frigider Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 (editat) DIN NOU, ce inseamna comentatori straini BT Sport - fosti piloti in plm, scuze ca tot insist: la moto 2 ca la un mom dat unul din piloti ia mana stanga de pe semighidon pt ceva secunde - a observat comentatorul 1 gen "gigel grabbed the fork" la care imediat comentatorul 2 - "that's illegal!" nu ai voie sa iei mainile (stanga in general) de pe semighidoane (pe dreapta nu poti sa o iei ca e acceleratia acolo, mai putin la Pasini) pt ca castigi la aero, dar poate a schimbat vreo setare in bord, gen sa schimbe ceasul poate nu era pe ora de vara. asa se facea la flat track parca daca tin bine minte ce mai ziceau. unde mai pui ca inainte de cursa is tot felul de interviuri cu piloti/sefi de echipa/plm/etc/ la care nu am rabdare sa ma uit. aa, v-am zis eu ca ZArco si Peco ajung la ducati acum ceva timp? Ca am vaz in interviu inainte de cursa? si ziceati ca nu si nu? parca asa zicea un coleg, ca ei 2 au semnat. Acum 11 minute, john17 a spus: Ridicat de nas nu înseamnă mișcat înainte. O fi găurica divais care îi ridică nasu'. hmmm omul a zis clar ca dovi a furat startul, nu vb de stire kanal d ci de oameni profi si analiza cadru cu cadru... totusi vorbele tale ma pun pe ganduri, voi urmari din nou explicatiile. tind sa nu cred ca era deviceul ala ca repet, e cu ceva milisecunde inainte sa se stinga luminile. mai degraba anticipare de start. **acu pe bune aia de la digi mancau shaorma live? iar legat de KTM cu teste in plus etc, total de acord ca astia mai praf trebuie ajutati cu concesii. nici eu nu cred ca KKTM va castiga vreo cursa de GP ever . Editat August 25, 2020 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 (editat) Păi n-a câștigat doo? Nu știu cum se "măsoară" la gp startul, știu însă că pe vremea mea la coastă plecai la 59 și un pic, dacă așteptai 00 pe ceas "spărgeai" celula târziu (acum se ia de când o spargi, nu mai contează timpul de reacție, o prostie dpmdv). Pe ăla care a luat mâna de pe ghidon l-au ars? Sau doar l-au urecheat verbal haralambii britanici? Editat August 25, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 Acum 10 ore, B.B. a spus: Eu nu pricep ce nu va place la MeMeu, e un băiat super amuzant, un om simplu...ca și noi. Nu ne place cacastiga numai el (si in loc de meme poti sa pui orice alt nume care face campionatele atat de previzibile). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 Bănuiesc că îți plac ăia care nu câștiga nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 Acum 11 ore, xt600 a spus: Sincer, nici eu nu inteleg toate subtilitatile sistemului, dar banuiesc ca ideea este sa coboare centrul de greutate pe franare si mai ales la intrarea pe viraj, cu toate avantajele care decurg de aici. Din cate am inteles, sistemul asta a fost preluat/inspirat dupa cel folosit pe biclele de down hill si MTB. Cred ca acolo trebuie cautata mai multa informatie despre el. Sistemul a aparut la Ducati si pe urma l-a preluat si Yamaha. Rolul lui initial a fost sa coboare centrul de greutate la start pentru a contracara tendinta de a ridica roata fata. Sistemul se dezactiva singur la prima franare mai serioasa. Miller a avut probleme anul trecut (nu-mi amintesc circuitul) cand sistemul nu s-a dezactivat. Explicatia a fost ca distanta de la start pana in primul viraj a fost prea mica si asta a generat o viteza prea mica si o franare insuficienta ca sa dezactiveze sistemul. Miller s-a chinuit cateva viraje, pana cand a dat de o franare serioasa. Dupa cursa a declarat ca se simtea ca si cum ar incerca sa ia virajele cu un chopper. Prin urmare, este folosit pe accelerare si il dezactiveaza la franare. Acum l-au extins pentru a fi folosit pe mai multe zone de accelerare, nu doar la start Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 Acum 2 ore, john17 a spus: Păi n-a câștigat doo? <<< glumeam, cum ziceau unii ca KTM nu va castiga niciodata si chiar si dupa ce au castigat ca tot e de cacao moto aia Nu știu cum se "măsoară" la gp