Sari la conținut

Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?


demostene
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut.

Ce motocicleta imi recomandati pentru cat. A1? Daca se poate sa nu depaseasca 1200€ (second-hand). M-am gandit la o Honda CBR 125 dar mi s-a spus ca nu este confortabila pentru cineva de inaltimea mea, 1.86.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dionysos Imi place foarte mult. In caz ca nu gasesc ceva asa cum imi doresc cu adevarat, cred ca o s-o aleg pe asta. Chiar e foarte ok.

 

@dragos Nu-mi place cum arata. Eu vreau ceva mai sport, gen aprilia rs/yamaha yzf.

Multumesc oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti.

 

De curand mi-am luat permisul (categoria A2), si acum as dori sa-mi achizitionez un motor, dar sunt indecis. As opta intre suzuki gs500 si bmw f650 funduro. Motocicleta o sa o folosesc mai mult prin oras, dar odata la cateva saptamani am de facut un drum de 1400 km.

Voi ce mi-ati recomanda?

 

Ps: Bmw f650 se incadreaza la A2 din fabrica sau trebuie limitat?

 

Va multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dionysos Imi place foarte mult. In caz ca nu gasesc ceva asa cum imi doresc cu adevarat, cred ca o s-o aleg pe asta. Chiar e foarte ok.

 

@dragos Nu-mi place cum arata. Eu vreau ceva mai sport, gen aprilia rs/yamaha yzf.

Multumesc oricum.

Probabil ai 16 ani, esti inalticut si te mai faci pina la 18, ar trebui sa intelegi ca nu poti urca pe orice bicicleta de 125 din cauza dimensiunilor tale mari raportate la dimensiunile lor mici (valabil pentru sportive si naked-uri).

Singurele care ti s-ar potrivi dpdv dimensional sint supermoto-urile sau enduro (in general supermoto e un enduro cu jante de aceeasi dimensiune fata-spate si ceva diferente mici pe la suspensii si frine, la cele mai pretentioase si cadrul e modificat).

Supermoto-ul e si arma suprema pentru oras, trece pe oriunde (ingusta, ghidon inalt si oglinzi inalte, etc.) si e foarte manevrabila (mult mai manevrabila decit enduro-ul din care deriva din cauza rotii mici pe fata). Eu zic ca asigura si un pic de extra-siguranta in mers datorita pozitiei drepte in sa, vezi de sus si pina departe tot ce se intimpla pe strada.

 

Varadero 125 e o simpla manevra de marketing, tinerii de 16 ani nu prea gusta touring-ul (cu sau fara partea de adventure) si de fapt nici nu prea ai avea cu ce face touring la maxim 15CP; eu cred ca tie ti-a luat ochii faptul ca e "carenata" si pare o motocicleta "adevarata". DIstanta pina la ce iti place tie (sport) e foarte mare la orice capitol.

 

Eu cred ca prima motocicleta ar trebui sa fie de invatare si adaptare la exigentele mersului pe 2 roti motorizate, ai nevoie de la ea sa fie usoara, manevrabila si supla (la tine mai conteaza sa fie si dimensionata corect pentru fizicul tau); sincer, XTX-ul ala ti s-ar potrivi perfect, fiind ea mai "intre genuri", asa. Urca-te pe ea si nu o sa vrei sa te mai dai jos, crede-ma.

Editat de FLEX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ai 16 ani, esti inalticut si te mai faci pina la 18, ar trebui sa intelegi ca nu poti urca pe orice bicicleta de 125 din cauza dimensiunilor tale mari raportate la dimensiunile lor mici (valabil pentru sportive si naked-uri).

Singurele care ti s-ar potrivi dpdv dimensional sint supermoto-urile sau enduro (in general supermoto e un enduro cu jante de aceeasi dimensiune fata-spate si ceva diferente mici pe la suspensii si frine, la cele mai pretentioase si cadrul e modificat).

Supermoto-ul e si arma suprema pentru oras, trece pe oriunde (ingusta, ghidon inalt si oglinzi inalte, etc.) si e foarte manevrabila (mult mai manevrabila decit enduro-ul din care deriva din cauza rotii mici pe fata). Eu zic ca asigura si un pic de extra-siguranta in mers datorita pozitiei drepte in sa, vezi de sus si pina departe tot ce se intimpla pe strada.

 

Varadero 125 e o simpla manevra de marketing, tinerii de 16 ani nu prea gusta touring-ul (cu sau fara partea de adventure) si de fapt nici nu prea ai avea cu ce face touring la maxim 15CP; eu cred ca tie ti-a luat ochii faptul ca e "carenata" si pare o motocicleta "adevarata". DIstanta pina la ce iti place tie (sport) e foarte mare la orice capitol.

 

Eu cred ca prima motocicleta ar trebui sa fie de invatare si adaptare la exigentele mersului pe 2 roti motorizate, ai nevoie de la ea sa fie usoara, manevrabila si supla (la tine mai conteaza sa fie si dimensionata corect pentru fizicul tau); sincer, XTX-ul ala ti s-ar potrivi perfect, fiind ea mai "intre genuri", asa. Urca-te pe ea si nu o sa vrei sa te mai dai jos, crede-ma.

