Sari la conținut

2. Gran Premio Michelin® de la República Argentina 2023


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

image.thumb.png.a5a318035f70fcc6d28f04307828bcd1.png

 

Brad Binder

I got a pretty decent start again, especially for the wet. Managed to get past some guys early on. I ended up having a touch with someone coming out of turn 3 and I lost two of my wings.

 

I had quite a big shake and when I arrived at the next corner I pulled the brake lever into my fingers. I pumped it a little bit, luckily I realized it might happen so broke a bit earlier, then went into the turn and felt the slightest little nudge on my inside and that was enough to spin the back around. It is what it is. I picked the bike up and carried on, it was a f$&kin long 25 laps on my own, but we finished.

 

It would have been nice to get a point, but it was not to be. I spent the rest basically testing trying different maps, using it as a learning opportunity. I wasn’t super slow by any means, but I didn’t want to fall off again because if for some reason there was a re-start I needed to be there. Was just trying to play it clever but in the end it is what it is. It was such a small nudge from Maverick, a 100% racing incident for sure. In those conditions it’s always tricky.

 

Heading into Austin we have a much better understanding of our bike, and I think we can be a hell of a lot stronger than than before. As for my neck Friday was really sore, Saturday was still sore but better and today was good. I’ve been doing a lot of physio so now it just needs a bit of time.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 251
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 4 ore, Cavaleru a spus:

@Method nu e om in paddock in momentul de fata sa se ridice dincolo de genunchiul legendei fie din prisma rezultatelor fie din prisma carismei, iar ca sa ajungi acolo sus incat sa poti atrage multimea la circuit, tre sa le ai pe amandoua. Rossi a fost unic pt sportul asta pana la momentul actual, daca nu ar fi fost echipa lui in competitie cred ca audientele erau si mai jos..

 

Bez pare sa se ridice usor usor peste ceilalti piloti, carismatic, aduce podiumuri si mai nou prima victorie atat pt el cat si pt echipa. imi doresc sa-l vad mai des in fata, sper sa mentina trendu asta ascendent. 

 

imi e dor de acele momente de sarbatorire ale lui Rossi, sa vezi acolo un monster wheelie ala Biaggi sau diferitele wheeliuri sau donats pe care le facea Rossi :)

True that.Eh,Marcelino se ridica cam pe la umarul lui Il dottore vis-a-vis de titluri.Dar ca si carisma si popularitate,acolo da trebuie sa fiu de acord cu tine - e la genunchiul lui.

 

Avem niste candidati : Bestia l-as sublina eu,iata si Bezzechi...JM?Cam intens cam dur dar nu lipsit de carisma.Italienii i-am pus in fata pt un motiv : declaratia lui Bezzechi post -race (insotita de acea fatza de Marx Brothers :bounce: zic eu ca e edificatoare.Am putea avea un nou superstar acolo - personalitate au si el si Bestia,conditia e sa vina si performantele.

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Dorna sa faca bine sa redea grandoarea Grand Prix-ului, sa umble (in sesns restrictiv) la regulamentul tehnic, pentru a reveni spectacolul in curse si sa umble la preturile de porc la bilete. Sa vezi cum vor uita multimile de legenda. Decat sa incerce sa faca din Pecco (baiat ok, de altfel, dar total anost), idolul multimilor, mai bine da "panem et circenses" publicului. 

Mmm,nu cred ca preturile biletelor sunt prohibitive.Iar la masini as fi spus ca aero nu duce niciunde,aici nu sunt de acord - e atata putere pe o suprafata asa de mica incat efectiv au nevoie de aero.Faptul ca japonezii nu stiu cu ce se mananca aero si plang (cam cum plange Toyota acum ca nu vrea cu EV),problema lor.

Multimile nu cred ca vor uita de legenda,dar speram sa imbratiseze pe altcineva.Si am zis mai sus,cred ca primi candidati vor fi unul din astia 2 italieni.

100% de acord despre Pecco - zici ca e Lorenzo.Dar fara concentrarea aia fantastica a mallorcanului,asta pica aiurea.Ala era imperturbabil.Insa ca si personalitate,nu sunt departe unul de altul - batz adanc infipt in fiund.Si cand le vad si pe paparudele alea 2 la el in boxa (sora-sa cu gf,2 ciumafai...

