Sari la conținut

7. Liqui Moly Motorrad Grand Prix Deutschland - Sachsenring


frigider
 Share

Postări Recomandate

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

Nu cred că e atât de simplu. HRC par a fi dispuși la orice ca să-l păstreze pe Márquez și să revină în luptă. Dar cumva nu este destul.

Pai e f simplu - trebuie sa faca o motoreta cu care sa se poata bate la podium,nu sa cada absolut toti aiurea - o secventa cu pleiada de cazaturi a pilotilor Honda pe fondul comentariului lui Taka care spune ca era in spatele lui MM cand acesta a cazut in warmup si ca nu i se pare ca MM ar fi facut ceva rau.Daca si Taka spune voalat ca e o problema cu motoreta,e nasol.

Vai cum ii falfaie piciorul lui Rins (1.20),cred ca se tinea doar in piele si costum - si-l ia cu mana si incearca sa il puna intr-o pozitie normala.Urat.Ce inseamna chiar si un lowside...care nu prevestea nimic nasol,cand incepi sa te rotesti,e de rau.

Trebuie sa ia o masura dominii japos.This cannot continue.Sau vor ajunge ca...Yamaha :P

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

La Moto2, Arbolino mă impresionează prin constanță. Nu are talentul lui Acosta, dar este foarte solid și cerebral. Merită un loc în MotoGP - acolo unde Raúl Fernández sau Fabio Di Giannantonio nu au nivelul necesar pentru a rămâne.

Clar nu are talentul lui Acosta,i-a trebuit dublul perioadei lui Acosta pt a ajunge aici,la a fi un title challenger serios.Si la motogp e o loterie - poate se adapteaza poate nu.Acosta va merge bine,in mod clar,Arbolino...cine stie...dar sunt de acord cu tine - in mod clar merita o sansa.Diggia avea sclipiri foarte misto,mi se parea un pilot ce putea face o surpriza,insa s-a taiat de tot si e pe o motoreta buna.Poate merita si Arbolino o sansa in locul lui Diggia.

Acum 3 ore, frigider a spus:

E urâtă situația asta cu MM și Honda. 

Mi se pare f ciudat in vremurile astea cu electronică așa avansata sa aibă așa des highside.

Macar alea pe accelerare sa nu mai fie dese, nu cele cu gaz închis.

 

Deocamdată pare că avem un campionat, sper să îl țină pe Martin.

 

După pauză de vara poate și revine și Basti.

Nu avem electronica avansata - a mai fost discutia despre electronica,am aratat f clar ca electronica (actuala) e destul de basic in gp,pt ca uni-software...si e bine ca e asa.Ei n-au bani sa investeasca in cadre si aero,electronica le mai trebuia.

Insa dupa cum zice si colegul,sunt convins ca MM isi da setting'ul de TC foarte pe low ca sa nu ii inchida gazul prea dur,si de aici aceste highside'uri urate.

Honda avea probleme pe roata fata,acum vad ca are si pe spate,sunt curios unde naiba a fugit toata aderenta,daca nu e nici pe spate nici pe fata.

 

Mda,Martin avu cateva curse bune,insa mi-e greu sa cred ca va reusi real sa il darame pe Pecco.E totusi o echipa de client,iar echipa conteaza covarsitor.

Dar pe partea cealalta,poate il mai ia si pe Pecco cu frezoane" daca JM tine presiunea constanta pe el.Sa speram.

Da si poate revine si Bestia si ii agita exact atat incat sa piarda arogantul controlul.

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

De data asta ce și-a rupt mm? Degețel de 4 etape sau altceva?

Degetul mare de la mana stanga.

Iar MM a declarat ca il doare rau glezna cu probleme si nu s-a simtit in stare,mai ales ca vine Assen sapt viitoare.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 349
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 52 minute, Method a spus:

 

Nu avem electronica avansata - a mai fost discutia despre electronica,am aratat f clar ca electronica (actuala) e destul de basic in gp,pt ca uni-software...si e bine ca e asa.

