Sari la conținut

05-06. 14-16 august 2020 my World Motorrad Grand Prix von Osterreich & 21-23 august, BMW M Grand Prix of Styria


xt600
 Share

Postări Recomandate

12 hours ago, john17 said:

Il cheamă aiogura! 🤬

Comentatorii erdeeș oricum vorbesc mult, prost și fără rost... 

Mie-mi plac ca-s destul de bine informati si mai aflu si eu cate ceva nou. Desigur ca nu sunt la nivelul celor de la BTS2, dar la noi sportul asta inca e pui, mai e timp. Dar sunt mult peste aia de la oirosporc.

 

 

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 484
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 53 minute, adidas a spus:

sunt mult peste aia de la oirosporc

Mai ales "safety car" putinică! :lol:

Acum 54 minute, adidas a spus:

aflu si eu cate ceva nou

Când plescăie la șaorme. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, Cavaleru a spus:

 

 

 

crezi ca atunci cand BMW are un recall/actiune tehnica pt o piesa vine si te ia cu forta de acasa sa ti-o schimbe? trimite notificare, vii bine, nu vii iara bine.

Nu vine sa te ia cu forta,dar recunosc prin chemare ca problema este la ei,nu la client.

Si marea schimbare pe care o invoci,a fost ca ailalti doi plus Morbi,au terminat cursa(mai prost decat cu alea de cursa trecuta) in schimb alea ale lui Vin s-au dus 

la vale,precum alea chinezisti.

Despre ce model imbunatatit vorbim,cand Fabio a tras drept de vreo doua ori in fp-uri.Apoi in cursa a mers slowly sa nu se duca ca Vin taras.

Mare realizare,ce sa zic.

Aici vorbim de motoGP totusi.Unde totul este fortat la maxim.

Daca aveau bun simt,macar taceau si rezolvau problema.Dar ei ce au facut,cand au vazut ca lumea sare pe ei?

Au sarit sa arunce vina pe Vin,ca nu a inlocuit un jeg cu alt jeg.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Buggy a spus:

...pff pai oricum ar fi nu e normal asa ceva...si 2...nu inteleg de ce doar la yamaha e problema asta...???

Nu stiu dar e tare dubios ce se intampla anul asta cu m gp...parca au luat covid si motoretele si cauciucurile si tot 😂😂

Pai sigur ca covidu' este di vina! Angajatii de la Brembo au lucrat de acasa si uite ce a iesit... :lol:

 

Lasand gluma la o parte, problema la Yamaha este ca M1 a ramas cea mai lenta motocicleta de pe circuit. In conditiile astea, ca sa poata scoate timpi pe tur comparabili cu concurenta, sunt nevoiti sa compenseze lipsa de top speed si de acceleratie, cu franari foarte tarzii si in consecinta foarte brutale, ceea ce duce la supraincalzirea franelor. Ceilalti nu sunt nevoiti sa franeze la fel de extrem, pentru ca au si alte mijloace la dispozitie pentru a face timpul pe tur. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, john17 a spus:

Mai ales "safety car" putinică! :lol:

Când plescăie la șaorme. 

care-i faza cu safety car?

Acum 10 minute, xt600 a spus:

Pai sigur ca covidu' este di vina! Angajatii de la Brembo au lucrat de acasa si uite ce a iesit... :lol:

 

Lasand gluma la o parte, problema la Yamaha este ca M1 a ramas cea mai lenta motocicleta de pe circuit. In conditiile astea, ca sa poata scoate timpi pe tur comparabili cu concurenta, sunt nevoiti sa compenseze lipsa de top speed si de acceleratie, cu franari foarte tarzii si in consecinta foarte brutale, ceea ce duce la supraincalzirea franelor. Ceilalti nu sunt nevoiti sa franeze la fel de extrem, pentru ca au si alte mijloace la dispozitie pentru a face timpul pe tur. 

pai si stai asa, cand toti nu mai stiu cum sa scoata cate o miime pe tur imi spui ca doar pianele franeaza la limita? 

