Falkenberg Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Eu, asa cautand informatie despre modele de motoare, am gasit util site-ul bikez.com. Treci pe google ceva de genul "bikez 1994 cb 500" si hopa apara: http://www.bikez.com/motorcycles/honda_cb_500_1994.php Util pentru mine a fost mai ales sectiunea Show full rating and compare with other bikes unde e acordat un punctaj subiectiv la performantele motorului in regim de off-road, circuit, si touring. Ajuta la o clasificare oarecum rapida la motociclete necunoscute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niniarges Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Cred ca o sa fac pe ciudatu' si o sa ma duc sa ma bag in vorba cu cateva persoane sa le rog sa ma lase sa le incalec motoarele pe loc sa vad cam ce pozitie am pe diverse modele/clase. Se "face" asa ceva sau o sa primesc priviri ciudate de la motoristi ? Ati lasa un strain complet sa va incalece motorul pe cric daca ar veni din senin la voi ? Nu or sa te lase multi,de frica sa ne le trantesti pe jos mobrele.Ideea nu e doar pe loc,,,ci si in mers,cat de obositor e la drum lung.O alta recomandare kawasaki zl 250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burtosu Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Bai Lorentziu,uite io am inceput cu Faiarbleidu si nu suport mosii.Si nu ii polizor .Frate daca nu ai oua sa te dai ca noi nu mai fi smecher.Dal dreaq de touring.Vitezaaaa ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Inca nu m`am hotarat, astept sa vina caldura sa probez cateva sports-tourers ... daca ma hotarasc sau cumpar am sa postez ! dorumotoru , super motor, un pret foarte bun dar inca nu detin atatia bani, mai astept sa mai strang , daca mai intarzie mult vara o sa strang mai mult )) ms tuturor ! Salut! Un Suzuki Intruder M1800R sau R2 ai luat in calcul? E o motocicleta spectaculoasa pe care mai devreme sau mai tarziu ti-o vei dori. Are putere si cuplu imense, 350 Kg dar nici tu nu esti prea plapand. Cum spunea un posesor de Intruder, " Sta lumea-n loc sa se fotografieze cu ea". Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TsCrazy Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 M`am hotarat la Yamaha FZ1, oricum M1800R e bestial, numai ca costa cam de 2 ori cat dau pe Fz1 si e si mult peste bugetul alocat . Oricum, daca totul o sa fie bine si frumos, tot pe un chopper o sa ma dau la "batranete" Iar baietii de mai sus , aveti si voi amabilitatea de a nu va mai "certa". De aceea exista atatea feluri de motoare (Chopper/Cruiser,Combination/Sidecar,Dirt Bike,Enduro/Touring Enduro,Lightweight Motorcycle/Motorbike,Motor-assisted Bicycle/Small Moped,Motorcycle,Naked Bike,Pocketbike,Quad,Racing,Rally/Cross,Scooter,Sports/Super Sports Bike,Sport Touring Motorcycles,Streetfighter,Super Moto,Tourer,Trike), de toate pentru toate gusturile ... Nu o sa ajungeti niciodata la o concluzie gen , chopperele sunt mai tari ca supersport`urile sau batman e mai tare ca superman ... Tine de gusturi si de placeri ... Si mai tine si de oleak de minte ... ( "Dal dreaq de touring.Vitezaaaa ma." ) Eu tin sa cred ca motoarele facute pentru noi, cei care ne plimbam de placere si nu piloti, sunt facute pentru senzatia care ti`o da motorul si motocicleta in sine si nu pentru viteza pe care o poate prinde in cateva secunde. Pentru cei care inteleg gresit scopul unui motor , le recomand Europa Park, acolo pot prinde suta mai repede decat vor reusi vre`odata cu motorul si in plus o sa fie si in siguranta ! Gataaa , mai aveti rabdare putin , ca eu nu mai am !!! Joi ar trebui sa ridic motorul , pana fac si asigurarea , mai dureaza o zi, deci sper ca vineri o sa ma pot urca pe el ... abia mai pot sa astept ... Oricum , pozele sunt garantate , ma gandeam sa fac si un ppt , asta asa de bucurie, dar o sa vad ... gata , la munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 (editat) Saptamana viitoare am sa aplic pentru un credit de 4-5000 euro. Am probat mai multe motoare , si am ajuns la concluzia ca vreau sa imi iau una din urmatoarele 3: 1. Yamaha FZ1 parca 1000 cmc sau asa 2. Suzuki Gsxr 1000 3. Suzuki Bandit 1250 Aceasta este ordinea preferintelor mele ! Cea mai confortabila a fost BMW F 800 R, dar nu imi place cum arata (stii vb aia , in gura omului te poti c@C#, dar in gusturile lui ba) si parca stau prea drept pe ea , ceea ce inseamna ca la viteze mai mari o sa ma lupt cu vantul , iar curbele trebuiesc luate cu o viteza mai mica decat la restul. Asa cred eu , fara sa ma fi urcat pe un motor in ultimii "multi" ani. Stiu ca o sa aleg un motor prea puternic pentru mine, dar sunt foarte constient de asta si stiu ca nu o sa stiu cum e sa "trag" de acceleratie pana la capat mult timp. In plus am deja emotii cand ma gandesc la 100-150 cp. Repet , stiu ca sunt incepator, dar nu sunt nici copil , nici idiot , asa ca va rog sa comentati constructiv nu numai negativ. Ms ! Poate ne explici si noua cum naiba ai obtinut tu un credit de 4000-5000 de euro in 2 zile !!!!!! Pe 6 iulie(ora 23 33 PM) spuneai ca aplici pentru credit saptamana viitoare, iar pe 9 iulie aveai deja creditul aprobat!!! Nu de alta , dar vrem si NOI. Editat Iulie 24, 2013 de teiu29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Lasati motoarele de 400 cmc (cu exceptia DR-Z-ului ) sa moara linistite. Sunt motoare facute pentru piata japo care prin diverse circumstante (atenuante ) au ajuns pe meleagurile noastre. E bine sa iti cumperi ceva (relativ) raspandit la care sa existe o baza tehnica solida atat teoretica cat si materiala. Nu vrei sa iti bati capul cu tampenii, mai ales la inceput. Atentia tre' sa fie concentrata asupra condusului. Fa scoala si fa cum ai zis, incearca sa te urci pe una si pe alta sa vezi cum e. Cel mai urat e sa-ti iei un motor doar "din poze". Nu te lasa unul, altul dar sigur gasesti pe cineva care sa te lase, doar esti ditamai omu' n-ai cum s-o scapi asa stand pe loc decat daca esti foarte neatent BMW F650, fiindca vad ca l-au pomenit baietii pe-aici, e o alegere foarte buna de moto buna la toate pentru dimensiunile tale, asta daca nu esti "fixat" pe sportive / street-uri exclusive. F650-ul e bine echilibrat, are consum mai mult decat decent, e confortabila, usor de intretinut, poti lua si gropane, borduri, de-astea, lucruri care-s de folos, ai sa vezi tu mai tarziu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 BMW F 650 Sau chiar Dakarul, pentru statura ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 dap, subscriu la F650 sau Dakar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 (editat) Oke, acum ca am dezbatut motorul potrivit as vrea sa dezbat echipamentul potrivit. Casca/manusi/pantaloni/haina/protectii . Nu vreau sa-mi rup oase la cazatura si nici nu vreau sa-mi ard pielea pana la os. Vreau sa ma simt asa Recomandari? Editat Iulie 25, 2013 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 (editat) Casca integrala,cagula,geaca de piele cu protectii(te incingi ca dracu in asta,dar protejeaza ok),pantaloni textili cu protectii,ceva ghete moto si niste manusi si cam aia e..dar ramane de vazut cum vei suporta calduriile astea...prea putin merg ( mai ales ziua ) echipati corespunzator..majoritatea la tricou si pantaloni scurti..adevarul e ca daca nu mergi seara cand stai pe loc transpiri ca dracu,mai ales ca degaja si motorul caldura.Ramane la latitudinea ta,eu cred ca mai bine curge transpiratie decat sange.Sa speram ca vor fi si zile un pic mai racoroase. Editat Iulie 25, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 (editat) As prefera sa am ceva detasabil care se poate aplica pe picioare maini spate si piept care poate fi purtat peste/sub haine normale(exista asa ceva? ) pt oras si ceva