Sari la conținut

6. Gran Premio d'Italia Oakley - Mugello


frigider
 Share

Postări Recomandate

Acum 13 minute, Cavaleru a spus:

A zis ca cică și aici și la le mans "cauza" accidentului a fost în curba de dinainte - motiv pt care a ieșit larg, apoi poc.

Acum 3 minute, therocketscientist1 a spus:

Nakagami este la fel ca baiatul acela de la Toyota Gazoo care a infipt masina in parapet azi in cursa de 24 de ore de la Le Mans. Bifeaza pentru ca Japonia. Faptul ca dupa atatia ani reuseste sa nu se imprastie, dar nu mereu e chestie de experienta. Ii bate pe ceilalti cu exprienta pe cotetul ala de rc213.

La anu nu vine Omu ăla de la moto 2? De a ratat campionatul anu trecut? De aceeași naționalitate parca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 249
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

6 minutes ago, Cavaleru said:

Morbi declaratie bomba: Do i want to secure another year with Yamaha? Talk with Lin...

 

https://www.motogp.com/en/videos/2023/06/11/morbidelli-who-says-i-want-another-year-at-yamaha/457102

 

Cel mai probabil are deja discuții pentru a merge la VR46 la anul în locul lui Bezzecchi. Zarco ar putea să vină la Yamaha în locul lui.

 

4 minutes ago, therocketscientist1 said:

Bifeaza pentru ca Japonia.

 

Absolut. Și este încă în MotoGP acum doar pentru că Ogura a vrut să mai rămână un an în Moto2 și să mai acumuleze experiență. Și da, este grav că el a ajuns să fie singurul pilot care punctează pentru HRC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, Cavaleru a spus:

Morbi declaratie bomba: Do i want to secure another year with Yamaha? Talk with Lin...

 

https://www.motogp.com/en/videos/2023/06/11/morbidelli-who-says-i-want-another-year-at-yamaha/457102

 

După astfel de texte cred că nu rămâne.

 

 

 

Incredibil cat de anonim e Q.

Oare s a mai înregistrat o asemenea cădere de forma de la un sezon la altul?

Gen anul asta te bati la campionat apoi sezonul următor ești nicăieri?

Nefiind vorba de accidentare.

 

Încep să îmi răsune în cap vorbele lui method "cine e q asta?ce a făcut la alte clase? Nimic" :)

Cam asta face acum.

 

 

 

 

Legat de Acosta, unde ar putea veni?

Să l dea afara pe un om de la gas GAS, altfel? Yamaha că pleacă morbi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, frigider a spus:

Incredibil cat de anonim e Q.

Oare s a mai înregistrat o asemenea cădere de forma de la un sezon la altul?

Gen anul asta te bati la campionat apoi sezonul următor ești nicăieri?

Nefiind vorba de accidentare.

 

Încep să îmi răsune în cap vorbele lui method "cine e q asta?ce a făcut la alte clase? Nimic" :)

Cam asta face acum.

 

poate cumva sezonul asta o prelungire a caderii de forma care a avut-o in a doua jumatate a sezonului trecut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, frigider a spus:

Legat de Acosta, unde ar putea veni?

Să l dea afara pe un om de la gas GAS, altfel? Yamaha că pleacă morbi?

De ce ar merge oricine acum sau anul viitor la Yamaha?

Foarte bine a zis Paolo Ciabatti despre situatia lui JM89. JM89 vrea sa castige, deci cel mai probabil o sa ramana la Ducati chiar dac anu ii covine echipa de client. Dar echipa client cu GP23 este peste echipa de uzina a Yamaha din punctul de vedere al performantei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, therocketscientist1 said:

Foarte posibil sa mai stea un an la Moto2.

 

Cam degeaba. Nu mai înveți într-un an ce nu ai învățat în precedenții trei. Iar anul trebut a arătat că poate fi rapid. Poate doar de orgoliu, dacă vrea să ia titlul.

 

11 minutes ago, frigider said:

Legat de Acosta, unde ar putea veni?

Să l dea afara pe un om de la gas GAS, altfel? Yamaha că pleacă morbi?

