Sari la conținut

18. Animoca Brands Australian Motorcycle Grand Prix 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Mda, încă un comentariu de "top" marca "Method" 🤤🤤

Ăla (AM) nu e bun ca a luat doua titluri "știi tu cum", astalalt(FQ) pana mai alaltăieri era praf ca nu a facut nimic pe la clasele mici iar acum ai "pretenția" sa facă "minuni" în curse, dar cu siguranță Zarco e cel mai bun, ca e cel mai bătrân pilot din campionat fără vreo victorie la clasa mare deși a concurat pe vreo 4 modele și acum are fără doar și poate cea mai buna motocicleta din campionat. Pleacă din Pole și termina pe 12🙂

Oricum ești simpatic😎💪

Și amuzant😉

Editat de danypop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 119
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La 13.10.2022 la 15:50, ioio_viola a spus:

o iau razna si astia cu motogp-ul rau de tot :(

 

Blacklisted by Ducati: MotoGP factory team's PR crew closes door to our reporter

:rusinica:Ducati loveste din nou... Oare de ce... mereu... Ducati??? 🤔

Acum 18 ore, frigider a spus:

 

COPY - PASTE

Asta inseamna sa fii inteligent! Vezi ce face concurenta, ii furi ideea, o verifici si o implementezi. Lasi pe altul sa faca R&D si salvezi 2/3 din bugetul alocat. :)  Cu copy -paste, Honda va avea destul de curand o motoreta competitiva. 

Acum 1 oră, Method a spus:

Mda,chestia e ca am urmarit campionatele alea pe care le-a luat el.

Le-a luat cam cum a si intrat in motogp.

Aici drept ai grait. I-au trebuit trei ani, ca sa ia titlul la Moto3 si "decat" cinci, ca sa il ia la Moto2. In 2019, in care a luat titlul la Moto2 era lipsa acuta de talente la clasa aia. Era cel mai bun dintre "mediocri". Este ceva mai rasarit decat Luca Marini, alt fratior, care daca nu ar fi fost big brother, nu ar fi ajuns niciodata prin forte proprii intr-un campionat de  nivel mondial. Nu imi fac mari sperante, ca va face mult mai bine cu Ducati, decat cu Honda. Vom vedea.. poate zace vreun Casey Stoner in el si ma contrazice.. :D  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to 18. Animoca Brands Australian Motorcycle Grand Prix 2022
Acum 9 ore, danypop a spus:

 Se anunță o cursa interesanta, cei 3 protagoniști la titlu luând startul din primele doua linii. 

pe 3 locuri consecutive chiar.

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

MM super simpatic recunoscand ca siajul lui Peco l-a ajutat foarte mult sa ajunga in primul rand.

da, pai si daca nu o zicea s-a vazut :D  

 

de salvarea a-la-MM nimeni, nimic?

 ziceau englezii ca e super greu sa salvezi fata pe ac de par, la viteza mare e ar fi mai usor cica. 
A mai facut manevra asta inainte de accidentare in fix acelasi loc.

 

omu e pe bune.

la anul clar campion pentru ca MM in cele mai proaste zile nu termina sub 5-6.

in schimb Q si peco in zile proaste ori nu puncteaza ori sunt afara din top 10..

o sa fie un campionat usor la anul.

doar Q o sa ii puna probleme daca ii da yama niste cai.

ducati degeaba is multe daca s azi pe 1 maine pe 12.

 


 

image.thumb.png.f8340297be7715b65f7a12bc3165f6de.png

lol 2

image.thumb.png.f6babc5ded1a720866a4a0a2650e9284.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haha, ce repede "îl faci" campion. Știi vorba aia "e mult până departe"? Sunt tare multe variabile mai ales în cazul MM-onda. Prima și prima e sănătatea Pilotului apoi o sa vedem ce "rachetă" aduce onda anul viitor. Deci eu as zice (ca să nu tac😅) ca șansele anul viitor sunt : 30%Q 25%Peco 25%MM 10%Bestia iar restul de 10% se imparte "norocosilor" gen Mir🤤🤤

Apropo, nu ma pricep la pariuri dar oare exista deja cote pentru campionatul 2023?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

MM super simpatic recunoscand ca siajul lui Peco l-a ajutat foarte mult sa ajunga in primul rand.

Zicea ca și cu plasa ducati tot de îndepărta.

