Jump to content

Recommended Posts

Pe scurt am vazut-o in standul KOVE la EICMA 2022 si mi-a placut mult de tot.

Principalul motiv 165 kg dry.  Motive secundare, suspensie ajustabila, rezervor mare, roti de 21 si 18. Mie mi se pare revelatia salonului EICMA 2022, din pacate daca am inteels bine in europa va ajunge la vanzare de abia in 2024 si asta s-ar putea sa fie un termen optimist.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

2 hours ago, ERU said:

in europa va ajunge la vanzare de abia in 2024 si asta s-ar putea sa fie un termen optimist.

 

Omologări și probleme legale probabil. Personal aș aștepta măcar un test-ride, dar fiecare face cum crede.

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, Speedy.K a spus:

Pret?

Din cate am inteles max 10k. Asta in conditiile de azi, avand in vedere ca in scenariul lor va ajunge la vanzare in 2024, mai vedem, ca la rata la care printeaza astia banii s-ar putea ca 10k sa fie un plin. ;)

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

 

Omologări și probleme legale probabil. Personal aș aștepta măcar un test-ride, dar fiecare face cum crede.

Pai cum spuneam, presupunând ca as vrea sa o cumpar si pe asta, ceea ce nu e chiar lipsit de adevar, pâna in 2024 au tot timpul sa faca si omologari la ea.

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 ore, MotoS Garage a spus:

un gunoi facut din chinezium! nu am vazut nimic facut de chinezi macar relativ bun! sunt satul de gunoaie "bune" de la ei, gen cf moto si linhai...

Omul consideră că noul Transalp e o motocicletă mediocră, făcând și profilul psihologic al potențialilor cumpărători, dar îl bate gândul să își ia chinezăria asta. Eu nu cred că mai e nimic de spus...

Link to comment
Share on other sites

Cu tot respectul, dar sa-ti iei un prim model de genul asta din Ceaina e ca si cum ti-ai lua scule de la Lidl. Pe interior stii la ce sa te astepti. Ieftine ca braga, iti faci treaba cu ele (mediocru sau nu), or sa tina o vreme, dar nu poti sa te astepti la cine stie ce de la ele pe termen lung. 

Link to comment
Share on other sites

Sunt curios de ceva vreme legat de subiect.
Acesta fiind ce o sa ne vanda noua aicea la batranii europeni, chinezii sub identitate lor.

Urmaresc nu numa la motoare ci si alte industrii.
Acuma ani inca angajau la greu cu sume imposibil de refuzat, "albi" cu expereinta, ca sa le faca si mai impotant ca sa ii invete.
Chia de mult nu mai este doar cea care risipeste resurse materaila si omenesti pentru a crea mizerii, da.. faca in continuare si asta, insa cam in toate domeniile au ajuns de mult la zi.
Noi nu vedem ca piata de desfacere este in primul rand la ei acasa; aicea cat time se cearta doi chiori pe cat de bun e transalp din 2001, avand in vedere ca sunt prea multi cu ochii oblici intr-o "tara", ei au vandut cateva mii multe de mobre noi la standarde acceptabile si peste.

In anii 80 se rade si cu fundu de masinile japoneze, uite azi
In anii 2000 se rade de masinile coorene, uite azi
Azi radem de masinile chinezesti, mai asteptati un pic.

Este facil aruncatul cu cotare cand stai pe bara, lumea este mai complexa.

Link to comment
Share on other sites

Acum 23 minute, Doctor X a spus:

Eu am înțeles că în fabricile chinezești se lucrează la diverse standarde de calitate, în funcție de clienți sau piața de destinație.

Toate companiile globale lucreaza asa, nu doar chinezii.

Link to comment
Share on other sites

Arata bine dracia. La 10k € e posibil sa si "tina". La 8k cum spera unii ma tem ca se vor face prea multe compromisuri dpdv al calitatii (vezi Benelli).

 

p.s.: nu pot sa nu remarc ce din topor arata site-ul producatorului. Zici ca abia a fost pusa pe picioare compania intr-un garaj :)). 