 

Le Tech3, iar dacă nu se schimbă nimic major, cel mai probabil în locul lui Augusto Fernández - care face treabă foarte bună, dar spre deosebire de Pol Espargaró, nu are contract oficial pentru 2024. Sper să se găsească o soluție și pentru el.

 

La Yamaha nu cred că vrea să meargă nimeni acum, cum dă de înțeles și Morbidelli.

 

Singura motocicletă mai bună decât KTM în momentul de față este Ducati, dar el are contract cu austriecii pentru 2024 inclusiv.

 

image.thumb.png.8d47431c428e5cee1f3fff27cef3f735.png


¿Por qué, pedazo de mierda?
 

Mugello 2023, colorizat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, therocketscientist1 a spus:

De ce ar merge oricine acum sau anul viitor la Yamaha?

Foarte bine a zis Paolo Ciabatti despre situatia lui JM89. JM89 vrea sa castige, deci cel mai probabil o sa ramana la Ducati chiar dac anu ii covine echipa de client. Dar echipa client cu GP23 este peste echipa de uzina a Yamaha din punctul de vedere al performantei.


pb ca si Q, care s-a despartit de managerul lui cauta alternative. Nimeni nu vrea la yamaha. Una e sa tb sa gasesti setarile de electronica ca sa pii puterea jos, cu totul altceva e sa te plangi ca motoreta nu mai intoarce. Motorul nou e secundar in asta, geometrie, cadru, swingarm.... nu vom vedea o revenire la yamaha anul asta. Si, la cum se misca japonezii, nici anul viitor probabil☺️. Pb ca si Q vizeaza un ducati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 20 ore, xt600 a spus:

Pentru ca fac ce vreau cu timpul meu. 

 

Tocmai pentru ca o uramaresc, observ ce se intampla. 

 

Nu iti explic... ma asteptam sa observi tu.

 

Cum spuneam, nu iti explic. Trebuie sa vezi cursele, ca sa intelegi de unde vin cifrele alea. 

 

Frustrare maxima mon cher.. dar mai usor cu pianul Yamaca pe scari ;)

 

 

Acum 16 ore, PzKpfW a spus:

Este efectiv siderat. Nu l-am mai văzut niciodată așa. Honda are nevoie de un miracol să-l facă să rămână în 2025.

 

Astept cu interes ca aceasta echipa sa ajunga alta satelit a lui Ducati. 10 mobre sa fieee 💯

 

Acum 16 ore, PzKpfW a spus:

 

Bastianini sper că nu este refăcut fizic. Altfel este gravă lipsa de performanță.

 

Este refacut si cu aceeasi lipse pe care le-a avut. A castigat cateva curse, a aratat la TV cum se bate cu campionul Bagnaia pentru pozitia 8-9 si toti v-ati entuziasmat ca o sa ajunga alt campion. N-ai sa vezi!! Performantele lui vor fi apropiate de Lorenzo cat a alergat pentru Ducati.

 

Acum 15 ore, Speedy.K a spus:

Belbody, unde esti bre?!

 

Pregateste topicul pentru Sachsenring 🙈

 

 

Acum 14 ore, PzKpfW a spus:

 

image.thumb.png.dae6afe473e116a77f1c93e9ef61a1d4.png

 

Pacat de el! O Suzi nu i-ar fi facut asa ceva 🎯

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, damager a spus:

E greu sa nu fie plictisitoare circuitele de viteza. Prea multe ducati-uri.

iar Bag e imbatabil cand nu cade. 
poate zice orice lumea, dar e rapid. 
In germania o sa fie diferit, acolo o sa se bata MM cu ducati-urile. Acolo o sa vedem dc Bag sau Bez pot sa se bata cu MM.

Exact.

Ducati are un plus clar fata de restul.Dar asta nu e "vina" Ducati,ci a celorlalti care dorm in cizme.

 

Pai la 250e biletul pe 3 zile....wtf,inca au venit multi oameni.Italia are salariul minim pe economie sub 1000e.

Acum 15 ore, PzKpfW a spus:

Cred că i-am mai menționat: #93, #20, #33.

