Cavaleru Postat Mai 22, 2023 Share Postat Mai 22, 2023 Acum 2 ore, prafrau a spus: au facut bascula aia complet asimetrica fiindca n-au stiut sa treaca lantul prin ea? nu prea inteleg prinderea amortizorului spate pai face sens, e un 400.. de ce sa complice productia si sa creasca costurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 22, 2023 Share Postat Mai 22, 2023 Acum 2 ore, prafrau a spus: au facut bascula aia complet asimetrica fiindca n-au stiut sa treaca lantul prin ea? nu prea inteleg prinderea amortizorului spate Păi "umărul" ăla de pe partea dreapta a basculei e pentru a prinde amortizorul, care e într-o parte, ca la ER6N. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 4, 2023 Share Postat Iunie 4, 2023 (editat) On 5/22/2023 at 2:33 AM, PzKpfW said: În prezentarea de pe fundal scrie despre două versiuni: una "standard", cealaltă "performance" - care vine cu etriere de frână montate radial, suspensii Kayaba reglabile și amortizor de direcție. Posibil deci ca cele două versiuni să difere și vizual. Bineînțeles, a 2-a explicație, mai simplă și logică pentru un fabricant din China, este că design-ul nu a fost definitivat. Modelul anterior, Kove 400RR, care a fost prezentat acum 6 luni (!) pare să împartă multe trăsături cu cea de pe scenă, mai puțin masca față. Am intuit corect - design-ul "Panigale" este pentru versiunea "Pro" a motocicletei (450RR Pro), cel copiat inspirat de la Honda/Kawasaki pentru versiunea "standard" (450RR). Partea bună este că modelele vin și în Europa (de văzut la ce prețuri). Kove/Colove (nu am înțeles care este numele ofical încă) anunță o greutate la plin de 165kg. Partea proastă: motor cu compresie mare (12.9:1) și turații mari (puterea maximă anunțată la 13.000rot/min) de la un producător chinez necunoscut. Altă parte proastă: sistem de frânare de la producători chinezi; Hangte pentru versiunea normală, Taisko pentru Pro. Suspensiile versiunii standard sunt și ele chinezești, de la Yuan (?!). Veriunea Pro primește suspensii de la Kayaba. Succes la experimentat. Editat Iunie 4, 2023 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 4, 2023 Share Postat Iunie 4, 2023 o să aibă mare succes la puștani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 6, 2023 Autor Share Postat Iulie 6, 2023 (editat) Las si eu astea trei aici Editat Iulie 6, 2023 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 7, 2023 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2023 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 7, 2023 Share Postat Noiembrie 7, 2023 Sunt curios cum rezistă acel aluminiu chinezesc la o utilizare zilnică și îndelungată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 8, 2023 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2023 Acum 8 ore, PzKpfW a spus: Sunt curios cum rezistă acel aluminiu chinezesc la o utilizare zilnică și îndelungată. Ia-ti una si afla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 8, 2023 Share Postat Noiembrie 8, 2023 (editat) Acum vreo 15 ani aveam Ducati - pe vrmea când nu era "cool", când se făceau constant glume legate de fiabilitatea italienelor iar marca nu avea nici importator oficial și nici service autorizat în România. Nu aș mai face așa ceva. Cumva, prospectul achiziționării și deținerii unei motociclete chinezești fără experiență și testare în spate, mecanici, rețea fiabilă de distribuție, etc., mi se pare mai rău. Editat Noiembrie 8, 2023 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 9, 2023 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2023 Din ceea ce am vazut pana acum pe la EICMA se pare ca or exista 3 versiuni ale acestei motociclete. Versiunea Rally singura care va avea 165 kg la gol, este cea care are un singur disc de frana pe fata si nu are scarite de pasager. Celelalte doua versiuni vor fi cu pana la 10 kg mai grele [ceea ce este wow avand in vedere ca CFMoto 450MT cu motor de 450 are 175 kg]. Una dintre versiuni am vazut ca are suspensii net inferioare variantei Rally Sper sa existe si un happy medium cu suspensii bune si scarite pentru pasager, iar daca s-ar putea sa aiba si aripa fata joasa si suport pentru amortizor de ghidon, va fi probabil mobra ca imi va inlocui 790-ul din dotare la un moment dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 18, 2023 Autor Share Postat Decembrie 18, 2023 S-a updatat site-ul celor de la Kove si astea sunt cele doua versiuni [care se pare ca vor fi de fapt 3]: https://www.kovemoto.com/index.php?c=show&id=51 https://www.kovemoto.com/index.php?c=show&id=87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 23, 2023 Share Postat Decembrie 23, 2023 presupun că aia cu viteza maximă mai mică este varianta ieftină. 