damager Postat Septembrie 3, 2023 Share Postat Septembrie 3, 2023 Acum 6 minute, PzKpfW a spus: Aprilia "riscă" să devină prima echipă cu dublă sezonul ăsta. Cine ar fi pariat? Eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 3, 2023 Share Postat Septembrie 3, 2023 Acum 16 minute, Speedy.K a spus: Hai sa vedem daca Vin e in stare macar sa pastreze o pozitie, daca ieri ne-a aratat ca sa castige una nu e in stare... Se pare ca raspunsul este NU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 3, 2023 Share Postat Septembrie 3, 2023 Piloții VR46 incapabili să intre în top 10. 2 minutes ago, damager said: Eu După ce a început sezonul? Nu te cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 3, 2023 Share Postat Septembrie 3, 2023 Mda, ciudat ce fac flacaii lui Rossi acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 3, 2023 Share Postat Septembrie 3, 2023 Guma față a lui Aleix clar în stare mai bună decât cea a lui Maverick. A gândit prost strategia Viñales. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 3, 2023 Share Postat Septembrie 3, 2023 Nu nteleg cum. vin si-a putut face ritmul care ii convenea. Aleix a tot tras sa-l ajunga, mai gresea, mai revenea, ar fi trebuit ca guma lui sa fie mai terfelita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Septembrie 3, 2023 Share Postat Septembrie 3, 2023 Poate sunt descalificati dupa ce au schimbat motocicletele :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 3, 2023 Share Postat Septembrie 3, 2023 Bravo Aprilia, prima dublă a unei echipe în acest sezon. Bravo Aleix. Meritat. Cursă bună și pentru Oliveira, Quartararo, Augusto Fernández. În funcție de gravitatea situației lui Bagnaia, Jorge Martín devine candidat serios la titlu, poate chiar favorit. 1 minute ago, Speedy.K said: Nu nteleg cum. A încercat evadarea, să pună destul timp între el și Aleix. Nu a funcționat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 3, 2023 Share Postat Septembrie 3, 2023 Acum 5 minute, PzKpfW a spus: A gândit prost strategia Viñales. Îl bănuiești ca gândește ceva?mai ales în timpul cursei? F bun rezultatul lui JM.Ma bucur ca și-a ținut cumpătul și nu s.a repezit după Aprilii denota maturitate. Aleix la fel,foarte bine.Vinales...în nota obișnuită. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 3, 2023 Share Postat Septembrie 3, 2023 In sfarsit Vin simpatic in parc ferme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Septembrie 3, 2023 Share Postat Septembrie 3, 2023 Se pare ca Bestia are 2 fracturi iar Peco niciuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Septembrie 3, 2023 Share Postat Septembrie 3, 2023 Cica e posibil ca FB1 sa nu aiba nicio fractura. EB23 ar avea doua. AE41 un gentleman. A inceput discutand despre Bagnaia si i-a dedicat victoria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 3, 2023 Share Postat Septembrie 3, 2023 Frumos cum si Martin si Aleix au adus in discutie in primul rand starea lui Peco. Se pae ca nu sunt fracturi acolo. In schimb la Enea se pae ca sunt, si inca doua. Naspa rau, ar putea fi sfarsit de cariera MotoGP pentru Bestie... Acum 1 minut, therocketscientist1 a spus: Cica e posibil ca FB1 sa nu aiba nicio fractura. EB23 ar avea doua. AE41 un gentleman. A inceput discutand despre Bagnaia si i-a dedicat victoria. Culmea ca si tiganul de Martin a fost super galant, si el a inceput discutia cu grija fata de Peco. Frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 3, 2023 Share Postat Septembrie 3, 2023 (editat) Viñales a făcut o cursă bună, dar Aleix a fost excepțional. Cât noroc a avut totuși să fie "dat afară" de către Yamaha și să ajungă la Aprilia Motocicleta lui Di Giannatonio a trecut peste piciorul lui Bastianini. Îmi pare rău pentru Bagnaia, sper să fie întreg. Dar la sfârșitul zilei, a fost greșeala lui. Din nou. Editat Septembrie 3, 2023 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 3, 2023 Share Postat Septembrie 3, 2023 Este incredibil cum poate gresi Bagnaia, de pe prima pozitie, cu pista libera in fata. Nu inteleg cum a putut face highside-ul ala... dar asta este Bagnaia... sa speram ca nu are nimic serios. Oricum, se putea incheia cu RIP... nasol moment. Vinales a dovedit inca odata ca