Sari la conținut

Bicicleta pentru oameni mari


Postări Recomandate

Salutare,

 

Vreau sa fac un cadou unei persoane masculine ce are o inaltime de 1.80 si 100-110 kg si m-am gandit la o bicicleta. Nu are nicio legatura cu ideea de slabit, pentru asta se poate duce la sala. Bicicleta va fi folosita pe distante scurte, usor pe drum de tara/nepietruit si cat mai mult pe asfalt. Bugetul este unul limitat, ca in orice alta achizitie, insa imi dau seama ca am o problema. Desi am gasit biciclete care sa tina 100 kg (cel putin asa zice dealerul), nu ma intereseaza cadrul in sine ca ala tine ci restul bicicletei care trebuie sa fie una inchegata. Am temerea cu privire la jante, spite, cauciucuri, butuci, rulmenti, suspensie etc :)

 

Pana acum am gasit asa ceva dar as indrazni sa cer si parerile voastre ca poate-mi recomandati ceva sanatos. 

https://click4sport.ro/bicicleta-mtb-ultra-nitro-mdb-29-520mm 

https://click4sport.ro/bicicleta-mtb-cross-viper-hdb-29-520mm

https://click4sport.ro/bicicleta-mtb-cross-grx-7-vb-29-510mm

https://bicicletapegas.ro/drumet-m-29-nisip (singura care are trecut greutatea maxima de 100 kg in descriere)

 

Reviewurile de pe emag le consider negative (chiar daca sunt la 4-5 stele) citind mesaje precum ca suruburile au venit nestranse, frane nereglate...asta zice ceva despre dealer.

 

Rog ajutor :)

 

merci!

https://bellabike.ro/produs/bicicleta-kross-hexagon-7-0-29-negru-gri-albastru/

https://bellabike.ro/produs/bicicleta-cross-grx-8-hdb-29-negru-albastru-galben/

https://bellabike.ro/produs/bicicleta-scott-voltage-yz-20-2018-albastru-portocaliu/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, apriliacluj a spus:

daca tot te invarti pe la un buget de 2-2.5k cum am vazut, oare nu s-ar bucura mai mult de o trotineta electrica?

nu dau cu paru', doar intreb si eu....

2-2.5 e deja foarte mult. am pus exemple la modul de brand, dar nu voi da 2.5 meleoane :) pana in 2mii ar fi perfect. legat de electrica, nu. nu intra in discutie. merci de reply :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa traiesti! grx7 ramane cea mai buna varianta in rangeul de pret pe care l-am setat. mi-ar fi placut totusi ca acele cabluri sa treaca prin cadru si nu iesite asa pe afara, dar probabil alti bani :) 

revin cu poze de la unboxing :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, SuzukiRf600R a spus:

sa traiesti! grx7 ramane cea mai buna varianta in rangeul de pret pe care l-am setat. mi-ar fi placut totusi ca acele cabluri sa treaca prin cadru si nu iesite asa pe afara, dar probabil alti bani :) 

revin cu poze de la unboxing :) 

vezi si afisport m3, ca i tot pe acolo la bani,dar cu ergonomie parca mai ok si in afara asfaltului-nu offroad prea serios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca procentul e predominant asfalt atunci nu te orienta catre un MTB ci catre asa ceva

 

https://bicicletapegas.ro/bicicleta-pegas-hoinar-negru-albastru

 

https://click4sport.ro/bicicleta-cross-citerra-man-city-28-480mm

 

sunt oameni care fac turul lumii pe asa ceva, e mult mai potrivita pentru mersul pe asfalt decat MTBul

 

am avut MTB si am avut cursiera, nu poti face comparatie la usurinta in pedalare si viteza de deplasare intre cele 2, mtbul fiind defavorizat din cauza anvelopelor dar si a greutatii suplimentare

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Din punctul meu de vedere ( pedalez zilnic de acasa -servici si retur,pe astfalt),poate conteaza si varsta persoanei in cauza. Daca are < deja> o anumita varsta poate prinde mai bine una cu o linie  ( mai ) clasica.

