Jump to content

Accident mortal - Ploiesti 06.03.2022


RedRat
 Share

Recommended Posts

intrebare pentru dezbatere subiect : daca era semnalizat (orice : parapeti, depasirea interzisa, trecere de pietoni etc) se mai intampla accidentul ? pentru ca parerea mea personala este ca orice ar fi fost (semnalizare din satelit cu lumini, stroboscoape, etc) tot acolo s-ar fi ajuns, in mare parte. Asta cu "nu te asteptai sa fie acolo un parapet" personal cred ca este pueril... Putea sa fie un caine, nu trebuia sa fie neaparat un parapet. Un pieton beat/tampit , o pasare etc. Pe alea cum le semnalizezi ?!  Aaa, si sa nu uitam, viteza legala sigur era semnalizata, asta tot legat de informatii pentru soferi in general...  Pe unul care nu-l intereseaza , nu-l intereseaza si gata, poti sa ii pui ce semnalizari vrei tu. El "isi asuma"

 

cu parere sincera de rau, pentru ca nimeni nu ar trebui sa aibe asa o soarta, indiferent cine ar fi : RIP

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Foarte multe elemente care au contribuit la rezultatul fatal. 

Toti suntem idioti la un moment dat asa ca, sa analizam noi critic, la rece, din spatele tastaturii, mi se pare de cacao. 

Cel mult putem, cel putin unii dintre noi, sa invatam cate ceva din tragedia asta.

Aici e filmul ceva mai complet. Cu adevarat horror. Un mic reminder la cat de fragili suntem pe motoare. 

https://ziare.com/accident-motocicleta-prahova/accident-motocicleta-ploiesti-camera-casca-spitalul-judetean-1744642

 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Mai traumatizata e femeia de la volan. 

 

Din pacate si daca erau iluminate complet separatoarele alea tot ar fi intrat in ele pentru ca <= viteza + distanta mica fata de masina din fata

 

Dumnezeu sa-l odihneasca.

Edited by SenorPink
Link to comment
Share on other sites

Suntem o adunatura absolut aparte. Ma refer la ceea ce numesc unii poporul roman.

Intorc soferii masinile peste linia continua ca doar sunt daci liberi. Rezulta accidente nasoale.

Iata un exemplu pe care toata lumea il poate admira pe google maps, fix in zona cu accidentul:
 

PLOIESTI.thumb.jpg.3de473e56ec5dee1f59ef557d2b1681c.jpg

Confirm google maps imaginea este din mai 2022.

 

Cine are in grija drumul decide sa puna niste separatoare, din plastic (costa mai putin decat cele de beton si se pun mai repede), ca sa blocheze libertatea dacilor.

Acuma se revolta alti daci liberi ca iata de la acele separatoare li s-a luat libertatea de a circula ca bezmetecii pe linia continua.

 

Rog inca o data pe toti cei care s-au inflamat ca nu a fost semnalizata corect montarea separatoarelor sa ne spuna cum se face corect semnalizarea, altfel decat prin existenta acestui semn:

 

image.thumb.png.f479c1ba2316fe05286f99dde1d02d7b.png

 

Acest semn trebuia sa existe si in filmare nu apare si pentru asta unii or sa dea cu subsemnatul (probabil vor spune ca a fost montat dar l-a furat cineva, adica altcineva este de vina, nu-i asa?)

 

Nu este o groapa in asflat asa cum a fost in cazul Gigina, adica pe unde circula normal un autovehicul.

Vorbim de un separator pus pe linia dubla continua pe unde nu ai ce cauat cu mobra/masina.

 

De fapt multi de pe aici cauta o confirmare ca nici eu nu gresesc cand circula precum nefericitul motociclist.

 

@chv Cum naiba de ceilalti motociclisti care apar in filmare nu ai intrat in separatoarele ''nesemnalizate''. Ei aveau semnal de la AWACS (ca vedem ca esti pus pe mistocareala) ? Au avut noroc? Sau stai asa:  poate circulau pe unde trebuie si cum trebuie?

 

Cu siguranta o sa inceapa acuma o perioada neagra si pentru cei care au decis montarea si a celor care au montat separtoarele: or sa ia la verificat procuratura toate documentele de la compania nationala de drumuri (daca o fi a lor drumul), dupa care firma montatoare o sa fie puricata.

 

Pentru o bravada inutila, o baiateala care nu isi avea locul la un om de 32 de ani, multi oameni apropiati lui vor suferi, o soferita nevinovata o sa ramana cu sechele psihice, si o gramada de oameni or sa isi piarda vremea pe la procuratura.

