Sari la conținut

Cu si despre masinile electrice


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minutes ago, Escanor said:

Deci de principiu place la cetateni motorul electric 😊

 

Lasand la o parte elctricele cred ca cel mai bine ar fi sa scapam de cazanele tdi 

 

Nu e vorba ca place, dar ai dat conditi ideale. Incarcatul rapid si autonomia mare, posibil ca undeva in 5-7 ani sa fie partial rezolvate, dar inca is multe neconuscute. Se vorbeste de black-outuri si alte nebunii.

Oricum, fara subventii nu ar fi nici 5% din totalul electricelor pe strazi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mie îmi place că proștii din Europa se plâng de noxe și te strâng de gât să te electrifici și pe restul lumii îi doare în cur.

De parcă nu trăim pe aceeași planetă.

Acum 1 oră, Escanor a spus:

Lasand la o parte elctricele cred ca cel mai bine ar fi sa scapam de cazanele tdi 

Asta se face nu înlocuindu-le cu niște colivii din plastic pe care aștepți ore întregi să le încarci, ci înăsprind verificările ITP.

Plus subvenții pe același palier ca la electrice de înlocuire a parcului vechi de vehicule.

Adică tu stat să îl subvenționezi cu 10.000 euro și pe ăla cu cazanul tdi, la fel ca pe cel cu cotețul din plastic.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, l.u.v a spus:

Mie îmi place că proștii din Europa se plâng de noxe și te strâng de gât să te electrifici și pe restul lumii îi doare în poponeata.

De parcă nu trăim pe aceeași planetă.

Asta se face nu înlocuindu-le cu niște colivii din plastic pe care aștepți ore întregi să le încarci, ci înăsprind verificările ITP.

Plus subvenții pe același palier ca la electrice e înlocuire a parcului vechi de vehicule.

Adică tu stat să îl subvenționezi cu 10.000 euro pe ăla cu cazanul tdi, la fel ca pe cel cu cotețul din plastic.

Așa ar fi fair.

 

ca motociclist, as prefera mai multe spring-uri decat golf-uri noi tdi

in 6 luni li se infunda filtrul de particule, intr-un an romanul il taie, eu inhalez aceleasi noxe fiindca prostul nu intelege ca nu poti sa mergi 20 minute cu tdi-ul

problema mea e in bucuresti, nu sunt asa afectat de tractoarele de pe camp sau autostrada, dar alea 5 minute dimineata intre casa presei libere si arcul de triumf sunt neplacute

 

ca pasionat de masini, astept tractiune spate, sub 1.5t si sa bage incarcare la adancata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema pleacă de la ITP, care se face pe șpagă, nu intrăm în detalii.

Cât despre febra bio/eco, un incendiu de pădure sau o erupție vulcanică anulează orice tentativă de "electrificare".

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, Lucian_M a spus:

Problema pleacă de la ITP, care se face pe șpagă, nu intrăm în detalii.

Cât despre febra bio/eco, un incendiu de pădure sau o erupție vulcanică anulează orice tentativă de "electrificare".

Problema pleaca de la bani,nivel de trai.

Plus ca nu toti gandesc si mai ales nu-si permit ca hipsterii it-isti sau bugetarimea capitalista sa se bage la rate pentru o ragalie noua .Ragalie noua care in 3-5 ani cat se platesc rate si dobanzi   ajunge veche.

O sa mai spun  inca o data ITP-ul se trece si in Germania si in Anglia si in mai toate statele vestice usor.

Mai ales pe partea de noxe.

Exigentele sunt mai mari pe cea de siguranta.Dar cu noxele se rezolva si la ei.Direct sau prin diverse tertipuri.

Au si ei saracii lor,care trebuie sa se deplaseze.Si atunci se gaseste intelegere.

Ce trece la noi pe neve ,trece si la ei.Ce nu trece nici la ei ,nu trece nici la noi.

Cine nu crede poate verifica usor.Aduce o ragalie veche de 10-15-20 de ani cu MOT/TUV valabil si o baga 

la verificat noxe.Sa vedem cate trec?

O sa va zic pronosticul meu.Putine spre deloc.

Multe masini cu ani putini merse preponderent prin oras nu mai pot trece noxele fara ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Este vorba și de țărănie și fițe de doi bani.

