Sari la conținut

11. Motul TT Assen 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 15 minute, xt600 a spus:

Nu se poate! Jarvis ia pozitie in favoarea propriului pilot... este drept, cu intarziere de cateva zile, dupa ce Fabio si Meregalli le-au batut deja obrazul oficialilor. Mai bine mai tarziu, decat niciodata... 

Din pacate, mizerii de genul asta tot vom vedea in campionat, cata vreme nu va exista un  regulament clar, care sa defineasca PRECIS tipurile de contraventii. 

In alta ordine de idei, este noaptea mintii, sa nu poti face apel la o decizie a stewarzilor, data pe genunchi, in functie de ce li se pare lor.. :rusinica:Ne mai miram de arbitrariul pedepselor??? 


da, deci asta cu apel la decizia stewarzilor e ciudata rau. Habar nu am aveam. Eu traiam cu impresia ca se iau datele, se compara puncte de franare, presiune, etc.....

n-are nici o legatura. Aia pb ca asteapta decizia mai de sus si se conformeaza. Ca oricum nu ai ce sa faci. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 194
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce poti sa faci e gargara in media si dai in ei ca in fasole. 

 

regulament interpretat dupa ureche. 

 

parca era Capirossi in comisia aia care analizeaza astfel de evimente. cum adica e la decizia stuarzilor?

 

Cate tururi a facut  Q dupa incident, mai stie careva? dc nu i-au dat LLP cand era pe pista???? ce mizerie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 49 minute, Cavaleru a spus:

 dc nu i-au dat LLP cand era pe pista???? ce mizerie

Că n-avea nici un chichirez. O mare _ue, a devenit micul circ... Și mai întreabă nea carmelita una alta cu chestionarul lui, simte că pierde audiența. :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.06.2022 la 10:19, xt600 a spus:

1. E o oportunitate de a (re)echilibra campionatul din condei, nu?. 2.Cine trage foloase din toata treaba asta? 

1.Da.2.Jupanii din motogp,

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, danypop a spus:

Bai dar chiar asa grava e treaba de o s-o țineți asa pana începe din nou motogp-ul🙈🙈A-ți ajuns ca hamiltonu🤤🤤

Hamilton? :huh: Cine-i hamilton ăsta, parcă o marcă de ceas..? 🤔

Păi ce, avem altă treabă?!? 

Numa' _ue i-am dat lu' carmelita în sondajul pwlii. 🤬

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un LL nu-l trimite cu roata sparta, ce spanac. Uite-l pe Miller, a pornit din fundul curții, a efectuat un LL și a terminat cursa la o lungime de un scuipat în spatele colegului care a plecat pușca din Pole și acolo a rămas toată cursa nederanjat nici de țânțari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e vorba de cine e penalizat sau cat de tare ii poate afecta cursa ci de penibiitatea motivului pt care a fost penalizat si a faptulul ca nu folosesc aceeasi unitate de masura

Taka scoate 2 piloti din cursa, pe Rins il si accidenteaza pe eroare grava pilotaj, a venit uitand ca tre sa franze sa ia curba si se da racing incident 

 

la Q gresete franarea si pierde fata incercand sa intre pe spatiu gol lasat de Aleix si ii da LLP in conditiile in care Aleix si-a continuat cursa si sigurul care a avut de pierdut a fost Q

https://wwos.nine.com.au/motorsport/motogp-dutch-tt-grand-prix-fabio-quartararo-double-crash/4b865642-a816-45e4-ac70-7f30ab3de880

 

alt incident al lui Taka la Mugello cu Rins, iar nema penalizare : 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, ENEOS a spus:

 

Numa' _ue i-am dat lu' carmelita în sondajul pwlii. 🤬

Kurva mare carmelita... incet dar sigur ajunge un Don King al MotoGp-ului. Pestele de la cap se impute, toate mizeriile astea se fac cu acordul expres sau tacit al sobolanului asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, damager a spus:

Si mai mare porcaiala este ca decizia nu poate fi dezbatuta niciunde. Adica, aia au decis si sunt d-zei pe decizie. O mare porcarie.

si eu care credeam da se analizeaza dataloggerele... de unde, e o decizie pur subiectiva, tipic american, sa poata sa isi bage coada pt spectacol.

