Sari la conținut

S-a deschis sezonul 2022...


ENEOS
 Share

Postări Recomandate

Acum 6 ore, Kosh a spus:


Asta nu inseamna decat ca exista o mare cerere de informatie si un mai mare vid de persoane capabile sa ofere acele informatii.
Si "piata" apartine doar celor care fac ceva, nu a celor care comenteaza de pe margine desi au abilitatea si mai ales cunostintele (informatia corecta) necesare.
Dar ce sa vezi, cei din urma n-au chef sa fie educatori si se multumesc doar cu statutul de babe barfitoare...

Am incercat mai demult, mi-a ajuns. 

 

Si oricum, actele de binefacere s-au cam terminat, acum exista cursuri, informatie, dar cam e pe bani. Poti face cursuri de la nivel incepator si care nu merge pe circuit si pana la nivel avansat daca vrei sa te bati sa iei cupite in campionatele noastre locale. De bine de rau acum avem si circuite, avem si oameni care tin cursuri stradale, nu mai trebuie sa iau eu si sa-i invat prin parcari sau la plimbari.

 

Pe mine doar ma frapeaza natura omului, cum alege el sa fie un poser doar calare pe un ghidon si urmand astfel de guru Bivolaru iesiti din tenebrele internetului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 153
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 11 ore, l.u.v a spus:

Ce pupincurism penibil prin grupurile astea!

Ce fătălăi mameluci!

Aoleuuuuu, mamelucii numai fatălăi nu erau😬😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.04.2022 la 22:11, ENEOS a spus:

București 2.04.2022

 

Ala de a blocat fata si s-a pravalit face parte din tagma celor care si-au luat direct "motor de 600" ca altfel dupa una an de plictisesti de 125/250cmc si vrei "motor" mai mare. Acesta este genul de persoane care mor pe soselele patriei din cauza "sfaturilor"  primite pe forum sau in anturajele nefaste in care se intampla sa nimereasca. 

 

In alta ordine de idei acum am inteles de ce mi-au inghetat mainile intr-o dimineata cand erau -2 grade, inca nu se deschisese oficial sezonul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Lucian_M a spus:

O fi având permis moto de 3 ani, dar probabil are o vastă experiență, conducând foarte mult, cca 3000 km anual, deci cam 9000 în total. Ceea ce e foarte mult.

 

sper ca e o gluma asta cu 3k anual e foarte mult :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, ioio_viola a spus:

 

sper ca e o gluma asta cu 3k anual e foarte mult :))))

Am cunoscut pe cineva cu ani in urma, care a dat peste 20k pe un BMW 1200 GS Full (cu 3 genti, pachet touring,bla-bla-bla) si care a bagat putin peste 2000 km in primul an (in special drumuri la mare, pe litoralul romanesc)...Pe urma, cred ca l-a vandut.

 

 

Acum 11 minute, Sergiu_SP a spus:

o sa te minunezi dar nu e o gluma.. Pentru unii e o performanta incredibila si greu, foarte greu de realizat.

Majoritatea, nu "unii"...n-ajung sa faca 3000 km/an.

Unii prefera mersul cu masina si cand e cald si frumos afara. Cica se simt mai in siguranta, sau nu pot merge in tinuta office, sau noxe mai multe pe motor + alte scuze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deh, unii își iau motocicletă "din greșeală".
Anul trecut am făcut maxim 4mii și ceva din care sub 500 prin țară...

Referitor la paradă... la cele la care-am participat eu în trecut se făcea "instructaj" înainte de plecare... și nu de multe ori unul din organizatori care mergeau paralel cu colana atenționau pe cei care turau motoarele, dar și pe cei care părăseau banda ș.a.m.d.

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Kosh a spus:

Deh, unii își iau motocicletă "din greșeală".
Anul trecut am făcut maxim 4mii și ceva din care sub 500 prin țară...

Referitor la paradă... la cele la care-am participat eu în trecut se făcea "instructaj" înainte de plecare... și nu de multe ori unul din organizatori care mergeau paralel cu colana atenționau pe cei care turau motoarele, dar și pe cei care părăseau banda ș.a.m.d.

Nu isi iau din greseala, ci pentru ca e la moda...

 

Au fost multi la parada, oameni cu toate tipurile de motoare (vitezane 88,9%), cocalarei, incepatori bucurosi de companie, ce sa mai.... haotici, greu de instruit. Unii au plecat spre Giurgiu si Lehliu, altii s-au dus spre casa sau pe unde aveau treaba(cafea la victoriei ca e la moda si asta), altii au ramas in Constitutiei...

 

Ce sa zic, intentia a fost buna (constientizarea mersului pe 2 roti), dar rezultatul nu a fost cel scontat...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, SMF a spus:

Venind din partea lui @Lucian_M,e o gluma. El face 3k pe an doar împingand motorul personal în și din garaj. 

 

Dești,din păcate,cred că media de km,pe moto,in RO,nu e 3k/an ci mult sub. Că deh,până la terasa și înapoi nu se aduna multi km.

In ultima vreme cam asta am făcut, nu mai am loc în garaj.

Îmi spunea un prieten că într-un an abia a făcut 2000 km, efectiv nu a avut timp (program încărcat, familie etc).

IMG_20220402_203624.jpg

Acum 36 minute, Kosh a spus:


Referitor la paradă... la cele la care-am participat eu în trecut se făcea "instructaj" înainte de plecare... și nu de multe ori unul din organizatori care mergeau paralel cu colana atenționau pe cei care turau motoarele, dar și pe cei care părăseau banda ș.a.m.d.