Tu ai aratat? Sunt altii mai calificati sa vorbeasca despre electronica. 

 

Imi aduc aminte un podcast cu Miller, de la sfarsitul sezonului trecut sau din presezon, in care spunea exact contrariul a ceea ce ai aratat tu foarte clar. Omul vorbea despre o elecronica chiar foarte avansata. Amu, am o mare nedumerire... pe cine sa cred? 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

“So it's their own doing. Everybody wants to complain about their own bikes, nobody wants to do anything about it. Shut the f**k up and get on with the job. You’re paid to ride a motorcycle not to be a f**king princess and complain about your bike!”

https://www.crash.net/motogp/news/1029353/1/jack-miller-tells-moaning-rivals-shut-fk-and-do-something-about-it🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, xt600 a spus:

Tu ai aratat? Sunt altii mai calificati sa vorbeasca despre electronica. 

 

Imi aduc aminte un podcast cu Miller, de la sfarsitul sezonului trecut sau din presezon, in care spunea exact contrariul a ceea ce ai aratat tu foarte clar. Omul vorbea despre o elecronica chiar foarte avansata. Amu, am o mare nedumerire... pe cine sa cred? 

Pe aman2☺️. Ce inseamna electronica avansata? Sunt extrem de multi parametri care se pot sete, de la TC, SC, AW, EB, harta de putere, etc.....pe fiecare plaja de turarii, viteza, etc...

unified software inseamna ca toti folosesc aceeasi algoritmi de calcul, si anume cei de la MM.

ce avea Honda inainte si nu mai are, setari adaptive pe fiecare viraj in functie de circuit. Pe scurt, motoreta stia exact unde se afla pe circuit si aplica setari diferite. Honda ajunsese la performanta de a avea setari diferite pe fiecare viraj. 
dupa parerea mea electronica este extrem de avansata, si asta ajuta mult ducati. Simon C zicea la un moment dat ca Ducati vireaza acuma ajutata de electronica. Mai exact sistemele lasa motoreta sa faca slide exact cat trebuie ca sa puna mobra pe trasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, xt600 a spus:

Tu ai aratat? Sunt altii mai calificati sa vorbeasca despre electronica. 

 

Imi aduc aminte un podcast cu Miller, de la sfarsitul sezonului trecut sau din presezon, in care spunea exact contrariul a ceea ce ai aratat tu foarte clar. Omul vorbea despre o elecronica chiar foarte avansata. Amu, am o mare nedumerire... pe cine sa cred? 

Ai niste frustrari....penibile.Nici nu are rost sa ma justific in fata ta pt ca mi se pare deja hilar modul cum incerci sa-mi rastalmacesti fiecare cuvant.

Ai inteles foarte bine despre ce e vorba si ce am vrut sa zic,insa tu imi explici ca ma contrazice Miller. 🤦‍♂️

 

Eu (si ceilalti colegi pe care ii preocupa asta) am pus niste interviuri cu niste ingineri de electronica de la aprilia parca,in care explicau cu lux de amanunte ce inseamna uni-software si ce setari se pot face si ce parametri se pot modifica.Iar concluzia lor e faptul ca (spre deosebire de proprietary software),pe uni-soft se pot face setari destul de basic.

Eu am dat atunci link si quote la ce a zis nenea ala.Tu asculti podcasturi cu multiplul doctorand (nu,nu in bere,ci in Dorna unified software electronics) neica Miller...fiecare crede ce vrea.Nu mai caut link'ul cu acel interviu ca nu merita deranjul.Do your own research daca esti interesat.Daca vrei sa intelegi bine,daca vrei sa imi dai tu peste nas ca "ma contrazice Miller" si sa imi explici cat de prost si slab informat sunt eu si cat de destept esti tu ca asculti podcasturi cu Viva Miller si intelegi australian strine english,te rog sa ma scutesti.

