Sari la conținut

4. Red Bull Grand Prix of the Americas 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 1 oră, bmdbmw a spus:

Ce sa mai caute Miller la Pramac? Bastianini pare ca merita un loc acolo,

Da, daca continua cu prestatii la fel de bune, Bastianini are mari sanse sa ajunga la uzina, chiar inaintea lui J. Martin. Cum Pramac si-a exprimat intentia sa il pastreze pe Zarco, este putin probabil ca Miller sa mai ajunga la Pramac. Mai degraba va ajunge in boxa Gressini. In momentul de fata, Ducati are poate cea mai buna si mai omogena garnitura de piloti si nu cred ca se vor dispensa de vreunul, insa ii vor permuta de la o echipa la alta. Un fel de rotatie a cadrelor, de pe vremuri. 

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

 

Locul lui Peco e incontestabil in momentul de fata.

Nu este nimic sigur la Ducati. Intr-un scenariu in care Bastianini continua sa castige curse si/sau podiumuri si cu un Miller care se claseaza constant mai bine decat Bag (in momentul de fata Miller sta mai bine in clasamentul general decat italianul), am putea avea surpriza sa plece Bagnaia. Unde, ramane de vazut. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 183
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

Locul lui Peco e incontestabil in momentul de fata.

de ce man?

Enea are 2 victorii in 4 etape :)  

 

da, anu trecut pe final era de pastrat forever.

Acum 19 minute, Cavaleru a spus:

probabil ori simte el ceva ori e deja decis si na.

e pacat ca a tras sa ajunga la uzina si sa plece. 

e un pas inapoi.

moto poate e la fel dar nr de oameni e nu e mai mare la uzina?

Acum 19 minute, Cavaleru a spus:

zice "Aussie has competition for the last 2023 factory Ducati seat from Enea Bastianini and Jorge Martin"

 

deci Peco are contract deja pe 2023? 

de ce zilce "bataie pe ultimul loc la uzina"?

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, frigider a spus:

de ce man?

Enea are 2 victorii in 4 etape :)  

probabil ori simte el ceva ori e deja decis si na.

e pacat ca a tras sa ajunga la uzina si sa plece. 

e un pas inapoi.

moto poate e la fel dar nr de oameni e mai mare?

 

Enea daca vine, vine pe locul lui Miller.

Peco e in continuare viitorul pentru Ducati avand in vedere sezonul precedent

JM poate ridica pretentii la locul lui Miller daca isi gaseste un ritm mai bun decat Enea.

vorbim totusi de 4 etape. mai sunt destule in sezon, dar deciziile astea se iau pe la jumatatea sezonului. vedem ce se decide.

Nu cred ca renunta asa usor Gigi la Peco, sa nu uitam ca visul umed al italienilor este sa aibe campion mondial pilot italian. Cu Rossi nu le-a iesit schema asa ca probabil Peco+Enea pt viitorul Ducati 

iar JM cu Zarco la Pramac si miller in locul lui Enea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Cavaleru a spus:

Nu cred ca renunta asa usor Gigi la Peco, sa nu uitam ca visul umed al italienilor este sa aibe campion mondial pilot italian. Cu Rossi nu le-a iesit schema asa ca probabil Peco+Enea pt viitorul Ducati

corect.

Peco chiar a aratat ca poate.

Miller... nu prea, nu la modul ala - sa domine TOTAL o parte asa mare de sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Cavaleru a spus:

 

@Method degeaba e Mir iceman, daca la calificari nu iese bine, iar in cursa il are pe coleg mai rapid. trebuie sa se imbunateasca daca vrea sa se bata iar la titlu. Nu cred ca ii va mai aduce constanta al doilea titlu ca in 2020. bine, mai depinde si de materialul tehnic, dar se pare ca are un plus suzi in 2022 fata de 2021 cand nu era nici o evolutie fara de 2020 

 

tot incerc sa inteleg ce-i cu Morbi sezonu asta..diferentele intre el si Q sunt prea mari sezonul asta in conditiile in care materialul tehnic e acelasi..

 

ca o paranteza: Nu stiu daca ati urmarit pe Amazon prime - MotoGP unlimited. Un serial foarte interesant despre sezonul 2021

 

e interesant pt ca ai si conversatiile de la boxe, cu reactiile la cald si il vezi pe Mir cum e frustrat ca mobra 2021 nu are nimic in plus fata de 2020 si cum le spune inginerilor ca nu poate castiga sau face ceva daca nu imbunatatesc motoru

va recomand sa-l urmariti

True - Mir are niste probleme - quali si mai nou cursa e batut de Rins.Trebuie sa imbunatateasca.

