--=HD=-- Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 ideea e ca nu trebuie sa-i vindem noi o motocicleta, ci sa-i recomandam una de incepator care sa se potriveasca staturii sale dar sa nu-i puna viata in pericol...e adevarat ca e roman amarat,si viata unui roman nu valoreaza prea mult,dar omul are doar una si nu vrea sa si-o piarda...ce ai zice de un simson 250? o vechitura antica si de demult care te-ar multumi un sezon-doua? sau o jawa de 350? P.S. cu ocazia asta mai inveti sa strangi un surub-doua... Hahaha... Nu stiu daca glumesti, dar esti pe gustul meu. Cum mai spunea cineva candva, ar trebui introdusa pornirea la pedala ca proba la poligon, sa se aleaga neghina de grau sau fitzobikerii de motociclisti. ... Jawa i-ar da prea mari batai de cap, mai ales din cauza aprinderii, dar un Simson ar fi extraordinar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Cred ca as plati intrare la Ilioara ca sa vad asta. Examen in poligon cu Jawa 350.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Offtoptic again: Vorbeam de pornirea la pedala, nu era asa de greu de inteles. Ontopic (oraecum): Fa o tura (sau mai multe) pe la mai multi dealer-i moto si ii rogi frumos sa le "incaleci" mobrele (pt OSI/tiptil/ *til: fara sa le pornesti pt ca nu te vor lasa). In felul asata daca iti si notezi modelele cu inaltimea la sa pentru fiecare si tii seama si de tipul de "coarne" ghidon / semi-ghidon (montat jos/sus) te va ajuta sa iti conturezi niste cerinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Uite 1,89 si 120kg pe motoreta sport. Nu ca i-as recomanda,dar se poate.Depinde ce-ti face placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Recomand BMW 1100 GS este foarte comod si pentru pasager Mesaj completat plus ca nu tre sa iti iei spray de lant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Recomand BMW 1100 GSeste foarte comod si pentru pasager Mesaj completat plus ca nu tre sa iti iei spray de lant omul este incepator..o scapa in parcare si-i rupe picioarele dracovenia...ca incepator o mai comiti,sa recunoastem...mai bine sa circule viu pe un moped decat sa moara pe BMW 1100 gs... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rdarogeorges Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Uite 1,89 si 120kg pe motoreta sport. Nu ca i-as recomanda,dar se poate.Depinde ce-ti face placere. Si eu am 1.92 si 110 kg si merg fara probleme pe un Zx6R din 98. Ce e drept cel mai lung drum pe care l-am facut fara opriere a fost de vro 180 de kilometri in care nu am avut probleme din punct de vedere al confortului. La drumuri mai lungi nu pot sa iti zic ( inca ) Bafta la ales Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Salut. Incepator sunt si eu de anul trecut. Citesc forumurile cu incepatori si le recitesc mai ales la ce sa nu faci si ce sa faci ca incepator. Tot asa ca tine am vrut si eu. ZXR, R6, CBR. Ceva sport sa fie imi ziceam. Dupa ce am citit ce se scrie pe forum si dupa ce am stat de vorba cu motociclisti mai experimentati am ales un sport touring. Kawa GPZ. Adica ceva total diferit fata de SS sau S. Nu stiu daca ai citit prima pagina de la acest topic. Trebuie sa o citesti si o sa intelegi de ce nu trebuie sa iti iei ce vrei. 900rr???? ca incepator??? 