Sari la conținut

Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?


demostene
 Share

Postări Recomandate

Si eu caut un sfat !!!

 

Sunt practic incepator (nu am mai calarit de 16 ani desi am A-ul) si sunt constient ca reflexele se pierd, nu este ca la mersul pe bicicleta (si acolo este discutabil....).

 

Vreau sa-mi iau un GEELY JL150T2. Consider ca pentru oras raportul dimensiuni, putere ..........virsta este rezonabil. Parca nu imi vine sa ma arunc la ceva mai de marca (chestie si de pret, GELLY cred ca este pe la 3000 Euro cu toate taxele)

 

Poate cineva sama ajut cu un sfat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Buna seara tutror,

Citesc de doua zile pe forum tot din scoartza-n scosrtza, pentru ca vreau si eu ca din primavara sa imi cumpar motor, este o pasiune din copilarie, pe care am mostenit-o de la familie, nu am carnet, nici macar B, asta pentru ca am o mica fobie in ceea ce priveste masinile, am reusit ce-i drept sa o diminuez, dar tot nu ma pasioneza, in schimb cu motoarele e altceva, am fost urcata pe motor cam pe la patru cinci ani de catre strabunicul meu, mare pasionat de motoare, pana in clipa in care a murit si-a cursarit mobra, asa ca am rams cu microbul de la el, de ce va scriu astea aici? ei bine, vreau sa stiu ce-mi recomandati ca incepatoare, eu am in gand doua: kawasaky zxr 400 si honda vfr 400, acum trebuie sa aflu care este mai potrivita pentru mine, pentru statura mea(am 1.80m), si cam ce alternative mai am... :baldy:

In primavara vreau sa ma duc sa fac si eu scoala si dupa aia sa rog pe cineva sa ma mai ajute la ceea ce cred eu ca nu stiu prea bine, si unde cred eu ca scartai. Acestea fiind spuse, va rog ajutati-ma sa fac o alegere corecta. :P

PS nu va lasati pacaliti de avatar, nu ma pasioneaza viteza, dar mi se pare ca are un fund teribil de sexy ;)

Eu unu zic că vfr 400 merită...e o vorba honda-i hondă! În altă ordine de idei în general Kawasak-urile viteziste au o boală...ori îi dai ori stai acasa..vfr-ul e mai fiabil Âşi suportă mai bine mersul în oraÂş datorită răcirii mult mai bune :lol: ..în plus trage din ture mult mai joase decât zxr-ul si are un cuplu mai mare, dar la viteză maximă stă mai bine zxr..dar fiind începătoare nu cred că viteza maximă ar trebui să te preocupe acum...

 

Si eu caut un sfat !!!

 

Sunt practic incepator (nu am mai calarit de 16 ani desi am A-ul) si sunt constient ca reflexele se pierd, nu este ca la mersul pe bicicleta (si acolo este discutabil....).

 

Vreau sa-mi iau un GEELY JL150T2. Consider ca pentru oras raportul dimensiuni, putere ..........virsta este rezonabil. Parca nu imi vine sa ma arunc la ceva mai de marca (chestie si de pret, GELLY cred ca este pe la 3000 Euro cu toate taxele)

 

Poate cineva sama ajut cu un sfat?

 

Eu unul aÂş lăsa chinezăriile deoparte:yikes: , cu 3000 de euro găsesti un motor mult mai capabil (e adevarat second hand) care să fie in mințile lui... japonez si de preferabil honda :crack: .....

 

 

 

Succes Âşi multă baftă!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul aÂş lăsa chinezăriile deoparte:yikes: , cu 3000 de euro găsesti un motor mult mai capabil (e adevarat second hand) care să fie in mințile lui... japonez si de preferabil honda .....

 

Mersi mult wolf4mwolf, asa m-am gindit si eu, am vrut sa-mi iau din Torino ceva second hand dar complicatiile acte - transport - vama m-au descurajat desi am gasit oferte foarte bune de SH.

 

Surprinzator am constatat ca aici Keeway, Kimco si Geely sunt bine apreciate si fac concurenta cu succes produselor locale (Aprilia, Gilera, Piagio...) precum si consacratilor.