Constanta castiga intotdeauna titluri...constanta la un nivel inalt.Degeaba termini constat pe 6-8.Mir e constat si e bun,dar se pare ca are niste lacune (pe care le avea si in anii trecuti) din moment ce colegul e peste el.

 

Morbi sezonul asta - suspectez ca Forcada era a big piece of the puzzle.Parte care acum lipseste.Pt ca e prea mare gap ul intre ei sa spunem ca e Q asa de bun si Morbi asa lemn.

 

Asta tot am spus si eu colegilor (dar mi s-a dat peste nas cum ca e hollywoodian si fake) - serialul ala arata viata la boxe,conversatiile lor samd,lucruri pe care nu le vedem in mod normal,ne da un insight.La fel ca si Drive to Survive cu F1 pe Netflix.Ok,ok,e si un element de spectacol acolo pt ca fuck...audienta amazon/netflix e de sute de mil de oameni nu de cateva mii de fani motogp,iar ei trebuie sa apeleze la toti,dar totusi pt cine e atent,putem vedea multe detalii samd care pana acum nu ne erau accesibile.

Acum 3 ore, ioio_viola a spus:

MM s-a rupt pentru ca ceilalti au inceput sa puna presiune pe el. primul a fost Q. MM a incercat prin orice metoda sa il demoralizele la inceput. statea in spatele lui in calificari si punea presiune peste tot unde putea pe el.

acum ai 10-15 piloti intr-o secunda in calificari. de aia e si asa greu ca unul dintre piloti sa se detaseze. exista multi piloti care stiu sa aplice avantajele motorului si a skilului pe anumite circuite. 

eu zic ca cei care resusesc sa ramana constanti in primele 6 locuri o sa fie cei mai avantajati. nu o sa mai vedem doar 2 piloti care castiga majoritatea curselor. 

:agree: MM a luat-o si personal - "cine e mititelul asta mai rapdi ca mine in quali? ia sa il iau putin in voleuri".Si tot el a cazut.De vreo cateva ori.Q nu misca,si asta l-a intrigat si l-a enervat fantastic pe MM.

"Daca poti sa iti pastrezi cumpatul cand ceilalti si-l pierd,ai castigat"...cam asta a facut Q (voit sau nu insa a facut),i-a luat furia si agresivitatea specifica lui MM si le-a intors impotriva lui.Si MM s-a batut singur.Geniala miscarea,nu stiu daca a fost calculata sau nu,cred ca Q n-a gandit-o asa ci doar a mers linistit in legea lui voios asa cum e el,nepasandu-i de contracandidat.Iar MM a facut spume.Pana a dat in clocot si s-a varsat :bounce:

Exact - constanta castiga campionate.

Acum 3 ore, bmdbmw a spus:

Ce sa mai caute Miller la Pramac? Bastianini pare ca merita un loc acolo, nu Miller care e o eterna speranta si la 27 ani are 3 victorii in MotoGP in 8 sezoane (si una din ele pe ploaie torentiala). Sezonul trecut in afara de 2 victorii a iesit pe podium de 3 ori si n-a terminat cursa de 4 ori, adica la el e aproape la fel de probabil sa nu termine cursa.

Da ai dreptate,am zis si eu asa in sensul ca oricum Miller stie ca e pe faras si zice ca nu ii pasa unde e....el spera ca va fi Pramac pe o moto cu suport de uzina.Nu m-am gandit insa....intradevar cu Bestia in asa o forma,s-ar putea ca Miller sa fie retrogradat si mai jos.Sunt fan Bestia,deci aprob - hai Bestia :)

Acuma...nu cred ca la uzina,cred ca JM ar fi superior acolo.

 

Nu mai vorbiti prostii - Peco e lider si asa va ramane si pe buna dreptate.Ce repede uitam - mai tineti minte anul trecut cum a rupt norma si toata lumea il lauda? acum "Bastianini are 2 victorii in 4 etape"...eh stai stai.Nu e chiar asa usor sa fii liderul echipei.

Si sa nu uitam si cum i-a certat pe sefi la inceput de sezon iar sefii si-au cerut scuze.Aia denota niste grade.Mari.

Peco e indiscutabil nr.1 si intangibil.

Locul 2 se joaca intre JM si Bestia.Va fi strans.Sper la JM - cred ca are potential mai mare decat Bastianini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Cavaleru a spus:

am dat cu mopu un pic sa nu mai vedem offul.