+1

Acum 14 ore, damager a spus:

Bag nu castiga decat f rar detasat. Doar daca cei din spate sunt chiar lenti. In toate cursele lui, strategia lui este unde de a controla distanta fata de urmaritori, exceptia facand Bestia la Sepang anul trecut. in multe curse, am vazut cand incepea cel din spate sa forteze, si el mai avea resurse. 
cel putin asa imi lasa impresia. 
nu imi aduc acuma aminte vreo cursa in care sa fi fost in fata si sa fie depasit. Pb ca or fi, dar nu mai tin eu minte...

si e intelresant cum poate sa se plieze si pe sprint si pe cursa lunga.


anul viitor vine Acosta la motogp, sa vedem daca rupe gura targului.... cred ca era mai bine pt el dc venea pe un ducati, dar si ktm acuma pare ca a facut niste pasi importanti, si pare ca se potriveste pe stilul agresiv a lui Acosta.

Exact - si nu are nici un sens sa dai mai mult de 2-3s la competitori - strategia lui Bagnaia e f buna.De ce sa fortezi si ritm si moto pt ce?E contraproductiv.

Adevarul ca nu am ce zice - la Mugello Bagnaia a mers flawless.Dar pe de alta parte,cred ca si stia ca are in mana cursa - singurii competitori care meritau luati in considerare erau cei cu GP23,adica realist vorbind JM.Care a mers bine...si atat.

Sunt f curios cum merge pe circuite unde stie clar ca nu are avantaj tehnic.

 

S-ar putea ca Acosta sa nimereasca bine.Doamne-ajuta.

Deocamdata insa Binder nu are o moto cu care se poate bate decat sporadic la un podium.Sa speram insa ca de la anul...cine stie...

Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

Mai mult, cred că își va accepta soarta și își va onora contractul în semn de respect pentru HRC care l-au plătit integral în ultimii 2 ani, deși a fost mai mult absent.

 

Alte note:

  • Contrar cu ceea ce s-a vehiculat, Márquez a mers cu șasiul Kalex în cursă până la urmă, posibil și în Sprint.
  • Încă o cursă (foarte) slabă pentru RNF, și mai ales pentru Raúl Fernández. După un început bun de weekend, din nou nu a reușit să puncteze și din nou a terminat în spatele celui care l-a înlocuit la Tech3. Până și Pirro l-a depășit. Are noroc cu ghinioanele lui Oliveira.
  • Legat de Oliveira: știe cineva ce s-a întâmplat cu el azi? Pur și simplu a dispărut după câteva ture, am impresia că a fost abandon tehnic.
  • După surpriza de la CotA, singurul care aduce puncte la LCR de 3 curse încoace este Nakagami. Nu este rapid, dar spre deosebire de (toți) ceilalți piloți Honda, termină curse.

Marquez nu pleaca de la Honda,sunt doar povesti de presa.In primul rand nu prea are unde,exact cum ai zis.

Intradevar a folosit sasiul Kalex.DAr a spus ca si ieri si azi motocicleta a facut ceva ce nu se astepta si ca era sa cada din primul tur in virajul 10.L-a luat prin surprindere si a reactionat intr-un fel in care nu o mai facuse sau asa ceva - nu a dat detalii.Si ca pt cazatura e greseala lui ca a fortat a iesit larg si a intrat pe trasa murdara si de acolo salut.

Nakagami merge si aduna puncte pt ca nu pierde fata...pt ca probabil merge la 80-90% si atat.Ceilalti forteaza si pierd fata as usual.

Oli a cazut.Nu cred ca s-a accidentat,se ridicase pe picioarele lui si mergea amarat prin nisip.

 

Faptul ca Morbi inaintea lui Q ma ingrijoreaza maxim.Inseamna ca Q gave up.

 

Acum 10 ore, frigider a spus:

Incredibil cat de anonim e Q.

Oare s a mai înregistrat o asemenea cădere de forma de la un sezon la altul?

Gen anul asta te bati la campionat apoi sezonul următor ești nicăieri?

