Jump to content

Accident mortal - Ploiesti 06.03.2022


RedRat
 Share

Recommended Posts

Acum 32 minute, shashka a spus:

Plus ca eu merg de 13 ani cu frana de picior blocata, si inca n-am murit.

 

WOW! Fii capitanul nostru! 

Stiu pe cineva care patineaza ambreiajul in fiecare curba, concomitent cu actionarea franei spate pe accelerare usoara. Toate in acelasi timp! Asa a fost invatat el in Canada unde a facut scoala pentru moto, cica o chestie pentru siguranta.  Si inca n-a murit. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Acum 16 minute, TETEA. a spus:

 

WOW! Fii capitanul nostru! 

Stiu pe cineva care patineaza ambreiajul in fiecare curba, concomitent cu actionarea franei spate pe accelerare usoara. Toate in acelasi timp! Asa a fost invatat el in Canada unde a facut scoala pentru moto, cica o chestie pentru siguranta.  Si inca n-a murit. 

 

Stii pe multi... Aveti un club?

Link to comment
Share on other sites

Nu multi, dar buni! Ma gandeam sa va pun in legatura cumva, daca mai gasiti si pe unul care merge cu mainile in cruciș pe ghidon, o sa se faca un desen animat dupa voi!

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 minute, TETEA. a spus:

Nu multi, dar buni! Ma gandeam sa va pun in legatura cumva, daca mai gasiti si pe unul care merge cu mainile in cruciș pe ghidon, o sa se faca un desen animat dupa voi!

 

Nu te mai gandi... Ajunge ca va cunoasteti voi

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, shashka a spus:

...inca n-am murit.

 Stiu si eu din astia care inca n-au murit (soferi sau motociclisti). Evit zilnic accidente cu ei. Iar seara, cand ajung ei acasa, isi spun in sinea lor: Bai, ce sofer bun sunt! Bai, ce pilot bun am devenit!

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
Acum 11 ore, goe 75 a spus:

Daca avea o motoreta comparabil de competenta cu a mea, avea sanse de supravietuire.


Si experienta conteaza, sau nu?

Edited by GoodKat
Link to comment
Share on other sites

intr o tara civilizata si MAROCANUL’ cu auto ar fi luat de urechi de AUTORITATI!!!

oricum am comenta, manevra motociclistului este cea care a generat tragedita….

ma tot uit la imagini si nu imi vine sa cred ce forta si viteza a avut corpul la impactul

cu auto de l a ridicat asa de la sol.. fuck

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, goe 75 a spus:

 

Raspuns tipic de habarnist. De elementul putere nu mai zici nimic pentru ca nu stii ce este si cum se foloseste.

 

Ce au avut in comun cele doua evenimente, a fost faptul ca ambii incercau manevre peste comptenta lor, in locatii periculoase. Tipul de aici a fost prea incepator sa recunoasca semnele de pericol ( alea pe care un experimentat le vede chiar dwca nu sunt vopsite pe o tabla), pe cand in cazul  politistului a primat aroganta tipica agentului de ordine balcanic.

 

S-a spus ca asta este un accident tipic de incepator . S-a dat un exemplu de greseala tipica de incepator care vrea sa impresioneze. Nu s-a pretin ca acel exemplu reprezinta cauza acestui accident.

 

 

 

Cred ca si la un accident cu G310, comentariul cel mai picant o sa fie ca omul avea BMW.

 

 

Pune ":" dupa "habarnist" si ai dreptate. Altfel, esti pe langa cu absolut tot ce ai spus.

Link to comment
Share on other sites

Acum 12 ore, goe 75 a spus:

avea sanse de supravietuire.

 

Avea pe dracu, orice motocicleta are limitele ei si daca le fortezi ristia sa faci buba.

 

In accidentul asta problema a fost omul, nu motocicleta. 

