damager Postat Octombrie 20, 2021 Share Postat Octombrie 20, 2021 Acum 11 ore, PzKpfW a spus: Just. În mod realist nu prea are unde să meargă. Dar deja speculăm și o dăm în discuții generale. asa e. Singura chestie care nu o inteleg din declaratia managerului este ca de fapt Q este genial, pachetul moto lasa de dorit. declaratia induce ideea de alta echipa. Intr-un fel cam are dreptate, prin prisma celorlati piloti yamaha, dar nici nu prea ai cum sa fi pe locul 2 cu > 50 puncte fata de locul 2 daca pachetul nu e cat de cat compettiv. ca asa, se duce la Aprilia si castiga si cu ea campionatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 20, 2021 Share Postat Octombrie 20, 2021 Declaratia are si scopul de a pune presiune pe Yamaha in a gasi solutii pentru a imbunatati pachetul moto. Si probabil daca va creste salariul, va deveni brusc si pachetul moto mai atractiv, macar pe durata urmatorului contract. Dar suntem offtopic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 18, 2021 Share Postat Noiembrie 18, 2021 Noutăți de la Jerez. Honda: Yamaha: Aprilia: KTM: Ducati: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 18, 2021 Share Postat Noiembrie 18, 2021 Zarco 78 de tururi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 18, 2021 Share Postat Noiembrie 18, 2021 L-a luat Kallio cu 79. Băieții de la Pramac au avut doar câte o motocicletă GP22 cu care au încercat ambele carenaje (spec '21 și '22). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Noiembrie 19, 2021 Share Postat Noiembrie 19, 2021 Acum 13 ore, PzKpfW a spus: Interesant discul de frana. N-am mai vazut asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 19, 2021 Share Postat Noiembrie 19, 2021 Discul pare destul de standard, janta este interesantă. Văd găuri și la nivelul spițelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Noiembrie 19, 2021 Share Postat Noiembrie 19, 2021 Acum 3 ore, PzKpfW a spus: Discul pare destul de standard, janta este interesantă. Văd găuri și la nivelul spițelor. Varianata „standard“ cu care sunt familiarizat e cea cu gauri transversale de ventilare, cum au Aprilia si Ducati in pozele puse de tine, nu cu canale de ventilare pe raza discului. Buna observatia cu janta. Nu remarcasem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 19, 2021 Share Postat Noiembrie 19, 2021 21 minutes ago, ilarionciobanu said: canale de ventilare pe raza discului La asta te referi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Noiembrie 19, 2021 Share Postat Noiembrie 19, 2021 Da! Am inclus doar poza asta in primul meu raspuns. Nu stiu care e motivul pentru care nu apare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 19, 2021 Share Postat Noiembrie 19, 2021 Da, interesantă abordare, ca la auto. Și diametrul discului pare să fie mai mic. Așa a apărut prototipul 2022 de prin ianuarie, când a fost testa la Jerez de către Bradl. Interesant că acum nu apare pe motocicleta lui Nakagami: Posibil deci să fie vreo preferință de-a lui Bradl. Nu înțeleg însă logica. E adevărat că prototipurile recente (mai ales cele cu motoare V4) folosesc mult mai mult frâna spate, dar nu am auzit niciun pilot să se plângă de probleme în acea zonă. Apoi discul respectiv vine cu limitări pe care discul spate standard nu le are. De văzut dacă-l vor folosi și în afara testelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Noiembrie 19, 2021 Share Postat Noiembrie 19, 2021 Acum 10 minute, PzKpfW a spus: Și diametrul discului pare să fie mai mic. Strict vizual, din pozele puse, Bradl-Jerez si Nakagami-acum par similare in diametru Acum 12 minute, PzKpfW a spus: E adevărat că prototipurile recente (mai ales cele cu motoare V4) folosesc mult mai mult frâna spate, dar nu am auzit niciun pilot să se plângă de probleme în acea zonă. Apoi discul respectiv vine cu limitări pe care discul spate standard nu le are. Parca Petrux a mentionat ceva in videoul ala in care explica cum si cat de mult foloseste frana spate pe parcursul unui tur. Legat de limitari, m-am gandit ca asta nou aparut trebuie sa fie mai gros, ceea ce posibil duce la nevoia de un etrier mai mare care sa-l imbrace, de unde diferente de gramaj . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 19, 2021 Share Postat Noiembrie 19, 2021 Acum 16 ore, PzKpfW a spus: .... Kallio .... pe asta l-au scos din joben?