Jump to content

16. Motul Grand Prix of Japan 2022


Recommended Posts

Acum 32 minute, PzKpfW a spus:

 

Pentru că Fabio a fost (și este constant) de departe cel mai bun pilot Yamaha, iar Pecco a fost bătut (și nu a fost pentru prima dată) de alți piloți pe aceeași motocicletă; asta când nu o dă pe jos. În consecință, Quartararo este un idicator bun al performanței maxime a motocicletei, pe când Bagnaia nu.

 

Afirmațiile sunt deci bazate pe ceea ce fac coechipierii respectivilor, cu același material (sau mai slab). Și implicit pe campionatul constructorilor - unde contrar aparențelor, nu contează numărul de motociclete de pe grilă (doar cea mai bine plasată motocicletă punctează).

Sofisme, @PzKpfW, sofisme! Nu tine. Sincer, de dragul discutiei,  imi place cum deturnezi rationamentul in directia dorita, dar nu tine. Poate la altii mai saracuti cu duhul. :) Cum spuneam, intr-un post mai sus, lucrurile sunt simple: doi piloti angrenati in lupta pentru titlu, ajung sa se bata pentru aceeasi pozitie, undeva pe la jumatatea plutonului. Ambii au atuuri dar si lipsuri. Unul face o cursa "decenta" (conform verdictului dat de tine), celalat o cursa slaba. Si, fractura de logica, pilotul creditat cu un skill superior, in cazul de fata Q, este cel care face cursa decenta (desi asteptarile si obiectivele de atins sunt mai mari), in timp ce pilotul mai slab/lent/inconstant/spune-i cum vrei, face o cursa "slaba". :scratch: 

 

Distorsionezi din nou realitatea. Ori realitatea tuturor curselor de pana acum au aratat ca numarul conteaza in acest caz. Daca Q abandoneaza intr-o cursa, probabilitatea ca Yamaha sa puncteze cu ceilalti trei piloti este mai mica decat atunci cand un pilot Ducati abandoneaza, dar raman in cursa ceilalti 7. Sa nu imi spui ca nu stii lucrurile astea. La anul vor fi doi vs opt. Stii cand nu mai conteaza? Cand ai un pilot precum MM in 2019, care castiga 12 curse pe sezon, iar in celelalte face podium.. ;), caz in care Ducati putea sa aibe toata grila. Dar este situatia extrema, in care valoarea unui pilot anuleaza total cantitatea. Ori nu este cazul in acest moment. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 203
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"Sofismul" meu se bazează pe date concrete. Bagnaia este un pilot mai slab (cel puțin în momentul de față) decât Quartararo, la fel cum Ducati au o motocicletă mai bună ca Yamaha. Pentru mine sunt fapte.

 

Clasamentul la constructori este gândit tocmai să nu-i penalizeze pe cei care concurează cu mai puține prototipuri - motiv pentru care o singură motocicletă punctează.

 

20 minutes ago, xt600 said:

Daca Q abandoneaza intr-o cursa, probabilitatea ca Yamaha sa puncteze cu ceilalti trei piloti este mai mica decat atunci cand un pilot Ducati abandoneaza, dar raman in cursa ceilalti 7.

 

Șansele ca Yamaha să puncteze în cazul în care Quartararo abandonează sunt reduse de propria lor lipsă de performanță și piloți, nu de faptul că Ducati mai are 7 motociclete iar ei doar 3. În 2016 și 2017 Ducati aveau tot 8 prototipuri pe grilă și au terminat sezonul pe locul 3/5 la constructori, în spatele celor de la Honda și Yamaha - care și atunci tot 4 motociclete aveau. Asta invalidează argumentul tău.

 

Parafrazând: Ducati ar fi câștigat curse și fără Bagnaia; Yamaha fără Quartararo practic nici nu punctează.

Link to comment
Share on other sites

Acum 54 minute, PzKpfW a spus:

Clasamentul la constructori este gândit tocmai să nu-i penalizeze pe cei care concurează cu mai puține prototipuri - motiv pentru care o singură motocicletă punctează.

Exact,dacă era mm fit le lua pe toate 3.

