Sari la conținut

14. Gran Premio Octo di San Marino e della Riviera di Rimini


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 163
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Morbi zice ca e de bine (avand in vedere ca acum 2 sapt nu putea sa mearga pe o moto de gp) - Morbidelli analyses factory Yamaha debut

 

"The opposite of the Ducati" - Dovizioso on second M1 debut

Dovi spune ca Yamaha e f rapida pe intrare,franari diferite etc DAR pozitia e diferita pt ca Yamaha e "larger and longer than the other bike".

I didn't expect.

 

Iar cei de la Honda deja au renuntat la anul asta si il trateaza ca pe o sesiune de teste pt a-i face lui MM o moto tzipla pt anul viitor : Honda riders: "Time to understand why we've been struggling"

 

Pozitia lui MM pe moto e total diferita de anii trecuti :

Screenshot-2021-09-18-at-07-07-34-Honda-

Stilul Doohan (si mai nou Miller) - partea de jos a corpului si piciorul/genunchiul  aruncate pe viraj dar toracele umerii/cotul si capul intoarse pe motoreta.

Se vede clar ca ii e frica de cot/brat/umar.Nu are cum asta sa nu se traduca in timp pierdut.

Limitari.

 

Am vazut ca Bezzechi va face echipa cu Marini la VR46...slabuti piloti si-a mai luat si legenda - de fapt Bezzechi e decent,Marini....eu inteleg toata treaba cu VR46 Academy si italieni promovati samd dar daca o ardem doar pe cumetrii o sa aiba rezultate cam cum avea si Aspar.

Acum 7 ore, frigider a spus:

Cică miercuri sapt viit se operează zarco de arm pump.

 

Sa vedem cum merge Dovi fata de Dixon.

Era clar dupa cum a mers Zarco - existau probleme acolo.

 

Nu l-as compara pe Dovi cu neica nimeni Dixon.Chiar daca e el batrior si ruginit si mai are nevoie de (multa) adaptare la Yamaka.nu l-as vinde chiar asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, xt600 a spus:

Iar Quart, daca nu face prostii pe final de campionat, va deveni campion. Ghici, pe masurile cui se va croi M1/2022? 

Cel putin la inceputul viitorului sezon va fi considerat nr 2 fie si prin prisma faptului ca este ultimul venit in echipa. Va trebui sa isi castige statutul in echipa. Greu, dar nu imposibil

Ducati după cine e făcută?

Și uite câți merg bine cu ea.

Daca le ai, le ai.

Daca nu, cauți scuze că "moto nu e făcută special pt mine".

Acum 21 ore, Cavaleru a spus:

N-a belea, final de FP1 cu MV pe locul 1, din pacate ploaia torentiala a inceput cand mai erau 8min

Aici a avut teste MV înainte de prima cursă. Are niste ture, de aia se mișcă bine.

Acum 2 ore, Method a spus:

Nu l-as compara pe Dovi cu neica nimeni Dixon.Chiar daca e el batrior si ruginit si mai are nevoie de (multa) adaptare la Yamaka.nu l-as vinde chiar asa..

Nu e vb de nimic decât de 2 piloți diferiți care merg pe aceeași moto.

Zic doar că mulți îl criticau pe Dixon.

 

Poate așa o să înțeleagă lumea că nu e așa ușor să sch moto./categoria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, frigider a spus:

Ducati după cine e făcută?

Și uite câți merg bine cu ea.

Daca le ai, le ai.

Daca nu, cauți scuze că "moto nu e făcută special pt mine".

Aici a avut teste MV înainte de prima cursă. Are niste ture, de aia se mișcă bine.

Nu e vb de nimic decât de 2 piloți diferiți care merg pe aceeași moto.

Zic doar că mulți îl criticau pe Dixon.

 

Poate așa o să înțeleagă lumea că nu e așa ușor să sch moto./categoria.

totusi eu zic ca e suprinzator de bine pt MV, moto e totusi complet noua pt el. faptul ca s-a dat cateva ture inainte nu echivaleaza de exemplu cu un jumade de sezon al lui Peco in saua Ducatiului.

 

vedem calificarile ce ne aduc.

 

sunt convins ca in cursa nu va mentine acelasi ritm MV.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ciudat este sa.l vad pe Dovi in albastru😬

Aoleuuuuuu opritil in %%%×=£: pe domnul comentator cu edemul glotic si traheostomia lui, ca innebuneste spectatorii😼

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, Cavaleru a spus:

totusi eu zic ca e suprinzator de bine pt MV, moto e totusi complet noua pt el. faptul ca s-a dat cateva ture inainte nu echivaleaza de exemplu cu un jumade de sezon al lui Peco in saua Ducatiului.

