Eduard.Gsx-R Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 (editat) 1.Te-ai contrazis singur. Ai zis ca nu te tenteaza viteza. Atunci dece te intereseaza si viteza cu care merge? 2.Dece sa iti iei SS daca nu te intereseaza viteza? cumva pentru fete? un /index.php?/topic/700202-yamaha-dragstar-650-cc-bobbergarajuluoctav/ atrage mai multe decat o motocicleta de serie . Editat August 17, 2013 de eduard.94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geopantera Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 cand am zis ''dupa viteza cu care merge'' ma refeream in timp dupa ce o sa mai capat experienta. faza cu fetele nu ma intereseaza pentru ca deja am pe cineva langa mine.singurele motoare care imi plac cum arata sunt cele ss de aceea tot intreb de modele din acea gama Frate, intr o singura zi pe forum ai sarit de la Ninja de 250 la 600RR... Asta spune multe despre ce e pe aici. pentru ca mai multi au zis ca este prea mica pentru mine,eu avand 1.85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 600 RR e la fel de mica, daca vorbim despre dimensiuni, iar confort in categoria SS nu exista ( ceva urme de confort gasesti la sport touringuri). Iar trecerea de la 30 de cai la peste 120...e ideala atunci cand emiti besini rasuflate de genul: ma stiu controla, voi merge incet la inceput etc. Astea le zic toti si nu le respecta niciunul. Incepusesi parca bine, cu idei rezonabile, dar ai luat o pe aratura bine de tot, chiar daca te superi pe mine acuma. Succes in alegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eduard.Gsx-R Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 un sezon pe una mica nu strica sa prinzi experienta. Defapt chiar nici dupa un sezon nu poti sa zici ca ai experienta... primele sezoane ar fi ok sa le faci pe ceva pana in 400 si iti garantez ca nu o sa te plictisesti asa repede pe ceva de 400 deoarece dupa 7k si ele devin destul de puternice. Decat sa iti iei ceva scump pe care o sa-l tavalesti mai bine iati ceva care daca il tavalesti intr-o curba ceva sa nu incepi sa iti plangi de mila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geopantera Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 600 RR e la fel de mica, daca vorbim despre dimensiuni, iar confort in categoria SS nu exista ( ceva urme de confort gasesti la sport touringuri). Iar trecerea de la 30 de cai la peste 120...e ideala atunci cand emiti besini rasuflate de genul: ma stiu controla, voi merge incet la inceput etc. Astea le zic toti si nu le respecta niciunul. Incepusesi parca bine, cu idei rezonabile, dar ai luat o pe aratura bine de tot, chiar daca te superi pe mine acuma. Succes in alegere. nu ma supar este parerea ta.crede.ma imi este greu sa aleg cand cineva imi spune ca una de 250 este mica si sa merg pe 600 si altcineva spune ca cea de 250 este buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Mica in ce sens? Ca putere, ca centimetri cubi, ca dimensiuni? De unde esti? Daca sunt motociclisti in zona ta ar fi super sa iei legatura cu ei si sa vezi cateva motoare, te urci pe ele, vezi cum te simti etc. Conteaza mult, atunci cand vei cumpara ceva. Daca ai vrea neaparat ceva carenat (desi are si asta 100 de caluti frumosi) nu ti ar place un Thundercat? http://www.bikeshop.ro/src.php?Producator_ID=419&Model=thundercat&Categorie_ID=0&PretMin=0&PretMax=0&KM=&Vechime=&Putere=&Acte_ID=0&Cmc=&Locatie=&VechimeAnunt=30&Sort=Pret&SortMode=ASC&app=1000&ID=0&Page=0&lng=ro&tip=am&Email=&act=results Arata bine, costa putin, e relativ confortabila (comparativ cu 600RR sau R6). Dar cere grija cu acceleratia cateva mii de kilometri, pana poti zice ca o cunosti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geopantera Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 (editat) Mica in ce sens? Ca putere, ca centimetri cubi, ca dimensiuni? De unde esti? Daca sunt motociclisti in zona ta ar fi super sa iei legatura cu ei si sa vezi cateva motoare, te urci pe ele, vezi cum te simti etc. Conteaza