Jump to content

Sport-Tourer/Tourer pentru 1.87m cu sotie si bagaje la pachet la ture f lungi


LoveBiciz
 Share

Recommended Posts

Acum 6 ore, LoveBiciz a spus:

Si Iara musai, test cu R1250RS sau R

1250 RS se simte ca si cum ar avea cativa cai in plus fata de GS, dar pare sa aiba si cuplu mai mic. 

1250 R este fain ca look, dar este si mai slab si cu mai putin cuplu decat GS-ul.

Nu vorbesc pe hartie, vorbesc de cum le-am simtit eu. Versiunile 1250. 

Testate fiecare cate o zi, aprox. 500 de km, in toate conditiile de drum posibile (nu off) si cu pasager.

Mereu am avut feelingul ca sunt diferente de cutii intre ele. 

Daca citesc/intra aici pasionati Bmw, m-as bucura daca ar lamuri ei (si pentru mine) dilema.

Am testat RS si versiunea cu bord analogic si pe cea cu bord TFT.

Mi s-a parut mai confortabil anteriorul, cum la fel mi s-a parut mai comfortabil si prima generatie 1000XR.

 

Este o motocicleta foarte faina RS-ul. 

Este mai faina decat Z1000Sx (cuplu, cardan, etc, etc, nu am rabdare sa detaliez). 

Daaaar, daca tot te uiti atat dupa RS, trebuie sa stii ca 1290 GT-ul de la KTM nici macar nu il baga in buzunar. Il trimite inapoi la linia de start. Si da, KTM-ul este super confortabil pentru pasager si rider, are cutii, etc, etc. 

 

Acuma, ca sa inchei bildungsroman-ul asta si este strict parerea mea - sa vrei si sa poti sa cheltui 16-17 nu pusca cum trebuie in aceeasi fraza cu Tracer si cu o chestie pe care tu nu stiu daca ai spus-o - este sfarsit de sezon, adica cea mai perioada sa nu te grabesti la cumparat. Vor fi oferte bune la iarna. Iar SAS-ul nou de la KTM costa 15k si ceva in Germania. 

Nu stiu, mie nu mi-a placut niciodata Tracer-ul, mi se pare un model viciat masiv, ca multe modele de la Yamaha si japonezi, dar asta este parerea mea pe topicul tau, asa ca...

Iar Bmw-ul GS este o motocicleta ce intotdeauna mi-a placut (1250-le simplu, nu 1200, nu Adv) si probabil o sa mi-o cumpar intr-o zi. Este motocicleta pe care stau intotdeauna fara griji - totul este ca la carte. Mai putin puterea. Si aici se rupe vraja intre noi. 

Da, stiu, s-au scumpit prosteste in ultimii 3 ani. In 2018 erau undeva la 18-19k. 

 

Ca si in alte dati, iti urez spor la ales ce va fi pe sufletul tau. 

 

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Acum 17 ore, SenorPink a spus:

Cum adica nu poti trece fara sa atingi? adica trec eu cu K1600 si nu treci cu Tracer 700?

Da, am atins de fiecare data cu Tracerul de 700 (cu 3 genti si pasagera)

Acum 6 ore, _Raul_ a spus:

... - sa vrei si sa poti sa cheltui 16-17 nu pusca cum trebuie in aceeasi fraza cu Tracer ...

Desi sunt posesor si de Tracer 900, subscriu la fraza de mai sus. N-as da 16-17k euro pe un GT nou, cand MS 950S e putin sub 15k acum, sau exista Vstrom 1050XT, Versys 1000SE,mai ai Triumph Tiger si Honda AT...chiar si un MS1260 poti sa gasesti pe stoc la un pret bun.

De KTM nu mai vorbesc...

