Sari la conținut

Honda 350 ADV


ianachim
 Share

Postări Recomandate

Acum 4 ore, _Raul_ a spus:

 

Ma gândeam ca 3  emoticoane sunt suficiente. 

Tu ai pornit topicul, e un forum, se dezbate/discuta, deci nici eu nu cred ca trebuie sa ma explic. 

 

 

Dacă a fost cu deranj, np, o sa țin cont. 

Nu cred ca ești nici primul și clar nici ultimul cu judecățile rastalmacite public. 

 nu la tine ma refeream man

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 75
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator _Raul_

Achiziție cu discount mare și drumuri frumoase împreună, indiferent daca o sa îl alegi pe asta sau nu și unde o sa decizi sa îl duci. 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg zilnic la serviciu, iarna - vara, cu scuterul ( X Max 300). Are cam aceleasi caracteristici cu Honda ADV 350.

Afara, la regim cu 130 si in  depasiri cu 140. Desigur ca in cei peste 37.000 km facuti in ultimii 2 ani, am mers si pe off road usor. Siguranta, ca la CB 500 X, adica rezonabila.

Iar de practica, bate tot ( 4 casti, centrul de masa mult mai jos). Am cazut cu toate motoarele. Cu X Max-ul , nu!

Lunile trecute cand am fost la Sovata si m-am intrecut cu miarul lui Simi, cei 800 km/zi i-am facut cu X Max-ul. Asa ca este foarte bun pentru Turul Europei. Tot mergi cu 120 - 130 km/h de teama amenzilor.

Cursa crescuta a suspensiilor ma tenteaza si pe mine, dar tot 14 si 15 inch, nu vor face mare diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Constantin a spus:

Cursa crescuta a suspensiilor ma tenteaza si pe mine, dar tot 14 si 15 inch, nu vor face mare diferenta.

Eu m-am uitat de curiozitate la sh350i , nu am gasit nicaieri cat e cursa suspensiilor.

La x adv 350 am gasit doar pentru spate, 130mm. 

Are cineva idee? Este asta un punct real de luat in seama, asa zisele scutere adv au suspensiile cu cursa mai mare?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 17.12.2021 la 15:40, Adrian M. a spus:

Eu m-am uitat de curiozitate la sh350i , nu am gasit nicaieri cat e cursa suspensiilor.

La x adv 350 am gasit doar pentru spate, 130mm. 

Are cineva idee? Este asta un punct real de luat in seama, asa zisele scutere adv au suspensiile cu cursa mai mare?

 

image.thumb.png.ee5448954ba73c5fbb54f838d0fd594d.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, Adrian M. a spus:

asta e la sh350i sau la adv? interesant ar fi de vazut la ambele, daca e fix acelasi lucru :)

 

Salut,

 

Sunt datele pentru ADV. 

 

Pentru SH nu ai gasit nicaieri nici eu. Oricum, diferenta in diametru a rotilor este f importanta.

image.thumb.png.e9614dfeb564b9d678e4eab4cddad10a.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Adrian M. a spus:

Ha, arata chiar misto Aprilica :)

 

Dar roti de 14 si 13, mda, neimpresionant.

SI suspensie 120 cu 100 mm...putin.


Pe mine chiar m-ar tenta, pare un compromis misto la bani decenti si echipare bunicica. Dar, ce ma trage inapoi este noutatea. Nu stiu daca propulsorul a mai fost folosit pe altceva, nu am gasit absolut nici un review pe net despre ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 hours ago, sprike said:

Sunt curios de parerea noilor proprietari de Honda ADV 350

Si eu; nu stiu ce v-ati aprins asa cu asta,arata el foarte bine,futurist insa porcbagaj mic,roti mici,masa mare pe roata spate -care e utilitatea ,care e confortul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 Din cate vad, pentru off road,sunt preferate scuterele mici, usoare,cu roti (foarte) mici. Daca baietii astia prefera asemenea utilaje, ma gandesc ca stiu ei ce stiu. Iar producatorii dau ceea ce acestia cer.

 

 

In alta ordine de idei,  In zona (maxi)scuterelor adventure ar fi de luat in calcul si Kymco DTX360.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, mihai c a spus:

Si eu; nu stiu ce v-ati aprins asa cu asta,arata el foarte bine,futurist insa porcbagaj mic,roti mici,masa mare pe roata spate -care e utilitatea ,care e confortul?

Este un trend .O imagine.Marketing.

Multi au impresia ca are legatura cu off road-ul sau cu adventure.

Poti sa ajungi cu un Vespa et4 de 125 si roti de 10 la Magadan sau oriunde,cu vointa si noroc.Dar asta nu-l face adventure sau ca are capabilitati offroad,in adevaratul sens al cuvantului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Salut, chiar as vrea modelul asta si as vrea sa il comand zilele astea. Dar evident ca nici un dealer din Bucuresti sau din zona nu il are pe stoc. Aveti idee  cine a cumparat asa ceva sau unde l-as putea incerca macar putin ? Nu pot sa dau un avans doar pe baza de review-uri,desi am citit sau vizionat multe , important e cum ma simt eu pe ea, mai ales ca am avut sau am mers cu multe motociclete si scutere si pot sa fac o comparatie. Apreciez orice informatie sau disponibilitate - fac cinste :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 4 weeks later...
La 08.05.2024 la 11:06, Ovidiu M a spus:

Cum e pana la urma? L-a luat cineva? Ne da niste impresii "la cald"?

