Sari la conținut

11. Gran Premi Monster Energy de Catalunya


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

Acum 15 ore, ilarionciobanu a spus:

Aprilia a inceput sa lucreze cu discuri de carbon la ambreiaj si are echipa dedicata de ingineri doar pentru lucrat/imbunatatit la ambreiaj.

Wow...talk about progres.Jos palaria.

Acum 15 ore, xt600 a spus:

Q este la fel, desi astazi a tinut sa ma contrazica.

Q (ala care nu stie sa depaseasca in pluton da?) a progresat 10 pozitii (pe Yamaha da?) si tu zici ca e pilot slab.Cam mult hate la adresa unui pilot zic eu si deja efectiv alegi sa nu te mai uiti la rezultate ca sa nu iti strice teoria despre valoarea lui Q.No comment.

Acum 15 ore, xt600 a spus:

Cred ca in jumatatea asta de sezon, vom vedea serios amenintata "suprematia" Ducati, de catre Aprilia. Cum bine spui, le lipsesc pilotii...

Ahahahaha.Sper ca a fost o gluma.Dupa cum zce colegul,Aprilia are un avantaj doar pe circuitele foarte propice ei (pe cele pe care avea Yamaha avantaj cand era in floare),si chiar si cu aces avantaj,pilotii sunt binisor sub nivelul motoretei,in timp ce la Ducati si motoreta si pilotii sunt de top.Poate pe la Philip Island si Malaiezia sa mai ridice capul Aprilia,desi nici acolo nu bag mana in foc ca nu va fi depasita de Ducati's.

Acum 15 ore, xt600 a spus:

Pentru ca este pe bani, colegu! Pe bani multi! Bani pe care ii iei din buzunarul actionarilor. Daca faci un produs, care nu se vinde, ce faci? Il scoti din productie, nu? Altfel inregistrezi pierderi. Cam asa este si cu campionatul asta, care este din ce in ce mai de cacao. Sincer, as vrea sa se retraga japonezii, poate se trezeste si Ezpeleta. 

 

Ai citit pe undeva ca japonezii vor concesii??? Personal, nu am gasit niciunde o asemenea informatie. EZPELETA DORESTE sa le ofere! Nu este in spiritul japonezilor sa ceara concesii. Concesiile sunt o lovituira data mandriei lor (uneori exagerate) si o lovitura adusa imaginii lor. Nu cred ca este vreun japonez (de la Honda sau Yamaha), care sa spuna intr-un interviu sau intr-o declaratie de presa, ca doreste concesii.  Daca ai un link, la o asemenea declaratie, te rog sa il pui aici. Chiar nu cunosc o asemenea declaratie. 

 

Total de acord. Ii spuneam si colegului Panzer, concesiile sunt frectie la picior de lemn, fara schimbari drastice la nivelul regulamentului, care sa ofere sanse egale tuturor participantilor.  De fapt, prin oferirea de concesii, Ezpeleta incearca sa pastreze acelasi sistem, care favorizeaza constructorii europeni. Vrea sa le arunce praf in ochi japonezilor, dar fara sa schimbe nimic, in esenta. La fel si cu propunerile de modificare a capacitatii cilindrice... paliative, nu masuri reale de insanatosire a competitiei.

 

Poate in istoria pe care ai invatat-o tu, la scoala, Japonia a fost cucerita de europeni.. :) Slab prof de istorie ai avut.. 

 

BTW... pana la urma, Aprilia a concurat cu mult laudatul sasiu de CF? Nu am fost atent la acest aspect. 

Daa,my point exactley - tot timpul am sustinut ca dpdv financiar,efortul unui constructor de a participa in motogp nu isi are rostul.BMW au the right ideea.

 

Nu am citit niciunde ca japonezii vor concesii,dar ma gandesc ca au cerut din moment ce Ezpeleta tot bombane de ele,nu s-a trezit el vorbind si aia au zis "no we don't need them".Nu au spus in presa au cerut intre 4 ochi.

Nu inteleg cum favorizeaza Ezpeleta constructorii europeni.