 

lel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca da. Nu o spun  eu, o spune Rossi: This is a very severe track for the braking systems and everyone suffers, in fact all the bikes have air intakes to cool them. The Yamaha suffers even more, because we have to force the braking to recover what we lose on the straight and the stress on the systems is very great ”.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, frigider a spus:

care-i faza cu safety car?

pai si stai asa, cand toti nu mai stiu cum sa scoata cate o miime pe tur imi spui ca doar pianele franeaza la limita? 

 

lel

Repeta el intr-una la f1 că e nevoie de safety car la fiecare dudă de pe circuit și l-am botezat. Plus că tot el era și la eurosporc. 

Asta voiam și eu să zic, la curse ori accelerezi ori franezi, altfel se cheamă că o arzi aiurea și pierzi timp! Ba mai mult, o motocicletă care "duce" mai multă viteză pe viraj ar trebui frânată mai puțin decât una "stop&go", mai ales că alea fac pe linie dreaptă viteze (mult) mai mari decât pianele... Adică scazi de la o viteză inițială mai mică la una mai mare pe viraj de unde => delta v mai mică la yamaha => frâne mai puțin solicitate. Că nimeni nu frânează ca uberul pe acolo, toți întârzie la maxim momentul în care se urcă pe frâne. :moron:

Ceva pute la pulicii frânari, sau poate injinerii jafonezi pianiști au mai pilit din etrierele alea "state of the art by pulică", au băgat zeama de șters viziera în circuitul hidraulic, plm. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

etrierele sunt aceleasi pt toti nu cred ca face brembo pt fiecare producator alt etrier, Yamaha e singura care s-a plans de probleme, si brembo a venit cu o solutie si nu a fost complet ceea ce trebuie.

 

totusi franarile mai brutale aduc si un consum mai rapid al pneului fata. Asa ca daca ne luam dupa ce zice Rossi, pneurile pe Yamaha vor da semne de oboseala mai rapid pe final de cursa. si iar nu e bine..

 

Problema nu e la brembo. E la felul in care e folosita motoreta M1 ori e nevoie de niste capace de roata fata ca ale celor de la ducati care aduc mult aer la etrier pt racire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, Cavaleru a spus:

Problema nu e la brembo

Cum plm să "blow" frânele?!? Nici eu nu cred că e la brembo, probabil au băut după altă firmă de mare angajament, magneti minarelli, și își gravează numele pe cele mai ordinare chinezării! 🤬

Repet: după mintea mea (mică și puțină) am explicat că mi s-ar părea logic ca yamaha să solicite mai PUȚIN frânele! Nu e că își târâie doctorul boașele extrem și restul se plimbă, TOȚI frânează la limită, TOȚI CEILALȚI de la viteze mai mari, ba pianul cică ar duce mai multă viteză pe viraj. 🤔

Și revin: supraincălzire - da, fading - da, problemele lui Qua și din primele ture ale lui Vin - treacă - meargă. Dar să bubuie bijuteria faurită de meseriașii de la brembo de cum trage ăla de manetă?!? Adică nu după ce a transformat în căldură o căciulă de jouli incetinind mobra de la 230 măcar până la vreo 180, ci instant cum a strâns discul între fălci. Nu, sigur nu e de la brembo, etrierele sau discurile alea au venit de pe aliexpress, pulică frânaru doar le-a spoit cu aurolac și a gravat "brembo" pe ele... Și n-au fost de carbon, mai degrabă din carton! 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, john17 a spus:

Cum plm să "blow" frânele?!? Nici eu nu cred că e la brembo, probabil au băut după altă firmă de mare angajament, magneti minarelli, și își gravează numele pe cele mai ordinare chinezării! 🤬

Repet: după mintea mea (mică și puțină) am explicat că mi s-ar părea logic ca yamaha să solicite mai PUȚIN frânele! Nu e că își târâie doctorul boașele extrem și restul se plimbă, TOȚI frânează la limită, TOȚI CEILALȚI de la viteze mai mari, ba pianul cică ar duce mai multă viteză pe viraj. 🤔