 

Si inca o chestie pentru cei suparati pe lipsa semnului: nu cumva era nevoie sa fie multe semne si marcaje care sa ii spuna motociclistuluica se afla in localitate? Ca uite omul poate nu a stiut si de aceea nu circula cu 50 km/h (sau cat o fi limita pe acolo). Ia spune @chv  ce semnalizare ii lipsea?

 

Si de dragul discutiei  sa presupunem ca omul nu stia de existenta separatoarelor, dar cu siguranta stia de existenta zonei cu probleme unde se intoarce ca pe camp peste linia continua.  Cand stii de existenta acestei zone tu ii dai blana?  Stai, am uitat ca motociclistii ''isi asuma'' ........

Link to comment
Share on other sites

Noapte/faruri din sens opus/distanta mica fata de autovehicul din fata/dorinta de a brava/viteza

Una din ele daca lipsea, poate era alt rezultat.

R.I.P.

Link to comment
Share on other sites

selectie naturala!

nu l-a pus nimeni sa depaseasca pe dubla continua cand mai ai si 2 benzi pe sens si in plus masini care vin pe contrasens, nimic in afara de propria prostie...

Link to comment
Share on other sites

Acum 14 ore, Speedy.K a spus:

1. Nu mai puneti linkuri de pe grupuri sau akte bisericute "da pa net", pentru oamenii normali, care nu servesc genul ala de rahaturi sunt degeaba. ori puneti linkuri spre chestii publice, ori nu mai puneti. Mare treaba a facut initiatorul, a facut un topic p forum cu date pe care nu le poate vedea mai nimeni.

2. Sa o arzi agresiv cu mobra in Romania NOAPTEA e riscant din start. Sa te iei cu toti cretinii, e deja risc imns. Sa le combini pe astea doua e de-a dreptul prostie.

3. Sa ai pretentia de la o mobra sa mearga cu 60 afara din localitati, se numeste ca ori esti incepator, ori fatalau.

4. Afara orice despartitor, narcaj, baliza, ce rahat o fi se vede de la 100 m iar daca e dupa curba sunt presemnalizate. La noi apar si dispar de pe o zi pe alta, alea temporare sunt lasate cu anii aiurea (Vezi limitarea la 80 de pe A3 cu semnalizare galbena, temporara, de dupa iesirea de Snagov care zace acolo de cand s-a facut autostrada), deci nu mai luati aparea nici CNADNR sau altora care se ocupa de celelalte categorii, ca sunt o gramada de semnalizari,marcaje sau indicatoare vai de capul lor peste tot.

 

 

Degeaba isi da acordul rutiera daca Dorel uita sa puna reflectorizantele sau becurile sau presemnalizarile. 

 extrem de clar si corect!!!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
Acum 14 ore, Silver Arrow a spus:

Am vazut ca iarasi bat cate unii campii, cum ar fi si "guru" Titi Aur. 

Acesta spune, precum altii , ca prima cauza a accidentului este lipsa semnalizarii.

Acuma sincer, la cum circula acel motociclist ce semnalizari trebuiau puse pentru a fi utile?

Daca ar fi existat un marcaj era ceva de genul :

image.thumb.png.b5b137f36a93c4a0bfec096cd9cc1aa2.png

Nu am vazut nicaieri in lume baliza optica pentru astfel de separatoare.

Daca nu ai vazut nu inseamna ca nu exista. La modul in care sunt amplasate balizele alea trebuie semnalizate luminos, sunt un obstacol pe drum, mai ales ca nu e deviere sau altceva, ci pur si simplu apar brusc in drum. Stii ca acum normele prevad iluminarea intersectiilor si a oricarui obstacol pe partea carosabila, inclusiv separatoare de sens, refugii de tramvai etc. Vezi doar cum arata nodurile de autostrazi, dar si podurile si pasajele. De asemenea ia in calcul ca instalarea separatorilor de orice fel ingusteaza drumul, daca vrei sa ii pui corect lasi acostament pe partea stanga (intre banda 2 si separator) de o jumatate de metru sau mai mult, asa cum e la autostrada si drum expres. A fost o intreaga dezbatere pe tema asta la DX12 si au schimbat normativul pentru ca spatiul in stanga era insuficient. Pe scurt, nu arunci cu separatori de sens unde si cum iti trece prin cap.

