Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 15, 2022 Share Postat Iulie 15, 2022 Din ce vad in poze, celelalte 2 motociclete au avut cauciucuri pentru nisip (crampoane transversale), iar tu le-ai avut pe alea de fabrica. E normal ca ti-a fost mult mai greu decat lor. La 100km/h motocicleta merge bine, nimic de comentat. La ture lungi in grup de 3-4 si noi mergeam in zona aia de viteza, chiar 90 pe DN-uri (am luat amenda pentru 91km/h in Franta pe zona de 90), dar urcam la 110-120 pe autostrazi si am mers o bucata mare prin Germania cu 160 constant. CRF-ul nu stiu cum merge mai sus de 100km/h, dar T7 nu are probleme sa tina un 160 constant, asta inseamna ca nu au stat dupa tine de data asta doar pentru ca 100 era ok pentru grup, dar motocicletele lor puteau merge la fel de usor si la 120-130. De curiozitate, cum sta CRF pe sosea la 130? Ar merge cu bagaje la nevoie sau o ia vantul prea tare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iulie 15, 2022 Share Postat Iulie 15, 2022 1 oră în urmă, AdrianB1 a spus: Din ce vad in poze, celelalte 2 motociclete au avut cauciucuri pentru nisip (crampoane transversale), iar tu le-ai avut pe alea de fabrica. E normal ca ti-a fost mult mai greu decat lor. La 100km/h motocicleta merge bine, nimic de comentat. La ture lungi in grup de 3-4 si noi mergeam in zona aia de viteza, chiar 90 pe DN-uri (am luat amenda pentru 91km/h in Franta pe zona de 90), dar urcam la 110-120 pe autostrazi si am mers o bucata mare prin Germania cu 160 constant. CRF-ul nu stiu cum merge mai sus de 100km/h, dar T7 nu are probleme sa tina un 160 constant, asta inseamna ca nu au stat dupa tine de data asta doar pentru ca 100 era ok pentru grup, dar motocicletele lor puteau merge la fel de usor si la 120-130. De curiozitate, cum sta CRF pe sosea la 130? Ar merge cu bagaje la nevoie sau o ia vantul prea tare? Nu am mers 130 vreodată cu ea și nici nu am de gând sa merg. Nu vad rostul. Clar ca ei puteau merge mai tare de 100 kmh dar asta mi se pare normal ca sa mergi dupa cum poate cel mai slab sa meargă. Nu aveau cauciucuri "speciale" de nisip, pur și simplu asa era modelul lor, cred ca Mitas. Dupa ce se termina astea din fabrica o sa pun și eu ceva de genul, astea sunt pur și simplu prea cramponate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 15, 2022 Share Postat Iulie 15, 2022 Nu am zis ca aveau cauciucuri speciale de nisip, dar si alea speciale tot crampoane transversale au, ale lor s-au nimerit sa fie potrivite pentru nisip. Crampoanele de pe CRF sunt mai bune de strada, intretesute, dar sunt praf pentru nisip. Eram doar curios cum se comporta la 130. Sunt niste oameni pe Youtube care merg cu viteza aia, inclusiv tipul care a facut vreo 1100 de mile intr-o zi, dar nu au spus nimic despre cum se tine motocicleta, doar am vazut vitezometrul in filmari. Am uitat sa iti spun: frumoase pozele. Bike porn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iulie 15, 2022 Share Postat Iulie 15, 2022 Acum 37 minute, AdrianB1 a spus: Nu am zis ca aveau cauciucuri speciale de nisip, dar si alea speciale tot crampoane transversale au, ale lor s-au nimerit sa fie potrivite pentru nisip. Crampoanele de pe CRF sunt mai bune de strada, intretesute, dar sunt praf pentru nisip. Eram doar curios cum se comporta la 130. Sunt niste oameni pe Youtube care merg cu viteza aia, inclusiv tipul care a facut vreo 1100 de mile intr-o zi, dar nu au spus nimic despre cum se tine motocicleta, doar am vazut vitezometrul in filmari. Am uitat sa iti spun: frumoase pozele. Bike porn. Or fi bune de asfalt insa eu personal nu le consider ok pentru stilul meu de mers. O sa vad ceva mai spre asfalt orientat. Mulțumesc de apreciere pentru poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iulie 15, 2022 Share Postat Iulie 15, 2022 Chiar acum, patrick1 a spus: Cel din față e cauciuc pentru trial și ... domnișoare pe tocuri Îmi pare rău, nu înțeleg gluma. Chiar acum, Garcya a spus: Îmi pare rău, nu înțeleg gluma. Ai mers vreodată pe nisip până la glezne?.