startul, știu însă că pe vremea mea la coastă plecai la 59 și un pic, dacă așteptai 00 pe ceas "spărgeai" celula târziu (acum se ia de când o spargi, nu mai contează timpul de reacție, o prostie dpmdv). Pe ăla care a luat mâna de pe ghidon l-au ars? Sau doar l-au urecheat verbal haralambii britanici? sunt camere pe fiecare linie si ideea e sa nu te misti pana nu se sting luminile parca, o sa revin cu probe. Nu l-au penalizat ac o fi schimbat vreo setare, nu a stat mult cu mana ascunsa dar mi s-a parut incredibil cum au observat imediat , live fiind, ma surprind mereu oamenii aia - cand cred ca nu mai au ce sa zica "nou" scot cate-o din asta live de raman prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 Acum 2 ore, frigider a spus: DIN NOU, ce inseamna comentatori straini BT Sport - fosti piloti in plm, scuze ca tot insist: la moto 2 ca la un mom dat unul din piloti ia mana stanga de pe semighidon pt ceva secunde - a observat comentatorul 1 gen "gigel grabbed the fork" la care imediat comentatorul 2 - "that's illegal!" nu ai voie sa iei mainile (stanga in general) de pe semighidoane (pe dreapta nu poti sa o iei ca e acceleratia acolo, mai putin la Pasini) pt ca castigi la aero, dar poate a schimbat vreo setare in bord, gen sa schimbe ceasul poate nu era pe ora de vara. asa se facea la flat track parca daca tin bine minte ce mai ziceau. Care parte e illegal? Sa ia mana de pe ghidon sau sa-si apuce furca cu ea? Sunt curios in legatura cu prevederea regulamentara. Lasand la o parte toate fazele din antrenamente cand isi fac semne ca s-au incomodat sau enervat unul pe altul, am in minte doua cazuri clare: - etapa trecuta Vin si-a pus ambele maini in cap cand a vazut motociclete cu aripi. - sezonul trecut (sau in 2018) Miller avea probleme cu buretele de sub fund si in final l-a scos de acolo si l-a aruncat in spate. In timpul cursei. Cu mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 Acum 7 minute, ilarionciobanu a spus: Acum l-au extins pentru a fi folosit pe mai multe zone de accelerare, nu doar la start prea tare. si dubios in acelasi timp sa te joci cu sistemul ala.. Acum 1 minut, ilarionciobanu a spus: Care parte e illegal? Sa ia mana de pe ghidon sau sa-si apuce furca cu ea? Sunt curios in legatura cu prevederea regulamentara. Lasand la o parte toate fazele din antrenamente cand isi fac semne ca s-au incomodat sau enervat unul pe altul, am in minte doua cazuri clare: - etapa trecuta Vin si-a pus ambele maini in cap cand a vazut motociclete cu aripi. - sezonul trecut (sau in 2018) Miller avea probleme cu buretele de sub fund si in final l-a scos de acolo si l-a aruncat in spate. In timpul cursei. Cu mana. e ilegal sa ascunzi mana , ca esti mai aerodinamic, aia cu apucatu jugulu iera un exemplu din alt fel de curse. a si cica nici sa- si faca semne n-ar mai fi ok... daca tot ai zis. cand l-a depasit ala de la sky pe remi parca i-a facut semn, OMG - repet, asa au zis comentatorii, nu stiu de articole de regulament etc. ala cu Maverick e un exemplu extrem, sau si aia cand ridici mana sa semnalizezi ca esti cu probleme, sa nu exageram de ala cu miller nush ce sa zic, eu doar redau ce-au zis aia, tind sa cred ca nu mananca (cuvant urat) / shaorma aia cu miller a fost penala, trebuia penalizat oricum ca e cam aiurea ce a facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 (editat) Eu zic să le dea cu codul rutier românesc în cască! Să aibă ambele mâini pe ghidon și ambele roți în contact cu solul și, mai ales, să nu urce sau coboare de pe vehicul în timpul deplasării acestuia! A, și neapărat să reducă viteza până la limita evitării oricărui pericol pe timpul deplasării pe circuit. Să le scoată și parbrizele, n-ai văzut cum se ascund pezevenghii pe după ele ca să fie aerodinamici?!? Ba mai au și abțibilduri pe suprafața vitrată. Editat August 25, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 Acum 1 oră, danypop a spus: Bănuiesc că îți plac ăia care nu câștiga nimic M-ai citit ca pe o carte deschisa :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 https://www.crash.net/motogp/news/942975/1/mir-if-you-penalise-me-penalise-pol Sunt de acord cu el in legatura cu penalizarea lui J. Martin, dpmdv a fost o decizie discutabila. Poate si Pol merita sa fie penalizat, desi ar putea argumenta ca nu a avut de ales decat sa iasa larg, totusi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 Acum 59 minute, john17 a spus: Eu zic să le dea cu codul rutier românesc în cască! Să aibă ambele mâini pe ghidon și ambele roți în contact cu solul și, mai ales, să nu urce sau coboare de pe vehicul în timpul deplasării acestuia! A, și neapărat să reducă viteza până la limita evitării oricărui pericol pe timpul deplasării pe circuit. Să le scoată și parbrizele, n-ai văzut cum se ascund pezevenghii pe după ele ca să fie aerodinamici?!? Ba mai au și abțibilduri pe suprafața vitrată. sa tina mana pe ghidoane la 10 si 10 :))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 25, 2020 Autor Share Postat August 25, 2020 (editat) 1 oră în urmă, john17 a spus: ....și, mai ales, să nu urce sau coboare de pe vehicul în timpul deplasării acestuia! Clar. In cazul asta, Vin a imbulinat-o! Editat August 25, 2020 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 (editat) Acum 8 minute, Vallach a spus: https://www.crash.net/motogp/news/942975/1/mir-if-you-penalise-me-penalise-pol Sunt de acord cu el in legatura cu penalizarea lui J. Martin, dpmdv a fost o decizie discutabila. Poate si Pol merita sa fie penalizat, desi ar putea argumenta ca nu a avut de ales decat sa iasa larg, totusi.. "Unlike his main rivals, Mir did not have two new tyres (in his favoured medium compound) available for race two, and was thus forced to fit a used front." In articolul asta s-a lamurit si misterul cu cauciucurile neschimbate ale lui Mir. Editat August 25, 2020 de talhar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 *acum am observat ca Pol iar a "maturat" toata pista dupa ce a iesit in balarii. baiatul asta nu se invata niciodata? putea sa dea in Mir daca era mai in fata ^^ se poate viziona pe youtube , nu merge aici. Acum 14 minute, Vallach a spus: https://www.crash.net/motogp/news/942975/1/mir-if-you-penalise-me-penalise-pol Sunt de acord cu el in legatura cu penalizarea lui J. Martin, dpmdv a fost o decizie discutabila. Poate si Pol merita sa fie penalizat, desi ar putea argumenta ca nu a avut de ales decat sa iasa larg, totusi.. da, e altceva cand esti scos larg. a pierdut oricum, era pe 1 si a aj pe 3, fortat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 merita Mir locul 3 in dauna lui Pol, cum zicea cineva mai sus, Pol avea avantaj dar la virajul 3 a luat o linie defensiva de pomana si a pierdut tot acolo. gumele de la michelin dupa ce se racesc devin plastic? ca se pare ca toti au probleme cu ele si le schimba dupa fiecare sesiune de teste. 21 de seturi si tu sa nu tii acolo de backup un set pt cazuri de genu steag rosu cand stii ca ai niste mizerii de anvelope si pe pista asta s-au mai intamplat sa fluture steagul rosu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 Acum 9 minute, Cavaleru a spus: merita Mir locul 3 in dauna lui Pol, cum zicea cineva mai sus, Pol avea avantaj dar la virajul 3 a luat o linie defensiva de pomana si a pierdut tot acolo. cam asa e. Merita mir sa castige. E tare baiatul ala, pare ca l-a cam depasit pe Rins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 Acum 46 minute, Vallach a spus: https://www.crash.net/motogp/news/942975/1/mir-if-you-penalise-me-penalise-pol Sunt de acord cu el in legatura cu penalizarea lui J. Martin, dpmdv a fost o decizie discutabila. Poate si Pol merita sa fie penalizat, desi ar putea argumenta ca nu a avut de ales decat sa iasa larg, totusi.. Sau se poate argumenta ca prin manevra respectiva a pierdut 2 pozitii (la intrare in viraj era primul, la iesire era pe 3), nu ca a avut vreun avantaj. Trebuie vazut paragraful din regulament. Martin a avut avantaj pentru ca era la bataie pt primul loc si a pastrat pozitia