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 19, 2021 Share Postat Noiembrie 19, 2021 14 minutes ago, ilarionciobanu said: Legat de limitari, m-am gandit ca asta nou aparut trebuie sa fie mai gros, ceea ce posibil duce la nevoia de un etrier mai mare care sa-l imbrace, de unde diferente de gramaj . . . Pe lângă asta, și discul în sine este mai greu. Și fiind neted nu curăță plăcuța la fel de bine ca cel clasic. În același timp sunt sigur că au motive întemeiate pentru a-l folosi. 12 minutes ago, apriliacluj said: pe asta l-au scos din joben?? În afară de Kallio au participat și alți piloți de teste: Bradl (HRC), Guintoli și Tsuda (Suzuki), Salvadori (Aprilia) și Pedrosa (KTM). Ducati n-au avut nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Noiembrie 20, 2021 Share Postat Noiembrie 20, 2021 La 19.11.2021 la 12:00, PzKpfW a spus: Discul pare destul de standard, janta este interesantă. Văd găuri și la nivelul spițelor. Astea sunt acele "finned disc rotors" and "finned pads" introduse de Brembo anul trecut, cu ocazia Austrian GP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 21, 2021 Share Postat Noiembrie 21, 2021 Discurile cu aripioare de răcire au fost folosite pentru prima dată anul ăsta în Austria și arată așa: Asta pentru a preveni eventuale probleme precum cea cu care s-a confruntat Viñales anul trecut - care a folosit varianta mai mică de disc (320mm), și nu cea recomandată de către Brembo (340mm). La anul vor folosi în premieră discuri de 360mm pentru etapele unde se frânează intens. Iar dacă prin "finned pads" te referi la etriere cu aripioare de răcire, se folosesc deja și în WSBK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 21, 2021 Share Postat Noiembrie 21, 2021 Acum 3 ore, PzKpfW a spus: finned pads Asta înseamnă plăcuțe cu aripioare, etrierul ar trebui să fie "finned caliper". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Noiembrie 21, 2021 Share Postat Noiembrie 21, 2021 Acum 7 ore, PzKpfW a spus: Discurile cu aripioare de răcire au fost folosite pentru prima dată anul ăsta în Austria și arată așa: Asta pentru a preveni eventuale probleme precum cea cu care s-a confruntat Viñales anul trecut - care a folosit varianta mai mică de disc (320mm), și nu cea recomandată de către Brembo (340mm). La anul vor folosi în premieră discuri de 360mm pentru etapele unde se frânează intens. Iar dacă prin "finned pads" te referi la etriere cu aripioare de răcire, se folosesc deja și în WSBK. Da! Alea sunt discurile pentru Austria, intr-adevar. Dar daca ai sa te uiti comparativ la discurile 2019 si cele 2021, ai sa vezi ca discurile '21 sunt mai late. Deci o alta evolutie fata de 2019. Si, da, se pare ca vor veni cu discuri de 360, din 2022. Nu am fost atent la etrierele din wsbk, dar uite o informatie buna. Acum 3 ore, ENEOS a spus: ....etrierul ar trebui să fie "finned caliper". Da. Aici un articol care lamureste putin problemele legate de frane: https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/why-a-motogp-bike-rider-weighs-half-a-tonne-under-braking Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 21, 2021 Share Postat Noiembrie 21, 2021 7 hours ago, ENEOS said: Asta înseamnă plăcuțe cu aripioare, etrierul ar trebui să fie "finned caliper". Nici eu n-am înțeles exact treaba cu finned pads, am făcut o presupunere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 5, 2022 Share Postat Ianuarie 5, 2022 https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/why-ducati-should-rename-its-motogp-bike-the-desmodiffuser Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 14, 2022 Share Postat Ianuarie 14, 2022 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Ianuarie 14, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2022 WoW! Auzisem de CFD dar nu am vazut niciodata exact cum sta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 2, 2022 Share Postat Februarie 2, 2022 Postez aici un articol de acum cateva luni, dar care cred ca este de interes pentru viitorul moto: https://www.gpone.com/it/2021/11/16/moto-news/yamaha-e-kawasaki-insieme-per-creare-la-moto-a-idrogeno.html?related=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 3, 2022 Share Postat Februarie 3, 2022 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 11, 2022 Share Postat Februarie 11, 2022 O poză comparativă cu sistemul de ride-height activ pe față la Ducati: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.