Acum 11 minute, danypop a spus:

Haha, ce repede "îl faci" campion. Știi vorba aia "e mult până departe"? Sunt tare multe variabile mai ales în cazul MM-onda. Prima și prima e sănătatea Pilotului apoi o sa vedem ce "rachetă" aduce onda anul viitor. Deci eu as zice (ca să nu tac😅) ca șansele anul viitor sunt : 30%Q 25%Peco 25%MM 10%Bestia iar restul de 10% se imparte "norocosilor" gen Mir🤤🤤

Apropo, nu ma pricep la pariuri dar oare exista deja cote pentru campionatul 2023?

Man,eu atât am zis:

În zile proaste post operație mm nu a terminat mai jos de 6 parca, afara de ultima cursa înainte de ultima operație.

 

În schimb Q are zile praf când e jos de tot.

Peco la fel.

 

As face calcul cu mm mereu pe 5 sa vad unde ar sta acum în campionat.

 

Și sa fim serioși,va termina și mai sus de 5.

*am aberat puțin,loc 5 e 187 puncte,nu ar fi suficient  😆

Pai Q sa piardă 91 de puncte?

Mm nu ar face asta.

OK teoretic a pierdut maxim 25 din cauza lui mm.

Rămân 66 pierdute pe barba lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

53 minutes ago, frigider said:

de salvarea a-la-MM nimeni, nimic?

 

Cred că a făcut-o de atât de multe ori încât nu mai e senzație. La el. Dacă o făcea alt pilot sigur ieșea mai mult în evidență.

 

6 hours ago, xt600 said:

Asta inseamna sa fii inteligent! Vezi ce face concurenta, ii furi ideea, o verifici si o implementezi. Lasi pe altul sa faca R&D si salvezi 2/3 din bugetul alocat. :)  Cu copy -paste, Honda va avea destul de curand o motoreta competitiva. 

 

Cred că trolezi.

 

6 hours ago, xt600 said:

:rusinica:Ducati loveste din nou... Oare de ce... mereu... Ducati??? 🤔

 

Pentru că și au ales o echipă de PR proastă și vor face probabil (sper!) schimbări. Sunt derapaje, nu se întâmplă doar la Ducati. Și Puig a avut derapaje declarative de exemplu, iar lumea l-a judecat pe el, nu pe HRC. La fel ar trebui să se întâmple și aici.

 

On 10/14/2022 at 2:39 PM, PzKpfW said:

image.thumb.png.2603006ffb6b381e21b19c1be2d0b273.png

 

 

 

Honda Corner (virajul 4) devine Miller Corner.

 

image.thumb.png.521f1940b831fd5201b842d264931a2e.png image.thumb.png.28adcf1a4a78570595fe3fad7794fee4.png

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

Cred că trolezi.

 

Pentru că și au ales o echipă de PR proastă și vor face probabil (sper!) schimbări. 

 

Evident, am exagerat putin, insa cam asa stau lucrurile. 

 

Echipa de PR este subordonata lui Jiji, care este capo di tutti capi la Ducati Corse, nu? Decizia nu a fost luata, fara ordinul expres al lui Dall' Igna. So, sa nu mai aruncam cu noroi in PR. Ducati de la cap se impute... ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Copy/paste" este un concept cvasi-imposibil de aplicat la nivelul ăsta. O idee se poate copia, o implementare nu. Asta spune și Márquez în intreview-ul de mai sus: au adus piesele respective (printre altele) să vadă ce și dacă funcționează pe motocicleta lor. Evoluțiile (mai ales din punct de vedere aero) fac parte dintr-un context mai larg, dintr-un pachet. Luate independent de obicei nu au sens și sunt lipsite de eficacitate. Mai mult, fiecare prototip în parte are caracteristici specifice, puncte pozitive și negative și deci rațiuni de dezvoltare diferite. Dacă lucrurile ar fi atât de simple pe cât sugerezi tu, grila ar fi plină de clone de Desmosedici (cel puțin pentru cei care folosesc motoare V4).

 

La Ducati sunt destul de convins că cel care ia deciziile și face angajările la nivel înalt este Domenicali - un personaj destul de toxic și obsedat de rezultate. Asta a fost sugerat de mai multe ori, ultima dată chiar când au ales al doilea pilot al echipei oficiale pentru 2023. Tardozzi și Ciabatti s-au prezentat în fața șefului cu propunerile, dar el a luat decizia. La fel cum tot el a luat decizia de a-l concedia pe Lorenzo în 2018 de exemplu.

 

Luigi Dall'Igna este director peste partea de inginerie.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

 

Cred că a făcut-o de atât de multe ori încât nu mai e senzație. La el. Dacă o făcea alt pilot sigur ieșea mai mult în evidență.

 

 

Cred că trolezi.