True.

Dupa parerea mea insa e bine in general ca nu se poate face apel la chestii din astea totusi minore,ca altfel ajungem iarasi la exemplul negativ - F1,unde se face apel la orice instant indiferent de verdict.Si intruniri si meetinguri si sedinte and shit.Nu e ok nici asa cu atata birocratie.

E foarte bun sistemul de a pune niste fosti piloti cu grade mari gen Capirossi (Capirossi nu era in safety comission?nu mai tin minte),sau poftim Barros,Stoner,Pedrosa,Lorenzo chiar si Rossi acolo si ei sa aiba final word de spus pe sistemul "astia stiu despre ce vorbesc",dar intradevar ar trebui sa studieze nitel si telemetria inainte de a da cu bata in balta.

Si clar aici e un verdict aberant - cel mai recent argument de judecata cu 2 masuri fiind Taka - care dupa popicaria aia trebuia sa fie admonestat cumva.

De ispravile trecute ale lui Marcel (NEADMONESTATE NICIODATA !!! - fereasca sfantul sa ii dam peste mana superstarului) nu mai pomenesc ca acuma e la recuperare,we feel for his pain.

E clar o judecata rauvoitoare - se penalizeaza un pilot elegant in exprimarea pe pista si care niciodata nu a avut clinciuri si altercatii pe pista de nici un fel cu alti competitori.Deci nu e ca si cum ar exista un precedent.

 

Acum 11 ore, Cavaleru a spus:

Cate tururi a facut  Q dupa incident, mai stie careva? dc nu i-au dat LLP cand era pe pista???? ce mizerie

Good point.Probabil vor motiva ca au stat sa vada telemetria dar oricum e penibil verdictul lor.

Acum 10 ore, danypop a spus:

Dacă e s-o zicem pe aia dreapta Q trebuia descalificat când concura cu cheptu gol, echipament incomplet, deci.... 

Very true.Trebuia dat Black flag obligatoriu in acea situatie.

Acum 9 ore, xt600 a spus:

Kurva mare carmelita... incet dar sigur ajunge un Don King al MotoGp-ului. Pestele de la cap se impute, toate mizeriile astea se fac cu acordul expres sau tacit al sobolanului asta. 

:agree:

E o masura fatisa pt a-i taia lui Q avansul pe fondul lipsei concurentei reale la campionat.Motivul e simplu :

- Pecco e inconstant,Aleix se vede clar ca nu ii va putea pune dificultati reale,Zarco.... - nu exista contracandidati reali oricat i-am umfla noi.

- Superstarurile de altadata...Rossi mai apare din cand in cand cu sepcuta in cap si la tricou giallo da noroc cu Pecco&Morbi&Co,Stoner e in vacanta la Atena,Lorenzo s-a bagat la comentariu de la fata locului....MM'lu cu mana in ghips bea Estrella Galicia 0.0 si se uita de pe canapea la curse

- Q defileaza "ucide competitia",ca sa citez o fraza consacrata.Pe de alta parte,Q e un baiat finut si haios insa nu prea are carisma nici cat MM'lu .de Rossi nu mai pomenesc.

- Cursele au devenit foarte tactice in principal datorita gumelor.

- Sunt convins ca audienta e pe jos - si cea de la tv si cea de pe circuite - nu stiu daca a fost cineva atent dar la Mugello au fost 60k spectatori - la jumate fata de vremurile cand Rossi era prezent.

 

Carmelo e obisnuit (Rossi l-a obisnuit prost in acesti 20 de ani) cu big crowds big ratings and big bucks.

Dupa retragerea legendei e clar ca avem parte de o contractie a interesului pt gp.Si inca mare,mult mai mare decat ce sperau ei.Si pe deasupra intervine si problema cu MM'lu,care avea si asta ceva fani si acum...probabil se uita si ei plictisiti ca si el de pe canapea.

Lumea nu mai consuma,banii nu mai vin.Q e plictisitor.Restul nu exista.Cei cativa piloti care au putina carisma (hai sa spunem...Miller?JM?putin si Aleix?) nu au performantele necesare care sa ii recomande drept underdogs si sa poata fi transformati in niste eroi?nu stiu cum sa le zic...cineva care sa captiveze atentia publicului.