169 kg uscat cu 14 kile benzina, 2-2,5 ulei și 1-1,3 antigel, înseamnă 20 kg mai putin decât 790 si t700. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 23, 2023 Autor Share Postat Decembrie 23, 2023 Acum 2 ore, yuk a spus: presupun că aia cu viteza maximă mai mică este varianta ieftină. Nu cred, din ce am inteles eu aia cu viteza mica, adica Rally e varianta cea mai de enduro, nu are nici scarite de pasager. Acum 2 ore, yuk a spus: 169 kg uscat cu 14 kile benzina, 2-2,5 ulei și 1-1,3 antigel, înseamnă 20 kg mai putin decât 790 si t700. Bagajele mele au mai putin de 20 de kg, deci eu zic ca e bine de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 3, 2024 Autor Share Postat Februarie 3, 2024 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 18, 2024 Autor Share Postat Aprilie 18, 2024 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 13, 2024 Share Postat Mai 13, 2024 hop: https://kove-romania.ro/ sym dealer kove in ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 13, 2024 Share Postat Mai 13, 2024 am acelasi rucsac cu fratili chinez e de pe site poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sniperul Postat Mai 26, 2024 Share Postat Mai 26, 2024 M-am plimbat pe ea in weekend in cadreul sesiunii de teste de la Motosfera. #. Evacuarea se aude bine, cam smucita pentru mine, suspensia amortizeaza foarte bine! Daca vreti sa o testati, oamenii sunt binevoitori! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 30, 2024 Autor Share Postat Mai 30, 2024 La 26.05.2024 la 21:16, sniperul a spus: M-am plimbat pe ea in weekend in cadreul sesiunii de teste de la Motosfera. #. Evacuarea se aude bine, cam smucita pentru mine, suspensia amortizeaza foarte bine! Daca vreti sa o testati, oamenii sunt binevoitori! Poti sa fii mai explicit despre unde si cum se poate testa te rog? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 30, 2024 Share Postat Mai 30, 2024 Acum 2 ore, ERU a spus: Poti sa fii mai explicit despre unde si cum se poate testa te rog? In Ro, fostul dealer Sym Romania s-a rebranduit in Motosfera. Acum vand sym, dar si kove. Sunt importator oficial. Au din ce vad ambele modele, si 400 rally si 800x ul. Vorbim de Bucuresti. MOTOSFERA Strada Heliade Între Vii 8, București 023381 Phone: 0731 888 553 https://motosfera.ro/ https://motosfera.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 31, 2024 Autor Share Postat Mai 31, 2024 Acum 20 ore, Adrian M. a spus: In Ro, fostul dealer Sym Romania s-a rebranduit in Motosfera. Acum vand sym, dar si kove. Sunt importator oficial. Au din ce vad ambele modele, si 400 rally si 800x ul. Vorbim de Bucuresti. MOTOSFERA Strada Heliade Între Vii 8, București 023381 Phone: 0731 888 553 https://motosfera.ro/ https://motosfera.ro/ Multumesc. Auzisem de cei de Heliade, dar nu eram la curent cu rebranduirea in Motosfera si nici nu stiam ca se poate face test ride. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 31, 2024 Share Postat Mai 31, 2024 Halal fan Kove! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 19, 2024 Autor Share Postat Septembrie 19, 2024 Din ce a ajuns la urechile mele modelul Kove 800 X Rally va fi road legal in US of A anul acesta si in ciuda scepticismului general oamenii isi mentin afirmatia in legatura cu cele 175 kg la plin. Si ceva eyecandy: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 19, 2024 Share Postat Septembrie 19, 2024 In US sunt road legal toate drujbele rusesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Septembrie 19, 2024 Share Postat Septembrie 19, 2024 32 minutes ago, Speedy.K said: In US sunt road legal toate drujbele rusesti. Da, da' acolo e miezu', tara tuturor posibilitatilor! Si bune, dar mai ales si rele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.