 

@Method degeaba e Mir iceman, daca la calificari nu iese bine, iar in cursa il are pe coleg mai rapid. trebuie sa se imbunateasca daca vrea sa se bata iar la titlu. Nu cred ca ii va mai aduce constanta al doilea titlu ca in 2020. bine, mai depinde si de materialul tehnic, dar se pare ca are un plus suzi in 2022 fata de 2021 cand nu era nici o evolutie fara de 2020 

 

tot incerc sa inteleg ce-i cu Morbi sezonu asta..diferentele intre el si Q sunt prea mari sezonul asta in conditiile in care materialul tehnic e acelasi..

 

ca o paranteza: Nu stiu daca ati urmarit pe Amazon prime - MotoGP unlimited. Un serial foarte interesant despre sezonul 2021

 

e interesant pt ca ai si conversatiile de la boxe, cu reactiile la cald si il vezi pe Mir cum e frustrat ca mobra 2021 nu are nimic in plus fata de 2020 si cum le spune inginerilor ca nu poate castiga sau face ceva daca nu imbunatatesc motoru

va recomand sa-l urmariti


exact, iceman-ul e doar in fata camerelor. In serial este un pic altfel.

Acum 5 ore, Method a spus:

True.Plus ca sa nu uitam ca Mir a rupt campionatul la moto3.L-am urmarit inca de atunci - nu multi ba chiar f putini piloti la moto3 reusesc constant,cursa de cursa,sa fie atat de rapizi incat sa se rupa complet de pluton - asta facea Mir.Avea ceva special si asta s-a vazut.

 

Dupa cum au zis Rossi,Lorenzo dar si Zarco si mi se pare chiar Morbi,Yamaha nu poate fi exploatata altcumva decat fin.Daca o bruschezi nu iese lap time'ul - asa s-au exprimat toti.Deci ce vedem noi din afara nu e chiar veridic.De notat ca Zarco a declarat (cand era la Yamaha) ca nu se antreneaza pe motocross pt ca stilul de motocross "promoveaza" o anume agresivitate pe accel lucru care nu functioneaza pe Yamaha.Eu sunt de parere ca Q e fin pe Yamaha,altfel timpii n-ar veni.

Intradevar,Q a mers (aproape) tot timpul bine pe Yamaha si nu a fost (niciodata?indraznesc sa zic,dar nu sunt sigur,trebuie vazut in statistici) depasit de coechipieri.Care coechipieri - Morbi e un campion la clasele mici unde era mult superior lui Q.Dar aici s-a intors roata masiv,insa nu se poate spune ca Q a avut coechipieri slabi.Are riding skill fantastci,e foarte constant,si sta bine sub presiune - de multe ori a fost vanat/fortat/stresat de MM,si chiar MM a gresit.

Q e un fel de Lorenzo - insa Lorenzo cand gimbea motoreta era imbatabil - si f rapid pe gume reci.Ceea ce nu mai e nimeni.

Mir ca si viteza e de multe ori depasit de ciudatul si inconstantul Rins.Care Rins in 60% din cazuri fix dupa ce il depaseste pe Mir,mai depaseste unul apoi cade.Dar Rins e constant mai rapid in quali si de multe ori in cursa.True.Mai are de lucrat la asta.

Atuul lui Mir e forta mentala.E iceman - de fiecare data cand e rapid si/sau se afla in pozitia de a depasi e necrutator si nu ezita.Iar cand (daca?) va avea o moto cu care sa se poata bate la campionat - Mir va fi o forta.

 

Ca o concluzie,cu Mir pe o moto care poate castiga un campionat,pariez lejer pe Mir intre cei 2.

 

 

Morbidelli nu stiu ce face insa sezonul asta...ok,clar e o problema la noua motoreta fata de cea veche - au fost si niste circuite cu low grip ceea ce omoara Yamaha,dar totusi Morbi mi se pare ca se claseaza jenibil.Sa speram ca isi revine la venirea in Europa,mi-e chiar simpatic tiganul.

 

Ca tot intreba cineva - la Morbi mai e o mica-mare problema care s-a ivit la mutarea la echipa de uzina : Forcada a ramas la echipa de client cu care avea contract (fostul Petronas) - si e acum tehnicianul lui Dovi.Crew-chief la Morbi e fostul tehnician de suspensii al lui Vinales de anul trecut,Patrick Primmer.

