Sari la conținut

4. Red Bull Grand Prix of the Americas 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

se intrebau comentatorii englezi

"ce parere ai de cursa lui MM? de la ultimul la p6?"

"he's building his confidence"

 

:crack:

Acum 32 minute, adidas a spus:

Aici intra doar o mana de oameni si in general cu bun simt.

bun ce? :grinbandit:

 

 

ce vorbeau intre ei englezii:

q nu pleaca de la yama.

de fapt yama nu il va lasa sa plece :) 

nu are cum ca yama sa piarda singurul om care merge bine pe moto.

 

bine, orice se poate intampla dar o sa fie ridicol pt yama.

vi se parea ciudat ca doar MM mergea bine pe honda "facuta pt el"? 

cum pare yamaha acum?

lasati-ma sa ghicesc, a fost facuta pt Q.

a zis bine cine a zis ca Q e MM al blue bike :D 

 

 

stiu ca suna a fanboy-ism extrem dar daca nu se mai accidenteaza MM campion. 

as fi vrut sa-l vad la bataie cu Bas, poate mai incolo.

 

se temeau si englezii ca la un moment dat moto '21 vor suferi.

 

sa nu uitam de ducati '22 si restul, dar nici de Honda '22 care e de explorat in setari etc.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 183
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 8 ore, frigider a spus:

stiu ca suna a fanboy-ism extrem dar daca nu se mai accidenteaza MM campion.

MM are sanse mari la campionat insa cu 2 conditii :

1.sa se controleze

2.sa nu se accidenteze sau sa recidiveze accidentarile vechi (chiar si daca nu cade)

 

E putin vid acum,daca Bestia a ajuns sa fie contender la titlu...

Q are probleme (cel putin pe inceput de sezon - din vina motoretei sau a lui - nici nu conteaza pt ceilalti),Bag nu se regaseste,Mir e anonim,JM nu e constant...the door is open.E ca in 2020.

 

Problema lui MM e aceeiasi - sa se calmeze.Daca e calm si calculat (si nu se accidenteaza),eu cred ca are sanse f mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, prafrau a spus:

 

viteza aia maxima a fost atinsa in plasa lui marquez, care era obosit si cu cauciucuri duse

per tot weekend-ul, maximul lui quartararo in fp1 a fost 336, al lui marquez 346

 

nu pare sa fie doar o problema de livrare a puterii, pare sa fie o problema de lipsa a ei

+1

Atat ducati-urile cat si Suzuki dupa ce l-au depasit au reusit sa rupa plasa si sa se departeze.

MM, deja obosit si cu gumele praf nu mai putea.

a si declarat ca il vedea de Peco, dar a simtit ca locul 6 e suficient.

Si-a dat seama ca Yamaha e usor de blocat pe trasa ca sa nu-l depaseasca, oricat ar fi incercat Qua.

Oricum aman2 au facut curse frumoase.

M-a amuzat ce a declarat Dovi cand a vazut datele lui Qua, pur si simplu poate sa faca ce face qua cu pianul :) "marquez of the blue bike"

 

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

28 minutes ago, Method said:

MM are sanse mari la campionat insa cu 2 conditii :

1.sa se controleze

2.sa nu se accidenteze sau sa recidiveze accidentarile vechi (chiar si daca nu cade)

 

E putin vid acum,daca Bestia a ajuns sa fie contender la titlu...

Q are probleme (cel putin pe inceput de sezon - din vina motoretei sau a lui - nici nu conteaza pt ceilalti),Bag nu se regaseste,Mir e anonim,JM nu e constant...the door is open.E ca in 2020.

 

Problema lui MM e aceeiasi - sa se calmeze.Daca e calm si calculat (si nu se accidenteaza),eu cred ca are sanse f mari.

Subscriu.... Daca renunță la "strategia" pe care a aplicat-o in 2015 are destule șanse... Și sincer, mi-ar placea să-l văd din nou sus... Sau pe altcineva care domina campionatul efectiv... Ultimii doi campioni par sa fi fost campioni de șansă sau de noroc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Mihai66RUN a spus:

...... campioni de șansă sau de noroc....

aici Hayden conduce detasat pe primul loc :)

....urmat sa zicem de Umberto Masetti, dar atunci erau alte vremuri..., cu vreo 8 curse pe an...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 52 minute, Mihai66RUN a spus:

Ultimii doi campioni par sa fi fost campioni de șansă sau de noroc....