Acum 9 minute, frigider a spus: Merita mir sa castige. E tare baiatul ala, pare ca l-a cam depasit pe Rins. E inca devreme si Rins e dupa accidentare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 Acum 48 minute, ilarionciobanu a spus: E inca devreme si Rins e dupa accidentare aha, ma refer si la faptul ca rins o mai da pe jos etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 Acum 2 ore, frigider a spus: *acum am observat ca Pol iar a "maturat" toata pista dupa ce a iesit in balarii. baiatul asta nu se invata niciodata? putea sa dea in Mir daca era mai in fata mi se pare ca are niste frustrari si devine la fel de antipatic ca si MM. oricum se vede stilul agresiv (sau stilul nu ma intereseaza de altii) in momentul in care greseste. si o sa fie tot mai evident. el a lucrat mult sa dezvolte motocicleta aia si au venit 2 tinerei si au castigat cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 Acum 34 minute, ioio_viola a spus: mi se pare ca are niste frustrari si devine la fel de antipatic ca si MM. oricum se vede stilul agresiv (sau stilul nu ma intereseaza de altii) in momentul in care greseste. si o sa fie tot mai evident. el a lucrat mult sa dezvolte motocicleta aia si au venit 2 tinerei si au castigat cu ea. am revazut revenirea de pe zona verde din elicopter si nu parea asa de agresiva ca de la nivelul solului. but still.. da , iti dai seama. aici repet, au gresit-o ca i-au aratat +0 Miller daca mergea linistit si -si atingea "markerii" era castigat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 http://everythingmotoracing.com/2020/08/25/motogp-maverick-vinales-ignored-advice-from-brembo-about-brakes/?fbclid=IwAR0uSPxkfQVZMEN7j3euWHFON84e-mnYCauvyzIF4B5_85q5Pfxpoe6fvrE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 Mda.Ce vrajeala de doi lei pe aia de la Brembo. Nu le-a ascultat sfatul Vin. Bine ca le-au ascultat sfatul Quarta si Rossi.Si au terminat mai prost decat cursa trecuta. De bine ce mergeau i-l intreba Fabio pe Vale cum merg franele.Si ala dadea din maini asa si asa. Faza aia a aratat,daca mai era nevoie dupa ce Vin a sarit de pe mobra,ca problema cu franele era seriosa. Si acum porcii aia de la Brembo incearca sa arunce pisica la piloti. Niste jeguri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 Acum 9 minute, adiy32 a spus: Mda.Ce vrajeala de doi lei pe aia de la Brembo. Nu le-a ascultat sfatul Vin. Bine ca le-au ascultat sfatul Quarta si Rossi.Si au terminat mai prost decat cursa trecuta. De bine ce mergeau i-l intreba Fabio pe Vale cum merg franele.Si ala dadea din maini asa si asa. Faza aia a aratat,daca mai era nevoie dupa ce Vin a sarit de pe mobra,ca problema cu franele era seriosa. Si acum porcii aia de la Brembo incearca sa arunce pisica la piloti. Niste jeguri. Daca se accidenta si isi rupea ceva maverick atunci poate erau fortati sa ia masuri Asa daca a sarit e vina lui marv E roman CEO"u de la brembou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 25, 2020 Share Postat August 25, 2020 Acum 18 minute, adiy32 a spus: Mda.Ce vrajeala de doi lei pe aia de la Brembo. Nu le-a ascultat sfatul Vin. Bine ca le-au ascultat sfatul Quarta si Rossi.Si au terminat mai prost decat cursa trecuta. De bine ce mergeau i-l intreba Fabio pe Vale cum merg franele.Si ala dadea din maini asa si asa. Faza aia a aratat,daca mai era nevoie dupa ce Vin a sarit de pe mobra,ca problema cu franele era seriosa. Si acum porcii aia de la Brembo incearca sa arunce pisica la piloti. Niste jeguri. cam drastic cand habar n-ai ce se petrece in culise. asa cum au mentionat 3 din cei 4 piloti au facut schimbarea, pe cand maverik a preferat feelingul de pe modelul vechi. tu ca producator nu poti decat sa recomanzi modelul imbunatatit, nu ai cum sa il bagi pe gat unui pilot daca el nu se simte ok cu el. crezi ca atunci cand BMW are un recall/actiune tehnica pt o piesa vine si te ia cu forta de acasa sa ti-o schimbe? trimite notificare, vii bine, nu vii iara bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.