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 15, 2022 Share Postat Iulie 15, 2022 (editat) Da, e o exprimare cam artistica si uneori greu de inteles, dar e corect, cauciucurile de pe fata nu sunt grozave. Insa Garcya se plangea de tractiune, cauciucurile spate ale coechipierilor lui erau foarte ok pentru nisip fata de ce are el pe CRF. Editat Iulie 15, 2022 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 17, 2022 Share Postat Iulie 17, 2022 On 15.07.2022 at 16:44, Garcya said: Nu aveau cauciucuri "speciale" de nisip, pur și simplu asa era modelul lor, cred ca Mitas. Mitas E09. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 17, 2022 Share Postat Iulie 17, 2022 @Garcya ce scaun pliabil ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iulie 17, 2022 Share Postat Iulie 17, 2022 1 oră în urmă, Patrick_M a spus: Mitas E09. Eu ma gândesc să-mi pun Mitas E07+ Acum 59 minute, Cavaleru a spus: @Garcya ce scaun pliabil ai? Unul de pe amazon, Trekologi se cheamă parca. Ceva de genul : https://amzn.eu/d/5GMy902 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iulie 18, 2022 Share Postat Iulie 18, 2022 Acum 20 ore, Cavaleru a spus: @Garcya ce scaun pliabil ai? vin si eu cu o sugestie, pe probate-am si e ok: https://www.decathlon.ro/p/scaun-jos-pliabil-camping-mh500/_/R-p-173601?mc=8492643&c=GRI Ce de nisip in Polonia, ha, ce chestie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 18, 2022 Autor Share Postat Iulie 18, 2022 As veni cu o corectie, nici T7 nici 690 nu au latime 160 pe spate, iar anvelopele foarte late nu aduc un real avantaj in afara asfaltului, de aceea toti cei care merg la rally isi schimba jantele cu unele mai inguste. In ceea ce priveste scaunul cred ca era un apropo subtil, cum ca ar fi bine sa-l lasi acasa. Asta e o dicutie foarte lunga cu partizani inraiti de ambele parti. Uitandu-ma la motoreta ta in poze insa, constat ca s-ar mai putea reduce din bagaj. O alta posibila problema este tank-bag-ul ala care in conjuctie cu roll-bag-ul de pe spate te lasa fara spatiu de manevra pe sa. Cand am inceput sa merg cu mobre mici, mi-am dat seama ca ma incomodeaza tank-bag-ul si l-am dat jos. Acum ma gandesc serios sa renunt si la roll-bag inlocuindul cu un rucsac, insa nu sunt complet hotarat, are si minusuri varianta asta. Fara legatura cu topicul cred ca T7 are pe fata E13. Anul asta asta testez si eu E09 Dakar spate si E13 fata, dar in Bosnia :). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iulie 18, 2022 Share Postat Iulie 18, 2022 @ERU sa sti ca tank bag-ul nu ma incurca cu nimic, este pus sus de tot si deloc nu am ajuns la el, adica felul in care-i construit rezervorul la Rally, foarte ridicat / bombat face ca acest tank bag sa nu ajunga pe saua. Rollbag-ul m-a incomodat doar in prima zi, ca l-am pus eu aiurea, adica pe lungime. Apoi l-am pus pe lateral in a doua zi. In zilele urmatoare l-am dat si mai in spate si nu l-am mai simtit deloc. Sa sti ca la scaun ai dreptate, l-am carat degeaba. Scaunul si "bucataria" am luat-o degeaba cu mine, in