oră. Până la urmă ne-au lăsat, m-au văzut cu v-stromu și au zis că nu am cum să ies de pe drumul principal de creastă. (ceilalți doi erau cu KTM 690 și Husqvarna 701). Cică e rezervația Bucegi. Mai sunt și alte zone sub semnul întrebării, d-aia a apărut mult asfalt pe traseu. Acum e la noroc. Ideal e să nu părăsiți drumul principal și să vă dați pe toate culmile și potecile cu iarbă, așa cum faceți toți [emoji14]

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
La 13.08.2020 la 12:05, ioio_viola a spus:

foarte frumos. ce conteaza sa ai pe cineva cu tine in ture care sa stie sa povesteasca asa frumos despre locurile pe unde ai fost :))))

Ff adevarat ce spui...plus sa stie sa facs niste poze dementiale

Felicitari celor in cauza ...recunosc nu am citit tot ...dar cateva randuri citite si pozele spus totul...bv!...la cat mai multe!

Link to comment
Share on other sites

La 12.08.2020 la 8:51, prafrau a spus:

e bun pentru ce am facut cu el, dar prea greu sa fie distractiv pe portiunile dificile

si e dezamagitor fata de reclame, dar asa e viata

Fara pasager se descurca suficient de bine? Prin noroaie cu pasager cred ca e complicat cu orice ai merge si prin reclame nu am vazut pe nimeni cu pasager in spate. Unele motociclete au sea pentru pasager care nu e menita sa fie folosita prea mult, poate in caz de extrema urgenta sau pe distante scurte.

Link to comment
Share on other sites

Acum 8 ore, AdrianB1 a spus:

Fara pasager se descurca suficient de bine? Prin noroaie cu pasager cred ca e complicat cu orice ai merge si prin reclame nu am vazut pe nimeni cu pasager in spate. Unele motociclete au sea pentru pasager care nu e menita sa fie folosita prea mult, poate in caz de extrema urgenta sau pe distante scurte.

 

se descurca mai bine fara pasager, dar nu are sens sa te plimbi singur prin noroaie pe un motor pe care uneori nu o sa-l poti ridica, daca n-ai pasager exista variante mai bune

 

marimea seii o sa fie mereu o chestie subiectiva, o consider suficient de mare pentru 2 persoane, dar sunt obisnuit cu chestii incomode, nu cu goldwing

poti sa zici de un motor de 200 de kg ca nu e facut sa care pasager doar daca tu ai greutatea a 2 oameni si trebuie sa stai mai in spate ca e burta pe ghidon

Link to comment
Share on other sites

Nu de marimea seii e vorba, am zis ca desi are 2 locuri nu e facut sa mergi prin noroaie cu pasager. Da, nu e bine sa te plimbi singur prin noroaie, e bine sa fie mai multi motociclisti, fiecare singur pe motocicleta lui, e mai usor si mai sigur asa.

 

Ma interesa sa cumpar un Tenere 700, de-aia intrebam cum se comporta fara pasager, daca ti se pare suficient de buna sau nu. 

Link to comment
Share on other sites

La 03.09.2020 la 11:38, AdrianB1 a spus:

Nu de marimea seii e vorba, am zis ca desi are 2 locuri nu e facut sa mergi prin noroaie cu pasager. Da, nu e bine sa te plimbi singur prin noroaie, e bine sa fie mai multi motociclisti, fiecare singur pe motocicleta lui, e mai usor si mai sigur asa.

 

Ma interesa sa cumpar un Tenere 700, de-aia intrebam cum se comporta fara pasager, daca ti se pare suficient de buna sau nu. 

