Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

 

Just. În mod realist nu prea are unde să meargă. Dar deja speculăm și o dăm în discuții generale.


asa e. Singura chestie care nu o inteleg din declaratia managerului este ca de fapt Q este genial, pachetul moto lasa de dorit.

declaratia induce ideea de alta echipa. Intr-un fel cam are dreptate, prin prisma celorlati piloti yamaha, dar nici nu prea ai cum sa fi pe locul 2 cu > 50 puncte fata de locul 2 daca pachetul nu e cat de cat compettiv.

ca asa, se duce la Aprilia si castiga si cu ea campionatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 338
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Declaratia are si scopul de a pune presiune pe Yamaha in a gasi solutii pentru a imbunatati pachetul moto. 

Si probabil daca va creste salariul, va deveni brusc si pachetul moto mai atractiv, macar pe durata urmatorului contract.

Dar suntem offtopic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

Discul pare destul de standard, janta este interesantă. Văd găuri și la nivelul spițelor.

Varianata „standard“ cu care sunt familiarizat e cea cu gauri transversale de ventilare, cum au Aprilia si Ducati in pozele puse de tine, nu cu canale de ventilare pe raza discului.

 

Buna observatia cu janta. Nu remarcasem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, interesantă abordare, ca la auto. Și diametrul discului pare să fie mai mic. Așa a apărut prototipul 2022 de prin ianuarie, când a fost testa la Jerez de către Bradl.

 

image.thumb.png.e10d2d2f0073474020d1128c1a571b66.png image.thumb.png.337777ad1f54c3759de2763ab8240ffb.png

 

Interesant că acum nu apare pe motocicleta lui Nakagami:

 

image.thumb.png.585e00396c6cf36b23d4447f6b3e5cbf.png

 

Posibil deci să fie vreo preferință de-a lui Bradl. Nu înțeleg însă logica. E adevărat că prototipurile recente (mai ales cele cu motoare V4) folosesc mult mai mult frâna spate, dar nu am auzit niciun pilot să se plângă de probleme în acea zonă. Apoi discul respectiv vine cu limitări pe care discul spate standard nu le are.

 

De văzut dacă-l vor folosi și în afara testelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, PzKpfW a spus:

Și diametrul discului pare să fie mai mic.

Strict vizual, din pozele puse, Bradl-Jerez si Nakagami-acum par similare in diametru

 

Acum 12 minute, PzKpfW a spus:

E adevărat că prototipurile recente (mai ales cele cu motoare V4) folosesc mult mai mult frâna spate, dar nu am auzit niciun pilot să se plângă de probleme în acea zonă. Apoi discul respectiv vine cu limitări pe care discul spate standard nu le are.

Parca Petrux a mentionat ceva in videoul ala in care explica cum si cat de mult foloseste frana spate pe parcursul unui tur.

 

Legat de limitari, m-am gandit ca asta nou aparut trebuie sa fie mai gros, ceea ce posibil duce la nevoia de un etrier mai mare care sa-l imbrace, de unde diferente de gramaj . . . 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 minutes ago, ilarionciobanu said:

Legat de limitari, m-am gandit ca asta nou aparut trebuie sa fie mai gros, ceea ce posibil duce la nevoia de un etrier mai mare care sa-l imbrace, de unde diferente de gramaj . . . 

 

Pe lângă asta, și discul în sine este mai greu. Și fiind neted nu curăță plăcuța la fel de bine ca cel clasic. În același timp sunt sigur că au motive întemeiate pentru a-l folosi.

 

12 minutes ago, apriliacluj said:

pe asta l-au scos din joben??  :) :)

 

În afară de Kallio au participat și alți piloți de teste: Bradl (HRC), Guintoli și Tsuda (Suzuki), Salvadori (Aprilia) și Pedrosa (KTM). Ducati n-au avut nevoie.

 

image.thumb.png.7b9c082223e186e3e8deb0ffbc51d719.png image.thumb.png.dd019fefc23bfd7063b7b50fc6c6fb3a.png image.thumb.png.6fa82caaa3d2262e3fd4c359c118ea51.png image.thumb.png.cd5a414af6f0c975faca5e6ab209cbe8.png image.thumb.png.741d1a103421176d7327a7c68822e20d.png image.thumb.png.2b0568d683f9e422d93eee89c65bba71.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.11.2021 la 12:00, PzKpfW a spus:

Discul pare destul de standard, janta este interesantă. Văd găuri și la nivelul spițelor.

 

image.thumb.png.1dc7bbc0141df4fc87468e3711d5e7ed.png 

 

 

Astea sunt acele "finned disc rotors" and "finned pads" introduse de Brembo anul trecut, cu ocazia Austrian GP. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discurile cu aripioare de răcire au fost folosite pentru prima dată anul ăsta în Austria și arată așa:

 

image.thumb.png.dcc9ac1473d45951a9fba74290605f60.png image.thumb.png.a704e9a6fd2c97394e40597b220c956a.png

 

Asta pentru a preveni eventuale probleme precum cea cu care s-a confruntat Viñales anul trecut - care a folosit varianta mai mică de disc (320mm), și nu cea recomandată de către Brembo (340mm). La anul vor folosi în premieră discuri de 360mm pentru etapele unde se frânează intens.

 

Iar dacă prin "finned pads" te referi la etriere cu aripioare de răcire, se folosesc deja și în WSBK.

 

image.thumb.png.fefc6c41364fac6b7cecb001492e5b44.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

Discurile cu aripioare de răcire au fost folosite pentru prima dată anul ăsta în Austria și arată așa:

 

image.thumb.png.dcc9ac1473d45951a9fba74290605f60.png image.thumb.png.a704e9a6fd2c97394e40597b220c956a.png

 

Asta pentru a preveni eventuale probleme precum cea cu care s-a confruntat Viñales anul trecut - care a folosit varianta mai mică de disc (320mm), și nu cea recomandată de către Brembo (340mm). La anul vor folosi în premieră discuri de 360mm pentru etapele unde se frânează intens.

 

Iar dacă prin "finned pads" te referi la etriere cu aripioare de răcire, se folosesc deja și în WSBK.

 

image.thumb.png.fefc6c41364fac6b7cecb001492e5b44.png

Da! Alea sunt discurile pentru Austria, intr-adevar. Dar daca ai sa te uiti comparativ la discurile 2019 si cele 2021, ai sa vezi ca discurile '21 sunt mai late. Deci o alta evolutie fata de 2019. Si, da, se pare ca vor veni cu discuri de 360, din 2022. 

 

Nu am fost atent la etrierele din wsbk, dar uite o informatie buna. 

Acum 3 ore, ENEOS a spus:

....etrierul ar trebui să fie "finned caliper". :huh: 

Da. 

Aici un articol care lamureste putin problemele legate de frane: https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/why-a-motogp-bike-rider-weighs-half-a-tonne-under-braking

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...