Link to comment
Share on other sites

Ca sa mai adaug niste detalii: riderul nu era la primul motor, iar cel din accident este un bmw f900r din 2021 cu suficienta putere si cuplu pt strada, frane brembo, suspensii bune si far cu led. Ca sa nu mai spun de toate elementele de siguranta si control pe care le are acea motocicleta. Si totusi...

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
Acum 10 minute, Asimplu a spus:

 bmw f900r din 2021 cu suficienta putere si cuplu pt strada, frane brembo, suspensii bune si far cu led. Ca sa nu mai spun de toate elementele de siguranta si control pe care le are acea motocicleta. Si totusi fără creier...

Fixed! 

Poate dacă ar fi fost 1250GS - neapărat cu cutii vario, esa, besa, pachete, pachețele, protecții și extensii! - altul ar fi fost deznodământul. :moron:

Ce draq atâtea discuții despre 🏍️, dibăcii se pot face și cu Mobra 50!

99% de vină a fost manevră pe care a făcut-o, și restul de 1% celelalte circumstanțe. 

Edited by ENEOS
Link to comment
Share on other sites

Acum 8 minute, Asimplu a spus:

Ca sa mai adaug niste detalii: riderul nu era la primul motor, iar cel din accident este un bmw f900r din 2021 cu suficienta putere si cuplu pt strada, frane brembo, suspensii bune si far cu led. Ca sa nu mai spun de toate elementele de siguranta si control pe care le are acea motocicleta. Si totusi...

 

Asa e cand ai impresia ca fierul are sufiecienta putere si frane forta, doar sunt brembo si are 900cc😇

Dar ia gandeste daca ai o pompa radiala + niste gume decente, cum iti reduci distanta fe franare cu 1-2 lungimi de mobra sau stai, stai ca avea si elemente de control si siguranta benveu'.

Dar casca aia changli? Nu spune multe despre un pilot cu mobra 2021?

Situatia e clara, omu nu era pregatit pentru motociclism de strada. Si-a supraevaluat skilul si fierul.

Cel mai mare regret in astfel de situatii, poti avea fata de saracul sofer care va ramane marcat pe viata pentru ceva ce nu avea vina!

Link to comment
Share on other sites

Acum 17 ore, DjLeco a spus:

 

"Riderii de noapte" ar face slalom printre ele, ca si aici, unde nenea zmeul, a avut un dram de noroc.

A doua oara, nu se stie...

Tic-tac, tic-tac.

 

 

 

Haha... Exact ce spuneam pe alt Topic: Baietii care o ard pe circuit merg cel mai prost pe strada.

La fel si cei care n-au experienta mersului in grup sau cu pasager. De acolo vine o anumita disciplina, pe care solo-riderii stradali si mai ales riderii de circuit nu o au.

Am mers si eu la drum cu baieti care se dadeau la modul serios si foarte bine pe circuit, dar care in trafic m-au inspaimantat prin deciziile pe care le luau. Pe langa faptul ca ii pierdeai pe drum, pt. ca faceau greseli ca cele din filmulet, daca-i lasai in fata erai tot timpul in pericol.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 11 minute, terowf a spus:

 

Asa e cand ai impresia ca fierul are sufiecienta putere si frane forta, doar sunt brembo si are 900cc😇

Dar ia gandeste daca ai o pompa radiala + niste gume decente, cum iti reduci distanta fe franare cu 1-2 lungimi de mobra sau stai, stai ca avea si elemente de control si siguranta benveu'.

Dar casca aia changli? Nu spune multe despre un pilot cu mobra 2021?

Situatia e clara, omu nu era pregatit pentru motociclism de strada. Si-a supraevaluat skilul si fierul.

Cel mai mare regret in astfel de situatii, poti avea fata de saracul sofer care va ramane marcat pe viata pentru ceva ce nu avea vina!

Nici daca avea parasuta, nu se mai oprea. Indiferent de motor, deznodamantul ar fi fost acelasi.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 34 minute, Asimplu a spus:

Ca sa mai adaug niste detalii: riderul nu era la primul motor, iar cel din accident este un bmw f900r din 2021 cu suficienta putere si cuplu pt strada, frane brembo, suspensii bune si far cu led. Ca sa nu mai spun de toate elementele de siguranta si control pe care le are acea motocicleta. Si totusi...