Nefiind vorba de accidentare.

 

Încep să îmi răsune în cap vorbele lui method "cine e q asta?ce a făcut la alte clase? Nimic" :)

Cam asta face acum.

2020.

Ce am zis eu atunci e logic - uita-te pe palmaresul lui din moto3 si 2 si sa imi spui daca nu e sub absolut toti pilotii prezenti acum in motogp.I had a good point.In 2019.Dar dupa 2019,Q ne-a aratat ca poti sparge matrita ca sa zic asa - poti face shit in clasele mici si sa vii sa rulezi clasa mare.

Respect.

Ce se intampla acum nu e vina lui,eu zic sa nu il dam ca luzar,ca washed'up dupa cateva curse slabe.E o problema clara cu Yamaha v2023.

Dar omul e (si in mod sigur va mai fi) campion mondial - dupa cum a zis-o colegul,dupa MM cred ca e cel mai gifted pilot din lot.

Dar cred ca efectiv atata se poate pe Yamaha,insa el vad ca nu mai forteaza - merge la nivelul Yamaha si somn usor.

Iar faza cu managerierea solo - nu e niciodata o idee buna,desi Vettel a pus-o in practica cu foarte mult succes la F1.E vorba de timp mai degraba decat de inteligenta - a fi manager e full time job,nu poti sa fii si pilot si manager.

Intrebarea mea e "de ce acum?ce s-a intamplat?ce n-a vrut sa faca managerul lui sau care a fost motivul (brusc) al rupturii?

Ce s-a intamplat weekendul asta in culise?Asta e intrebarea.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, therocketscientist1 a spus:

De ce ar merge oricine acum sau anul viitor la Yamaha?

Foarte bine a zis Paolo Ciabatti despre situatia lui JM89. JM89 vrea sa castige, deci cel mai probabil o sa ramana la Ducati chiar dac anu ii covine echipa de client. Dar echipa client cu GP23 este peste echipa de uzina a Yamaha din punctul de vedere al performantei.

Nu știu, poate i s a pus pata rău pe gp?

Poate are încredere în talentul său?

Daca Q și Morbi nu pot cânta la pian nu înseamnă că nimeni nu poate.

Eram curios care sunt opțiunile lui.

Acum 10 ore, PzKpfW a spus:

colorizat

Cuvântul asta ridica nivelul :crack:

Acum 2 ore, damager a spus:

Pb ca si Q vizeaza un ducati

Eu cred că toți vor pe Ducati și am așa impresia că se va merge spre Ducati GP :))))

Pentru că nu va mai dori nimeni să meargă pe altceva 

Acum 2 ore, Geologu a spus:

Nici la Honda nu cred că mai vrea nimeni, în afară de Taka. :)

Pariu că și taka visează să se dea pe un Ducati? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, frigider a spus:

 

Eu cred că toți vor pe Ducati și am așa impresia că se va merge spre Ducati GP :))))

 

asta-i capitalismul, nu esti competitiv, la revedere, pa si pusi

pana sa investeasca zeci de milioane de USD, japonezii clar nu mai au sanse in fata europenilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, frigider a spus:

Eu cred că toți vor pe Ducati și am așa impresia că se va merge spre Ducati GP :))))

Pentru că nu va mai dori nimeni să meargă pe altceva

Mi se pare logic din partea lor - toti vor best bike nu?ca sa ai cele mai bune sanse sa te bati la campionat.E normal pt orice pilot sa-si doreasca cea mai buna motoreta.

Acum 3 minute, apriliacluj a spus:

asta-i capitalismul, nu esti competitiv, la revedere, pa si pusi

pana sa investeasca zeci de milioane de USD, japonezii clar nu mai au sanse in fata europenilor

Exaaact.

La partea cu capitalismul insa...capitalismul inseamna maximizarea profitului.Ori...ce profit e pt un constructor in aceasta competitie?None.De fapt japonezii sunt cei mai capitalisti - Ducati (VAG Group) it's just blowing money :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, Method a spus:

.... - Ducati (VAG Group) it's just blowing money :)

as zice ca se intorc acei bani investiti..

