Sari la conținut

o7-08. Gran Premio Lenovo di San Marino e della Riviera di Rimini & Gran Premio TISSOT dell'Emilia Romagna e della Riviera di Rimini


xt600
 Share

Postări Recomandate

Acum 17 ore, damager a spus:

 

de aia zicea Qua ca singura posibilitate de a castiga cu Yamaha este sa pleci in fata.

Problema asta e de ceva vreme si astia nu reusesc sa faca nimic in privinta asta.

Este punctul slab al tuturor pilotilor care au un stil de pilotaj bazat pe viteza pe viraj. Stoner a avut problema asta, Lorenzo si se pare ca si asta micu'. Cata vreme esti in fata si ai pista libera, nu te mai prinde nimeni.. cand esti prins in pluton, in spatele unuia mai lent si nu esti in stare sa depasesti rapid, acolo mori. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 310
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Stilul ala de pilotaj sunt nevoiti sa-l aiba,nu e ca si cum ar putea alege ei altceva - adica ala e atuul Yamaha,pe el marsham.Pilotul se emuleaza pe ce are - a zis bine Pol - daca reusesti sa le blochezi pe viraj,in rest Yamaka sunt moarte - cuvintele lui nu ale mele,deci pilotii Yamaka ce sa faca?Sunt obligati sa exploateze acea viteza pe viraj si sa piloteze in concordanta ca altceva nu au.Yamaka are si calitati dar are si probleme - una din ele fiind anul asta treaba cu segmentii si deci cu motorul.Dar per total sta bine,circumstantial sau nu,are 4 curse din 7.

Sunt in continuare de parere ca "Yamaha's way" cu L4 si maximizarea vitezei pe viraj este ideea castigatoare in dauna V4's stop'n'go si a avantajarii gripului pe accel si franare.Pastrand proportiile desigur - daca iti cad segmentii din motor si ai cu 30-40 de cai mai putin decat concurenta....degeaba ai cu 8-9kmh mai mult pe viraj :)

Acum 5 ore, frigider a spus:

eu ma tem ca o sa ia dovi titlul ca n-o sa cada niciodata si tot aduna puncte.

si ne dam seama de pe acum ca cine va lua camp il va lua cu ridicol de putine puncte.

Neah.Am mai zis - de pe locul 8 nu poti iesi campion,oricat de constant ai fi.Degeaba.Mai iese Quarta si mai impusca 1-2 victorii cu Dovi pe 7-8 si treaba e jucata.Dovi trebuie sa se treazeasca.

Zice Marquez ca e intre Quarta si Dovi,dar la cum mere,eu il vad pe Mir cel mai "periculos" anul asta.

Intradevar cine va castiga va lua campionatul gen pe 150 de puncte,dar e cel mai interesant campionat din 2013 incoace.Nici 2015 parca n-a fost asa de disputat...fix anii in care MM a fost slab :P

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Method a spus:

Meh,la Lorenzo mergea ca unsa pt ca era extrem de rapid in quali (la naiba,jumatate din circuit records inca sunt ale lui)

Mi-ai trezit curiozitatea cu treaba asta si m-am uitat. Mai are 4: Barcelona (vedem sambata daca ramane), Motegi, Phillip Island si Valencia.

Tot 4 are si Quarta. Nu-i rau pentru 1 sezon si jumatate la clasa mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ilarionciobanu a spus:

Mi-ai trezit curiozitatea cu treaba asta si m-am uitat. Mai are 4: Barcelona (vedem sambata daca ramane), Motegi, Phillip Island si Valencia.

Tot 4 are si Quarta. Nu-i rau pentru 1 sezon si jumatate la clasa mare


comparatia asta nu are nici o relevanta, alte gume, alte motorete, etc...

