Jump to content

Accident mortal - Ploiesti 06.03.2022


RedRat
 Share

Recommended Posts

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Saracul a avut acel moment de slabiciune, s-a lasat dus de val si a platit cu viata.

Toti am avut sau avem momente in care, mai tarziu, analizandu-le la rece, am realizat cat de idioti am fost.

Diferenta dintre noi si baiatul asta a tinut, poate de multe ori, de simplu noroc si nimic mai mult.  

 

 

 

 

 

 

Acum 8 minute, ionutpm a spus:

Era mobra noua, luata cu putin timp inainte, poate voia sa vada ce poate. Nici eu nu ma asteptam la o varsta mai mare de 25 de ani. RIP... :( 

https://www.buzoienii.ro/accidentul-mortal-de-motocicleta-a-fost-filmat/

 

 

 

Chiar nu voiam sa vad imaginea aia, cu el imprastiat in bucati, se pare, pe sub masina. 

Link to comment
Share on other sites

Guest _Raul_
Acum 22 minute, ionutpm a spus:

Era mobra noua, luata cu putin timp inainte, poate voia sa vada ce poate. Nici eu nu ma asteptam la o varsta mai mare de 25 de ani. RIP... :( 

https://www.buzoienii.ro/accidentul-mortal-de-motocicleta-a-fost-filmat/

 

F900-le nu poate nimic. E o lesinatura pentru corporatisti, indiferent de designul in care au impachetat motorul ala.

 

Sa ii dai in Romania, noaptea, in stilul respectiv...

Una e sa dai, alta e sa nu iti lasi nici o marja.

 

 

 

 

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

Acum 5 minute, _Raul_ a spus:

 

F900-le nu poate nimic. E o lesinatura pentru corporatisti, indiferent de designul in care au impachetat motorul ala.

 

 

merge de-o liniuta cu un 320d

Link to comment
Share on other sites

Guest _Raul_

Nu m-as risca cu buchetul ala de flori de plastic la manevre in care sa imi joc viata sau sanatatea, dar asta e parerea mea.

 

Acolo pare (zic eu, nu am de unde sti) o amicala sau o masurare de ... sfarsita ff prost pentru motociclist si soferita.

Si eu am facut niste gafe serioase in viata asta, insa parca nu am fortat niciodata asa mult, fara mm de eschiva.

Dar, na, de pe camera arata intotdeauna mai nasol decat de la ghidon.

 

 

 

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

Sa nu constientizezi  care sunt limitele tale si ale mobrei este o eroare grava.

Cand mobra scoate totusi peste 85CP inseamna sa ai  peste 0,25 CP/kg ceea ce este foarte mult.

Nu stiu de ce le catalogati drept lesinaturi astfel de mobre.  

 

Aceste poze dureroase ar trebui vazute de copiii care se cred zmei pe doua roti.

 

Se pare ca omul a avut un moment in care si-a pierdut complet discernamantul si a platit ....

Link to comment
Share on other sites

Guest _Raul_

Diferenta între noi, boșorogii mai temperati sau retarzi calculați (subsemnatul) este ca noi avem ce pierde sau lăsăm niște vieți nevinovate distruse după noi.

 

Cand ești tânăr, nu ai gânduri din astea. 

Păcat de el, păcat și de femeia aia, ca nu are nici o vina sa trebuiască sa trăiască cu trauma asta toată viata. 

 

@Silver, scriu de pe telefon și nu am spor la exprimare structurata. 

Este motor de buget pentru tfl-ei pasionați de design și flashuit pe net ca și-au luat Bmw.

Are motor anemic, cuplu anemic, frane anemice și n e mente care îl fac motor de frecat pana la periferia capitalei, în ritm de anesteziat. 

Mie nu îmi pare un Bmw in poze, dar dacă cu asta s-a băgat la manevra aia... 

 

Link to comment
Share on other sites

Da, poate este cum spui, dar la 32 de ani ar trebui sa ai simtul raspunderii.

 

Toti avem parinti, frati, surori, oameni dragi, care raman sa sufere, si uneori nici nu isi msi revin din suferinta...

 

Asa ca intotdeauna raman vieti distruse, faptul ca unii dintre tineri nu constientizeaza asta, este altceva.

 

Cat despre biata soferita.... Acest accident este un exemplu pentru toti aceia care "isi asuma". A se traduce "ii doare in cot" (ca sa pastram un limbaj decent).

Link to comment
Share on other sites

Guest _Raul_

 

Acum 5 minute, Silver Arrow a spus:

Da, poate este cum spui, dar la 32 de ani ar trebui sa ai simtul raspunderii.

