Sari la conținut

Postări Recomandate

12 minutes ago, ERU said:

HP2

 

Presupun că te referi la HP2 Enduro? O motocicletă cu motor răcit pe aer, carenaj inexistent, electronică lipsă și rezervor de 13L? Dacă da, era incomparabil mai grea (aproape 200kg la plin). Kove dau puțin peste 180kg la plin.

 

11 minutes ago, ERU said:

De luat, cam greu

 

Deci îi lași totuși pe alții să fie cobai. Decizie înțeleaptă, părerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 140
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 19 ore, PzKpfW a spus:

 

Presupun că te referi la HP2 Enduro? O motocicletă cu motor răcit pe aer, carenaj inexistent, electronică lipsă și rezervor de 13L? Dacă da, era incomparabil mai grea (aproape 200kg la plin). Kove dau puțin peste 180kg la plin.

HP2 enduro  1200 cmc cu motor boxer si un motor destul de greu 175 kg la gol, Kove 800 165 kg la gol. Sa nu incepem discutia cu plin vs gol mi se pare irelevanta.

Acum 19 ore, PzKpfW a spus:

 

 

Deci îi lași totuși pe alții să fie cobai. Decizie înțeleaptă, părerea mea.

Nu imi e frica sa cumpar mobra asta, sa fiu sincer le-as lua pe ambele, dar cum spuneam se suprapun destul de mult cu cele 2 pe care le am, ambele achizitionate in  2020. Tu cat de des iti schimbi motocicletele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, ERU said:

HP2 enduro  1200 cmc cu motor boxer si un motor destul de greu 175 kg la gol, Kove 800 165 kg la gol.

 

Lucrul cu adevărat greu pe HP2 este cardanul. Nici motorul nu este ușor, dar este unul simplu, fără artificii tehice și fără sistem de răcire activ. Și vorbim despre o motocicletă minimalistă de acum aproape 20 de ani care nici parbriz sau ABS nu avea.

 

Kove din China, cu 0 experiență în categoria asta, anunță în 2023 o motocicletă cu 20kg mai ușoară (și la gol și la plin) față de toată lumea (până și față de Tuareg, care are un motor mai mic). Cred că retincența mea este justificată.

 

26 minutes ago, ERU said:

Tu cat de des iti schimbi motocicletele?

 

În medie cred că la 2-3 ani, dar variază și depinde foarte mult dacă apare ceva care să mă atragă iremediabil. Ceea ce am acum este din '20, respectiv '21, dar nu aș avea nicio problemă să mă despart de una mâine dacă ar apărea ceva care să-mi placă. Și sunt genul cu fidelitate 0 față de brand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Iar nu ești atent, vorbești neîntrebat în timpul orei și după aia o sa te superi că ai rămas corijent. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 hours ago, vis-a-vis said:

A mai luat 20 de kile în greutate 😂

 

Pare să se refere la greutatea la plin (așa cum apare listată și pe site). Și eu sunt circumspect, dar poate nu ar trebui să fim; poate firma KOVE MOTO cu o experiență de 6 ani (!) în domeniul fabricației de motociclete a descoperit un secret pentru a le face cu 10% mai ușoare - aspect ce rămâne un mister pentru competiția din Europa și Japonia.

 

1 hour ago, prafrau said:

sunt confuz, 450rr de pe podium e o copie de fireblade dar ala de pe ecran e copie de panigale

pana la urma cum o sa arate?

 

În prezentarea de pe fundal scrie despre două versiuni: una "standard", cealaltă "performance" - care vine cu etriere de frână montate radial, suspensii Kayaba reglabile și amortizor de direcție. Posibil deci ca cele două versiuni să difere și vizual.

 

Bineînțeles, a 2-a explicație, mai simplă și logică pentru un fabricant din China, este că design-ul nu a fost definitivat. Modelul anterior, Kove 400RR, care a fost prezentat acum 6 luni (!) pare să împartă multe trăsături cu cea de pe scenă, mai puțin masca față.

 

image.thumb.png.c22477619a91c54591290b78f58004bc.png

 

Mă întreb câte exemplare din 400RR au vândut din decembrie 2022 până acum ca să fie nevoie de un nou model la nici 6 luni mai târziu. La fel, mă întreb câte ore de CFD sau/și tunel aerodinamic stau în spatele desenului acelor aripi - lucru atât de important la o motocicletă de vreo 60cp.