Și revin: supraincălzire - da, fading - da, problemele lui Qua și din primele ture ale lui Vin - treacă - meargă. Dar să bubuie bijuteria faurită de meseriașii de la brembo de cum trage ăla de manetă?!? Adică nu după ce a transformat în căldură o căciulă de jouli incetinind mobra de la 230 măcar până la vreo 180, ci instant cum a strâns discul între fălci. Nu, sigur nu e de la brembo, etrierele sau discurile alea au venit de pe aliexpress, pulică frânaru doar le-a spoit cu aurolac și a gravat "brembo" pe ele... Și n-au fost de carbon, mai degrabă din carton! 

long story short nu yama o sa ia campionatu :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Cavaleru a spus:

etrierele sunt aceleasi pt toti nu cred ca face brembo pt fiecare producator alt etrier, Yamaha e singura care s-a plans de probleme, si brembo a venit cu o solutie si nu a fost complet ceea ce trebuie.

 

totusi franarile mai brutale aduc si un consum mai rapid al pneului fata. Asa ca daca ne luam dupa ce zice Rossi, pneurile pe Yamaha vor da semne de oboseala mai rapid pe final de cursa. si iar nu e bine..

 

Problema nu e la brembo. E la felul in care e folosita motoreta M1 ori e nevoie de niste capace de roata fata ca ale celor de la ducati care aduc mult aer la etrier pt racire.


etrierul lui Vinales a explodat. La propriu. Ce treaba are cu modul in care o exploatezi.

iar cu faptul ca Vin nu a schimbat franele, el a declarat ca, cursa trecuta nu a simtit probleme de aceea a ales sa nu le schimbe.

crezi ca dc ii ziceau aia de la Brembo ca o sa ii explodeze nu le schimba?

sau, brusc s-au prostit de la o etapa la alta?

 

franele sunt aceleasi, masele aprox egale. Difera poate circuitele pe unde vin conductele, etc...

dar, faptul ca yamaha franeaza mai tarziu si mai violent, se incalzesc, se inmoaie, dar nu explodeaza:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reacția mea e că, pt o vreme cel puțin, nu voi mai cumpăra/recomanda/monta/vinde componente pt sistemele de frânare marca brembo. Și rămân la ideea că nu avea voie să crape etrierul oricât abuz a văzut. Nu mai zic că nici varianta "îmbunătățită" nu e mult mai brează, doar că - încă - nu a crăpat fatal. 

Este totuși f ciudat că, masele motoretelor fiind oarecum egale, yamaha având viteza de top cea mai mică și în același timp viteză mai mare pe viraje, ea suferă cel mai mult. 🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Altair a spus:

Cineva le-a facut vraji, e evident 😁

Probabil au vrut sa scape de ametit si asta nu se lasă dus 

Cum , sa scape de numarul 1 de la Ymaha, de speranta lor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa zicem ca in cazul asta Brembo e vinovata de accidentul lui Vin si toti pilotii stiu asta, nici unul nu va declara asta in mod direct. Nu cred ca au voie "sa dea" in contractanti ori relatiile de prietenie nu trebuie stricate. Prin interviuri vad ca cotesc intrebarile de genul asta.

In cazul de fata, poate sau poate sa nu fie Brembo de vina. Din ce am vazut, etrierele sunt prinse de roata si furtunele de frana intra in ele plug and play, poate fi si eroare umana din partea tehnicienilor sau vreo componenta neconforma. Cam greu de crezut, dar nu imposibil.

Stiu ca toti folosesc Brembo, dar toti folosesc exact aceleasi etriere?

 

Unde ati vazut ca a bubuit etrierul? Naiba sa-i ia, aia-s monobloc, turnati dintr-un bloc de metal.

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, cuki a spus:

Ma distreaza reactiile unora...de parca franele nu ar fi componente susceptibile la defecte. Brembo incoace Brembo incolo, pianele, pilotul ... bla bla. Trebuie sa intelegeti ca franele sunt componente ca oricare altele, daca se strica insa, urmariile sunt mai nasoale decat un ambreaj explodat de ex. 

Eu sincer mai stiu de cazuri in motogp in care s-au stricat franele, chiar prin 2017/2018 in antrenamente a fost unu care mi-a ramas in memorie. Atunci parca din cauza unui voblaj violent au sarit placutele din sigurante sau ceva de genu. 

Iar in alte competitii, mai ales pe 4 roti...brake failure pe circuite care maltrateaza franele sunt la ordinea zilei.

