Sari la conținut

5. SHARK Grand Prix de France 2023


B.B.
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 564
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 7 ore, damager a spus:

 De ce crezi ca pe M1 nu ar face nimic? Nu te contrazic, dar sunt curios de ce crezi asta?

Raz franeaza foarte tarziu si intra foarte adanc pe pe frane in viraj, insa pierde din corner speed. Un stil care se preteaza foarte bine cu Ducati (desi mai nou si pilotii Ducati incearca sa valorifice corner speed-ul), eventual Honda, insa nu cu M1. Timpii obtinuti de el in teste, par sa sustina aceasta opinie a mea. Modest! 

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

.... se pare că a fost mai lent decât Crutchlow).

Parca se vorbea ca a fost mai lent cu vreo 7 zecimi fata de Crutch... 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, frigider said:

Ma doare s-o zic da stilu BB > MM vizual vorbind.

*afara de salvari

 

Ca stil de pilotaj, Binder este mai spectaculos. Ca îndrăzneală și agresivitate (cu bune și cu rele), Márquez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, Cavaleru a spus:

@Method uite asa vezi de ce pilotii din WSBK nu ajung in motogp dar pilotii care vin din motogp ajung cateodata chiar campioni in WSBK. si sunt atatea cazuri: Checa, Biaggi, Bautista astia asa care imi repede in cap din ultimii ani.

Pai mie mi se pare ca nu ajung pt ca nu sunt destul de rapizi.Aparte de stiluri frane samd.

Timpi pe tur.

I s-a dat o sansa.El e la 0.7s de un pilot retras demult.De un pilot decent de teste.Ce sa faca Yamaha cu asa ceva?

Exact - exemplele pe care le-ai dat sunt elocvente : piloti care nu mai faceau fata in gp dar care atunci cand s-au dus in wsbk au rupt...nu ca au rupt,au rulat campionatul.

So....unde sunt pilotii mai buni? :)

Acum 21 ore, xt600 a spus:

Cand faci afirmatii de genul asta, gandesti foarte simplist. MotoGP si WSBK sunt specializari foarte diferite, nu te uita ca motocicletele au tot doua roti. Mai mult, dovedesti o fractura de gandire cat Marele Rift African. Pai cum poti sa faci asemenea afirmatii, daca tu esti 0 in ceea ce priveste competitia paralela? Pe ce baze emiti asemenea judecati de valoare? Daca ai fi urmarit curse din WSBK, ai fi avut habar despre maniera de pilotaj a otomanului si ai fi inteles de ce nu este cel mai potrivit pe M1. Poate pe un Ducati ar face treaba, dar pe M1... no way... 

Nu ma intereseaza maniera de pilotaj a "otomanului",ma intereseaza viteza lui cu un gp bike.Care e zero.

Stim stim nu a avut timp sa se adapteze.Q a avut timp sa se adapteze cand l-au pus la primul test atunci in toamna 2018?MM a avut timp sa se adapteze cand i-au dat-o in testele din iarna 2012-2013 si a batut recordul pe circuit?

Nu trebuie sa aprofundez o competitie sau stiluri de pilotaj,tot ce trebuie e sa te uiti pe niste tabele,sa vezi niste rezultate samd.Matematica.Lectia lui Warren Buffet :P...mai ales ca aici putem si compara foarte clar valoarea pilotilor din moment ce pilotii pe sfarsit de cariera migreaza din gp in sbk si rup,in timp ce pilotii care migreaza in sens invers nu fac nimic (cam ca F1 / Indy)

Daca Yamaha s-a uitat pe telemetrie si a zis pas,e destul de clar pt mine.That's all.Restul sunt povesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

Pai mie mi se pare ca nu ajung pt ca nu sunt destul de rapizi.Aparte de stiluri frane samd.

Timpi pe tur.

I s-a dat o sansa.El e la 0.7s de un pilot retras demult.De un pilot decent de teste.Ce sa faca Yamaha cu asa ceva?

Exact - exemplele pe care le-ai dat sunt elocvente : piloti care nu mai faceau fata in gp dar care atunci cand s-au dus in wsbk au rupt...nu ca au rupt,au rulat campionatul.