Acum 36 minute, Le Mertois a spus:

“So it's their own doing. Everybody wants to complain about their own bikes, nobody wants to do anything about it. Shut the f**k up and get on with the job. You’re paid to ride a motorcycle not to be a f**king princess and complain about your bike!”

https://www.crash.net/motogp/news/1029353/1/jack-miller-tells-moaning-rivals-shut-fk-and-do-something-about-it🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Foarte tehnice dealtfel explicatiile lui Miller :crack:

Imi aduc aminte si perioada lui pe Honda - avea niste performante....mesmerizing.Atunci nu era insa atat de vocal cu privire la problemele celorlalti piloti...

Cu alte cuvinte,e usor sa fii tare in gura cand iti merge motoreta atza,si sa ii iei in zeflemea pe cei care au probleme,insa cand esti tu cel care are o moto cu probleme sub fundulet...bai,parca se schimba perspectiva :)

 

Ca sa revenim la chestii mai actuale si mai interesante :

Bagnaia talks epic battle: "I didn't mean to hit Martin!"

Bagnaia explica felul cum a decurs batalia dintre cei 2 de ieri,si face niste predictii pt Assen.

 

Si conferinta post-race (iarasi la liber pe motogp.com - sper sa continuie traditia asta : Sunday Press Conference

Si isprava lui Zarco din ultimul tur,explica si cum si de ce a cazut Binder (el fiind in spatele lui in acel moment ) - de la min 2.00 : "I was very scared!" - Zarco talks dramatic last lap save

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal că Bagnaia n-a vrut, nu cred că vreun pilot ar lovi intenționat cu roata lui din față roata spate a unui adversar.  Nici măcar mm.

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă ar fi fost MM în locul lui Bagnaia și i-ar fi intrat în roată lui Martin, ar fi fost linșat imediat după cursă. Așa, Pecco n-are absolut nicio vină și scapă cu scuza "n-am vrut, să moară mama, că io de fapt îmi pregăteam ieșirea pentru a ataca în virajul 1", deși Martin nu i-a lăsat nici măcar un centimetru liber pe interior. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, damager a spus:

 Honda ajunsese la performanta de a avea setari diferite pe fiecare viraj. 
dupa parerea mea electronica este extrem de avansata, si asta ajuta mult ducati. Simon C zicea la un moment dat ca Ducati vireaza acuma ajutata de electronica. Mai exact sistemele lasa motoreta sa faca slide exact cat trebuie ca sa puna mobra pe trasa.

Exact asta cred si eu, pe baza a ceea ce a declarat Miller, ca electronica este foarte avansata, putand controla o multime de parametri. Miller, de pilda, spunea ca din electronica motocicleta ajusta frana de motor, puterea si TC pentru fiecare viraj in parte. Intrebat cum face asta, a spus simplu.. prin GPS...  Asta pentru colegul este o electronica basic... si o sustine cu incrancenare, iar daca declaaratiile unor oameni implicati in fenomen nu se pupa cu elcubratiile lui, fie le omite, fie le ia in raspar.  Incet dar sigur, pierde contactul cu realitatea. 

Honda si Yamaha aveau demult chestiile astea in softul de casa.  Chiar spunea un membru al echipei Yamaha, declaratie reluata ulterior si de Rossi, ca implementarea softului unic i-a aruncat inapoi cu cel putin 10 ani. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, frigider a spus:

E urâtă situația asta cu MM și Honda.

mda..

image.thumb.png.ffd1a8357d2625137124df05bf800888.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Geologu a spus:

Dacă ar fi fost MM în locul lui Bagnaia și i-ar fi intrat în roată lui Martin, ar fi fost linșat imediat după cursă. Așa, Pecco n-are absolut nicio vină și scapă cu scuza "n-am vrut, să moară mama, că io de fapt îmi pregăteam ieșirea pentru a ataca în virajul 1", deși Martin nu i-a lăsat nici măcar un centimetru liber pe interior. :)

si ghici de ce? pt MM are multe astfel de incidente 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Cavaleru a spus:

si ghici de ce? pt MM are multe astfel de incidente 

 

Beton logica. Bravo! Mă întreb ce s-ar fi întâmplat dacă ar fi căzut Martin (puțin probabil, dar nu imposibil). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ati vrut show, ati primit show in toate cele 3 zile. acum unii se plang ca nu mai au timp sa-si faca setarile de cursa deoarece tot timpul trebuie sa traga la maxim de Vineri pana Duminica...