 

In plus, semnalizarea trebuie sa acopere distanta si viteza uzuala pe acel segment de drum. De la ce distanta trebuie sa semnalizezi un obstacol ca sa il poti evita in siguranta la 90 km/h? Sigur nu cu un indicator albastru pus la inceputul obstacolului, iti trebuie balize luminoase cateva zeci de metri. In cazul Ghinghina parca era mentionat 50 de metri inainte de lucrari si acolo e la viteza de oras.

 

Ala nu e un marcaj, e un indicator. Marcaj e ala desenat pe asfalt. Ce mi se mare mie aiurea e ca unii sunt invatati cu semnalizare proasta a drumului si li se pare normal, iar cand cineva arata ca e o problema e brusc luat la misto. E o problema de caracter, mon cher, ai trait prea mult in comunism incat nu iti mai dai seama de efecte.

Edited by AdrianB1
Link to comment
Share on other sites

cea mai ok explicatie’ a accidentului 

Titi Aur: Ține de miserupismul societății și al autorităților

Titi Aur a comentat, în exclusivitate pentru DC News, accidentul mortal. 

"Este un accident tipic românesc, bineînțeles coroborat de mai multe cauze, pentru că foarte rar se întâmplă un accident dintr-o singură cauză, dintr-un singur motiv. Pe de o parte e vorba acești parapeți sau ce erau pe mijlocul drumului, care nu erau presemnalizați. Suntem una din puținele țări, dacă nu cumva singura, în care anumite restricții ale drumului, diferite lucrări, îngustarea drumului, etc, este presemnalizată foarte puțin sau deloc. În primul rând e o greșeală din presemnalizarea acelor parapeți de pe mijlocul drumului.

În al doilea rând, greșeala motociclistului, care mergea cu viteză chiar mare, se pare că mai mare decât trebuie, pentru că ceilalți mergeau mai încet și el era singurul care venea foarte tare și care și-a asumat să treacă peste dunga mediană, dungă continuă, sperând că trece și încape între mașini, bineînțeles având neșansa unei nesemnalizări corecte a parapeților care l-au surprins și a ieșit nenorocirea. O cauză este nesemnalizarea drumului, iar o alta aparţine conducătorului motocicletei.“

 

restul discutiilor sunt pur …. frecangeala”

pacat de el

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 ore, mihai c a spus:
Acum 12 ore, Silver Arrow a spus:

Asa ca din punctul meu de vedere ceea ce spui tu nu este adevarat

Imi pare rau ,dar nu ai inteles;voiam sa spun ca ,spre ex. mergi in Grecia cu 90-150 si nici o grija,nici o groapa,nici un semn pus gresit,nici o emotie,nici macar amenda

Sunt  curios de unde ai aceasta informatie. La un simplu google rezulta ca Grecia conduce detasat la morti pe moto / per milion locuitori in EU, si se afla in top 5 la nr de morti, avand o populatie mica. 

https://www.hudgellsolicitors.co.uk/advice/uk-v-eu-motorcycle-accident-statistics-why-you-should-be-wary-riding-in-greece/

 

Datele sunt din 2018 dar ma gandesc ca nu s-a schimbat mult treaba.

 

Deci, daca tu nu ai mierlit-o in GR pe moto, nu inseamna ca ce spui e adevarat.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Grecii din multe pdv sunt și mai miserupiști decât noi, + că au mult mai multe vehicule pe 2 roți raportat la populație, sezon mai lung etc. 

Mercur nu mai e retrograd, a spus Neti Sandu, așa că dați blănuri orbitoare printre dungile alea albe că nu pățiți nimic! 

Edited by ENEOS
Link to comment
Share on other sites

Cinci prieteni pusi pe sotii vor sa vada daca magarul unuia dintre ei ii poate cara pe toti. Se urca unul cate unul, magarul tremura la fiecare incalecare, iar cand se urca si al cincilea se prabuseste cu toti pe o parte si le rupe picioarele. Apoi primii patru ii dau omorul celui de-al cincilea, pentru ca totul era bine pana sa se urce si el.

 

In cazul asta, "al cincilea prieten" a fost baliza. In zeci de alte cazuri pe sezon, al cincilea prieten e ba conservarul care nu s-a asigurat cu radar la bord ca nu vine niciun motociclist tru cu 200, ba groapa, ba cainele, ba nisipul, ba balega. Astora care ganditi asa va doresc numai bine, dar nu faceti decat sa va trageti voalul pe ochi in asteptarea propriului "al cincilea prieten".