Foarte posibil ca si lipsa galonatului Forcada pe care Morbi il lauda ff mult sa fie si ea o posibila cauza pt scaderea (drastica) a performantelor brazil...italianului.


sunt 2 chestii care nu se leaga cand vb de fin....qua e agresiv pe frane, cred ca singurul mai agresiv pe frane in momentul asta, sau la fel de agresiv este Raz la sbk.

fin este la acceleratie pe iesire, unde, daca nu deschizi gazul cum trebuie,fie nu ai grip, fie distrugi guma spate.

cand compar Qua vs Mir, ma refer la adaptabilitiatea si la schimbarea stilului ca sa se muleze pe motoreta

sper sa pot sa imi confirm ipotexa cu o schimbare la alta echipa a lui Qua.

iar despre mental la Mir, cum zicea colegul, uita-te la serial si o sa vezi ca lucrurile difera un pic fata de ce vedem noi la tv.

pe aceeasi moto, in orice moment as paria pe Qua, asvrea sa ii vad pe aman2 la honda, sa vedem care se adapteaza mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fapt divers, in ultimii 20 de ani nici un pilot care nu a prins macar un podium in primele 4 curse nu a devenit campion mondial. Asa ca eu unul nu prea cred in sansele lui MM, desi uitandu-ma pe cotele caselor de pariuri e inca sus, impreuna cu Fabio.

 

In plus MM va fi mereu urmarit de sabia lui Damocles, s-au vazut o gramada de accidentari stupide in sport, Federer de exemplu s-a accidentat in timp ce era cu copii in baie, chiar daca are 24 de puncte avans inainte de ultima cursa, nu vei fi nicioadata sigur ca nu pateste ceva fie in viata particulara fie (mult mai probabil evident) pe circuit care sa il scoata din joc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, damager a spus:

pe aceeasi moto, in orice moment as paria pe Qua, asvrea sa ii vad pe aman2 la honda, sa vedem care se adapteaza mai repede.

Îți zic eu cine: MM :crack:

Acum 29 minute, damager a spus:

iar despre mental la Mir, cum zicea colegul, uita-te la serial si o sa vezi ca lucrurile difera un pic fata de ce vedem noi la tv.

Man, mental pe moto.

Când ești singur în casca cu gândurile tale.

Când te ai dat jos e altceva.

 

Când mergi cu unu in cârcă ture întregi și nu cedezi, vezi Peco vs MM când nici nu a clintit Peco.

Acum 26 minute, RuInCV a spus:

Ca fapt divers, in ultimii 20 de ani nici un pilot care nu a prins macar un podium in primele 4 curse nu a devenit campion mondial. Asa ca eu unul nu prea cred in sansele lui MM, desi uitandu-ma pe cotele caselor de pariuri e inca sus, impreuna cu Fabio.

tare statistica.

e clar deci: Q campion :)) el a prins podium.

sau Bas, sau Rins

Acum 27 minute, RuInCV a spus:

s-au vazut o gramada de accidentari stupide in sport,

gen Rins mers cu bici si stat pe telefon si intrat intr-o masina parcata pe circuit?

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, damager a spus:

sunt 2 chestii care nu se leaga cand vb de fin....qua e agresiv pe frane, cred ca singurul mai agresiv pe frane in momentul asta, sau la fel de agresiv este Raz la sbk.

fin este la acceleratie pe iesire, unde, daca nu deschizi gazul cum trebuie,fie nu ai grip, fie distrugi guma spate.

Vrei sa spui poate eficient.Agresiv e MM.Sau hai sa reformulez - de ce ti se pare tie asa "agresiv" pe frane Q?

La eficient nu te contrazic (si m-a frapat tot timpul faptul ca pe langa ca e extrem de bun pe frane,nici nu supraliciteaza - adica nu le comite pe frane never...nici macar 2-3m acolo).

La agresiv...din afara nu pare agresiv.Spre deosebire de MM.Sau poate spune alte lucruri telemetria,insa eu nu am acces la asa ceva,nu am vazut sa se dea prin presa...

Toti "granzii" care au calarit Yamaha spuneau ca nu functioneaza daca este agresiv.TOTI.M-as mira a)sa fie Q deosebit b)sa fie Yamaha total schimbata.

Pe Yamaha trebuie sa fii smooth,asta au spus toti care au facut performante vreodata cu acea motoreta...

 

De acord cu privire la adaptarea pe moto,cred ca Q ar fi mai rapid in a se adapta pe o moto noua.Nu stiu insa si aici...Q a mers pe o moto foarte user friendly similara la comportament cu moto normale.Ducati care nu vireaza si Honda care e extrem de scurta si "irascibila" - nu as fi asa sigur ca oricare din ei s-ar adapta din prima la asa ceva.Nu zic nici ca nu s-ar adapta,insa...ar fi un mare necunoscut.Pt oricare din ei.