Bun motorul pt facut glovo in bucuresti si cam atat

Link to comment
Share on other sites

Acum 30 minute, Asimplu a spus:

...bmw f900r din 2021

putere

cuplu

frane

suspensii

led

elementele de siguranta

control

 

ABS, cauciucuri, echipamente de mii de euro si alte prostii cu care ma mai contrau unii pe aici.

Acum 25 minute, terowf a spus:

 ...daca ai o pompa radiala + niste gume decente, cum iti reduci distanta fe franare cu 1-2 lungimi de mobra...

Dar casca aia changli?

 

Exact ce spuneam... 🙂

 

Adevarul este ca a mai si apucat sa schiteze o franare, doar ca nu l-a ajutat frana pt. ca nu era din aia radicala sau cum i-o zice.

Iar cu o casca de calitate avea sansa sa... faca ceva mai multa paguba masinii, probabil.

Link to comment
Share on other sites

Acum 19 minute, DiarM a spus:

Bun motorul pt facut glovo in bucuresti si cam atat

 glovo RACE…. iti aduce supa crema gata amestecata😂

Link to comment
Share on other sites

Glovo merge cu al meu, am carat niste vopsea la muncitori de dimineata, apoi am trecut pe la lidl si am luat si un bax de apa, intra si al 2 lea lejer.

Daca nu mai merge cu calculatoarele sigur gasesc loc la livrari dupa cum se merge.

Link to comment
Share on other sites

Guest goe 75

Nu sunt surprins deloc de numarul mare de habarnisti ( incepatori -experti) care se uita la clipul accidentului ca mata-n calendar si nu vad acolo decat faptul ca ei au mai mult discernamant decat a avut baiatul ala si nu pot decat sa se umfle in pene. 

 

Sunt surprins de cei mai batrani ca nu au observat ca motociclistul a incalcat o regula ( care ar trebui sa fie auto-impusa foarte ferm ) in orice situatie inclusiv ca factor in decizie daca ne bagam la huliganisme sau nu, acum sau mai tarziu.

 

Axact asa cum iti auto-impui sa nu te pui in situatii in care trebuie sa bruschezi comenzile pe timp de ploaie, tot asa trebuie sa iti impui sa nu tebagi in depasiri daca traficul este destul de intens incat o sa fii fortat sa rulezi direct pe marcajele longitudinale. Nu se ruleaza niciodata direct pe marcajele longitudinale pentru ca uneori vopseaua este extrem de alunecacioasa si daca mai este si nevoie de franare de urgerta, sau accelerare de evitare , e nasol.

Asta este informatie absolut elementara ...dar nu e in manuale ...vine doar din experienta si de la aia mai veterani. 

 

 

 

 

 

Defapt, in trecut, am vazut personal rideri din grupul meu care mergeau direct pe marcaje chiar daca sensul opus era total liber si puteau sa mearga paralel , la juma de metru -1 metru distanta.

Unora le poti spune ca e periculos . Altora nu are sens pentru ca ei stiu deja tot , pentru ca au vazut motovlogeri...

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Daca F900R are acelasi motor cu F900XR, ceea ce cred ca are, atunci pot sa confirm ca nu e un motor de facut Glovo sau alt cacao de delivery. 

Nu e tocmai XR ul meu insa nici vreo trompeta nu e. L-am condus, e super fun, punchy, rapid si f usor de manevrat. 

Mai mult, la o faza similara, daca te lansezi de pe un 1000cc de 150cp+, asa pe la vreo 7k rotatii, cam ce sanse ai tu sa eviti bidoanele alea pe centrul drumului?

Singura ta sansa e ca viteza mult mai mare sa te ajute sa zbori peste masina si eventual sa-ti rupi poponeata intr-un sant, nimic mai mult. 

In imagine XR ul meu si F900XR ul pe care l-am avut in test.