dedicat pt in afara orasului. Initial voi lua ceva pt oras. La casti..pt ca sunt cele mai importante..aveti recomandari? dupa ce sa ma uit ? Casca integrala,cagula,geaca de piele cu protectii(te incingi ca dracu in asta,dar protejeaza ok),pantaloni textili cu protectii,ceva ghete moto si niste manusi si cam aia e..dar ramane de vazut cum vei suporta calduriile astea...prea putin merg ( mai ales ziua ) echipati corespunzator..majoritatea la tricou si pantaloni scurti..adevarul e ca daca nu mergi seara cand stai pe loc transpiri ca dracu,mai ales ca degaja si motorul caldura.Ramane la latitudinea ta,eu cred ca mai bine curge transpiratie decat sange.Sa speram ca vor fi si zile un pic mai racoroase. Multumesc de raspuns, nu cred insa ca voi apuca sezonul asta pe motorul meu. Iarna e de adunat bucati de echipament si motorul cel mai probabil la primavara. Editat Iulie 26, 2013 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 In oras ai putea folosi o plasa d-aia cu protectii. Eu am mers cu ea prin oras, la 15:00, peste tricou si a fost ok (la 40km/h am transpirat oleaca). In afara ia ori piele ori textil rezistent la ploaie si vant. Eu am luat Vanucci HiRider complet (touring) si casca Shark Vision-R Syntic (are campul vizual aproape cat al celor flip-up). Din pacate sunt cam scumpe. Manusi - piele, cel putin pe palme. Daca poti, water-proof. Recomandat sa poata acoperi maneca de la jacheta (deci nu scurte) pt drum lung. Pt oras poti lua scurte. Si un brau e recomandat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Care este diferenta intre flip-up si full face? Am citit pe net ceva ca e dificil sa pui ochelarii cu full face ( eu port ochelari) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 flip-up este modulabila,mai practica,mai ales in oras.Greutatea ei este de obicei ceva mai mare....Cea full face este ceva mai sigura si de obicei ofera o acustica un pic mai buna(bineinteles,cele mai bune sunt Schubert la capitolul asta,am vrut si eu dar au niste scoruri de te doare capul..).Vezi ca exista casti full-face special concepute pentru ochelaristi.(de exemplu -HJC CLST2 ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Unele full-face au niste nise pt ochelari(sti). La Vision-R-ul se scot 2 bucatele de material, cat sa intre ramele. Pentru cele fara astfel de 'dotari' e recomandat sa le testezi. De fapt, e recomandat sa nu cumperi nicio casca fara sa o testezi. Eu am purtat casti L cam peste tot, dar unele M-uri testate mi-au venit bine (dupa masuratori, ma incadrez perfect in L). Ghici ce ? Shark-ul e M si imi vine perfect (dar nu ar fi intrat ochelarii fara chestia aia). Insa am gasit un Caberg L care venea OK (cu ochelari) iar un Schubert L la care era imposibil sa ii pun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Ce nu zic baietii care recomanda F650 e ca e un monocilindru care are vibratii deranjante la drum lung. Banuiesc ca nu vorbim de modelul nou cu motor de 800cc parralel-twin Eu iti recomand Kawa ER6-F, arata a sportiva, dar nu este, e foarte manevrabila, comfortabila, consuma putin si are suficient putere cat sa nu te plictisesti imediat, semi-carenata sa nu te supere vantul pe A1 ca pe naked. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Da, sunt de acord, sunt foarte OK ER6-urile. Dar bugetu', cat e bugetu' ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 (editat) Bugetul e maxim 2000 euro din pacate, eu n-as vrea sa sar de 1500. 