 

cate mobre Ducati s-au vandut acum 15 ani, si cate se vand in ziua de azi??

si asta as zice, ca, in mare parte a rezultatelor din competitii, e cea mai buna reclama!

PS. japonezii deja au trecut pe minimalizarea pierderilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, apriliacluj a spus:

asta-i capitalismul, nu esti competitiv, la revedere, pa si pusi

pana sa investeasca zeci de milioane de USD, japonezii clar nu mai au sanse in fata europenilor

Cam asta este esenta sportului de performanta, nu? Nu esti competitiv, pa si pusi.

Noroc cu Ducati si KTM, ca altfel aveam campionate jucate tot in 1-2 oameni sezon de sezon. 

Filosofia pe care o vedem la moto de strada este aplicata cu succes si in sport de catre japonezi. ”Optimizarile” facute pentru a trage cat mai mult timp de un produs in vederea maximizarii profitului pornind de la investitia initiala.

Pentru producatorii care nu vor prototipuri exista competitii de superbike, anduranta, curse din semafor in semafor in Bucuresti :) :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, nike a spus:

Este refacut si cu aceeasi lipse pe care le-a avut. A castigat cateva curse, a aratat la TV cum se bate cu campionul Bagnaia pentru pozitia 8-9 si toti v-ati entuziasmat ca o sa ajunga alt campion. N-ai sa vezi!! Performantele lui vor fi apropiate de Lorenzo cat a alergat pentru Ducati.

man, nimeni nu s-a jucat asa cu Peco cum a facut-o Basti anu trecut.

 

Poate doar MM atunci cand a tot incercat sa il depaseasca si nu a putut, numai ca MM nu se juca, chiar vroia sa treaca :D 

 

n-avem noi de unde sti cum e omu.

da-i timp.

1 oră în urmă, apriliacluj a spus:

pana sa investeasca zeci de milioane de USD, japonezii clar nu mai au sanse in fata europenilor

yamaha clar a facut schimbari etc dar nici macar una nu e ok pt Q.

problema e ori la moto ori la q.

Acum 41 minute, therocketscientist1 a spus:

curse din semafor in semafor in Bucuresti :) :)

bahahah

^am auzit ca asta vinde cel mai bine, pe piata SH :) 

 

 

Am tot zis, dupa jumatea sezonului de obicei se mai stabilizeaza treaba si vezi care pe unde e ca performanta.

daca q e tot de la 11 in jos, e vai de pla lui.

 

tot ce vroiam eu in GP era sa nu cada MM.

si p*la.

 

macar vine repede alta cursa unde la fel - vreau sa nu cada.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca va intrebati unde sunt, ieri dupa ce MM a cazut am futut una in telecomanda si am inchis televizorul si am plecat cu fecior-miu la aquapark unde m-am calmat. (ii promisesem ca mergem de sambata, dar sambata am stat sa ma uit la cursa de Sprint si am avut si treaba dimineata).

Bag pla in motogipi-ul ma-sii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, apriliacluj said:

as zice ca se intorc acei bani investiti..

cate mobre Ducati s-au vandut acum 15 ani, si cate se vand in ziua de azi??

 

Depinde de perspectivă. Europenii vând premium și la prețuri mai mari. Au nevoie de marketing și implicit și de succes în motorsport. Strict legat de Ducati: vând mult mai mult acum, dar în continuare mult mai puțin ca japonezii. Iar cifrele de vânzări cresc mai ales prin prisma diversificării gamei. Acum 15 ani aveau maxim 5 modele; în momentul de față au 10+.

 

Japonezii vând volum. Ei au intrat în motorsport acum 50-60 de ani pentru a-și face renume pe partea de expertiză și fiabiliate. În momentul de față nu mai au nevoie de motorsport, o fac mai mult pentru blazon. Asta se vede și prin numărul redus de dezvoltări din motorsport care ajung pe motocicletele lor de stradă. 

 

1 hour ago, therocketscientist1 said:

Noroc cu Ducati si KTM, ca altfel aveam campionate jucate tot in 1-2 oameni sezon de sezon. 