Da … colegul meu de echipa de drone

nu se mai da jos de pe el de 1 an 

primul lui vehicul pe 2 roti

super incantat de el

drumuri non stop in oras si prin tara 

bulgaria veliko

super jucarie 

doar ca trebuie sa mai bagi ceva bani in sistem prindere topcase, protectii, 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 04.06.2024 la 21:59, ianachim a spus:

Da … colegul meu de echipa de drone

nu se mai da jos de pe el de 1 an 

primul lui vehicul pe 2 roti

super incantat de el

drumuri non stop in oras si prin tara 

bulgaria veliko

super jucarie 

doar ca trebuie sa mai bagi ceva bani in sistem prindere topcase, protectii, 

 

Noroace! Astept sa-mi vina si mie unul in vreo saptamana si ma uit deja dupa accesorii. Stii ceva de crash bar-urile alea de la H&B? Am vazut ca pe Louis apar ca "decorative" 

 

 

Legat de ADV350 si cum am ajuns sa comand unul. Mai intai mi-am dat seama ca am nevoie de un scuter pt drumurile prin oras, mergand o perioada cu o Forza 250 de prin 2005 si comparand-o cu GSA-ul meu 2010 pe care il am de vreo 12 ani. Evident e mai usoara, mai joasa (si cu centru de greutate jos!), ceva mai usor de strecurat printre masini, o conduc mai relaxat prin oras neavand altceva de facut decat sa trag de gaz cand plec de la stop. Pot cara mai mult si mai usor pe scuter si simt ca pot inlocui masina mult mai des decat o pot face cu GSul. Tot la avantaje as trece si ca nu-ti mai murdaresti pantoful stang de la schimbator. Dezavantajul principal: pozitia in sa foarte pe spate si ca n-am cum sa ma ridic in scarite la denivelari.

 

Am concluzionat deci ca am nevoie de un scuter, m-am documentat putin, am mers la un dealer Honda si am facut un test ride cu un ADV 350. Dupa 10 min eram wow deja. Problema pe care o aveam cu pozitia in sa este 70-80% rezolvata, ADV-ul avand saua mai inalta si dandu-ti si posibilitatea sa duci picioarele mai in spate. Mi-a placut cum amortizeaza, cum trage si cum se aude motorul, cliclistica f misto, spatiul mare si nefragmentat de sub sa. Si nu in ultimul rand, imi place cum arata! La minusuri: saua un pic cam rigida si cred ca si inalta pt cei sub 1,80 (presupun), mi-ar fi placut sa fie mai carenata in partea frontala si sa aiba niste glove-box-uri mai practice. De asemenea, plasticele si mai ales unele elemente de cauciuc nu se mai fac cum se faceau inainte... Insa per total m-a convins. Am facut ulterior un test si cu BMW C400GT, care din multe puncte de vedere bate Honda (mai elegant, mai bine finisat, motor un pic mai puternic, doua discuri de frana pe fata, alarma in echiparea standard, cu vreo 1000e mai scump parca) Doar ca pozitia in sa e una mai clasica, iar socoteala de pe hartie nu-i aceeasi cu cea de la ghidon. Dupa tura cu Honda m-am intors zambind, cu BMW-ul am simtit doar ca merg de la A la B. Printre motive sunt si faptul ca avea parbrizul nereglabil si suficient de inalt incat sa-mi creeze turbulente in casca, cardan (BMW) vs curea (Honda) si ideea ca ma dau cu un scuter de test fara casco. Iar spatiul sub sa pare 1/2 din ce are ADV-ul.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, LinX a spus:

 

Printre motive sunt si faptul ca avea parbrizul nereglabil si suficient de inalt incat sa-mi creeze turbulente in casca, cardan (BMW) vs curea (Honda) si ideea ca ma dau cu un scuter de test fara casco. Iar spatiul sub sa pare 1/2 din ce are ADV-ul.

 

Ești sigur de cardan la BMW C400 GT?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok... scuze :) Chiar am luat de bun ce mi-a zis baiatul de la Moto Hub. Si nu a mentionat doar o data de cardan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Murdăritul pantofului stâng se rezolvă cu 27 de lei pentru o protecție de pantof sau cu gheată sau cizmă dedicatä la muuulți bani care nu se justifică.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, Doctor X a spus:

Murdăritul pantofului stâng se rezolvă cu 27 de lei pentru o protecție de pantof sau cu gheată sau cizmă dedicatä la muuulți bani care nu se justifică.

 Stiu protectiile alea. Ai vazut pe cineva care sa foloseasca asa ceva, zi de zi? Cam la fel si cu cizmele moto, prin oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...