Uite pt mine Bestia a fost o surpriza fantastica.Adica ma asteptam la o perioada de adapatare mult mai mare pt el,pana sa fie performant.

Acum 57 minute, frigider a spus:

Man, mental pe moto.

Când ești singur în casca cu gândurile tale.

Când te ai dat jos e altceva.

 

Când mergi cu unu in cârcă ture întregi și nu cedezi, vezi Peco vs MM când nici nu a clintit Peco.

Exaaact.Asta vroiam sa zic.

Nu ca Q ar fi momaie.Dar in dueluri mai degraba pariez pe Mir.

1 oră în urmă, RuInCV a spus:

Ca fapt divers, in ultimii 20 de ani nici un pilot care nu a prins macar un podium in primele 4 curse nu a devenit campion mondial. Asa ca eu unul nu prea cred in sansele lui MM, desi uitandu-ma pe cotele caselor de pariuri e inca sus, impreuna cu Fabio.

 

In plus MM va fi mereu urmarit de sabia lui Damocles, s-au vazut o gramada de accidentari stupide in sport, Federer de exemplu s-a accidentat in timp ce era cu copii in baie, chiar daca are 24 de puncte avans inainte de ultima cursa, nu vei fi nicioadata sigur ca nu pateste ceva fie in viata particulara fie (mult mai probabil evident) pe circuit care sa il scoata din joc

Asa...daca o dam in statistici si in "poti sa te accidentezi si in baie"....pai oricare din ei se pot accidenta oricand.

Asta e deja filozofie....efemeritatea conditiei umane.Corect pe de alta parte,insa nu despre asta vorbeam :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cu cat grija merge MM dar din ce am inteles orice accident mai nasol cu lovitura la cap are mari sanse sa ii readuca vederea dubla, si nimeni nu poate aticipa daca isi va reveni dupa repaus sau va ramane cu sechele,

pacat ca fix acum avea ce sa ii dea si lui bully cu atatia lupi tineri, practic simte pe pielea lui cum se simtea Rossi cand ii buscula el

 

Mir, da e solid pe moto psihic, ca un om normal se manifesta cand se da jos de pe moto.

 

interesanta statistica cu locul locul 4 :) 

 

va zic sincer nici nu mai stiu cu cine sa tin acum ca nu mai e boshorogu. parca tind spre Peco, ca e un discipol al lui... dar acum in paddock, siguru care are un plus de carisma este Miller

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 minutes ago, Cavaleru said:

va zic sincer nici nu mai stiu cu cine sa tin acum ca nu mai e boshorogu.

 

De ce este asta necesar? Ai putea pur și simplu să te bucuri de spectacol, într-o epocă foarte competitivă a MotoGP-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, frigider a spus:

 

deci Peco are contract deja pe 2023? 

de ce zilce "bataie pe ultimul loc la uzina"?

Colegul @PzKpfW spune pe alt topic ca ar avea contract pana in 2024 inclusiv, caz in care, intr-adevar, ala ar ramane singurul loc la uzina. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

Vrei sa spui poate eficient.Agresiv e MM.Sau hai sa reformulez - de ce ti se pare tie asa "agresiv" pe frane Q?

La eficient nu te contrazic (si m-a frapat tot timpul faptul ca pe langa ca e extrem de bun pe frane,nici nu supraliciteaza - adica nu le comite pe frane never...nici macar 2-3m acolo).

La agresiv...din afara nu pare agresiv.Spre deosebire de MM.Sau poate spune alte lucruri telemetria,insa eu nu am acces la asa ceva,nu am vazut sa se dea prin presa...

Toti "granzii" care au calarit Yamaha spuneau ca nu functioneaza daca este agresiv.TOTI.M-as mira a)sa fie Q deosebit b)sa fie Yamaha total schimbata.

Pe Yamaha trebuie sa fii smooth,asta au spus toti care au facut performante vreodata cu acea motoreta...

 

De acord cu privire la adaptarea pe moto,cred ca Q ar fi mai rapid in a se adapta pe o moto noua.Nu stiu insa si aici...Q a mers pe o moto foarte user friendly similara la comportament cu moto normale.Ducati care nu vireaza si Honda care e extrem de scurta si "irascibila" - nu as fi asa sigur ca oricare din ei s-ar adapta din prima la asa ceva.Nu zic nici ca nu s-ar adapta,insa...ar fi un mare necunoscut.Pt oricare din ei.

Uite pt mine Bestia a fost o surpriza fantastica.Adica ma asteptam la o perioada de adapatare mult mai mare pt el,pana sa fie performant.

Exaaact.Asta vroiam sa zic.