Nu mai ne contraziceam care e mai bun :grinbandit:

Acum 56 minute, PzKpfW a spus:

Ducati ar fi câștigat curse și fără Bagnaia; Yamaha fără Quartararo practic nici nu punctează.

Asta suna ridicol.

Dar e adevărată. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 ore, frigider a spus:

torente?

+ scapi de comentatorii romani care sunt complet pe dinafara.

daca vrei sa te distrezi,poti sa urmaresti reluarea in romana.

Acum 8 ore, Method a spus:

Francesco Bagnaia - I was too ambitious :

 

. But at that moment, when I’m racing I’m always aiming for big things and my ambition was to overtake Fabio and then be close to Maverick [Vinales] in case he made any mistakes so I could overtake him. I was ambitious and it’s the only thing I can do to try and win the championship."

 

Gen, se gandea cum sa treaca de Viniales, Quacalaro era un soi de jalon :P

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 minute, ZaiR a spus:

Gen, se gandea cum sa treaca de Viniales, Quacalaro era un soi de jalon :P

 in capul lui Q odata depasit nu avea cum sa revina .... bine ca a revenit el din pietris..

Link to comment
Share on other sites

Vedem cursa urmatoare unde revine.

 

BTW, Looks like Danilo Petrucci will be replacing the injured Joan Mir at Thailand this weekend on the Factory Suzuki.:ok:

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

 

Clasamentul la constructori este gândit 

 

Șansele ca Yamaha să puncteze în cazul în care Quartararo abandonează sunt reduse de propria lor lipsă de performanță și piloți, nu de faptul că Ducati mai are 7 motociclete iar ei doar 3. În 2016 și 2017 Ducati aveau tot 8 prototipuri pe grilă și au terminat sezonul pe locul 3/5 la constructori, în spatele celor de la Honda și Yamaha - care și atunci tot 4 motociclete aveau. Asta invalidează argumentul tău.

O tii pe a ta, dar aritmetica nu minte. Dar nah.. daca tie iti place asa, te las sa ai dreptate. 

 

In 2016-2017 Ducati nu avea o motocicleta. Era un tractor facut la Steagul Rosu, Brasov. Cu ce sa concureze? Cand ti-am spus ca invarti realitatea cum vrei tu, tu nu si nu.. 

Edited by xt600
Link to comment
Share on other sites

Acum 38 minute, danypop a spus:

Ups, ai dat-o și tu în boala haterilor lui MM care îl vedeau pensionat🙄

Nu,doar îmi fac griji.

Pentru ca mir nu e mm :D

O accidentare nu are cum sa ajute.

 

Moto noua poate îl va ajuta, nu mai e ciudățenia aia de mergea cu "fața".

Chiar și asa Pol și Am și Taka tot se chinuie.

Deși Pol și AM cred ca nu au primit vreun upgrade anul asta,ca pleacă.

Parca AM a zis asta într-un interviu.

Link to comment
Share on other sites

Acum 14 ore, xt600 a spus:

Hehehe.. cum functioneaza unitatile de masura diferite. Bag se bate pentru locul 8 si face o cursa slaba, Q face locul 8 si face o cursa decenta. Sa lasam motocicletele. Oke, Ducati este usor mai performanta, dar in ciuda tuturor banilor si R&D-ului bagati in ea, nu are un edge categoric in fata celei de la Yamaha, care buna, rea, il tine pe Q in cursa pentru titlu. Cam ce are Ducati, lipseste la Yamaha si invers. So, de ce unitati de masura diferite? 

Da e normal ce a zis colegul - motoreta lui Bagnaia 1.e cea mai puternica din sezon si 2.tocmai ce a castigat cursa.

Motoreta lui Q parca o plangeai ca e cea mai slaba de pe grila.Acum vad ca ai reevaluat :P

Ducati are un edge foarte categoric in fata Yamaha,edge recunoscut si de Q.

 

Mi se pare ca tu aplici unitati de masura diferite - daca Morbido castiga cursa asta si Cal iesea pe 3,iar Q se chinuia acolo in pluton pe 8-9 ba mai si cadea,ce parere aveai despre Q,aia era o cursa buna?

