Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 2 ore, prafrau a spus:

au facut bascula aia complet asimetrica fiindca n-au stiut sa treaca lantul prin ea? nu prea inteleg prinderea amortizorului spate

pai face sens, e un 400.. de ce sa complice productia si sa creasca costurile?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 131
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 ore, prafrau a spus:

au facut bascula aia complet asimetrica fiindca n-au stiut sa treaca lantul prin ea? nu prea inteleg prinderea amortizorului spate

Păi "umărul" ăla de pe partea dreapta a basculei e pentru a prinde amortizorul, care e într-o parte, ca la ER6N. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
On 5/22/2023 at 2:33 AM, PzKpfW said:

În prezentarea de pe fundal scrie despre două versiuni: una "standard", cealaltă "performance" - care vine cu etriere de frână montate radial, suspensii Kayaba reglabile și amortizor de direcție. Posibil deci ca cele două versiuni să difere și vizual.

 

Bineînțeles, a 2-a explicație, mai simplă și logică pentru un fabricant din China, este că design-ul nu a fost definitivat. Modelul anterior, Kove 400RR, care a fost prezentat acum 6 luni (!) pare să împartă multe trăsături cu cea de pe scenă, mai puțin masca față.

 

Am intuit corect - design-ul "Panigale" este pentru versiunea "Pro" a motocicletei (450RR Pro), cel copiat inspirat de la Honda/Kawasaki pentru versiunea "standard" (450RR).

 

Partea bună este că modelele vin și în Europa (de văzut la ce prețuri). Kove/Colove (nu am înțeles care este numele ofical încă) anunță o greutate la plin de 165kg.

 

Partea proastă: motor cu compresie mare (12.9:1) și turații mari (puterea maximă anunțată la 13.000rot/min) de la un producător chinez necunoscut. Altă parte proastă: sistem de frânare de la producători chinezi; Hangte pentru versiunea normală, Taisko pentru Pro. Suspensiile versiunii standard sunt și ele chinezești, de la Yuan (?!). Veriunea Pro primește suspensii de la Kayaba. Succes la experimentat.

 

image.thumb.png.4d2f0f5d5e065834eb6a6e2cbdae94b0.png image.thumb.png.544107b14e3d32f5dd00ccef7d4ab9cf.png image.thumb.png.7b516ac7c10a2371bb61b7efc8469c64.png image.thumb.png.2486a84deb24540da0f14b621cc61d25.pngimage.thumb.png.2c365a5240246b85c3531ada11f0a2a9.png image.thumb.png.4b6449d1f6cc6529c5f31deaf410f0ef.png

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

 

 

 

 

 

 

 

Las si eu astea trei aici ;)

 

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Sunt curios cum rezistă acel aluminiu chinezesc la o utilizare zilnică și îndelungată.

Ia-ti una si afla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreo 15 ani aveam Ducati - pe vrmea când nu era "cool", când se făceau constant glume legate de fiabilitatea italienelor iar marca nu avea nici importator oficial și nici service autorizat în România. Nu aș mai face așa ceva. Cumva, prospectul achiziționării și deținerii unei motociclete chinezești fără experiență și testare în spate, mecanici, rețea fiabilă de distribuție, etc., mi se pare mai rău.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ceea ce am vazut pana acum pe la EICMA se pare ca or exista 3 versiuni ale acestei motociclete.

  • Versiunea Rally singura care va avea 165 kg la gol, este cea care are un singur disc de frana pe fata si nu are scarite de pasager.
  • Celelalte doua versiuni vor fi cu pana la 10 kg mai grele [ceea ce este wow avand in vedere ca CFMoto 450MT cu motor de 450 are 175 kg].
  • Una dintre versiuni am vazut ca are suspensii net inferioare variantei Rally

Sper sa existe si un happy medium cu suspensii bune si scarite pentru pasager, iar daca s-ar putea sa aiba si aripa fata joasa si suport pentru amortizor de ghidon, va fi probabil mobra ca imi va inlocui 790-ul din dotare la un  moment dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

presupun că aia cu viteza maximă mai mică este varianta ieftină. 

169 kg uscat cu 14 kile benzina, 2-2,5 ulei și 1-1,3 antigel, înseamnă 20 kg mai putin decât 790 si t700.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, yuk a spus:

presupun că aia cu viteza maximă mai mică este varianta ieftină. 

Nu cred, din ce am inteles eu aia cu viteza mica, adica Rally e varianta cea mai de enduro, nu are nici scarite de pasager.

Acum 2 ore, yuk a spus:

169 kg uscat cu 14 kile benzina, 2-2,5 ulei și 1-1,3 antigel, înseamnă 20 kg mai putin decât 790 si t700.

 

Bagajele mele au mai putin de 20 de kg, deci eu zic ca e bine de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
La 26.05.2024 la 21:16, sniperul a spus:

M-am plimbat pe ea in weekend in cadreul sesiunii de teste de la Motosfera. #. Evacuarea se aude bine, cam smucita pentru mine, suspensia amortizeaza foarte bine! Daca vreti sa o testati, oamenii sunt binevoitori!

Poti sa fii mai explicit despre unde si cum se poate testa te rog?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ERU a spus:

Poti sa fii mai explicit despre unde si cum se poate testa te rog?

In Ro, fostul dealer Sym Romania s-a rebranduit in Motosfera. Acum vand sym, dar si kove. Sunt importator oficial. 

Au din ce vad ambele modele, si 400 rally si 800x ul.

Vorbim de Bucuresti.

MOTOSFERA

Strada Heliade Între Vii 8, București 023381

Phone: 0731 888 553

 

https://motosfera.ro/

 

https://motosfera.ro/

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, Adrian M. a spus:

In Ro, fostul dealer Sym Romania s-a rebranduit in Motosfera. Acum vand sym, dar si kove. Sunt importator oficial. 

Au din ce vad ambele modele, si 400 rally si 800x ul.

Vorbim de Bucuresti.

MOTOSFERA

Strada Heliade Între Vii 8, București 023381

Phone: 0731 888 553

 

https://motosfera.ro/

 

https://motosfera.ro/

 

Multumesc. Auzisem de cei de Heliade, dar nu eram la curent cu rebranduirea in Motosfera si nici nu stiam ca se poate face test ride.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Din ce a ajuns la urechile mele modelul Kove 800 X Rally va fi road legal in US of A anul acesta si in ciuda scepticismului general oamenii isi mentin afirmatia in legatura cu cele 175 kg la plin.

Si ceva eyecandy:

 

861519490_Kove800XGalben2.thumb.jpg.b991f34126314f7fd5dcf6b20ed2ae4d.jpg

 

160669457_Kove800XGalben.thumb.jpg.c2cb216b8dc5f9a71a6d2cccc4e3bb1f.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...