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

La cât mai puțini "micorbiști" din-ăștia cu steaguri, și la câți mai mulți fani ai competitiției, zic..

Nu.Aici nu sunt de acord cu tine.

Microbistii,tifosii sunt bread and butterul competitiei,fara ei e pa.Ok,nici mie nu-mi plac - mi-a placut Rossi dar nu la modul tifosi nu eram in tribuna giallo pt ca nu am inteles de ce trebuie ca daca imi place Rossi automat nu trebuie sa-mi placa si de "dusmanii" lui Lorenzo,MM si Stoner.Mie imi placea si de aia.Dar na,optiune personala,fiecare cu preferintele lui.

Ideea e ca cei care sunt fani infocati tin competitia nu noi.Cei care "isi dau viata" pt idol.Si pe deasupra cumpara sepcuta,steag costum casca etc etc,merge economia.Eu?Si altii ca mine?Meh...eu iau cate un breloc cu 5E de la fiecare si atat.Cu mine nu castiga baietii astia nimic,le trebuie tifosi.Si pe buna dreptate.

Fani ai competitiei sunt putini - trebuie sa vezi dincolo de spectacol,sa ai cunostinte sa intelegi foarte multe lucruri.Ceea ce omul obisnuit nu are timp nu il pasioneaza etc,si nu condamn asta.Lui ii place de ...cineva.De A de B,nu conteaza.Trebuie insa sa aiba un favorit,cineva a carui performante si/sau personalitate il incanta.Ca treaba sa mearga trebuie sa fie spectacol...si eroi.Si fani infocati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, apriliacluj a spus:

zic ca Dorna nu are treaba, doar economia de piata si corporatiile

e un business, se reduce la cat bagi si cat scoti, simplu, europenii si-au dat seama de asta, iar japonezii au o problema majora de management si marketing

 

Pai Dorna Sport este o corporatie care detine MotoGP, WSBK si mai multe competitii regionale, gen RBRookie Cup, Asia Cup, Northern Cup, R&G British Talent Cup, etc, etc. Practic asta este busines-ul ei, din care trebuie sa scoata profit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am adus aminte de o treaba ce se discuta maxim în presezon dar nu s-a mai auzit nimic în sezon de ea (și ma bucura acest fapt) :

Tyre pressure problems

Știm ca erau tot felul de discuții ca va creste presiunea și căzături și probleme...deocamdată nu se aude nimic de rău.Deci se poate și cu presiunea legală?

Ok,ca sa fim fair nici n-a fost foarte cald în astea 2 curse...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Method a spus:

 

Avem niste candidati : Bestia l-as sublina eu,iata si Bezzechi...JM?

Baieti faini, unii chiar cu oarece carisma, insa, ca sa iti dau un exemplu, Iannone facea, la capitolul asta, cat toti cei enumerati de tine, la un loc. Carisma nu este suficienta. Toata lumea vorbeste despre legenda, despre imaginea lui colosala, etc, dar nu cred ca isi da seama cineva de aici ca aceasta aura, sau spune-i cum vrei, a fost construita pas cu pas de VR. Carisma personala o avea, performantele iesite din comun i-au adus vizibilitate si i-au permis sa isi manifeste personalitatea, insa Rossi a inteles ca poate transforma capitalul de imagine castigat, intr-un brand. El a construita asta, nu l-a facut nimeni cea mai puternica imagine a MotoGp-ului. Astora pe care i-ai nominalizat, nici nu le trece prin cap ca ar putea fi mai mult decat niste starlete iscalitoare de autografe, iar tu vrei ca astia sa fie noii eroi, noii idoli ai multimilor? Neah... 

Acum 4 minute, Method a spus:

Mi-am adus aminte de o treaba ce se discuta maxim în presezon dar nu s-a mai auzit nimic în sezon de ea (și ma bucura acest fapt) :

Tyre pressure problems

Deocamdata prevederea nu produce efecte. Sunt in "teste", daca pot spune asa, deci nimic care sa genereze reactii. 