Q a tras bine pt titlu.

Ok pe final a fost greu cu Peco dar omu a tras. 

5 victorii si 10 podiumuri (nu stiu daca alea 5 victorii sunt incluse in alea 10 podiumuri)

se pare ca le includ:
image.thumb.png.741b978df3284d7b083fe364360d126e.png

si ne uitam si la Mir:

 

image.thumb.png.f2c122a6d3e66a62195b92443e033887.png

 

LOL mir cu 3 DNF-uri si 4 curse mai putin..

dar rezultate similare cu Q :)  

 

 

... mai bine le puneam unite din prima:

 

image.thumb.png.abdfd1406c0f7f5666d1c9fcf324d4fa.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

MM are sanse mari la campionat insa cu 2 conditii :

1.sa se controleze

2.sa nu se accidenteze sau sa recidiveze accidentarile vechi (chiar si daca nu cade)

 

E putin vid acum,daca Bestia a ajuns sa fie contender la titlu...

Q are probleme (cel putin pe inceput de sezon - din vina motoretei sau a lui - nici nu conteaza pt ceilalti),Bag nu se regaseste,Mir e anonim,JM nu e constant...the door is open.E ca in 2020.

 

Problema lui MM e aceeiasi - sa se calmeze.Daca e calm si calculat (si nu se accidenteaza),eu cred ca are sanse f mari.

 

Parerea mea este ca vom vedea nivelul lui MM cand ajungem in europa, Portugalia si Spania.

Daca acolo face cel putin podium, are sanse mari. germania e favorit iar pana acuma lucrurile au mers in favoarea lui si a spectacolului.

De cazut o sa mai cada, mobra e in dezoltare, trebuie sa ii gaseasca limitele. doar sa nu mai cada aiurea si grav.

la un low-side nu cred ca o sa aibe probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Method a spus:

Da și asta e adevarat,Q a avut plasa.Ceea ce contează.

 

Repet,MM nu s.a plâns de gume ci doar a zis ceva de genul "my body quit on me" sau asa ceva....cu alte cuvinte I s.a terminat lui gazul,ca nu s a mai antrenat cică a fost pe macaroane și canapea de la Mandalika pana acum😄

 

 

Plasa aia te ajuta atata timp cat poti sa o mentii... daca ala din fata se departeaza ca racheta, ai pierdut "unda tractoare".. ;) 

 

Da, si eu tind sa cred ca nu a avut probleme de pneuri. M-am uitat pe timpii pe tur si incepand cu turul 11 a legat 5 tururi in 2:03 iar ultimele 5 in 2;04, dar deja redusese ritmul si mergea defensiv. Prin comparatie, Q nu a coborat niciodata sun 2:04. Nu obtii timpii astia cu pneuri praf. 

Acum 2 ore, Method a spus:

MM are sanse mari la campionat insa cu 2 conditii :

 

 

E putin vid acum,daca Bestia a ajuns sa fie contender la titlu...

MM are sanse la campionat, in primul rand, pentru ca asa cum spui, este un vid de putere in campionat, in momentul asta. Nimeni nu este capabil sa se detaseze ca mascul alfa in haita. Este o discutie care se poate face, referitor la nivelul campionatului in acest moment. 

In schimb, ca sa poata sa se bata la titlu, trebuie sa ajunga in fata, iar pentru asta are nevoie de victorii si de muuuuulta constanta. Mai ales ca din a doua parte a campionatului ne vom putea astepta la strategii de echipa din partea ducatistilor. Opt Ducati sunt multe si sigur vor aplica tactile de wolf pack... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, SMF a spus:

Și să nu uităm că e sezon lung și aglomerat. Dacă starea fizica nu e 100%,MM se va cam chinui,oricât și-ar dori el să facă treaba buna.

eu nu m-as indoi de starea fizica:

sa vii din coada pe 6 pe un circuit solicitant fizic spune multe. 20 de curbe si 2 min+ pe ceas - cel mai lung tur de circuit din calendar.

 

singura temere e de accidentare/lovitura la cap.