So....unde sunt pilotii mai buni? :)

Nu ma intereseaza maniera de pilotaj a "otomanului",ma intereseaza viteza lui cu un gp bike.Care e zero.

Stim stim nu a avut timp sa se adapteze.Q a avut timp sa se adapteze cand l-au pus la primul test atunci in toamna 2018?MM a avut timp sa se adapteze cand i-au dat-o in testele din iarna 2012-2013 si a batut recordul pe circuit?

Nu trebuie sa aprofundez o competitie sau stiluri de pilotaj,tot ce trebuie e sa te uiti pe niste tabele,sa vezi niste rezultate samd.Matematica.Lectia lui Warren Buffet :P...mai ales ca aici putem si compara foarte clar valoarea pilotilor din moment ce pilotii pe sfarsit de cariera migreaza din gp in sbk si rup,in timp ce pilotii care migreaza in sens invers nu fac nimic (cam ca F1 / Indy)

Daca Yamaha s-a uitat pe telemetrie si a zis pas,e destul de clar pt mine.That's all.Restul sunt povesti.


pai eu am cam inteles ca el a zis pas la motogp. Mai exact Sofoglu ar fi zis ca nu se potriveste, nicidecum yamaha. 
dar ma rog, cine stie care e de fapt adevarul.

poate chiar nu a vrut sa mearga, sau poate yamaha a vazut telemetria si a zis pas. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

.... au rupt...nu ca au rupt,au rulat campionatul.

........ si rup,

Exact cum spuneam, nu cunosti competitia, nu cunosti istoricul ei si scoti din tine niste erori de dimensiuni epice. Urasc sa vad oameni care abordeaza subiecte despre care nu au un minim habar. 

De cand urmaresc, competitia asta, doar patru piloti veniti din MotoGP au luat titlul mondial in WSBK: Checa, Biaggi, Guintoli si Bautista. Dintre astia patru, doi au fost campioni la clasele inferioare in MotoGP,  vorbim asadar de piloti de clasa, care au confirmat si in WSBK. Cu mentiunea ca Bautista, cu experientaa lui in GP, merge pe o motocicleta care nu este altceva decat prototipul de MotoGP, cu stopuri si placuta de inmatriculare, ca sa poata fi vandut in 50 de exeemplare. In vederea inscrierii in competitie, evident.. ;) Asadar, colegu', cei patru mentionati de mine, sunt EXCEPTIILE!!!!! nu regula! Cei mai multi piloti de GP, care au ajuns in WSBK, au ramas aceiasi anonimi ca si in competitia suprema, indiferent pe ce motocicleta au mers. Avem exemple de acest fel chiar in acest moment.  Si atunci de unde plm, concluziia ca au rupt??? Ca istoria arata ca nu prea au rupt, iar exceptiile nu fac decat sa confirme regula.  

In alta ordine de idei, nu esti atent la nuante. NU AM AFIRMAT NICIODATA ca un pilot  din WSBK vine in MotoGP si rupe, ia titlul, etc. Intotdeauna, pilotii crescuti si specializati in competitia asta vor avea prima sansa. Am spus doar ca sunt si in WSBK piloti care AU NIVEL TEHNIC SIMILAR CU AL MULTOR PILOTI DIN MOTOGP. Adica piloti care se pot clasa usor in primii 10-15, in curse si la finalul campionatului. In acelasi timp sunt piloti in MotoGP care nu reusesc aceasta performanta si, cu siguranta, nu fac fata nici in WSBK. Exemple sunt. 

Apoi, cand te repezi sa pui etichete, sa incerci sa gandesti lucrurile in context: TOTI pilotii care a venit in MotoGP, din WSBK, au ajuns la echipe de de client, unele de mana a doua chiar si intre cele de client, la defuncta clasa CRT sau, in cazul in care au prins un loc la o echipa de uzina (vezi cazul Spies), au venit in postura de piloti nr 2, cu contracte slabute, care au facut din ei piloti de teste pentru  nr.1. Nici unul dintre pilotii veniti din afara, indiferent daca au venit cu un titlu in palmares, nu a avut sansa unei motociclete cu adevarat competitive, cu care sa arate de ceea ce sunt in stare. Asta a vrut sa evite cuplul Razga-Sofuoglu. So.. cand mai faci comparatii intre cele doua competitii, documenteaza-te, urmareste curse, altfel risti rationamente fracturate.  