Si nu inteleg de ce acest campionat este "de cacao"...pt ca?...

 

Boshin War

Japonia a fost cucerita ...de vestici.Ok,nu de europeni ci de americani.Dar e un argument in favoarea tehnicii europene superioare.

Nu afirmam per se ca europenii au venit si si-au pus steagul pe castelul din Kyoto (desi s-a intamplat si asta,dupa august 1945 Japonia a fost transformata intr-o colonie americana cu destule baze militare americane infintate pe teritoriu japonez),am facut o paralela cu tehnica europeana (in trecut militara,apoi industriala si acum iata auto-moto),tehnica unde europenii au fost tot timpul superiori si iata,sunt si acum.

 

Nu,nu a concurat,se pare ca e in studii pana la anul.Ar fi interesant oricum.

Acum 15 ore, PzKpfW a spus:

Aleix și Maverick vorbesc despre stilul necesar pentru a fi rapid pe RS-GP:

Mmm...desi clar o sa imi atrag animozitati,risc o parere : l-as contrazice pe nenea Aleix.

EXISTA un avantaj in more body lean (combinat cu less bike lean) - e "scoala noua" - stilul adus de MM si perfectat iata de JM,Bagnaia,Bezzechi,Q samd (dar si de Vinales,care mi se pare unul din deschizatorii de drum ca si tehnica a pilotajului,omul e chiar meserie).JM nu o face de show sau ca sa "forteze" Ducati'ul sa intoarca (desi probabil Ducati'ul nu intoarce ca aprilia),ci tot acest extreme body lean ajuta motoreta sa stea mai dreapta,sa iasa mai repede - pick up the bike ce zice Vin,imbunatatind grip si probabil salvand gumele.

Cei tineri nu sunt prosti.

Si Vinales o face si mi se pare mai rapid decat Aleix.

Ok,cand nu e grip si gumele sunt gata inteleg ce zice Maverick,nu are rost.Dar nu poti spune ca nu ajuta (atunci cand e grip) sa tii motoreta mai dreapta pe viraje.

 

Aleix nu vede avantajul - zice ca a incercat si nu e diferenta.

Vinales spune ca o face atunci cand are grip.

Meh,no comment.As vrea insa sa vad un pilot gen Q cum ar merge pe ea.

A,si ar fi interesanta si parerea lui Oli,el iarasi mi se pare meserias.

Acum 13 ore, Geologu a spus:

Da,pai cica anul asta,din moment ce regula s-a introdus la jumatatea sezonului,vor primi doar avertismente.

De la anul insa,direct descalificare.

Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

Cel mai probabil va fi, nu are de ce să nu. Mult, mult noroc. Și a pierdut doar 25 de puncte - față de un pilot care nu se bate pentru titlu.

 

Bastianini în schimb va trebui să aibă un super-sezon la anul pentru a rămâne unde este. Anul ăsta este deja încheiat.

MAARE mare bulan.

Huge highside la viteza mare,ceea ce ar fi putut sa ii rupa multe oase.Apoi Binder i-a trecut clar peste ambele picioare,motoreta aia are 157+Binder kg la viteza de...150? ce forta a fost acolo frate?Ma asteptam cel putin un picior harcea-parcea.

Si el cica a plecat aseara acasa cu echipa.Sa ii multumeasca lui Dumnezeu.

Foarte interesant insa DE CE s-a intamplat acel highside?

 

Bastianini...viteza relativ mica,nimic fantastic - 2 fracturi.Mai zii ceva.Pfff...Unii au ghinion.

Mai lipsea sa se accidenteze Oli,el saracul tot timpul se lovesc 2 pe circuit si il accidenteaza pe Oli :)

Pai daca a plecat acasa seara cu o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 201
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 17 ore, Speedy.K a spus:

Frumos cum si Martin si Aleix au adus in discutie in primul rand starea lui Peco.

Se pae ca nu sunt fracturi acolo. In schimb la Enea se pae ca sunt, si inca doua. Naspa rau, ar putea fi sfarsit de cariera MotoGP pentru Bestie...

