Jump to content

16. Gran Premio Nolan del Made in Italy e dell'Emilia-Romagna


Recommended Posts

Gran Premio Nolan del Made in Italy e dell'Emilia-Romagna

22-24 octombrie, Misano World Circuit Marco Simoncelli

 

image.thumb.png.426c8c07cfaea3e9b7a2521eecb66c2f.png

 

image.thumb.png.a758e10fbcb23b7854b0bc1f987ff67b.png

 

image.thumb.png.e6a61d9a0dbe7c01727d3a8b2e6790bf.png

 

image.thumb.png.914eaee9c616268322452a28b5829b55.png

 

Timpii, după ora României.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum ar fi săracu zarco sa fie primul și în spatele lui Peco?

 

Oare îl lasă să treacă?

 

 

Cum ar fi Q sa plece la Suzi în 23? 

Sa vina la anul cu upgrade "mare" încât să fie atractiv?

Și pt bani dar și pt glorie.

 

Vb aia:

NO GUTS NO GLORY.

Link to comment
Share on other sites

Acum 42 minute, frigider a spus:

Cum ar fi săracu zarco sa fie primul și în spatele lui Peco?

 

Oare îl lasă să treacă?

 

 

Cum ar fi Q sa plece la Suzi în 23? 

Sa vina la anul cu upgrade "mare" încât să fie atractiv?

Și pt bani dar și pt glorie

Pai tu ce crezi? Cursa trecuta, i-au facut doi loc ca sa ajunga cat mai in fata. Cum crezi ca nu ar intra ordinele de echipa in functie, cand ar fi vorba de o victorie, care sa ii aduca un punctaj consistent? Cine crede ca la Ducati nu sunt ordine de echipa, este naiv. 

 

Daca sar cu banii si ofera o motoreta performanta, why not? Daca se intoarce Brivio, s-ar putea ca treburile sa se intoarca pe fagasul normal, in ceea ce priveste dezvoltarea mobrei. Totul este sa fie dispusi sa sara cu un salariu foarte consistent. O echipa Q-Mir ar arata foarte bine. Era pe undeva un articol in care se formulau niste ipoteze, cam cine ar putea fi interesat de Q si erau cele pe care le dadusem si eu intr-un post: Honda, Ducati si eventual Suzuki. De altfel sunt cele logice. 

Link to comment
Share on other sites

Slaba Yamaha pe ploaie. Ok, Q nu ii place pe ploaia ca nu a gasit feelingul inca, dar Rossi era mai sus pe ploaia. Si Mor.

Acum 15 minute, xt600 a spus:

Pai tu ce crezi? Cursa trecuta, i-au facut doi loc ca sa ajunga cat mai in fata. Cum crezi ca nu ar intra ordinele de echipa in functie, cand ar fi vorba de o victorie, care sa ii aduca un punctaj consistent? Cine crede ca la Ducati nu sunt ordine de echipa, este naiv. 

 

Daca sar cu banii si ofera o motoreta performanta, why not? Daca se intoarce Brivio, s-ar putea ca treburile sa se intoarca pe fagasul normal, in ceea ce priveste dezvoltarea mobrei. Totul este sa fie dispusi sa sara cu un salariu foarte consistent. O echipa Q-Mir ar arata foarte bine. Era pe undeva un articol in care se formulau niste ipoteze, cam cine ar putea fi interesat de Q si erau cele pe care le dadusem si eu intr-un post: Honda, Ducati si eventual Suzuki. De altfel sunt cele logice. 


pai ce alta echipa a mai ramas?:). Ktm deja are ctr si oricum nu ar avea buget pt el. Ca si aprilia de altfel.

eu cred ca poate fi Honda sau Ducati. Nici Suzuki nu stiu dc ar avea buget pt el.

Link to comment
Share on other sites

Acum 12 minute, damager a spus:

Slaba Yamaha pe ploaie. Ok, Q nu ii place pe ploaia ca nu a gasit feelingul inca, dar Rossi era mai sus pe ploaia. Si Mor.


pai ce alta echipa a mai ramas?:). Ktm deja are ctr si oricum nu ar avea buget pt el. Ca si aprilia de altfel.

eu cred ca poate fi Honda sau Ducati. Nici Suzuki nu stiu dc ar avea buget pt el.