600 f3/f4 ca incepator? Adica 110cp? Si sport? Parerea mea este ca niciuna dintre cele 2 nu e recomandata. Doar daca te-ai saturat de viata. Degeaba iti zic eu aici ce si cum. Mai bine te uiti la accidente, la incepatori si o sa intelegi de ce. Degeaba spui tu ca o sa conduci cu capul si incept si alte prostii. Aiurea! Nu o sa poti.Iti garantez ! Gasesti pe forum ce motoare sunt recomandate incepatorilor. Eu am luat GPZ ca mi-a placut mai mult si e destul de docil si asta. Dar are forta in el destul de mare. Daca te dai la el peste 7000rpm zmuceste rau. 60CP se simt bine de tot. Eu am ramas socat si raman socat cand trag de gaz in treaptele I si II doar putin. Pai imi inchipui ce poate sa faca un SS sau S cu peste 100CP. Nu uita ca mai accelerezi si din greseala. Ca incepator nu stii sa tii gazul bine si la damburi si gropi mici se duce mana in el. Si fara sa vrei accelerezi. Gata. Oare cine sunt eu sa dau sfaturi. Tot un incepator care inca nu stie cu ce sa mananca motoarele. ASfalt uscat si sper sa gandesti cu capul si sa nu te uiti ca un motor arata bine si e sexi. P.S. Echipament ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emypavel Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 (editat) Salut all.Am venit si eu la voi in vizeta ) Pai eu am de ales dintre Honda Cbr F3 si Honda Cbr 900rr Fireblade.Avand in vedere ca sunt incepator si sunt la inceput as opta ptr F3 ptr ca e de 600 si nu vreau sa mor ca nebunu Ma incanta si RR`u dar ma sperie gabaritu si faptu ca e de 900. Eu iti recomand, ca incepator sa te indrepti catre un naked de 600, un bandit, hornet, FZ6, sunt mult mai manevrabile, iti ofera suficienta putere, te limiteaza vantul la viteza datorita goliciunii lor si sunt foarte fiabile iar daca se intampla sa le scapi, iesi mai ieftin (fara carene si alte plastice) daca ai crash pad-uri de calitate. Acum depinde foarte mult ce indemanare si deprinderi ai in materie de condus motoare. Toate bune asfalt uscat si capul pe umeri Editat Februarie 16, 2010 de emypavel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Exhaust Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Salut, sunt nou venit pe forum, asa ca va salut pe toti 28 de ani (cam mult din pacate), 1,78m, 76 kg, never mers pe scuter, never moto. Sofer cu B de 5 ani. M-am gandit la Yamaha YZF 125r de inceput dar oare oi fi caraghios pe ea, adica ar avea dimensiuni cam mici pentru mine? . Cu motor de 250cc nu stiu decat Kawa ninja 250r sau zzr250 insa ma gandesc ca or fi prea nervoase Ps. As vrea sa-mi formez reflexe o perioada si sa ma obisnuiesc pe una mai blanda. Ce parere aveti? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 In general cele eduro-s mai inalte dar mergi la scoala ca au acolo de toate si ai timp suficient sa te lamuresti. Pana atunci da-te cu ceva scutere prin trafic ca ai voie cu B-ul sa te lamuresti cum e pe 2 roti in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saio40 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Am si eu nevoie de opinia cunoscatorilor pentru a ma ajuta sa decid asupra modelului cel mai potrivit: Kawa ER 6F sau CBF 1000. Desi detin permisul din 94, nu am experienta (am condus sporadic scuter si cateva motociclete antice de 125). Considerind deci ca pornesc de la 0 m-am orientat catre clasa de 600, ceva usor si manevrabil, neaparat cu ABS, motocicleta noua. Cum alegerea este in mare parte emotionala, ma fixasem initial pe ER 6f (649cmc, 72CP), insa saptamana trecuta am gasit o oferta buna (zic eu) la CBF100 ABS model 2008; desi aspectul si caracteristicile acesteia imi plac parca mai mult, consider ca este totusi prea mare (998cmc, 98CP) si poate prea pretentioasa/nervoasa pt un novice. Am citit si recitit review-urile celor 2, am discutat cu ambii dealaeri (total neproductiv ), insa neavand posibilitatea sa le si incerc nu voi putea lua o decizie decat exclusiv subiectiv si eventual rational in favoarea celei mai putin puternice. Voi ce ma sfatuiti? 7100 EUR este ER-6f cu ABS model 2010. 