Culmea ca si tiganul de Martin a fost super galant, si el a inceput discutia cu grija fata de Peco. Frumos!

Eh, PR

La Martin cel puțin.

 

Acum 16 ore, xt600 a spus:

Este incredibil cum poate gresi Bagnaia, de pe prima pozitie, cu pista libera in fata. Nu inteleg cum a putut face highside-ul ala... dar asta este Bagnaia... sa speram ca nu are nimic serios. Oricum, se putea incheia cu RIP... nasol moment. 

Vinales a dovedit inca odata ca poate fi un rider fenomenal, dar ca racer (si tot ce presupune asta, gandire tactica, managementul cursei, etc) este mediocru. Din pacate, nici astazi nu a facut istorie, castigand cu trei constructori diferiti. 

Aleix, no comment.. cursa inteligenta si uite ca se aduna victoriile in dreptul lui, amu pe final de cariera. Chapeau bas!

Surprinzator Quartararo. A facut si cateva depasiri, ceea ce imi da sperante ca baiatul asta nu este o cauza pierduta. Buna cursa! Faina depasire la marele lui rival.. :D 

De remarcat ca pilotii Honda au venit in corpore pe ultimele trei pozitii. Cam ala este nivelul Honda in a acest moment. MM inca reuseste sa duca mobra cu 1-2 pozitii mai sus. 

Frumos piloteaza Martin! Daca ar mai lucra la capitolul 

Nu cred ca a greșit nimic, electronica italiana a avut un mic glitch. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, danypop a spus:

Fac pariu ca și dacă Bag lipsește vreo 3-4 curse, băieții "rapizi" nu o sa fie în stare să-l înlăture din fruntea clasamentului general

+3

Acum 17 ore, PzKpfW a spus:

Bravo Aprilia, prima dublă a unei echipe în acest sezon

Lasă asta, primul 1-2 din istorie

Acum 17 ore, PzKpfW a spus:

Radiografiile de la circuit nu au arătat fracturi pentru Bagnaia. Impresionant.

cand si-a rupt MM mana, moto abia l-a atins, asa a parut pe reluare.

acum trece BB peste ambele (ambele, nu?) picioare ale lui Peco si totul e ok.

viata nu e dreapta uneori :) 

 

nu ca-mi pare rau ca nu are nimic peco, din contra, dar ciudat tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, frigider a spus:

 

viata nu e dreapta uneori :) 

cartile au fost facute ca Pecco sa iasa campion si anul asta :)

restul e poveste :) :)

 

stii, tu aia de pe Titanic au fost cam toti sanatosi, insa cu norocul au stat unii mai prost....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tardozi a zis ca din telemetrie nu s-a sesizat nici o greseala a lui Peco, a deschis gazu corect fara sa fortzeze, fara sa incline motoreta mai mult, nimic din ce au citit pe telemetrie nu indica vina pilotului, a mai zis ceva dar nu am inteles ca mai urmeaza sa analizeze si ca vor avea un raspuns clar la interviul de la urmatoarea cursa.

 

a plecat in carje din spital peco. Dar pare ca va concura in Italia

 

Legat de bestie, azi va fii operat si abia apoi vor putea face pronosticuri pentru cand revine, Tardozi zicea ca pt Mugelo e out sigur 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, PzKpfW a spus:

 

Nu aveau referință pentru situația de duminică: temperaturi mai joase decât în antrenamente, iar în rest nu s-a mers cu rezervorul plin.

 

prefer sa-l cred pe Tardozi ca stie ce vorbeste 

 

PS nu a fost singuru Ducati din cursa ca sa nu aibe referinte

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, frigider a spus:

+3

Lasă asta, primul 1-2 din istorie

cand si-a rupt MM mana, moto abia l-a atins, asa a parut pe reluare.

acum trece BB peste ambele (ambele, nu?) picioare ale lui Peco si totul e ok.

viata nu e dreapta uneori :) 

 

nu ca-mi pare rau ca nu are nimic peco, din contra, dar ciudat tare.