Acum 36 minute, xt600 a spus:

Mai ales ca din a doua parte a campionatului ne vom putea astepta la strategii de echipa din partea ducatistilor. Opt Ducati sunt multe si sigur vor aplica tactile de wolf pack... 

da, dar ce faci cand ai 2 care se pot bate la titlu?

vor fi probleme a-la-Mapping8

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, frigider a spus:

 

da, dar ce faci cand ai 2 care se pot bate la titlu?

vor fi probleme a-la-Mapping8

Bineinteles ca vor fi si situatii a-la mapping 8. Ducatistul, care la jumatea sezonului, va fi cel mai bine clasat, va avea sprijinul celorlalti. Iar aici numarul mobrelor conteaza. Asa cum conteaza si in campionatul constructorilor. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, SMF a spus:

Pai nu la rezistenta fizica mă refeream,ci la starea fizica generala timp de încă 7??? luni. 

 

Că bagă "ce trebuie" și duce o cursă fara probleme.

dep.

red bull :D 

Acum 14 minute, xt600 a spus:

Bineinteles ca vor fi si situatii a-la mapping 8. Ducatistul, care la jumatea sezonului, va fi cel mai bine clasat, va avea sprijinul celorlalti. Iar aici numarul mobrelor conteaza. Asa cum conteaza si in campionatul constructorilor. 

eu astept cu nerabdare semnarea contractelor la ducati. 

cred ca-si blesteama zilele cei care trebuia sa ia o decizie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, frigider a spus:

 

eu astept cu nerabdare semnarea contractelor la ducati. 

cred ca-si blesteama zilele cei care trebuia sa ia o decizie.

La Ducati e mai putin important in ce echipa esti, dupa cum spunea si Miller: " Pramac or Factory, it doesn’t bother me". Atata vreme cat au contract direct cu uzina si primesc material identic, nu e problema. Diferenta este ca la team-urile satelit mai fac munca de testare si nu au echipe la fel de numeroase in jurul lor. In acest moment, la Ducati, a fi la echipa oficiala este mai degraba o chestiune de imagine si statut. 

Miller despre capacitatea lui Bastianini de a conserva pneurile: 

"Miller was quick to credit Bastianini, rather than the GP21, for making the difference so far this season.

"That’s him. He was the same on the GP19 last year," Miller said of Bastianini's tyre preservation skills. "He’s unreal with the way he puts the throttle down. In some ways, he doesn’t ever use the rear of the bike to turn, which is my big problem. I’m always using the rear of the bike to turn.

"He’s able to ride it in a very smooth, consistent way and fast. That’s the tyre management. That’s all down to him. So, I’ll keep studying!"

 

The Australia added: "He’s riding well. When Enea comes past it looks effortless. He has a particular style where he sits very central and his head goes on the angle. He’s able to let the bike move underneath him and stay really firm, really calm on the bike and it works

"And of course, he’s a small bloke, so he’s very, very fast on the straight. That’s for certain. And he can stop it rather well, too. Pulling up an extra 10 kilos, there’s a little bit more [for me to stop]."

 

Iar Bastianini spune: 

"I’m really fast in entry of the corner, especially when there is a big braking, but I pay in the middle of the corner because I’m more slow," he said. "I have to improve this because it's too different for my style.

"Other riders have some different styles, but Jack is very close to mine. I compare many times the data with him. For me, the ’21 to the ’22 bike is still very similar. It’s very close I think. I’m not in an advantage."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, damager a spus:

M-a amuzat ce a declarat Dovi cand a vazut datele lui Qua, pur si simplu poate sa faca ce face qua cu pianul :) "marquez of the blue bike"

True.Acuma si Dovi...nici cand era in floare nu era el cine stie ce,decum acum.Baiat bun in rest,dar cu lipsuri mari...

Q e o surpriza placuta care nu inceteaza sa ma mire.E superb omul.Mi-a placut maxim si in cursa asta - abia astepta sa il ajunga pe MM sa il dribleze putin.Ok,nu s-a putut dar asta nu inseamna ca a luat-o razna sau ca a supralicitat sau alte prostii.Very profi si cu foarte multa stapanire de sine.Acum iesim pe 1 - foarte frumos f ok happy,maine iesim pe 6-8 - asta e situatia luam maximul din ce putem si merem acasa multumuiti.Nu cadem nu ne rupem nu dam in altii,e pe elegant pe fin si fara greseala.Si fara complexe fata de MM.Ireprosabil.

Indraznesc sa spun ca,desi imi place mult mai mult de Mir,Mir insa nu e la nivelul lui.Pshic este dar ca skill nu.

Acum 4 ore, Mihai66RUN a spus:

 Ultimii doi campioni par sa fi fost campioni de șansă sau de noroc....

Eh,dar desigur.Puteam sa avem o pagina fara vreun post de hate?Nu suntem romani daca nu ponegrim pe cineva.

