Sari la conținut

Probleme începător


CristiMe
 Share

Postări Recomandate

Vizitator goe 75

 

30 minutes ago, mrjo said:

Fa un efort de logica si explica-ne in cuvinte mai simple, te rog, ca nu tinem pasul. Ce inseamna "point fixation vine la pachet cu contravirarea facuta in mod inconstient", mai exact? Inseamna ca daca incerci sa contravirezi "inconstient", dai in point fixation? Deci rezulta ca daca nu contravirezi "inconstient", scapi de point fixation? Sau rezulta ca daca nu contravirezi in niciun fel, scapi de point fixation? Care implica pe care, mai exact? Ca sa inteleg mai bine ce prostie indrugi, de pe tronul tau haurit. Ala din video n-a contravirat nici constient, nici inconstient, ci a virat absolut evident si repetat (ma rog, a incercat sa vireze) si motorul s-a scuturat sub el "penduland", dar daca nu reusesti sa vezi asta nici intr-un clip cu incetititorul, nu are rost sa continui, nu-s oftalmolog.

 

Fiecare interactiune cu tine e ca un show din ala japonez cu tot felul de giumbuslucuri - te prapadesti de ras cateva minute, cand ii vezi cum se auto-faulteaza, apoi devine repetitiv si plictisitor. Noi astia verzi si cruzi de pe aici macar facem niste eforturi ca mai adunam niste informatii, ne scuzi ca nu ne luam informatia ca lautarii, doar dupa ureche si musai prin viu grai, ca din tata in fiu, eventual cu limba de moarte. Tu esti ca paharul supraplin in care nu se mai poate pune nicio picatura ca da tot pe afara. Si te mai ivesti pe cate un topic de incepatori ca sa dai vreun dictat monosilabic de "tatuc" posac, o combinatie intre aere de demiurg frustrat c-a fost exilat de fratii zei intr-un sat de prosti si o mamaie acra ca borsul, mereu ciufuta ca pustanii bat mingea sub balconul ei si nu mai poate sparge seminte in liniste. Ne scuzi, tanti, plecam la scara urmatoare.

 

Muhahahaha!

 

Ai mult mai multe fumuri in cap decat am crezut initial. Tu nu meriti explicatii de niciun fel .

 

 

In folosul incepatorilor destul de intelijenti sa nu se dea asa mari cunoscatori asa de repede:

 

-motoreta o sa ajunga acolo unde iti fixezi privirea.

-ca sa initiezi o schimbare de directie o sa contravirezi

- intre momentul in care te-ai fixat pe o tinta si momentul in care o lovesti o sa contravirezi fara sa constientizezi ca o faci.

-nu exista pastila magica pentru a scapa de pericolul point fixation...doar experienta reala , pe strada , ajunta sa dispara aproape de tot, in timp.

 

 

 

Tinere, nici nu iti poti imagina cat de ridicol esti cand te ratoiesti la mine si nu numai , din ce am obsevat, ca stii tu chestii despre motociclitul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 78
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

46 minutes ago, goe 75 said:

In folosul incepatorilor destul de intelijenti sa nu se dea asa mari cunoscatori asa de repede:

 

-motoreta o sa ajunga acolo unde iti fixezi privirea.

-ca sa initiezi o schimbare de directie o sa contravirezi

- intre momentul in care te-ai fixat pe o tinta si momentul in care o lovesti o sa contravirezi fara sa constientizezi ca o faci.

-nu exista pastila magica pentru a scapa de pericolul point fixation...doar experienta reala , pe strada , ajunta sa dispara aproape de tot, in timp.