Link to comment
Share on other sites

Daca totusi nu a iesit deloc din carti varianta de moto SH, as aduce in discutie Triumph Tiger Sport 1050. Un fel de Tracer 900, dar mai smecher :)

A fost in oferta pana mai acum un an de zile, mai mult ca sigur ca se gasesc oferte interesante vechi de 2-3 ani, km putini si ceva dotari pe ele. 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 minute, Metal Heart a spus:

Daca totusi nu a iesit deloc din carti varianta de moto SH, as aduce in discutie Triumph Tiger Sport 1050. Un fel de Tracer 900, dar mai smecher :)

A fost in oferta pana mai acum un an de zile, mai mult ca sigur ca se gasesc oferte interesante vechi de 2-3 ani, km putini si ceva dotari pe ele. 

Si eu as lua in calcul varianta unui second de productie recenta, dotat cu toate cele...Mai ales ca initiatorul topicului este inca incepator la doar 2 sezoane pe moto (unul fiind in plina pandemie).

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 minute, Leon a spus:

Si eu as lua in calcul varianta unui second de productie recenta, dotat cu toate cele...Mai ales ca initiatorul topicului este inca incepator la doar 2 sezoane pe moto (unul fiind in plina pandemie).

In plină pandemie am băgat cei mai mulți km 😂

 

Pt unul sh dar cât mai recent prețul nu scade cu mult dar va lipsi cu desăvârșire garanția.

 

Acum 43 minute, Leon a spus:

Da, am atins de fiecare data cu Tracerul de 700 (cu 3 genti si pasagera)

Desi sunt posesor si de Tracer 900, subscriu la fraza de mai sus. N-as da 16-17k euro pe un GT nou, cand MS 950S e putin sub 15k acum, sau exista Vstrom 1050XT, Versys 1000SE,mai ai Triumph Tiger si Honda AT...chiar si un MS1260 poti sa gasesti pe stoc la un pret bun.

De KTM nu mai vorbesc...

Eu nu prea am văzut MS950S la 15k, ca din nou, mai pui chestii pe ea, nu o iei stock.

Versys-ul nou m-am urcat pe el, are saua cea mai confortabila dintre toate, dar este f f f înalt 😂 nu m-am simțit confortabil la urcat și dat jos de pe ea.

Honda AT no me gusta.

VStrom aștept sa îl găsesc pe undeva la test ca ar fi cea mai ieftina opțiune și are motorul V2 cu care sunt obișnuit (in fine cu 400cc mai mare) dar e și cea mai “boring” optiune și nu debordează cu Frumusețea.

 

2E17CF55-BAE4-4F70-A721-6736A1910940.jpeg


 

Ah…eu nu o sa vreau sa o cumpăr acum.

Momentan strâng bani ca in Februarie sa plasez comanda și prin Aprilie sa o iau 😬 gen sa prin ofertele de iarna.

 

Cat despre cuplu între GS/RS/R cei de la motorrad au zis ca motorul și cutia sunt identice. Aceeași putere, același cuplu și aceleași rapoarte la cutie.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic să faci un test, ăia 40 de cai în plus s-ar putea să fie fix ce cauți. Și eu am schimbat mobra după 5 luni, dar upgrade-ul de putere a fost minor, 17 cai. Totuși eu cautam touring, confort, posibilitatea să atașez cutii, nu mulți cai.

Edited by Lucian_M
Link to comment
Share on other sites

Acum 2 minute, Lucian_M a spus:

Eu zic să faci un test, ăia 40 de cai în plus s-ar putea să fie fix ce cauți. Și eu am schimbat mobra după 5 luni, dar upgrade-ul de putere a fost minor, 17 cai. Totuși eu cautam touring, confort, posibilitatea să atașez cutii, nu mulți cai.

La VStrom?

Nu e scos din grafic, însă am sunat peste tot și nu îl găsesc la test.

La fel nu găsesc la test nici RS-ul sau R-ul Și un lucru e sigur…nu o sa cumpăr ceva fără test drive.