Pe de alta parte, ca urmaritor al competitiei, stii bine ca pneurile, presiunea in pneuri, etc, sunt subiecte oarecum tabu, in paddock. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XT, vezi ca aici mai e o chestie: in vremea cand Vale a inceput sa straluceasca nu era atata industrie de marketing in Motogp. In primul rand nu exista on-line-ul, unde acum toti au oameni de PR care ii promoveaza. Vale a trebuit sa faca cumva sa faca spectacol si extrasportiv IN timpul transmisiilor TV, ca dupa ce se incheia transmisia ii ramanea la dispozitie doar presa scrisa (la nivel mondial ma refer). Si asta a fost marea lui gaselnita, fata de ceilalti piloti de pana atunci el a inventat spectacolul de dupa cursa care, combinat cu pilotajul extraordinar, l-a pozitionat mult mai "in lumina reflectoarelor" decat pe ceilalti. 

Si mai e ceva: pe vremea aia pilotii aveau mult mai multa libertate de exprimare in afara pistei. Azi sunt limitati de cotracte, scrie acolo ce are voie sa spuna si ce nu, echipa se ocupa de pr, nu el, ca cica nu e specialist si alte inchistari din astea de multinationala.
Azi toata lumea face cam acelasi lucru, prezenta on-line, evenimente organizate transmise on-line, totul on-line. Pentru ca netul a luat fata presei scrise si televiziunii. Si, cum in on-line e mult mai simplu sa furi idei sau strategii, toti pilotii sunt cam la acelasi nivel dpdv al mediatizarii. Pana cand unui pr-ist o sa-i dea prin cap ceva iesit din comun. 
Asa ca azi e mai greu sa iesi in evidenta pe segmentul asta. 
 

Si nu in ultimul rand nu uita ca noi vedem totul prin prisma vars5ei noastre. Intr-un fel ne impresiona ceva atunci cand se ducea Vale la buda dupa cursa si mult mai putin acum. Ca sa nu mai zic ca intre timp am vazut atatea de la el si atat de bune incat greu ne mai atinge azi ceva.

Acum 15 ore, Method a spus:

True that.Eh,Marcelino se ridica cam pe la umarul lui Il dottore vis-a-vis de titluri.Dar ca si carisma si popularitate,acolo da trebuie sa fiu de acord cu tine - e la genunchiul lui.

 

Avem niste candidati : Bestia l-as sublina eu,iata si Bezzechi...JM?Cam intens cam dur dar nu lipsit de carisma.Italienii i-am pus in fata pt un motiv : declaratia lui Bezzechi post -race (insotita de acea fatza de Marx Brothers :bounce: zic eu ca e edificatoare.Am putea avea un nou superstar acolo - personalitate au si el si Bestia,conditia e sa vina si performantele.

Mmm,nu cred ca preturile biletelor sunt prohibitive.Iar la masini as fi spus ca aero nu duce niciunde,aici nu sunt de acord - e atata putere pe o suprafata asa de mica incat efectiv au nevoie de aero.Faptul ca japonezii nu stiu cu ce se mananca aero si plang (cam cum plange Toyota acum ca nu vrea cu EV),problema lor.

Multimile nu cred ca vor uita de legenda,dar speram sa imbratiseze pe altcineva.Si am zis mai sus,cred ca primi candidati vor fi unul din astia 2 italieni.

100% de acord despre Pecco - zici ca e Lorenzo.Dar fara concentrarea aia fantastica a mallorcanului,asta pica aiurea.Ala era imperturbabil.Insa ca si personalitate,nu sunt departe unul de altul - batz adanc infipt in fiund.Si cand le vad si pe paparudele alea 2 la el in boxa (sora-sa cu gf,2 ciumafai...

Nu.Aici nu sunt de acord cu tine.

Microbistii,tifosii sunt bread and butterul competitiei,fara ei e pa.Ok,nici mie nu-mi plac - mi-a placut Rossi dar nu la modul tifosi nu eram in tribuna giallo pt ca nu am inteles de ce trebuie ca daca imi place Rossi automat nu trebuie sa-mi placa si de "dusmanii" lui Lorenzo,MM si Stoner.Mie imi placea si de aia.Dar na,optiune personala,fiecare cu preferintele lui.

