Sari la conținut

2. Pertamina Grand Prix of Indonesia 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 220
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

9 hours ago, Method said:

Nu supraestimez nici puterea nici dezvoltarea electricelor - deja au o cota de piata de aproape 10% din vehiculele noi.Si toti producatorii marseaza masiv pe acest shift spre ele.Chiar si Toyota (plangand pt ca pierde bani) a inceput sa scoata electrice.De acord cu tine - hibridul mai are zile,dar asta doar pt ca beneficiaza de scutiri de taxe dupa cum am mai zis.Dpdv inginerie e un copil nascut mort - ok,consuma cu 1litru% mai putin insa e muuult mai complicat.Si in consecinta mai greu mai scump de produs si mai putin fiabil,si decat motorul clasic si decat cel electric.

Viitorul "indepartat" a fost fixat la 2030-2035 de Davos&Co.Si se va executa intocmai si la timp...10 ani e indepartat?

Mda, in 10-15 ani nu se vor mai vinde decat motoare cu emisii zero...ori electrice ori cu hidrogen, intr-o forma sau alta, nu stiu cat succes cor avea combustibilii sintetici, o singura intrebare ar ramane, daca viitorul este full electric, in cat timp vor fi "reamenajate" toate aglomerarile urbane pentru a putea satisface cererea de curent electric pentru reincarcarea bateriilor? Nu sunt deloc sarcastic, incerc doar sa imi dau seama, sa anticipez cumva...desi poate pentru mine nu mi este cazul. In urmatorii 10-15 ani poate mai schimb masina de vreo doua ori, apoi voi ramane cu ea pana cand nu se vor mai gasi piese. Motoarele mele (motocicletele) sunt pe carburatie, le-am luat ca le doream cu inima nu cu creierul...Si cu motocicletele ce vom face? Electrice? Sper sa dezvoltam ceva baterii mai mici si mai potente, sa putem face 3-4 sute de km macar cu un "plin", altfel ne vom rezuma doar la trotinete de oras, no ofense!! MotoGP????cred ca va deveni cursa de aeronave spatiale, sau drone cu pilot...cine stie ce idei/solutii se mai inventeaza/descopera?....Scuze de of-topic, dar nu eu am fost cu ideea...si din nou, nu sunt sarcastic, apreciez pozitiv si citesc de multa vreme discutiile mai mult sau mai putin documentate atat pe marginea MotoGP-ului cat si din F1, apreciez deasemenea si implicarea tuturor "combatantilor", incerc sa nu tin partea niciunuia dintre ei, fiecare are zile mai bune sau mai rele, v-o spune unul cu 14 accidente la activ, de motocicleta, dar fara niciun oscior rupt...(intr-unul au fost aproape 30 minute de black-out si apoi m-au tinut inca 3 zile ptr investigatii, fara rezultate concludente)...inca odata, unde credeti ca vom ajunge?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

 Și nu, tehnologia electrică nu este unde trebuie. Electricele sunt împinse în față doar pentru a limita dependența Europei față de Rusia și pentru că sunt "la modă". Și pentru că Dieselgate, cu primul al doilea constructor mondial de automobile prins cu mâța în sac și disperat să-și salveze imaginea. Dar nu mai elaborez aici, există topic dedicat.

Gresesti.Nu o ard eco,urasc prostiile cu save the planet - stinge becul o ora pe zi,vorbesc aici doar de tehnologie.Dpdv tehnologic,sunt clar superioare masinilor "clasice".

1.Tehnologia electrica este la un nivel ridicat inca din 2010 de cand prima masina "mainstream" capabila - Tesla S a iesit pe piata.Si nu,nu era deloc la moda,ba chiar a fost combatuta masiv pe absolut toate canalele.Insa Musk,la fel ca si Jobbs la vremea lui,este un geniu al marketing'ului si a creat nevoia de produs mai degraba decat sa implineasca o cerere din piata.

2.Masinile electrice sunt varful de lance al tehnologiei auto la aceasta ora - da-mi si mie un argument ca tehnologia electrica nu este "unde trebuie".Nu ma lansez sa enumar calitatile masinilor electrice ca dai un search pe google si gasesti performante,plictisim lumea.

3.Faza cu Rusia si Dieselgate sunt relativ noi fata de avantul masinilor electrice - repet : 2010.Nici macar e-Golf'ul celor de la VW nu poti sa il pui pe seama Dieselgate'ului,ca si ala e dezvoltat prin...2013?