300 EUR in plus ar costa Honda, model 2008...insa totusi Honda (pe termen lung si intr-un spectru mai larg cred ca ar fi moto care mi se potriveste) Astept cu interes parerile voastre. Ce experiente de achizitie/service aveti cu Motoboom, Intermotocycle si United Motors? Cu multumiri anticipate Ioan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj.marten Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 DIN PACATE IN ROMANIA DE AZI E FOARTE GREU DE APLICAT CHESTIA CU" IMI IAU LA INCEPUT CU MOTOR MAI MIC SI APOI O SCHIMB CU UNA MAI MARE" PAI MAI REUSESTI SA O VINZI?? SI DACA DA , PE CRIZA ASTA CAT ITI MAI IEI PE EA? EU GANDESC PUTIN ALTFEL: POTI SA ITI IEI UN MOTOR DE 1000 SI DACA AI MINTE IN CAP SI O IEI USUREL PANA TE INVETI CU EA SA FIE TOTUL OK, FARA SA FII NEVOIT SA O VINZI APOI, SI MAI POTI SA AI UN " PISTOL CU APA" DE 250 SI SA MORI CU EL PRINTRE BLOCURI. DECI DEPINDE DE CATA MINTE AI IN CAP SI DE CE VREI DE LA VIATA. EU MI-AM LUAT DIN PRIMA UN KAWA ZR7S DE 750CC SI CAM 80 DE CAI SI AM INCEPUT SA IES SINGUR INCETISOR CU EA, AM EXERSAT FRANARI DE URGENTA, ABORDARI DE CURBE, ETC... SI NU AM PATIT NIMIC IN PRIMUL AN( AM UN PRIETEN CARE SI-A LUAT S BANDIT, PRIMUL LUI DRUM A FOST UN FEL DE TUR AL ROMANIEI, A PLECAT CU CINEVA MAI EXPERIMENTAT SI IN A3 -A ZI A DAT CU EL DE L-A FACUT PRAF SI S-A BULIT DESTUL DE RAU PE GENUNCHI SI COATE. EXACT CUM ZICEA CINEVA DE AICI CA ODATA CU TIMPUL CAPETI INCREDERE SI INCEPI SA TE DAI LA EA, IN AL 2-LEA AN AM PRINS TUPEU SI AM CAZUT CU EA DE ERA A O PUN DE LUMANARI. SPER SA IMI FI VENIT MINTEA LA CAP. ASADAR NU E O REGULA CA TREBUIE SA ITI IEI MOTOR MC LA INCEPUT. IDEAL ASA AR FI DAR CUM AM MAI ZIS DIN CAUZA CRIZEI NU SE PREA MAI VAND MOTOARE ASA CA ALTA DATA. EXACT DIN ACELASI MOTIV CRED CA NU AR TREBUI SA ITI IEI UN MOTOR NUMAI DUPA CUM ARATA, FARA SA MERGI IN PREALABIL(DACA AI OCAZIA ) PE EL O PERSOANA PESTE 1,80 INALTIME VA AVEA PROBLEME SERIOASA SA STEA PE UN SUPERSPORT. DACA AVETI PRIETENI RUGATI-I SA VA LASE SA VA DATI CU MOTOARELE LOR DE CATE ORI AVETI OCAZIA. O SA VEDETI CUM DIFERA COMPORTAMENTUL SI CICLISTICA DE LA UN MODEL LA ALTUL. ASFALT USCAT! Mesaj completat Am si eu nevoie de opinia cunoscatorilor pentru a ma ajuta sa decid asupra modelului cel mai potrivit: Kawa ER 6F sau CBF 1000.Desi detin permisul din 94, nu am experienta (am condus sporadic scuter si cateva motociclete antice de 125). Considerind deci ca pornesc de la 0 m-am orientat catre clasa de 600, ceva usor si manevrabil, neaparat cu ABS, motocicleta noua. Cum alegerea este in mare parte emotionala, ma fixasem initial pe ER 6f (649cmc, 72CP), insa saptamana trecuta am gasit o oferta buna (zic eu) la CBF100 ABS model 2008; desi aspectul si caracteristicile acesteia imi plac parca mai mult, consider ca este totusi prea mare (998cmc, 98CP) si poate prea pretentioasa/nervoasa pt un novice. Am citit si recitit review-urile celor 2, am discutat cu ambii dealaeri (total neproductiv ), insa neavand posibilitatea sa le si incerc nu voi putea lua o decizie decat exclusiv subiectiv si eventual rational in favoarea celei mai putin puternice. Voi ce ma sfatuiti? 7100 EUR este ER-6f cu ABS model 2010. 300 EUR in plus ar costa Honda, model 2008...insa totusi Honda (pe termen lung si intr-un spectru mai larg cred ca ar fi moto care mi se potriveste) Astept cu interes parerile voastre. Ce experiente de achizitie/service aveti cu Motoboom, Intermotocycle si United Motors? Cu multumiri anticipate Ioan CEL MAI BUN SFAT: FA UN TEST DRIVE CU AMANDOUA. S-AR PUTEA SA TE AJUTE SA TE DECIZI. SI DUPA CE AI MERS O DATA CU FIECARE DINTRE ELE REPETA TESTUL DACA NU TE-AI EDIFICAT. CHESTIA CU MOTORUL PREA MARE O SA DISPARA IN TIMP DACA AI MINTE IN CAP SI NU II DAI IN GURA. PENTRU CA NU VITEZA UCIDE CI IMPACTUL ! BAFTA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 Salutare. Sunt nou pe aici si incepator. Am B de 7 ani, (si km destui cat sa stiu cam la ce sa ma astept in trafic, desi totul e aleator) si experianta pe 2 roti cam putina (scuter si eterna Mobra). Mi-am cumparat un Suzuki SV650S,model 99-2002, de care sunt foarte multumit. Ce parere aveti despre motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_mihai Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Am si eu nevoie de opinia cunoscatorilor pentru a ma ajuta sa decid asupra modelului cel mai potrivit: Kawa ER 6F sau CBF 1000.Desi detin permisul din 94, nu am experienta (am condus sporadic scuter si cateva motociclete antice de 125). Considerind deci ca pornesc de la 0 m-am orientat catre clasa de 600, ceva usor si manevrabil, neaparat cu ABS, motocicleta noua. Cum alegerea este in mare parte emotionala, ma fixasem initial pe ER 6f (649cmc, 72CP), insa saptamana trecuta am gasit o oferta buna (zic eu) la CBF100 ABS model 2008; desi aspectul si caracteristicile acesteia imi plac parca mai mult, consider ca este totusi prea mare (998cmc, 98CP) si poate prea pretentioasa/nervoasa pt un novice. Am citit si recitit review-urile celor 2, am discutat cu ambii dealaeri (total neproductiv ), insa neavand posibilitatea sa le si incerc nu voi putea lua o decizie decat exclusiv subiectiv si eventual rational in favoarea celei mai putin puternice. Voi ce ma sfatuiti? 7100 EUR este ER-6f cu ABS model 2010. 300 EUR in plus ar costa Honda, model 2008...insa totusi Honda (pe termen lung si intr-un spectru mai larg cred ca ar fi moto care mi se potriveste) Astept cu interes parerile voastre. Ce experiente de achizitie/service aveti cu Motoboom, Intermotocycle si United Motors? Cu multumiri anticipate Ioan Si eu sunt incepator in moto desi am permis de cativa ani deabia din 2009 mi-am luat ceva mic (minsk). Ce voiam sa-ti spun e ca din cate stiu eu exista posibilitatea sa iti limiteze puterea pentru o perioada de timp pana vei depasi stadiul de incepator asa ca s-ar putea sa se merite sa iei honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Am si eu nevoie de opinia cunoscatorilor pentru a ma ajuta sa decid asupra modelului cel mai potrivit: Kawa ER 6F sau CBF 1000.Desi detin permisul din 94, nu am experienta (am condus sporadic scuter si cateva motociclete antice de 125). Considerind deci ca pornesc de la 0 m-am orientat catre clasa de 600, ceva usor si manevrabil, neaparat cu ABS, motocicleta noua. Cum alegerea este in mare parte emotionala, ma fixasem initial pe ER 6f (649cmc, 72CP), insa saptamana trecuta am gasit o oferta buna (zic eu) la CBF100 ABS model 2008; desi aspectul si caracteristicile acesteia imi plac parca mai mult, consider ca este totusi prea mare (998cmc, 98CP) si poate prea pretentioasa/nervoasa pt un novice. Am citit si recitit review-urile celor 2, am discutat cu ambii dealaeri (total neproductiv ), insa neavand posibilitatea sa le si incerc nu voi putea lua o decizie decat exclusiv subiectiv si eventual rational in favoarea celei mai putin puternice. Voi ce ma sfatuiti? 7100 EUR este ER-6f cu ABS model 2010. 