 

e o chestie de gust, de mers singur de banii aia mi-as lua 690/701, dar eram oarecum conditionat de sacul de cartofi artistic din spate

 

fata de alea tenere e ceva mai bun pe sosea/autostrada, sa mai comoda, protectie la vant mai buna

cata vreme nu te abati de la traseu fiindca ai vazut tu o poteca de capre si intelegi ca uneori trebuie sa faci drum intors ca e posibil s-o scapi intr-o rapa din care nu o mai scoti, e un motor foarte bun

daca esti un neamt care face 2000 de km de autostrada pana aici, se da o saptamana, si apoi 2000 inapoi, iar, e un motor foarte bun

 

nemultumirile mele mari la tenere ar fi centru de greutate prea sus (carter umed asa ca au urcat in cadru motorul) si lipsa de plastice moi care sa protejeze rezervorul ca la vechiul tenere (care te forteaza sa adaugi 5 kg de crashbar-uri la fel de sus)

 

probabil o sa fac ceva similar cu 790 pe la anul pe undeva, nu sunt sigur dar am impresia ca ala ar rezolva cateva din nemultumirile mele legate de centrul de greutate (cu toate ca nu o sa dea la fel de bine in poze si posibil sa ma enerveze rezervorul cand vreau sa salvez fata)

 

in concluzie, probabil cea mai buna varianta ar fi sa inchiriezi motorul 2 zile si sa faci un traseu cu genul de teren pe care vrei sa mergi, nu cred ca poate sa-ti spuna cineva de pe internet daca e bun sau nu pentru tine un motor

Link to comment
Share on other sites

La 04.09.2020 la 22:21, cozmino a spus:

Nu stiu despre T700, eu oricum sunt pilaf. Imi place de voi, sacul de/cu cartofi cu talent la povestit si de "chilot". Sa fiti sanatosi si la cat mai multe ture, preferabil povestite si pe forum.

 

  Multumim, multumim, sa fie, asemenea!  ^_^ 

Link to comment
Share on other sites

Ca proprietar de T7 nu pot fi de acord cu concluziile legate de motor.

Desi o am din ianuarie nu pot zice ca stiu tot ce poate.

Am facut o tura cumva asemanatoare dar mai scurta, cu un prieten mult ,mult mai skilled in Enduro (cateva podiumuri pe la concursuri) am vazut ce poate mobra asta in mainele cui trebuie. Da'' daca eziti nu te iarta ,asa cum am descoperit de multe ori. Ori la bal ori la spital. Din pacate cam asta e adevarul cu mobrele astea mari, adventure. Daca vrei ceva iertator ceva sub 200 kg wet e calea.

Si al 2 lea aspect e faptul ca e inchiriata , de regula fiecare are preferintele lui iar motocicletele inchiariate sunt setate undeva in mijloc sa placa la toti. Lenesa nu e deloc,pleaca instant de pe loc daca ai reglat ambreiajul acolo unde il vrei.

Luminile sunt ok pentru off road ,dar pe asfalt o idee mai bine se poate.

Are destule pacate ,clar nu e perfecta si de aia as vrea sa aud despre un motor din segmentul asta care se descurca mai bine. Pana la urma e vorba si de rider.

Link to comment
Share on other sites

Acum 14 minute, flyterlucki a spus:

Ca proprietar de T7 nu pot fi de acord cu concluziile legate de motor.

Desi o am din ianuarie nu pot zice ca stiu tot ce poate.

Am facut o tura cumva asemanatoare dar mai scurta, cu un prieten mult ,mult mai skilled in Enduro (cateva podiumuri pe la concursuri) am vazut ce poate mobra asta in mainele cui trebuie. Da'' daca eziti nu te iarta ,asa cum am descoperit de multe ori. Ori la bal ori la spital. Din pacate cam asta e adevarul cu mobrele astea mari, adventure. Daca vrei ceva iertator ceva sub 200 kg wet e calea.

Si al 2 lea aspect e faptul ca e inchiriata , de regula fiecare are preferintele lui iar motocicletele inchiariate sunt setate undeva in mijloc sa placa la toti. Lenesa nu e deloc,pleaca instant de pe loc daca ai reglat ambreiajul acolo unde il vrei.

Luminile sunt ok pentru off road ,dar pe asfalt o idee mai bine se poate.

Are destule pacate ,clar nu e perfecta si de aia as vrea sa aud despre un motor din segmentul asta care se descurca mai bine. Pana la urma e vorba si de rider.

