Sari la conținut

4. Gran Premio MotoGP™ Guru by Gryfyn de España 2023


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 5 ore, frigider a spus:

Când a venit prea devreme forumul a criticat.

Vine prea greu,forumul critica.

E o constatare, nu o critică. Alte aspecte le critic la mmizerie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 337
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 9 ore, ENEOS a spus:

Cu mm este altceva decât degețelul, și e mai mult decât incert!

99% ca nu e de la degețel întârzierea revenirii. Pare destul de relaxat, indiferent... Parcă ii este egal dacă se reîntoarce sau nu. 

Toată întârzierea asta e legata de neînțelegerile dintre el și onda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, danypop a spus:

99% ca nu e de la degețel întârzierea revenirii. Pare destul de relaxat, indiferent... Parcă ii este egal dacă se reîntoarce sau nu. 

Toată întârzierea asta e legata de neînțelegerile dintre el și onda

cand a pierdut 2-3 ani cu o accidentare penala - acum sincer cred ca e obisnuit.

 

parca prea vb rau de 'onda in ultimu timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, Method a spus:

 

 

 

"The Doctor will decide,” he told Spanish TV. "

Fixed :D 

 

Acum 10 ore, ENEOS a spus:

Cu mm este altceva decât degețelul, și e mai mult decât incert!

 

Nu e degeteul e osul metacarpian de la degetul  mare, meta-mijloc, e cred ca cel mai important os al palmei care face prehensiunea mainii. Cu el bulit poa sa se lase de motociclism.... de tot, nu de MotoGP. Normal ca asculta de doctori.

Eu nu cred alte scenarii..

 

SI oricum, cand ai atatea meleoane si casoiul ala in Madrid si poate are si gagica mai nou, cum sa nu stea relaxat.  :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, B.B. a spus:

The Doctor will decide

Bine că nu decide doctorul ăla, știți voi care. :grinbandit:

*se zvonește că e doctor fals.

Acum 2 ore, nike a spus:

image.thumb.png.69e733ff24a8364747dd5be8fb25dff6.png

Merge cam rău in sbk.

Chiar sunt curios daca vine, sa vedem cat de mult contează moto.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, ENEOS a spus:

De pe partea mea să stea până se recuperează complet, 5, 10 sezoane, nu mi-e dor de el!

Bai mie imi pare rau ca lipseste - el si cu Bestia sunt singurii pana acuma care il pot incurca real pe Pecco,si amandoi s-au rupt serios inca din prima etapa si absenteaza masiv.

Pacat,pentru spectacol si pentru suspans in primul rand,pacat pt ca eu (si cred ca majoritatea lumii) vrem sa vedem bataie pt titlu,nu defilari...si mai ales defilari bazate pe superioritatea materialului de concurs.

Pacat si de ....forma slaba a lui Q,poate de la LeMans isi mai revine.Whisful thinking - intre a-mi dori eu si a putea el (motoreta) e o mare diferenta.

Sau poate mai vine Binder putin la bataie pt podium macar la LeMans,desi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma kak pe mine de ras.Acum 20 de ani pana sa apara THE GOAT  cam asta era nivelul.Multi da prosti.

Cu toate gadgeturile tot cam  asa arata competitia.Anosta.

Oamenii au nevoie de LIDERI nu de baietei politicaly corect.

Nu are nevoie nimeni de stewarzi si de comisii sa decida la masa verde rezultatul.Sa dea  LL au alte decizii aberante.

Se invoca security.Bullshit in moto nu exista security.Nu e F1  sau WRC.

Asa cum stim toti cei care impartasim aceasta nebunie numita motociclism.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Method a spus:

Bai mie imi pare rau ca lipseste - el si cu Bestia sunt singurii pana acuma care il pot incurca real pe Pecco,si amandoi s-au rupt serios inca din prima etapa si absenteaza masiv.