 

 

Pentru că și au ales o echipă de PR proastă și vor face probabil (sper!) schimbări. Sunt derapaje, nu se întâmplă doar la Ducati. Și Puig a avut derapaje declarative de exemplu, iar lumea l-a judecat pe el, nu pe HRC. La fel ar trebui să se întâmple și aici.

 

 

 

 

Honda Corner (virajul 4) devine Miller Corner.

 

image.thumb.png.521f1940b831fd5201b842d264931a2e.png image.thumb.png.28adcf1a4a78570595fe3fad7794fee4.png

 

 

Idiot rău 88 la faza aia.
Poate trecea basti în q2.
 

Acum 46 minute, Cavaleru a spus:

si eu il vad campeon in 2023 pe MM

 

pareri pt maine?

 

Peco, MM, Bestia

Basti de pe 13 parca pleacă.
O sa fie de gestionat spatele dar o sa îi fie greu tare de asa departe.

 

Eu sper mm,la ambiție.

Dacă scăpa Peco în fata cred ca câștiga.

 

Ma gândeam ca dacă pica unul din cei 3 mâine =papa campionat pt respectivul, sper totuși sa nu cada și sa vedem prima oara duel intre cei 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Cavaleru a spus:

 d-aia l-am dat pe 3 :) totusi e plecare de la start, nu e ca si cum ii cer din pluton de pe 13 sa ajunga pe 3. la start poate castiga usor pozitii bune

A,basti pe 3? Se prea poate.

Clar,la start e rost de avansat rapid,dar e și pericolul de a fiș scos larg / scos de tot / scos de MM :laugh:

Acum 8 minute, danypop a spus:

Dap🙂 chiar și azi după calificări a "intrat cu mana la gheață" 

Îmi da emoții băiatul asta...

Acum 13 minute, Cavaleru a spus:

nu e ca si cum ii cer din pluton de pe 13 sa ajunga pe 3

Lasa ca și rins a avut și el o cursă de recuperare din spate,ajuns pe 4 parca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

"Copy/paste" este un concept cvasi-imposibil de aplicat la nivelul ăsta. 

 

Luigi Dall'Igna este director peste partea de inginerie.

Te lansezi in teorii fara sens. Esenta problemei este urmatoarea: au luat o idee de la Ducati si au implementat-o! Cu ce rezultate vom vedea. Nu au stat sa piarda timp si bani cu cautarea de solutii, cercetare/inovare, bla, bla, bla... O vor testa si vor vedea daca li se potriveste sau nu. Mare rahat pentru Honda sa implementeze/adapteze/perfectioneze o idee luata de la concurenta. 

 

Jiji este Ducati Corse General Manager. Este nerelevant pana la urma, cine face angajarile la departamentul de PR, insa nu cred ca decizia de a-l bana pe nenea ala, a fost luata fara stirea sau fara ordinul expres al lui Gica sau, de ce nu, al lui Domenicali. Cum o dam, Ducati tot de la cap se impute. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scrie undeva ca Ducati trebuie sa-l primeasca pe baiatul asta la ei in boxa?

Daca nu e obligatoriu sa fie sanatos.

Ca ailalti l-au primit ,e treaba lor,Asta nu inseamna ca e obligatoriu pentru toate echipele.

Atatea discutii facute de unul avid dupa rating,vizualizari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imaginea pe care o proiectezi este denigrantă la adresa inginerilor de la Honda - cere-și dau la fel de mult interesul ca restul pentru a oferi piloților o motocicletă competitivă. Poate chiar mai mult, având în vedere că sunt în urmă. Într-o competiție de prototipuri performanța trece inevitabil prin cercetare și inovare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Imaginea pe care o proiectezi este denigrantă la adresa inginerilor de la Honda - cere-și dau la fel de mult interesul ca restul pentru a oferi piloților o motocicletă competitivă. Poate chiar mai mult, având în vedere că sunt în urmă. Într-o competiție de prototipuri performanța trece inevitabil prin cercetare și inovare.

Ete fleosc,Daia nu mai pot inginerii sa copieze si sa imbunatateasca ideeile altor ingineri.Le e rusine?

Hai sa nu idealizam tagma inginerilor si inovatorilor.E fara scrupule.E pe multi bani.

Copiaza si spioneaza de da dracii in ei,unii de la altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, frigider a spus:

Câștiga mm mâine și nu mai sunt în urmă. :grinbandit:

Sunt in urma indiferent ce face Marc.

Dar copiaza si trag cu ochiul prin vecini sa recupereze decalajul inovativ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...