Link to comment
Share on other sites

testeaza si vstrom-ul ca sa te convingi ca vrei GS :)) 

eu cand m-am apucat de cautat alternative la vechiul meu vstrom de 1000 am ajuns repede sa restrang lista la 3 motorete. 1250GS (sau GSA), multistrada (900 sau 1260) sau  ktm 1290

tracer-ul ala ca tot veni vorba, il testasem mai de mult si mi s-a parut slab la multe chestii (era sa iau si o tranta la un bumper si mi s-a [arut periculos de instabil). pe scurt o mizerie (no offense posesorilor dar asta e parerea mea).

la multistrada de 900 nu mi-au placut multe iar la 1260 nu ajung cu picioarele pe jos :))

la ktm cam la fel, prea inalta si prea grea pentru mine. 

multistrada v4 asta mi se pare mult prea scumpa pentru ce ofera si nu corespunde cu ce am eu nevoie (noi plecam cu  juma de casa in carca cand facem cate o tura lunga si cutiutele alea de la ducati mi se  par o gluma). daca incepi sa pui chestii extra mai serioase cred ca ajungi sa bagi 35mii in motoreta asta.

cred ca am testat GS si GSA vreo 2000km si am ajuns la concluzia ca asta e ce am nevoie. , cai si cuplu mai mult de cat am nevoie (si crede-ma ca eu ii dau nu ma incurc), o incarc cum ziceam cu juma de casa. suspensiile si franele cum nu am mai vazut vreodata in viata mea la vreo motocicleta! 
ce am mai testat inainte sa ma decid nici nu mai conteaza ca a fost mai mult ca sa ma conving de diferenta mare dintre GS si restul :) 

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, Leon a spus:

Da, am atins de fiecare data cu Tracerul de 700 (cu 3 genti si pasagera)

Efectiv nu inteleg cum, in conditiile in care am facut weekend de weekend drumul si tot asa full bagaje si pasagera si nu am atins nici o data. Si nu numai cu K-ul, nici cu Versys si nici macar cu Vulcanul nu am atins si ala e cruiser si e jos. Poate poti sa treci peste alea in diagonal cumva.

 

Acum 56 minute, LoveBiciz a spus:

Versys-ul nou m-am urcat pe el, are saua cea mai confortabila dintre toate, dar este f f f înalt 😂 nu m-am simțit confortabil la urcat și dat jos de pe ea.

 

Va rog sa imi explicati si mie cum cuiva de 1.87 Versys 1000 i se pare inalt iar mie la 1.77 nu mi-a pus nici o problema, inclusiv la manevrele prin oras cu toate inaltimea ei si cu centrul de greutate sus?

 

Nu ai nici un stres cu ea si nici cu centrul de greutate si nici cu inaltimea la 1.87. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 21 minute, SenorPink a spus:

Efectiv nu inteleg cum, in conditiile in care am facut weekend de weekend drumul si tot asa full bagaje si pasagera si nu am atins nici o data. Si nu numai cu K-ul, nici cu Versys si nici macar cu Vulcanul nu am atins si ala e cruiser si e jos. Poate poti sa treci peste alea in diagonal cumva.

Pai raspunsul probabil este simpu: suspensii slabe, in principal furca. Cand cobori cu fata de pe limitatorul de viteza, furca se comprima si combinat cu pasager si bagaje se micsoareaza mult garda la sol.

Acum 21 minute, SenorPink a spus:

Va rog sa imi explicati si mie cum cuiva de 1.87 Versys 1000 i se pare inalt iar mie la 1.77 nu mi-a pus nici o problema, inclusiv la manevrele prin oras cu toate inaltimea ei si cu centrul de greutate sus?

Nu ai nici un stres cu ea si nici cu centrul de greutate si nici cu inaltimea la 1.87. 

Aici tine de constructia fizica a fiecaruia, dar si de greutate. Adica tu la 1.77 poti avea picioarele mai lungi comparativ cu altcineva care are o inaltime o idee mai mare. Apoi, greutatea corporala dicteaza cat se lasa motociclcleta atunci cand incaleci pe sa. Si nu in ultimul rand, sunt persoane care daca nu ating cu toata talpa jos nu se simt confortabil pe motocicleta la manevrele de pe loc sau viteza mica.