1 oră în urmă, Lup69 a spus:

Mda, in 10-15 ani nu se vor mai vinde decat motoare cu emisii zero...ori electrice ori cu hidrogen, intr-o forma sau alta, nu stiu cat succes cor avea combustibilii sintetici, o singura intrebare ar ramane, daca viitorul este full electric, in cat timp vor fi "reamenajate" toate aglomerarile urbane pentru a putea satisface cererea de curent electric pentru reincarcarea bateriilor? Nu sunt deloc sarcastic, incerc doar sa imi dau seama, sa anticipez cumva...desi poate pentru mine nu mi este cazul. In urmatorii 10-15 ani poate mai schimb masina de vreo doua ori, apoi voi ramane cu ea pana cand nu se vor mai gasi piese. Motoarele mele (motocicletele) sunt pe carburatie, le-am luat ca le doream cu inima nu cu creierul...Si cu motocicletele ce vom face? Electrice? Sper sa dezvoltam ceva baterii mai mici si mai potente, sa putem face 3-4 sute de km macar cu un "plin", altfel ne vom rezuma doar la trotinete de oras, no ofense!! MotoGP????cred ca va deveni cursa de aeronave spatiale, sau drone cu pilot...cine stie ce idei/solutii se mai inventeaza/descopera?

Clar in 10-15 ani nu se vor mai vinde decat motoare cu emisii zero.Deja euro 7 e...nici nu mai are sens pt multi producatori sa se chinuie cu motoare clasice.

Masini pe hidrogen...slabut.Toyota Mirai...n-a prea prins.E o curiozitate.Iar hidrogenul se obtine din....hidrocarburi (prin electroliza apei nu e viabil dpdv economic).Si hidrogenul e f periculos pt ca trebuie tinut in acel tank termoizolat si ii trebuie supapa pt evaporare samd.Multe neajunsuri...

Combustibili sintetici...etanol?Sau?La capitolul asta nu ma bag ca nu cunosc.

 

Electricele incidental sunt agreate si de cei de sus pt ca sunt "green",dar si de oamenii de rand pt ca sunt economice si foarte fiabile.Si cate unele chiar fun.

Vad o singura modalitate reala prin care puhoiul de masini existent la ora actuala,odata convertit in electrice,s-ar putea incarca decent si in timp util : deja exista masini ale caror baterii incarca cu 280-300 kw/h.Sunt foarte scumpe,dar tehnologia e inca noua.Peste 4-5 ani probabil se vor dubla vitezele,pt ca acum 5 ani era inimaginabil o asemenea viteza de incarcare.

Deci probabil timpii de stat "la pompa" vor fi undeva la 5min,nu departe de un plin facut la o masina clasica.

 

Competitiile...mi-ar parea foarte rau sa se treaca la electrice.Dar cred ca asta vor face pana la urma.Vom pierde insa sunetul,din pacate.Sper sa fie scutite pentru macar 10-15 ani de acum incolo.

Singura moto electrica viabila oarecum pe care o stiu e Energica Ego. Care e...slabuta chiar si pe hartie ca si performante.Ori aici au prins masinile electrice - au avut performante simtitor mai mari decat masinile normale.Cred ca va mai trece mult timp pana sa apara ceva demn de luat in seama pe piata moto electrica.Motocicleta oricum e un hobby,e viscerala,e pasiune - nu cred ca vor fi multi tentati sa isi cumpere niste bazaietori de moto electrice.Scuterele sunt alta treaba,alea sunt utilitare.Moto insa...alt animal.

Acum 8 ore, Mihai66RUN a spus:

Si crezi ca Mir ar fi cel mai potrivit pentru un combo de genul asta?

Oo,chiar da.E campion,e ieftin,e tanar,e foarte cu capul pe umeri in momente cheie,e foarte bun la setups si desi e slabut in quali,face niste curse fantastice si greseste extrem de rar.Iar la dogfights e nemilos si nu ezita.Mir e de mare viitor.HRC are dreptate sa-l curteze.

Eu cred ca Mir e dispus la discutii si nu a semnat nimic cu Suzuki.Usile sunt deschise inca.Cu atat mai mult cu cat Suzuki nu cred ca va rupe gura targului nici anul asta.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 hours ago, Method said:

Oo,chiar da.E campion,e ieftin,e tanar,e foarte cu capul pe umeri in momente cheie,e foarte bun la setups si desi e slabut in quali,face niste curse fantastice si greseste extrem de rar.Iar la dogfights e nemilos si nu ezita.Mir e de mare viitor.HRC are dreptate sa-l curteze.

Eu cred ca Mir e dispus la discutii si nu a semnat nimic cu Suzuki.Usile sunt deschise inca.Cu atat mai mult cu cat Suzuki nu cred ca va rupe gura targului nici anul asta.