Își ia melteanul un Mercedes de 5-8-15 ani.

Care merge mult și bine cu condiția să fie întreținut.

Dar țopârlanul nu are bani de așa ceva și dă năvală pe grupuri dedicate cu "boss,  mi s-a aprins aia în bord, sau "cumpăr arcuri/discuri frână/cauciucuri SH".

Și apoi melteanul se apucă și îi taie dpf ul și îi scoate EGR ul ca să îi pună cai mulți boss!

Pune controale dese Poliție - RAR în trafic, dă 1 miliard amendă și anularea licenței inspectorilor ITP care fac mânării și ai să vezi că într-un an se reduce cu un sfert parcul de rable.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, adiy32 a spus:

Problema pleaca de la bani,nivel de trai.

Plus ca nu toti gandesc si mai ales nu-si permit ca hipsterii it-isti sau bugetarimea capitalista sa se bage la rate pentru o ragalie noua .Ragalie noua care in 3-5 ani cat se platesc rate si dobanzi   ajunge veche.

O sa mai spun  inca o data ITP-ul se trece si in Germania si in Anglia si in mai toate statele vestice usor.

Mai ales pe partea de noxe.

Exigentele sunt mai mari pe cea de siguranta.Dar cu noxele se rezolva si la ei.Direct sau prin diverse tertipuri.

Au si ei saracii lor,care trebuie sa se deplaseze.Si atunci se gaseste intelegere.

Ce trece la noi pe neve ,trece si la ei.Ce nu trece nici la ei ,nu trece nici la noi.

Cine nu crede poate verifica usor.Aduce o ragalie veche de 10-15-20 de ani cu MOT/TUV valabil si o baga 

la verificat noxe.Sa vedem cate trec?

O sa va zic pronosticul meu.Putine spre deloc.

Multe masini cu ani putini merse preponderent prin oras nu mai pot trece noxele fara ajutor.

 

Hai sa nu dam exemplu de la noi, dar aia prin vest au transport bine pus la punct. Mașina nu este obligatorie și nici un drept fundamental. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, Escanor said:

De curiozitate. o intrebare catre "petrolheads": daca de maine (sa zicem) ies pe piata masinile electrice cu bateriile mult visate (sunt eco de produs, reciclabile 99,99%, au capacitate mare, dimensiuni si greutate reduse, se incarca foarte rapid 5 minute, sunt pasive in sensul ca nu exista risca sa bubuie sau sa ia foc) v-ati cumpara asa ceva? Care ar mai fi motivele pentru care nu v-ati cumpara sau nu ati trece pe electrice? 

Ar fi un lucru bun, dar eu sunt mai carcotas, as prefera kit-uri de conversie in banii aia.  Am in batatura 3 carutze Euro 3, 2 benzinare si un diesel, plus o carutza mai noua, Euro 5 (cu DPF si catalizator pe ea), dar pentru primele 3 imi doresc kit-urile alea. Au 21 si respectiv 20 de ani vechime dar sunt declarate heritage de catre producator, si in curand vor fi de epoca. Imi sunt dragi si vreau sa le pastrez, intr-o forma sau alta, electric sau zeama de dinozauri. Dar nu zic nu unel masini electrice care ar  bifa cu brio necesitatile mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Escanor a spus:

Deci de principiu place la cetateni motorul electric 😊

E ca si cum ai zice ca place la baieti pasarica. Plm, place, da place doar daca si "suportul" pasaricii e bun :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Cap0ne a spus:

E ca si cum ai zice ca place la baieti pasarica. Plm, place, da place doar daca si "suportul" pasaricii e bun :D

Nu râde că în ziua de azi nu mai știi dacă la băieți place păsărica sau 🐔 🤣🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu' mă gândesc că dacă E46 avea power management și începea să oprească din consumatorii neesențiali dacă nu avea curent suficient, poate și 🪓 o știi să oprească degivrarea când se apropie de pana prostului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde nu-i cap.... nu pleci la drum pe frig cu ultimii litri de combustibil in rezervor sau cu ultimele procente de baterie.