300 EUR in plus ar costa Honda, model 2008...insa totusi Honda (pe termen lung si intr-un spectru mai larg cred ca ar fi moto care mi se potriveste) Astept cu interes parerile voastre. Ce experiente de achizitie/service aveti cu Motoboom, Intermotocycle si United Motors? Cu multumiri anticipate Ioan eu zic ca la banii astia tot ar trebui sa incerci motoarele, pe amandoua. nu de alta dar pe urma daca iti ai seama ca nu era de tine tocmai aia pe care ai ales-o? sau ambele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Si eu sunt incepator in moto desi am permis de cativa ani deabia din 2009 mi-am luat ceva mic (minsk). Ce voiam sa-ti spun e ca din cate stiu eu exista posibilitatea sa iti limiteze puterea pentru o perioada de timp pana vei depasi stadiul de incepator asa ca s-ar putea sa se merite sa iei honda. La chestia asta ma gandeam si eu, in loc sa dau banii (pt ca in conditile actuale nu stiu daca ii mai recuperez) pe un moto mic sub 400-500cmc...Sa iau direct una de 600 (Er6n, GSr600 sau FZ6n) si sa o limitez la inceput, pana cand voi fi mai capabil sa strunesc si restul de caluti. Numai sa se poata la modelele astea, nu vad de ce nu!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prolific Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 salutare! si eu am fost si sunt incepator, si am avut aceeasi probelma ca si voi. pana la urma m-am decis dupa ce am citit mult si am discutat cu multi oameni sa-mi iau un ER6-F, nu am regretat nicio secunda. este o motocicleta foarte ascultatoare care nu iti cere nici sa mergi cu ea turata, si nici nu te lasa la greu daca vrei sa faci o depasire din ture joase. in oras pe la 3000 de ture e regim normal care iti ofera si un pic de zvac daca vrei sa schimbi o banda sau sa te bagi mai repede. trage liniar pe toata plaja turatiilor si nu te surprinde ca altele pe la 6-7000 de ture. poti sa te strecori prin oras foarte usor, e pe injectie, nu-ti omoara mainile ca o sportiva si e ingusta. e motoreta ideala pt cel care nu vrea sa se sature de un 125 si nu vrea nici sa-si rupa capul pe ceva mare. desi puteam sa-mi iau aproape orice motor atunci cand am luat er6-f nu am facut-o pt ca vroiam sa invat. are o cilcistica senzationala si e foarte usor de manevrat, am prieteni care s-au urcat pe ea si nu puteau sa creada cat de usor se manevreaza. cei 2 cilindri in linie o fac mult mai potolita decat un v2, dar in acelasi timp si plina de vlaga si jucausa. e o motoreta pe care incape lejer si un tip la 1.90 dar si o tipa la 1.60. un allrounder desavarsit. eu il am de 2 ani si nu m-am plictisit de el, vreau doar sa intru pe circuit si din aceasta cauza o dau. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...006-283490.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 /index.php?showtopic=431059 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tassadar Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 (editat) DIN PACATE IN ROMANIA DE AZI E FOARTE GREU DE APLICAT CHESTIA CU" IMI IAU LA INCEPUT CU MOTOR MAI MIC SI APOI O SCHIMB CU UNA MAI MARE"PAI MAI REUSESTI SA O VINZI?? SI DACA DA , PE CRIZA ASTA CAT ITI MAI IEI PE EA? EU GANDESC PUTIN ALTFEL: POTI SA ITI IEI UN MOTOR DE 1000 SI DACA AI MINTE IN CAP SI O IEI USUREL PANA TE INVETI CU EA SA FIE TOTUL OK, FARA SA FII NEVOIT SA O VINZI APOI, SI MAI POTI SA AI UN " PISTOL CU APA" DE 250 SI SA MORI CU EL PRINTRE BLOCURI. DECI DEPINDE DE CATA MINTE AI IN CAP SI DE CE VREI DE LA VIATA. EU MI-AM LUAT DIN PRIMA UN KAWA ZR7S DE 750CC SI CAM 80 DE CAI SI AM INCEPUT SA IES SINGUR INCETISOR CU EA, AM EXERSAT FRANARI DE URGENTA, ABORDARI DE CURBE, ETC... SI NU AM PATIT NIMIC IN PRIMUL AN( AM UN PRIETEN CARE SI-A LUAT S BANDIT, PRIMUL LUI DRUM A FOST UN FEL DE TUR AL ROMANIEI, A PLECAT CU CINEVA MAI EXPERIMENTAT SI IN A3 -A ZI A DAT CU EL DE L-A FACUT PRAF SI S-A BULIT DESTUL DE RAU PE GENUNCHI SI COATE. EXACT CUM ZICEA CINEVA DE AICI CA ODATA CU TIMPUL CAPETI INCREDERE SI INCEPI SA TE DAI LA EA, IN AL 2-LEA AN AM PRINS TUPEU SI AM CAZUT CU EA DE ERA A O PUN DE LUMANARI. SPER SA IMI FI VENIT MINTEA LA CAP. ASADAR NU E O REGULA CA TREBUIE SA ITI IEI MOTOR MC LA INCEPUT. IDEAL ASA AR FI DAR CUM AM MAI ZIS DIN CAUZA CRIZEI NU SE PREA