Sari la conținut

E-Bikes: modele si pareri


The_Sin_Eater
 Share

Postări Recomandate

Acum 4 minute, The_Sin_Eater a spus:

Zici ca e facuta special pentru noi astia cu cruiserele.

 

Eu unul nu rezonez. Am vazut carucioare de butelii mai aratoase. Sorry, Indian!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: 

Presupun ca motorul electric este incastrat in butucul spate. 

 

De ce sa dezamagesc? Mi se pare fain de mers in oras: roti groase, 120 km autonomie in ciclu combinat, etc. 

Nu stiu daca motorul poate functiona si ca generator ca sa incarci bateria la vale sau cand pedalezi. dar...fiecare cu gusturile si preferintele lui. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, apriliacluj a spus:

costa

4k $ scrie la sfarsitul articolului.

 

Dar....ce bine ca nu se importa in Europa. 😈

Acum 14 minute, Kristian K a spus:

facand

Corect! dar pentru miscare iti iei bicicleta normala. Si cand zic miscare, ma refer fie la ciclism pe sosea, fie la mtb.

Pentru commute prin oras (asa cum este asta) mi se pare mai ok una cu ajutor electric. Sincer, am mers 4 ani cu bikla acasa/serviciu (cca. 25 km/zi) si ajungeam cam transpirat la birou. Nu prea e placut sa stai 8-10 ore in propriul suc.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, The_Sin_Eater a spus:

What about that?

Zici ca e facuta special pentru noi astia cu cruiserele. ...poate o dam in electrice. :lol:

 

Una peste alta, mie imi place. Voua?

 

https://www.topgear.com/car-news/electric/yeah-we-want-indian-eftr-hooligan-e-bike

Oribil.

instant mi-am adus aminte de Voshod cand i-am dat jos motorul si era numa cadrul. 😆

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, vis-a-vis a spus:

image.thumb.png.ee99b8427f3e72d361ea7c793e8fdd7c.png

haha imi place mai mult asta :D 

 

pegas 1 - 0 indian

Acum 11 minute, zo10000 a spus:

Oribil.

instant mi-am adus aminte de Voshod cand i-am dat jos motorul si era numa cadrul. 😆

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to E-Bikes: modele si pareri
Acum 16 ore, vis-a-vis a spus:

Poți umple cadrul cu ce vrei, cu un motor de generator de ex...

image.thumb.png.dca8efb6839790c3b2e8412e539c6e88.png

Vezi ca Ari si Zack, de la Revzilla, au testat acest mit urbano-motociclistic. AU construit o replica a acestui mini bike, si au facut traseul ala. E dileala, amuzant de numa, il recomand :D

 

Indianu de 4k dolari, o mizerie. Ce i saua aia scandura, arata horror!

De 4k euro iei o bicla asistata electric destul de smechera. Si este foaaaarte misto, cred ca pe masura ce vor deveni mai accesibile, se va umple de ele. Am mers un pic cu una mai rasarita, pe coclauri, e super misto cum te asissta atunci cand ai nevoie. 

Vad utilitatea atunci cand ai de mers de exemplu 10km pana la birou, si nu vrei sa ajungi transpirat si botit. Pui pe asistare maxima, si pedalezi foarte usor.  Basca sustii si o viteza ok, nu faci un secol. 

Basca , mai urci pe trotuar, prin parc, o pui orinde, avantajele sunt enorme :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, Kristian K a spus:

Am citit recent,dar nu mai stiu unde,ca vor sa introduca RCA la bicicletele si trotinetele electrice.

Stiti ceva concret? :)

 

Mă gândesc că ar trebui înmatriculate/înregistrate întâi, altfel pe ce s-ar face RCA? :huh:

Concret - în Germania, la noi... 🤦‍♂️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, Adrian M. a spus:

Vezi ca Ari si Zack, de la Revzilla, au testat acest mit urbano-motociclistic. AU construit o replica a acestui mini bike, si au facut traseul ala. E dileala, amuzant de numa, il recomand :D

Da, știu. Dar îmi place mai mult aventura cu Hondele Monkey pe traseul Baja 🤭

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, vis-a-vis a spus:

Da, știu. Dar îmi place mai mult aventura cu Hondele Monkey pe traseul Baja 🤭

oo da:))

Vezi si episodul spre nord pe scuterele alea honda, unul nou unul din 70, alea de off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am electrificat 5 biciclete (pana acum):

3 mountainbike-uri (Bulls, Focus si Cube), pe baza de motor atasat butucului de la pedale, cu senzor de cuplu.

2 Pegas-uri Camping de prin '78 cu motor in roata faţă, pentru parintii mei.

 

Kitul de motor in butuc este Tongsheng TSDZ2, si spre deosebire de cele Bafang (care sunt mai populare) are senzor de cuplu in butucul pedalelor. Asta duce la o senzatie extrem de naturala cand pedalezi, pentru ca dozeaza puterea motorului proportional cu forta generata de ciclist in pedale. Este aceeasi tehnologie ca si la motoarele "de firma" (Bosch, Yamaha), iar senzatia e ca la bicicletele alea scumpe. I-am pus si firmware nou, care are niste imbunatatiri fata de firmware-ul cu care vine kit-ul din china. Cu o baterie de 13 Ah, 36V, care cantareste 2 kg (asamblata tot in regie proprie), merg cam 100km pe plat, la campie, mentinand o viteza constanta de 25-30 km/h (folosind nivelul de asistare 1 sau 2 din 4). Kitul m-a costat pana in 300 de euro, iar componentele pentru baterie (carcasa, celule, etc) sub 200 euro. In total am dat mai putin de 500 de euro pentru electrizarea unui MTB.