 

Prin urmare Carmelo incearca sa "falsifice" campionatul,sa creeze artificial ocazii pt ceilalti de a-i pune dificultati lui Q.E jenibil.Si nu ii va reusi - Q e un pilot prea inteligent ca sa nu-si dea seama de asta,si Jarvis la fel si nu cred ca vor mai da ocazii sa fie admonestati.

Iar Carmelo ar fi bine sa se obisnuiasca cu scaderea audientei ca "un" Rossi apare odata la 50 de ani probabil.A fost frumos dar a trecut si sanse de inca un asemenea pilot...si de un nivel al competitiei si al pilotilor cum a fost in perioada 2007(Stoner da?) - 2017 (ultimul an cu lupta reala la campionat) nu stiu daca mai prindem.Carmelo nici atat :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

True.

Dupa parerea mea insa e bine in general ca nu se poate face apel la chestii din astea totusi minore,ca altfel ajungem iarasi la exemplul negativ - F1,unde se face apel la orice instant indiferent de verdict.Si intruniri si meetinguri si sedinte and shit.Nu e ok nici asa cu atata birocratie.

E foarte bun sistemul de a pune niste fosti piloti cu grade mari gen Capirossi (Capirossi nu era in safety comission?nu mai tin minte),sau poftim Barros,Stoner,Pedrosa,Lorenzo chiar si Rossi acolo si ei sa aiba final word de spus pe sistemul "astia stiu despre ce vorbesc",dar intradevar ar trebui sa studieze nitel si telemetria inainte de a da cu bata in balta.

Si clar aici e un verdict aberant - cel mai recent argument de judecata cu 2 masuri fiind Taka - care dupa popicaria aia trebuia sa fie admonestat cumva.

De ispravile trecute ale lui Marcel (NEADMONESTATE NICIODATA !!! - fereasca sfantul sa ii dam peste mana superstarului) nu mai pomenesc ca acuma e la recuperare,we feel for his pain.

E clar o judecata rauvoitoare - se penalizeaza un pilot elegant in exprimarea pe pista si care niciodata nu a avut clinciuri si altercatii pe pista de nici un fel cu alti competitori.Deci nu e ca si cum ar exista un precedent.

 

Good point.Probabil vor motiva ca au stat sa vada telemetria dar oricum e penibil verdictul lor.

Very true.Trebuia dat Black flag obligatoriu in acea situatie.

:agree:

E o masura fatisa pt a-i taia lui Q avansul pe fondul lipsei concurentei reale la campionat.Motivul e simplu :

- Pecco e inconstant,Aleix se vede clar ca nu ii va putea pune dificultati reale,Zarco.... - nu exista contracandidati reali oricat i-am umfla noi.

- Superstarurile de altadata...Rossi mai apare din cand in cand cu sepcuta in cap si la tricou giallo da noroc cu Pecco&Morbi&Co,Stoner e in vacanta la Atena,Lorenzo s-a bagat la comentariu de la fata locului....MM'lu cu mana in ghips bea Estrella Galicia 0.0 si se uita de pe canapea la curse

- Q defileaza "ucide competitia",ca sa citez o fraza consacrata.Pe de alta parte,Q e un baiat finut si haios insa nu prea are carisma nici cat MM'lu .de Rossi nu mai pomenesc.

- Cursele au devenit foarte tactice in principal datorita gumelor.

- Sunt convins ca audienta e pe jos - si cea de la tv si cea de pe circuite - nu stiu daca a fost cineva atent dar la Mugello au fost 60k spectatori - la jumate fata de vremurile cand Rossi era prezent.

 

Carmelo e obisnuit (Rossi l-a obisnuit prost in acesti 20 de ani) cu big crowds big ratings and big bucks.

Dupa retragerea legendei e clar ca avem parte de o contractie a interesului pt gp.Si inca mare,mult mai mare decat ce sperau ei.Si pe deasupra intervine si problema cu MM'lu,care avea si asta ceva fani si acum...probabil se uita si ei plictisiti ca si el de pe canapea.

