PzKpfW Postat Februarie 13, 2023 Share Postat Februarie 13, 2023 12 minutes ago, ERU said: HP2 Presupun că te referi la HP2 Enduro? O motocicletă cu motor răcit pe aer, carenaj inexistent, electronică lipsă și rezervor de 13L? Dacă da, era incomparabil mai grea (aproape 200kg la plin). Kove dau puțin peste 180kg la plin. 11 minutes ago, ERU said: De luat, cam greu Deci îi lași totuși pe alții să fie cobai. Decizie înțeleaptă, părerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 14, 2023 Autor Share Postat Februarie 14, 2023 Acum 19 ore, PzKpfW a spus: Presupun că te referi la HP2 Enduro? O motocicletă cu motor răcit pe aer, carenaj inexistent, electronică lipsă și rezervor de 13L? Dacă da, era incomparabil mai grea (aproape 200kg la plin). Kove dau puțin peste 180kg la plin. HP2 enduro 1200 cmc cu motor boxer si un motor destul de greu 175 kg la gol, Kove 800 165 kg la gol. Sa nu incepem discutia cu plin vs gol mi se pare irelevanta. Acum 19 ore, PzKpfW a spus: Deci îi lași totuși pe alții să fie cobai. Decizie înțeleaptă, părerea mea. Nu imi e frica sa cumpar mobra asta, sa fiu sincer le-as lua pe ambele, dar cum spuneam se suprapun destul de mult cu cele 2 pe care le am, ambele achizitionate in 2020. Tu cat de des iti schimbi motocicletele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 14, 2023 Share Postat Februarie 14, 2023 8 minutes ago, ERU said: HP2 enduro 1200 cmc cu motor boxer si un motor destul de greu 175 kg la gol, Kove 800 165 kg la gol. Lucrul cu adevărat greu pe HP2 este cardanul. Nici motorul nu este ușor, dar este unul simplu, fără artificii tehice și fără sistem de răcire activ. Și vorbim despre o motocicletă minimalistă de acum aproape 20 de ani care nici parbriz sau ABS nu avea. Kove din China, cu 0 experiență în categoria asta, anunță în 2023 o motocicletă cu 20kg mai ușoară (și la gol și la plin) față de toată lumea (până și față de Tuareg, care are un motor mai mic). Cred că retincența mea este justificată. 26 minutes ago, ERU said: Tu cat de des iti schimbi motocicletele? În medie cred că la 2-3 ani, dar variază și depinde foarte mult dacă apare ceva care să mă atragă iremediabil. Ceea ce am acum este din '20, respectiv '21, dar nu aș avea nicio problemă să mă despart de una mâine dacă ar apărea ceva care să-mi placă. Și sunt genul cu fidelitate 0 față de brand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 20, 2023 Autor Share Postat Mai 20, 2023 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 21, 2023 Share Postat Mai 21, 2023 A mai luat 20 de kile în greutate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 21, 2023 Autor Share Postat Mai 21, 2023 Iar nu ești atent, vorbești neîntrebat în timpul orei și după aia o sa te superi că ai rămas corijent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Mai 21, 2023 Share Postat Mai 21, 2023 sunt confuz, 450rr de pe podium e o copie de fireblade dar ala de pe ecran e copie de panigale pana la urma cum o sa arate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 21, 2023 Share Postat Mai 21, 2023 15 hours ago, vis-a-vis said: A mai luat 20 de kile în greutate Pare să se refere la greutatea la plin (așa cum apare listată și pe site). Și eu sunt circumspect, dar poate nu ar trebui să fim; poate firma KOVE MOTO cu o experiență de 6 ani (!) în domeniul fabricației de motociclete a descoperit un secret pentru a le face cu 10% mai ușoare - aspect ce rămâne un mister pentru competiția din Europa și Japonia. 1 hour ago, prafrau said: sunt confuz, 450rr de pe podium e o copie de fireblade dar ala de pe ecran e copie de panigale pana la urma cum o sa arate? În prezentarea de pe fundal scrie despre două versiuni: una "standard", cealaltă "performance" - care vine cu etriere de frână montate radial, suspensii Kayaba reglabile și amortizor de direcție. Posibil deci ca cele două versiuni să difere și vizual. Bineînțeles, a 2-a explicație, mai simplă și logică pentru un fabricant din China, este că design-ul nu a fost definitivat. Modelul anterior, Kove 400RR, care a fost prezentat acum 6 luni (!) pare să împartă multe trăsături cu cea de pe scenă, mai puțin masca față. Mă întreb câte exemplare din 400RR au vândut din decembrie 2022 până acum ca să fie nevoie de un nou model la nici 6 luni mai târziu. La fel, mă întreb câte ore de CFD sau/și tunel aerodinamic stau în spatele desenului acelor aripi - lucru atât de important la o motocicletă de vreo 60cp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Mai 22, 2023 Share Postat Mai 22, 2023 (editat) au facut bascula aia complet asimetrica fiindca n-au stiut sa treaca lantul prin ea? nu prea inteleg prinderea amortizorului spate Editat Mai 22, 2023 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 22, 2023 Share Postat Mai 22, 2023 Acum 2 ore, prafrau a spus: au facut bascula aia complet asimetrica fiindca n-au stiut sa treaca lantul prin ea? nu prea inteleg prinderea amortizorului spate pai face sens, e un 400.. de ce sa complice productia si sa creasca costurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 22, 2023 Share Postat Mai 22, 2023 Acum 2 ore, prafrau a spus: au facut bascula aia complet asimetrica fiindca n-au stiut sa treaca lantul prin ea? nu prea inteleg prinderea amortizorului spate Păi "umărul" ăla de pe partea dreapta a basculei e pentru a prinde amortizorul, care e într-o parte, ca la ER6N. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 4, 2023 Share Postat Iunie 4, 2023 (editat) On 5/22/2023 at 2:33 AM, PzKpfW said: În prezentarea de pe fundal scrie despre două versiuni: una "standard", cealaltă "performance" - care vine cu etriere de frână montate radial, suspensii Kayaba reglabile și amortizor de direcție. Posibil deci ca cele două versiuni să difere și vizual. Bineînțeles, a 2-a explicație, mai simplă și logică pentru un fabricant din China, este că design-ul nu a fost definitivat. Modelul anterior, Kove 400RR, care a fost prezentat acum 6 luni (!) pare să împartă multe trăsături cu cea de pe scenă, mai puțin masca față. Am intuit corect - design-ul "Panigale" este pentru versiunea "Pro" a motocicletei (450RR Pro), cel copiat inspirat de la Honda/Kawasaki pentru versiunea "standard" (450RR). Partea bună este că modelele vin și în Europa (de văzut la ce prețuri). Kove/Colove (nu am înțeles care este numele ofical încă) anunță o greutate la plin de 165kg. Partea proastă: motor cu compresie mare (12.9:1) și turații mari (puterea maximă anunțată la 13.000rot/min) de la un producător chinez necunoscut. Altă parte proastă: sistem de frânare de la producători chinezi; Hangte pentru versiunea normală, Taisko pentru Pro. Suspensiile versiunii standard sunt și ele chinezești, de la Yuan (?!). Veriunea Pro primește suspensii de la Kayaba. Succes la experimentat. Editat Iunie 4, 2023 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 4, 2023 Share Postat Iunie 4, 2023 o să aibă mare succes la puștani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 6, 2023 Autor Share Postat Iulie 6, 2023 (editat) Las si eu astea trei aici Editat Iulie 6, 2023 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 7, 2023 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2023 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 7, 2023 Share Postat Noiembrie 7, 2023 Sunt curios cum rezistă acel aluminiu chinezesc la o utilizare zilnică și îndelungată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 8, 2023 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2023 Acum 8 ore, PzKpfW a spus: Sunt curios cum rezistă acel aluminiu chinezesc la o utilizare zilnică și îndelungată. Ia-ti una si afla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 8, 2023 Share Postat Noiembrie 8, 2023 (editat) Acum vreo 15 ani aveam Ducati - pe vrmea când nu era "cool", când se făceau constant glume legate de fiabilitatea italienelor iar marca nu avea nici importator oficial și nici service autorizat în România. Nu aș mai face așa ceva. Cumva, prospectul achiziționării și deținerii unei motociclete chinezești fără experiență și testare în spate, mecanici, rețea fiabilă de distribuție, etc., mi se pare mai rău. Editat Noiembrie 8, 2023 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 9, 2023 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2023 Din ceea ce am vazut pana acum pe la EICMA se pare ca or exista 3 versiuni ale acestei motociclete. Versiunea Rally singura care va avea 165 kg la gol, este cea care are un singur disc de frana pe fata si nu are scarite de pasager. Celelalte doua versiuni vor fi cu pana la 10 kg mai grele [ceea ce este wow avand in vedere ca CFMoto 450MT cu motor de 450 are 175 kg]. Una dintre versiuni am vazut ca are suspensii net inferioare variantei Rally Sper sa existe si un happy medium cu suspensii bune si scarite pentru pasager, iar daca s-ar putea sa aiba si aripa fata joasa si suport pentru amortizor de ghidon, va fi probabil mobra ca imi va inlocui 790-ul din dotare la un moment dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 18, 2023 Autor Share Postat Decembrie 18, 2023 S-a updatat site-ul celor de la Kove si astea sunt cele doua versiuni [care se pare ca vor fi de fapt 3]: https://www.kovemoto.com/index.php?c=show&id=51 https://www.kovemoto.com/index.php?c=show&id=87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 23, 2023 Share Postat Decembrie 23, 2023 presupun că aia cu viteza maximă mai mică este varianta ieftină. 169 kg uscat cu 14 kile benzina, 2-2,5 ulei și 1-1,3 antigel, înseamnă 20 kg mai putin decât 790 si t700. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 23, 2023 Autor Share Postat Decembrie 23, 2023 Acum 2 ore, yuk a spus: presupun că aia cu viteza maximă mai mică este varianta ieftină. Nu cred, din ce am inteles eu aia cu viteza mica, adica Rally e varianta cea mai de enduro, nu are nici scarite de pasager. Acum 2 ore, yuk a spus: 169 kg uscat cu 14 kile benzina, 2-2,5 ulei și 1-1,3 antigel, înseamnă 20 kg mai putin decât 790 si t700. Bagajele mele au mai putin de 20 de kg, deci eu zic ca e bine de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 3 Autor Share Postat Februarie 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 18 Autor Share Postat Aprilie 18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 13 Share Postat Mai 13 hop: https://kove-romania.ro/ sym dealer kove in ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.