 

Batrane, esti caraghios ca un clovn calare pe tanc. Ai incercat sa faci si tu o inferenta logica si, mare surpriza, iar te-ai lovit la operatie. Primele doua puncte sunt corecte (chiar daca al doilea e discutabil, pt ca poti sa schimbi directia si virand (nu inseamna ca e corect sau eficient ce faci), nu doar contravirand, asta e toata noima discutiei curente, dar sa trecem peste), dar al treilea punct e de la rubrica "gogomania zilei, prezentata de goe". Zici ca intre momentul in care mintea si ochii ti s-au fixat pe o tinta, contravirezi, obligatoriu, constient sau nu? Vezi, aici iti dai de gol completa lipsa de logica in gandire. Din momentul in care mintea iti ingheata si te uiti fix la "tinta", poti ori sa contravirezi, ori sa virezi normal, ori sa te duci drept, in functie de situatie si de om si cunostintele lui (sau lipsa de). In foarte scurta mea experienta, am "reusit" sa le simti pe toate trei pe propria piele, chiar daca fara urmari cu buf la final. Acum pricepi de ce nu se leaga ce zici? Astea doua lucruri - target fixation si modul de virare - nu sunt legate cauzal, ci eventual conjunctural, iar combinatia dintre ele duce la accidente si tragedii. Tu le legi artificial ca sa simulezi coerenta in gandire, doar ca esti perfect transparent. Dar azi trebuie sa mai si muncesc, asa ca nu mai timp de balivernele tale. Salve!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@mrjo

 

Dap , ai 6 luni de experienta pe o motoreta de parada si se vede.

 

Bravo! O sa crezi ca m-ai mai invatat ceva si azi...pana o sa dai cu barba de asfalt destul sa-ti sara toate fumurile din cap

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
5 minutes ago, Adrian M. said:

Ati nenorocit si topicul asta :))))

Incepatorul nostru are nevoie de sfaturi simple si clare, terminati cu despicarea firului in 4 pe toate nebuniile.

Asa, mai mult il ametiti de cap.

 

 

Pai trebuie sa arate cat de importante sunt niste notiuni de care au auzit doar acum cateva saptamani.

 

 

Pacat ca nu am timp azi ...

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, 3.14 a spus:

Mai mult decat este acu ....nu cred .🤣

Eu tot imi mentin parerea ca....instructorul ia banii degeaba .

 

A zis bine Goe, acum principalul obiectiv este doar sa treaca sa ia permisul, de invatat inveti de abia dupa. Si in plus marea majoritate a instructorilor sunt cam asa.

 

Daca chiar vrea sa invete ceva mai exista o varianta - cumparata o motoreta cat de cat si exersat undeva, asta pentru ca orele de la scoala sunt insuficiente ca sa deprinzi vreun skill ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oaie, tu ala care masori oamenii dupa km sau ani de stat in sa, poti sa afli ca in juma de an am mers mai mult decat merg multi in 3 sau 4 ani, mai exact putin sub 20 de mii. Sunt constient ca nu te poti numi motociclist experimentat dupa 10-20 de mii de km, inca esti la inceput si mai ai multe de asimilat. Dar algoritmul tau ultra-basic de a evalua oamenii vede doar "are permis de nici juma de an" si atata compileaza, mai mult nu stie si pace. Daca spuneam ca am cinci ani de "experienta", erai mai ingaduitor cu mine, chiar daca puteam sa am 5 mii de km in total. Facuti asa, de "parada". Dar ajunge, iti urez spor la "ievaluari", prea am deraiat topicul, dupa cum au zis si ceilalti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.12.2021 la 10:12, VyXxer a spus:

Ba, eu am facut cu instructorul prima si ultima ora. In prima mi-a aratat cum sa pun popicele, mi-a zis ordinea si timpul, iar in ultima le-a verificat.

Cam asa ceva; am facut vreo 2 sedinte cu cablul de ambreiaj rupt, a zis ca merge si asa ca altfel pierd din ora daca stau sa il schimbe. Ce patinat din ambreiaj, ce indicatii despre unde sa te uiti si cum sa mergi, pe jos prin poligon era plin de nisip si pietris marunt si dupa vreo 5 sedinte mi-a dat actele sa ma duc la examen unde nici macar nu s-a prezentat, am platit unui alt instructor care avea elevi la examen sa imi imprumute motocicleta lor, care era alt model destul de diferit si mai grea, dar ce nu face omul ca sa ia permis de moto? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.12.2021 la 23:36, CristiMe a spus:

Salut! După cum se vede și de pe site, numele meu este Cristian. Am 18 ani (aproape 19) și încă de mic am fost pasionat de vehiculele pe două roți (de aceea mi-a plăcut și încă îmi place foarte mult să mă plimb cu bicicleta; la momentul actual, am pedalat peste 10.000 de kilometri prin traficul din București și nu numai; știu că pare exagerat, însă este adevărul), așa că m-am gândit să mă înscriu la școala moto pentru categoria A2. Momentan, am ajuns la a cincea ședință dintr-un total de treisprezece, iar problema este că o duc destul de prost.