 

Din pacate, sezonul lui este compromis. Inca un sezon esuat, in conditiile in care toata lumea (mai ales echipa/constructorul) aveau asteptari de la el. Nu numai in campionat, ci si pentru a da feedback pentru rezolvarea problemelor tehnice ale motocicletei. Si, culmea tupeului, tot el este vocal, la adresa RCV-ului.  

 

Bestia nu mai reprezinta un pericol pentru Peco. Accidentarea l-a scos din cursa pentru titlu... oricum nu cred ca ar fi reprezentat un pericol nici daca ar fi fost fit. In momentul in care la Ducati s-a terminat cu democratia si motoreta se face pentru Bag, sansa lui sa fie un contracandidat serios la titlu s-a redus simtitor. Ca sa-l citez pe Tardozzi, "i-au pus botnita". Ca ii poate pune probleme pe cateva circuite, asta se poate, dar putin probabil sa se mai poata amesteca in lupta pentru titlu.  

 

Acum 6 ore, adiy32 a spus:

Acum 20 de ani pana sa apara THE GOAT  cam asta era nivelul.Multi da prosti.

 

Cu toate gadgeturile tot cam  asa arata competitia.Anosta.

Nu au fost si nu sunt piloti slabi in competitia asta. Toti sunt crema, doar ca, in acest moment nu exista varfuri care se se ridice deasupra multimii. Asistam la o nivelare a valorilor, atat in ceea ce priveste nivelul pilotilor, cat  si al materialului de concurs. 

 

Gadgeturile + nivelarea despre care vorbesc mai sus + regulament prost scris si absurd aplicat  = competitie anosta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.05.2023 la 9:52, xt600 a spus:

Din pacate, sezonul lui este compromis. Inca un sezon esuat, in conditiile in care toata lumea (mai ales echipa/constructorul) aveau asteptari de la el. Nu numai in campionat, ci si pentru a da feedback pentru rezolvarea problemelor tehnice ale motocicletei. Si, culmea tupeului, tot el este vocal, la adresa RCV-ului.  

 

Bestia nu mai reprezinta un pericol pentru Peco. Accidentarea l-a scos din cursa pentru titlu... oricum nu cred ca ar fi reprezentat un pericol nici daca ar fi fost fit. In momentul in care la Ducati s-a terminat cu democratia si motoreta se face pentru Bag, sansa lui sa fie un contracandidat serios la titlu s-a redus simtitor. Ca sa-l citez pe Tardozzi, "i-au pus botnita". Ca ii poate pune probleme pe cateva circuite, asta se poate, dar putin probabil sa se mai poata amesteca in lupta pentru titlu.  

 

Nu au fost si nu sunt piloti slabi in competitia asta. Toti sunt crema, doar ca, in acest moment nu exista varfuri care se se ridice deasupra multimii. Asistam la o nivelare a valorilor, atat in ceea ce priveste nivelul pilotilor, cat  si al materialului de concurs. 

 

Gadgeturile + nivelarea despre care vorbesc mai sus + regulament prost scris si absurd aplicat  = competitie anosta. 

Unii se udau ca e mare smecherie cursele de sprint.Nu sunt si nu vor fi.Lumea vrea ca duminica sa fie gladiatorii in arena.Numai niste americani idioti puteau crede ca sprintul va interesa pe cineva care are habar de motosport.Sprintul de sambata e pentru hipsteri.Cursa de duminica e pentru mine.Exceptie Assen.Cand era sambata.

Si pe timpul Doohan sau Mamola erau toti cream de la cream.Dar cand a venit Doctorul am inteles toti ca cream era doar o iluzie ,o minciuna.Cand i-a aratat degetul mijlociu lui Max,s-a terminat smecheria si a inceput era Rossi.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

🤦‍♂️

De unde iesiti frate? :crack:

Revenind la REALITATE :) (deranjanta realitatea nu?),Quarta am impresia ca se pregateste sa abandon ship :

 

Fabio Quartararo questions Yamaha future

 

"In meetings there is often silence, no one speaks,” he told La Gazzetta dello Sport before the Jerez test. “Even today, nobody knows why we struggle so much, why the bike is so aggressive and I have no feeling. That's what p***** me off, to see others doing these times today in difficult conditions and we don't even come close."