 

p.p.s: 8000-9000 € la cursul actual Yen/Eur. Curios e ca au italian care prezinta modelul si pare a fi angajat Kove. Deci au adus "minti" de unde trebuie pt dezvoltarea modelului.

 

 

Edited by ovi_ice
Link to comment
Share on other sites

Acum 15 minute, Asimplu a spus:

Pai Transalp-ul este o motocicleta mediocra, dar in sensul bun de mediocritate, in care se incadreaza majoritatea off-road tourerelor. Respectiv face cam din toate 60% dar nu exceleaza la nimic.

Nu sunt de acord cu tine. Transalpul a excelat la fiabilitate, și poate tocmai de-asta s-a vândut de-a lungul timpului atât de bine. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 Bai nene, e simplu: chinezul daca vrea sa ia din cota de piata a japonezului trebuie sa vanda cativa ani la juma de pret. Altfel, in Europa, eticheta Made in China o sa trimita clientii la plimbare daca sunt la acelasi pret cu Made in Japan sau made in Italy. La branduri ma refer, nu unde sunt facute de fapt. Deci nu poti sa vii cu concurenta la T7, Transalp, Tuareg, V-Strom cu pret asemanator. Daca vii la juma de pret POATE sa ai O sansa.

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, Speedy.K a spus:

 Bai nene, e simplu: chinezul daca vrea sa ia din cota de piata a japonezului trebuie sa vanda cativa ani la juma de pret. Altfel, in Europa, eticheta Made in China o sa trimita clientii la plimbare daca sunt la acelasi pret cu Made in Japan sau made in Italy. La branduri ma refer, nu unde sunt facute de fapt. Deci nu poti sa vii cu concurenta la T7, Transalp, Tuareg, V-Strom cu pret asemanator. Daca vii la juma de pret POATE sa ai O sansa.

Asta cu juma' de pret poate fi maxim o figura de stil. Mobrele japoneze sunt, cele mai multe in cel mai bun caz mediocre, acestia fiind dpdv tehnologic ramasi mult in urma europenilor si a chinezilor. Se pot lauda oarecum cu fiabilitatea, desi si asta e oarecum o poveste, dar sa nu divagam. In timp ce japonezii dorm in bascheti sau pe laurii unor victorii de mult trecute, europenii mai misca ceva, dar te taxeaza la max pentru "heritage", chinezii par a fi pusi pe treaba.

Si acum la subiect, vreau cel mai usor bicilindru, poate cineva sa bata performanta acestei chinezarii? Culmea e, ca nici nu era nevoie sa fie asa de puternica, deci cred ca la un 50~60 de cai mai pot sa dea jos niste kile.

Link to comment
Share on other sites

Nu prea văd cum sunt chinezii peste japonezi pe partea de moto. Nu spun că nu pot ajunge în viitor. Spun doar că acum nu sunt.

 

Fac volum, testează piața. Dar nu au experiența de producție, evoluție sau rafinament pe care o au japonezii și europenii.

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

Nu prea văd cum sunt chinezii peste japonezi pe partea de moto. Nu spun că nu pot ajunge în viitor. Spun doar că acum nu sunt.

 

Fac volum, testează piața. Dar nu au experiența de producție, evoluție sau rafinament pe care o au japonezii și europenii.

Pentru ca acest subiect este vast si ar duce la o dezbatere nesfarsita si in dorinta de a nu polua topicul de la inceput o sa vin cu cateva exemple. Motociclete japoneze de generatie curenta:

Africa Twin are specificatii apropiate , dar inferioare de KTM 990 doar ca 12 ani mai tarziu.

T7 [o motocicleta remarcabila] are specs inferioare F800GS 10 ani mai târziu. [suspensia e mai buna la T7 totusi fiind unul din punctele slabe ale motocicletei]

Noul PeeStrom 800 < F800GS. [suspensia e mai buna la peestrom]

DR650/Honda XR600 <<<KTM 690

Si daca vrei epitomul penibilitatii japoneze "noul" KLR 650 [care este total incompatibil cu notiunile de evolutie si/sau rafinament :)] o petarda care era penibila acum 10 ani, de care acum iti este si jena sa razi, ca de unul care are handicap, saracul lasa-l ca la batut Mniezo ce sa mai radem si noi de el.