Nu mobra este de vina. De la Rossi nu mai poti pretinde sa riste inutil pe ploaie. Omul vrea sa termine weekendul pe roti, fara rupturi si vanatai, ca sa poata aprinde artificiile de la final. Morbi inca este in refacere, iar Q este lamentabil pe ploaie. Apropo de Q, daca are noroc de urmatoarele doua curse pe ploaie, s-ar putea sa vedem cum i se scurge titlul printre deste... Tare imi este frica ca va face o nefacuta, in cursele care au mai ramas... am asa un feeling.. 

 

Daca Q se incununeaza campion, va deveni un pilot de avut in orice echipa din campionat. Un campion este un pilot care a depasit stadiul de speranta, este o certitudine. Este rapid, este constant, stie sa castige curse si competitii, s-a maturizat, plus ca vine la pachet cu experienta pe o alta motocicleta de top. Ce constructor nu l-ar dori in ograda? Acum, desigur, in afara de Yamaha, care va face tot posibilul sa il pastreze, cei care au bugetul necesar ca sa il cumpere sunt Honda si Ducati. Suzuki nu este un producator de nisa, este totusi unul dintre cei patru mari japo, DACA VREA poate gasi buget. La ei, ca si la Yamaha, nu cred ca se pune problema lipsei de bani, ci este vorba de filosofia lor paguboasa: performante la low cost. In teorie, si KTM ar avea bani sa il ia, insa problema lor este ca chestia aia portocalie nu se poate numi motocicleta. Dupa parerea mea, orice pilot care ajunge la ei sau nu pleaca cat poate de repede, si-a incheiat cariera.. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 8 ore, xt600 a spus:

Nu mobra este de vina. De la Rossi nu mai poti pretinde sa riste inutil pe ploaie. Omul vrea sa termine weekendul pe roti, fara rupturi si vanatai, ca sa poata aprinde artificiile de la final. Morbi inca este in refacere, iar Q este lamentabil pe ploaie. Apropo de Q, daca are noroc de urmatoarele doua curse pe ploaie, s-ar putea sa vedem cum i se scurge titlul printre deste... Tare imi este frica ca va face o nefacuta, in cursele care au mai ramas... am asa un feeling.. 

 

Daca Q se incununeaza campion, va deveni un pilot de avut in orice echipa din campionat. Un campion este un pilot care a depasit stadiul de speranta, este o certitudine. Este rapid, este constant, stie sa castige curse si competitii, s-a maturizat, plus ca vine la pachet cu experienta pe o alta motocicleta de top. Ce constructor nu l-ar dori in ograda? Acum, desigur, in afara de Yamaha, care va face tot posibilul sa il pastreze, cei care au bugetul necesar ca sa il cumpere sunt Honda si Ducati. Suzuki nu este un producator de nisa, este totusi unul dintre cei patru mari japo, DACA VREA poate gasi buget. La ei, ca si la Yamaha, nu cred ca se pune problema lipsei de bani, ci este vorba de filosofia lor paguboasa: performante la low cost. In teorie, si KTM ar avea bani sa il ia, insa problema lor este ca chestia aia portocalie nu se poate numi motocicleta. Dupa parerea mea, orice pilot care ajunge la ei sau nu pleaca cat poate de repede, si-a incheiat cariera.. 

 

Nu stiu ce sa zic, are un loc 3 pe ploaie si cursa din Austria a mers bine. Ma rog, locul a fost o loterie cu intrare-iesire.

ok, nu e cel mai rapid pilot pe ploaie, dar si Doohan remarca intr-un interviu ca yamaha mai are de lucru pe ploaie pt ca nu poate sa isi exploateze atuurile de viteza pe viraj, iar pe acceleratie este foarte slaba. Btw, Morbi acuma ar tb sa iasa in evidenta, pe ploaie, unde vitezele sunt mai mici, franariile mai usoare. Vezi interviul lui Doohan de pe motogp si de ce  yamaha si stilul lui Q nu avatajeaza pe ploaie.

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 ore, frigider a spus:

Cum ar fi Q sa plece la Suzi în 23? 

Sa vina la anul cu upgrade "mare" încât să fie atractiv?

Și pt bani dar și pt glorie.

Subiect de iarna.Suzuki nu baga un leu.Mir de aia si discuta cu HRC (si probabil nu numai) si vrea sa plece pt ca Suzuki bate pasul pe loc...decum sa vina Q care va negocia din pozitia de campion mondial.Sa fim seriosi...Suzuki nu mizeaza pe piloti established tocmai pt ca aceia cer bani,iar Suzuki e zgarcita.