 

eu nu sunt "skilled", nu sunt cris birch, am vazut si eu in filmulete ca altii merg si cu goldwing pe unde am fost eu si se descurca mai bine, nu am o problema sa recunosc

 

am setat suspensii, cabluri si tot ce am mai putut inainte de plecare (am luat-o 24 de ore inainte pentru setari)

am mai facut si pe drum cateva mici modificari la setarile suspensiei, fata e cam moale si pentru o singura persoana, probabil arcuri mai tari ar rezolva ieftin

 

din punctul meu de vedere, putere n-are, trage ca un cb500, dar nu m-am luat niciodata de asta, nu m-a interesat, mergeam incet la plimbare

 

si e mai greu sa mergi ori la bal ori la spital cu un motor de peste 200 de kg singur prin padure

asta o faci cand iesi cu enduro-ul in grup

 

o fi vorba de rider, o fi asta motor doar pentru aia care au podiumuri la concursuri

Link to comment
Share on other sites

Vad ca te ai ofuscat. N ai de ce. 90% dintre cei care avem vacii de asta mari suntem în situația de a fi depășiți la chestii tehnice. 

Dar din concluziile voastre am impresia ca va doreati ceva de 1200 cu suspensie de ktm, greutate de hard enduro, sa ducă doi, sa nu alunece, sa fie fiabil etc. Breaking news, nu exista. Decât dacă îți super customizezi ceva bmw. 

Poate greșesc, dar când ceva îmi da "fail"întâi ma gândesc la mine. Factorul uman e cea mai mare variabila în ecuație. 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, flyterlucki a spus:

Ca proprietar de T7 nu pot fi de acord cu concluziile legate de motor.

 

Se cunoaste ca stai prost cu logica. 

 

Sa iti explic cum sta treaba. OP a tras o serie de concluzii dupa niste date : motorul X de inchiriat, traseul Y, conditii atmosferice Z, cu pasager, etc. Tu in afara ca ai acelasi tip de motor, nu ai bifat deloc restul informatiilor pe care OP le-a folosit ca sa traga concluziile. Drept urmare nu ai cum sa fi sau nu de acord cu concluziile lui. Tot ce poti spune ca tu ai alte concluzii, obtinute de pe urma unor date initiale diferite, care sunt in contradictie cu concluziile lui.

 

Si mi se pare normal sa se fi ofuscat omul un pic, citind postul tau am concluzionat ca iti cam bati joc de skillurile lui.

Link to comment
Share on other sites

Cunoscându-l pe @flyterlucki și văzând un filmuleț cu @prafrau(ăla cu XR-ul cu roți de SM :D ) părerea mea sinceră că sunt amândoi cam de același nivel :D

E loc de mai bine și pentru mine e la fel de clar că mobra e ok, trebuie mai mult curaj.

Link to comment
Share on other sites

aaa, stati calmi, skill n-am, nu ma deranjeaza adevarul

radeam putin de absurdul situatiei unui motor pentru mase care poate fi folosit doar de aia "skilled"

 

eu am comparat cu ce stiu si mi s-a parut ca yamaha s-a dus mai spre strada cu motorul asta, au facut un fel de africa twin mai ieftina

si-or fi facut calculele, asta vrea piata, nedumerirea era de ce le-a luat 3 ani sa intareasca putin cadrul unui tracer, sa-i schimbe furca, suspensia spate, sa-i puna roti 18-21 si sa-i schimbe pinionul fata de la 16 la 15 dinti

Link to comment
Share on other sites

Acum 22 ore, ioio_viola a spus:

Si uite asa se strica bunatate de topic :))))

 

nu e nimic, nu se supara initiatoarea ca se umfla tarata in noi, abia asteapta sa ne provocam la niste noroaie ca sa demonstram cine-i cel mai tare, poate ii mai iese de niste poze sau un film

Link to comment
Share on other sites

Acum 17 ore, johny77 a spus:

Cred ca ne-am intalnit in apropiere de Ciobanis. Ne-ai facut o poza.

 

Hahaaa, chiar ma intrebam daca sunteti careva pe aici :D. Ei bine, nu ati fost singurii care au pierdut drumul in ziua aia :)). 

 

Multumim din nou tuturor de aprecieri, si chiar si de discutii aprinse :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...