 

in alta ordine de idei, red bull si tech3

https://everythingmotoracing.com/2020/09/24/motogp-how-tech3-losing-red-bull-could-affect-them-plus-why-would-red-bull-leave/?fbclid=IwAR3m_v_L9nocSatvR3OQP1O6Eb1vAX68U0kNKTrYNsANUA-3TXmGUR4K-ds

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Method a spus:

Stilul ala de pilotaj sunt nevoiti sa-l aiba,nu e ca si cum ar putea alege ei altceva - adica ala e atuul Yamaha,pe el marsham.Pilotul se emuleaza pe ce are - a zis bine Pol - daca reusesti sa le blochezi pe viraj,in rest Yamaka sunt moarte - cuvintele lui nu ale mele,deci pilotii Yamaka ce sa faca?Sunt obligati sa exploateze acea viteza pe viraj si sa piloteze in concordanta ca altceva nu au.Yamaka are si calitati dar are si probleme - una din ele fiind anul asta treaba cu segmentii si deci cu motorul.Dar per total sta bine,circumstantial sau nu,are 4 curse din 7.

Sunt in continuare de parere ca "Yamaha's way" cu L4 si maximizarea vitezei pe viraj este ideea castigatoare in dauna V4's stop'n'go si a avantajarii gripului pe accel si franare.Pastrand proportiile desigur - daca iti cad segmentii din motor si ai cu 30-40 de cai mai putin decat concurenta....degeaba ai cu 8-9kmh mai mult pe viraj :)

Neah.Am mai zis - de pe locul 8 nu poti iesi campion,oricat de constant ai fi.Degeaba.Mai iese Quarta si mai impusca 1-2 victorii cu Dovi pe 7-8 si treaba e jucata.Dovi trebuie sa se treazeasca.

Zice Marquez ca e intre Quarta si Dovi,dar la cum mere,eu il vad pe Mir cel mai "periculos" anul asta.

Intradevar cine va castiga va lua campionatul gen pe 150 de puncte,dar e cel mai interesant campionat din 2013 incoace.Nici 2015 parca n-a fost asa de disputat...fix anii in care MM a fost slab :P


rezultatele din ultimii ani cam contrazic teoria ta.

honda-ducati-honda-ducati-honda-yamaha :).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, ilarionciobanu a spus:

Mi-ai trezit curiozitatea cu treaba asta si m-am uitat. Mai are 4: Barcelona (vedem sambata daca ramane), Motegi, Phillip Island si Valencia.

Tot 4 are si Quarta. Nu-i rau pentru 1 sezon si jumatate la clasa mare

Da,eh,totul merge inainte.Are cateva chiar si din perioada Ducati pare-mi-se.

Quarta aia am si zis - are viteza lui Lorenzo.Ii mai trebuie restul ca sa fie intangibil : acel ritm f rapid din primele tururi pe gume reci (pe care m-as mira sa il mai aiba cineva vreodata) si no mistakes.Asta poate,pt ca e destul de calm si de stapan pe el psihic.Fingers crossed.

Acum 4 ore, ilarionciobanu a spus:

Poate fi privita drept comparatie, insa eu am pus-o ca informatie. Mi-a atras atentia ca un incepator cu moto de client are 4 recorduri.

Daca vrem comparatie, facem cu Vinales, care are mai putine, chiar daca moto si gumele sunt la fel.

true

Acum 10 minute, damager a spus:

rezultatele din ultimii ani cam contrazic teoria ta.

honda-ducati-honda-ducati-honda-yamaha :).

Nu inteleg....ce teorie?si ce Honda-ducati etc?nu pricep ce ai vrut sa zici...

 

Ca fapt divers,un video ff interesant - o comparatie head-to-head motogp-f1 pe Mugello (acum ca tot a mers F1 pe Mugello...si probabil iar le-a valurit asfaltul :P )

 

Deci e f misto filmuletul si ne arata ce inseamna aero si desigur grip'ul : 

Moto e mai rapida cu 0.5s pe linia dreapta dar pierde direct 3s direct in primul viraj.Iar ca franare...rupere - masina franeaza cu aproape 200m mai tarziu.Plus ca ni se explica si cum sacrifica pilotii de gp iesirea si trasa dintr-un viraj pt a se incadra bine pe urmatorul in timp ce masina de f1 e flat-out in locuri unde moto nici nu viseaza iar schimbarea de directie e mult mai grea la gp,cum e si normal.

Foarte interesanta si trasa "rupta" in 2 a gp ului din ultimul viraj fata de masina de f1 care descrie trasa ideala si ajunge flatout pe exterior fara nici un stres.