Principalele mele dificultăți sunt următoarele: slalomurile printre jaloane și efectuarea de opturi.

Eu unul efectuez (de fapt, cuvântul potrivit este încerc) slalomurile în prima treaptă de viteză. Dacă este nevoie, când simt că îmi moare motorul, accelerez puțin, însă oricât de fin și cu atenție aș accelera, uneori nu reușesc să trec printre fiecare jalon. Instructorul mi-a spus că, dacă e nevoie, să trag ambreiajul ca să reduc din viteză. Am încercat și asta și, probabil din cauza lipsei mele de experiență, nu a mers și mai rău m-a încurcat. Așa că de atunci nu am început să mai folosesc ambreiajul în slalomuri, ci doar să manipulez accelerația în așa fel încât să reușesc să trec ușurel printre jaloane. Problema e că, oricât de mult aș încerca, tot nu îmi iese. Mă uit la alți elevi, mă uit să văd dacă trag ambreiajul sau nu (unii îl trag, alții nu), și încep să mă simt prost pentru că sunt singurul căruia nu îi iese fiecare jalon în parte. Am observat că aici am două probleme: 1. nu am o viteză constantă (adică ori merg prea repede și nu mai am cum să trec printre fiecare jalon, ori merg sacadat de aproape mi se oprește motorul); 2. nu trag din mâini (adică stau cu ele înțepenite, în loc să realizez virajele către stânga sau către dreapta; asta e genul de problemă la care am lucrat în ultimul timp, dar care încă mai persistă un pic până mă acomodez cu stilul de slalom).

A doua problemă sunt opturile. Instructorul mi-a spus să efectuez opturile cu privirea. Adică: unde vreau să merg, acolo mă uit. Într-un fel, asta a mers bine. O perioadă. Apoi am început să nu mai iau virajele cum trebuie. În ciuda faptului că mă uitam în mijloc, acolo pe unde ar fi trebuit să trec, motocicleta se ducea în față. Instructorul mi-a mai spus să nu accelerez în opturi și să mă folosesc doar din ambreiaj, dar credeți-mă că nu am cum, simt că îmi moare motorul. Și chiar am încercat să nu mă folosesc de accelerație și chiar mi-a murit motorul. De adăugat că mă aflam în treapta întâi de viteză și că încă nu am efectuat manevra printre jaloane, ci pe lângă niște cercuri albe desenate pe asfalt. Aici problema a fost că tot intram în interiorul cercurilor, în loc să merg pe lângă marginea lor exterioară.

Urmează să am a cincea ședință, iar eu la capitolele astea două (slalomuri și opturi) stau oribil de rău. Mi-e teamă că nu voi lua poligonul. Îmi doresc foarte mult să stăpânesc o motocicletă, căci este o pasiune de-ale mele, însă cu exercițiile astea două simt că nu pot. Nu îmi dau seama dacă modul în care mă dezvolt pe plan de învățare este normal sau submediocru, însă un lucru e cert: am nevoie de câteva sfaturi. Ce aș putea să fac pentru a stăpâni cât mai bine motocicleta în cele două cazuri de mai sus? Mulțumesc!  

Apreciez coerență și gramatica ta.

Sunt convinsă că o să reușești vad ca ai primit deja sfaturi bune. La început în poligon și mie mi-a fost greu, am trecut și eu prin asta. Succes și multă determinare! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Salut, băieți!
Știu că e un topic vechi, dar simt că trebuie să termin ce am început. Dacă la început am fost îngrijorat din pricina slalomurilor și opturilor, acum a venit timpul să vă dau vestea cea mare: am luat permisul. În sfârșit, după atâta timp și atâtea griji, am reușit să obțin permisul de motocicletă.