 

vedem calificarile ce ne aduc.

 

sunt convins ca in cursa nu va mentine acelasi ritm MV.

Pai asta incerc sa zic.

Cursa trecută pe circuit nou și moto noua a mers slăbuț comparat cu aici - moto noua, circuit pe care a exersat.

 

Cursa următoare ar treb sa meargă mai bine decât prima și mai prost decât asta.

 

In cursă vom vedea daca iar are aceeași problema.

Cum naiba sa fii sus tot weekendul și în cursă mediocru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comentariul e de groaza...

Morbi urca pe 4 sau5, apoi trec minutele, alti piloti fac timpi mai buni, Morbi pica pe 9 si Putinicii exclama "Oooo, Morbidelli pe 9, ce salt face Morbido!"... :)))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, frigider a spus:

Ducati după cine e făcută?

Și uite câți merg bine cu ea.

Daca le ai, le ai.

 

Da, si uite cate titluri au castigat in ultimii 14 ani.. :) 

 

Pentru cei interesati, astazi incepe Bol D'Or. Se transmite pe canalele Eurosport, incepand cu ora 16. Live timing pe siteul oficial EWC. https://www.fimewc.com/event/bol-dor-2021/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce la dus Bag pe Marq pana pe jos😁

 Ce simpatic este Quartararo, saluta, zambeste , felicita- o sa fie multe steaguri si sepcuțe cu 20

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant Q2, nu mai tin minte unul cu 3 piloti pe jos in ultima vreme. Peco impecabil, MM nu s-a putut tine dupa el si a bifat si recordul circuitului. O sa fie greu pentru Quarta in cursa, are 2 Ducati in fata si 2 in spate. Daca Peco castiga maine, iar francezul iese pe 5 o sa avem in continuare suspans in legatura cu campionatul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, xt600 a spus:

Da, si uite cate titluri au castigat in ultimii 14 ani.. :) 

 

Pentru cei interesati, astazi incepe Bol D'Or. Se transmite pe canalele Eurosport, incepand cu ora 16. Live timing pe siteul oficial EWC. https://www.fimewc.com/event/bol-dor-2021/

Anu trecut au luat titlul la constructori,și după ce văd îl iau și anu ăsta, e deajuns?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Le Mertois a spus:

Anu trecut au luat titlul la constructori,și după ce văd îl iau și anu ăsta, e deajuns?

Da, cu 6 motociclete pe grila (de la anul 8 ), conform matematicii probabilitatilor, au sanse. Anul asta Jiji declara ca le ia pe toate.. :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, xt600 a spus:

Da, cu 6 motociclete pe grila (de la anul 8 ), conform matematicii probabilitatilor, au sanse. Anul asta Jiji declara ca le ia pe toate.. :) 

 

Chiar acum, Le Mertois a spus:

 

Știi că punctează doar 2, Yamaha nu a mai câștigat NIMIC, de cand era Lorenzo la ei🤣🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numărul motocicletelor nu prea este relevant în calculul clasamentului constructorilor. Practic au 4 motociclete de generație nouă, capabile de rezultate. Cam toți constructorii (mai puțin Aprilia și Suzuki) dispun de așa ceva. Celelalte prototipuri sunt pe circuit pentru a crește piloți și a genera date. Și da, anul ăsta ar trebui să câștige atât la constructori cât și la echipe având în vedere cum merge competiția.

 

Se anunță cursă interesantă mâine:

 

image.thumb.png.6ca91e445ac82796aec990d06dc6557b.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Le Mertois a spus:

 

Știi că punctează doar 2, Yamaha nu a mai câștigat NIMIC, de cand era Lorenzo la ei🤣🤣🤣