In schimb chinezii sunt dispusi sa asculte ce "vrea piata" si umplu nisele existente. Au plecat de la mobrele cu cilindree mica, pe care le pot vinde pe uriasa lor piata interna si de asemenea in retul Asiei care este o piata de multe ori mai mare decat Europa + USA la un loc. La SMAEB-ul de anul asta, am fost chiar impresionat de CF Moto, ceea ce mi-a atras atentia au fost finisajele, deloc inferioare celor realizate de marcile premium europene. Iar daca incep comparatia MT800 vs japoneze iese cu sânge, desi chiezii sunt inca la inceput in ceea ce priveste mobrele de cilindree medie iar pe piata mare nu au intrat inca.

Link to comment
Share on other sites

 

Si daca vrei epitomul penibilitatii japoneze "noul" KLR 650 [care este total incompatibil cu notiunile de evolutie si/sau rafinament ] o petarda care era penibila acum 10 ani, de care acum iti este si jena sa razi, ca de unul care are handicap, saracul lasa-l ca la batut Mniezo ce sa mai radem si noi de el.

 

:)))))

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, ERU a spus:

Pentru ca acest subiect este vast si ar duce la o dezbatere nesfarsita si in dorinta de a nu polua topicul de la inceput o sa vin cu cateva exemple. Motociclete japoneze de generatie curenta:

Africa Twin are specificatii apropiate , dar inferioare de KTM 990 doar ca 12 ani mai tarziu.

T7 [o motocicleta remarcabila] are specs inferioare F800GS 10 ani mai târziu. [suspensia e mai buna la T7 totusi fiind unul din punctele slabe ale motocicletei]

Noul PeeStrom 800 < F800GS. [suspensia e mai buna la peestrom]

DR650/Honda XR600 <<<KTM 690

Si daca vrei epitomul penibilitatii japoneze "noul" KLR 650 [care este total incompatibil cu notiunile de evolutie si/sau rafinament :)] o petarda care era penibila acum 10 ani, de care acum iti este si jena sa razi, ca de unul care are handicap, saracul lasa-l ca la batut Mniezo ce sa mai radem si noi de el.

In schimb chinezii sunt dispusi sa asculte ce "vrea piata" si umplu nisele existente. Au plecat de la mobrele cu cilindree mica, pe care le pot vinde pe uriasa lor piata interna si de asemenea in retul Asiei care este o piata de multe ori mai mare decat Europa + USA la un loc. La SMAEB-ul de anul asta, am fost chiar impresionat de CF Moto, ceea ce mi-a atras atentia au fost finisajele, deloc inferioare celor realizate de marcile premium europene. Iar daca incep comparatia MT800 vs japoneze iese cu sânge, desi chiezii sunt inca la inceput in ceea ce priveste mobrele de cilindree medie iar pe piata mare nu au intrat inca.

Total de acord.

De fapt, chiar am vrut sa imi iau CF Moto ca o a doua moto (incantat si de cei 5 ani garantie, lucru care nu se intampla la japoneze si europene) dar m-am razgandit in ultimul moment si am luat un KTM (facut in India).

 

In China la putere sunt electricele (nu cred ca altundeva in lume, exista o pondere de vehicule electrice raportat la numarul de locuitori). Am prieteni care au fost in China de curand. Exista zeci de branduri chinezesti de care noi nu am auzit si probabil n-o sa auzim (au desfacere foarte buna pe piata autohtona, doar sunt vreo 1,5 miliarde).

Aia sunt la ani lumina cu tehnologia (chiar si fata de japonezi)...poate si din dorinta guvernului de a controla cumva populatia (exemplu: au cititoare de muian care identifica persoana in magazine,supermarketuri, hoteluri, avioane,autobuze,etc). Afla imediat unde a fost,cu cine a fost, sau ce a mancat Ping Pong.

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 ore, ERU a spus:

Si acum la subiect, vreau cel mai usor bicilindru, poate cineva sa bata performanta acestei chinezarii? Culmea e, ca nici nu era nevoie sa fie asa de puternica, deci cred ca la un 50~60 de cai mai pot sa dea jos niste kile.