Acum 9 ore, xt600 a spus:

Daca sar cu banii si ofera o motoreta performanta, why not? Daca se intoarce Brivio, s-ar putea ca treburile sa se intoarca pe fagasul normal, in ceea ce priveste dezvoltarea mobrei. Totul este sa fie dispusi sa sara cu un salariu foarte consistent. O echipa Q-Mir ar arata foarte bine. Era pe undeva un articol in care se formulau niste ipoteze, cam cine ar putea fi interesat de Q si erau cele pe care le dadusem si eu intr-un post: Honda, Ducati si eventual Suzuki. De altfel sunt cele logice. 

1.nu sar cu banii.

2.nu se intoarce Brivio (nu e nici un geniu baiatul ala,dar in F1 oricum primeste mult mai multi bani decat in gp).

3.nu dau salarii,am zis mai sus - ei nu mizeaza pe piloti cu nume greu tocmai pt a nu da bani

4.o echipa Q-Mir la Suzuki e de domeniul sf'ului - Mir va pleca de la Suzuki,iar Q nu misca de la Yamaha neam,degeaba sunt interesate alte echipe de el.Presa isi face singura subiecte.

Acum 8 ore, xt600 a spus:

Nu mobra este de vina.

 

Suzuki nu este un producator de nisa, este totusi unul dintre cei patru mari japo, DACA VREA poate gasi buget. La ei, ca si la Yamaha, nu cred ca se pune problema lipsei de bani, ci este vorba de filosofia lor paguboasa: performante la low cost.

Finally :ok:

100% de acord.

Dar Suzuki nu vrea,pt ca...contabili si consiliu de administratie care vrea ca shareholders sa fie super happy si cu conturile pline la sfarsit de an,nu sa le explice ca au fost mai putini bani anul asta decat anii trecuti dar au perspective mari in a lua titlul la motogp (moto...ce?)

Nu e condamnabil insa explica de ce Suzuki nu poate.Pt ca nu vrea,intradevar.

Acum 8 ore, xt600 a spus:

Apropo de Q, daca are noroc de urmatoarele doua curse pe ploaie, s-ar putea sa vedem cum i se scurge titlul printre deste... Tare imi este frica ca va face o nefacuta, in cursele care au mai ramas... am asa un feeling..

Not likely.Sansa ca Peco sa se apropie macar de el e infima.Titlul e jucat,chiar si cu Q pe bara.Aici se va incununa campion.

Si vorba colegului - Q intradevar e slab pe ud,dar Yamaha e cam legata la maini pe ploaie,unde motoretele stop'n'go sunt avantajate.

 

Cum de nu comenteaza nimeni una din cele mai mari vesti de weeekendul asta?  - New age limit and entry list rules introduced from 2022

The minimum age for competitors in any class in the FIM MotoGP™ World Championship will be raised to 18. This includes for Moto3 and Moto2, for which the age limit is currently 16.

Asta in raspuns la accidentele serioase si multiplele incidente de la moto3.

Reactii din paddock :

Rossi alluded to the new rules being ‘better’ but that it won’t necessarily fix ‘all the problems’.

"Especially in Moto3, 16 to 18 is a big change. Everybody wants to start as soon as possible. It’s a big difference because two years is a lot. I don’t know, for sure, for safety this is better but I don’t know if it will fix all the problems. 

I think it is more important that all the riders have better behaviour when they are one the track. They need to follow more precisely the races, race direction and they (race direction) need to be more strict. I started at 17 in the world championship 25 years ago, 18 is quite high."

 

Like Rossi, long-time rival Marc Marquez also feels it is a ‘good change’ even though he came into the paddock at just 15  years of age and has since claimed eight world titles. 

"For me, it's a good change. After everything that happened this year, it's time to change something.It's true that maybe I'm not the rider to say, because I arrived in the world championship with 15 years old, I moved to MotoGP with 20 years old, one of the youngest ones. But it's true that now the tendency is like if you are not in MotoGP with 20 years old, you are not a good rider. And it's not like this.Sometimes some riders need more time than the other ones, and to move the age means that everybody will be more ready, and everybody will be more mature. Because it's normal and it's natural that with 15 years old you make one kind of mistakes, with 18 you do another kind of mistake, and with 22 you will do another kind of mistake. But if you can avoid or you can arrive with more experience, more mature in a world championship, it will be better. But this needs to be a consequence from the smallest category.