 

image.thumb.png.e8db198f9e468f3b5a12180c1870a56e.png

Edited by MrD
Link to comment
Share on other sites

Guest goe 75

Aha, deci mizeria aia de motorta e asa de puternica incat nu ar pute sa existe una care sa fie destul de rapida sa fi termiat depasirea inainte de a ajunge la balize...hm...

Ca fapt divers...o motoreta de genul bmw 900, o fi punchy doar la viteze mici . La peste 120 devine o lesinatura. O motoreta adevarata ajunge la 220 intr-un ritm unuitor si abia dupa aia incepe sa se domoleasca .

Link to comment
Share on other sites

Acum 23 minute, goe 75 a spus:

Aha, deci mizeria aia de motorta e asa de puternica incat nu ar pute sa existe una care sa fie destul de rapida sa fi termiat depasirea inainte de a ajunge la balize...hm...

Ca fapt divers...o motoreta de genul bmw 900, o fi punchy doar la viteze mici . La peste 120 devine o lesinatura. O motoreta adevarata ajunge la 220 intr-un ritm unuitor si abia dupa aia incepe sa se domoleasca .

 

 

Ai condus-o? Am mers cu ea si tragea f bine pana-n 80-90 mph. Repet, nu se compara cu S1000XR care e un altfel de animal. Dar nici cu vreo mobra de 500cc. 

Oricum ai da-o, omul a gresit fatal. Nu avea ce sa caute acolo in conditiile alea de vizibilitate. E trist, in definitiv un om si-a pierdut viata cat se poate de tragic.

Imaginea e de cosmar, o sa-mi ramana intiparita o vreme pe retina. 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, ianachim a spus:

intr o tara civilizata si MAROCANUL’ cu auto ar fi luat de urechi de AUTORITATI!!!

oricum am comenta, manevra motociclistului este cea care a generat tragedita….

ma tot uit la imagini si nu imi vine sa cred ce forta si viteza a avut corpul la impactul

cu auto de l a ridicat asa de la sol.. fuck

 

 

 

Tare mi-e teama ca masina nu s-a ridicat de la impactul cu mobra, ci s-a ridicat cand a trecut peste nefericitul motociclist. Din pacate.

Ai vazut cum a ajuns sa arate bietul om?

 

Am vazut niste filme de la ADAC in care se prezenta ce este mai grav:  sa lovesti cu masina o saltea cazuta pe asfalt sau o masina de spalat cazuta pe asfalt. Nu iti vine sa crezi cum arunca salteaua masina in sus cand se face ghem sub masina.

 

Intr-o tara civilizata nu vedem curse pe strada, nu vedem mobre/masini cu burlane in loc de tobe, nu vedem carute/tractoare/pietoni pe marginea drumului, noroi scos pe sosea de masini agricole, si lista poate continua.

 

Si tocmai pentru ca in Romania stim cum sunt drumurile, nu te aventurezi in prostii de genul asta cu ''cine o are mai mare''.

 

Pe motocicleta nu iti permiti luxul de avea un moment de nebunie, in care sa actionezi fara discernamant. Uneori ai noroc si scapi, alteori nu.

 

Si din pacate unii cand fac cate o nefacuta si scapa au impresia ca au ''skill'' sau ca i-a ajutat moba puternica, cu frane si amortizoare profi.   Nu, ei au scapat pentru ca au avut noroc.

 

Am vazut ca a mai aparut un filmulet in care ''colegii'' spun ca vezi doamne era o pata de ulei pe care a alunecat 🤦‍♂️. Pe bune!? Exista impresia ca daca spui ca a gresit este mai rau decat sa il injuri de mama. Aceeasi placa la toate accidentele cu moto.

 

De ce incearca toti sa gaseasca alt vinovat decat motociclistul? Stia cum sunt strazile, stia care sunt pericolele, si totusi a ignorat toate aceste lucruri. Poate doar o data, poate asta a fost prima oara, dar iata ca a fost suficient.