Nu știu câți oameni de 32 știi tu, dar eu știu multi de 35-40 și ai fi surprins sa vezi ce existente de consum total duc. 

Nu îl știu pe omul asta, nu ii am treaba, zic doar generic. 

Nu ca as fi vreo ușa de biserica, spun doar ca nu mai am așteptări de responsabilitate de la nimeni sub 45 de ani în ultimii ani. Hai, un 35-38, dacă au copii.

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

Acum 11 ore, mihai c a spus:

adevarul e ca avem niste sosele mai aducatoare de moarte decit alte tari,si stim asta,macar unii din noi

Iar accidentele frontale si cu masina sunt de multe ori fatale,iar cu moto spre 100%

Dumnezeu sa il ierte

Aceasta este reactia tipica a romanului: altcineva este de vina.

Dragul meu, soseaua nu aduce moarte, in schimb cei care circula pe ea da.

Asa ca din punctul meu de vedere ceea ce spui tu nu este adevarat.

Cand o sa incepem sa vedem ca suntem vinovati pentru ceea ce ni se intampla, sa incepem sa ne asumam in mod real consecintele actiunilor noastre (nu porcaria din ziua de astazi cand pentru crima cu masina iei 1 an cu suspendare, si carnetul inapoi) atunci o sa incepem sa schimbam aceasta tara.

 

Daca omul acesta vroia sa vada ce poate mobra lui cea noua, avea langa el A3, asa cum este ea.

Putea sa o alerge pe acolo, sa vada cum accelereaza, cum franeaza, etc.

El in schimb , doar el stie ce a vrut sa faca acuma. Si s-a terminat prost.

 

P.S. de ce oare erau puse acele separatoare acolo? Pentru a impiedica diversi romani care ies de pe o straduta laterala sa mai taie linia dubla continua. S-ar parea ca bunul simt de a respecta niste reguli nu se poate aplica.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Silver Arrow said:

Asa ca din punctul meu de vedere ceea ce spui tu nu este adevarat

Imi pare rau ,dar nu ai inteles;voiam sa spun ca ,spre ex. mergi in Grecia cu 90-150 si nici o grija,nici o groapa,nici un semn pus gresit,nici o emotie,nici macar amenda,iar la noi poti muri si la 60-80 in orice intersectie;asta dpdv statistic si dupa experienta mea,ca daca vrei neaparat ,e posibil orice oriunde,insa doar teoretic,pt aia chiar superghinionisti...

1 hour ago, Silver Arrow said:

cand pentru crima cu masina iei 1 an cu suspendare

 

cu asta total de acord,chiar ma gindeam ca e mai rentabila crima cu un logan decit un akm,si ca pret si ca urmari,sper sa nu citeasca cine nu trebuie

Dar asta e deja politica de stat sau mondiala,noi doar "alegem" pe cei ce o fac ,criminal dar fara raspundere

Link to comment
Share on other sites

Noapte, viteza, bravada de a-l ''arde'p-ala cu masina, nu stim din ce motive s-a luat cu el. Cum la un accident este de obicei un cumul de factori, mai ales daca stia zona, poate l-au surprins si balizele care mai demult nu erau acolo. Oricum, a riscat mult prea mult. Cu masinile daca te pui la intreceri e bine sa fie mai larga situatia, mai putin aglomerat, vizibilitate buna, distanta safe intre participanti.

 

Pacat. RIP.

Link to comment
Share on other sites

Urat tare , urat urat urat accident.

Dar iar se vede tendinta: e de vina masina, motocicleta, drpciv ul, luna ca e noapte, separatoarele de plastic.

Cand se merge prost , si lumea se ia de unii altii, se primeste raspunsul sec : IMI ASUM!

Cand insa se intampla o nasoala, iar se cauta scuze.

Ar trebui sa fim in stare sa spunem clar si raspicat: Motociclistul a gresit din pacate, si din propria vina....acum se da cu RIP.

Vorbim de localitate, de dubla continua, de sfarsitul zilei -cand ai cea mai tampita lumina posibila, pana se intuneca de tot, de luat la intrecere, de moto proaspat cumparata, si de viteza muuuult prea mare. Asadar, toate aceste decizii luate de motociclist, au dus la accident. Restul sunt circumstante. Ideea e ca a patit ce a patit, fiindca nu si-a luat niste masuri de siguranta, a mers la limita, fara marja de reactie... A intrat in separatoare in plin, nici nu le-a vazut, si totusi sunt vizibile-daca te uiti totusi pe unde mergi. El probabil era concentrat la masina...

Daca citesc incepatori pe aici, aruncati un ochi pe canalul DanDanthefireman. 