Link to comment
Share on other sites

Acum 45 minute, ianachim a spus:

cea mai ok explicatie’ a accidentului 

Titi Aur: Ține de miserupismul societății și al autorităților

Titi Aur a comentat, în exclusivitate pentru DC News, accidentul mortal. 

"Este un accident tipic românesc, bineînțeles coroborat de mai multe cauze, pentru că foarte rar se întâmplă un accident dintr-o singură cauză, dintr-un singur motiv. Pe de o parte e vorba acești parapeți sau ce erau pe mijlocul drumului, care nu erau presemnalizați. Suntem una din puținele țări, dacă nu cumva singura, în care anumite restricții ale drumului, diferite lucrări, îngustarea drumului, etc, este presemnalizată foarte puțin sau deloc. În primul rând e o greșeală din presemnalizarea acelor parapeți de pe mijlocul drumului.

În al doilea rând, greșeala motociclistului, care mergea cu viteză chiar mare, se pare că mai mare decât trebuie, pentru că ceilalți mergeau mai încet și el era singurul care venea foarte tare și care și-a asumat să treacă peste dunga mediană, dungă continuă, sperând că trece și încape între mașini, bineînțeles având neșansa unei nesemnalizări corecte a parapeților care l-au surprins și a ieșit nenorocirea. O cauză este nesemnalizarea drumului, iar o alta aparţine conducătorului motocicletei.“

 

restul discutiilor sunt pur …. frecangeala”

pacat de el

Comentariile ''expertului''  lui Titi Aur, pe care eu personal nu le apreciez. Este  opinia mea.

Nu ma mai pasioneaza sa il ascult de cand a batut campii la accidentul lui Huidu.

Daca va place de el, nu am nimica impotriva.

 

Va rog sa imi aratati alti parapeti presemnalizati  cu lumini sau altceva decat indicatorul pe care l-am pus. Eu nu am vazut.

 

@AdrianB1  iti multumesc pentru corectare, ai dreptate, marcajele sunt pe carosabil, ceea e am pus eu este un indicator. 🙏

 

@ianachim  esti si tu umblat prin lume. Poti sa ne spui alte indicatoare sau semanlizari ale parapetilor mediani decat indicatorul prezentat de mine?

Pe drumurile din afara localitatilor mai apare eventual un indicator de limitare a vitezei

In cazul de fata limitarea exista si era de 50 km/h pentru ca omul circula prin oras.

Daca mai exista un indicator de limitare de 30 km/h, si inca 7 panouri cu ce semne doriti voi, sa imi explicati cum puteau ele ajuta la prevenirea accidentului. Mie mi scapa.

Uitea putea fi pus acest indicator:

image.thumb.png.8afc7a12425382f7eb5fafe54a610211.png

Crezi ca brusc motociclistul iesea din transa si reducea viteza la 30-40 km/h pentru ca este o zona cu risc ridicat de accidente? Sau il ignora la fel cu au ignorat ani de zile soferii linia dubla continua?

 

Daca tot il apreciezi pe nea Titi, sa ne spuna el cum considera sa trebuie facuta semnalizarea.

 

Dupa care este frecangeala.

 

Ce o fi atata de greu sa acceptam faptul ca motociclistul a fost cel care a gresit fundamental? Doar pentru ca ''e de-al nostru'' trebuie sa facem aceste ''frecangeli'' ca sa fie altii de vina?

 

Uite cateva semnalizari existente pe DN1:

BANESTI.thumb.jpg.ff911bf00f3bd6f6e2652d532d1903a6.jpg

La iesire din Banesti spre Ploiesti

 

Si unul la iesirea din Nistoresti spre Ploiesti

Nistoresti.thumb.jpg.0b313babcb738aeba64029b170fbe503.jpg

 

Ei, sa sesizam Militia ca nu sunt facute cum trebuie? Sau poate nea Titi, ca deh este expert.

 

Au pus astia in disperare cate 3-4 panouri de semnalizare , si tot se suie soferii pe parapeti.

 

Si inca o poza din Sibiu

SIBIU.thumb.jpg.b62a24a9d57640fa63444d199cf57238.jpg

Ce sa vezi, nici macar in orasul prezidential  nu avem alte semnalizari ......