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, damager a spus:

pai eu am cam inteles ca el a zis pas la motogp. Mai exact Sofoglu ar fi zis ca nu se potriveste, nicidecum yamaha. 
dar ma rog, cine stie care e de fapt adevarul.

poate chiar nu a vrut sa mearga, sau poate yamaha a vazut telemetria si a zis pas. 

Toprak a renuntat,da.Erau zvonuri (neconfirmate) ca Yamaha dupa test i-a zis pas pt gp,mai ales avand in vedere ca e un secret stiut de toata lumea faptul ca ei deja sunt in discutii cu JM.Iar Q e inatacabil,so....

Acuma nici Yamaha nu poate fi trasa de urechi - i s-a dat o sansa,omul a facut aproape 1 sec sub timpul unui fost pilot retras de vreo 5 ani.Yamaha ce sa faca?Pai se compara cu JM pe care vor ei sa-l ia ca si viteza?De Q ncici nu mai  vb.

Dar dupa cum bine zici,cine stie care o fi adevarul,un lucru e sigur - turcul nu va merge in gp.

Acum 49 minute, xt600 a spus:

De cand urmaresc, competitia asta, doar patru piloti veniti din MotoGP au luat titlul mondial in WSBK: Checa, Biaggi, Guintoli si Bautista. Dintre astia patru, doi au fost campioni la clasele inferioare in MotoGP,  vorbim asadar de piloti de clasa, care au confirmat si in WSBK. Cu mentiunea ca Bautista, cu experientaa lui in GP, merge pe o motocicleta care nu este altceva decat prototipul de MotoGP, cu stopuri si placuta de inmatriculare, ca sa poata fi vandut in 50 de exeemplare. In vederea inscrierii in competitie, evident.. ;) Asadar, colegu', cei patru mentionati de mine, sunt EXCEPTIILE!!!!! nu regula! Cei mai multi piloti de GP, care au ajuns in WSBK, au ramas aceiasi anonimi ca si in competitia suprema, indiferent pe ce motocicleta au mers. Avem exemple de acest fel chiar in acest moment.  Si atunci de unde plm, concluziia ca au rupt??? Ca istoria arata ca nu prea au rupt, iar exceptiile nu fac decat sa confirme regula. 

Exceptie e 1...4 deja sunt normalitate.Vorba aia - prima oara il poti numi noroc,deja a2a oara se numeste stiinta.A 4a oara numa exceptie nu poti sa ii spui.

Sa-mi spui si mie ce piloti au ajuns din gp in sbk si au ramas anonimi,ca eu recunosc ca la cap. sbk sunt total afon.

Marii piloti din sbk care au venit in gp si...nimic i-am mai discutat mai demult,nu mai reluam.

 

Am tras concluzia ca "au rupt" pt ca au castigat multiple titluri mondiale.Sau,nu stiu - ce ar fi trebuit sa faca ca sa trag aceasta concluzie - cand vii intr-o disciplina noua si din primul an sau al 2lea iei titlul cum se cheama?Intreb si eu.

Iarasi...exceptia confirma regula - 4 exceptii x cate titluri mondiale au toti impreuna imi confirma mie regula,nu tie :)

Dar ai dreptate - subiectul sbk nu ma intereseaza absolut deloc si o sa ma abtin pe viitor sa discut pe marginea lui,am facut-o doar pt atata s-a batut apa in piua cu baiatul asta cu glezna goala ca pana la urma sa iasa (as usual cand e vorba de piloti de sbk in gp) un mare fass.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Biaggi e singurul care a luat 2 titluri din cei 4 mentionati, Checa, Guintoli si Bautista 

 

dar de exemplu Colin Edwards a venit in motogp cu 2 titluri de wsbk si nu a facut mare lucru adica in cifre 196 de starturi - 12 podiumuri...