rest nu am avut haine deloc decat pantaloni scurti si un tricou. Cortul si sacul de dormit ocupa cel mai mult loc, defapt alea erau in rollbag + geaca subtire de ploaie. Acum mi-am luat alt cort de 1 persoana care ocupa jumatate din cat era cel din poze. Chiar ieri am fost in proba cu el. Cat despre cauciucuri, T7 avea 100% pe 160 pe spate, asa a vrut el sa-si puna, nu asa venea din fabrica. Iar KTM-ul avea 140. Cred totusi ca strict pe nisip, cu cat este mai lat cu atat este mai ok, de aia sunt si bicicletele alea de plaja cu roti imense, nu ? Sambata noapte am fost la job si la 6 dimineata cand am terminat am plecat direct intr-o tura in zona la mine. Cu ajutorul navigatiei dedicate moto de la TomTom Rider imi fac traseele. Pot sa recomand oricui vrea sa gaseasca trasee epice pentru motocicleta. Pur si simplu dai o destinatie finala sau "round trip" si alegi ca traseul sa fie cel mai virajat si cu cele mai multe urcusuri in altitudine si in cateva secunde iti gaseste un traseu ideal pentru moto. Cel putin pana acum am ramas cu gura casca pe ce drumuri m-a bagat. Trafic auto spre 0, rar ma intalnesc cu vreo masina. Te baga pe alocuri si pe drum forestier, daca este legal, in tura de azi chiar a fost o bucata de vreo 5 km de forestier. Ca si exemplu de tura a fost mai in detaliu planuita pe aplicatia web https://plan.tomtom.com/ si apoi exportata pe GPS (cred ca in cazul asta merge pe orice GPS pusa, ca vad ca pot exporta GPX) Tura a fost de 218 km si timpul "estimat" de TomTom 5 ore!! Din astea 5 ore evident ca se fac cel putin 6 sau 7 cu opriri la poze, peisaje, pauza de cafea, etc. Asadar o tura zilnica de 200-300 km sunt arhi-suficienti. Am vrut neaparat sa testez si noul cort de o persoana Hyke & Byke (am mai multe produse de la ei si sunt de calitate) si a fost singurul cort la un pret DECENT care sa fie de 1.1 kg ulra light sau 1.7 kg cu acoperis ploaie (https://www.amazon.de/Leichtes-Kuppel-Camping-Rucksackreisen-Zelt-1-2-Personen-Mit-Zeltunterlage/dp/B07H5SMHD3) iar la pretul de 100 euro eu zic ca-i imbatabil. In categoria asta n-am gasit nimic sub 300 euro (gen MSR and co). Se monteaza extrem de usor si rapid si interiorul este foarte incapator, mie personal imi place maxim si sunt multumit. Si acum pozele facute pe traseu Nu stiu cum de s-au pus asa una sub alta pozele Nici nu pot edita, poate un admin sa le ordoneze putin ? @l.u.v Traseul ales Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 19, 2022 Admin Share Postat Iulie 19, 2022 Salut, Așa le încarcă forumul, nu am cum să le ordonez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 19, 2022 Autor Share Postat Iulie 19, 2022 In ceea ce priveste bucataria uite mai jos in poza [pentru ca tocmai ma pregatesc de plecare] cu portocaliu, este bucataria mea.:) In ceea ce prvieste coryul este si el in poza dar nu prea se vede, actualmente folosesc pentru moto la haiduceala un naturehike Vik1 sub 1kg, care ar putea fi prea mic pentru multi, dar exista si un VIK2, iar in loc de sac de dormit : https://www.aliexpress.com/item/1005004494193724.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.76136ba1cChIg9&algo_pvid=93981e71-88a8-4b37-a607-a766a6f162aa&algo_exp_id=93981e71-88a8-4b37-a607-a766a6f162aa-2&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000029354002923"}&pdp_npi=2%40dis!RON!!574.28!!!!!