Explica niste principii simple, dar critice: unul dintre ele este Line of sight: distanta libera din fata ta, in care tu vezi ce se intampla. Nu mergi cu viteza mare, daca nu vezi in fata clar. Schimbi pozitia pe drum/in banda, incetinesti, nu i dai talpa furibunda...

Aia e.

Link to comment
Share on other sites

accidentele în mare majoritate au ca și cauze un complex de factori care determină și/sau mai apoi potențează urmarea ...

așa că e riscant să fie date verdicte categorice: x e de vină, y a greșit ...

indiferent de ce manevră neinspirată a făcut, orice obstacol de pe carosabil trebuie semnalizat ! iar carosabilul include și benzile continue, discontinue, duble sau simple ... indiferent de viteză sau de linia continuă, cum poți prevedea că exită separatoare de sens, dacă nu există o semnalizare corespunzătoare..

iar în materia semnalizărilor obstacolelor din carosabil suntem în evul mediu (ca la multe altele).

ca exemplu., insulele de „calmare” a traficului dintre oradea și arad, făcute cu spirit de răspundere, cu borduri la 90 grd, au costat 7 vieți, inclusiv printre șoferi de camioane, până cineva s-a sesizat să le teșească. ca și spre cluj., și acum sunt atât de prost semnalizate, că noaptea dacă îți vine unu” de pe contrasens cu fază lungă nu ai nicio șansă să le vezi decât dacă mergi cu 30 pe oră ... sau cunoști bine drumul.

în concluzie motociclistul e de vină, că nu a captat semnalul de la avionul awacs să fi văzut kkturile de separatoare

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 29 minute, chv a spus:

 

în concluzie motociclistul e de vină, că nu a captat semnalul de la avionul awacs să fi văzut kkturile de separatoare

 

aha,deci separatoarele sunt de vina. Nu motociclistul care trage de gaz taaaaaare, pe linie continua, far avizibilitate. 

Circumstante. Vina vine in urma unei DECIZII luate de motociclist. 

Dar cum spuneam, mereu e raul ramul de vina.

Link to comment
Share on other sites

Acum 29 minute, Adrian M. a spus:

aha,deci separatoarele sunt de vina. Nu motociclistul care trage de gaz taaaaaare, pe linie continua, far avizibilitate. 

Circumstante. Vina vine in urma unei DECIZII luate de motociclist. 

Dar cum spuneam, mereu e raul ramul de vina.

nu prea postez pe aici că imediat apar supermenii motociclismului, judecătorii imparțiali care cunosc adevărul și numai adevărul, iar dreptatea e de partea lor totdeauna, sunt cei mai legali dintre campionii legalității, moraliști neîntrecuți, ei, care niciodată nu au „ars-o” ...

ca să revin, te întreb: crezi că dacă mergea cu 80, se izbea sau nu de separatorii ăia? crezi că sunt binevenite obstacole nesemnalizate, carosabilul incluzând benzile duble continue ...?

iar dacă ai fi atent la ce am scris, am început prin a spune că un incident rutier nu are, în majoritatea cazurilor, o singură cauză.

dar eu sunt în cea mai mică masură să stabilesc vinovății, îi las pe alții ...

Edited by chv
Link to comment
Share on other sites

Acum 10 ore, Silver Arrow a spus:

 

Nu stiu de ce le catalogati drept lesinaturi astfel de mobre.  

 

Sunt oameni si aici si in trafic care considera ca talentul lor depaseste cu mult posibilitatile mobrei din dotare. Sunt convins ca multi ar stramba din nas si daca ar testa un prototip de MotoGp.. 

 

Dumnezeu sa-l odihneasca... 

Link to comment
Share on other sites

intrebare pentru dezbatere subiect : daca era semnalizat (orice : parapeti, depasirea interzisa, trecere de pietoni etc) se mai intampla accidentul ? pentru ca parerea mea personala este ca orice ar fi fost (semnalizare din satelit cu lumini, stroboscoape, etc) tot acolo s-ar fi ajuns, in mare parte. Asta cu "nu te asteptai sa fie acolo un parapet" personal cred ca este pueril... Putea sa fie un caine, nu trebuia sa fie neaparat un parapet. Un pieton beat/tampit , o pasare etc. Pe alea cum le semnalizezi ?!  Aaa, si sa nu uitam, viteza legala sigur era semnalizata, asta tot legat de informatii pentru soferi in general...  Pe unul care nu-l intereseaza , nu-l intereseaza si gata, poti sa ii pui ce semnalizari vrei tu. El "isi asuma"

 

cu parere sincera de rau, pentru ca nimeni nu ar trebui sa aibe asa o soarta, indiferent cine ar fi : RIP

Link to comment
Share on other sites

Foarte multe elemente care au contribuit la rezultatul fatal. 