Așa e normal și civilizat.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma e loc de toti sub soare, si de aia care merg 50k km pe an si de aia care merg 500 km pe an. 

 

Dupe placeri, gusturi, ietcetera...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, GoodKat a spus:

Nu ai idee de cate ori mi-am luat "bataie" virtuala cand recomandam motoare de 125-250 si incepatorilor, dar si celor avansati. Este o rusine sa te vada cineva pe 125...

 

Ba am idee, sunt exemple si aici pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mulți timpul e problema. Dar asta e altă discuție.

 

În orice caz, "parăzile" nu mi se par acțiuni de conștientizare a șoferilor, mai mult spectacol pentru copii și eventual stârnesc dorințe printre viitorii posesori de mobre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, SenorPink a spus:

Pana la urma e loc de toti sub soare, si de aia care merg 50k km pe an si de aia care merg 500 km pe an. 

 

Dupe placeri, gusturi, ietcetera...

Corect.

Singura chestie care ma sperie (in afara de mersul cu ei, in coloana) este ca aia cu 500 km/an pot sa mai ia ocazional si pasager/e.

Chiar acum, Lucian_M a spus:

..."parăzile" nu mi se par acțiuni de conștientizare a șoferilor, mai mult spectacol pentru copii și eventual stârnesc dorințe printre viitorii posesori de mobre.

Dorinte si antipatii de la ceilalti participanti la trafic (sa vezi ce urari faceau soferii coloanei moto, am vazut chiar si semnul Victoriei, dar facut cu un singur deget)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Leon a spus:

Dorinte si antipatii de la ceilalti participanti la trafic (sa vezi ce urari faceau soferii coloanei moto, am vazut chiar si semnul Victoriei, dar facut cu un singur deget)...

Categoric! Nimănui nu îi convine ca traficul deja aglomerat să fie sugrumat sau oprit că "trec ăia care tureaza mobrele". Și vorbim de orașe mari, nu de Reșița (să zicem).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ce sa faci? Doar sa interzica mersul cu pasager daca ai mai putin de x experienta sau nu ai curs de perfectionare de mers cu pasager - dar dupa o dam iar in restrictii, iar in alte alea ......

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, Leon a spus:

Majoritatea, nu "unii"...n-ajung sa faca 3000 km/an.

 

Unii din motive obiective iar altii din motive subiective. Motiv obiectiv poate fi faptul ca esti constrans sa pleci cu masina de acasa pt ca trebuie sa transporti si alte persoane si atunci ramai cu km facuti strict din placere. Motivul subiectiv este fitzobaicareala de tip "am motor deci exist sau sunt cool" iar situatiile de acest tip adesea se termina prost si nu mai dau exemple ca iar imi pun forumul in cap.

 

Motociclistul obisnuit care face multi km (utili) este cel care foloseste motocicleta pentru transport zilnic catre locul de munca si de regula acestia insemana 8-10.000km la care se mai adauga restul de km facuti din n motive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Asimplu a spus:

Dar are vreo relevanta cilindreea?

Are!

Arogante mai mari poti face cu cele de cilindree mare (au rezerve de putere ca sa te puna in cap daca esti dement).

Si nu poti sa compari un enduro de 450cmc si 100+ kile cu un touring de  1200cmc sau altceva de 250 kile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prospatura, de pe info trafic.

bd elisabeta.jpg

Efectul constientizarii este unisens, cred.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, GoodKat said:

Chiar ma gandisem cat de misto ar fi fost sa se faca un eveniment la inceput de sezon cu instructori moto, cu o taxa de participare modica, sa poata participa tot boborul, in care sa se exerseze franarea si tehnici de evitare.

Sunt cativa care se ocupa cu asa ceva, Rider Academy, Razvan Trancanici, etc, dar pustii astia noi chiar au senzatia ca pot invata de pe YouTube. Pe vremuri, 10-15 ani, ne adunam in parcare la Ikea si ne jucam acolo. Ma rog, alte generatii, alte mentalitati.

2 hours ago, GoodKat said:


Nu ai idee de cate ori mi-am luat "bataie" virtuala cand recomandam motoare de 125-250 si incepatorilor, dar si celor avansati. Este o rusine sa te vada cineva pe 125...

Si eu mi-am luat-o si o sa ne-o luam in continuare, n-ai ce-i face.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, Asimplu a spus:

Dar are vreo relevanta cilindreea?

 

Ti-a raspuns Leon. 

 

Cilindreea mai are o caracteristica, de regula vine la pachet cu o minima greutate a motocicletei. Colega noastra Flower Power chiar a avut o patanie din acest motiv, lipsa de experienta si greutatea specifica a motocicletei de 650cmc au facut ca esapamentul fierbinte sa se aseze direct pe piciorul ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

22 minutes ago, Asimplu said:

Dar are vreo relevanta cilindreea?

 

Bineinteles ca are, urca-te pe un SS de 600 si apoi pe un SBK de 1000. Incepatorii sunt tentati in primul rand de nakeduri si SBK-uri.

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, recomand pe ambii, chiar daca stii foarte bine ce-ti explica, iti mai dezamortesti "instinctele". Acum cativa ani, organizam asa ceva pe Tg. Secuiesc, sa nu ne plictisim intre intrari. Au venit cativa si au plecat ceva mai increzatori. E locul perfect pentru asa ceva.

Poate organizam ceva aici si merem pe acolo.

3 minutes ago, Asimplu said:

Insa sustin in continuare ca cilindreea, ca simplu factor, nu este importanta, ci tipul motorului si specificatiile lui, in special raportul de putere/greutate.

Si maimuta de la ghidon mai conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...