 

Geely este putin mai scump in Romania din cauza taxelor (banuiesc), Keeway este foarte tentant din punct de vedere calitate/pret singurul distribuitor din pacate este in Timisoara asadar service, garantie :crack:

 

Eu unul aÂş lăsa chinezăriile deoparte:yikes: , cu 3000 de euro găsesti un motor mult mai capabil (e adevarat second hand) care să fie in mințile lui... japonez si de preferabil honda .....

 

BTW wolf4mwolf, revenind la SH ce zici de Suzuki Burgman, Piaggio X9, Honda Silverwing?

 

Nu m-am hotarit inca daca sa-mi iau un maxiscuter sau un chopper...... :baldy:

 

In rest :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BTW wolf4mwolf, revenind la SH ce zici de Suzuki Burgman, Piaggio X9, Honda Silverwing?

 

Nu m-am hotarit inca daca sa-mi iau un maxiscuter sau un chopper...... :baldy:

 

In rest :crack:

Nu stiu cat de mult si la ce folosesti motocicleta ..dar parerea mea intre a alege un chooper si un maxiscuter ..ar fii chooper..

Daca mergi in orash e mai avantajos scuterul desi daca e maxiscuter pe unde treci cu el treci si cu chooperul...DAR LA DRUM LUNG parca e altceva un chooper :lol: si ca senzatie si ca pozitie si ca sound si ca demaraj..iar dpdv financiar s-ar putrea sa te coste mai mult un SH maxiscuter decat un chooper SH in mintile lui...eu unul ash opta pt un chooper care ar fi o Honda Shadow de 600... ;)

 

Multumesc wolf pentru sfat, acum nu mai ramane decat sa vina primavara :P

Multă baftă !!! :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai oameni buni. Am citit tot ce este aici si am inceput sa cad pe ginduri :haha: Nu am A-ul dar mi-am luat un GSXF 750 din 2002, credeti ca am gresit fiind prima motocicleta, avind in vedere sfaturile voastre ? Nu mai zic ca vroiam un ZZR 1200 !!

:D

 

Asfalt uscat si numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

Mai oameni buni. Am citit tot ce este aici si am inceput sa cad pe ginduri :haha: Nu am A-ul dar mi-am luat un GSXF 750 din 2002, credeti ca am gresit fiind prima motocicleta, avind in vedere sfaturile voastre ? Nu mai zic ca vroiam un ZZR 1200 !!

:D

 

Asfalt uscat si numai bine

 

Mm, e foarte bine! Doar toti murim, nu? Unii mai iute altii mai tarziu. Mai e si varianta cureselor de carucioare pe rotile... Gandeste-te de asemenea la avantajul locului de parcare asigurat "pentru persoane cu handicap"

Editat de moto_comuniste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mm, e foarte bine! Doar toti murim, nu? Unii mai iute altii mai tarziu. Mai e si varianta cureselor de carucioare pe rotile... Gandeste-te de asemenea la avantajul locului de parcare asigurat "pentru persoane cu handicap"

 

 

Multumesc, sper sa nu ajung sa-mi fac testamentul prea devreme. Oricum ce parere aveti de ce mi-am luat ?

E bine e rau ? :haha: Ar fi fost mai bine sa iau altceva ?

 

Asfatl uscat si numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari la toata lumea,

sunt nou venit in lumea motoarelor, cat si pe acest forum. am inceput de vre-o 2 saptamani scoala de motoare (am permis pt. B de 11 ani) si bineinteles ma intereseaza sa-mi iau un motor.

 

in principiu ma incanta chopper-ele sau "in cel mai rau caz" :haha: naked bike-urile. am mai vorbit cu unii colegi de munca care au deja motoare, si m-au sfatuit sa caut o honda cb400 (naked bike). din pacate nu prea am gasit ceva review-uri pe net pt. modelul asta (doar specificatii). pare totusi un motor bun.

 

aveti in minte alte bike-uri pt. incepatori?

 

multumesc anticipat,

utzelu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Bonnn.. Esti incepator si vrei sa-ti cumperi motocicleta. Nu-i asa?!

Esti confuz, parerile sunt impartite si nu mai intelegi nimic.

In primul rand bine ai venit in lumea pasionatilor de doua roti.