Peco a facut o cursa de tot calcatul si chiar nu merita sa ia campionate pe asemenea prestatii.

Acum 15 ore, PzKpfW a spus:

Mi se pare o prostie.A zis el foarte bine data trecuta cand a fost invitat sa piloteze aceeiasi Suzuki (pt ca daca va aduceti aminte,parca la Aragon s-a lansat aceeiasi invitatie la Petrux care a refuzat-o) - si pe buna dreptate : omul a zis in felul urmator "no good can came out of doing this".

1.te adaptezi si mergi bine - mare lucru,cand se reface Mir vine si isi ia locul,Suzuki oricum e out,deci nu e ca si cum ti-ai pava vreo oportunitate de a prinde vreun contract/ride orice pe viitor.

2.mergi prost (mult mai mare sansa,avand in vedere perioada de acomodare inexistenta si experienta inexistenta a lui Petrux pe 4L etc),acumulezi o bila neagra in cariera de pilot "i s-a dat sansa unei motorete bunicele de uzina si n-a putut sa faca nimic cu ea".

A gandit f bine Petrux data trecuta,acum nu stiu de ce s-a sucit si se baga la treaba asta.

 

1 oră în urmă, danypop a spus:

Ups, ai dat-o și tu în boala haterilor lui MM care îl vedeau pensionat🙄

true that.

Acum 2 luni toata lumea vorbea pe aici despre "iminenta retragere din campionat a lui MM".

Acum vad ca e Mir in colimator.

Mir e la anul la HRC langa MM.As good as it gets as zice eu.Va fi interesant.

Pt Mir va fi grea adaptarea,dar...avand in vedere circumstantele si faptul ca Suzuki i-a lasat cu cru in balta...e prea bine la HRC.

Coleg cu demonul....well that's a raised bar.

Link to comment
Share on other sites

Acum 16 minute, Method a spus:

Acum 2 luni toata lumea vorbea pe aici despre "iminenta retragere din campionat a lui MM".

Chiar nu-mi aduc aminte de asta. Desi problemele lui MM nu sunt doar cele legate de brat, sa nu uitam nici de episoadele de diplopie. Eu oricum nu am zis-o (ca se retrage) desi pot fi catalogat de catre fani ca hater MM.

 

L.E. Am zis o prostie despre Petrucci. El va reveni sezonul urmator in WSBK cu Ducati, nu?

 

Edited by TETEA.
Link to comment
Share on other sites

Probabil Petrux se plictiseste acasa, sau ce alte proiecte are el in lucru, asa ce week-end intr-o tara de vacanta, cazare mancare moca, poate si ceva banuti de buzunar, sansa sa alerge iar in motogp...

 

dc nu? uite la Cal, a venit dupa 1-2 ani de pensie si a luat puncte.. si Cal a alergat mult timp pe Honda.

 

PS mai baga Dakar Petrux in 2023?

 

Link to comment
Share on other sites

Da,parca Petrux e angrenat in ceva pe America?Nu sunt sigur nu prea urmaresc alte campionate moto.

Acum 18 minute, Cavaleru a spus:

Probabil Petrux se plictiseste acasa, sau ce alte proiecte are el in lucru, asa ce week-end intr-o tara de vacanta, cazare mancare moca, poate si ceva banuti de buzunar, sansa sa alerge iar in motogp...

 

dc nu? uite la Cal, a venit dupa 1-2 ani de pensie si a luat puncte.. si Cal a alergat mult timp pe Honda.

Pai pt Cal nu e aceeiasi masura : Cal e retras.La Cal ii pica manusa ce ai zis tu - se mai da omul mai vine in paddock mai o gluma mai un autograf mai o distractie mai un leu...pt Cal retragerea lui Dovi e o chestie f misto.

Si Cal vezi ca e pilot de teste Yamaha (remember micul scandal cand l-au debarca pe Lorenzo - probabil a strambat Rossi atunci din nas la el - din postura de pilot de teste si l-au pus pe Cal atragand o tirada de-a lui Lorenzo cat de smecher pilot a fost el fata de saracul Chel),deci cu alte cuvinte Chel nu se urca acum virginel pe Yamaha,o cunoaste bine.De acolo si performantele ca sa zic asa - mai un punct aici mai un punct acolo...