 

In cazul de fata Vinales a fost idiot. Sincer, cand toata lumea stie de problema, 3 din 4 piloti schimba sistemul de franare chiar daca nu sunt familiariziati cu el, iar tu in cursa dupa 4 ture simti ca se duc franele, dar continui sa fortezi....imi pare idiotenie maxima care ar trebuie pedepsita intr-o forma sau alta. Totul a fost bine pana la urma, si nimeni nu a fost ranit...daca avea niste piloti in fata probabil ca se lasa cu RIP-uri.

 

 

Si placutele alea care au sarit tot de Brembo erau puse?

Eu zic ca orice piesa cedeaza aiurea este numai vina producatorului.

Mai ales in competitiile sportive.Si nu numai.

Le place sa-si faca reclama in curse,in fata milioanelor de spectatori,telespectatori si internauti.

Sa le faca cum trebuie si atunci cand cedeaza din vina lor,sa bage capul in pamant si sa suporte injuraturile si criticile.

Nu sa arunce mortul in curtea pilotilor.

 

Daca toti pilotii s-ar retrage din cursa pe motive de motor,frane ,cauciucuri care fac figuri ,am avea jumate din grila cu abandon tehnic.

Si vezi ca Vin a lasat-o mai moale vreo doua tururi,omul crezand ca sunt supraincalzite franele.Normal ca nu se astepta sa bubuie

etrierul si sa ramana fara frane DELOC.Adica nada,zero frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, cuki a spus:

Eu sincer mai stiu de cazuri in motogp in care s-au stricat franele, chiar prin 2017/2018 in antrenamente a fost unu care mi-a ramas in memorie. Atunci parca din cauza unui voblaj violent au sarit placutele din sigurante sau ceva de genu. 

michele pirro.

 

parca si stoner a sarit de pe moto intr-o cursa de anduranta tot ca nu mai avea frane?

am tot cautat dar nu gasesc.

vorba aia "caut dar nu gasesc"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plm, asta cu franele e de cacao tare, asta a patit-o la 210 dar sunt linii drepte unde ai si +340 gen aia de la Motegi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, adidas a spus:

Plm, asta cu franele e de cacao tare, asta a patit-o la 210 dar sunt linii drepte unde ai si +340 gen aia de la Motegi.

 

pai linia aia dreapta e de 300, bine yamaha e un pic sub vitezele celorlalte. a franat de la 300 si la 25-240 franele au zis piua, iar pe la 230 se vede cum incepe sa paraseasca pianu, pana s-a scurs de pe moto avea 210...

 

pierdem cam mult timp pt un incident care se intampla f rar avand in vedere cate motorete sunt in marele circ si cate curse sunt intr-un sezon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

 

pai linia aia dreapta e de 300, bine yamaha e un pic sub vitezele celorlalte. a franat de la 300 si la 25-240 franele au zis piua, iar pe la 230 se vede cum incepe sa paraseasca pianu, pana s-a scurs de pe moto avea 210...

 

pierdem cam mult timp pt un incident care se intampla f rar avand in vedere cate motorete sunt in marele circ si cate curse sunt intr-un sezon

 

Problema nu e ca Vinales a sarit de pe mobra ci ca toate yamaha au mers execrabil. Numa ca rossi, quarta si morbi au mers la consum si de-aia nu le-a crapat nimic. E ciudata rau treaba ca aceleasi frane pe alte motorete functioneaza fara evenimente de genul. 

Editat de talhar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@talhar exact asta am zi si eu mai devreme, ca numai yamaha a avut probleme. ori e felul in care sunt folosite ori cineva a gresit grav.

 

mai am o teorie, cat de des sunt schimbati etrierii astia adica dupa cursa aia de la Jerez la ce caldura a fost poate acolo au fost dusi la limita extrema si in loc sa fie schimbati au fost refolositi de dragul economiei?

 

oare cat de des schimba etrierii sau doar le fac o revizie schimband garniturile si poate pinii pe care gliseaza placutele. 

 

hai ca caut sa vad daca gasesc un documentar sau ceva informatii despre asta, chiar sunt curios

 

AM gasit asta despre Brembo: placute si discuri care rezista pana la maximum 900grade..

 

 

 

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...