Asked if Yamaha’s bike was the most in trouble, Quartararo answered: "For me, yes."

The Frenchman is contracted to the Japanese manufacturer until the end of 2024 but has opened the door to looking elsewhere unless their fortunes improve.“Now I just want to think about this year, but the time will come,It will depend on the 2024 bike, if it will be like this year's I will certainly have to think of something different.”

Asked if only the engine was problematic, he said: "No. The engine has improved, although the gap is basically the same. 

 

...there is frustration, when you see that four years ago here I was running in 1'36"3 and today I did 1'37"5, how can you not be?"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

🤦‍♂️

De unde iesiti frate? :crack:

Revenind la REALITATE :) (deranjanta realitatea nu?),Quarta am impresia ca se pregateste sa abandon ship :

 

Fabio Quartararo questions Yamaha future

 

"In meetings there is often silence, no one speaks,” he told La Gazzetta dello Sport before the Jerez test. “Even today, nobody knows why we struggle so much, why the bike is so aggressive and I have no feeling. That's what p***** me off, to see others doing these times today in difficult conditions and we don't even come close."

Asked if Yamaha’s bike was the most in trouble, Quartararo answered: "For me, yes."

The Frenchman is contracted to the Japanese manufacturer until the end of 2024 but has opened the door to looking elsewhere unless their fortunes improve.“Now I just want to think about this year, but the time will come,It will depend on the 2024 bike, if it will be like this year's I will certainly have to think of something different.”

Asked if only the engine was problematic, he said: "No. The engine has improved, although the gap is basically the same. 

 

...there is frustration, when you see that four years ago here I was running in 1'36"3 and today I did 1'37"5, how can you not be?"

Vai de pla lui.

Are ceva timp înaintea lui de cantat la pian.

 

Deși am văzut ca dacă se vrea se poate renunța la contract.

Alte vremuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te referi la Vinales?A fost cam concediat Vinales...deranj mare ce-a fost acolo... nu cred ca a mai fost vreodata un asemenea caz in istorie.

 

Despre problemele Yamaha,fac o supozitie,o ipoteza,a long shot...dar imi aduc aminte ca prin 2017 aveau probleme mari - ca la sfarsitul anului Rossi sa spuna ca atat el cat si Vinales au ales gresit varianta cea mai puternica de motor,dar totodata si cea mai agresiva,si asta a "stricat" tot feelingul motoretei.

Poate o fi cazul si aici?....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.05.2023 la 9:52, xt600 a spus:

Din pacate, sezonul lui este compromis. Inca un sezon esuat, in conditiile in care toata lumea (mai ales echipa/constructorul) aveau asteptari de la el. Nu numai in campionat, ci si pentru a da feedback pentru rezolvarea problemelor tehnice ale motocicletei. Si, culmea tupeului, tot el este vocal, la adresa RCV-ului.  

 

Mi se pare incredibil ca tu pana la ora asta nu ai observat sau inteles ca ultimele 6 titluri luate de constructorul Honda au fost luate de Marc Marquez de fapt.

El de cate ori se urcă pe motocicleta aia ne demonstrează cu varf si indesat că este mult mai bun si materialul de concurs e cel care il trage in jos.

Normal ca are gura mare cand le-a adus 6 titluri mondiale aproape consecutive si ei se lasa pe tânjală, lasa ca Marc e bun merge cu orice căcat ii dam noi. Merge, dar pana la o limită cand omul chiar nu mai are chef sa se rupă in doua încercând sa facă din căcat bici.