Vreau să vă mulțumesc enorm. Sfaturile voastre m-au ajutat atât în primele ședințe pe motocicletă, cât și în timpul examenului de poligon. Mă bucur că urmează să intru într-o comunitate nouă, frumoasă, și că urmează să întâlnesc motocicliști de toate felurile. Știu că sunt tânăr și am multe de învățat, însă când mă gândesc la viitor și la zecile de oportunități mă simt al naibii de minunat.

Da, am avut și momente proaste: zile în care afară ploua, îmi era frig, îmi tremurau degetele pe ambreiaj și nu puteam să execut un amărât de slalom printre jaloane. Eram începător, nesigur și speriat. Am urât zilele alea... Însă m-au învățat ceva important: să nu renunț niciodată. M-au învățat că e important să lupt pentru ceea ce îmi doresc, iar, la 19 ani, asta e o lecție de viață. Un singur gând m-a ținut ancorat în toată durerea aia: Vreau să îmi dedic viața motocicletelor! Demult îi admiram pe motocicliști și întorceam capul după ei pe stradă. Și tot demult îmi doream să fiu ca ei. În sfârșit, a sosit momentul. Încă nu am o motocicletă, dar încet-încet o să strâng bani de ea. Mersul pe două roți este pur și simplu magic și nu se compară cu nimic altceva.

Vă mulțumesc din nou pentru sfaturi, sunteți niște oameni minunați și poate la un moment dat o să ne întâlnim în trafic. Asfalt uscat vă doresc! : )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Parcurs frumos, tinere! 

Bine ai venit! 

Spor la documentat și achiziție! 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitări pentru reusita si pentru felul in care gandesti!

Sa nu crezi ca ce a fost mai greu a trecut! Ai grija la achizitie, nu cumpara cea mai cool motocicleta de-o vezi pe net, consulta-te si tine cont de parerile celor mai experimentati. Cam de la a doua motocicleta o sa-ti dai seama cat de cat cam ce vrei. Grija si la anturaj, cele mai proaste decizii se iau din instinct de turma. Dar turma se risipeste usor cand dai de greu si ramai singur cu problemele tale.

Comunitatea... e minunata dar nu prea exista. Nu te amagi, ca sa nu fii dezamagit. Cateva persoane, ici si colo, iti vor da sfaturi bune. 

Succes!

 

Editat de TETEA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, categoria"A" a spus:

Sa nu uitati de echipament... Chiar daca el nu are bani nici de motocicleta, echipamentul este obligatoriu sa sara de 1000 de euro.

 

Ai vrut sa faci o gluma, mai incearca!

Pentru ca ai adus vorba, echipamentul trebuie sa acopere tot corpul adica bocanci/ghete/cizme, pantaloni, geaca, manusi si casca. Toate piesele de echipament trebuie sa fie masura potrivita si sa aiba macar un minim de protectii. Pentru geaca/pantaloni, protectiile level 2 sunt cele mai bune si gratie evolutiei tehnologiei de productie, abia le simti pe tine. Dar sunt mai scumpe decat cele level 1 care sunt si ele mai bune decat nimic.

Pretul mare nu garanteaza calitatea, dar sunt de evitat cele mai ieftine. 

Cu 5-6 sute de E pui laolalta un echipament decent pentru mers pe strada.

Spor!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când o să se prindă lumea că gramatica și mersul pe moto nu au nicio treabă una cu alta?

 

Poate ajuta pe cineva să o lase mai moale, avem așa un mic ghid:

 

1. Nu prea știi gramatica + nu prea știi cu moto 

2. Știi gramatica + nu prea știi cu moto 

3. Nu prea știi gramatica + știi cu moto 

4. Știi gramatica + știi cu moto

 

 

 

 

Și nu, tu cel care citești, nu fi așa sigur că intri la pct 4 ahaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari! E normal sa te bucuri, mai ales dupa ce ai simtit ca ai probleme. Dar dupa ce se mai duce din euforia normala a momentului, sa fii constient ca luarea permisului e doar primul pas si tine in principal de legalitate, nu de abilitate. De invatat sa mergi cu motorul nu ai invatat in scoala, acolo ai invatat doar sa mergi cat sa ti se dea permis, dar toti cei care dau cu motocicleta de pamant au permis.