Si Q si Mir au luat campionate pe deplin meritate si muncite.Aici nu e F1 sa zici ca te-a dus masina.Au tras amandoi din prima pana in ultima cursa.De Hayden nu mai zic - frustratii galeriei giallo au tot vociferat insa Hayden si Q si Mir au luat campionatele astea pt ca mai titratii lor contracandidati au gresit,s-au accidentat (tot din greseala lor),they dropped the ball - mai pe scurt "titularii" nu au fost la nivelul newcomerilor.

 

Hayden in 2006 a avut un campionat aproape ireprosabil (spre deosbire de Rossi).

Mir in 2020 a fost flawless - nu stiu daca i se poate reprosa ceva.In afara de nivelul Suzuki'ului....care nu i se poate reprsa lui ci japonezilor zgarciti.MM a gresit monumental,iar Q s-a taiat sub presiune.Mir - iceman.

Q anul trecut - superb.Si ar fi fost cazul.Peco s-a ridicat tarziu si a gresit exact cand trebuia sa puna presiune.

Campionii sunt cei care raman in picioare si duc batalia pana la capat.Restul sunt wannabe's.

Acum 3 ore, damager a spus:

Parerea mea este ca vom vedea nivelul lui MM cand ajungem in europa, Portugalia si Spania.

Daca acolo face cel putin podium, are sanse mari. germania e favorit iar pana acuma lucrurile au mers in favoarea lui si a spectacolului.

De cazut o sa mai cada, mobra e in dezoltare, trebuie sa ii gaseasca limitele. doar sa nu mai cada aiurea si grav.

la un low-side nu cred ca o sa aibe probleme.

True.Sistemul lui de "pipaire" a limitei insa nu e ok.Era in trecut,acum nu cred ca mai poate face asa ceva.Ok,ai dreptate - un low-side nu e mare lucru dar deja el luase 3 low-side'uri pe Mandalika din care unul destul de zdruncinator.Daca va continua asa,nu il vad bine.Si sa nu uitam ca din cauza unui lowside la 180kmh la Assen Lorenzo si-a fisurat coloana,fapt ce a dus pana la urma la retragere.Teoretic e lejer lowside'ul insa ar fi bine sa evite orice contact cu solul si sa se opreasca din a forta la 99-100%,nu sa se duca pana la 110%.

Deocamdata ii e frica,a si recunoscut.Problema e cand,dupa Sachsen incolo,ii va fi din ce in ce mai putina frica.Daca atunci va incepe iarasi cu old habbits,nu il vad bine.Daca se calmeaza si procedeaza ca si Q - cand e de locul 7,acceptam 7 si stam linistiti cu gandul la urmatoarele curse pe taram propice,va fi f puternic.

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Nimeni nu este capabil sa se detaseze ca mascul alfa in haita. Este o discutie care se poate face, referitor la nivelul campionatului in acest moment. 

In schimb, ca sa poata sa se bata la titlu, trebuie sa ajunga in fata, iar pentru asta are nevoie de victorii si de muuuuulta constanta.

Exact.

 

Neah,nu prea au ce strategii sa faca Ducati.Degeaba fac ei strategii daca se califica pe 6 si termina pe 5.Partz.Aici nu e F1 cu strategii - aici daca esti rapid pot sa vina 18 Ducati dupa tine.

Miller vorbeste prostii as usual,de fapt spune ca strugurii sunt acri - Miller probabil stie clar ca deja el e pe faras si JM ii va lua locul,si nu e ceva ce poate influenta.Si atunci zice ca e bine si asa,csf?

Nu poti compara o echipa de uzina cu o echipa de client chiar cu suport de uzina...a zis-o Cal f bine - diferenta intre el si MM erau cei 20 de oameni in plus in pit-crew,cei nush cati ingineri de la HRC si cei 60 de oameni de la uzina ce lucreaza around the clock special pt motoreta de sub MM.

Acum 1 oră, frigider a spus:

eu astept cu nerabdare semnarea contractelor la ducati. 

cred ca-si blesteama zilele cei care trebuia sa ia o decizie.

Decizia e simpla anul asta.Gigi e cel care o ia btw.

Peco lider de necontestat si viitor campion fara doar si poate.

JM tanara speranta si el viitor campion as zice eu daca nu isi rupe ceva in el.