 

Aș mai adăuga și Aprilia/Piaggio. Chiar dacă au regresat puțin anul ăsta, este de notat și de apreciat cât de mult investesc în MotoGP.

 

5 minutes ago, B.B. said:

Bag pla in motogipi HRC-ul ma-sii. 

 

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totusi, la cat a lipsit MM - honda a lucrat "in orb" in ceea ce -l priveste.

moto nu are cum sa evolueze fara date.

nimeni nu da date ca MM. (si pentru MM ca plm, doar el merge decent)

 

ma doare sa o zic dar ar trebui poate sa o lase mai moale, sa adune niste date.

 

DAR daca o lasa mai moale nu mai e MM.

 

deci forza MM?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

 

 

Faptul ca Morbi inaintea lui Q ma ingrijoreaza maxim.Inseamna ca Q gave up.

 

 

Ai vazut interviul lui Morbido?

Nici el nu e sigur ca mai vrea sa reinnoiasca cu Yamaha.

Eu tot sper sa apara cu ceva dupa vacanta yamaha, dar realist fiind, imi dau seama ca sunt extrem de mici sanse.

Si nu cred ca are legatura in totalitate cu motorul doar.....un motor mai puternic este direct legat de electronica.

la o motoreta care nu mai vireaza (punctul forte la yamaha), este foarte comple de gasit compromisul corect...foarte multe variabile acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 minutes ago, damager said:

Nici el nu e sigur ca mai vrea sa reinnoiasca cu Yamaha.

 

Cred că a trecut de stadiul ăla. Dacă nu ar fi fost sigur ar fi fost la nivel de discuție internă și nu ar fi făcut publică treaba în interview. E clar că-și dorește să plece - cel mai probabil la VR46. Aproape sigur se eliberează un loc acolo la anul. La Gresini la fel. Pare că nu mai crede nici în proiectul Yamaha în general, nici în capacitatea lui de a fi performant pe motocicleta aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, frigider a spus:

man, nimeni nu s-a jucat asa cu Peco cum a facut-o Basti anu trecut.

aia doar in ultimele etape a fost...., din pacate

eu sper in revenirea lui, cum am sperat si in revenirea lui Morbido (...care n-a fost sa fie..., deocamdata....)

 

in primele etape era cam pe nicaieri..., daca ar fi avut constanta, se batea si el la titlu...

dar adu-ti aminte, in prima parte a sezonului Q a trecut ca acceleratul prin halta si avea 95 puncte avans!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, damager a spus:

 

Ai vazut interviul lui Morbido?

Nici el nu e sigur ca mai vrea sa reinnoiasca cu Yamaha.

 

Cu siguranta vrea si el sa schimbe aerul... clar Yamaha nu ii mai poate oferi nimic, insa declaratia trebuie inteleasa si in context. Cel mai probabil, la ora interviului, Yamaha i-a pus deja in vedere ca nu ii va mai reinoi contractul, astfel ca declaratia poate fi si o mica bravada. Problema este ca rezultatele nu prea il pun in postura de a face astfel de ironii. Dar, cum spuneam, probabil la nivel inalt lucrurile sunt deja decise. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 minutes ago, apriliacluj said:

in primele etape era cam pe nicaieri

 

A avut 3 victorii în primele 7 etape. Quartararo și Bagnaia aveau câte 1 fiecare.

 

13 minutes ago, apriliacluj said:

daca ar fi avut constanta, se batea si el la titlu...

 

Aceeași problemă ca și Bezzecchi anul ăsta: fie victorie, fie pe jos sau bătaie la top-10. Am mai spus că parcursurile lor sunt foarte asemănătoare.

 

9 minutes ago, xt600 said:

Yamaha i-a pus deja in vedere ca nu ii va mai reinoi contractul

 

Mă întreb cine ar veni în locul lui Yamaha acum. Martín? Foarte puțin probabil. Zarco? Cred că ar fi lăsat să se înțeleagă ceva până acum. Arbolino? Cel mai probabil merge la Gresini. Canet? Posibil, dar este cantitate necunoscută.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...