 

Asa ca mai bine ar cauta expertul Titi miserupismul la cei care se suie pe motor sau sunt la volan.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, Mariusik85 a spus:

intrebare pentru dezbatere subiect : daca era semnalizat (orice : parapeti, depasirea interzisa, trecere de pietoni etc) se mai intampla accidentul ? pentru ca parerea mea personala este ca orice ar fi fost (semnalizare din satelit cu lumini, stroboscoape, etc) tot acolo s-ar fi ajuns, in mare parte. Asta cu "nu te asteptai sa fie acolo un parapet" personal cred ca este pueril... Putea sa fie un caine, nu trebuia sa fie neaparat un parapet. Un pieton beat/tampit , o pasare etc. Pe alea cum le semnalizezi ?!  Aaa, si sa nu uitam, viteza legala sigur era semnalizata, asta tot legat de informatii pentru soferi in general...  Pe unul care nu-l intereseaza , nu-l intereseaza si gata, poti sa ii pui ce semnalizari vrei tu. El "isi asuma"

 

cu parere sincera de rau, pentru ca nimeni nu ar trebui sa aibe asa o soarta, indiferent cine ar fi : RIP

  Applause!

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 minute, Silver Arrow a spus:

Ei, sa sesizam Militia ca nu sunt facute cum trebuie? Sau poate nea Titi, ca deh este expert.

Da. Si pe ei ii doare in basca de faptul ca semnalizarea rutiera e varza sau lipsa, dar nu o sa se schimbe altfel. 

 

Stii ca in lege spune ca indicatoarele se amplaseaza si pe stanga atunci cand e cazul. De cate ori ai vazut indicatoare pe stanga? Pe un drum cu mai mult de o banda ar trebui sa fie obligatoriu, pentru ca un indicator pe dreapta drumului poate fi mascat de un camion pe banda 1, dar extrem de rar gasesti indicatoare pe stanga chiar si pe bulevarde cu 3 benzi pe sens, chiar si in cazul in care sunt de pilda presemnalizari pentru banda suplimentara creata in stanga (gen banda a 4-a) pentru viraj obligatoriu la stanga. 

 

Nu zice nimeni ca motociclistul era ingeras, dar nici nu poti sa spui ca acel obstacol era vizibil si corect semnalizat astfel incat sa il poti vedea noaptea mergand in siguranta cu 90 km/h. Nu la 200km/h, ci la 90 km/h, noaptea, eventual pe ploaia cand vizibilitatea e cea mai proasta. Hai spune ca e vizibil si ca drumul e sigur.

Link to comment
Share on other sites

Si tot o dam cu indicatoare, cu semnalizari, cu balize. 

Pana la astea, eu zic iar: daca am merge tinand cont ca traim in RO, si ca la noi drumurile sunt cum sunt, soferii si mai si, am elimina mult din riscuri. Deci hai sa nu ne mai luam la intrecere cu masinile, sa trecem peste dubla continua, cand nu vedem ce vine din fata clar. 

 

Imi raspunsese mai sus un coleg ca o ard a lupul moralist. In nici un caz. NU s sfant, nu merg legal 100%. Aici e vorba despre altceva, despre a merge cu capul pe umeri, tinand cont de conditiile de la noi. De a nu face pe viteazul cand nu e cazul. De a iti pastra niste marje de eroare. Atat....

cine a avut de inteles a inteles, cine nu, o sa mi spuna ca tin morala.

over and out.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Asfaltul era uscat, nici urma de ploaie.

 

Si niciun drum nu este sigur, sigur ti-l faci tu, rulind adecvat, fiind atent, lasind deoparte nebuniile si miserupismul.

 

Daca in legislatia rutiera sint niste regul si le respecti cit mai mult cu putinta, ai sanse 99,999% sa ajungi teafar la destinatie, asta daca in acel 0,01% nu iti cade din cer un bolovan direct in cap sau nu iti apare unul in fata la 1 metru, "asta de unde a aparut".

 

Repet cele 2 greseli fuuuundamentale facute de fratele tau de hobby:

 

Mers (nu zic depasire) pe dubla continua (oricum se vede clar intentia de a depasi pe contrasens, masina).

 

Viteza muuuult mai mare peste limita de condus in localitate.

 

Restul nu mai conteaza, putea sa fie orice acolo cum a mai spus si un coleg, un ciine, un betiv, o creanga cazuta din pom, etc, adica KARMA.

 

Daca nu era zmeu si mergea cum mergeau si ceilalti motociclisti, era viu acum.

 

Zmeu(i), asa cum sint si baietii de Dr Taberei care ii dau noaptea pe la 1-2 cu 150-200 pe distanta dintre 2 statii RATB.