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, Method a spus:

Da,parca Petrux e angrenat in ceva pe America?Nu sunt sigur nu prea urmaresc alte campionate moto.

Pai pt Cal nu e aceeiasi masura : Cal e retras.La Cal ii pica manusa ce ai zis tu - se mai da omul mai vine in paddock mai o gluma mai un autograf mai o distractie mai un leu...pt Cal retragerea lui Dovi e o chestie f misto.

Si Cal vezi ca e pilot de teste Yamaha (remember micul scandal cand l-au debarca pe Lorenzo - probabil a strambat Rossi atunci din nas la el - din postura de pilot de teste si l-au pus pe Cal atragand o tirada de-a lui Lorenzo cat de smecher pilot a fost el fata de saracul Chel),deci cu alte cuvinte Chel nu se urca acum virginel pe Yamaha,o cunoaste bine.De acolo si performantele ca sa zic asa - mai un punct aici mai un punct acolo...

Motoamerica s-a terminat, iar Petrucci a ieșit pe doi. Ducati se gândesc să îl aducă în WSBK, dar nu-i nimic sigur încă.

 

Cal a făcut o prostioară la Motegi și nu și-a activat hole shot device-ul, așa că a ratat startul. Pe lângă asta, se pare că nu a avut acces la discurile de frână de 355 mm, altfel (spune el) ar fi putut spera la o clasare în primii zece, după ritmul de cursă pe care l-a avut.

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, Method a spus:

Da e normal ce a zis colegul -

 

Motoreta lui Q parca o plangeai ca e cea mai slaba de pe grila.Acum vad ca ai reevaluat :P

 

Mi se pare ca tu aplici unitati de masura diferite - 

Peco a facut o cursa de tot calcatul si chiar nu merita sa ia campionate pe asemenea prestatii.

 

Mi se pare o prostie.A zis el foarte bine data trecuta cand a fost invitat sa piloteze aceeiasi Suzuki (pt ca daca va aduceti aminte,parca la Aragon s-a lansat aceeiasi invitatie la Petrux care a refuzat-o) - si pe buna dreptate : omul a zis in felul urmator "no good can came out of doing this".

 

Acum 2 luni toata lumea vorbea pe aici despre "iminenta retragere din campionat a lui MM".

 

Colegul, sub aparenta echidistanta, este un fervent sustinator Ducati, asa ca orice face Ducati este bine, ei sunt cei mai buni si de aici si rationamentele fracturate, pe ici pe colo, prin punctele esentiale. Nu as lua totul de bun, de la colegul, fara o analiza atenta a afirmatiilor. Dar daca tie ti se potrivesc bine in teorii, spusele lui, este ok.. poti sa le folosesti. Sunt situatii cand are dreptate, insa cand vine vorba despre Ducati, KTM, este biased. 

 

Am spus ca este o motocicleta slaba. NU CEA MAI SLABA!!! Atentie la nuante. Si asta era valabil pentru prima parte a sezonului, cand motoreta chiar nu parea sa ii ofere prea multe sanse lui Q. Intre timp au mai venit niste up grade-uri, pe fairing, electronica, etc, care i-au imbunatatit vizibil prestatiile. In mod clar, nu este arma universala, dar il poate tine pe Q in lupta pentru titlu.. Apoi, stii cum este, lucrurile sunt relative.. slaba, slaba, dar cat de slaba, in conditiile in care valorile mobrelor sunt atat de apropiate, incat se ajunge la situatia in care 19 piloti sunt in mai putin de o secunda. ;) 

 

Deci Peco, contender la titlu, face o cursa de calcat, dar Q, care isi apara titlul (vine din postura de campion mondial) face una decenta si tu zici ca eu aplic unitati de masura diferite... :rusinica:

 

Gandesti ca un spectator de pe canapea, fara sa cunosti unele detalii. 