Ideea e ca cei care sunt fani infocati tin competitia nu noi.Cei care "isi dau viata" pt idol.Si pe deasupra cumpara sepcuta,steag costum casca etc etc,merge economia.Eu?Si altii ca mine?Meh...eu iau cate un breloc cu 5E de la fiecare si atat.Cu mine nu castiga baietii astia nimic,le trebuie tifosi.Si pe buna dreptate.

Fani ai competitiei sunt putini - trebuie sa vezi dincolo de spectacol,sa ai cunostinte sa intelegi foarte multe lucruri.Ceea ce omul obisnuit nu are timp nu il pasioneaza etc,si nu condamn asta.Lui ii place de ...cineva.De A de B,nu conteaza.Trebuie insa sa aiba un favorit,cineva a carui performante si/sau personalitate il incanta.Ca treaba sa mearga trebuie sa fie spectacol...si eroi.Si fani infocati.


Aici ai zis-o bine. Eu, de exemplu, mi-am dat seama ca, de cand a inceput "batranetea" si apoi retragerea lui Vale mi-m tot cautat un favorit. Si n-am gasit. N-am gasit unul complet, care sa-mi placa la toate capitolele. Unul imi place ca stil de pilotaj, dar e antipatic. Altul e simpatic, dar e cam prost. Al treilea e simpatic, destept, dar termina numai pe 6-7-8, nu straluceste in curse. Samd. Asta a fost marea treaba cu Vale, pentru mine, le-a indeplinit pe toate in acelasi timp. Si atunci n-am nelinistea aia totala cand se apropie cursa, ma provoaca fi-miu la ceva interesant, o dau dreaqu de cursa, ca o s-ovad in reluare. Asta nu se intampla camd stiam ca urmeaza sa alerge Vale, sa faca si spectacol, si pe pista si dupa, sa ma si amuze, sa se dea si dumnezeieste si sa ii cante si imnul la final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Speedy.K a spus:

Vale a trebuit sa faca cumva sa faca spectacol si extrasportiv IN timpul transmisiilor TV, ca dupa ce se incheia transmisia ii ramanea la dispozitie doar presa scrisa (la nivel mondial ma refer). Si asta a fost marea lui gaselnita, fata de ceilalti piloti de pana atunci el a inventat spectacolul de dupa cursa care, combinat cu pilotajul extraordinar, l-a pozitionat mult mai "in lumina reflectoarelor" decat pe ceilalti. 

 

Si nu in ultimul rand nu uita ca noi vedem totul prin prisma vars5ei noastre. Intr-un fel ne impresiona ceva atunci cand se ducea Vale la buda dupa cursa si mult mai putin acum. Ca sa nu mai zic ca intre timp am vazut atatea de la el si atat de bune incat greu ne mai atinge azi ceva.

 

Aici ai zis-o bine. Eu, de exemplu, mi-am dat seama ca, de cand a inceput "batranetea" si apoi retragerea lui Vale mi-m tot cautat un favorit. Si n-am gasit. N-am gasit unul complet, care sa-mi placa la toate capitolele. Unul imi place ca stil de pilotaj, dar e antipatic. Altul e simpatic, dar e cam prost. Al treilea e simpatic, destept, dar termina numai pe 6-7-8, nu straluceste in curse. Samd. Asta a fost marea treaba cu Vale, pentru mine, le-a indeplinit pe toate in acelasi timp. Si atunci n-am nelinistea aia totala cand se apropie cursa, ma provoaca fi-miu la ceva interesant, o dau dreaqu de cursa, ca o s-ovad in reluare. Asta nu se intampla camd stiam ca urmeaza sa alerge Vale, sa faca si spectacol, si pe pista si dupa, sa ma si amuze, sa se dea si dumnezeieste si sa ii cante si imnul la final.

Exact...dar nu stiu cat o facea "calculat" ca sa faca show,mai ales la inceput,cat mai mult o facea datorita personalitatii sale debordante.