Nu stiu... parerea mea e ca Mir nu mai are gaz pentru a se bate la titlu...mai ales cu Honda... mai degraba ar lua unul dintre pilotii de generatie mai noua care misca cat de cat... repet, e doar impresia mea legata de Mir...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.03.2022 la 18:26, xt600 a spus:

Ai dreptate, in declaratii, sustinerea pentru MM este totala. .....

.....Deocamdata Pugi il sustine, insa la un moment dat, vor trebui luate niste hotarari. 

Cum spuneam, vor trebui luate niste decizii. Intrebarea nu este daca, ci cand: https://www.gpone.com/en/2022/03/25/motogp/why-a-marquez-at-risk-undermines-jarvis-and-yamaha-as-well-as-honda.html?refresh_ce

 

https://www.gpone.com/en/blog/paolo-scalera/2022/03/23/command-deck-honda-without-marquez-will-break-the-equilibrium-of-the?related=1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, xt600 a spus:


daca qua ajunge la honda o sa fie intresant. Dar eu zic ca sansele sunt mai mici pt qua decat pt pol, vinales, mir.

sunt convins ca vor arunca cu bani multi pt un pilot, dar pe de alta parte celelalte echipe se vor lupta sa semneze repede.  Ceea ce il pune pe Puig intr-o situatie delicata. E clar ca daca-l aduce pe qua/mir, MM e trecut pe linie moarta.

in schimb, daca semneaza cu bestia sau martin, ramane si optiunea MM.

sincer, as vrea mai degraba sa vad un Bas sau Mar la honda. Nu stiu pe ce perioada mai au ei contracte, daca expira la finalul anului asta sau viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, damager a spus:


daca qua ajunge la honda o sa fie intresant. Dar eu zic ca sansele sunt mai mici pt qua decat pt pol, vinales, mir.

sunt convins ca vor arunca cu bani multi pt un pilot, dar pe de alta parte celelalte echipe se vor lupta sa semneze repede.  Ceea ce il pune pe Puig intr-o situatie delicata. E clar ca daca-l aduce pe qua/mir, MM e trecut pe linie moarta.

in schimb, daca semneaza cu bestia sau martin, ramane si optiunea MM.

sincer, as vrea mai degraba sa vad un Bas sau Mar la honda. Nu stiu pe ce perioada mai au ei contracte, daca expira la finalul anului asta sau viitor.

Pe Vin poti sa-l scoti din ecuatie. Daca nu se intampla ceva cu totul iesit din comun, la Aprilia moare. Nu vad cine l-ar mai dori. Pol este deja la HRC, daca face curse bune si ofera constanta si puncte echipei, in situatia actuala are toate sansele sa isi pastreze locul. Mai degraba pilotii de la echipa de client ar trebui sa se teama pentru viitorul lor cu Honda. 

 

MM s-a cam tras singur pe linie moarta... Nu trebuie sa fii Emmett, Oaxley, Scalera sau Pernat, ca sa intuiesti ca Puig nu doarme noaptea si cauta solutii. Este intr-o logica elementara ca nu isi vor mai permite sa prelungeasca situatia actuala. Nu vor putea sa concureze cu pilotul de teste de cate ori ii sare vederea de la punct lui MM si nici sa ramana pe locul 5 la constructori. 

 

Da, sincer si au as vrea sa il vad pe Martin la Honda. Dar partea nasoala pentru el, este ca a pornit cu stangul campionatul asta. Nu prea il recomanda nici pentru echipa de uzina Ducati, daramite pentru HRC. Honda are nevoie de un pilot care sa castige curse si campionate. Martin si Bast vor fi solutii de avarie, in caz ca nu pot sa semenze cu Quart sau Mir. Personal, il vad pe Mir mai potrivit la Honda. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to 2. Pertamina Grand Prix of Indonesia 2022
4 hours ago, damager said:

sincer, as vrea mai degraba sa vad un Bas sau Mar la honda. Nu stiu pe ce perioada mai au ei contracte, daca expira la finalul anului asta sau viitor.

 

Sunt destul de convins că Ducati nu-i va pierde, sunt cei mai buni și de viitor piloți pe care-i au. Martín aproape sigur este la echipa oficială la anul, cu Bastianini cel mai probabil luându-i locul la Pramac.

 

Problema celor de la Honda nu este atât lipsa piloților disponibili cât reputația pe care și-a creat-o motocicleta lor și a piloților pe care i-a îngropat. Abia anul ăsta se pare că lucrurile s-au mai schimbat puțin, dar trebuie să confirme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Problema celor de la Honda nu este atât lipsa piloților disponibili cât reputația pe care și-a creat-o motocicleta lor și a piloților pe care i-a îngropat. Abia anul ăsta se pare că lucrurile s-au mai schimbat puțin, dar trebuie să confirme.