Pe undeva e normal sa fie asa dar cand vezi diferentele si abordarea pe fiecare viraj...fantastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, Buggy a spus:

Surprinzator dar a rupt Yamaca....

Pana la urma care e faza cu topicul Barcelona....eu sunt antitalent la dastea ...asa ca am aprecia un voluntat😁

Eu zic ca pana nu ajungem la ultima etapa e greu de zis cine va fi marele castigator....doar daca nu se tramseaza treburile ...dar chinuit Yamaha are prima sansa...

Ducati se saboteaza singura alta explicatie nu am ...

Facuse un coleg topic si a fost criticat etc, nush unde a disparut.

 

Lui Morbi i-a luat ceva sa-nvete sa cante la pian,daca si-a intrat in ritm nu-i vad bine pe ceilalti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, Buggy a spus:

Surprinzator dar a rupt Yamaca....

Pana la urma care e faza cu topicul Barcelona....eu sunt antitalent la dastea ...asa ca am aprecia un voluntat😁

Au mai rupt ei in antrenamente si quali si au facut-o de oaie in cursa. Pana la urma, cursa este momentul adevarului. Sincer, in momentul asta Suzuki mi se pare peste Yamaha, over all.. 

 

Topicul a fost facut de colegul Vr46, dar s-a gasit unul sa fie ofensat ca initiatorul nu a putut sa posteze nu stiu ce poze. In loc sa ii spuna multumesc, s-a apucat de dat cu pietre. .. :( 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Buggy a spus:

Surprinzator dar a rupt Yamaca....

Pana la urma care e faza cu topicul Barcelona....eu sunt antitalent la dastea ...asa ca am aprecia un voluntat😁

Eu zic ca pana nu ajungem la ultima etapa e greu de zis cine va fi marele castigator....doar daca nu se tramseaza treburile ...dar chinuit Yamaha are prima sansa...

Ducati se saboteaza singura alta explicatie nu am ...

Deloc surprinzator ca a rupt Yamaka.

Surprinzator ca nu i-a rupt Ducati pe linia dreapta,la pole pe sectorul 1 era Miller in fata cu ceva infim.Morbi chiar a zis ca rasufla usurat pt ca pot iesi ff bine din ultimul viraj (probabil mai tare decat Ducati),si sa anuleze astfel avantajul Ducati pe ditai linia dreapta de 1km,pt ca se temea de lucrul asta.

Dc avem impresia ca Ducati ar trebui sa mearga bine pe un circuit cu atatea curbe tehnice?Daca Marquez intrebat daca e un circuit Ducati a replicat in 2018 ca e mai degraba un circuit Lorenzo (inca are recordul de 1:38:6 in 2018 da?Dovi sa ia notite :P ) decat un circuit Ducati?Raspunsul e clar zic eu,mai ales venind de la MM.

1 oră în urmă, john17 a spus:

Mai crede cineva că donkey eyes are susținere 100% din partea ducati? 🤔

Da.Sa crezi ca Gigi/Ducati isi saboteaza in vreun fel pilotul sau nu ii confera suport 100% mi se pare ori copilarie ori paranoia.Dovi spune el singur ca greseste :

"I still struggle on braking. It's very frustrating because it's so difficult to brake in the right way with this tyre for me," said the Italian. "And it's the only reason I'm at the back.

"On the corners, on the exit, I'm quite good. But in the braking I'm bad and when I put the new tyre and everybody has to push I made a mistake and I'm not able to use the potential and it's the reason why I'm 17th."

A mai spus-o si la Brno mi se pare - Dovi tot timpul e fair si recunoaste ca nu se poate adapta la aceasta noua guma spate la care s-au adaptat atat de bine Peco si chiar Zarco.

Acum 43 minute, Buggy a spus:

Intradevar Suzuki sta bine bine mai ales Mir e f puternic pe final de cursa ...pacat ca au probleme in calificari...dar cu toate astea Yamaca pare ca aici merge bine ...daca si mosu' sa calificat bine ...

Vinales saracu creca iar se intreaba de unde se porneste motorul 😀

Dar cursa e cursa ...vedem..!

Mir va fi iarasi de urmarit.

Vinales si eu cred ca iar o da in bara - circuit greu,nu e pt el.

Si Rossi poate impusca un podium aici.Fingers crossed.