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, Metal Heart a spus:

Daca totusi nu a iesit deloc din carti varianta de moto SH, as aduce in discutie Triumph Tiger Sport 1050. Un fel de Tracer 900, dar mai smecher :)

A fost in oferta pana mai acum un an de zile, mai mult ca sigur ca se gasesc oferte interesante vechi de 2-3 ani, km putini si ceva dotari pe ele. 

 

Citeam ce a scris @Metal Heartmai sus si am intrat pe Olx sa arunc un ochi la Triumph-uri. 

Rally Pro-ul 900 din 2021 este 15k la MotoBoom Sebes. Ai Triumph si in Bucuresti la colegul Sanatescu. 

Eu zic sa le iei foarte serios in calcul. 

Motociclete cu propulsoare geniale si multe chestii utile pe ele, la preturi foarte ok. 

Personal, Triumph si Ktm mi se par cel mai bun raport pret-calitate pentru piata de motoare noi in Europa.

 

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, _Raul_ a spus:

 

Citeam ce a scris @Metal Heartmai sus si am intrat pe Olx sa arunc un ochi la Triumph-uri. 

Rally Pro-ul 900 din 2021 este 15k la MotoBoom Sebes. Ai Triumph si in Bucuresti la colegul Sanatescu. 

Eu zic sa le iei foarte serios in calcul. 

Motociclete cu propulsoare geniale si multe chestii utile pe ele, la preturi foarte ok. 

Personal, Triumph si Ktm mi se par cel mai bun raport pret-calitate pentru piata de motoare noi in Europa.

 

Am fost la Triumph...arata binisor, dotate...dar nu a existat chimie intre noi...=> am exclus Triumph :)

Am fost la KTM pentru test drive, nici macar cum arata nu imi place, nici cum se aud...un pic mai rau ca la Triumph, ca macar ala imi placea cum arata ... => am exclus KTM. Poate doar Super Duke GT(Singurul KTM frumos dpmdv), dar e f scumpa si prea multa motocicleta pentru mine + problemele de fiabilitate de care se plange lumea.

 

Acum 1 oră, SenorPink a spus:

Va rog sa imi explicati si mie cum cuiva de 1.87 Versys 1000 i se pare inalt iar mie la 1.77 nu mi-a pus nici o problema, inclusiv la manevrele prin oras cu toate inaltimea ei si cu centrul de greutate sus?

 

Nu ai nici un stres cu ea si nici cu centrul de greutate si nici cu inaltimea la 1.87. 

Eu am 1.87, dar vreo 73kg...mai pe romaneste, categoria usoara si dupa cum zicea @danutu_m ma simt mai ok cand pun toata talpa :D

Ori cand iei ditai hardughia inalta cu centrul de greutate sus si o apleci un pic mai mult decat trebuie la stop, iti cam dispare entuziasmul.

Mai merg maine iara la un test, acum cu R1250GSA doar sa il vad la un drum ceva mai lung, ca ultima oara cu R1250GS era DNul plin ochi si mai mult am facut lane filtering.

O sa facem si niste configurari si sa vedem si cum ne incadram cu finantele si leasingul ala 3EasyRide.

Link to comment
Share on other sites

Sau si mai bine, inainte sa te pregatesti sa scoti 24k pentru un GSA, inchiriaza unul pentru un weekend sau pentru o zi. Nu sunt asa mari preturile si mergi cat vrei si pe unde vrei. 

 

Referitor la gabarit, nici eu nu sunt mare, adica la 1.77 am 74 de kg fit. Si tot nu mi se par mari motoarele in discutie. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, LoveBiciz a spus:

Eu am 1.87, dar vreo 73kg...mai pe romaneste, categoria usoara si dupa cum zicea @danutu_m ma simt mai ok cand pun toata talpa :D

Ori cand iei ditai hardughia inalta cu centrul de greutate sus si o apleci un pic mai mult decat trebuie la stop, iti cam dispare entuziasmul.

Mai merg maine iara la un test, acum cu R1250GSA doar sa il vad la un drum ceva mai lung.