 

Daca vrem ca cineva sa invete ceva din nenorocirile altora, atunci asa zisii prieteni ai celor care mor dintr-o prostie sa spuna ''A gresit, nu faceti ca el''.

 

@goe 75 sa fortezi o depasire pe linia continua unde se aduna cel putin tot nisipul si pietrisul de pe carosabil, inseamna sa o cauti cu lumanarea.

Dar sa presupunem ca avea o mobra capabila, si ii reusea manevra. La ce i-ar fi folosit? Care era utilitatea unei astfel de manevre cand ai iesit la plimbare cu mobra?

 

Din pacate sunt inca destui care nu au maturitatea sa faca diferenta intre filme si realitate. Asa ca indifernet de ce spunem noi pe aici, de ce mobre vor zburda pe sosele patriei, astfel de accidente vor continua sa existe.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
Acum 9 minute, Silver Arrow a spus:

Tare mi-e teama ca masina nu s-a ridicat de la impactul cu mobra, ci s-a ridicat cand a trecut peste nefericitul motociclist. Din pacate.

Ai vazut cum a ajuns sa arate bietul om?

 

Am vazut niste filme de la ADAC in care se prezenta ce este mai grav:  sa lovesti cu masina o saltea cazuta pe asfalt sau o masina de spalat cazuta pe asfalt. Nu iti vine sa crezi cum arunca salteaua masina in sus cand se face ghem sub masina.

 

Intr-o tara civilizata nu vedem curse pe strada, nu vedem mobre/masini cu burlane in loc de tobe, nu vedem carute/tractoare/pietoni pe marginea drumului, noroi scos pe sosea de masini agricole, si lista poate continua.

 

Si tocmai pentru ca in Romania stim cum sunt drumurile, nu te aventurezi in prostii de genul asta cu ''cine o are mai mare''.

 

Pe motocicleta nu iti permiti luxul de avea un moment de nebunie, in care sa actionezi fara discernamant. Uneori ai noroc si scapi, alteori nu.

 

Si din pacate unii cand fac cate o nefacuta si scapa au impresia ca au ''skill'' sau ca i-a ajutat moba puternica, cu frane si amortizoare profi.   Nu, ei au scapat pentru ca au avut noroc.

 

Am vazut ca a mai aparut un filmulet in care ''colegii'' spun ca vezi doamne era o pata de ulei pe care a alunecat 🤦‍♂️. Pe bune!? Exista impresia ca daca spui ca a gresit este mai rau decat sa il injuri de mama. Aceeasi placa la toate accidentele cu moto.

 

De ce incearca toti sa gaseasca alt vinovat decat motociclistul? Stia cum sunt strazile, stia care sunt pericolele, si totusi a ignorat toate aceste lucruri. Poate doar o data, poate asta a fost prima oara, dar iata ca a fost suficient.

 

Daca vrem ca cineva sa invete ceva din nenorocirile altora, atunci asa zisii prieteni ai celor care mor dintr-o prostie sa spuna ''A gresit, nu faceti ca el''.

 

@goe 75 sa fortezi o depasire pe linia continua unde se aduna cel putin tot nisipul si pietrisul de pe carosabil, inseamna sa o cauti cu lumanarea.

Dar sa presupunem ca avea o mobra capabila, si ii reusea manevra. La ce i-ar fi folosit? Care era utilitatea unei astfel de manevre cand ai iesit la plimbare cu mobra?

 

Din pacate sunt inca destui care nu au maturitatea sa faca diferenta intre filme si realitate. Asa ca indifernet de ce spunem noi pe aici, de ce mobre vor zburda pe sosele patriei, astfel de accidente vor continua sa existe.

masina de pe contrasens s a ridicat la impactul cu CORPUL MOTOCICLISTULUI!!!

 

 

referitor la UTILITATEA MANEVREI…

TOTI CARE MERGEM PE 2ROTI am avut momentul nostru de PROSTIE’

 

unii au avut noroc … unii nu😔

Edited by ianachim
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...