Tot din punctul meu de vedere ,conteaza tot ce tine de bicicleta ( cadru,roti,frane,ghidon,seaua).Eu prefer o bicicleta cu cadru mai solid,cu suspensie  cadru si amortizoare in furca la roata fatza,fara franare pe disc,seaua confortabila ( cu burete/spuma si arcuri),fara schimbator de viteze sau/si dinam in butuc .

Despre far,  ochi de matza ,aripi roti, preferabil in dotare.

Poate gasesti < ceva> mai rasarit si pe la Decathlon. ))) Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1.90 și 104 kg am o Nakamura 700 summit pe cadru xl. E ușoară (cadru de aluminiu) și rezistență. I-am luat o husa cu gel ptr că șaua simplă îți cam rupe kurul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
La 26.08.2022 la 18:57, Cavaleru a spus:

daca procentul e predominant asfalt atunci nu te orienta catre un MTB ci catre asa ceva

 

https://bicicletapegas.ro/bicicleta-pegas-hoinar-negru-albastru

 

https://click4sport.ro/bicicleta-cross-citerra-man-city-28-480mm

 

sunt oameni care fac turul lumii pe asa ceva, e mult mai potrivita pentru mersul pe asfalt decat MTBul

Corect!

Un trekking este perfect pentru asfalt și sezon ploios. Are aripi, portbagaj, lumini și dinam în butuc, lampă roșie pe spate, tot ce vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 26.08.2022 la 14:24, SuzukiRf600R a spus:

Reviewurile de pe emag le consider negative (chiar daca sunt la 4-5 stele) citind mesaje precum ca suruburile au venit nestranse, frane nereglate...asta zice ceva despre dealer.

Lol! Bicicletele vin din fabrica cu suruburile nestranse, franele nereglate etc pentru ca vin semi-demontate si cand se face pregatirea de vanzare se regleaza tot; daca ar fi reglate din fabrica, comenzile pe cablu tot trebuie reglate din nou in magazin sau, in cazul vanzarii directe, de cumparator. O gramada de vanzatori seriosi care livreaza bicicletele direct acasa in cutii plate le trimit cu suruburile nestranse, ghidonul si rotile nemontate.

 

Dealerul nu are treaba cu calitatea bicicletei, daca vrei bicicleta oricum inveti sa ti-o reglezi (daca nu esti campion la Special Olympics) si ti-o intretii singur, asa ca iti iei bicicleta buna de la orice dealer cu pret bun.

 

Din ce m-am uitat de preturi, e cam jale - biciclete cu nu mult mai bune decat B-twin Vitamin, aia de 300 de lei din Decathlon de acum vreo 7-8 ani, la peste 2000 de lei.

 

Cadre si toti garantate la mai mult de 100 kg sunt rare; de mers, merg cam toate, dar nu ti le garanteaza nimeni. Alege ceva city bike sau trek, preferabil cu viteze in butuc (Shimano Alfine), roti de 28", fara piese fabricate de Alhonga sau Suntour. La buget redus oricum o sa fie jafuri, nu cred ca o sa iti recomande cineva un anumit model pentru ca nu exista un model bun. Ignora cretinii care recomanda cadre de aluminiu ca fiind ideale pentru persoane cu greutate excedentara, aluminiul proiectat pentru 80 kg cedeaza spectaculos - nu des, dar cand o face e cam nasol. Cadrul de otel e preferabil pentru asa ceva, o fi mai greu dar macar e sigur in utilizare, aluminiu sa le cumpere ei copiilor lor si apoi sa citeasca despre pustiul care a murit in intersectie la Lujerului cand i-a crapat aluminiul si s-a infipt in gat. Cred ca tac-su a fost mandru in ziua aia.

 

Rotile care rezista la asa ceva sunt cele de downhill, dar alea nu se pun standard pe biciclete de 2000 de lei. Doar ca informatie, ca nu o sa te apuci sa faci o bicicleta custom, dublezi sau triplezi costurile. 

 

Nu te uita la suspensie spate, pentru oras e inutila si pentru drumuri scurte nepavate e un moft.