Acesta este un ghid menit sa te ajute in alegerea pe care urmeaza sa o faci.

 

Imaginea conteaza?

Inainte de a te hotari e bine sa iei in considerare cateva din indicatiile “batranilor” care pe viitor te vor alaturi de ei la plimbari. Daca te-ai uitat vreodata pe strada tanjind dupa sunetul motorului care a trecut in viteza warp pe langa tine sau vazand privirile lungi ale fetelor care iti erau alaturi, deja abordezi gresit problema! Cu timpul vei descoperi ca nu inseamna de fapt nimic fata de potentialul pe care il are o motocicleta in sine. Iar pentru asta trebuie sa apuci sa prinzi asta, adica sa supravietuiesti! Nu e spus cu rautate ci doar in baza statisticilor existente. In strainatete termenul medical dat motociclistilor este de "donatori de organe" si nu degeaba. Acum ideea e sa vedem cum te putem ajuta ca sa eviti asta.

 

Din pacate adevarul este ca nimeni nu poate indica ce anume ti s-ar potrivi mai bine! Fiecare ofera experiente unice in felul sau si se poate ca un stil sa ti se potriveasca mai bine decat altul. Se poate ca incepator sa ai formata deja parerea despre ce anume sa-ti cumperi insa experienta ne arata ca multi se reprofileaza pe parcurs, descoperind avantajele si dezavantajele clasei sale. Nu ne bagam aici, alegerea e a ta!

 

Cilindreea

Ceea ce ar trebui sa stii insa se leaga de alegerea cilindreei potrivite. Ca incepator vei fi tentat sa iti iei un motor mare, 600 cmc, 750 cmc, 1.000 cmc... Exista argumente in aceasta privinta: nu trebuie sa-l mai schimbi peste cativa ani, vrei putere si viteza, vecinul are unul si arata bestial, taximetristul de la stop o sa crape cand ii spui cilindreea, etc.. Toate sunt valabile in felul lor si nu suntem aici ca sa le contestam ci sa-ti evidentiem ce inseamna experienta in domeniul moto.

 

De ce "mai mic"?

Limitele de fapt si de drept nu sunt date de catre om ci de catre masinarie. Ce inseamna asta?! De ce se recomanda sa incepi pe ceva mai mic?! Cum se explica asta concret?!

Well, ideea e urmatoarea. Faptul ca te afli pe doua roti te face din start mai vulnerabil. Asta inseamna ca riscul de a avea un accident este de 100 de ori mai mare decat daca te-ai afla intr-o masina, daca nu chiar mai mare. Statisticile spun ca sansele de a te lovi in cazul unui accident sunt de 48 de ori mai mari decat ale unui automobilist si de 16 ori mai mare de a deceda!! E monstruos daca stai bine si te gandesti.

 

Pericole

Detalii pe care in mod normal nu le-ai lua in considerare pot fi fatale. O fasie de nisip te poate dezechilibra, o frunza uda peste care treci, un viraj abordat gresit, o acceleratie atunci cand nu trebuie, etc..etc.. Dupa cum vezi, toate astea desi par ireale atunci cand esti pe motor trebuie sa le iei in seama. Iar ele se raporteaza direct la dezvoltarea reflexelor si a stilului de mers.

 

Limite si reflexe

Ei bine, vorbeam de limitele masinariei... Un motor sport sau sport-touring de exemplu, de 400 cmc, iti va taia din puterea de acceleratie si din viteza. Asta inseamna ca motorul va fi mai turat si va deveni instabil la viteze mari. Ce inseamna concret pentru tine asta? Inseamna ca iti extinde capacitatea de anticipare cu cateva fractiuni de secunda sau chiar o secunda. Un incepator nu stie cum sa reactioneze si este normal sa se panicheze, pentru ca nu are inca reflexele formate. Reflexul inseama a actiona inconstient si impulsiv instantaneu.

 

Ce inseamna "motorul te iarta"?