Miller la Pramac cu Zarco - sperantele eterne.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, Method a spus:

True.Acuma si Dovi...nici cand era in floare nu era el cine stie ce,decum acum.

 

Indraznesc sa spun ca,desi imi place mult mai mult de Mir,Mir insa nu e la nivelul lui.Pshic este dar ca skill nu.

 

Campionii sunt cei care raman in picioare si duc batalia pana la capat.

 

Neah,nu prea au ce strategii sa faca Ducati.

 

Nu poti compara o echipa de uzina cu o echipa de client chiar cu suport de uzina,dar totusi...a zis-o Cal f bine - diferenta intre el si MM erau cei 20 de oameni in plus in pit-crew,cei nush cati ingineri de la HRC si cei 60 de oameni de la uzina ce lucreaza around the clock special pt motoreta de sub MM.

Dovi a fost mereu un pilot excelent, din pacate niciodata nu a avut o troaca pe masura talentului. 

 

Hmm..In lupta cu cronometrul, in riding pur, Q este poate mai rafinat, dar Mir mi se pare mult mai bun pe manevre. Fara complexe, depaseste unde Q nici nu s-ar gandi la o asemenea manevra si tocmai de aceea recupereaza mult mai bine in cursa. Qu este un pilot de top, dar parca ii lipseste ceva. Personal, intre Mir si Q, pun banii pe primul. 

 

Teoria este frumoasa. Realitatea ne arata ca titluri precum ale lui Hayden, Lorenzo (2010), Mir si chiar Q, sunt mai mult sau mai putin circumstantiale. Asta nu inseamna ca nu au muncit pentru ele, dar daca nu se intrunea un complex de imprejurari, istoria nu vorbea despre ei. Sa fim seriosi, daca MM nu se defecta in 2020, azi avea 10 titluri si conducea cu cel putin 40 de puncte in campionatul actual. Mir, Bag, Q, Bast, etc, cu tot talentul lor, incontestabil, erau la si altii. Nu e vorba de hate, ci de un minim realism. Toti baietii astia imi plac chiar mult, au material de campioni si unii au confirmat asta, insa cu un MM, fara accidentarile suferite, putin probabil sa isi fi inscris numele in in lista campionilor. Cel putin nu pana acum...  Principalele lor atuuri au fost: 

1. au fost bine plasati in clasament (si as zice ca au fost si la echipa/pe motocicleta potrivita) ca sa beneficieze de circumstante

2. cand li s-a oferit sansa, au fost inteligenti/lucizi/pregatiti mental si au stiut sa traga foloase. 

 

Cu 8 motociclete pe grila, sa nu ai ce strategii sa faci, inseamna sa fii tampit cu acte in regula. Iar Jiji este jigodie, dar tampit, cu siguranta, nu este. Va face orice este posibil, ca sa ia titlul mult ravnit. Daca nici anul asta nu il ia, cu toate avantajele pe care le are, este chiar de porc. 

 

Ducati este una, iar Honda... ei bine, Honda este Honda. Structuri diferite, organizari diferite, filosofii si strategii diferite. Ducati este mai democratic, in ceea ce priveste alocarea resurselor. Si asta se vede, nu neaparat in calitatea motocicletelor, ci in calitatea si omogenitatea valorica a echipelor si in performantele obtinute cu echipe diferite. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, xt600 a spus:

Iar Jiji este jigodie, dar tampit, cu siguranta, nu este. Va face orice este posibil, ca sa ia titlul mult ravnit. Daca nici anul asta nu il ia, cu toate avantajele pe care le are, este chiar de porc. 

unde mai pui ca la anul se pierde ride height device pe fata. 

afara de ducati il mai are cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, SMF a spus:

DACA nu se întâmpla aia,ieșea altfel. DACA ăla nu știu ce....gizas.

 

Corect!

Daca fac o fraza cu destui de "daca", eram si eu campion mondial la Moto GP!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, SMF a spus:

Campion printr-un concurs de împrejurări...auzi aici exprimare. Dar MM sau Rossi sau oricare a ieșit campion mondial,oare nu a ieșit tot printr-un concurs de împrejurări (semantic discutând,daca tot va place sa va învârtiți in jurul cozii)?

Când ieși campion doar cu loc 1 și 2 și poate ceva dnf nu cred că mai poate fi vorba.

 

In schimb campionat redus ca Nr de etape, lispa top dog ului , înțelegi tu.

Vorbim și noi vorbe.