MAI VAND MOTOARE ASA CA ALTA DATA. EXACT DIN ACELASI MOTIV CRED CA NU AR TREBUI SA ITI IEI UN MOTOR NUMAI DUPA CUM ARATA, FARA SA MERGI IN PREALABIL(DACA AI OCAZIA ) PE EL O PERSOANA PESTE 1,80 INALTIME VA AVEA PROBLEME SERIOASA SA STEA PE UN SUPERSPORT. DACA AVETI PRIETENI RUGATI-I SA VA LASE SA VA DATI CU MOTOARELE LOR DE CATE ORI AVETI OCAZIA. O SA VEDETI CUM DIFERA COMPORTAMENTUL SI CICLISTICA DE LA UN MODEL LA ALTUL. ASFALT USCAT! Mesaj completat CEL MAI BUN SFAT: FA UN TEST DRIVE CU AMANDOUA. S-AR PUTEA SA TE AJUTE SA TE DECIZI. SI DUPA CE AI MERS O DATA CU FIECARE DINTRE ELE REPETA TESTUL DACA NU TE-AI EDIFICAT. CHESTIA CU MOTORUL PREA MARE O SA DISPARA IN TIMP DACA AI MINTE IN CAP SI NU II DAI IN GURA. PENTRU CA NU VITEZA UCIDE CI IMPACTUL ! BAFTA ! Bine spus cu o mica completare... 800 - 1000 cmc nu sunt la fel pe orice categorie de mobre... Un ss de 1000 rupe capul unui incepator ceea ce nu se prea poate la un cruiser de 1000 unde poate avea probleme doar cu greutatea atelajului Editat Aprilie 27, 2010 de tassadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianachim90 Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Eu am condus aproape tot ce se poate conduce pe 2 roti. Mobra de 50 cmc, honda cbr 125, mz 250, bandit 400,honda cb 500, hornet hornet 600, chiar si ss de 1000cmc si in final m'am oprit la un sport touring, Honda VTR 1000 F. Din punct de vedere tehnic si estetic, nu am nimik de reprosat, insa prin orash nu o recomand. Recent, vecinul meu si'a achizitionat o Honda Cbf 125 nou-noutza pe care m'a rugat sa o incerc.pot sa spun ca intr'adevar este un motor de reusit, nu atat prin putere, cat prin lejeritatea cu care poate fi condus. Pana la urma cred ca la asta se rezuma o motocicleta buna - o motocicleta simpla, comoda, cu care poti face multzi km fara sa fi nevoit sa faci apoi nu stiu cate sedintze de masaj( nu ca nu ar fi bun masajul;)). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jimii Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 multumesc pentru acest documentar, cred ca ma-m hotarat ce fel de motor imi doresc:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
genesysro Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Salut, De mic ma gandesc la un motor ....acum cu varsta si un job mi-am luat un cross..m-am dat cu el si imi place dar fiind incepator (de abia acum fac scoala desi pe cros ma dau de cand s-a topit zapada) am luat ceva trante , am ceva julituri si pe cross e mult de munca..namol...frunze etc. Ma gandesc sa-mi iau un enduro doar pentru plimbari ...drumuri forestiere etc. M-a gandeam la o honda Dominator sau un BMW 650F modelul vechi nu GS-ul. Ce imi puteti recomanda? sau poate imi oferiti alternative. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Dominatorul-- (domina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Eu am condus aproape tot ce se poate conduce pe 2 roti. Mobra de 50 cmc, honda cbr 125, mz 250, bandit 400,honda cb 500, hornet hornet 600, chiar si ss de 1000cmc si in final m'am oprit la un sport touring, Honda VTR 1000 F. Din punct de vedere tehnic si estetic, nu am nimik de reprosat, insa prin orash nu o recomand. Recent, vecinul meu si'a achizitionat o Honda Cbf 125 nou-noutza pe care m'a rugat sa o incerc.pot sa spun ca intr'adevar este un motor de reusit, nu atat prin putere, cat prin lejeritatea cu care poate fi condus. Pana la urma cred ca la asta se rezuma o motocicleta buna - o motocicleta simpla, comoda, cu care poti face multzi km fara sa fi nevoit sa faci apoi nu stiu cate sedintze de masaj( nu ca nu ar fi bun masajul;)). Da` cu Mini-Mobra te-ai dat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.