%40210318c216582132387673008e68ae!12000029354002923!sea Nu apre in poza pentru ca fiind cu puf il comprim doar inainte de plecare. Ca idee, bucataria are 350g in care intra oala cu tot cu husa, aragaz cu tot cu husa, bricheta, laveta precum si butelia [plina ] iar partea de camping cantareste 2.35 kg in care intra cort [cu tot cu o protectie pentru fundul cortului],saltea si quilt in greutatea asta intra si cateva huse care vor ramane acasa, dar nu suntem chiar la farmacie. Scuze pentru offtopic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iulie 19, 2022 Share Postat Iulie 19, 2022 @ERU imi pare rau ca nu pot sa vin si eu, sper ca data viitoare sa ne sincronizam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Iulie 20, 2022 Share Postat Iulie 20, 2022 Am ajuns si eu in sfarsit sa fiu posesor de CRF, sunt asa de prospat ca nici nu a ajuns acasa motoreta . Mi-as fi dorit Rally dar am gasit un 300L la reducere si am zis sa merg pe asta. Am facut azi vreo 2km cu el si e altceva ... pana acum am condus doar vaci de 250kg+ si asta e prima motocicleta mica pe care pun mana. Motivul pentru care am mers pe CRFul mic este legat de noua pasiune pt Off. Anul trecut am rupt rulmentul de jug si vreo 2 carene la o vaca prin padurile din romania si am zis ca trebuie sa merg unpic mai specializat. O sa pastrez si vacuta dar cu roti de strada, pentru ture lungi. Problema pe care o intampin este ca nu gasesc mai nimic pentru ea. Clar are nevoie de suspensie noua, crash bar, scarite noi si ceva sa ma ajute sa leg 2 genti textil pe spate. Probabil ca in viitor si ghidon nou dar momentan e ok. Voi ce ati luat si de unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iulie 20, 2022 Share Postat Iulie 20, 2022 Sa o stăpânești sănătos. Exista de toate deja și pentru rally și pentru L. Majoritatea sunt compatibile cu amândouă. Bikerbitz pe google și vezi la ei pe site, ca și idee cam ei au tot ce exista ca și aftermarket pentru cele doua. Suspensii fata și spate exista pentru toate buzunarele. Pentru suporți genți iti recomand cele de la Kriega. Eu am suportul "universal" și acum la mijlocul lui August scot și varianta speciala pentru rally și L. Dintre toate cele speciale de off-road sunt cele mai ieftine. Exista în România distribuitor autorizat asfalt-uscat.ro vezi acolo kriega OS base și gentile OS 12 sau OS 18 Ghidonul ar fi indicat primul să-l schimbi cu unul gros, ala din fabrica este relativ subțire și la trante îl îndoi Câteva discuții mai înainte s-au discutat despre upgrades Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 20, 2022 Share Postat Iulie 20, 2022 Sa o folosesti cu placere! Ai aici multe info utile https://www.advrider.com/f/threads/crf300l-rally-owners.1500319/ Eu am luat scut Acerbis de plastic, Kriega OS softbags, si am comandat cu Garcya un shock KTech. Poate ne vedem la o tura prin zona, vad ca esti din TM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Iulie 20, 2022 Share Postat Iulie 20, 2022 multumesc pt toate linkurile. o sa am de citit in urmatoarele saptamani si o sa ma apuc sa comand. Pe partea de luggage am deja niste enduristanuri si nu as vrea sa mai bag cateva sute de euro in altele. Maine cand aduc motorul acasa o sa ma uit mai bine la ea si vad ce ar mai fi nevoie. O chestie pe care am remarcat-o azi spre exemplu este ca nu are pe coada maner de unde sa o apuci. De vreo 2 ori am dat asa in gol cautand manerul. e clar ca acolo imi trebuie ceva pt ca e super aiurea fara. Referitor la aia din tailanda nu prea am rabdare sa le aduc de acolo. Cred ca o sa le comand din UK si sa le aduc cu ajutorul lui Garcya . Vad ca e din Resita asa ca o sa ma duc sa le ridic personal de la el. Inca nu imi e clar ce o sa fac cu amortizorul