 

Foloseste timpul pana iti iei motocicleta sa te pregatesti sa inveti sa mergi. Asta presupune in primul rand partea de documentare (youtube, forumuri, carti, unde informatia e dezbatuta public, nu in cerc restrans). E stadiul cognitiv din invatare, in care mananci informatie un pic de-a valma, fara s-o poti folosi cu adevarat inca, dar ideea e sa intelegi ce urmeaza sa faci si de ce. Apoi partea de exersare, poate ai vreun amic care e dispus sa-ti dea motorul si sa stea cu tine sa exersezi diverse lucruri in conditii sigure (franari de urgenta in primul rand, evitari, manevre la viteza mica). Cred ca intelegi ca cele 10 sedinte din timpul scolii n-au fost nici pe departe suficiente. Asta e ocazia sa faci asocierea intre ce ai citit/discutat/vazut si ce se intampla efectiv in sa cand aplici ce stiai mai mult teoretic. Si abia apoi partea de mancat kilometri la greu, cand acumulezi "experienta", incepi sa simti ca te comporti natural si aplici ce ai invatat in mod "autonom", in loc sa fii crispat cand trebuie sa franezi cu 20m inainte de trecerea de pietoni . E un proces care dureaza, nu te grabi si fa-o cu cap, motociclismul e prea frumos ca sa ramai fara el sau fara picioare fiindca n-ai un pic de rabdare la inceput.

 

Si cum s-a mai zis, cand iti calculezi banii necesari la inceput, include si banii de echipament. Nu-ti trebuie "de firma", oricum inca n-ai sa stii ce ti se potriveste, ai sa ti le schimbi etc. Nu se poate sa ai cateva mii de euro pentru motor, dar sa nu mai ai cateva sute pentru echipament. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, frigider a spus:

Când o să se prindă lumea că gramatica și mersul pe moto nu au nicio treabă una cu alta?

 

Poate ajuta pe cineva să o lase mai moale, avem așa un mic ghid:

 

1. Nu prea știi gramatica + nu prea știi cu moto 

2. Știi gramatica + nu prea știi cu moto 

3. Nu prea știi gramatica + știi cu moto 

4. Știi gramatica + știi cu moto

 

 

 

 

Și nu, tu cel care citești, nu fi așa sigur că intri la pct 4 ahaha

Ai vorbit ca să nu adormi sau te-ai simțit vexat inutil, care din cele doua? 

Are alta dorință de la viata, alt discurs [dacă stai bine sa observi și nu te impiedica ceva  -nu zic ce decât dacă am chef și tii morțiș...] fata de Nicu , sa ii zicem Gigel ,orice asemanare e pura coincidenta , care vrea sa știe în cât timp ia bordul, sa fie Rossi și visează sa își ia miar și alte povesti de copii mici care în prezent fac pipi în pat.

La 01.05.2022 la 9:59, CristiMe a spus:

Salut, băieți!
Știu că e un topic vechi, dar simt că trebuie să termin ce am început. Dacă la început am fost îngrijorat din pricina slalomurilor și opturilor, acum a venit timpul să vă dau vestea cea mare: am luat permisul. În sfârșit, după atâta timp și atâtea griji, am reușit să obțin permisul de motocicletă.

Vreau să vă mulțumesc enorm. Sfaturile voastre m-au ajutat atât în primele ședințe pe motocicletă, cât și în timpul examenului de poligon. Mă bucur că urmează să intru într-o comunitate nouă, frumoasă, și că urmează să întâlnesc motocicliști de toate felurile. Știu că sunt tânăr și am multe de învățat, însă când mă gândesc la viitor și la zecile de oportunități mă simt al naibii de minunat.