Gresit! La constructori puncteaza cea mai bine clasata motocicleta a fiecarui constructor, indiferent ca este de la echipa de client sau de la cea oficiala. Cum Ducati are practic doua echipe OFICIALE (conform declaratiei lui Ciabatti, in sensul ca NU exista nici o diferenta intre cele doua, in termeni de material de concurs, up grade-uri si comunicare a datelor intre echipe) si cea mai omogena echipa de piloti, are cele mai mari sanse sa puncteze consistent cursa de cursa. Yamaha are teoretic trei motorete speciificatie 2021, dar in practica sta doar intr-o singura motoreta (nu se stie daca a treia mobra primeste ultimele up grade-uri, in acelasi timp cu echipa de uzina, sau daca le primeste) si un singur pilot (accidentari, defectiunea cu Vinales, etc, etc). Daca Q este scos din cursa de Cabroncito, daca cade pe o gresala personala sau pur si simplu are diaree in ziua cursei, Yamaha strange ceva puncte de la coada clasamentului, in cel mai bun caz. Honda la fel, pe hartie au 4 motoare model 2021, dar in practica nu prea are cine puncta pentru ei. Si uite asa, ajunge Ducati sa castige la constructori. Colegul are dreptate pana la un punct, cand spune ca nu prea conteaza numarul motocicletelor. Depinde de situatie. In situatia data, conteaza, dar conteaza mult si omogenitatea echipe de piloti. In cazul de fata, titlul la constructori nu il ia Ducati pentru ca are o motocicleta rupta din soare, dimpotriva, are multe limite, dar cursa de cursa, cineva puncteaza cosnsitent pentru ei. Nu puncteaza Bag, puncteaza Martin, nu puncteaza Martin, o face Zarco, Miller, etc, etc.. la Honda si Yamaha nu se poate intampla asta. 

La echipe se vede si mai bine aceasta omogenitate. Acolo puncteaza ambii piloti ai echipei. Si, cum spune colegul, are sanse mari sa ia titlul si la echipe, din acelasi motiv. Dar la piloti, ei bine, la piloti se chinuie sa ia titlul de vreo 14 ani. Au adus vedete, pe bani grei, au bagat bani in R&D, l-au adus pe Jiji, au pus pe mobra toate tampeniile imaginabile si... nimic. Nimic! Anul asta, Q pierde titlul doar pe mana lui. Anul trecut l-a luat Mir, cu Suzuki, cu un buget la jumatate. Iar in fata Hondei n-a miscat in ultimii ani. De ce? Pentru ca, asa cum spuneam cu alta ocazie, in realitate nu au motocicleta de titlu mondial. Iau titlul doar pe gresala adversarului sau daca se aliniaza prea bine astrele. Stai sa-si revina Honda.. ;) 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, xt600 a spus:

Gresit! La constructori puncteaza cea mai bine clasata motocicleta a fiecarui constructor, indiferent ca este de la echipa de client sau de la cea oficiala. Cum Ducati are practic doua echipe OFICIALE (conform declaratiei lui Ciabatti, in sensul ca NU exista nici o diferenta intre cele doua, in termeni de material de concurs, up grade-uri si comunicare a datelor intre echipe) si cea mai omogena echipa de piloti, are cele mai mari sanse sa puncteze consistent cursa de cursa. Yamaha are teoretic trei motorete speciificatie 2021, dar in practica sta doar intr-o singura motoreta (nu se stie daca a treia mobra primeste ultimele up grade-uri, in acelasi timp cu echipa de uzina, sau daca le primeste) si un singur pilot (accidentari, defectiunea cu Vinales, etc, etc). Daca Q este scos din cursa de Cabroncito, daca cade pe o gresala personala sau pur si simplu are diaree in ziua cursei, Yamaha strange ceva puncte de la coada clasamentului, in cel mai bun caz. Honda la fel, pe hartie au 4 motoare model 2021, dar in practica nu prea are cine puncta pentru ei. Si uite asa, ajunge Ducati sa castige la constructori. Colegul are dreptate pana la un punct, cand spune ca nu prea conteaza numarul motocicletelor. Depinde de situatie. In situatia data, conteaza, dar conteaza mult si omogenitatea echipe de piloti. In cazul de fata, titlul la constructori nu il ia Ducati pentru ca are o motocicleta rupta din soare, dimpotriva, are multe limite, dar cursa de cursa, cineva puncteaza cosnsitent pentru ei. Nu puncteaza Bag, puncteaza Martin, nu puncteaza Martin, o face Zarco, Miller, etc, etc.. la Honda si Yamaha nu se poate intampla asta. 

La echipe se vede si mai bine aceasta omogenitate. Acolo puncteaza ambii piloti ai echipei. Si, cum spune colegul, are sanse mari sa ia titlul si la echipe, din acelasi motiv. Dar la piloti, ei bine, la piloti se chinuie sa ia titlul de vreo 14 ani. Au adus vedete, pe bani grei, au bagat bani in R&D, l-au adus pe Jiji, au pus pe mobra toate tampeniile imaginabile si... nimic. Nimic! Anul asta, Q pierde titlul doar pe mana lui. Anul trecut l-a luat Mir, cu Suzuki, cu un buget la jumatate. Iar in fata Hondei n-a miscat in ultimii ani. De ce? Pentru ca, asa cum spuneam cu alta ocazie, in realitate nu au motocicleta de titlu mondial. Iau titlul doar pe gresala adversarului sau daca se aliniaza prea bine astrele. Stai sa-si revina Honda.. ;) 