spate. ala sigur sigur trebuie sa il schimb. Desi in scadere, am inca mult prea multe kg pentru ce poate amortizorul curent. si la vstrom l-am schimbat si a fost mult mai bine dupa. Vineri plec cu stroama la ceva plimbare asa ca nu prea o sa am timp de CRF, dar saptamana viitoare sper sa ii fac rodajul pe sosea si sa pot sa il bag pe ceva off. In functie de asta o sa vad cat de urgent e partea cu amortizorul. Garcya: chestia asta s-a potrivit la al tau? pe asta l-ai cumparat? https://www.asfalt-uscat.ro/sisteme-de-prindere/prinderi-suport-scarita-os-base.html arcgotic: oricand ai timp da un semn si ne putem auzi. Plec din oras cam in fiecare weekend dar in timpul saptamanii sunt in zona de obicei. Saptamana viitoare o sa fie mult asfalt cu CRFul (macar 1k km) dar dupa daca ai pofta de o plimbare pe Timis cu mare drag. Oricum noi (eu si un mic grup de prieteni) mergem destul de mult in plimbari pt CRF. Nu le pot numi enduro dar nici asfaltul nu prea ne place . Anul trecut am facut cu vstromul cam 18k km din care mai mult de jumate a fost pe drum fara asfalt si in multe cazuri nu era nici drum . Hai sa ne cunoastem si daca vrei, poti sa vi cu noi fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iulie 20, 2022 Share Postat Iulie 20, 2022 Daca ai deja genti de la Enduristan trebuie sa vezi cum se prind ele. Eu am suportul asta https://www.asfalt-uscat.ro/sisteme-de-prindere/baza-pentru-gentile-os.html + 2 genti de 12 l fiecare https://www.asfalt-uscat.ro/genti-laterale-moto-textile/geanta-moto-de-bagaje-adventure-kriega-os-12.html Nu stiu sa-ti dau mai multe detalii cum sa le prinzi pe ale tale ca habar nu am ce sistem de prindere au. Nu exista la coada manere pentru ca motoarele de enduro au pe saua de unde sa le prinzi adica acea bucata de piele undeva spre finalul scaunului. Eu n-am simtit nevoie sa pun un rack in spate, pentru ca pe langa gentile actuale folosesc in cel mai rau caz un rollbag si nu am nevoie de acel rack in spate. Daca esti greu, adica peste 90 kg + echipament + bagaje din start pe partea de off-road o sa simti probleme, o sa dai de fiecare data in limita amortizorului spate si o sa ai impresia ca esti cu barca pe valuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Iulie 20, 2022 Share Postat Iulie 20, 2022 Merci mult. super utile toate informatiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Iulie 20, 2022 Share Postat Iulie 20, 2022 cineva tocmai si-a pus un amortizor spate YSS,luat din anglia,parea multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Iulie 21, 2022 Share Postat Iulie 21, 2022 (editat) Am facut azi prima 100km cu CRFul. am bagat si ceva off cu toate ca nu prea e bine in rodaj dar am vrut sa vad ce poate. Am urmatoarele concluzii: 1. URASC furtunul de frama pe fata...e groaznic. nu stiu cum e la voi dar la mine iese aiurea si nu vad ecranul din cauza lui. cred ca e ceva aiurea la CRFul meu pt ca nu cred ca e posibil sa fie asa din design. e total aiurea daca asa l-au gandit. 2. nu am nici un fel de suspenisie pe spate. La kg mele e clar ca e comprimat la max si nu mai face nimic. Am luat legatura cu Hyperpro. am pe vstrom de la ei si sunt super multumit. O sa imi faca un shock special pt kg mele. sper sa il schimb cat mai repede. O sa iau si progresive pe fata tot de la ei. 3. imi e greu sa ma obijnuiesc cu saua aia ingusta. asta e o chestie cu care trebuie sa ma invat. 4. cureaua aia de pe sea o sa dispara imediat ce o sa montez manere pe codita 5. am zis ca sunteti voi carcotasi si ca nu trebuie sa schimb ghidonul ... e groaznic si o sa fie nevoie sa fie si mai inalt. E greu in picioare cu el asa de jos. pozitive: 1. e bestiala ... parca sunt pe bicicleta. 