poate fi un rider fenomenal, dar ca racer (si tot ce presupune asta, gandire tactica, managementul cursei, etc) este mediocru. Din pacate, nici astazi nu a facut istorie, castigand cu trei constructori diferiti. Aleix, no comment.. cursa inteligenta si uite ca se aduna victoriile in dreptul lui, amu pe final de cariera. Chapeau bas! Surprinzator Quartararo. A facut si cateva depasiri, ceea ce imi da sperante ca baiatul asta nu este o cauza pierduta. Buna cursa! Faina depasire la marele lui rival.. De remarcat ca pilotii Honda au venit in corpore pe ultimele trei pozitii. Cam ala este nivelul Honda in a acest moment. MM inca reuseste sa duca mobra cu 1-2 pozitii mai sus. Frumos piloteaza Martin! Daca ar mai lucra la capitolul constanta, ar fi un pilot spectacol. In rest, minunata cursa! De facut sepukku... 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Reformulez: cum a rămas băiatul ăsta în MotoGP? Simplu. Managerul lui a stiut sa-si tina gura, spre deosebire de cel al lui Gardner. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 3, 2023 Share Postat Septembrie 3, 2023 Radiografiile de la circuit nu au arătat fracturi pentru Bagnaia. Impresionant. L-au dus la spital în Barcelona pentru RMN. Dublă fractură pentru Bastianini: ceva la articulația tibiei (gleznă) și un deget la mâna stângă. Cel mai probabil operație. Stat pe bară. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 3, 2023 Share Postat Septembrie 3, 2023 Bagnaia a avut noroc cu carul. La radiografie ii arata ca nu are fracturi.O sa facă cat scan dar e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Septembrie 3, 2023 Share Postat Septembrie 3, 2023 Acum 8 ore, Method a spus: Foarte interesant ce a zis Peco in masina dupa sprint catre Aleix "ai luat un start foarte ciudat - ai dat direct drumul la ambreiaj,eu trebuie sa modulez de foarte multe ori",Aleix a ras,deci sa inteleg ca Aprilia are LC-TC mai bun? Aprilia a inceput sa lucreze cu discuri de carbon la ambreiaj si are echipa dedicata de ingineri doar pentru lucrat/imbunatatit la ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 3, 2023 Share Postat Septembrie 3, 2023 Acum 8 ore, Method a spus: Pe cat e de bun ca si tehnica pe atat e de indecis,temator si in consecinta slab la depasiri.No cohones. True,insa Aprilei ii lipsesc si pilotii. "Un" Q ar face minuni pe acea motoreta si cred ca ar reusi sa o ridice astfel incat sa fie relativ competitiva peste tot. Mai eu asta nu o inteleg. "Lasati-ne si pe noi sa castigam sau ne luam jucariile si plecam"...wtf,da suntem la gradi? Ei se uita la Ezpeleta - "sa ne dea concesii,sa ne dea concesii". Poate sa le dea Ezpeleta toate concesiile din lume,japonezii nu isi vor reveni in curand. Cheia sunt inginerii (superiori as zice),modul de lucru mai alert si direct al europenilor si nu in ultimul rand banii. De fapt istoria se repeta (la o scara mai mica) - europenii i-au cucerit pe japonezi aducand armele de foc pe un taram pe care samuraii cu sabii erau imbatabili. Q este la fel, desi astazi a tinut sa ma contrazica. True that! Dupa parerea mea, in momentul de fata, motocicleta Aprilia poate mai mult, decat poate linia de piloti pe care o are Rivola la dispozitie. Cu piloti de top, ierarhia la constructori s-ar schimba... Cred ca in jumatatea asta de sezon, vom vedea serios amenintata "suprematia" Ducati, de catre Aprilia. Cum bine spui, le lipsesc pilotii... Am rezerve in privinta lui Q, pe orice motocicleta ar concura. Intuitia imi spune ca momentul lui a trecut. Pentru ca este pe bani, colegu! Pe bani multi! Bani pe care ii iei din buzunarul actionarilor. Daca faci un produs, care nu se vinde, ce faci? Il scoti din productie, nu? Altfel inregistrezi pierderi. Cam asa este si cu campionatul asta, care este din ce in ce mai de cacao. Sincer, as vrea sa se retraga japonezii, poate se trezeste si Ezpeleta. Ai citit pe undeva ca japonezii vor concesii??? Personal, nu am gasit niciunde o asemenea informatie. EZPELETA DORESTE sa le ofere! Nu este in spiritul japonezilor sa ceara concesii. Concesiile sunt o lovituira data mandriei lor (uneori exagerate) si o lovitura adusa imaginii lor. Nu cred ca este vreun japonez (de la Honda sau Yamaha), care sa spuna intr-un