Lumea nu mai consuma,banii nu mai vin.Q e plictisitor.Restul nu exista.Cei cativa piloti care au putina carisma (hai sa spunem...Miller?JM?putin si Aleix?) nu au performantele necesare care sa ii recomande drept underdogs si sa poata fi transformati in niste eroi?nu stiu cum sa le zic...cineva care sa captiveze atentia publicului.

 

Prin urmare Carmelo incearca sa "falsifice" campionatul,sa creeze artificial ocazii pt ceilalti de a-i pune dificultati lui Q.E jenibil.Si nu ii va reusi - Q e un pilot prea inteligent ca sa nu-si dea seama de asta,si Jarvis la fel si nu cred ca vor mai da ocazii sa fie admonestati.

Iar Carmelo ar fi bine sa se obisnuiasca cu scaderea audientei ca "un" Rossi apare odata la 50 de ani probabil.A fost frumos dar a trecut si sanse de inca un asemenea pilot...si de un nivel al competitiei si al pilotilor cum a fost in perioada 2007(Stoner da?) - 2017 (ultimul an cu lupta reala la campionat) nu stiu daca mai prindem.Carmelo nici atat :P

Anul asta recordul de audienta a fost la Le Mans, aprox 130k de spectatori.

 

dar, cum zicea cineva, motogp e o afacere intre italieni si spanioli.:). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar că afacerea pierde mușterii, de aici și sondajul lui carmelita, dar cu cioace d'astea o să rămână doar cu privitorii de la erdeesh dacă le face big discount la drepturile tv... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

 

Dupa parerea mea insa e bine in general ca nu se poate face apel la chestii din astea totusi minore,ca altfel ajungem iarasi la exemplul negativ - F1,unde se face apel la orice instant indiferent de verdict..

 

E foarte bun sistemul de a pune niste fosti piloti cu grade mari gen Capirossi (Capirossi nu era in safety comission?

 

Very true.Trebuia dat Black flag obligatoriu in acea situatie.

 

Prin urmare Carmelo incearca sa "falsifice" campionatul,sa creeze artificial ocazii pt ceilalti de a-i pune dificultati lui Q.E jenibil.

Nu, nu este bine. Este favorizat arbitrariul. Iar cazul de fata nu este unul minor. Omului asta i se foote campionatul la masa verde. Cazurile minore nici nu ar trebui investigate/penalizate. 

 

Da, este foarte bun, atata vreme cat au libertatea de a-si face treaba  obiectiv. Nu este cazul in MotoGp, unde tonul il da Carmelita. Deciziile date in mai multe asemenea spete, din ultimii ani, nu denota ca oamenii astia pot analiza obiectiv lucrurile. 

 

Cand s-a intamplat incidentul ala, au fost discutii intense aici. Am scos regulamentul si am aratat ca desi acesta stipuleaza ca pilotul trebuie sa intre pe circuit, cu echipamentul complet si corect ajustat, NU EXISTA nici o pedeapsa explicit formulata, pentru incalcarea acelei prevederi. Nu exista prevederea ca pentru umblat pe pista cu pieptul gol, se de BLACK FLAG!!! BLACK FLAG, in situatia data, este mai degraba o cutuma, o practica incetatenita si nu o pedeapsa prevazuta expres de regulament.  Articolele pe baza carora, comisia si-a argumentat penalizarea, NU AU NICI O TREABA cu speta in cauza. Daca Q voia sa le faca necazuri si se adresa in justitie, un avocat debutant ii castiga procesul, pe baza acelui regulament.  