Si intradevar,si varsta ne "dilueaza" impresiile - acum nu ne mai impresioneaza mare lucru,daca ne-am uita acum la motogp cu ochii si mintea de la 18 ani probabil am gasi lucrurile mult mai interesante.Doar ca...nu vreau sa ma plang de generatia Z pt ca mi se pare penibil,dar astia de acum de 18-20 ani pe de o parte sunt total descurajati in a aborda motocicletele de vreun fel,si mai ales partea de motociclism viteza (deci prin urmare nu vor fi "expusi" la motogp si nu li se va parea "cool" genunchiul pe jos),iar pe partea cealalta nici nu mai e un Rossi care sa ii atraga cu personalitatea si showmanship'ul lui in zona aceea,pt ca multi chiar daca nu le placeau moto,le placea Rossi.

 

True that.Trebuie unul care sa le imbine pe toate.Si deocamdata chiar nu e.

Cel mai aproape de personajul zugravit de tine e Marquez,insa nu ca si personalitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Speedy.K a spus:

XT, vezi ca aici mai e o chestie: in vremea cand Vale a inceput sa straluceasca nu era atata industrie de marketing in Motogp. 


Azi toata lumea face cam acelasi lucru, prezenta on-line, evenimente organizate transmise on-line, totul on-line. Pentru ca netul a luat fata presei scrise si televiziunii. Si, cum in on-line e mult mai simplu sa furi idei sau strategii, toti pilotii sunt cam la acelasi nivel dpdv al mediatizarii. Pana cand unui pr-ist o sa-i dea prin cap ceva iesit din comun. 
Asa ca azi e mai greu sa iesi in evidenta pe segmentul asta. 

Ai dreptate iar ceea ce spui, nu contrazice deloc ceea ce spun. Doar ii atrageam atentia colegului ca aura de legenda a lui Rossi nu a fost primita cadou, nu a venit de la sine, ci este rezultatul unei viziuni si munci programatice, care a transformat imaginea unui pilot intr-un brand. 

 

Drept este ce spui, dar mai trebuie completat ceva: Rossi ca sa poata sa realizeze ceea ce a realizat in zona asta a imaginii, a facut la un moment dat, in cariera lui, o miscare radicala: a renuntat la cei care il promovau si a inceput sa o faca singur. In felul asta a avut mai multa libertate de miscare atat in alegerea si negocierea contractelor, cat si in activitatile de pr. Intrebarea este: cati din astia de acum  sunt capabili sa faca aacelasi lucru? 

Acum 1 oră, Method a spus:

Exact...dar nu stiu cat o facea "calculat" ca sa faca show,mai ales la inceput,cat mai mult o facea datorita personalitatii sale debordante.

 

Cel mai aproape de personajul zugravit de tine e Marquez,insa nu ca si personalitate.

Sunt documentare si interviuri care clarifica aspectul asta. La inceput o facea datorita personalitatii sale debordante, cum spui. After all, nu ii poti cere unui copil de 16-17 ani sa gandeasca in termeni de marketing si pr. Mai tarziu a inteles ca a acumulat un capital de imagine si simpatie, pe care il putea folosi si a transformat asta intr-o afacere. Clever baiatul!

 

Marquez bifeaza o mare parte din calitatile necesare. Poate nu ar fi ajuns niciodata la nivelul lui Rossi (asta necesita si viziune, dupa cum spuneam), dar ar fi putut fi superstarul de care are nevoie MotoGP. Din pacate, toate calitatile sunt anulate de caracterul lui mizer, iar publicului nu ii place sa se identifice cu un om cu o conduita morala mai mult decat indoielnica. Chiar si asa, personalitatea lui iese mult in evidenta fata de cea a restului grilei. Potential ar fi fost, dar... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alte vremuri, inainte cum castigau doar 3-5 insi eu ma mir cum de ceilalti (pana la 20-25 cati mai erau ) aveau mai mult de 1 fan.

sa stii ca nu ai nicio sansa la victorie (decat poate kamikaze pe plaoie)..nu stiu cum concurau baietii aia.

poate in speranta ca intr-o zi vor prinde loc la uzina.

acum nu stii cine castiga de la etapa la etapa.