Un motor de cilindree mare nu iti va oferi acest timp! Prin urmare, riscul de a-l pierde de sub control creste exponential. De asta se spune ca motoarele de cilindree mica “iarta”. De fapt nu te scutesc de greseli insa datorita timpului de reactie iti ofera sansa de a remedia problema in timp util. Alta statistica: accidentul “tipic” moto ofera doar 2 secunde pilotului pentru a actiona corespunzator in vederea evitarii coliziunii! Atunci cand motorul este turat simti mult mai acut viteza si-l simti ca devine instabil. Un motor de 400 poate merge in 140 lejer insa fiind turat te va obliga sa te concentrezi mult mai bine asupra vitezei si conducerii lui. Si asta e valabil.

 

Ce inseamna: "te fura" viteza?

Se spune despre motoarele de cilindree medie si mare ca te “fura” la viteza. Ce inseamna asta concret? Faptul ca poti atinge 200 intr-o depasire de exemplu fara sa realizezi macar. Fiindca tu te concentrezi asupra depasirii nu poti fi atent la indicatorul de viteza. Nici nu este indicat sa pierzi o secunda cu asta! Ei bine, un motor de 1.000 nici nu-l simti la 150 sau 200km/h! Poti sa ai surpriza sa te uiti la bord si sa vezi ca ai viteza asta. De ce nu-l simti? Pentru ca nefiind turat ti se pare ca ai inca o viteza “decenta”.

 

Frana, curbe, pilotaj ... oau!

Nu spunem sa nu te folosesti de potentialul maxim al motocicletei insa asta numai dupa ce esti sigur ca poti reactiona instictiv. Se leaga si de multi alti factori. Sa stii sa franezi corect! Nu numai in functie de situatie dar si de drum! Cand folosesti fata si cand spatele?! Cum te redresezi intr-o curba in care ai intrat prea tare? Cum te inclini? Care e pozitia optima? Vezi, toate sunt lucruri pe care orice ai face nu ai cum sa le inveti din carti sau fiindca ti le spunem noi. Jumatate din accidentele fatale se petrec datorita abordarii necorespunzatoare a unei curbe. Iarasi o statistica demna de luat in seama!

 

Despre "auto-stapanire"

Se invata mergand in functie de situatiile cu care te confrunti. Majoritatea celor care s-au orientat spre motoare mari din prima au cazut, multi sfarsind tragic. Din simplul motiv ca au crezut ca pot stapani motorul. Cum se explica altfel faptul ca in 92% din accidentele moto de pretutindeni sunt implicati incepatori! De stapanit poti sa-l stapanesti insa nu te poti stapani pe tine care il pilotezi, fiindca nu ai experienta necesara de a reactiona in timp util si de a intelege fiecare aspect a ceea ce inseamna a conduce o motocicleta.

 

De ce 2 ani

Nu-ti spunem asta fiindca suntem mai tari ci fiindca in timp experienta ne-a invatat cate ceva. Dupa doi ani vei putea usor sa vinzi motorul si sa treci pe ceva mai mare, fiind sigur ca nu vei pierde nimic din farmecul pe care il are condusul unei motociclete. Insa atunci, chiar daca nu crezi asta acum, o sa ai reflexele formate cat de cat si vei putea intr-adevar sa pilotezi. Cu grija la inceput pentru a invata motorul insa cu siguranta vei privi altfel lucrurile.

 

De ce am spus doi ani? Statisticile mai arata ceva. Accidentele nu se produc din prima. Se produc dupa un an, cand devii sigur pe motocicleta respectiva si incepi sa “risti”. Involuntar vei merge mai violent, vei invata sa te strecori si sa te bagi printre masini, sa te inclini din ce in ce mai pronuntat. E normal! Vei descoperi ca prietenii pe care i-ai facut merg mai tare decat tine si ramai ultimul si incepi sa tragi mai tare de motor. Insa reflexele de care vorbeam nu s-au format inca fiindca nu au avut timp! Si implicit se va intampla si dezastrul.

 

"Nu te-am vazut" ... eterna scuza, si alte pericole

Ca sa intelegi ce inseamna de mai bine de 100 de ori mai periculos de condus decat o masina trebuie sa intelegi ca in trafic motociclistii nu sunt observati! Asta inseamna zilnic masini care schimba banda fara sa te observe, masini care iti taie fata, masini care te imping crezand ca ai loc. Gropi care pentru tine pot fi fatale, linii de tramvai, nisip, portiuni umede, pietoni, etc. Toate intr-o fractiune de secunda, la distanta de o frana pe doua roti si nu pe patru. Iar asta fara sa iei in calcul erorile de pilotaj personale.