Cred ca ar trebui sa te uiti la documentarul cu Marquez de pe Amazon Prime. O sa vezi acolo ca nu numai ca are gura mare dar le-a si zis ca daca nu cu o motocicleta competitita in 2023 el le spune adio. Si a făcut asta la cel mai înalt nivel din Honda.

Deci omul vine dupa 2 ani de pauza si face pole cu o motocicleta cu care ceilalți efectiv se zbat in mizerie si tu il faci nesimțit ca are gura mare.

Si Quartararo tot nesimțit e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, B.B. a spus:

...ultimele 6 titluri luate de constructorul Honda au fost luate de Marc Marquez de fapt.

Eh...nu stiu daca chiar toate.

2013 a fost luat de MM intradevar.Daca el nu era,cred ca Lorenzo l-ar fi batut pe Dani Pedrosa,deci Honda ramanea cu buza umflata.

2014....cred ca orice pilot decent ar fi luat titlul acela cu Honda.Deci nu el e cel care a inclinat balanta.

2016 - cred ca a fost mai mult problema la Yamaha decat performanta Honda.

2017 - MM clar

2018 si 2019 - iarasi,cred ca un pilot decent la HRC le-ar fi luat oricum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, B.B. a spus:

Mi se pare incredibil ca tu pana la ora asta nu ai observat sau inteles ca ultimele 6 titluri luate de constructorul Honda au fost luate de Marc Marquez de fapt.

 

Normal ca are gura mare cand le-a adus 6 titluri mondiale aproape consecutive si ei se lasa pe tânjala....

 

Si Quartararo tot nesimțit e?

Mi se pare incredibil, ca desi urmaresti competitia de atatia ani, nu ai realizat ca oricat geniu ar avea un pilot, fara un material de concurs pe masura (si ajustat pe stilul lui), nu poate ajunge campion. Pana in 2019, Honda i-a pus la dispozitie un material de concurs performant. Method ti-a spus mai sus cum au stat lucrurile, asa ca nu mai insist.  Situatia actuala de la Honda i se datoreaza in proportie covarsitoare. Doi ani in care dezvoltarea a stat practic pe loc, datorita prostiilor facute de el. Sezonul 2023 este unul crucial, pentru echipa, motocicleta, pentru el, in conditiile in care toti ceilalti (mai putin Yamaha) au facut pasi uriasi, iar el sta pe bara de 4 etape, pentru ca nu a invatat nimic din experienta prin care a trecut.  Ar fi avut dreptul sa fie vocal, daca ultimele doua sezoane ar fi fost pe circuit, nu sa isi lase echipa cu coorul in balta. Q a fost prezent in competitie... a luat un titlu, a pierdut altul, pe motiv de material de concurs, so... are tot dreptul sa aibe gura mare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O spui de parca a fost vina lui ca a cazut si  l-a izbit motocicleta in brat si i-a rupt osul humerus la mana dreaptă.

Si acum tot vina lui a fost ca si-a rupt osul de la mână.

 

@Method, fara el Honda nu ar fi făcut nimic.

Dovada sunt ceilalți piloți care au mers in lipsa lui cu Honda. 

 

Oricum, capitolul Honda Marquez nu s-a încheiat si eu sunt absolut sigur ca vor mai lua cel putin 2 titluri mondiale împreună. Cel puțin, țineți minte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, B.B. a spus:

O spui de parca a fost vina lui ca a cazut si  l-a izbit motocicleta in brat si i-a rupt osul humerus la mana dreaptă.

Si acum tot vina lui a fost ca si-a rupt osul de la mână.

 

@Method, fara el Honda nu ar fi făcut nimic.

Dovada sunt ceilalți piloți care au mers in lipsa lui cu Honda. 

 

Oricum, capitolul Honda Marquez nu s-a încheiat si eu sunt absolut sigur ca vor mai lua cel putin 2 titluri mondiale împreună. Cel puțin, țineți minte.