Nu trebuie sa te superi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Dovi a fost mereu un pilot excelent, din pacate niciodata nu a avut o troaca pe masura talentului. 

 

Hmm..In lupta cu cronometrul, in riding pur, Q este poate mai rafinat, dar Mir mi se pare mult mai bun pe manevre. Fara complexe, depaseste unde Q nici nu s-ar gandi la o asemenea manevra si tocmai de aceea recupereaza mult mai bine in cursa. Qu este un pilot de top, dar parca ii lipseste ceva. Personal, intre Mir si Q, pun banii pe primul. 

 

Teoria este frumoasa. Realitatea ne arata ca titluri precum ale lui Hayden, Lorenzo (2010), Mir si chiar Q, sunt mai mult sau mai putin circumstantiale. Asta nu inseamna ca nu au muncit pentru ele, dar daca nu se intrunea un complex de imprejurari, istoria nu vorbea despre ei. Sa fim seriosi, daca MM nu se defecta in 2020, azi avea 10 titluri si conducea cu cel putin 40 de puncte in campionatul actual. Mir, Bag, Q, Bast, etc, cu tot talentul lor, incontestabil, erau la si altii. Nu e vorba de hate, ci de un minim realism. Toti baietii astia imi plac chiar mult, au material de campioni si unii au confirmat asta, insa cu un MM, fara accidentarile suferite, putin probabil sa isi fi inscris numele in in lista campionilor. Cel putin nu pana acum...  Principalele lor atuuri au fost: 

1. au fost bine plasati in clasament (si as zice ca au fost si la echipa/pe motocicleta potrivita) ca sa beneficieze de circumstante

2. cand li s-a oferit sansa, au fost inteligenti/lucizi/pregatiti mental si au stiut sa traga foloase. 

 

Cu 8 motociclete pe grila, sa nu ai ce strategii sa faci, inseamna sa fii tampit cu acte in regula. Iar Jiji este jigodie, dar tampit, cu siguranta, nu este. Va face orice este posibil, ca sa ia titlul mult ravnit. Daca nici anul asta nu il ia, cu toate avantajele pe care le are, este chiar de porc. 

 

Ducati este una, iar Honda... ei bine, Honda este Honda. Structuri diferite, organizari diferite, filosofii si strategii diferite. Ducati este mai democratic, in ceea ce priveste alocarea resurselor. Si asta se vede, nu neaparat in calitatea motocicletelor, ci in calitatea si omogenitatea valorica a echipelor si in performantele obtinute cu echipe diferite. 

 

Aici as vrea sa te contrazic, Q mi-i se pare mult mai bun de cat Mir.

La modul in care exploateaza avantajele Yamaha, la modul in care franeaza, la modul in care pune motocicleta pe trasa.

Nu e fin deloc cu yamaha, e suficient sa te uiti la niste filmari de pe motoreta sa intelegi cat de mult "danseaza" motocicleta sub el.

Q a mers si cand motoreta mergea bine, si cand motoreta suferea, si aici ma refer la anul trecut. pe circuite care nu era prielnice yamaha, Q mergea.

Mir nu merge, pur si simplu, unde nu merge Suzuki, nu il vezi pe Mir sus.

Ramane in istorie cursa unde Q a castigat si cele 3 yamaha au fost pe ultimile 3 locuri.

 

Dovi, un pilot excelent cum zici tu, a declarat ca, modul in care Q merge, este pur si simplu imposibil pentru el.

Dar na, vorbim vorbe:), adica ma dau si eu cu parerea.....pana nu o  sa ii vedem pe aceeasi motoreta nu putem spune nimic.

SI nici macar atunci, ca stilurile lor sunt totusi diferite. ce pot sa vad la Q este cum si-a schimbat stilul ca sa exploateze atuurile motoretei.

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, xt600 a spus:

Adica, fătălăi! ;) 

Dana, tu ești? :D

1 oră în urmă, damager a spus:

Q a mers si cand motoreta mergea bine, si cand motoreta suferea, si aici ma refer la anul trecut. pe circuite care nu era prielnice yamaha, Q mergea.

Mir nu merge, pur si simplu, unde nu merge Suzuki, nu il vezi pe Mir sus

Total de acord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, Method said:

Eh,dar desigur.Puteam sa avem o pagina fara vreun post de hate?Nu suntem romani daca nu ponegrim pe cineva.