I mean, now it looks like if a baby with 4, or 5 years old is not on the bike, it's too late already. And it's not like this, you can start on the bike with 7, 8, 9 years old with a small bike."

Edited by Method
Link to comment
Share on other sites

Acum 12 ore, xt600 a spus:

Pai tu ce crezi? Cursa trecuta, i-au facut doi loc ca sa ajunga cat mai in fata

Da, dar băieții deja aveau o victorie sub centură, Z nu are victorie, cred că i-ar frânge inima. :D

Acum 12 ore, xt600 a spus:

Daca sar cu banii si ofera o motoreta performanta, why not? Daca se intoarce Brivio, s-ar putea ca treburile sa se intoarca pe fagasul normal, in ceea ce priveste dezvoltarea mobrei. Totul este sa fie dispusi sa sara cu un salariu foarte consistent. O echipa Q-Mir ar arata foarte bine. Era pe undeva un articol in care se formulau niste ipoteze, cam cine ar putea fi interesat de Q si erau cele pe care le dadusem si eu intr-un post: Honda, Ducati si eventual Suzuki. De altfel sunt cele logice. 

Asta cu banii e clar că vor da mai mult.

Problema e că știe să cânte bine la pian, știe să treacă el că pilot peste lipsurile moto, cum ziceau englezii, cum știe și MM.

 

Așa ceva nu se cumpără /găsește la orice alta moto, e un mic risc.

Acum 11 ore, xt600 a spus:

Tare imi este frica ca va face o nefacuta, in cursele care au mai ramas... am asa un feeling.. 

Poate sa cadă de 2 ori și tot e in față, chiar daca câștigă de 2 ori Peco = cine știe?

MM iar o sa fie sus.

 

Omu tre să nu cadă și să ia acolo min 1 punct.

 

 

E alt om.

Acum 11 ore, xt600 a spus:

Suzuki nu este un producator de nisa, este totusi unul dintre cei patru mari japo, DACA VREA poate gasi buget

Totusi Suzi are campionul ei în ograda, nu e nicio disperare.

Și mir nu a avut nevoie sa se ducă la psiholog ;)

Deci mir 1 - 0 q 

Și 1-1 la campionate.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ok la quali Mir e pardaf...

Deci per total Q câștigă :))

Link to comment
Share on other sites

Acum 8 ore, Method a spus:

 

2.nu se intoarce Brivio (nu e nici un geniu baiatul ala

4.o echipa Q-Mir la Suzuki e de domeniul sf'ului 

Not likely.Sansa ca Peco sa se apropie macar de el e infima.Titlul e jucat,chiar si cu Q pe bara.Aici se va incununa campion.

 

Nu e geniu, este arhitectul echipei.

 

Nu am facut un calcul probabilistic, insa spuneam ca ar fi o posibilitate, fiue si infima. Si ar fi interesant. 

 

Nu fi atat de sigur... in cursa asta, avand in vedere cat de bine s-a calificat (pfff.. Bag pole, Q pe 15.. a imbulinat-o), Q va pierde multe puncte, daca Bag castiga. Si dupa cum merge Pecco, are o sansa mare la win. Bine, circuitul de antrenament, pe care il stie la nivel de detalii microscopice.. :D II trebuie lui Q doua curse pe ud, in care sa nu puncteze sau sa puncteze infim, cu victorii in dreptul lui Pecco si i-a zburat titlul de sub nas. Stiu, mica probabilitate, dar exista. Depinde de cate puncte pierde maine, atunci vom putea face niste calcule mai clare. In plus, in cursele acestea trei vor vedea si colegii care sustin ca nr motocicletelor unui constructor nu conteaza, ca de fapt conteaza mult. Vor fi strategii de echipa la Ducati, fara nici o indoiala.

Acum 8 ore, Method a spus:

Si vorba colegului - Q intradevar e slab pe ud,dar Yamaha e cam legata la maini pe ploaie,unde motoretele stop'n'go sunt avantajate.

 

Cum de nu comenteaza nimeni una din cele mai mari vesti de weeekendul asta?  - New age limit and entry list rules introduced from 2022

The minimum age for competitors in any class in the FIM MotoGP™ World Championship will be raised to 18. This includes for Moto3 and Moto2, for which the age limit is currently 16.

Asta in raspuns la accidentele serioase si multiplele incidente de la moto3.