Nu,la Jerez 2020 cred ca a fost vina lui Puig ... sau a lui Quarta ca a ridicat ritmul impingandu-l pe MM sa greseasca? :P  - ca Marquez a fortat ca tampitul (cand era in fata daca nu ma inseala memoria),a iesit la arat,apoi a revenit pe ultimele locuri si a rupt norii incercand sa iasa din nou pe 1,desi recuperase deja aproape toate pozitiile.Reia declaratia lui Miller de la Jerez 2020 ca spune ala (care era in spatele lui) de ce a cazut MM - a fortat pana efectiv motoreta a rupt aderenta total.

Nu ma fiti chiar asa fani - oamenii fac greseli.Fie ca se numesc Marc Marquez,Valentino Rossi,Fabio Quartararo,Pecco Bagnaia samd.Pilotii sunt oameni si oamenii fac greseli.Doar fanii nu admit greselile idolilor lor,pt ca asta ar insemna  o de-idolizare a respectivilor.A chip in the armor.Marcelino are destule din astea,fii pe pace.Ca si restul dealtfel.

 

Nuu,pana in 2013 cand a venit MM sa o scoata din sant,Honda nu mai luase campionate de hat...departe din 2011...iar in 2012 pilotii Honda au terminat pe 2 si 3 in campionat.Proasta Honda fara Marquez da daaa...mare dreptate ai. 🤦‍♂️ ...Honda nu incepe si nu se termina cu Marquez (desi acum intradevar ca rezultatele lor sunt dependente de el,dar asta e tot vina Honda),lasa steguletul din mana si citeste cine e Honda si ce realizari are/a avut.Snap back to reality.

Dar overall un campion fantastic - tot ce se poate sa mai ia 2-3 titluri,nu stiu daca neaparat cu Honda insa...

DACA nu mai face un Jerez 2020.Si DACA mai ramane la Honda - atentie ca omul evalueaza deja de acum treaba - si are un manager foarte smecher din cate stiu eu.Iar anul asta Honda e slaba si MM in mod clar se uita prin ograzile vecinilor - poate pana la anul MM va fi si semnat contractul pt urmatoarea perioada,degeaba face Honda moto buna in 2024.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, B.B. a spus:

 

Oricum, capitolul Honda Marquez nu s-a încheiat si eu sunt absolut sigur ca vor mai lua cel putin 2 titluri mondiale împreună. Cel puțin, țineți minte.

vrabia malai viseaza :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, B.B. a spus:

O spui de parca a fost vina lui ca a cazut si  l-a izbit motocicleta in brat si i-a rupt osul humerus la mana dreaptă.

Si acum tot vina lui a fost ca si-a rupt osul de la mână.

Nu! Nu a fost vina lui ca a cazut si nici ca si-a rupt mana. In cariera lui, a cazut de zeci de ori pe sezon si nu si-a rupt nimic. In 2020 la Jerez a avut, pur si simplu, ghinion. Vina lui a fost ca dupa accidentare, l-a patru zile dupa operatie, s-a urcat din nou in sa si asta a dus la ceea ce stim: doi ani compromisi pentru el, patru operatii, doi ani in care programul echipei a fost dat complet peste cap, doi ani in care motocicleta a stagnat, in timp ce restul au mers inainte. 

Ce este mai rau, este ca nu a invatat nimic din experienta asta: in 2023 se rupe inca de la prima etapa si mai rupe si pe altii. Inca patru etape de stat pe bara. Nu mai este vorba de ghinion, este vorba de prostie! De iresponsabilitate! 