 

Troy Baylis, alta legenda, 3 titluri in WSBK - in moto gp sta mai bine decat Colin procentual, 45 de curse, 1 victorie (chiar in ultima lui cursa la motogp) si 5 podiumuri

 

alte nume nu-mi vin in cap ca sunt habarnist :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Cavaleru a spus:

dar de exemplu Colin Edwards a venit in motogp cu 2 titluri de wsbk si nu a facut mare lucru adica in cifre 196 de starturi - 12 podiumuri...

 

Troy Baylis, alta legenda, 3 titluri in WSBK - in moto gp sta mai bine decat Colin procentual, 45 de curse, 1 victorie (chiar in ultima lui cursa la motogp) si 5 podiumuri

Care din ei a fost la Factory?

Înainte la satelit nici nu știu de ce mai alergai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bayliss a avut două sezoane complete la echipa oficială Ducati și un wildcard (care i-a adus și singura victorie). În rest s-a descurcat destul de bine, deși a fost surclasat constant de Capirossi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, PzKpfW a spus:

echipa oficială Ducati

*afara de ducati 😀

Acum 6 ore, Cavaleru a spus:

Biaggi e singurul care a luat 2 titluri din cei 4 mentionati, Checa, Guintoli si Bautista 

Mai ia unul anu asta.

Poate la anul face 3.

De Bay zic

Bau, tel idiot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Method a spus:

 

Exceptie e 1...4 deja sunt normalitate.

:lol::lol:Esti simpatic, lasa faza asta. Imi aduci aminte de o zicere comunistoida, autentic romaneasca: cand un eveniment, manifestare, etc avea loc doi ani la rand devenea traditie... :crack::crack:

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, frigider a spus:

Care din ei a fost la Factory?

Înainte la satelit nici nu știu de ce mai alergai.

 

Colin  avut asa

1 an la aprilia oficiala

2 ani la Yamaha factory (un an la telefonica honda, si apoi mai mult ani la tech 3 yamaha)

 

James Tosland un alt nume care avea 2 campionate WSBK inainte de a veni in motogp, a plecat dupa 2 sezoane fara podium

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Cavaleru a spus:

 

dar de exemplu Colin Edwards a venit in motogp cu 2 titluri de wsbk si nu a facut mare lucru adica in cifre 196 de starturi - 12 podiumuri...

 

Troy Baylis, alta legenda, 3 titluri in WSBK - in moto gp sta mai bine decat Colin procentual, 45 de curse, 1 victorie (chiar in ultima lui cursa la motogp) si 5 podiumuri

 Depinde din ce perspectiva privesti lucrurile. Daca le pui in context, situatia arata altfel si aici putina istorie ajuta. Edwards a venit in MotoGP la Aprilia pe o motcicleta de toata jena, a facut o halta pe la Honda, dupa care a ajuns la Yamaha unde a fost locotenentul perfect pentru Doctor. A fost practic pilot de teste pentru italian, care era zeu la Yamaha. Nu a fost adus acolo ca sa castige curse si campionate si nici sa ii creeze probleme italianului. Si s-a achitat perfect de sarcina. Practic, in 11 sezoane in MotoGP, in clasamentul final a ocupat odata locul 4, de doua ori 5, de doua ori 7, etc.. practic doar de doua ori s-a clasat mai jos de top 15. Multi alti piloti crescuti in MotoGp nu au un asemenea palmares. 

 

Bayliss vine la clasa mare in 2003, la Ducati, pe o motocicleta pentru care cuvantul troaca este un compliment. Dupa care ajunge la Sito Pons Honda... cred ca nu mai este nimic de spus. 

 

Toseland vine in 2008 la Tech3, pe o motocicleta Yamaha pe care Rossi o avea in muzeul personal de mai bine de un an (stim cum aloca Yamaha motocicletele de client, pe principiul "iti dam de cati bani ai"), iar opt circuite ii erau total necunoscute. As zice ca s-a descurcat mai mult decat onorabil, in conditiile date. 