2. cand ma uit la ea pare mare. pe ea parca sunt pe o frunza. 3. la un semafor in oras am ridicat-o pe o roata fara sa vreau. Are ceva putere. 4. la 90-100 e super ok. poti sa ajungi pe ea, fara remorca la partea de off. 5. consumul e super ok. cu oras, off si mers relativ putin inafara orasului a scos 3.5. probabil ca peste 3-4 luni o sa prind mai mult curaj si o sa creasca consumul ca o sa incep sa ma dau la ea, dar daca vrei sa mergi economic poti. Editat Iulie 21, 2022 de Mihaif2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iulie 21, 2022 Share Postat Iulie 21, 2022 Acum 2 ore, Mihaif2000 a spus: Am facut azi prima 100km cu CRFul. am bagat si ceva off cu toate ca nu prea e bine in rodaj dar am vrut sa vad ce poate. Am urmatoarele concluzii: 1. URASC furtunul de frama pe fata...e groaznic. nu stiu cum e la voi dar la mine iese aiurea si nu vad ecranul din cauza lui. cred ca e ceva aiurea la CRFul meu pt ca nu cred ca e posibil sa fie asa din design. e total aiurea daca asa l-au gandit. 2. nu am nici un fel de suspenisie pe spate. La kg mele e clar ca e comprimat la max si nu mai face nimic. Am luat legatura cu Hyperpro. am pe vstrom de la ei si sunt super multumit. O sa imi faca un shock special pt kg mele. sper sa il schimb cat mai repede. O sa iau si progresive pe fata tot de la ei. 3. imi e greu sa ma obijnuiesc cu saua aia ingusta. asta e o chestie cu care trebuie sa ma invat. 4. cureaua aia de pe sea o sa dispara imediat ce o sa montez manere pe codita 5. am zis ca sunteti voi carcotasi si ca nu trebuie sa schimb ghidonul ... e groaznic si o sa fie nevoie sa fie si mai inalt. E greu in picioare cu el asa de jos. pozitive: 1. e bestiala ... parca sunt pe bicicleta. 2. cand ma uit la ea pare mare. pe ea parca sunt pe o frunza. 3. la un semafor in oras am ridicat-o pe o roata fara sa vreau. Are ceva putere. 4. la 90-100 e super ok. poti sa ajungi pe ea, fara remorca la partea de off. 5. consumul e super ok. cu oras, off si mers relativ putin inafara orasului a scos 3.5. probabil ca peste 3-4 luni o sa prind mai mult curaj si o sa creasca consumul ca o sa incep sa ma dau la ea, dar daca vrei sa mergi economic poti. Partea cu furtunul este "o problema" la toate L și mulți au remediat prin relocate oarecum, găsești sigur pe youtube cum sa faci. La Rally nu este problema asta. La partea cu cureaua de pe șaua nu știu cum este în România, adica dacă se uită cineva, insa cureaua aia este obligatorie ca sa primesti ITP-UL. Așa că ține-o pentru vremurile când ai nevoie. În Austria de exemplu nu primesti itp dacă nu ai cureaua, sau dacă ai vreun motor ce are mânere din fabrica și tu le dai jos. Ghidonul ca sa fie mai înalt ai nevoie de înălțătoare + ghidon gros. Sa anunți aici cât te-a costat upgrade-ul la suspensie Mai mult de 4 nu iti consuma, orice stil de condus ai avea. Eu azi am dezbrăcat-o complet. O pregătesc de make-up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Iulie 22, 2022 Share Postat Iulie 22, 2022 Toata partea spate si arcuri pt fata o sa coste 700 eur cu tot cu livrare si taxe. Nu stiu daca se poate scapa de taxele alea dar si asa mi se pare decent. Dupa frane si anvelope partea de suspensii e cea mai importanta. Mai ma gandesc pana luni si o sa iau o decizie. Cel mai probabil ca o sa cumpar de la ei. Pana atunci sunt la plimbare cu stroama... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.