1. Prin REGULAMENT, echipele sunt OBLIGATE, ca in cazul absentei pentru mai mult de 10 zile a pilotului titular, sa aduca pe grila un inlocuitor.  Cum pilotii de GP nu se gasesc chiar pe toate drumurile, Suzuki a trebuit sa se orienteze catre un pilot cu experianta in GP, care ar putea onora o asemenea obligatie. Petrux este pentru ei o buna optiune. 

2. Cand a facut declaratia respectiva, Petrux era inca in sezonul regulat din Motoamerica, unde se batea pentru titlu. Era firesc sa decline invitatia pentru Aragon. Acum insa sezonul in MotoAmerica s-a terminat si poate sa dea niste ture pe un prototip de GP, pentru pretul corect. 

3. Nimeni nu ii cere sa castige cursa, ci doar sa umple un loc pe grila. Dar pentru el este o provocare profesionala. Tu gandesti ca un canapier si vezi in asta o bila neagra, el gandeste ca un racer care vede in invitatie o oportunitate si o recunoastere. :) De aceea el este acolo, iar noi in fata tembelizorului. 

 

Acum doua, trei, patru luni, aveam anumite informatii despre "dosarul" lui medical si propriile declaratii, care nu sunau prea incurajator. Cu o mana care durea si amortea aproape continuu ( se vdea si la TV), ceea ce facea un chin chiar si miscarile simple, plus o diplopie care poate recidiva oricand, ce pronosticuri ai fi vrut sa dam? Doar fanii feroce si cei care cunosteau in amanunt situatia lui medicala, puteau sa mai pastreze o doza consistenta de speranta. Tu probabil aveai acces la asemenea date si de aici optimismul manifestat. Ne scuzi ca nu facem parte din grupul de apropiati sau de oficiali din jurul lui MM, ca sa capatam informatii mai precise. 

In alta ordine de idei, sa nu spunem hop, pana nu am sarit gardul... ca nu il mai doare, este un lucru pozitiv, insa problemele lui nu s-au incheiat.. vom vedea sezonul viitor care va fi maximul de performanta la care poate ajunge. 

Edited by xt600
Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

uitasem de chilotu de teste Cal :D @Method

cursa asta a mers dubios de prost dar cea trecuta a fost binedetot

Acum 21 minute, Doctor X a spus:

Motoamerica s-a terminat, iar Petrucci a ieșit pe doi. Ducati se gândesc să îl aducă în WSBK, dar nu-i nimic sigur încă.

 

Cal a făcut o prostioară la Motegi și nu și-a activat hole shot device-ul, așa că a ratat startul. Pe lângă asta, se pare că nu a avut acces la discurile de frână de 355 mm, altfel (spune el) ar fi putut spera la o clasare în primii zece, după ritmul de cursă pe care l-a avut.

ha, asta explica multe.

Link to comment
Share on other sites

5 ani de curse in inima pusietatii, e piata moto la kazahi? noroc cu banii din petrol 

 

@frigider a avut o declaratie Cal si a zis ca la start a uitat de launch control, de dispozitive si cred ca se referea si la botoanele alea care le apesi ca sa pui moto in setarea respectiva si d-aia a plecat prost si a trebuit sa recupereze, a folosit discurile de 340mm care l-au dezavantajat pe franare si zicea ca a incercat sa nu franeze in spatele cuiva si a ca a mers cu capul. A avut ritm bun de cursa si putea termina in 10 daca nu ar fi fost neajunsurile astea.

A terminat in spatele lui Morbi, tind sa cred ca ar fi fost mult mai in fata daca nu gafa.

 

si o poza cat o mie de cuvinte din parc ferme:

image.thumb.png.1df4c74490c234081cec80d9fe155ece.png

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, xt600 said:

In 2016-2017 Ducati nu avea o motocicleta.

 

Absolut. Iar faptul că aveau 8 prototipuri pe grilă nu-i ajuta în vreun fel în clasamente, asta-mi doream să subliniez. Invers, acum câștigă campionate la constructori și la echipe pentru că au o motocicletă bună și versatilă, nu pentru că au 8. Logica punctelor în clasamentul constructorilor este sănătoasă.

 

2 hours ago, xt600 said:

cand vine vorba despre Ducati, KTM, este biased.