 

Preferabil frana de disc, nu pe janta. Nu au aceeasi putere si janta aia e consumabila, face poc cand se subtiaza prea tare. Nu e un mit, e mai putin rezistenta decat un disc de otel si mai greu de inlocuit. 

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, l.u.v a spus:

Arată a bicicletă de hodorog, dar e ce trebuie pentru asfalt.

Poate pentru cine nu se pricepe arata a bicicleta de hodorog, dar Rox Shox pe furca sugereaza ca nu e cu piese de supermarket. Chiar si portbagajul te poate inseala, am imprumutat o bicicleta unui coleg cateva saptamani si ala i-a pus portbagaj pe ea, l-am lasat montat ca sa ii dea un aspect mai domestic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie portbagajul mi se pare esential. Car mai tot timpul dupa mine ghiozdanul cu laptop-ul si o borseta cu cateva scule mici necesare job-ului, plus alte cateva chestii . Ar fi foarte incomod sa-l car in spate. Sunt situatii in care am nevoie de o cutie maricica de scule si nu am chef sa iau masina , incape si aia pe portbagaj+ ghiozdanul indispensabil. Nu-i inteleg pe curierii care cara geanta aia imnesa in spate.. doar 1 sau maxim 2 am vazut ca i-a dus capu sa foloseasca portbagaj...

Referitor la greutatea admisa nu mi-am pus niciodata problema, n-am stiut niciodata care e greutatea admisa maxima a bicicletelor cu care am mers. 

Bicla actuala de oras e ceva tip city bike sau trekking ,fara suspensii,  brand suedez fara pretentii(parca Crescent) cumparata acum vreo 6 ani de pe olx cu 1200 ron. Pe vremea aia aveam aprox 90kg imbracat + cu ce caram cu ea depaseam lejer 100kg. Acum am sub 80kg dar sunt dati in care tot sar de 100kg cu tot ce car. In afara de consumabilele uzuale (placute, lant, pinioane , cauciucuri) nu s-a stricat nimic si merg foarte des cu ea.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, binox a spus:

Mie portbagajul mi se pare esential. Car mai tot timpul dupa mine ghiozdanul cu laptop-ul si o borseta cu cateva scule mici necesare job-ului, plus alte cateva chestii . Ar fi foarte incomod sa-l car in spate. Sunt situatii in care am nevoie de o cutie maricica de scule si nu am chef sa iau masina , incape si aia pe portbagaj+ ghiozdanul indispensabil. Nu-i inteleg pe curierii care cara geanta aia imnesa in spate.. doar 1 sau maxim 2 am vazut ca i-a dus capu sa foloseasca portbagaj...

Referitor la greutatea admisa nu mi-am pus niciodata problema, n-am stiut niciodata care e greutatea admisa maxima a bicicletelor cu care am mers. 

Bicla actuala de oras e ceva tip city bike sau trekking ,fara suspensii,  brand suedez fara pretentii(parca Crescent) cumparata acum vreo 6 ani de pe olx cu 1200 ron. Pe vremea aia aveam aprox 90kg imbracat + cu ce caram cu ea depaseam lejer 100kg. Acum am sub 80kg dar sunt dati in care tot sar de 100kg cu tot ce car. In afara de consumabilele uzuale (placute, lant, pinioane , cauciucuri) nu s-a stricat nimic si merg foarte des cu ea.

 

 

este mai greu sa duci o pizza pe portbagaj si bonus trebuie sa mai mearga si la usa clientului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Eu am vreo 106 îmbrăcat, 110 cu tot cu rucsac și tot la fel, nu am avut nicio problemă cu bicicletele.

M-am lovit de o singură situație, mai demult se rupeau spițele pe spate la una dintre biciclete.

Le tot schimbam pe rând și tot pe rând plezneau, până ce socră-miu mi-a spus : tată, spițele se schimbă toate odată!

Așa a fost.

De, om trăit la țară, care a îmbătrânit mergând pe bicicletă.

 

Ref la portbagaj, și eu îl folosesc. Pun rucsacul și îl prind cu o plasă moto și aia e, nu mai transpir cu el în spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...