 

https://www.gpone.com/en/2023/06/17/motogp/espargaro-we-must-change-there-are-two-riders-in-the-hospital-every-gp.html?refresh_ce

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, ioio_viola a spus:

...... acum unii se plang ..... deoarece tot timpul trebuie sa traga la maxim de Vineri pana Duminica...

pai pe bani tre sa traga, iau salarii sanatoase, nu pe nasturi concureaza!!

daca tot le trebuie salarii mari, apoi atunci sa si traga, fwutu-le muma-n cwur! :)

daca nu, sa mearga sa vanda ziare la chioscul din gara!! ....acolo nu trebuie sa traga, acolo e lejer, stai toata ziua pe scaun... :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au asigurari....

si pe deasupra nici nu-i obliga nimeni!

ei si-au ales aceasta meserie!

 

...ca in viata asta niste riscuri tre asumate....,

 

_____________

PS. cum zice un coleg de pe aici, ori te dai ori stai acasa!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acosta despre viitorul lui:

 

https://as.com/motor/ktm-se-juega-el-culo-por-mi-y-yo-me-lo-tengo-que-jugar-por-ellos-n/

 

-Any news for the future?

-No.

-June 30 is getting closer…

-I trust them, I trust KTM. They have a lot of people around looking at the Pedro Acosta project, with a lot of people supporting and seeing what is best for our joint career. Before June 30, we will surely know something.

Have you decided to go up?

-If there is no motorcycle for Pedro Acosta, there is no motorcycle and you cannot do magic. I trust KTM. They will know the best for me and what to do. I put everything in your hands.

-Said with respect and affection, Pit Beirer drools seeing him at the foot of the podium at the top...

-I have always felt very loved by him and by all of KTM, both the MotoGP team and the bosses above or anyone. Since I arrived at the World Cup, and at that time I didn't have many resources, they gave me bikes to train without the need to do so and without it being written on any paper. They have supported me and, whenever I have needed something, if I have not had it today, I have had it tomorrow. I think they are risking their ass for me and I think I have to risk it for them.

 

- Vreo veste pentru viitor?

-Nu.

-30 iunie se apropie...

-Am încredere în ei, am încredere în KTM. Au o mulțime de oameni în jur care se uită la proiectul Pedro Acosta, cu mulți oameni care susțin și văd ce este mai bine pentru cariera noastră comună. Înainte de 30 iunie, cu siguranță vom ști ceva.

Te-ai hotărât să urci?

-Dacă nu există motocicletă pentru Pedro Acosta, nu există nicio motocicletă și nu poți face magie. Am încredere în KTM. Vor ști ce e mai bun pentru mine și ce să facă. Am pus totul în mâinile tale.

-Spus cu respect și afecțiune, Pit Beirer saliva văzându-l la poalele podiumului din vârf...

-M-am simțit întotdeauna foarte iubit de el și de toată KTM, atât de echipa MotoGP, cât și de șefii de mai sus sau de oricine. De când am ajuns la Cupa Mondială, iar pe vremea aceea nu aveam prea multe resurse, mi-au dat biciclete să mă antrenez fără a fi nevoie să o fac și fără să fie scris pe vreo hârtie. M-au susținut și, ori de câte ori am avut nevoie de ceva, dacă nu l-am avut astăzi, l-am avut mâine. Cred că își riscă fundul pentru mine și cred că trebuie să risc pentru ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...