mult, atunci cand vei cumpara ceva. Daca ai vrea neaparat ceva carenat (desi are si asta 100 de caluti frumosi) nu ti ar place un Thundercat? http://www.bikeshop.ro/src.php?Producator_ID=419&Model=thundercat&Categorie_ID=0&PretMin=0&PretMax=0&KM=&Vechime=&Putere=&Acte_ID=0&Cmc=&Locatie=&VechimeAnunt=30&Sort=Pret&SortMode=ASC&app=1000&ID=0&Page=0&lng=ro&tip=am&Email=&act=results Arata bine, costa putin, e relativ confortabila (comparativ cu 600RR sau R6). Dar cere grija cu acceleratia cateva mii de kilometri, pana poti zice ca o cunosti. imi place cum arata.mersi pentru mesaj si o sa ma uit.ma interesa un motor care sa aibe acceleratia mai lenta.adica cand ai tras putin de acceleratie sa nu smunceasca(nu stiu daca m.am exprimat corect) adica sa fiu pe jos si sa vad motorul cum se duce in fata singur ) Editat August 17, 2013 de geopantera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MasTerShoT Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Orice motor de 600 smuceste in peste 5k,nu exista acceleratie lenta la 600cmc si ss... Carenate sunt si cele enduro....si foarte frumoase si ideale pentru tine la ce inaltime ai.Dar gusturile nu se discuta asa ca alegeti ce iti place cel mai mult oricum nu ti cont foarte mult de spusele noastre tot decizia ta este,dar iti formam o idee oarecum,chiar daca unii te ataca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinP Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 SS-urile nu se impaca cu pasagerii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 (editat) Ce vrajeala ca pt inaltimea ta e mic...uita-te pe cycle-ergo si o să vezi ca unele SS de 600 sunt chiar mai mici decat anumite moto de mai putini cmc. EI vor doar sa se convinga (egoul lor) ca au facut o alegere buna ca si au luat moto de circuit..hai frate ca deja povestea se repeta ca o bandă repetitivă..şi le iau pt looks,ca nu dă bine la păsă daca nu e IER IER...toata Romania are boala pe cebereu.....de 600.Ii dau si ei blana in primele doua trepte (daca apucă,in Bucuresti...)si aia e toata cariera lor moto.Si majoritatea sunt birjarite ,neintretinute(in seara asta am auzit un f2 care suna ca un tractor,si nu era de la tobă...) si dupa vandute ,unele se fura(vezi cate furaciuni sunt la moto sportive si cate la restu categoriilor)... ce se cere cel mai mult se fura cel mai mult... Le place sa mearga in maini in oras si pasagerele stau ca pe ace....(pozitia e prea funny pe sportive la pasager) Mastershot,degeaba ii recomanzi omului enduro,ei sunt fixati parcă hipnotizati ..pe aceleasi motociclete.Stim cu totii ce bine dau la terasă... Editat August 17, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glicerina Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 am gasit pe o pagina cu costum marca PROANTI.ati auzit cumva de firma asta?am inteles ca nu este bun dar de ce.spune.mi si mie cateva motive.iti zic de acum ca viteza nu ma tenteaza asa tare.pot spune ca ma gandesc totusi la mine si la cei din jur.stiu ca acum o sa spui de ce imi iau de 600 si raspunsul este sinplu nu vreau sa.l schimb dupa o luna,2,3..ma intereseaza daca motorul care l.am zis franeaza bine se conduce bine si dupa viteza cu care merge Cu viteza asa zicem toti, cand o sa vezi ce poate o sa-ti cam zboare gandul de la ceilalti...la inceput o sa-l depasesti pe viorel, ca el schimba a 5 a la 60, nu poti merge dupa el, e prea plictisitor, mai ales cu motoru ala. Te va manca palma din ce in ce mai des. Asa am zis si eu la inceput ( direc f2 la recomandarile unui prieten ( ala cu ochii sa-l vanda), primele doua luni, lapte si miere dupa care mi-a dat-o de am vazut stele verzi si el a vazut rematu, din vina mea bineinteles.) Sunt frumoase rau, da...e diferenta mare intre poligon si bulivard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 Daca vrei sa mergi mult pe moto fara accidente aspre, ia ce te-ai gandit la inceput. Dupa 2 ani de mers, poti sari la ceva mai mare. Experienta se capata mergand mult. Ia echipamente bune si mergi cu