Nu e in nici un caz vorba de hate... Exact ce zicea cineva într-un comentariu anterior, nu mi se pare că vreunul dintre cei doi s-au detașat de restul plutonului și s-au remarcat că fiind pack leader... Pe de altă parte este doar o părere personală... Nici prototipurile zilelor noastre nu mai sunt ce erau cândva... Diferențele există dar nu sunt atât de mari astfel încât talentul unui pilot să facă o diferență monumentală față de restul plutonului...

9 hours ago, Method said:

Eh,dar desigur.Puteam sa avem o pagina fara vreun post de hate?Nu suntem romani daca nu ponegrim pe cineva.

Nu e in nici un caz vorba de hate... Exact ce zicea cineva într-un comentariu anterior, nu mi se pare că vreunul dintre cei doi s-au detașat de restul plutonului și s-au remarcat că fiind pack leader... Pe de altă parte este doar o părere personală... Nici prototipurile zilelor noastre nu mai sunt ce erau cândva... Diferențele există dar nu sunt atât de mari astfel încât talentul unui pilot să facă o diferență monumentală față de restul plutonului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, xt600 a spus:

Hmm..In lupta cu cronometrul, in riding pur, Q este poate mai rafinat, dar Mir mi se pare mult mai bun pe manevre. Fara complexe, depaseste unde Q nici nu s-ar gandi la o asemenea manevra si tocmai de aceea recupereaza mult mai bine in cursa. Qu este un pilot de top, dar parca ii lipseste ceva. Personal, intre Mir si Q, pun banii pe primul.

True.Plus ca sa nu uitam ca Mir a rupt campionatul la moto3.L-am urmarit inca de atunci - nu multi ba chiar f putini piloti la moto3 reusesc constant,cursa de cursa,sa fie atat de rapizi incat sa se rupa complet de pluton - asta facea Mir.Avea ceva special si asta s-a vazut.

 

Acum 17 ore, damager a spus:

Aici as vrea sa te contrazic, Q mi-i se pare mult mai bun de cat Mir.

La modul in care exploateaza avantajele Yamaha, la modul in care franeaza, la modul in care pune motocicleta pe trasa.

Nu e fin deloc cu yamaha, e suficient sa te uiti la niste filmari de pe motoreta sa intelegi cat de mult "danseaza" motocicleta sub el.

Q a mers si cand motoreta mergea bine, si cand motoreta suferea, si aici ma refer la anul trecut. pe circuite care nu era prielnice yamaha, Q mergea.

Mir nu merge, pur si simplu, unde nu merge Suzuki, nu il vezi pe Mir sus.

Ramane in istorie cursa unde Q a castigat si cele 3 yamaha au fost pe ultimile 3 locuri.

Dupa cum au zis Rossi,Lorenzo dar si Zarco si mi se pare chiar Morbi,Yamaha nu poate fi exploatata altcumva decat fin.Daca o bruschezi nu iese lap time'ul - asa s-au exprimat toti.Deci ce vedem noi din afara nu e chiar veridic.De notat ca Zarco a declarat (cand era la Yamaha) ca nu se antreneaza pe motocross pt ca stilul de motocross "promoveaza" o anume agresivitate pe accel lucru care nu functioneaza pe Yamaha.Eu sunt de parere ca Q e fin pe Yamaha,altfel timpii n-ar veni.

Intradevar,Q a mers (aproape) tot timpul bine pe Yamaha si nu a fost (niciodata?indraznesc sa zic,dar nu sunt sigur,trebuie vazut in statistici) depasit de coechipieri.Care coechipieri - Morbi e un campion la clasele mici unde era mult superior lui Q.Dar aici s-a intors roata masiv,insa nu se poate spune ca Q a avut coechipieri slabi.Are riding skill fantastci,e foarte constant,si sta bine sub presiune - de multe ori a fost vanat/fortat/stresat de MM,si chiar MM a gresit.

Q e un fel de Lorenzo - insa Lorenzo cand gimbea motoreta era imbatabil - si f rapid pe gume reci.Ceea ce nu mai e nimeni.

Mir ca si viteza e de multe ori depasit de ciudatul si inconstantul Rins.Care Rins in 60% din cazuri fix dupa ce il depaseste pe Mir,mai depaseste unul apoi cade.Dar Rins e constant mai rapid in quali si de multe ori in cursa.True.Mai are de lucrat la asta.

Atuul lui Mir e forta mentala.E iceman - de fiecare data cand e rapid si/sau se afla in pozitia de a depasi e necrutator si nu ezita.Iar cand (daca?) va avea o moto cu care sa se poata bate la campionat - Mir va fi o forta.