Acum 21 minute, xt600 a spus:

Intrebarea este: cati din astia de acum  sunt capabili sa faca aacelasi lucru? 

cu atatea sprinturi si curse pe sezon in formatul nou?

nimeni?

 

dar ghici ce:

nu e nevoie.

 

multi au o sumedenie de fani pe insta, twitter etc plm aia e.

nici nu tre sa-si bata capu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xt600 a spus:

 After all, nu ii poti cere unui copil de 16-17 ani sa gandeasca in termeni de marketing si pr. Mai tarziu a inteles ca a acumulat un capital de imagine si simpatie, pe care il putea folosi si a transformat asta intr-o afacere. Clever baiatul!

 

Marquez bifeaza o mare parte din calitatile necesare.

Potential ar fi fost, dar... 

:agree:

Acum 1 oră, frigider a spus:

multi au o sumedenie de fani pe insta, twitter etc plm aia e.

nici nu tre sa-si bata capu.

Partz.

Rossi din punctul asta de vedere trebuie luat ca model in sport :

Au nevoie de fani care sa mearga la circuit,sa faca fan-club uri sa le cumpere sepcute sa....etc.Gandeste-te la fanii Steaua...FCSB cum naiba ii mai zice,la fanii Barcelona,Real Madrid,Inter,Juventus,nush - genul ala de fani infocati cu fulare si in culorile respectivului.

Asa...fani "pe insta"....iti dau like...asa si?La 100 mii iti mai dau aia de la insta 1000e/luna?si promovezi 2 sepcute si niste ochelari de soare cu inca 1000?

Wow,Michael Jordan watch out ! Sa fim seriosi...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marc Márquez pare să aibă toate șansele de a câștiga apelul în ceea ce privește penalizarea la Austin. Cam totul se rezumă la asta:

 

Márquez repeatedly asked the FIM Stewards if his original double long lap penalty was only applicable for the Argentina MotoGP, and he was repeatedly told yes, before the Honda rider signed the sanction papers, it is reported.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

Marc Márquez pare să aibă toate șansele de a câștiga apelul în ceea ce privește penalizarea la Austin. Cam totul se rezumă la asta:

 

Márquez repeatedly asked the FIM Stewards if his original double long lap penalty was only applicable for the Argentina MotoGP, and he was repeatedly told yes, before the Honda rider signed the sanction papers, it is reported.

 

verba volant, nu pare cea mai buna aparare, mai ales fiindca se bazeaza pe un detaliu usor de inteles gresit verbal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă pe acea decizie oficială a comisarilor pe care a primit-o și în funcție de care a semnat Márquez scrie (așa cum a apărut hârtia, vezi jos) că penalizarea se va efectua în mod specific în cadrul "GRAN PREMIO MICHELIN® DE LA REPÚBLICA ARGENTINA", are caz câștigat.

 

image.thumb.png.2dfda53cdf5d4518c3ba7287a5f1ff58.png image.thumb.png.3f8a9c4050acb2d15b98a318b3806e4f.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, prafrau a spus:

verba volant, nu pare cea mai buna aparare, mai ales fiindca se bazeaza pe un detaliu usor de inteles gresit verbal

True that.

Insa si comisarii aia...am mai zis asta...ba nene si ultima primarie de la noi are cate un jurist angajat ratacit pe acolo ca sa le scrie actele oficiale intr-o forma relativ corecta si care sa nu dea,iata,loc de interpretari - la Dorna nu e jurist?

Sau hai,macar Communication Officer.

La F1 ati vazut cum stau aia in press lounge?Vine pilotul sa dea interviuri cu ofiterul de presa al echipei la 1m in spatele lui.Au lectia invatata si sta ala calare pe el sa intervina rapid sa nu scoata pilotul un porumbel pe gura,ca imediat intervine.De comunicate oficiale ale echipei in scris nu mai zic,de comunicate oficiale ale stewarzilor nu mai zic.Aici?Mai eu inteleg ca nu sunt bani ca la F1 aici,dar nici chiar asa sa nu ai tu un Communication Officer,ceva un baiat care cu asta se ocupa...