Deci alelalte e grele, 1250gsa e categoria naked. Da, știu, centrul de greutate jos. 🤣🤣🤣

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, LoveBiciz a spus:

Am fost la Triumph...arata binisor, dotate...dar nu a existat chimie intre noi...=> am exclus Triumph :)

Am fost la KTM pentru test drive, nici macar cum arata nu imi place, nici cum se aud...un pic mai rau ca la Triumph, ca macar ala imi placea cum arata ... => am exclus KTM. Poate doar Super Duke GT(Singurul KTM frumos dpmdv), dar e f scumpa si prea multa motocicleta pentru mine + problemele de fiabilitate de care se plange lumea.

 

Eu am 1.87, dar vreo 73kg...mai pe romaneste, categoria usoara si dupa cum zicea @danutu_m ma simt mai ok cand pun toata talpa :D

Ori cand iei ditai hardughia inalta cu centrul de greutate sus si o apleci un pic mai mult decat trebuie la stop, iti cam dispare entuziasmul.

Mai merg maine iara la un test, acum cu R1250GSA doar sa il vad la un drum ceva mai lung, ca ultima oara cu R1250GS era DNul plin ochi si mai mult am facut lane filtering.

O sa facem si niste configurari si sa vedem si cum ne incadram cu finantele si leasingul ala 3EasyRide.

Am inteles cu Triumph si Ktm. 

La Adventure sa pui suspensia pe Dynamic. 

Stiu ca prima data cand m-am dat cu el am pus-o pe ceva setare automata si facea ca o barca cu cei 30 si ceva de L de benzina. Nu ca nu era amuzant, era deja riscant. 

Mi-am dat seama ca este ceva din setarile suspensiei, fiindca se ondula bizar de rau. 

Ca de obicei, posesori printre cititori sunt; poate explica ei mai bine unde am gresit.

Sa fi fost pe comfort? Nu mai stiu, dar ai inteles ideea.

 

Acum 5 ore, SenorPink a spus:

Sau si mai bine, inainte sa te pregatesti sa scoti 24k pentru un GSA, inchiriaza unul pentru un weekend sau pentru o zi. Nu sunt asa mari preturile si mergi cat vrei si pe unde vrei. 

 

Referitor la gabarit, nici eu nu sunt mare, adica la 1.77 am 74 de kg fit. Si tot nu mi se par mari motoarele in discutie. 

Quite so. 

Este cel putin o firma in Bucuresti ce inchiriaza Bmw-uri. 

Cred ca de la doua firme de inchirieri au oamenii conturi pe forum. 

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, Lucian_M a spus:

Deci alelalte e grele, 1250gsa e categoria naked. Da, știu, centrul de greutate jos. 🤣🤣🤣

Merg la test cu GSA ca nu mai au GS la test(i-a expirat RCA-ul si se pare ca nu o sa il prelungeasca) si ca vreau sa fac un drum mai mare de 5km cu el sa imi fac o idee mai pertinenta despre GS...desi GSA e cu multe kg peste GS si mai rau o sa ma induca in eroare.

Merg la test si ca nu mai am motor deloc in perioada asta si imi face placere sa ma plimb cu moto :D 

 

Acum 5 ore, SenorPink a spus:

Sau si mai bine, inainte sa te pregatesti sa scoti 24k pentru un GSA, inchiriaza unul pentru un weekend sau pentru o zi. Nu sunt asa mari preturile si mergi cat vrei si pe unde vrei. 

M-am gandit si la asta, dar tinand cont ca deja m-am apucat sa strang serios $ am devenit si zgarcit :D si nu imi vine sa arunc cu banii doar sa vad cum e un motor, cand imi pot face o idee relativ ok si cu test-drive-urile astea :D Desi stiu ca trebuie sa bagi ceva km mai multi si pe o perioada mai indelungata sa vezi cum se comporta. Dar ca idee pot sa imi faca reducere la GSA de la 26k la 21k, tot nu o sa iau ca mi-am impus sa nu depasesc 20k ca buget, dar si din cauza ca e mult prea mare si prea lat pentru nevoile noastre :) 

 

Acum 25 minute, _Raul_ a spus:

Am inteles cu Triumph si Ktm. 