Chiar ieri  seara am ajuns acasa cu electrica, si a mai intervenit ceva. A trebuit sa plec. Pe bord la electrica, autonomie 27km. Am luat benzinara, fix 27 km am mai facut. Daca insistam sa merg cu electrica, probabil o impingeam pe ultimii 500 m.

Desi am inteles ca la 5% iti limiteaza viteza la 50km/h, iar cand ajungi la 0% te mai lasa sa mergi inca vreo 5km (vara), dar cu 30 km/h. Eu unul nu am incercat.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi fost omul prima data pe electrica😆

Nah, mi s-a intamplat si mie, prima data cand am trecut de pe masina cu indicator analogic al nivelului de benzina, din ala la care se aprinde ledul portocaliu cand treci pe rezerva, la masina cu indicator de autonomie. Si cand mi-a aratat automonie zero km, am zis ca e la fel cu aprinderea ledului portocaliu, adica trece pe rezerva si mai merg 20-30km. Na, m-a lasat in drum in urmatorii 5 km........😅

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, Asimplu a spus:

sa crezi ceea ce scrie un site numit "oilprice.com" despre electrice, este naivitate

Der Spiegel o fi bun? 🤔 Că articolul ăla face trimitere aici: https://www.spiegel.de/auto/schweiz-erwaegt-fahrverbote-fuer-e-autos-a-0852896b-db48-44da-8fab-a2d0f6d03081

N-ai fost numai tu în Elveția, dar pare că ai fost la întrunirea Tesla pt că eu n-am văzut așa multe!

 

IMG-20221110-WA0010.jpg

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un draft al unei propuneri. Si cica e propus doar in caz ca ajung la sapa de lemn cu energia... ceea ce e destul de improbabil. E normal ca orice stat sa isi faca si scenarii si proceduri in caz de dezastru energetic. Oricum, stai linistit ca daca ajung elvetienii asa de grav cu energia, probabil si benzina o sa fie rationalizata.

 

In fine, cred ca e clar ca si astia de la Spiegel trebuie sa manance o paine. Dar mai stii acum ceva timp cand se dadeau toti de ceasul mortii ca te baga la puscarie daca te prinde cu mai mult de 19 grade in casa, si ca te pune statul sa faci dus cu vecinii? Asa-i ca a fost balon umflat de astia de prin presa ca sa mai faca si ei putin rating? Dar cu gandacii cum mai e? S-a dat legea aia cu obligativitate consumului de gandaci, sau e la dezbatere in parlament? Dar cu contrails si chimicale date din avion? Au ajuns oamenii pe luna? Pamantul n-o fi cumva plat? De unde ma uit, asa se vede...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ENEOS a spus:

Der Spiegel o fi bun? 🤔 Că articolul ăla face trimitere aici: https://www.spiegel.de/auto/schweiz-erwaegt-fahrverbote-fuer-e-autos-a-0852896b-db48-44da-8fab-a2d0f6d03081

N-ai fost numai tu în Elveția, dar pare că ai fost la întrunirea Tesla pt că eu n-am văzut așa multe!

 

IMG-20221110-WA0010.jpg

În două zile prin Elveția am văzut maxim 20 de Tesla+ alte câteva electrice de la alte mărci. În schimb, Porsche am văzut la greu (+ similare de la Ferrari și altele). Bre, care are bani mulți îl doare în bască de bio și eco, vrea ceva fain. Și din ce știu și am mai auzit, nicio electrică, oricât de puternică, nu sună ca un V, boxer sau alte avioane. Și chiaburu" preferă ceva frumos, mai clasic, nu plastic și bâzâială de vibrator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, smar2 a spus:

mai mult de 19 grade in casa

frigușor a implementat deja prin unele zone din București! 😈 Acu' nu știu dacă agentul termic o fi utilizat la locomotivele cu aburi ale cfr-ului, dar nu cred, ar fi mers draq mai repede. :lol:

 

Acum 1 oră, smar2 a spus:

benzina o sa fie rationalizata

Momentan pare că sunt stocuri și scade prețul, aia nu venea pe țava lu' putin. Cu curentul e buba, până și calafat ți-a zis să ai bani cash, apă și conserve în casă!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Cu si despre masinile electrice
  • l.u.v unpinned this topic
  • Ruginel pinned și unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...