 

Apreciez ceea ce face Ducati prin prisma faptului că investesc în MotoGP și WSBK și transferă pe stradă tehnologie dezvoltată la circuit. Câteodată în mod util, altădată în scop de PR - dar o fac. Similar, îi apreciez pe austrieci pentru ambiție: o firmă independentă cu practic 0 experiență în domeniu a intrat în MotoGP și se bate cu nume consacrate de decenii. Asta denotă dorință de dezvoltare. Nu ai cum să nu apreciezi o astfel de abordare.

 

Aspectele astea nu-mi influențează însă raționamentul și nu am niciun parti-pris pentru vreo marcă sau chiar pilot. Mi se pare pueril, nu sunt microbist. În MotoGP vreau să văd spectacol, cei mai buni piloți pe cele mai bune motociclete. Deatfel mi-am permis să te sfătuiesc și pe tine să apreciezi competiția în sine și nu o marcă anume; tind să cred că te-ai bucura mai mult și te-ai frustra mai puțin. Nu am avut însă succes.

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, Doctor X a spus:

Cal a făcut o prostioară la Motegi și nu și-a activat hole shot device-ul, așa că a ratat startul. Pe lângă asta, se pare că nu a avut acces la discurile de frână de 355 mm, altfel (spune el) ar fi putut spera la o clasare în primii zece, după ritmul de cursă pe care l-a avut.

Pai nu e obisnuit,ca pe vremea lui nu erau :)

Nu sunt niste discuri (mai mari) obligatorii pe Motegi prin regulament?Nu mai stiu dimensiunea....

 

Apropo de regulament,fault masiv pt cei (toti) care incalca in timpul cursei presiunea minima obligatorie - de la anul se va pune TPMS,cu consecinte pe toate fronturile - The tiny gadget that will transform MotoGP in 2023

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Deci Peco, contender la titlu, face o cursa de calcat, dar Q, care isi apara titlul (vine din postura de campion mondial) face una decenta si tu zici ca eu aplic unitati de masura diferite...

Ai o logica circulara - nu tii cont de argumente (pe care nu le mai reiau) - cei 2 activeaza pe motorete diferite.

Daca aveau amandoi aceeiasi motoreta eram perfect de acord cu tine,dar cand motoreta lui Peco a castigat cursa asta iar a lui Q e pe niciunde,si Q era in fata lui Peco - pana maestrul a supralicitat o franare si s-a dus la prasit,ce concluzie tragi?Cine a facut o cursa mai buna?C'mon.

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Gandesti ca un spectator de pe canapea, fara sa cunosti unele detalii.

Da normal ca asa gandesc.Asta si sunt.Si tu esti la fel,nu?Sau?Lumineaza-ne.

 

Am inteles punctul de vedere al Suzuki,e logic,nu am zis ca Suzuki a facut ceva gresit.Suzuki a ales ce se putea alege de pe piata.

Am zis ca Petrux nu poate castiga nimic din asta.Si imi mentin punctul de vedere.

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Acum doua, trei, patru luni, aveam anumite informatii despre "dosarul" lui medical si propriile declaratii, care nu sunau prea incurajator. Cu o mana care durea si amortea aproape continuu ( se vdea si la TV), ceea ce facea un chin chiar si miscarile simple, plus o diplopie care poate recidiva oricand, ce pronosticuri ai fi vrut sa dam? Doar fanii feroce si cei care cunosteau in amanunt situatia lui medicala, puteau sa mai pastreze o doza consistenta de speranta. Tu probabil aveai acces la asemenea date si de aici optimismul manifestat. Ne scuzi ca nu facem parte din grupul de apropiati sau de oficiali din jurul lui MM, ca sa capatam informatii mai precise. 

 

In alta ordine de idei, sa nu spunem hop, pana nu am sarit gardul... ca nu il mai doare, este un lucru pozitiv, insa problemele lui nu s-au incheiat.. vom vedea sezonul viitor care va fi maximul de performanta la care poate ajunge. 

Ne-ne.Lasa persiflarile astea.