Nu stiu ce sa zic.. ai dreptate in tot ce spui.

Am aruncat o privire mai detaliata la yamaha xt125x si pare destul de ok. Prima oara m-am uitat doar in mare..si nu mi-a placut pentru ca am zis ca arata ca o bicicleta cu motor, gen alea subtiri pe care le vezi la concursuri la tv. Dar yamaha xtx arata putin mai diferit, e dragut design-ul. Daca gasesc una ca asta https://s2.postimg.org/ck4fkqvuh/1111111111111111111111111.jpg cred ca o cumpar in secunda doi. M-ai cam convins putin :P

 

Varadero chiar imi place. Pare o motocicleta "adevarata", asa cum ai spus si tu. Ma intreb daca va fi greu sa o controlez sau sa o tin..nu am condus niciodata o motor.

 

 

@Anthalius, daca vrei sport, poti sa incerci o Yamaha R125. Dupa specs, ar fi cu vreo 5cm mai inalta in sa decat un cbr 125.

O ador, astea imi plac foarte mult. Pacat ca nu-mi permite bugetul.

» Post actualizat in 24 Aug 2017 15:53

UP. Mai astept recomandari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Bandit-ul este foarte grea ca si greutate, .

 

lasand la o parte exprimarea .... cred ca te refereai la greutatea care se simte la manevrele pe loc !

are 205 kg la gol , celelalte care le-ai enumerat au cam aceleasi greutati , si sa nu uiti ca la Bandit cadrul este din teava de fier , dupa pararea mea o solutie veche dar fara probleme in exploatare , vezi GSR600 sau altele cu frame din aluminiu care se rup fie la furca fie prin alte parti

 

e la limita de sus pentru un incepator in primii ani de invatare , depinde mult de ce aptitudini iti formezi (sau poate ca ai native )

daca ai grija cu acceleratia si nu o urci prea mult in ture , e blanda , iarta multe ... la peste 7.000 rpm s-ar putea sa ai insa o surpriza

e foarte placuta afara din oras si comoda ca si pozitie la ture medii si lungi , poti sa faci lejer 300km fara oprire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îmi fug tare ochii după un Kawasaki er6n dar nu aș zice nu la un : Kawasaki er5, Suzuki Bandit 650, Suzuki SV650, Nonda Hornet, Yamaha Fazer fz6 sau Kawasaki Versys. Ceva sfaturi/păreri/idei?

er-5 e un gunoi, daca esti complet netalentata poate e bun pentru tine , o sa te plimbi de cateva ori apoi va sta in garaj pana realizezi ca motociclismul nu-i pt tine si il vinzi

 

restul sunt motociclete mai slabe sau mai bune , banditul este un fel de dinozaur in viata , arata ca o motocicleta dar timpul lui a trecut acum multi ani ,

 

Fz6 a fost o motocicleta misto acum 14 ani cand a aparut , cauta una cu abs si poate vei avea o grija mai putin .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu cum rezistati atat de mult în sa. Eu doua 60 km incep sa amortesc iar pe la 100 trebuie sa opresc.

Oare doar ptr ca nu am moto potrivita ptr fizicul meu?

mobra cu geometrie nepotrivita / prost reglata pentru fizicul tau si foarte probabil o sea uzata (inmuiata). Presupun ca esti in stare de sanatate buna, cu un tonus muscular decent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mobra cu geometrie nepotrivita / prost reglata pentru fizicul tau si foarte probabil o sea uzata (inmuiata). Presupun ca esti in stare de sanatate buna, cu un tonus muscular decent

E (cuvant urat),

io am 1.90, 120 de kile, beau,fumez . Tonus? ce (cuvant urat) e aia. Is gras.

Si n-am probleme din alea. Geometrie nepotrivita? Am harli. Asta n-are nici o geometrie .

Tine de alte chestii pe care inca nu le-am descoperit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Zidu: 90kh 186 inaltime.

Nu imi dau seama daca saua este sau nu prea tare dar simt ca stau cam garbovit pe ea. oricat ar parea de tampita remarca mea, nu imi pare rau ca am cumparat-o. A fost ieftina (am bagat destui bani in ea) insa acum stiu ce as vrea. Cred ca sunt printre putinii incepatori de pe aici care nu ar schimba moto cu ceva mai puternic. Mie unul imi sunt suficienti calutii pe care ii am. Am stil de pensionar, asa ca ma simt excelent la 90-110, iar de accelerat mi-e ok cum se duce peste 7000 de ture. Totusi, una cu care sa urc un pic si pe drumuri forestiere mi-ar place enorm.

 

Referitor la fizicul meu, da, ai intuit corect, am probleme cu coloana.

 

Oricum, sigur Anca si-a luat deja moto si probabil a facut cativa km :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Începător, 170 cm, ce motor mi se potrivește?
  • Vizitator changed the title to Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...