ele tot timpul. Daca vrei senzatii extreme, ia cat de mare poti de la inceput si fa cat de multe asigurari. Chiar daca ai un echipament foarte bun, acesta nu schimba legile fizicii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 De ce nu incerci o Honda CBF 600 S? Are si un aspect de "sportiva" (vad ca iti plac sportivele), este mai linistita (are 78 CP), e recomandata pentru incepatori. Plus ca e o motocicleta destul de mare, si poti lua pasager lejer pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bad florentina Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 Omule, intreb doar de curiozitate, nu am nimic cu tine. Tu nu ai instructor acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 (editat) Intrebare cam fara sens, normal ca am. Deranjeaza si alte pareri? Editat August 18, 2013 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 toate ca toate dar iti mai trebuie ceva ce nu poate fi cumparat: minte (judecata). pentru celelalte exista mastercard. 600 RR e la fel de mica, daca vorbim despre dimensiuni, iar confort in categoria SS nu exista confortul e o chestie subiectiva, e ca transpiratul. Unii transpira mai mult, altii mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 Ai drep[tate oarecum, dar exista si repere: daca ai avea de facut 800 de km pe zi pe autostrada ce ai alege : un YZF 125 R sau un K1600 GTL? Sau daca ai avea demers pe drumuri foarte proaste, intre Varadero si un 600 RR ce ai lua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geopantera Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 salutare tuturor astazi am avut placerea sa merg pe un suzuki gs500f a unui tip si pot spune ca mi.a placut.nu mi s.a parut a fi asa agresiv,frane ok.voi ce parere aveti de acest motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 (editat) mult mai ok decat orice R/RR.....48cp sunt mai mult decat suficienti mai ales la inceput. +pozitie de condus mai comodă,insa daca o dai pe jos mi-e mila de ea. Editat August 18, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Ai drep[tate oarecum, dar exista si repere: daca ai avea de facut 800 de km pe zi pe autostrada ce ai alege : un YZF 125 R sau un K1600 GTL? Sau daca ai avea demers pe drumuri foarte proaste, intre Varadero si un 600 RR ce ai lua? Unii isi iau moto pt naveta, altii si-o iau exclusiv pt placere. De-aici poate mai apar neintelegeri pe baza alegerilor. Dar in final, de ce as da eu 2 bani pe ce moto si-a luat dl x? Sau..de ce mi-ar pasa ce crede dl y de moto a mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Omule, intreb doar de curiozitate, nu am nimic cu tine. Tu nu ai instructor acolo? Conteaza foarte mult si gradul de implicare al instructorului . Daca sta pe anus si roade iarba . . . . Acum , referitor la problema omului : foloseste din plin ambreiajul . Te va ajuta si dupa examen , in trafic . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MasTerShoT Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Unii isi iau moto pt naveta, altii si-o iau exclusiv pt placere. De-aici poate mai apar neintelegeri pe baza alegerilor. Dar in final, de ce as da eu 2 bani pe ce moto si-a luat dl x? Sau..de ce mi-ar pasa ce crede dl y de moto a mea? BINE ZIS!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin.anton Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Incep sa ma enervez, ma dezechilibrez la viteze mici si nu inteleg de ce..ieri eram ok. Fuck! Stii sa mergi pe bicicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Cum ti-a zis frigiderul de mai sus, ar trebui sa stii pentru ce o iei, daca stii asta e mare lucru si iti poti alege una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geopantera Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 motorul il iau pentru placere.naveta nu o sa fac cu motorul pentru ca am masina de servici.ce spuneti ce acest costum (Alpinestars Orbiter) vreau sa maine sa.mi dau comanda de el.se merita sa dau 500 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.