Eu m-am luat tot timpul dupa ce a zis nenea Marquez (iar Marquez a zis tot timpul ca nu se va retrage.),nu dupa ce dorinte launtrice aveam eu noaptea pe care sa incerc sa le expun aici.Ironiile astea degeaba le practici ca nu ma ating.

Si dupa cum insusi tu spui - TU "aveai anumite informatii despre dosarul lui" deci tu erai ala cu inside knowledge nu eu :bounce: ,tu erai cel care analizai (cunoscator domnule,nu te pui cu el) dosarul medical si acele "anumite" informatii si decretai (dimpreuna cu inca vreo 2-3) ca MM isi va anunta in curand retragerea.

Inteleg gandirea ta si a vechii tribune giallo "sa moara Marquez sa se retraga sa se duca la el pe Cervera in debara si sa nu mai iasa de acolo la lumina soarelui pt ca i-a rapit incununarea si titul X marelui maestru emerit legendei etc etc".Ideea e ca deja voi nu mai tineati cont de realitate (ala tot zicea "m-am operat la clinica Mayo....best in the world operatia a fost un succes etc") si voi "clar - se retrage" - va expuneati dorintele (hate'urile de fapt) ca si realitate.

Ai gresit (la fel ca si cu baiguirile alea cu ordine de echipa la Bestia) - normal ca nu o sa recunosti ca ai gresit ci o sa te lansezi intr-o pledoarie despre nimic.Oh,well...vorba aia "cainii latra caravana trece".

 

Cel mai haios va fi daca va lua asta inca vreo 2 titluri,atunci va va sari capul de pe umeri.Nu sunt (absolut deloc) fan Marquez - nu mai departe de cursa trecuta l-am injurat pe tot topicul,dar ar fi fun sa mai ai ala niste titluri numa pt a (va) vedea reactia :bounce:

 

Edited by Method
Link to comment
Share on other sites

Acum 10 minute, Method a spus:

Pai nu e obisnuit,ca pe vremea lui nu erau :)

Nu sunt niste discuri (mai mari) obligatorii pe Motegi prin regulament?Nu mai stiu dimensiunea....

 

 

Cred ca sunt permise discuri mai mari, nu obligatorii, altfel le-ar fi avut si Cal, probabil RNFul nu le-a mai luat sa reduca costurile hahahaa

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, frigider a spus:

cursa asta a mers dubios de prost dar cea trecuta a fost binedetot

A gresit la start dupa cum zic colegii,a mers ok'ish avand in vedere performantele lui,are motoretei si config circuitului...

Acum 51 minute, Cavaleru a spus:

si o poza cat o mie de cuvinte din parc ferme:

image.thumb.png.1df4c74490c234081cec80d9fe155ece.png

Da,da ei tot timpul au avut un Bromance :P

Acum 7 minute, Cavaleru a spus:

Cred ca sunt permise discuri mai mari, nu obligatorii, altfel le-ar fi avut si Cal, probabil RNFul nu le-a mai luat sa reduca costurile hahahaa

"The massive Brembo disc for MotoGP

 

To tackle the circuits that are the most demanding on the brake system, in 2022 Brembo introduced 355 mm (14") diameter carbon fiber ventilated discs to MotoGP alongside the 340 mm (133/8") ones. These discs have been used in the tests in Sepang, Jerez and Barcelona and on the track in Spielberg and have given the riders great satisfaction. 

 

Regulations also state that, for safety reasons, riders will have to choose from 355 mm or 340 mm discs on the Motegi, Spielberg and Buriram circuits, with 320 mm (125/8") discs not allowed, although they can be used in all the other GPs. These restrictions do not obviously apply when a race is declared wet because braking intensity is reduced."

 

Deci obligatorii minim cele de 340,355 optionale pt cei cu big dicks,tineam eu minte ca era obligatoriu ceva dar nu mai tineam minte ce :)

Edited by Method
Link to comment
Share on other sites

Acum 16 minute, Cavaleru a spus:

 

Cred ca sunt permise discuri mai mari, nu obligatorii, altfel le-ar fi avut si Cal, probabil RNFul nu le-a mai luat sa reduca costurile hahahaa

urmeaza sa bage beznzina de 95. :D  

*de la lukoil.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...