 

aprilia rxv, daca iti plac provocarile

Link to comment
Share on other sites

Compresie 13:1 pe un motor fabricat in China, bazat in mare pe 790-modificat suficient cat sa l poata produce. Nici pe ktm motorul nu are asemenea compresie. 

Am mai scris si dincolo, eu sunt tare sceptic privind specificatiile reale ale acestei motociclete. A, si nu e noua, a aparut prima data prin martie 2021.  Si inca nu se vinde, deci momentan promisiuni..si cam atat. SI in 2021 ziceau ca o vand in 2022-dar nu este disponibila in China.

Vorbiti de cf moto. Sa discutati cu cativa proprietari ce patesc-probleme de fiabilitate reale, la moto noi de 1 2 luni. Si apoi rezolvarea problemelor taraganata, apoi dupa 3 luni comandate piese, care vin peste inca 4 luni. Si moto sta pe dreapta. 

Se vorbeste de mediocritate, pai 90% dintre noi suntem motociclisti mediocri. Pentru restul exista 890 adventure R Rally, daca vor sa rupa offroadul cu big bike. Sau T7 cu kit Rally, sau altele. Ok, acum pare ca va exista si Kove-Cu cat mai multa concurenta, cu atat mai bine, dar trebuie tratata cu maxima prudenta si circumspectie aceasta motocicleta.....

 

Edited by Adrian M.
Link to comment
Share on other sites

Daca va luati piese moto de pe aliexpress o sa vedeti ce inseamna calitatea produselor lor copiata.

Dau doar 3 exemple ce am patit recent

1) https://www.aliexpress.com/item/1005003157097565.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.58ee68f2m8Lyzd&algo_pvid=7c635bff-aa40-4cba-a2f3-2a26a3e001f4&algo_exp_id=7c635bff-aa40-4cba-a2f3-2a26a3e001f4-3&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000024406362228"}&pdp_npi=2%40dis!RON!28.79!23.02!!!!!%40210318cf16686736844413451eaf6a!12000024406362228!sea&curPageLogUid=N461Z3yGpFJU

Senzor de frana pt KTM EXC, ca norocul ca l-am montat pe frana spate... la o apasare mai serioasa a pedalei, a explodat, a curs tot lichidul afara, 0 frana :)

2) https://www.aliexpress.com/item/1005001799073451.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.15486d68XDhwYb&algo_pvid=b63336fb-f556-4d65-90b8-19f5629d1590&algo_exp_id=b63336fb-f556-4d65-90b8-19f5629d1590-1&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000017627385234"}&pdp_npi=2%40dis!RON!86.47!69.17!!!!!%402101e9d416686738000934249eb247!12000017627385234!sea&curPageLogUid=IX8U4EEJFLM2

risere de ghidon pt 390 Adventure... nu se centra bine pe jug, surubul cam cu 1 cm prea scurt si din material mai slab (original trebuia sa fie de 12.8 si surubul cu care a venit era de 8.8.

locasul hexagonal pt cheia imbus nu avea inaltimea standard si nu il puteai strang

3) https://www.aliexpress.com/item/1005004528320386.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3faa2201SyNoRF&algo_pvid=e902fda8-6b5a-4176-98fb-7632f98eccd8&aem_p4p_detail=202211170035011427444760960000000204801&algo_exp_id=e902fda8-6b5a-4176-98fb-7632f98eccd8-4&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000029486361662"}&pdp_npi=2%40dis!RON!102.03!80.6!!!!!%402101d8f416686741010625775eadbc!12000029486361662!sea&curPageLogUid=feNGplCcJbZT&ad_pvid=202211170035011427444760960000000204801_1&ad_pvid=202211170035011427444760960000000204801_1

extensie pt sidestand, nu s-a potrivit de nici o forma cu sidestandul motorului, dupa ce am reusit sa il fac sa se potriveasca lovea in bascula cand era ridicat.

 

Deci, pe hartie toate arata bine, pret super bun, dar functional, cam lasa de dorit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...