2000 ar fi ideal motor+echipament.Nu as vrea sa ma arunc la chestii mai scumpe initial ( moto+echipament) pt ca iau in considerare si faptul ca poate nu e de mine si ma "las" dupa un an. Nu cred sa fie cazul, insa vreau sa "investesc" inteligent. Editat Iulie 26, 2013 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BobCelLung Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Salut, Si bine vei veni printre motociclisti ... Singurul sfat sau parere cum vrei tu sa o numesti suna cam asa: Fii si tu mai pozitiv ! Daca iti iei motor asta nu inseamna ca o sa iesi din casa precum Dexter si te vor manca vulturii .... Daca esti constient de capacitatea de a te adapta la trafic in primul rand atunci las-o mai moale cu alegerile astea .... Poti sa mergi si pe 1000 cmc daca te duce capul ... Eu unul as merge in cucul gol pe motor la cat de cald este in trafic ... La drum lung iau o pereche de blugi pe mine doar ca sa nu mah doara genunchii de la curent ... Dar cand mah urc pe motor mah gandesc si sunt clar constient ca nu cad de pe el daca nu mah mananca in fund ... Deci putin mai multa incredere de sine ... Dracul nu e atat de negru pe cat pare ... Iar daca iesi din prima cu parerea asta: Aoleu o sa mor ca nu mi-am pus sosetele de kevlar .... pai fii sigur ca se va intampla ceva .... Stai sa-ti impovarezi capul cu fel si fel de idei incat nu vei mai fii atent la trafic ... Cu echipament sau fara tot doare, iti garantez O casca poate fi ea si de 3000 Ron ca tot iti face creierul muci la un impact frontal cu capul ... asta daca nu zboara ... Mai bine fii atent la cum controlezi motocicleta si la cei din jurul tau ... Spor la alegeri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pastorciciariel Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 recomand suzuki dr 600-650,pt incepatori e buna .inalta si ascultatoare....zic eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Eh, singura chestie de care sunt sigur e ca o sa cad cel putin 1 data. sunt de parere ca e inevitabil..ulei..apa..nisip..ceva. Nu vreau plec cu vanatai / frecusuri oase rupte de la cazaturi stupide la viteze mici ( pt ca stiu ca la viteze mari tot echipamentul din lume nu ajuta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 vara e crunt in oras cu echipament complet pe tine . eu ti-as recomanda o geaca cat mai bine aerisita cu protectii bune. si un windstopper in rucsac . pe care sa-l poti lua pe sub geaca . genunchere si o pereche de ghete de oras . pentru inceput iti sunt suficiente . toti picam dar asta nu trebuie sa te sperie . mergi cumpatat si o sa vezi ca nu-i asa o tragedie . daca vrei sa faci naveta nu-ti lua un ss . cauta ceva cu o pozitie comoda in sa . si un parbriz sanatos . bafta multa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 sa stii ca nu e dracul asa negru. exista geci de piele cu multe ventilatii, perforatii. un lucru foarte important este si un 'baselayer' de vara in care nu transpiri asa ca animalul cand stai pe loc e trist, si capul ti se incalzeste in draci in casca, dar exista si pentru asta cagule care iti pastreaza temperatura capului constanta Eh, singura chestie de care sunt sigur e ca o sa cad cel putin 1 data. sunt de parere ca e inevitabil..ulei..apa..nisip..ceva. Nu vreau plec cu vanatai / frecusuri oase rupte de la cazaturi stupide la viteze mici ( pt ca stiu ca la viteze mari tot echipamentul din lume nu ajuta Nu este inevitabil, dar mai bine transpiri decat sa sangerezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 (editat) vara e crunt in oras cu echipament complet pe tine . eu ti-as recomanda o geaca cat mai bine aerisita cu protectii bune. si un windstopper in rucsac . pe care sa-l poti lua pe sub geaca . genunchere si o pereche de ghete de oras . pentru inceput iti sunt suficiente . toti picam dar asta nu trebuie sa te sperie . mergi cumpatat si o sa vezi ca nu-i asa o tragedie . daca vrei sa faci naveta nu-ti lua un ss . cauta ceva cu o pozitie comoda in sa . si un parbriz sanatos . bafta multa Nu ma sperie, e un lucru pe care il constientizez si-l astept, daca ma speria nu mai vroiam sa ma urc pe motor.Cazatura la mine inseamna si cazatura in poligon, nu neaparat pe strada Editat Iulie 26, 2013 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.