La Adventure sa pui suspensia pe Dynamic. 

Stiu ca prima data cand m-am dat cu el am pus-o pe ceva setare automata si facea ca o barca cu cei 30 si ceva de L de benzina. Nu ca nu era amuzant, era deja riscant. 

Mi-am dat seama ca este ceva din setarile suspensiei, fiindca se ondula bizar de rau. 

Ca de obicei, posesori printre cititori sunt; poate explica ei mai bine unde am gresit.

Sa fi fost pe comfort? Nu mai stiu, dar ai inteles ideea.

Bun de stiut, merci :D ca fiind prea moale suspensia nu mai "simti" asa bine moto pe curbe.

 

Acum 25 minute, _Raul_ a spus:

Este cel putin o firma in Bucuresti ce inchiriaza Bmw-uri. 

Cred ca de la doua firme de inchirieri au oamenii conturi pe forum. 

Acum sunt zgarcit :D 

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 minut, LoveBiciz a spus:

Merg la test si ca nu mai am motor deloc in perioada asta si imi face placere sa ma plimb cu moto :D 

 

Am inchiriat motoare n concedii la rand. Te inteleg perfect.  😁

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 minute, LoveBiciz a spus:

 

M-am gandit si la asta, dar tinand cont ca deja m-am apucat sa strang serios $ am devenit si zgarcit :D si nu imi vine sa arunc cu banii doar sa vad cum e un motor, cand imi pot face o idee relativ ok si cu test-drive-urile astea :D Desi stiu ca trebuie sa bagi ceva km mai multi si pe o perioada mai indelungata sa vezi cum se comporta. Dar ca idee pot sa imi faca reducere la GSA de la 26k la 21k, tot nu o sa iau ca mi-am impus sa nu depasesc 20k ca buget, dar si din cauza ca e mult prea mare si prea lat pentru nevoile noastre :) 

 

Acum sunt zgarcit :D 

Deci de fapt nu știi ce vrei și ești confuz 🤣🤣🤣 - ăla nu că e prea înalt, ălalalt nu că e prea greu, celălalt iar nu că e prea prea...... Ai zis de sport touring si am ajuns la adventure. Deja nu mai înțeleg eu ce se întâmplă 🤣🤣🤣

Fără caterinca acuma, închiriază daca ai cum, eu așa am făcut cu GS și așa am constatat că nu îmi place și nu e ce trebuie. La drive test a fost de vis dar la o tura de weekend mi-am blestemat zilele- pentru mine pozitia pe ea m-a terminat la 🥚🥚

Link to comment
Share on other sites

Chiar acum, SenorPink a spus:

Deci de fapt nu știi ce vrei și ești confuz 🤣🤣🤣 - ăla nu că e prea înalt, ălalalt nu că e prea greu, celălalt iar nu că e prea prea...... Ai zis de sport touring si am ajuns la adventure. Deja nu mai înțeleg eu ce se întâmplă 🤣🤣🤣

Fără caterinca acuma, închiriază daca ai cum, eu așa am făcut cu GS și așa am constatat că nu îmi place și nu e ce trebuie. La drive test a fost de vis dar la o tura de weekend mi-am blestemat zilele- pentru mine pozitia pe ea m-a terminat la 🥚🥚

 

Pai ma repet :D Sotia vrea GS, nu eu.

Motor o sa luam ce ne permitem si ce ma simt eu confortabil sa conduc, nu ce doreste ea :) Cu toate astea maine daca tot mergem sa facem 1-2 configuratii sa ne dea asa o cotatie si sa vedem cum ne incadram cu leasingul, am zis ca facem si un test-drive cu ce au ei disponibil. Nu ca fac test cu GSA ca poate imi place si ma razgandesc.