 

Crutchlow stii foarte bine pe la ce echipe a fost si pe ce motociclete a mers. Cu toate astea tot a obtinut trei victorii si 19 podiumuri. 

 

Spies, a venit 2009, tot la Tech3.. dupa care a devenit baiat de mingi pentru Lorenzo, la echipa de uzina. Cu toate astea tot a obtinut o victorie si vreo 5 podiumuri. 

 

Exista un pilot care a venit din afara si a reusit un loc trei la finele sezonului 2005 si titlul in 2006. Este vorba de Nicky Hayden, campion in AMA SBK. Numai ca, NOTA BENE!!! pustiul a ajuns direct la echipa de uzina Honda, care aveau o motocicleta destul de competitiva, in acel moment. Si s-ar zice ca a confirmat. Desigur, putem spune ca titlul ala nu a fost castigat de el, ci pierdut de Rossi, insa este meritul lui ca a fost destul de aproape, ca sa ridice trofeul scapat din brate de italian. 

 

In concluzie, avand in vedere contextul in care au ajuns in MotoGP si materialul de concurs, avut la dispozitie, baietii astia au obtinut tot ceea ce se putea obtine, in acel moment. Repet, multi piloti, care erau de ani buni in competitie, s-au clasat in spatele lor, atat in curse, cat si la final de sezon. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nume reputate din sbk au venit la gp și au făcut nimic...în timp ce piloți....pe sfârșit de cariera au venit în sbk și au luat campionatul.

Mai e ceva de zis despre nivelul piloților în sbk față de motogp?

Acuma înțeleg faptul ca xt e fan dar asta nu schimba realitatea.

 

@xt600 privim din perspectiva rezultatelor.

Restul sunt povești.

 

E regula - piloții cei mai buni sunt automat unde sunt banii cei mai mulți.asta e treaba.

N.ai de ce sa te superi pe mine,eu afirm doar o stare de fapt.Si nu trebuie sa fii expert în sbk sau motogp ca să îți dau seama de asta, trebuie doar puțin common sense.

 

Vorba colegului,discuție sterila batem apa în piua,oricum ala era pe niciunde și dacă venea în gp,iar Yamaha are niște variante mult mai bune,ori din gp ori din moto2.Sa fim serioși.

Acum 9 minute, xt600 a spus:

 Exista un pilot care a venit din afara si a reusit un loc trei la finele sezonului 2005 si titlul in 2006. Este vorba de Nicky Hayden, campion in AMA

Ala nu se pune ca a luat titlul "nemeritat" :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Method a spus:

 

 

@xt600 privim din perspectiva rezultatelor.

 

 

E regula - piloții cei mai buni sunt automat unde sunt banii cei mai mulți.asta e treaba.

 

:crack::lol:Baiiiiii, esti senzationaaaallll!!! :lol:Iti prezint faptele, iti explic in ce coordonate port discutia si tu o tii pe a ta.. :crack::crack:Parca nu ai inteles nimic din ceea ce am spus.. 

 

Cat despre discutiile sterile, suntem in pauza competitionala, colegu'! Daca ti se par sterile, nu te amesteca in ele ;) Simplu, nu? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@xt600, man, poti sa o diseci in toate modurile posibile prea putini piloti din WSBK au venit si si-au aratat potentialul in MotoGP. ciferele vorbesc, nu circumstantele ca o dam in sfuri si discutam pe ipoteze in loc sa ne rezumam la cifre. Cifrele nu mint.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Cavaleru a spus:

@xt600, man, poti sa o diseci in toate modurile posibile prea putini piloti din WSBK au venit si si-au aratat potentialul in MotoGP. ciferele vorbesc, nu circumstantele ca o dam in sfuri si discutam pe ipoteze in loc sa ne rezumam la cifre. Cifrele nu mint.

Pai asta ti-am dat, colegule. Si am facut putina istorie, ca sa intelegi (mai curand sa inteleaga Method), contextul. Daca nici asa nu am fost suficient de clar, ma dau batut.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, xt600 a spus:

:crack::lol:Baiiiiii, esti senzationaaaallll!!! :lol:Iti prezint faptele, iti explic in ce coordonate port discutia si tu o tii pe a ta.. :crack::crack:Parca nu ai inteles nimic din ceea ce am spus.. 