 

Carmelo nu "falsifica" campionatul de sezonul asta, ci de ani buni. In 2015, Rossi a pierdut sansa de a lupta pentru titlu, in urma unor decizii la masa vrede, decizii cusute cu ata alba. Apoi felul in care a acceptat mai mult sau mai putin tacit gainariile, pardon, "interpretarile" de regulament facute de eminenta cenusie de la Ducati, golaniile dintre bibendumi, si anumite echipe, etc, etc. Sa nu imi spuna cineva ca Carmelita nu stia despre lucrurile astea. Ar fi absurd sa nu stie ce se petrece in ograda proprie. Totul se face sub obladuirea lui. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba e că  d o b i t o c u l  pare să fi intrat în panică văzând cum scade audiența. Rossi nu mai e, dințosu joacă table doar cu mâna stângă, nu mai e nici un vector puternic de imagine pe pistă și carmelita belita o dă din fanta în cola, face tot felul de șușanele. Să mor, parcă văd campionatele naționale de automobilism transpuse pe 2 roți și la nivel mondial. 🤬

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt titlul 2021 în marele circ a fost de 🤡, de ce să nu fie la fel și la motogp, să decidă păpușarii iar ăia să-și riște viețile și integritatea fizică doar de sanchi? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil că habar n-ai cum e să dai tot ce poți pt ceva, chiar dacă e un titlu mondial, și apoi să vină unul și să-ți anuleze strădania din condei pt că n-ai șapcă! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, danypop a spus:

Hai bre sensibiluleee, ca dacă, câștigă ăla campionatul la jumătate sezonul nu e bine nici asa. O ușoară cosmetizare pe ici pe colo în folosul spectacolului e ok-ish

Politics si influentarea rezultatului unui campionat de catre alti factori decat performantele pilotilor/echipelor/motoarelor nu e ok deloc.

Q castiga la jumatatea sezonului pt ca e mai bun decat restul si stie sa cante la Yamaha mult mai bine decat restul.

 

Carmelo ar trebui sa umble la gume daca vrea spectacol,ca au ajuns si astia in gp sa faca management de gume in 70% din cursa.

2 tururi tare la inceput si 4-5 la sfarsit (care le mai are neuzate) merg tare,in rest merg 2s sub pace.Michelin shit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, ENEOS a spus:

Probabil că habar n-ai cum e să dai tot ce poți pt ceva, chiar dacă e un titlu mondial, și apoi să vină unul și să-ți anuleze strădania din condei pt că n-ai șapcă! 

Exagerați, muuuuult de tot. Am zis primul aici ca e o porcărie acea penalizare și îmi mențin părerea, însă nu cred ca e sfârșitul lumii. Cred ca Miller a făcut mult mai puțin și a luat 2 curse la rand LL, și a făcut-o în fp-uri din câte știu deci infinit mai puțin important decât în cursă, deci cred ca putem "plânge" o viata întreaga dacă o luam asa, ca am avea pentru ce...

La fel cu "dai tot și ți se anulează strădania" e o mega exagerare, referitor la pedeapsa cu LL. Am văzut de foarte multe ori la toate clasele ca un LL poate fi surmontat in cursa. Evident asta nu înseamnă că trebuie să dăm aiurea LL-uri. 

Ahaha, sa nu uit

Pe MM l-ați "crucificat" uneori pentru mai puțin de atât și ați cerut pedepse drastice pentru el chiar excluderea din curse🤣🤣🤣🤣

Editat de danypop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și n-a primit nici măcar un LL!

Ieea e, dpmdv, că nu așa se acționează pt a echilibra un campionat, iar sancțiunile trebuiesc cântărite cu aceeași măsură pt toată lumea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, ENEOS a spus:

Și n-a primit nici măcar un LL!

Ieea e, dpmdv, că nu așa se acționează pt a echilibra un campionat, iar sancțiunile trebuiesc cântărite cu aceeași măsură pt toată lumea. 

A primit destule, chiar vreo 2 într-o cursa. 

Cu siguranță nu asa se echilibrează un campionat și e o mizerie sa încerci să-i pui piedici unui pilot foarte rapid doar ca să-l ajungă ceilalți. 

Însă repet, nu e o tragedie! Ai fost cazuri "mai grave" 

Noi sa fim sănătoși (ca vine buba maimuței🤤🤤

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Francesco Bagnaia has been involved in a car accident and has failed a breathalyser test testing positive for alcohol in his blood (0.87).

Aside from the accident, he is fine physically."

 

Era pe Ibiza desigur.

La 5 dimineața.

Cat de necaracteristic ordonatului de Bagnaia.

Deh,Ibiza te împinge la prostii. :)

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to 11. Motul TT Assen 2022

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...