Mamă,zici că mi-a răspuns Method🤣🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, xt600 a spus:

Gresit! La constructori puncteaza cea mai bine clasata motocicleta a fiecarui constructor, indiferent ca este de la echipa de client sau de la cea oficiala. Cum Ducati are practic doua echipe OFICIALE (conform declaratiei lui Ciabatti, in sensul ca NU exista nici o diferenta intre cele doua, in termeni de material de concurs, up grade-uri si comunicare a datelor intre echipe) si cea mai omogena echipa de piloti, are cele mai mari sanse sa puncteze consistent cursa de cursa. Yamaha are teoretic trei motorete speciificatie 2021, dar in practica sta doar intr-o singura motoreta (nu se stie daca a treia mobra primeste ultimele up grade-uri, in acelasi timp cu echipa de uzina, sau daca le primeste) si un singur pilot (accidentari, defectiunea cu Vinales, etc, etc). Daca Q este scos din cursa de Cabroncito, daca cade pe o gresala personala sau pur si simplu are diaree in ziua cursei, Yamaha strange ceva puncte de la coada clasamentului, in cel mai bun caz. Honda la fel, pe hartie au 4 motoare model 2021, dar in practica nu prea are cine puncta pentru ei. Si uite asa, ajunge Ducati sa castige la constructori. Colegul are dreptate pana la un punct, cand spune ca nu prea conteaza numarul motocicletelor. Depinde de situatie. In situatia data, conteaza, dar conteaza mult si omogenitatea echipe de piloti. In cazul de fata, titlul la constructori nu il ia Ducati pentru ca are o motocicleta rupta din soare, dimpotriva, are multe limite, dar cursa de cursa, cineva puncteaza cosnsitent pentru ei. Nu puncteaza Bag, puncteaza Martin, nu puncteaza Martin, o face Zarco, Miller, etc, etc.. la Honda si Yamaha nu se poate intampla asta. 

La echipe se vede si mai bine aceasta omogenitate. Acolo puncteaza ambii piloti ai echipei. Si, cum spune colegul, are sanse mari sa ia titlul si la echipe, din acelasi motiv. Dar la piloti, ei bine, la piloti se chinuie sa ia titlul de vreo 14 ani. Au adus vedete, pe bani grei, au bagat bani in R&D, l-au adus pe Jiji, au pus pe mobra toate tampeniile imaginabile si... nimic. Nimic! Anul asta, Q pierde titlul doar pe mana lui. Anul trecut l-a luat Mir, cu Suzuki, cu un buget la jumatate. Iar in fata Hondei n-a miscat in ultimii ani. De ce? Pentru ca, asa cum spuneam cu alta ocazie, in realitate nu au motocicleta de titlu mondial. Iau titlul doar pe gresala adversarului sau daca se aliniaza prea bine astrele. Stai sa-si revina Honda.. ;) 

Ducati, Honda si KTM au cate 4 mobre spec 2021. Ca n-are cine sa puna caii la treaba e alta poveste. Ce vina are Ducati, de exemplu, ca la Onda se umbla cu nepotisme? Ducati pare ca are cele mai echilibrate doua "echipe de uzina" la momentul acesta si o sa ramana la fel si anul viitor. Anul viitor o sa fie interesant modul in care KTM o sa reuseasca sa-i integreze pe cei doi de la Tech3.

Dupa ce am vazut azi calificarile chiar mai gandeam ca singura sansa a lui 'el carboncito' de a face ceva interesant in campionatul asta ar fi sa-l dea pe jos pe Quartararo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 minutes ago, therocketscientist1 said:

 singura sansa a lui 'el carboncito' de a face ceva interesant in campionatul asta ar fi sa-l dea pe jos pe Quartararo

Nu zi de doua ori, ca te aude :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, therocketscientist1 a spus:

 Ducati pare ca are cele mai echilibrate doua "echipe de uzina" la momentul acesta si o sa ramana la fel si anul viitor. Anul viitor o sa fie interesant modul in care KTM o sa reuseasca sa-i integreze pe cei doi de la Tech3.

Da, asta ziceam si eu, ca Ducati are cea mai buna si omogena garnitura de piloti. La anul, KTM se va alatura celor de la Ducati, din acest pdvd, prin aducerea lui R. Fernandez si R. Gardner

Ducati nu are nici o vina. Au inteles ca daca nu au o motoreta care sa faca diferenta, trebuie sa isi puna ouale in cat mai multe cosuri... pe cat posibil castigatoare.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...