 

image.thumb.png.fe7237813b3468644c57a4f749c6c64b.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, prafrau a spus:

au facut bascula aia complet asimetrica fiindca n-au stiut sa treaca lantul prin ea? nu prea inteleg prinderea amortizorului spate

pai face sens, e un 400.. de ce sa complice productia si sa creasca costurile?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, prafrau a spus:

au facut bascula aia complet asimetrica fiindca n-au stiut sa treaca lantul prin ea? nu prea inteleg prinderea amortizorului spate

Păi "umărul" ăla de pe partea dreapta a basculei e pentru a prinde amortizorul, care e într-o parte, ca la ER6N. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
On 5/22/2023 at 2:33 AM, PzKpfW said:

În prezentarea de pe fundal scrie despre două versiuni: una "standard", cealaltă "performance" - care vine cu etriere de frână montate radial, suspensii Kayaba reglabile și amortizor de direcție. Posibil deci ca cele două versiuni să difere și vizual.

 

Bineînțeles, a 2-a explicație, mai simplă și logică pentru un fabricant din China, este că design-ul nu a fost definitivat. Modelul anterior, Kove 400RR, care a fost prezentat acum 6 luni (!) pare să împartă multe trăsături cu cea de pe scenă, mai puțin masca față.

 

Am intuit corect - design-ul "Panigale" este pentru versiunea "Pro" a motocicletei (450RR Pro), cel copiat inspirat de la Honda/Kawasaki pentru versiunea "standard" (450RR).

 

Partea bună este că modelele vin și în Europa (de văzut la ce prețuri). Kove/Colove (nu am înțeles care este numele ofical încă) anunță o greutate la plin de 165kg.

 

Partea proastă: motor cu compresie mare (12.9:1) și turații mari (puterea maximă anunțată la 13.000rot/min) de la un producător chinez necunoscut. Altă parte proastă: sistem de frânare de la producători chinezi; Hangte pentru versiunea normală, Taisko pentru Pro. Suspensiile versiunii standard sunt și ele chinezești, de la Yuan (?!). Veriunea Pro primește suspensii de la Kayaba. Succes la experimentat.

 

image.thumb.png.4d2f0f5d5e065834eb6a6e2cbdae94b0.png image.thumb.png.544107b14e3d32f5dd00ccef7d4ab9cf.png image.thumb.png.7b516ac7c10a2371bb61b7efc8469c64.png image.thumb.png.2486a84deb24540da0f14b621cc61d25.pngimage.thumb.png.2c365a5240246b85c3531ada11f0a2a9.png image.thumb.png.4b6449d1f6cc6529c5f31deaf410f0ef.png

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

 

 

 

 

 

 

 

Las si eu astea trei aici ;)

 

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Sunt curios cum rezistă acel aluminiu chinezesc la o utilizare zilnică și îndelungată.

Ia-ti una si afla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreo 15 ani aveam Ducati - pe vrmea când nu era "cool", când se făceau constant glume legate de fiabilitatea italienelor iar marca nu avea nici importator oficial și nici service autorizat în România. Nu aș mai face așa ceva. Cumva, prospectul achiziționării și deținerii unei motociclete chinezești fără experiență și testare în spate, mecanici, rețea fiabilă de distribuție, etc., mi se pare mai rău.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ceea ce am vazut pana acum pe la EICMA se pare ca or exista 3 versiuni ale acestei motociclete.

  • Versiunea Rally singura care va avea 165 kg la gol, este cea care are un singur disc de frana pe fata si nu are scarite de pasager.
  • Celelalte doua versiuni vor fi cu pana la 10 kg mai grele [ceea ce este wow avand in vedere ca CFMoto 450MT cu motor de 450 are 175 kg].
  • Una dintre versiuni am vazut ca are suspensii net inferioare variantei Rally

Sper sa existe si un happy medium cu suspensii bune si scarite pentru pasager, iar daca s-ar putea sa aiba si aripa fata joasa si suport pentru amortizor de ghidon, va fi probabil mobra ca imi va inlocui 790-ul din dotare la un  moment dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

presupun că aia cu viteza maximă mai mică este varianta ieftină. 

169 kg uscat cu 14 kile benzina, 2-2,5 ulei și 1-1,3 antigel, înseamnă 20 kg mai putin decât 790 si t700.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, yuk a spus:

presupun că aia cu viteza maximă mai mică este varianta ieftină. 

Nu cred, din ce am inteles eu aia cu viteza mica, adica Rally e varianta cea mai de enduro, nu are nici scarite de pasager.

Acum 2 ore, yuk a spus:

169 kg uscat cu 14 kile benzina, 2-2,5 ulei și 1-1,3 antigel, înseamnă 20 kg mai putin decât 790 si t700.

 

Bagajele mele au mai putin de 20 de kg, deci eu zic ca e bine de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...