 

Ca o concluzie,cu Mir pe o moto care poate castiga un campionat,pariez lejer pe Mir intre cei 2.

 

 

Morbidelli nu stiu ce face insa sezonul asta...ok,clar e o problema la noua motoreta fata de cea veche - au fost si niste circuite cu low grip ceea ce omoara Yamaha,dar totusi Morbi mi se pare ca se claseaza jenibil.Sa speram ca isi revine la venirea in Europa,mi-e chiar simpatic tiganul.

 

Ca tot intreba cineva - la Morbi mai e o mica-mare problema care s-a ivit la mutarea la echipa de uzina : Forcada a ramas la echipa de client cu care avea contract (fostul Petronas) - si e acum tehnicianul lui Dovi.Crew-chief la Morbi e fostul tehnician de suspensii al lui Vinales de anul trecut,Patrick Primmer.

Foarte posibil ca si lipsa galonatului Forcada pe care Morbi il lauda ff mult sa fie si ea o posibila cauza pt scaderea (drastica) a performantelor brazil...italianului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat cu mopu un pic sa nu mai vedem offul.

 

@Method degeaba e Mir iceman, daca la calificari nu iese bine, iar in cursa il are pe coleg mai rapid. trebuie sa se imbunateasca daca vrea sa se bata iar la titlu. Nu cred ca ii va mai aduce constanta al doilea titlu ca in 2020. bine, mai depinde si de materialul tehnic, dar se pare ca are un plus suzi in 2022 fata de 2021 cand nu era nici o evolutie fara de 2020 

 

tot incerc sa inteleg ce-i cu Morbi sezonu asta..diferentele intre el si Q sunt prea mari sezonul asta in conditiile in care materialul tehnic e acelasi..

 

ca o paranteza: Nu stiu daca ati urmarit pe Amazon prime - MotoGP unlimited. Un serial foarte interesant despre sezonul 2021

 

e interesant pt ca ai si conversatiile de la boxe, cu reactiile la cald si il vezi pe Mir cum e frustrat ca mobra 2021 nu are nimic in plus fata de 2020 si cum le spune inginerilor ca nu poate castiga sau face ceva daca nu imbunatatesc motoru

va recomand sa-l urmariti

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa ne uitam si la vremurile in care se merge acum. MM s-a rupt pentru ca ceilalti au inceput sa puna presiune pe el. primul a fost Q. MM a incercat prin orice metoda sa il demoralizele la inceput. statea in spatele lui in calificari si punea presiune peste tot unde putea pe el.

acum ai 10-15 piloti intr-o secunda in calificari. de aia e si asa greu ca unul dintre piloti sa se detaseze. exista multi piloti care stiu sa aplice avantajele motorului si a skilului pe anumite circuite. 

eu zic ca cei care resusesc sa ramana constanti in primele 6 locuri o sa fie cei mai avantajati. nu o sa mai vedem doar 2 piloti care castiga majoritatea curselor. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, Method a spus:

Decizia e simpla anul asta.Gigi e cel care o ia btw.

Peco lider de necontestat si viitor campion fara doar si poate.

JM tanara speranta si el viitor campion as zice eu daca nu isi rupe ceva in el.

Miller la Pramac cu Zarco - sperantele eterne.

Ce sa mai caute Miller la Pramac? Bastianini pare ca merita un loc acolo, nu Miller care e o eterna speranta si la 27 ani are 3 victorii in MotoGP in 8 sezoane (si una din ele pe ploaie torentiala). Sezonul trecut in afara de 2 victorii a iesit pe podium de 3 ori si n-a terminat cursa de 4 ori, adica la el e aproape la fel de probabil sa nu termine cursa. Ca sa iei titlul trebuie sa fii mereu pe podium si poate cateva clasari mai proaste, dar cu 4 DNF-uri nu castigi ever un campionat (asta s-a intamplat si la MM in 2015 cand a avut 6 DNF si si-a luat adio de la campionat).

 

Ducati nu asteapta dupa piloti fara rezultate si o sa zboare dupa sezonul asta daca nu iese campion. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

batalie mare intre JM si Bastianini, cine ii ia locul lui Miller la echipa de uzina.

de obicei pe la jumatatea sezonului se iau astfel de decizii mai ales ca Miller are doar anul asta contract valabil, nu?

Locul lui Peco e incontestabil in momentul de fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...