Este o șansă, oricine vrea sa fie primul care a mers bine pe Honda

*după MM.

 

Ok niciunul nu va fi MM dar na.

Next best thing.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, xt600 a spus:

Pe Vin poti sa-l scoti din ecuatie. Daca nu se intampla ceva cu totul iesit din comun, la Aprilia moare. Nu vad cine l-ar mai dori. Pol este deja la HRC, daca face curse bune si ofera constanta si puncte echipei, in situatia actuala are toate sansele sa isi pastreze locul. Mai degraba pilotii de la echipa de client ar trebui sa se teama pentru viitorul lor cu Honda. 

 

MM s-a cam tras singur pe linie moarta... Nu trebuie sa fii Emmett, Oaxley, Scalera sau Pernat, ca sa intuiesti ca Puig nu doarme noaptea si cauta solutii. Este intr-o logica elementara ca nu isi vor mai permite sa prelungeasca situatia actuala. Nu vor putea sa concureze cu pilotul de teste de cate ori ii sare vederea de la punct lui MM si nici sa ramana pe locul 5 la constructori. 

 

Da, sincer si au as vrea sa il vad pe Martin la Honda. Dar partea nasoala pentru el, este ca a pornit cu stangul campionatul asta. Nu prea il recomanda nici pentru echipa de uzina Ducati, daramite pentru HRC. Honda are nevoie de un pilot care sa castige curse si campionate. Martin si Bast vor fi solutii de avarie, in caz ca nu pot sa semenze cu Quart sau Mir. Personal, il vad pe Mir mai potrivit la Honda. 

 

Alexis. Am gresit eu. 
fratii espargaro la Honda :).

 

intrebarea este si cum gandeste Honda. Si ce strategie are.

Qua si Mir din de pe alta arhitectuea de motor. Exista un risc sa nu se adapteze. In schimb Alexis a reusit sa se adapteze la Aprilia si incepe sa mearga din ce in ce mai bine.  Acuma na, depinde  de f multi factori, strategie, disponibilitate, MM, bani, etc...

 

eu as vrea sa-l vad pr MM si pe alta motoreta, ducati, yamaha, sa vedem ce reuseste cu alta motoreta.

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, damager a spus:

eu as vrea sa-l vad pr MM si pe alta motoreta

Păi a fost mai mult pe scuterele ălora care l-au cărat înapoi la boxe! :lol:

Din păcate la câtă minte are cele mai mari șanse sunt să îl vezi pe una d'asta:

 

KS-343_S-25x25cmx300dpi-CMYK.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, damager a spus:

 

 

eu as vrea sa-l vad pr MM si pe alta motoreta, ducati, yamaha, sa vedem ce reuseste cu alta motoreta.

Și eu! Dacă un sezon dezastruos cu honda îl va face sa schimbe mobra, accept asta cu plăcere. 😎

Galbenuțelor(haterilor), lătrați lătrați ca aveți timp😂😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, damager a spus:

 

 

eu as vrea sa-l vad pr MM si pe alta motoreta, ducati, yamaha, sa vedem ce reuseste cu alta motoreta.

Avand in vedere problemele fizice pe care le are, in acest moment, nu stiu daca ar fi dorit de cineva. Sa bagi bani in el, este o loterie foarte riscanta, daca nu ai bugetul HRC. Cel mai probabil, isi va incheia cariera la Honda, indiferent ca se va intampla la sfarsitul actualului sezon, dupa 2024 sau daca va continua si dupa 2024. Iar de reusit cu alte motorete... nu am sperante prea mari ca ar mai reusi ceva notabil. Pacat de atata talent irosit.

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Păi a fost mai mult pe scuterele ălora care l-au cărat înapoi la boxe! :lol:

 

Da, dar nu se tine, ca sunt tot Honda.. :D 

 

Apropo de minte... uite aici o analiza pertinenta a lui MM: https://www.speedweek.com/motogp/news/189422/Marc-Marquez-Gratwanderung-zwischen-Genie-Wahnsinn.html

 

 

Articolul a fost publicat in preziua cursei de la Mandalika... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ee, știe Puig! Cine mai e și Puig ăsta?!? Dacă bibendum dezgroapă niște opinci cu tehnologie din '80 să facă bine să meargă cu ele! Ce atâta fandoseală, doar de aia e mișelin furnizor unic, să facă fix cum vrea pla lui plină de hot air. 

Lăsând la o parte partea tehnică la care suntem clar ageamii (mai puțin chiuloasă method 😈), reacția bibendumului șef spune multe despre abordarea lor... 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...