Nu ca Q ar fi momaie.Dar in dueluri mai degraba pariez pe Mir.

Asa...daca o dam in statistici si in "poti sa te accidentezi si in baie"....pai oricare din ei se pot accidenta oricand.

Asta e deja filozofie....efemeritatea conditiei umane.Corect pe de alta parte,insa nu despre asta vorbeam :)

 

Declaratia lui Qua :

"And then we have some things to test that could be very interesting. But right now it's not something very different. So let's see what we can do tomorrow and also in my riding: I was too aggressive on the braking and I wasn't fast enough in the fast corners, where I need to make corner speed"

Caut si declaratii de anul trecut in care declara ca e agresiv.

ce inteleg prin agresivitate? presiunea care o pune pe frana pana cand o elibereaza.

la el, presiunea este f are f adanc in viraj...ceea ce inseamna ca franeaza extrem de tarziu, extrem de tare si merge cu frana f mult inclinat.

Se vede la inceputul franarii in cadre de pe motocicleta sau cand este prins pe camere, cum danseaza f tare spatele  si cum incearca sa-l corecteze din pozitia corpului.

Asta, iar din declaratia lui, cand  a fost intrebat de ce are pozitia aia ciudata, rasucita pe motocicleta la inceputul franarii...ca sa poata sa corecteze directia pe care o ia spatele.

 

Raz, de ex..e singurul care l-am vazut ca, culca motoreta cu  roata spate in aer.... nu am vazut pe nimeni deocamdata facand asta. ok, in wsbk....

 

Poate ca intelegem diferit ce inseamna agresivitate.

Spre comparatie, Lorenzo era adeptul franerii mult mai devreme si a vitezei pe viraj. era f bun la asta. Nu o sa vezi la Lorenzo vreo franare in care sa fie nevoie sa balanseze echilibrul motoretei din corp. in schimb avea viteza pe viraj.

 

Acum 55 minute, ioio_viola a spus:

eu as prefera sa castige unul din astia 4: FQ20, PB63, EB23, JM89 (bonus FM21). toti au viteza si carisma. mai trebuie constanta in primele locuri :)

Eu am zis dau de baut dc castiga Qua :). la toti cei activi pe forum, ne intalnim undeva la ultima cursa si berea e din partea mea :).

Daca nu e sa fie Qua, sper sa fie Bag....a muncit mult, si-a schimbat mult stilul anul trecut. Din pacate este si el un pilot care are nevoie de feeling ca sa mearga tare, si de aceea cred eu ca are problemele astea de adaptare.

Cand o sa-l gaseasca, eu cred ca o sa fie extrem de rapid, din pacate a pierdut 2 sanse bune sa adune puncte...unde le-a luat Bestia.

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Cavaleru a spus:

nu stiu cu cat grija merge MM dar din ce am inteles orice accident mai nasol cu lovitura la cap are mari sanse sa ii readuca vederea dubla, si nimeni nu poate aticipa daca isi va reveni dupa repaus sau va ramane cu sechele,

pacat ca fix acum avea ce sa ii dea si lui bully cu atatia lupi tineri, practic simte pe pielea lui cum se simtea Rossi cand ii buscula el

nu merge cu nicio grija, e constient de ricuri si a zis ca isi asuma, ca asta face el.

eu sper sa nu ramana cu daune permanente ca e o posibilitate si asta.

 

daca nu era cu accidentarea era mai interesant dar il agresau astia tineri pe rand.

nu 1 constant, la cat de aiurea merg.

Acum 5 ore, Cavaleru a spus:

interesanta statistica cu locul locul 4 :) 

eu cred ca va fi "incalcata" :d  nu zic mai multe.

 

Acum 5 ore, Cavaleru a spus:

siguru care are un plus de carisma este Miller

pacat ca nu cred ca va iesi campion prea curand (ever?)

 

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

 

De ce este asta necesar? Ai putea pur și simplu să te bucuri de spectacol, într-o epocă foarte competitivă a MotoGP-ului.

e altceva cand ai un preferat, nimic extrem. sa il vezi cum creste etc.

normal ca te bucuri de show dar plm. 

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Colegul @PzKpfW spune pe alt topic ca ar avea contract pana in 2024 inclusiv, caz in care, intr-adevar, ala ar ramane singurul loc la uzina. 

atunci e safe. :) oricum cam era dar e si mai safe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, damager a spus:

 

Declaratia lui Qua :

"And then we have some things to test that could be very interesting. But right now it's not something very different. So let's see what we can do tomorrow and also in my riding: I was too aggressive on the braking and I wasn't fast enough in the fast corners, where I need to make corner speed"

Caut si declaratii de anul trecut in care declara ca e agresiv.

ce inteleg prin agresivitate? presiunea care o pune pe frana pana cand o elibereaza.

la el, presiunea este f are f adanc in viraj...ceea ce inseamna ca franeaza extrem de tarziu, extrem de tare si merge cu frana f mult inclinat.