In continuare raman la prima idee ca am nevoie de Sport Touring si o sa am de ales intre Tracer 9 GT, R1250RS/R, MultiStrada 950S si poate Vstrom XT. KTM, Honda, Triumph le-am taiat de pe lista.

 

Da sunt confuz, dar stiu ce vreau :) Ca am indoieli la una, la alta partea a 2a pt ca investesc multi bani intr-un hobby si trebuie sa fiu 100% convins de ce iau.

Cand ne-am cumparat masina anul trecut am inceput cautarile in ianuarie si am facut N-spe teste cu toate marcile posibile. Am dat comanda pt masina abia in iulie dupa ce am facut 3 test drive-uri ca sa fiu eu soto ca e ce trebuie si ne-a sosit abia in noiembrie-decembrie.

Link to comment
Share on other sites

Acum 31 minute, LoveBiciz a spus:

 

 

 

Da sunt confuz, dar stiu ce vreau :) Ca am indoieli la una, la alta partea a 2a pt ca investesc multi bani intr-un hobby si trebuie sa fiu 100% convins de ce iau.

 

Cu cat o sa stii mai multe despre fiecare model pe care-l ai pe lista, cu atat alegera o sa fie mai grea.

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare ca orice model ai in calcul, te cam "arunci" la cea mai scumpa echipare. Si nu iti trebuie "full-option" ca sa de bucuri de touring.

 

R1250GS-ul pe care mi l-as lua eu - daca m-ar obliga cineva sa cumpar nou (ca eu as lua sh de 2-3 ani vechime) - ajunge sub 18k euro pret lista. Adica e versiunea de baza + pachet dinamic. Atat. Sa cheltui 24k (pe care nici nu ii ai) pe o mobra este exagerat.

 

Apoi, la Ducati m-as uita la 950 standard (nu S), acum vreo 2 ani cand pusesem "problema" la Metrotehnica, dadeau un discount frumusel. Cred ca o poti lua sub pretul unui Tracer 900GT. Fa ride-test cu motorul ala (950-ul), daca iti place, cere-le o oferta. 
 

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, LoveBiciz a spus:

Cand ne-am cumparat masina anul trecut am inceput cautarile in ianuarie si am facut N-spe teste cu toate marcile posibile.

Am avut Octavia 2 combi, ditamai șandramaua ca să ne plimbăm doar noi. Că am avut un fix in 2013. Anul ăsta am zis halt, vreau hatch din nou (am mai avut). Situata zis că nu vrea Fiesta sub nicio formă, să iau măcar Focus, eventual Mondeo, doar că nu îi place partea din față. Până la urmă am luat Fiesta, nici acum nu-i place cum arată, dar al dreq îi place să se plimbe (pe curbe e deliciu). Concluzia e așa: cine conduce, ăla alege marca și modelul. Cine nu conduce, poate eventual să umble la sistemul audio și la climatizare. Pe mobra stă cuminte în spate și își vede de pozat, nici nu o simt că e acolo, dacă nu e vreo mașină de poliție sau trec de 160. Și oricum ea alege traseele (se pricepe mai bine ca mine), eu mă bucur de privilegiul de a conduce relaxat.

Fă teste cu MTS și DL1050, dpmdv între astea ar trebui să te decizi, oferă ce-ți trebuie: una are putere mai mare și arată mai bine, cealaltă nu trebuie să dovedească nimic (din 2003 a aflat lumea ce-i poate pielea). Una e full de electronică, cealaltă are doar ce îi trebuie.

Cu banii rămași până la 20k faci câteva concedii strașnice și îți rămâne de întreținere (gume, lanțuri etc). Fac touring cu un model ieftin și zău că nu-mi lipsesc multe (poate reglaj mai facil al amortizorului spate și eventual un blocator de accelerație, dar există bucățica aia de plastic în palmă). Poate și o extensie de aripă față, să nu-mi arunce apă pe cizme. În rest e ce trebuie. A, și 13 cai în plus, nu mai mulți.

Spor!

Edited by Lucian_M
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...