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Dacă pe acea decizie oficială a comisarilor pe care a primit-o și în funcție de care a semnat Márquez scrie (așa cum a apărut hârtia, vezi jos) că penalizarea se va efectua în mod specific în cadrul "GRAN PREMIO MICHELIN® DE LA REPÚBLICA ARGENTINA", are caz câștigat.

 

image.thumb.png.2dfda53cdf5d4518c3ba7287a5f1ff58.png image.thumb.png.3f8a9c4050acb2d15b98a318b3806e4f.png

Da - el poate motiva ca in functie de penalizarea primita s-a dus sa se opereze la mana,altfel nu se opera etc etc sau chestii din astea.

 

Teoretic n-ar trebui sa fie nici o problema avand in vedere ca s-a dat la 2 zile dupa acea clarificare.

Practic pot acuza faptul ca stewarzii se contrazic singuri cu clarificarea si e un viciu de procedura.

Ce inseamna sa  nu stii sa te exprimi intr-un act oficial...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma omu a fost fortat de accidentare sa stea o tura pe bara

aia e mai mult decat un DLLP ...

dar cum baietii din comisie au spus intitial de argentina. apoi s-au sucit. MM are dreptate. 

Am formulat nefericit si asa trebuia sa ramana...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

Marc Márquez pare să aibă toate șansele de a câștiga apelul în ceea ce privește penalizarea la Austin. Cam totul se rezumă la asta:

 

Márquez repeatedly asked the FIM Stewards if his original double long lap penalty was only applicable for the Argentina MotoGP, and he was repeatedly told yes, before the Honda rider signed the sanction papers, it is reported.

hotii hotii hotii! :D 

 

 

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Dacă pe acea decizie oficială a comisarilor pe care a primit-o și în funcție de care a semnat Márquez scrie (așa cum a apărut hârtia, vezi jos) că penalizarea se va efectua în mod specific în cadrul "GRAN PREMIO MICHELIN® DE LA REPÚBLICA ARGENTINA", are caz câștigat. 

vezi subliniat cu rosu, nu va castiga clar..

 

 

2023-04-06 09_37_28-2. Gran Premio Michelin® de la República Argentina 2023 - Competitii Internation.png

 

au scris f bine aia acolo in plm.

l-au ingropat.

i-au furat practic al 9-lea titlu. :laugh:

Acum 3 ore, Speedy.K a spus:

Ba da' cat de greu e sa scrii "Penalizarea se va aplica la prima cursa la care va participa sportivul." ?!

vezi si tu subliniat cu rosu :D 

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

46 minutes ago, frigider said:

vezi subliniat cu rosu, nu va castiga clar..

 

Aia este clarificarea care a venit pe 28/03, după ce #93 anunțase deja că nu participă la cursa din Argentina. Sancțiunea s-a dat pe 26/03 (ziua cursei), și a fost semnată personal de către Márquez:

 

image.thumb.png.28bef51ec90835335735c9759fa9a88f.png

 

4 hours ago, Speedy.K said:

Ba da' cat de greu e sa scrii "Penalizarea se va aplica la prima cursa la care va participa sportivul." ?!

 

Omisiune/greșeală din partea comisarilor, care nu s-au gândit la posibilitatea în care pilotul nu va participa la următoarea cursă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, PzKpfW a spus:

Sancțiunea s-a dat pe 26/03 (ziua cursei), și a fost semnată personal de către Márquez:

 

image.thumb.png.28bef51ec90835335735c9759fa9a88f.png

Hah,asta n-am vazut deci pe sistemul "ti-am adus la cunostinta,semneaza ca ai primit 1 exemplar".Mda.

Ei,acum sa vedem ce se decide.

Interesanta telenovela.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era de asteptat ca stewarzii o vor lua in mana. Am spus de la inceput. Asta daca speta se judeca corect. Singura sansa ca MM sa execute penalizarea este ca aia de la FIM sa o invarta precum CCR-ul.   

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...