 

Daca Doohan spune ca  M1 are un handicap pe ploaie, fata de Ducati, nu il putem contrazice, insa chiar si asa, Q ar fi trebuit sa fie in top 10, nu pe 13, 15, 16, etc. Pe ploaie conteaza mult si mana pilotului, ori trebuie sa recunoastem, Q este unul dintre pilotii slabuti pe ploaie, in acest moment. Asta poate fi un mare handicap, cand emiti pretentii la titlu. Sa speram ca maine va fi uscat.

 

In sfarsit, o decizie foarte buna!

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Djenavar said:

Cum ar fi sa ia Peco titlul , cati "pisihologi" ar mai avea nevoie Quarto?🤪

 

Dacă nu plouă în ultimele 3 curse nu prea mai are cum să piardă titlul. Merge foarte constant și nu riscă inutil când știe că nu este destul de rapid. S-a văzut și astăzi în quali: nu a forțat și nu a căzut. Dovadă de maturitate.

 

Asta nu schimbă faptul că este un pilot slab pe ploaie, mai ales pentru un (probabil) campion mondial.

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

Quartararo este anonim când nu este uscat. Yamaha are noroc cu Morbidelli.

Mai, de data asta a tras binișor, ok și dacă nu era steag galben pe 3 era...dar totuși , mi s a parut că a tras.

Acum 4 ore, Djenavar a spus:

Cum ar fi sa ia Peco titlul , cati "pisihologi" ar mai avea nevoie Quarto?🤪

Cred că se lasă cu atârnat in rulotă.

Deci mai bine nu.

E periculos in pluton, nu da nimeni 2 bani că te bati la titlu.

Acum 4 ore, xt600 a spus:

 II trebuie lui Q doua curse pe ud, in care sa nu puncteze sau sa puncteze infim, cu victorii in dreptul lui Pecco

Care s șansele să câștige Peco urm 2 ?

Asta se știe că e în ograda lui, dar restul?

Mici șanse Man, f mici.

 

Gen cum are mereu naționala de fotbal - șanse matematice =)))))) asta însemnând mereu șanse infime.

Acum 4 ore, xt600 a spus:

Stiu, mica probabilitate, dar exista. Depinde de cate puncte pierde maine

Mâine o să fie uscat, așa înțelesesem eu.

Deci te poți aștepta și la podium de la Q, poate exagerez dar na, va recupera cu siguranță mult.

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

Asta nu schimbă faptul că este un pilot slab pe ploaie, mai ales pentru un (probabil) campion mondial.

Sunt f rare cursele pe ploaie :)

parca și JLo era slăbuț pe ploaie?

 

 

Sa nu uităm: nu doar Q poate sa cadă. Și Peco poate.

Q nu are de ce sa intre în panică.

Pleacă de unde pleacă, grija mare in curba 1 și apoi ia și depășește la liber și aia e.

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, xt600 a spus:

 

Nu e geniu, este arhitectul echipei.

 

Nu am facut un calcul probabilistic, insa spuneam ca ar fi o posibilitate, fiue si infima. Si ar fi interesant. 

 

Nu fi atat de sigur... in cursa asta, avand in vedere cat de bine s-a calificat (pfff.. Bag pole, Q pe 15.. a imbulinat-o), Q va pierde multe puncte, daca Bag castiga. Si dupa cum merge Pecco, are o sansa mare la win. Bine, circuitul de antrenament, pe care il stie la nivel de detalii microscopice.. :D II trebuie lui Q doua curse pe ud, in care sa nu puncteze sau sa puncteze infim, cu victorii in dreptul lui Pecco si i-a zburat titlul de sub nas. Stiu, mica probabilitate, dar exista. Depinde de cate puncte pierde maine, atunci vom putea face niste calcule mai clare. In plus, in cursele acestea trei vor vedea si colegii care sustin ca nr motocicletelor unui constructor nu conteaza, ca de fapt conteaza mult. Vor fi strategii de echipa la Ducati, fara nici o indoiala.

Daca Doohan spune ca  M1 are un handicap pe ploaie, fata de Ducati, nu il putem contrazice, insa chiar si asa, Q ar fi trebuit sa fie in top 10, nu pe 13, 15, 16, etc. Pe ploaie conteaza mult si mana pilotului, ori trebuie sa recunoastem, Q este unul dintre pilotii slabuti pe ploaie, in acest moment. Asta poate fi un mare handicap, cand emiti pretentii la titlu. Sa speram ca maine va fi uscat.