Se vede la inceputul franarii in cadre de pe motocicleta sau cand este prins pe camere, cum danseaza f tare spatele  si cum incearca sa-l corecteze din pozitia corpului.

Asta, iar din declaratia lui, cand  a fost intrebat de ce are pozitia aia ciudata, rasucita pe motocicleta la inceputul franarii...ca sa poata sa corecteze directia pe care o ia spatele.

 

Raz, de ex..e singurul care l-am vazut ca, culca motoreta cu  roata spate in aer.... nu am vazut pe nimeni deocamdata facand asta. ok, in wsbk....

Chiar voiam sa te intreb ce intelegi prin agresivitate pe franare. 

Intr-adevar, anul asta l-am vazut pe Q fiind mai agresiv pe franare decat in anii precedenti. Trebuie cumva sa compenseze limitele motocicletei, asa ca risca mai mult pe frane.

 

La Raz maniera aia de franare, inclinat in stoppie, este marca inregistrata. Deh, stofa de stunter. Dar il costa in ceea ce priveste viteza pe viraj. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@PzKpfW pt ca asa e in natura mea sa am un preferat cand ma uit la o cursa, la un meci, de exemplu daca ma uit la WSBK ma plictisesc rpd daca nu e activatate cu depasiri sau ceva sa ma atraga sa ma tina la tv in fata, plus ca nevand un favorit pe acolo nici nu urmaresc competitia. La fel si daca e un meci de fotbal daca nu e o echipa din alea preferate, imi pierd rpd interesul.

 

la Motogp acum imi e greu sa ma decid, multi baieti talentati. vreau un favorit sa-l urmaresc, sa vad cum evolueaza, cum creste, cum urca pe cele mai inalte trepte.

 

@frigider mda nici eu nu-l vad pe Miller campion, a avut multe sanse, prea multe si nu le-a fructificat, inconstant, cadea cand te asteptai mai tarziu... sa fii vazut fetele si frustrarile lui Gigi cu el cand il vedea ca o tranteste. d-aia cred ca e si pe faras anul asta si nu va mai pupa nici loc la uzina nici la Pramac...

 

@damager si eu sunt de parere ca Peco isi va reveni. nu stiu daca pe Q il va ajuta motoreta sa ia al doilea titlu consecutiv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, Cavaleru a spus:

nu stiu daca pe Q il va ajuta motoreta sa ia al doilea titlu consecutiv

bine zis, Q anu trecut a mai iesit pe 5(de 2 ori), 6, 7, 8, 13.

dar a avut 5 victorii si inca 4 podiumuri.

 

pare slab rau startul asta de sezon.

dar e lung. avantaj el. 

 

pe la moto 2 mai era asa. 

de la jumate se taiau favoritii la camp si brusc aparea unu care mergea blana cursa de cursa.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, ioio_viola a spus:

eu zic sa ne uitam si la vremurile in care se merge acum. MM s-a rupt pentru ca ceilalti au inceput sa puna presiune pe el. primul a fost Q. MM a incercat prin orice metoda sa il demoralizele la inceput. statea in spatele lui in calificari si punea presiune peste tot unde putea pe el.

acum ai 10-15 piloti intr-o secunda in calificari. de aia e si asa greu ca unul dintre piloti sa se detaseze. exista multi piloti care stiu sa aplice avantajele motorului si a skilului pe anumite circuite. 

eu zic ca cei care resusesc sa ramana constanti in primele 6 locuri o sa fie cei mai avantajati. nu o sa mai vedem doar 2 piloti care castiga majoritatea curselor. 

Motocicletele au devenit mai puternice de la an la an.

MM  a fost pus in presiune de motocicleta proprie ,care din dorinta de a tine aproape cu Ducati,a devenit periculoasa pentru stilul lui,la limita.

Salvarile miraculoase erau doar un mers la limita.Adulat de multi.Si privit cu ingrijoarare de putini.

Hai sa fim seriosi MM s-a duelat cu Rossi si Lorenzo,doi superpiloti in comparatie cu amaratii astia de acum.

Nu Q sau Mir erau pericolul pentru Marc.Ci stilul, mobra,creierul si anturajul familiei.

Ce spui tu ,cu magariile din calificari ,s-a intamplat anul trecut,la un an dupa accidentare.