 

Astea sunt motivele pentru care se recomanda motociclete "docile" pentru inceput. Iar cuvantul "docil" este unul relativ... Nu te lasa furat de aparente, un supersport de 400 ajunge la urmatorul stop inainte ca ceilalti sa fi plecat macar de pe loc! Multi aud de Rossi insa putin isi aduc aminte de Cagiva Mito de 125 cmc pe care a inceput... Apoi 250, 500 si in final 1000.

 

Viseaza cu ochii deschisi..., timp e destul si gama variata :baldy:

 

Iata statistica celor mai “populare” accidente de pe glob, facuta publica multumita companiilor de asigurari. Cilindreea incepand de la 600>

 

1. Seria Suzuki GSX-R

2. Seria Kawasaki Ninja

3. Suzuki TLR

4. Seria Yamaha YZF

5. Seria Honda CBR

 

Alte statistici:

 

- Portul castii reduce cu 29% sansele unei fatalitati in cazul unui accident. De asemenea, o casca integrala reduce cu 85% riscul unor leziuni la cap in cazul accidentelor usoare, cele mai frecvent intalnite.

 

- Motociclistii implicati in accidente au dovedit a nu stapani "arta" dozarii franei spate si a celei fata. Abilitatea de countersteering a fost de asemenea nula sau redusa.

 

- Prezenta crash bar-urilor a aratat o reducere a leziunilor din zona gleznei si o crestere a celor din zona genunchiului si a zonei superioare a piciorului.

 

- Severitatea leziunilor este direct proportionala cu viteza si masa motocicletei.

 

- Accidentele datorate problemelor tehnice constituie doar 3% din total, majoritatea acestora fiind datorate pierderii controlului in urma unei pene.

 

- Intersectiile sunt cele mai frecvente locatii ale accidentelor moto, de cele mai multe ori celalalt vehicul ignorand dreptul de prioritate al motocicletei.

 

Alta f. importanta:

 

- Mai mult de jumatate din accidentele moto au implicat piloti cu experienta de pana la 5 luni pe motocicleta respectiva, totalul experientei moto a pilotului fiind pana in 3 ani!

 

Acum fuga la pusculita :baldy:

Asfalt uscat si bine ai venit printre noi! :friends:

 

Nu uita: ti se poate intampla si tie!

Super topic :friends:

Sigur acest topic o sa-i faca pe incepatori sa se gandeasca bine inainte de asi lua motor :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca am o gandire cat de cat"cuminte" si nu visez la bussa sau la zx-14-r. Deocamdata imi fac ucenicia pe un super-moto de 50 insa motocicleta pe care o vreau la vara (dupa ce implinesc 18 ani) e o honda CB 400 :friends:

 

Multumesc, sper sa nu ajung sa-mi fac testamentul prea devreme. Oricum ce parere aveti de ce mi-am luat ?

E bine e rau ? :friends: Ar fi fost mai bine sa iau altceva ?

 

Asfatl uscat si numai bine

Doamne fereste.....motocicleta aia numai cuminte nu este.....daca o sa vrei sa iti incepi viata de motociclist pe asa ceva ori o limitezi ori o accelerezi cu penseta.nu stiu ce sa zic deoarece si eu sunt incepator insa prima oara m-am suit pe supermoto ala al meu de 50 si am crezut ca o sa ma lase in urma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@seby_mf: eu inca nu am motor, dar amicii motoristi ma sfatuiesc sa-mi iau tot o honda cb400. am vazut una din 2002 deocamdata, cu $5000, iar in ianuarie un dealer va aduce una (2003) din Japonia, tot la $5000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

buna ziua shi la multi ani pentru toata lumea.... :peace:

 

am aici nishte poze cu un motor pe care vreau sa mi`l iau acuma...fiind incepator rog pe cei care se pricep bine, cei mai "batrani" sa imi dea nishte sfaturi....daca sa il cumpar sau nu....

 

shi deasemenea ash dori sa`mi spuneti ce nereguli observati la prima vedere....in cazul in care ma hotarasc sa`l iau trebuie sa shtiu exact la ceea ce ma inham....