 

Pentru Pegas-uri, am luat niste kituri care contineau roata fata completa, cu motorul deja integrat, controllerul, display-ul, si ce mai era necesar. Iar bateriile le-am facut tot in regie proprie, doar ca mai mici, adica de 10 Ah, tot la 36V. Pentru fiecare Pegas costurile au fost cam 300-350 euro (motor + baterie). Kiturile astea nu au senzor de cuplu/torsiune la pedale si nu au acelasi "feeling" natural, dar ai mei sunt foarte multumiti de ele, pentru ca pot urca fara probleme orice deal din Galati. Bateria ii tine tot cam 100 km, dar ei sunt semnificativ mai usori ca mine si merg si cu viteza mai mica.

Cateva poze cu Bulls-ul:

 

IMG_20200627_203453.thumb.jpg.d3d6071e8796c8c16b1e188df792bc2a.jpg

 

IMG_20200627_203525.thumb.jpg.7f32740889d0795b0af2c8a7cf6670da.jpg

 

IMG_20200627_203614.thumb.jpg.8f115f9762174724c0a40c525e698aee.jpg

 

IMG_20200627_204319.thumb.jpg.f01918547c346a3893a1772a654d9cad.jpg

 

IMG_20200627_204330.thumb.jpg.f13a83e4d42d2d55545ef7eaaafb9a33.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

I understand what you are saying, but I believe that this product is designed specifically for cruisers and would be most beneficial for them. If you want to give it to electric riders, that is up to you, but I think it would be best to consider their specific needs and determine if this product is suitable for them as well. It's possible that the product you are referring to was specifically designed for cruisers, but it could also potentially be used by electric skateboard users as well. It ultimately depends on the specific features and capabilities of the product and how well it aligns with the needs and preferences of electric skateboard riders.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...
La 09.03.2022 la 15:19, smar2 a spus:

Eu am electrificat 5 biciclete (pana acum):

3 mountainbike-uri (Bulls, Focus si Cube), pe baza de motor atasat butucului de la pedale, cu senzor de cuplu.

2 Pegas-uri Camping de prin '78 cu motor in roata faţă, pentru parintii mei.

 

Kitul de motor in butuc este Tongsheng TSDZ2, si spre deosebire de cele Bafang (care sunt mai populare) are senzor de cuplu in butucul pedalelor. Asta duce la o senzatie extrem de naturala cand pedalezi, pentru ca dozeaza puterea motorului proportional cu forta generata de ciclist in pedale. Este aceeasi tehnologie ca si la motoarele "de firma" (Bosch, Yamaha), iar senzatia e ca la bicicletele alea scumpe. I-am pus si firmware nou, care are niste imbunatatiri fata de firmware-ul cu care vine kit-ul din china. Cu o baterie de 13 Ah, 36V, care cantareste 2 kg (asamblata tot in regie proprie), merg cam 100km pe plat, la campie, mentinand o viteza constanta de 25-30 km/h (folosind nivelul de asistare 1 sau 2 din 4). Kitul m-a costat pana in 300 de euro, iar componentele pentru baterie (carcasa, celule, etc) sub 200 euro. In total am dat mai putin de 500 de euro pentru electrizarea unui MTB.

 

Pentru Pegas-uri, am luat niste kituri care contineau roata fata completa, cu motorul deja integrat, controllerul, display-ul, si ce mai era necesar. Iar bateriile le-am facut tot in regie proprie, doar ca mai mici, adica de 10 Ah, tot la 36V. Pentru fiecare Pegas costurile au fost cam 300-350 euro (motor + baterie). Kiturile astea nu au senzor de cuplu/torsiune la pedale si nu au acelasi "feeling" natural, dar ai mei sunt foarte multumiti de ele, pentru ca pot urca fara probleme orice deal din Galati. Bateria ii tine tot cam 100 km, dar ei sunt semnificativ mai usori ca mine si merg si cu viteza mai mica.

Cateva poze cu Bulls-ul:

 

IMG_20200627_203453.thumb.jpg.d3d6071e8796c8c16b1e188df792bc2a.jpg

 

IMG_20200627_203525.thumb.jpg.7f32740889d0795b0af2c8a7cf6670da.jpg

 

IMG_20200627_203614.thumb.jpg.8f115f9762174724c0a40c525e698aee.jpg

 

IMG_20200627_204319.thumb.jpg.f01918547c346a3893a1772a654d9cad.jpg

 

IMG_20200627_204330.thumb.jpg.f13a83e4d42d2d55545ef7eaaafb9a33.jpg

sal, ai PM :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...