 

Cat despre discutiile sterile, suntem in pauza competitionala, colegu'! Daca ti se par sterile, nu te amesteca in ele ;) Simplu, nu? 

Dar faptele nu sunt sunt ce "prezinti" tu,faptele subt 4 campionate mondiale vs ZERO.

Astea sunt faptele.Restul sunt circumstante.Care nu schimba faptele.

 

O sa iti urmez sfatul,foarte bun dealtfel - nu ma mai amestec in discutiile despre sbk. :ok:

Acum 7 ore, Cavaleru a spus:

@xt600, man, poti sa o diseci in toate modurile posibile prea putini piloti din WSBK au venit si si-au aratat potentialul in MotoGP. ciferele vorbesc, nu circumstantele ca o dam in sfuri si discutam pe ipoteze in loc sa ne rezumam la cifre. Cifrele nu mint.

+1

 

In alta ordine de idei,a piece of engineering :

343498374-792620345505275-30686863279254

Starter-motorul de la KTM'ul lui Brad Binder - all CF,super light,dimensiuni reduse,super ergonomic - actionare cu o mana,cu baterie integrata si port de incarcare a bateriei.

Duse sunt vremurile cu motoare de masini de tuns iarba cu roata mica de cauciuc pornite la sfoara si puse pe roata spate pt a o invarti.Deja lumea lucreaza la nivel de F1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, toata discutia WSBK si MotoGP nu are rost. 

Oricum @xt600 are dreptate, va contraziceti aiurea.

 

O mare parte din toata cariera sportiva a acestor piloti din ambele competitii tine si de SANSA, de OPORTUNITATI, s.a.m.d.

 

@Method, nu poti spune in NICI UN CAZ ca e ca atunci cand culegi aur din pamant, iei cu excavatorul "paydirt" il bagi prin spalatori, se cerne, se cerne si la final inca o spalare si in final ajung in borcanel firicele de aur. 

In cazul pilotilor este NO FUCKING way. Pentru ca locurile sunt asa putine in aceste competitii incat nu au cum sa ajunga acolo toti oamenii talentati.

 

Eu pun pariu cu oricine ca daca te duci oriunde pe globul asta si iei 20 de copii random de pe strada de pe orice continent si ii cresti in aceleasi conditii cu aceleasi oportunitati ca .. MM sau Quarta sau plm cine vreti voi, din aia 20 mai mult ca sigur 5 vor ajunge campioni mondiali cu siguranta in motorsport. ABSOLUT, fara discutii, si din toti 20 cred ca 15 vor face performanta de nivel MOTOGP si WSBK.

 

Deci nu ai cum sa spui ca cineva cel mai bun ajunge in Motogp si in WSBK ajung aia un pic mai prosti.

NU! totul depinde de OPORTUNITATI, de norocul fiecaruia daca e sa o spunem la modul cel mai franc.

 

Poate pe glob la ora asta exista sute si mii de oameni MAI TALENTATI decat MM sau Q sau Rossi sau cine vreti voi, diferenta este ca NU LI S_A DAT niciodata sansa macar sa incerce sa mearga pe o  motocicleta, dapai sa ajunga la nivelul ala!! 

 

Asa ca, calmati-va.. 

Exemplu cel mai simplu, daca MM nu avea bulanul sa ajunga in motoGP impins de la spate de parinti si sa fie zarit de Alzamora, s.a.m.d. credeti ca vreodata Alex MArquez ar fi ajuns in MotoGP? Niciodata!

Insa a ajuns si uite ca se descurca chiar onorabil! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 49 minute, B.B. a spus:

Bai, toata discutia WSBK si MotoGP nu are rost. 

Oricum @xt600 are dreptate, va contraziceti aiurea.

Pai, unde am gresit, cand am spus ca sunt si in WSBK piloti care au nivelul necesar pentru a evolua in MotoGP? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...