interviu sau intr-o declaratie de presa, ca doreste concesii. Daca ai un link, la o asemenea declaratie, te rog sa il pui aici. Chiar nu cunosc o asemenea declaratie. Total de acord. Ii spuneam si colegului Panzer, concesiile sunt frectie la picior de lemn, fara schimbari drastice la nivelul regulamentului, care sa ofere sanse egale tuturor participantilor. De fapt, prin oferirea de concesii, Ezpeleta incearca sa pastreze acelasi sistem, care favorizeaza constructorii europeni. Vrea sa le arunce praf in ochi japonezilor, dar fara sa schimbe nimic, in esenta. La fel si cu propunerile de modificare a capacitatii cilindrice... paliative, nu masuri reale de insanatosire a competitiei. Poate in istoria pe care ai invatat-o tu, la scoala, Japonia a fost cucerita de europeni.. Slab prof de istorie ai avut.. BTW... pana la urma, Aprilia a concurat cu mult laudatul sasiu de CF? Nu am fost atent la acest aspect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 3, 2023 Share Postat Septembrie 3, 2023 17 minutes ago, xt600 said: Ai citit pe undeva ca japonezii vor concesii??? Nici europenii nu au cerut. Este un sistem care s-a creat de către promotorul competiției pentru a asigura spectacol. Sunt multe sisteme similare prezente în motorsport în general. Nu contează naționalitatea celor care beneficiază de ele. 20 minutes ago, xt600 said: Cred ca in jumatatea asta de sezon, vom vedea serios amenintata "suprematia" Ducati, de catre Aprilia. Urmează un circuit complet diferit, Misano. Circuit stop-and-go, cu viraje lente, complet diferit față de circuitele cu curbe rapide pe care au performat bine cei de la Aprilia (Silverstone, Barcelona). Vom vedea dacă predicția ta se adeverește. Personal nu cred. 28 minutes ago, xt600 said: Aprilia a concurat cu mult laudatul sasiu de CF? Cel mai probabil că nu. Aleix și Maverick vorbesc despre stilul necesar pentru a fi rapid pe RS-GP: Aleix_on_if_his_riding_style_complements_RS-GP_168f9xl.mp4 Maverick_on_how_much_he_has_adapted_to_the_RS-GP_168f6ro.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 3, 2023 Share Postat Septembrie 3, 2023 Acum 50 minute, PzKpfW a spus: Urmează un circuit complet diferit, Misano. Circuit stop-and-go, cu viraje lente, complet diferit față de circuitele cu curbe rapide pe care au performat bine cei de la Aprilia (Silverstone, Barcelona). Vom vedea dacă predicția ta se adeverește. Personal nu cred. In realitate urmeaza nu numai Misano, ci o serie de circuite "Ducati", unde nu este de asteptat performante iesite din comun de la Aprilia, insa daca pe aceste circuite vor avea prestatii bune, cu locuri pe podium sau macar in apropierea lui, la distanta mica de lider, este un semn ca Aprilia a recuperat cam la toate capitolele fata de Ducati si ca este doar o chestiune de timp si de piloti, ca sa ii ia locul. Predictia mea a fost facuta pe considerentul ca de la Assen, Aprilia a punctat constant si consistent, atat la constructori, cat si la echipe. Vor conta mult si preferintele personale ale pilotilor, pentru un circuit sau altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Septembrie 3, 2023 Share Postat Septembrie 3, 2023 In poze EB23 pare intr-o starea mai rea decat FB1. Nu m-ar mira daca saptamana viitoare FB1 este inapoi pe moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geologu Postat Septembrie 3, 2023 Share Postat Septembrie 3, 2023 https://www.motogp.com/en/news/2023/09/03/vinales-receives-official-warning-after-tyre-pressure-offence/477146 Doar avertisment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Septembrie 3, 2023 Share Postat Septembrie 3, 2023 Un "cadou" frumos din partea celor de la Aprilia. Ce sa-mi doresc mai mult de ziua mea decat o dubla Aprilia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 3, 2023 Share Postat Septembrie 3, 2023 1 hour ago, therocketscientist1 said: Nu m-ar mira daca saptamana viitoare FB1 este inapoi pe moto. Cel mai probabil va fi, nu are de ce să nu. Mult, mult noroc. Și a pierdut doar 25 de puncte - față de un pilot care nu se bate pentru titlu. Bastianini în schimb va trebui să aibă un super-sezon la anul pentru a rămâne unde este. Anul ăsta este deja încheiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.