Da, am avut și momente proaste: zile în care afară ploua, îmi era frig, îmi tremurau degetele pe ambreiaj și nu puteam să execut un amărât de slalom printre jaloane. Eram începător, nesigur și speriat. Am urât zilele alea... Însă m-au învățat ceva important: să nu renunț niciodată. M-au învățat că e important să lupt pentru ceea ce îmi doresc, iar, la 19 ani, asta e o lecție de viață. Un singur gând m-a ținut ancorat în toată durerea aia: Vreau să îmi dedic viața motocicletelor! Demult îi admiram pe motocicliști și întorceam capul după ei pe stradă. Și tot demult îmi doream să fiu ca ei. În sfârșit, a sosit momentul. Încă nu am o motocicletă, dar încet-încet o să strâng bani de ea. Mersul pe două roți este pur și simplu magic și nu se compară cu nimic altceva.

Vă mulțumesc din nou pentru sfaturi, sunteți niște oameni minunați și poate la un moment dat o să ne întâlnim în trafic. Asfalt uscat vă doresc! : )

Sa fie intr-un ceas bun! Te-ai gândit pentru ce strângi banii? 

Editat de Flower-Power
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Flower-Power a spus:

Sa fie intr-un ceas bun! Te-ai gândit pentru ce strângi banii? 

Momentan n-am nimic în minte... Dar aș vrea să strâng 2000 de euro pentru o motocicletă (și undeva între 500 și 1000 pentru echipament). Problema e că sunt student și merge prost cu banii... De o lună și un pic lucrez la Glovo. Fac livrări cu bicicleta. Chiar și așa, e insuficient. Părinții nu îmi dau bani de motocicletă, iar pe cont propriu e greu. Mi-ar trebui luni de zile să ajung la o sumă de 3000 de euro.

Așa că nu m-am gândit la vreun model de motocicletă... Am timp suficient să mă gândesc. Poate chiar prea mult timp.

Vă mulțumesc pentru mesaje!
Da, sunt de acord: echipamentul e vital. La fel și informațiile teoretice legate de motociclete și modul lor de funcționare. Cu timpul, o să le învăț. Momentan, am urmărit câteva videoclipuri despre Cum să îți alegi echipamentul perfect sau Ce cască ți se potrivește? și o să continui să mă documentez despre orice prind. Am citit câteva și despre modul în care forța centrifugă te afectează în curbe. Sunt lucruri interesante și sper că o să pot să învăț cât mai multe până ies în trafic ca lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, CristiMe a spus:

Momentan n-am nimic în minte... Dar aș vrea să strâng 2000 de euro pentru o motocicletă (și undeva între 500 și 1000 pentru echipament). Problema e că sunt student și merge prost cu banii... De o lună și un pic lucrez la Glovo. Fac livrări cu bicicleta. Chiar și așa, e insuficient. Părinții nu îmi dau bani de motocicletă, iar pe cont propriu e greu. Mi-ar trebui luni de zile să ajung la o sumă de 3000 de euro.

Așa că nu m-am gândit la vreun model de motocicletă... Am timp suficient să mă gândesc. Poate chiar prea mult timp.

Vă mulțumesc pentru mesaje!
Da, sunt de acord: echipamentul e vital. La fel și informațiile teoretice legate de motociclete și modul lor de funcționare. Cu timpul, o să le învăț. Momentan, am urmărit câteva videoclipuri despre Cum să îți alegi echipamentul perfect sau Ce cască ți se potrivește? și o să continui să mă documentez despre orice prind. Am citit câteva și despre modul în care forța centrifugă te afectează în curbe. Sunt lucruri interesante și sper că o să pot să învăț cât mai multe până ies în trafic ca lumea.

Iti urez succes, ești tânăr ai toată viata înainte 😁 o sa fii mai câștigat atunci când îți vei permite anumite lucruri pe barba ta. Strânge și nu te deda la ilegalități ca să strângi mai repede.  Succes și cu facultatea, deloc de neglijat , iti poate aduce un job mai bine plătit în viitorul apropiat..

 

Ai grija doar de nr 1, adică de tine,  Vorba paraziților.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...