 

mersi frumos shi ashtept feedback`ul din partea voastra :ok:

 

motorul este o yamaha de 400 pe cadru de ij modificat.....ca sa nu existe dubii... :D

post-8185-1136540187_thumb.jpg

post-8185-1136540196_thumb.jpg

post-8185-1136540204_thumb.jpg

post-8185-1136540215_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu motorul asta nu s-a facut o excursie in Franta in urma cu citiva ani? A aparut in rev. Motolife un articol gen 'jurnal de calatorie' al proprietarului de atunci.

 

Daca starea tehnica si actele sunt ok si n-ai probleme cu inmatricularea, eu zica ca-i un motor bun. Un adevarat chopper!!

Editat de TomCat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cam asta ar fi problema...insa o shpaga buna rezolva multe....sau shi mai bine....omologare individuala... :ok:

 

ca sa va spun shi pretzu`.....700 de euro....e mai mult decat ieftin....anyways....daca ma duc sa`l iau ma duc cu cineva cu care sa fac shi o plimbare cu el sa imi spuna cum se comporta.... :D

 

shi dupa aia cand il aduc aici vreau sa ma duc la bebe kombat sa mai fac ceva la el... :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, am rezolvat problema :peace:

 

Am luat de la Motorland un JL150-7. Probabil ca va reinvia discutia chinezesc = gunoi dar mie imi place :ok:

 

post-7806-1136823807_thumb.jpg

 

Am apucat sa ma plimb cu ea pina sa se inrautateasca vremea si se comporta destul de bine. Inca nu am fortat -o pentru ca are doar 30 km. Sunt multumit de prestatiile ei, se misca natural si cu doua persoane pe ea (aproximativ 150 Kg), este stabila, frineaza bine, nu stiu ce sa spun inca despre consum.... Probabil voi afla la primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Foarte multam de informatii.....si totusi,as putea sa-mi iau pt inceput o motocicleta de 400cc?ca am o oferta,si......nu stiu

Poti sa iti iei si de 400...dar parerea mea este sa incepi cu un CBR 125 ,este super pt incepatorisi daca vrei nerv are si asa ceva.Dai 1700 eur avans si 80 pe luna timp de 2 ani si ai scula nou nouta

:yikes:

Sa ne tii la curent cu ce o sa-ti iei !

Asfalt uscat ! :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

In primul rand ii multumesc lui demostene pt. acest topic.... cel putin mie, imi prinde f bine.

 

N-am permis A, n-am motor (am o bicla ) ..o sa-mi iau permisul acum in primavara....cam de aici plec anul asta.

 

Am citit pe aici prin topic-uri si in general se vb. de 400,500, 600 sport . Nu am nici o inclinatie pt. un motor sport deocamdata.

Alegerea mea ar fi un bmw f650 (3000euro)si vreau sa acumulez cat mai multe informatii despre aceasta moto, daca este recomandata pt. un incepator si in acelasi timp daca este fiabila.

 

Orice informatie de la voi este bine primita.

 

Va multumesc

 

 

P.S

Am 1.90 inaltime ....deci ajung cu siguranta sa-mi pun talpile pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

 

apreciez mesajul tau din cap. incepatori, fff bun, complet si de luat in seama

...doar ca eu (inca nu stiu pe unde sa ma apreciez pe scala idiotilor, dar f probabil undeva la varf) am facut alegerea din instinct (?) care o fi ala, a unui GSX 600...

conduc conserve de 8 ani si am trecut prin tot felul de senzatii , avand microbul motoarelor de cand eram pusti, dar numai acum am pus mana pe ceva bani.

 

treaba e ca dupa ce am citit oarece de p'aci m-am convins ca nu a fost o alegere buna 600-le, insa sunt prea incapatanat sa imi iau altul mai mic ... mi-ai putea da alt sfat decat acela de a fi extrem de atent si linistit cu motoru' asta? ca sincer e cam freeky ce se intampla pe strazile din romania ...

 

... un sfat pt un rookie...

 

numa' bine!

Editat de moshu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Începător, 170 cm, ce motor mi se potrivește?
  • Kristian K changed the title to Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...