Inainte sa se rupa ,baga un tur rapid la inceputul sesiunii de calificare ,facea un supertimp si restul se luptau pentru locul doi.In majoritatea cazurilor.

Sa nu uitam cum s-a rupt.S-a calicit sa castige ,sa arate ca e masculul alfa.Ca e invincibil si cum  credeau multi(inclusiv pe aici) indestructibil.

Nu-l halesc si-l urasc de la magariile din 2015.

Dar in 2020 nu mai era nimeni capabil sa-i conteste ,pe pista suprematia.

Doar prostia din capul lui putea.Si chiar a putut sa fie atat de prost.

Si a ramas la fel de prost.Cel mai bun exemplu cursa trecuta.A mers la limita ,sa demonstreze nimic.

Numai un noroc porcesc a facut sa nu se tavaleasca cu Vin si Binder(parca) in aceeasi curba.

Iar unii inca-i ridica ode pentru prostia pe care a afisat-o in cursa asta.

In ultimii 20 de ani am socotit ca Rossi a fost supertalentul.Recunosc ca m-am inselat.Rossi a fost talentat si inteligent.O combinatie letala.Un supercampion de talia lui Senna,Maradona sau Michael Jordan.

Dar ca talent Marc a fost peste el.Si am ajuns la concluzia asta dupa ce l-am vazut cat e de prost.Nu ai cum sa fi de 8 ori campion mondial cu atat de putin creier daca nu esti supertalentat.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, RuInCV a spus:

...... desi uitandu-ma pe cotele caselor de pariuri e inca sus.....

da, are cea mai "mica" cota

 

chestie tare interesanta, nici prin cap nu-mi trecea ca el sa fie favoritul la casele de pariuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, xt600 a spus:

Chiar voiam sa te intreb ce intelegi prin agresivitate pe franare. 

Intr-adevar, anul asta l-am vazut pe Q fiind mai agresiv pe franare decat in anii precedenti. Trebuie cumva sa compenseze limitele motocicletei, asa ca risca mai mult pe frane.

 

La Raz maniera aia de franare, inclinat in stoppie, este marca inregistrata. Deh, stofa de stunter. Dar il costa in ceea ce priveste viteza pe viraj. 


pai pare singura modalitate sa depasesti cu yamaha nu?

Pt ca, viteza pe viraj te ajuta cand esti in fata, dar dc tb sa depasesti singura modalitate este sa intri pe frana... si sa depasesti ducati... care sta f bine pe frane si el.

si apoi, trece pe langa tine pe linia dreapta ca trenul prin gara.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, Cavaleru a spus:

va zic sincer nici nu mai stiu cu cine sa tin acum ca nu mai e boshorogu. parca tind spre Peco, ca e un discipol al lui... dar acum in paddock, siguru care are un plus de carisma este Miller

Peco?...seamana mai mult cu Lorenzo - foarte serios foarte metodic,deloc vorbaret,taciturn chiar.Steady girlfriend,nu ii arde de prostii petreceri curvasareli samd.Are un singur focus - world championship.Zici ca nu e italian :)

 

Chiar am vazut in After the Flag cred ca la Aragon filmare cu cei de pe podium in masina,MM si cu celalalt (am uitat cine era...Mir?) se hlizeau unul la altul vorbeau zambareti unul peste celalalt "tio tio" (gen vere frate),Peco (care intelege spaniola) se uita la ei total neinteresat.Cand au adus discutia despre gume s-a insufletit si el.Aspectul tehnic,in rest nu l-a interesat nimic.Lorenzo identic.E talentat si foarte serios si muncitor,de aia zic eu ca va ajunge campion.Dar carisma...neah.

Eu cred ca la oricine ne-am uita nu mai gasim pilot mai carismatic si bonom ca si Rossi.El a fost varful...ca si performante sunt convins ca va fi depasit,ca si carisma - de nimeni.La Rossi totul venea natural..nu cred ca ne vom mai intalni cu asa ceva.

Ne-am invatat prost (cu Rossi) - vrem si piloti performanti (campioni mondiali),si carismatici.

Miller are carisma (cam multa aroganta dar meh) si atat.Performante....downhill.

Marquez...nu putem spune ca nu are personalitate.Iar performante sunt ohoo...dar omul e dificil.Dur.Meltean.Greu de digerat.

Mir si Q si Peco sunt fantastici ca si perormante si potential dar sunt cam fara sare.

 

My best bet la acest capitol de performante+carisma e J.Martin...Parerea mea - normal ca e subiectiva toata treaba asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...