Toti suntem idioti la un moment dat asa ca, sa analizam noi critic, la rece, din spatele tastaturii, mi se pare de cacao. 

Cel mult putem, cel putin unii dintre noi, sa invatam cate ceva din tragedia asta.

Aici e filmul ceva mai complet. Cu adevarat horror. Un mic reminder la cat de fragili suntem pe motoare. 

https://ziare.com/accident-motocicleta-prahova/accident-motocicleta-ploiesti-camera-casca-spitalul-judetean-1744642

 

Link to comment
Share on other sites

Mai traumatizata e femeia de la volan. 

 

Din pacate si daca erau iluminate complet separatoarele alea tot ar fi intrat in ele pentru ca <= viteza + distanta mica fata de masina din fata

 

Dumnezeu sa-l odihneasca.

Edited by SenorPink
Link to comment
Share on other sites

Suntem o adunatura absolut aparte. Ma refer la ceea ce numesc unii poporul roman.

Intorc soferii masinile peste linia continua ca doar sunt daci liberi. Rezulta accidente nasoale.

Iata un exemplu pe care toata lumea il poate admira pe google maps, fix in zona cu accidentul:
 

PLOIESTI.thumb.jpg.3de473e56ec5dee1f59ef557d2b1681c.jpg

Confirm google maps imaginea este din mai 2022.

 

Cine are in grija drumul decide sa puna niste separatoare, din plastic (costa mai putin decat cele de beton si se pun mai repede), ca sa blocheze libertatea dacilor.

Acuma se revolta alti daci liberi ca iata de la acele separatoare li s-a luat libertatea de a circula ca bezmetecii pe linia continua.

 

Rog inca o data pe toti cei care s-au inflamat ca nu a fost semnalizata corect montarea separatoarelor sa ne spuna cum se face corect semnalizarea, altfel decat prin existenta acestui semn:

 

image.thumb.png.f479c1ba2316fe05286f99dde1d02d7b.png

 

Acest semn trebuia sa existe si in filmare nu apare si pentru asta unii or sa dea cu subsemnatul (probabil vor spune ca a fost montat dar l-a furat cineva, adica altcineva este de vina, nu-i asa?)

 

Nu este o groapa in asflat asa cum a fost in cazul Gigina, adica pe unde circula normal un autovehicul.

Vorbim de un separator pus pe linia dubla continua pe unde nu ai ce cauat cu mobra/masina.

 

De fapt multi de pe aici cauta o confirmare ca nici eu nu gresesc cand circula precum nefericitul motociclist.

 

@chv Cum naiba de ceilalti motociclisti care apar in filmare nu ai intrat in separatoarele ''nesemnalizate''. Ei aveau semnal de la AWACS (ca vedem ca esti pus pe mistocareala) ? Au avut noroc? Sau stai asa:  poate circulau pe unde trebuie si cum trebuie?

 

Cu siguranta o sa inceapa acuma o perioada neagra si pentru cei care au decis montarea si a celor care au montat separtoarele: or sa ia la verificat procuratura toate documentele de la compania nationala de drumuri (daca o fi a lor drumul), dupa care firma montatoare o sa fie puricata.

 

Pentru o bravada inutila, o baiateala care nu isi avea locul la un om de 32 de ani, multi oameni apropiati lui vor suferi, o soferita nevinovata o sa ramana cu sechele psihice, si o gramada de oameni or sa isi piarda vremea pe la procuratura.

 

Si inca o chestie pentru cei suparati pe lipsa semnului: nu cumva era nevoie sa fie multe semne si marcaje care sa ii spuna motociclistuluica se afla in localitate? Ca uite omul poate nu a stiut si de aceea nu circula cu 50 km/h (sau cat o fi limita pe acolo). Ia spune @chv  ce semnalizare ii lipsea?

 

Si de dragul discutiei  sa presupunem ca omul nu stia de existenta separatoarelor, dar cu siguranta stia de existenta zonei cu probleme unde se intoarce ca pe camp peste linia continua.  Cand stii de existenta acestei zone tu ii dai blana?  Stai, am uitat ca motociclistii ''isi asuma'' ........

Link to comment
Share on other sites

Noapte/faruri din sens opus/distanta mica fata de autovehicul din fata/dorinta de a brava/viteza

Una din ele daca lipsea, poate era alt rezultat.

R.I.P.

Link to comment
Share on other sites

selectie naturala!

nu l-a pus nimeni sa depaseasca pe dubla continua cand mai ai si 2 benzi pe sens si in plus masini care vin pe contrasens, nimic in afara de propria prostie...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...