 

In sfarsit, o decizie foarte buna!

 

Q e slab pe ploaie tocmai din cauza stilului care ii permite sa fie rapid pe uscat :).

povesti si banuieli, dar declaratiile lui sunt destul de clare, nu are feeling pe ploaie, "it seems that is totally new bike".

dar da, ar tb sa fie in primii 10 macar. o sa isi gaseasca si feelingul pe ploaie la un moment dat.

Intresant e ca Yamaha castiga anul asta si motogp si sbk.....cel putin e favorita.....

Link to comment
Share on other sites

Jur pă roșu:

 

Daca se decide campionatul în ultima etapă urmăresc cursa live pe Digi.

 Am curajul asta nebun doar pt că o să se decidă sigur in penultima.

Acum 7 minute, damager a spus:

Intresant e ca Yamaha castiga anul asta si motogp si sbk.....cel putin e favorita.....

Si ceva campionat japonez și ceva în America etc.

 

Din ce țin minte.

 

C O N S P I R A Ț I E 

O C U L T A.  M O N D I A L A 

R E P T I L I E N I

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 27 minute, frigider a spus:

 

Care s șansele să câștige Peco urm 2 ?

Asta se știe că e în ograda lui, dar restul?

Mici șanse Man, f mici.

 

Gen cum are mereu naționala de fotbal - șanse matematice =)))))) asta însemnând mereu șanse infime.

 

Deci te poți aștepta și la podium de la Q, poate exagerez dar na, va recupera cu siguranță mult.

 

parca și JLo era slăbuț pe ploaie?

 

Da, sansele sunt mici. Am spus de mai multe ori, pe parcursul sezonului, ca pilotii Ducati, cu mobra pe care o au, pot castiga pe circuitele croite pentru acea motocicleta si pe acele circuite pe care un pilot sau altul se simte bine/ii place (si cum au sase piloti pe grila, probabilitatea ca la fiecare cursa macar unui pilot Ducati sa ii placa track-ul, este foarte mare), altfel trebuie sa joace la gresala adversarului. 

 

In ceea  ce priveste nationala de fotbal, ma tem ca matematica este mereu impotriva ei. Nesuferita tare matematica asta...cum uraste ea nationala Romaniei... :) 

 

Esti optimist. Pleaca de pe 15 si stii ca are niste starturi "foarte bune". Plus ca va avea de depasit sase piloti Ducati, pentru care vor functiona ordine de echipa. Numarul conteaza... ;) Daca recupereaza si face podium, ar fi echivalent cu o victorie. 

 

JLo era bunisor pe ploaie pana la cursa aia de la Assen, parca, in care a cazut si si-a rupt clavicula. De atunci s-a taiat pe ploaie. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 minute, xt600 a spus:

 Daca recupereaza si face podium, ar fi echivalent cu o victorie

Ok nu podium, un 4-5-6 poate?

Deși daca e uscat și Omu zice "bag pla, mă bag" și îi dă capăt...

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 20 minute, damager a spus:

 

Q e slab pe ploaie tocmai din cauza stilului care ii permite sa fie rapid pe uscat :).

 nu are feeling pe ploaie, "it seems that is totally new bike".

 

Intresant e ca Yamaha castiga anul asta si motogp si sbk.....cel putin e favorita.....

Sa ii spuna Brad Binder ce feeling a avut cand a terminat cursa incaltat cu slick-uri, pe o ploaie aproape torentiala. Ceea ce incerc sa spun este ca, dincolo de limitele motoretei, pe ploaie Q are propriile limite. E slab pe ploaie. Si ar trebui sa lucreze la treaba asta. 

 

Si la ssp R6 face legea. Este considerata motocicleta cea mai de succes all time la clasa asta. Cat despre R1, in mainile otomanului este arma totala. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 35 minute, xt600 a spus:

Sa ii spuna Brad Binder ce feeling a avut cand a terminat cursa incaltat cu slick-uri, pe o ploaie aproape torentiala. Ceea ce incerc sa spun este ca, dincolo de limitele motoretei, pe ploaie Q are propriile limite. E slab pe ploaie. Si ar trebui sa lucreze la treaba asta. 

 

Si la ssp R6 face legea. Este considerata motocicleta cea mai de succes all time la clasa asta. Cat despre R1, in mainile otomanului este arma totala. 


smecher turcu'

https://www.instagram.com/reel/CVYVS2_IGT7/?utm_medium=copy_link

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...