Nimeni nu ii poate contesta skill-ul iesit din comun, dar nu pot sa nu ma minunez, cand vad cat talent a pus D-zeu, intr-un om atat de prost. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, xt600 a spus:

Nimeni nu ii poate contesta skill-ul iesit din comun, dar nu pot sa nu ma minunez, cand vad cat talent a pus D-zeu, intr-un om atat de prost

 

Epic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, xt600 a spus:

Nu! Nu a fost vina lui ca a cazut si nici ca si-a rupt mana. In cariera lui, a cazut de zeci de ori pe sezon si nu si-a rupt nimic. In 2020 la Jerez a avut, pur si simplu, ghinion. Vina lui a fost ca dupa accidentare, l-a patru zile dupa operatie, s-a urcat din nou in sa si asta a dus la ceea ce stim: doi ani compromisi pentru el, patru operatii, doi ani in care programul echipei a fost dat complet peste cap, doi ani in care motocicleta a stagnat, in timp ce restul au mers inainte.

Nu mi se pare ghinion,e 100% vina lui.Acolo a fost teoria probabilitatilor la lucru impotriva lui,si efectiv cand o iei asa razna pana la urma trebuie sa se intample sa ai o accidentare serioasa.Era matematic,nu putea scapa de asta.

MM are un atu fantastic in a merge la limita si chiar peste ea,dar toate astea functioneaza superb chiar doar atunci cand nu pierde controlul.DAR cand este fortat de un alt adversar,cand - mai ales pe circuitele unde are pretentii de rezultat - vede ca este batut, face acel over-riding insane si agresiv si nu il mai intereseaza nici un risc nu mai calculeaza nimic - in primul rand pierde controlul asupra lui.

Quarta in 2019 si 2020 punea presiune asupra lui - a pierdut controlul cand a vrut sa se tina dupa el in quali Sepang 2019 si a cazut urat,iar apoi in Jerez 2020 cred ca i-a crapat capul de ciuda ca a gresit si Quarta ar fi castigat.Si a mers mult peste ce era capabila motoreta,guma etc pt a-l ajunge pe Q si a-l depasi,pt a-i arata francezului ca il face din orice pozitie.Daca nici asta nu e o greseala....nu stiu ce ar putea fi.

 

Iar aceasta greseala a dus la cea de-a 2a - acea operatie insane de ranforsare a osului cu o tija de titan legata de os cu negrese efectiv lucru care nici n-a fost executat corect pt ca a permis rasucirea osului si nici n-a tinut corespunzator.Dar acolo zic eu ca mai mult au gresit doctorii care i-au facut asa ceva si care nu s-au opus nebuniei lui - dr.Mir.Pt ca odata ce a ajuns la Mayo,totul s-a reglat - dar deh,aia de la Mayo probabil nu i-ar fi pus tije prin humerus ci un ghips si i-ar fi zis "1 luna stai si te uiti la tv si il lasi sa se sudeze cum trebuie".Eee....

Acum 4 ore, xt600 a spus:

Ce este mai rau, este ca nu a invatat nimic din experienta asta: in 2023 se rupe inca de la prima etapa si mai rupe si pe altii. Inca patru etape de stat pe bara. Nu mai este vorba de ghinion, este vorba de prostie! De iresponsabilitate! 

Nimeni nu ii poate contesta skill-ul iesit din comun, dar nu pot sa nu ma minunez, cand vad cat talent a pus D-zeu, intr-un om atat de prost. 

100% de acord.

Stii ca eu sustineam ca MM nu e limitat psihic,ci e doar over-zelos.Si acum spun acelasi lucru - dar problema e ca daca nu a invatat nimic dupa ce a stat 2 ani pe bara in urma pierderii controlului asupra sa....daca el repeta iar si iar aceeiasi greseala - de data asta greseala e mai mica si are consecinte mai mici,intradevar,dar faptul ca a gresit DIN NOU ramane...aici deja e o problema mare.

Faptul ca are acest talent fantastic,insa nu se poate controla - pierderea controlului denota lipsa de inteligenta.Can't argue that.Pacat.Sper ca totusi sa-si revina si sa se controleze.Nici acum n-ar fi tarziu.Nu pt anul asta dar pt restul carierei lui...

 

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...