 

Eu va aud in fiecare seara si ma rog pentru voi sa reveniti la normalitate, dar...

 

Tic-tac, tic-tac...............

Edited by DjLeco
Link to comment
Share on other sites

Să se pună niște bidoane din alea și în drumul taberei zic... 

Link to comment
Share on other sites

@AdrianB1 Daca mergea in siguranta, adica  cu 50 km/h (cat era legal), si daca nu circula calare pe linia continua, ci in spatele masinii la o distanta rezonabila, poate altul era deznodamantul.

Doar ca el era concentrat sa ii arate aluia cu BMW-ul unde creste piperul.

Orice semn de circulatie, marcaj etc ar fi fost inutil. El nu vedea nimica in afara tunelului lui vizual.

Poate doar prezenta unor militieni la capatul liniei de autobuz poate ca il salva .

Dar nu poti pune cate un militian in fiecare loc unde ii apuca damblaua pe cate unii.

 

Cati dintre noi privim panourile indicatoare de pe stanga? Si asa cum spui eu nu am vazut panouri indicatoare puse pe stanga, eventual mai apar pe scuarurile dintre sensurile de mers.

 

Era normal ca primul bidon sa aiba acel indicator aratat de mine si care exista la inceputul fiecarei zone cu separatoare, nu ca sa vezi bidonul ci ca sa nu ajungi pe contrasens.  In cazul de fata poate intelegea omul ca este ceva pe drum. Sunt convins ca un procuror va intreba de ce nu a existat.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Depinde a cui firmă a pus bidoanele. 

Edited by ENEOS
Link to comment
Share on other sites

Acum 13 minute, ENEOS a spus:

Să se pună niște bidoane din alea și în drumul taberei zic... 

 

"Riderii de noapte" ar face slalom printre ele, ca si aici, unde nenea zmeul, a avut un dram de noroc.

A doua oara, nu se stie...

Tic-tac, tic-tac.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 minute, ENEOS a spus:

Depinde a cui firmă a pus bidoanele. 

Pai iti dai seama ca firma care trebuie.

Daca in procesul verbal scrie ca la data predarii lucrarii a existat, asta este. Niste persoane neidentificate l-au furat.

Dar se verifica tot: nota de fundamentare, proiectul facut de o forma autorizata, daca s-au respectat normativele in vigoare,etc .... e cale lunga. O sa dureze luni sau ani de zile toata treaba asta pana se va inchide dosarul, cu unic vinovat motociclistul.

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 ore, Silver Arrow a spus:

Ia spune @chv  ce semnalizare ii lipsea?

 

 

îți închipui cumva ca sunt la vreun interogatoriu?

ești atât de fermecat de raționamente și logica ta că nu are rost să argumentez.

și totuși, exact cum ziceam de la bun început: superspecialiști în legislație, moraliști, fără păcate etc ...

această foto e tot din regulament și parcă marcajele alea rutiere atrag atenția la ceva...., vorbesc de cele până la semn!

și chiar dacă în legislație nu există un semn dedicat, special, pentru a atrgae atenția că urmează separatoare, uite că, poate, marcajele ar trebui să arate așa.

 

image.thumb.png.d6fc9ae35fcc3c6ad3129580f667e329.png

că ție ți se pare normal să fie amplasate tot felul de chestii pe linia mediană a drumului pe principiul că oricum nu ai ce căuta acolo, nu văd ce aș mai comenta. bucură-te de semnalizările excepționale de pe drumuri...

nu încerc să scuz pe nimeni, dar cauzele accidentelor, mă repet că poate pricepi, sunt în marea majoritate a cazurilor un complex de fenomene...ca și cazul de față.

doar mințile simple nu pricep și dau verdicte de necontrazis.

și până la urmă, dacă cel care a decis montarea separatoarelor (nu contează că pentru dacii liberi sau mai puțini liberi), ar fi și semnalizat, să zicem redundant, chiar dacă legea nu obligă sau nicăieri nu scrie sau nu e reglementat mot-a-mot, crezi că era greșit? sau era o chestie de „empatie” pentru participanții la trafic așa încât oricărui căscat să i se atragă atenția că urmează „ceva” ?

Link to comment
Share on other sites

Io am plecat de-aici ca iar au aparut maicutele neprihanite ale forumului si incepatorii cu permis de sase luni sa ne explice ce si cum se merge cu 50 in localitati si sa ne puna filme educative de pe net, ca din experienta... abia au doua poze in Victoriei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...