 

Rossi on demanding 2021-spec MotoGP Yamaha and why PSRT deal is one year only

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dovizioso: Braking only reason I'm at the back

Daca el insusi zice care e problema...

Acuma na,daca tu crezi ca totul e o mare conspiratie pt a-l ingropa pe Dovi si a-l ridica pe Zarco?Miller? (ca vad ca Peco aici nu e nici el departe de Dovi),ce sa zic,feel free...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum naiba Jack, Peco și chiar "Dănilă" îi învârt casca-n cap lui donkey eyes? :huh: Până și moș Rossi s-a scremut, a mai șurubărit la pian, l-a mai acordat, și acum își târâie boașele pe circuit destul de repejor... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off și on topic:

Din motive de expirare a abonamentului sunt nevoit să urmăresc MotoGP pe Digi până reușesc să rezolv problema. Cine știe care-i treaba cu "Maravilla" Vinales? De unde au scos-o și pe asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Buggy a spus:

Dar te ai gandit ca poate asta declara el in presa ...si ca motivele pot fi altele...?

Nu credeam nici eu ...dar prea e dubios...sa fie o diferenta asa mare...e ceva putred la mijloc 

Nu stiu frate , sa declari asa aiurea ca esti tu inapt? 

Atata coloana sa nu ai? Lol

 

Eu stiu ca sunteti fani teorii ale conspiratiei DAR ducati la ce foame de titlu are ma indoiesc ca si-ar sabota pilotul care cum necum inca e pe 1. (Not for long).

Da, e firesc sa mai scada suportul pt pilotul care pleaca dar daca-ti aduce un campionat..hai frate cat de redus sa fii.

Dupa greseala cu Lore asta ar fi semn de inapoiere mintala clara, iar.

 

Asa ca lasati-o asa.

 

A, daca miller sau zarco sau peco era pe 2 in campionat sa zicem.

 

Dar unde e urmatorul ducati?

Pe 6, la 20 de puncte de lider.

Cam mare riscul sa mizezi pe el.

1 oră în urmă, Kagemusha a spus:

Off și on topic:

Din motive de expirare a abonamentului sunt nevoit să urmăresc MotoGP pe Digi până reușesc să rezolv problema. Cine știe care-i treaba cu "Maravilla" Vinales? De unde au scos-o și pe asta?

🤮

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, Buggy a spus:

tSi eu mi am pus fix aceleasi intrebari ca si tine,ca si altii...este evident ca nu are logica sa nu sprijini pilotul care se bate la titlu ...dar cum ai zis...cand pilorul nr1 ocupa prima pozitie in clasament nici nu se pune problema sa nu l sprijini...

Problema e ca e diferenta ff mare...brusc asa...cam de cand au anuntat ca Dovi nu va continua ...

Sunt anumite subiecte tabu in declaratiile pentru presa. Method crede ca exista vreun pilot in situatia lui Dovi care sa spuna, cu subiect si predicat, ca echipa nu ii mai ofera nici un sprijin. Ca toate resursele se indreapta catre alt pilot, ca pe motocicleta lui sunt bagate piese care trebuie testate, etc. Omul intelege cum sta treaba, isi tine gura, isi ia salariul si se pregateste de debarcare. Hai sa privim lucrurile in context: cum a inceput Dovi sa mearga prost, Bagnaia a inceput (ca prin minune) sa mearga foarte bine. Coincidenta, nu? Tot coincidenta este ca Gigi si Ciabatti sunt mai des vazuti in boxa lui Bagnaia, decat in cea a lui Dovi. Si tot coincidenta este faptul ca Dovi a uitat (subit) sa mearga pe o motocicleta, la dezvoltarea careia a contribuit opt sezoane. Sau poate ca a iesit brusc din forma. Sa fim seriosi. Cam prea multe coincidente... 

In alta ordine de idei, Ducati nici nu are prea multa nevoie de Dovi, pentru a lua titlul, la cum arata situatia in clasament, asa ca este evident ca nici un boss de la echipa italiana nu este dispus sa il lase pe Dovi sa plece cu un titlu in buzunar. Teoretic pot obtine titlul si cu Bagnaia sau Miller. Amu' sa vedem cum se pupa teoria cu practica.. :) 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...