Pai nu se compară.. 

Tu daca intinzi 2 tevi pe jos si treci cu motocicleta peste ele automat le rupi?

Nu cred. Plus ca nu stiu cat de lungi au cizmele. Si acolo a fost greutatea motocicletei plus BB, cam 230kg?

La MM bratul nu a avut nici un sprijin..si motocicleta nu a trecut peste ci a venit cu toata forta cu mai mult de 230kg, masa ei ori viteza..

La MM e ca si cum tii un băț vertical si ii f-uti una cu o bâtă de baseball pe mijloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, B.B. a spus:

Pai nu se compară.. 

Tu daca intinzi 2 tevi pe jos si treci cu motocicleta peste ele automat le rupi?

Nu cred. Plus ca nu stiu cat de lungi au cizmele. Si acolo a fost greutatea motocicletei plus BB, cam 230kg?

La MM bratul nu a avut nici un sprijin..si motocicleta nu a trecut peste ci a venit cu toata forta cu mai mult de 230kg, masa ei ori viteza..

La MM e ca si cum tii un băț vertical si ii f-uti una cu o bâtă de baseball pe mijloc.

A părut destul de violentă treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

 

Legat de bestie, azi va fii operat si abia apoi vor putea face pronosticuri pentru cand revine, Tardozi zicea ca pt Mugelo e out sigur 

clar, anu asta nu e al lui...

sper sa nu fie tras la indigo ca si cum a fost cu Morbido...., dupa un an exceptional, a urmat accidentarea apoi sa cada in obscuritate...

 

....desi eu mai am sperante la rezultate bune si cu Morbido, si cu Bestia :)

 

Acum 10 minute, frigider a spus:

A părut destul de violentă treaba.

a fost tare norocos!!!!

a avut zile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

prefer sa-l cred pe Tardozi ca stie ce vorbeste 

 

PS nu a fost singuru Ducati din cursa ca sa nu aibe referinte

Foarte ciudat faptul ca Ducati snapped asa.Nu imi aduc aminte sa fi vazut incidente de genul cu Ducati's.

1 oră în urmă, B.B. a spus:

Pai nu se compară.. 

Tu daca intinzi 2 tevi pe jos si treci cu motocicleta peste ele automat le rupi?

Nu cred. Plus ca nu stiu cat de lungi au cizmele. Si acolo a fost greutatea motocicletei plus BB, cam 230kg?

La MM bratul nu a avut nici un sprijin..si motocicleta nu a trecut peste ci a venit cu toata forta cu mai mult de 230kg, masa ei ori viteza..

Nu le rupi,le indoi :)

Cizmele...Bagnaia are Dainese nu?Cizmele la Dainese nu sunt reduse la bocancei din aia pana pe la glezna?Parte a noului concept Dainese?Si total diferite de cizma butucanoasa de la Alpinestars.

Nu stiu cum s-a intamplat dar sa te loveasca vorba ta 230 kg cu forta aia concentrata pe (aproape) un punct in pneul fata si sa nu patesti nimic e....pfff

 

Declaratii Baganaia la iesirea din spital (in carje) :

“I had a lot of luck today. I have to be thankful,”

“Sometimes you need to have luck.”

Asked how he highsided, Bagnaia replied:

“I don’t know. I had very low grip on the warm-up lap.And I just took a very big hit. It was not a normal highside.It’s very hard to understand what happened at the moment.For sure, it wasn’t a normal crash.The rear grip that I had in the warm-up lap wasn’t normal.”

 

“We’ll do everything we can to be in Misano, and to do well,” he said.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

 

Q (ala care nu stie sa depaseasca in pluton da?) a progresat 10 pozitii (pe Yamaha da?) si tu zici ca e pilot slab.Cam mult hate la adresa unui pilot zic eu si deja efectiv alegi sa nu te mai uiti la rezultate ca sa nu iti strice teoria despre valoarea lui Q.No comment.

Ahahahaha.Sper ca a fost o gluma.

 

Si nu inteleg de ce acest campionat este "de cacao"...pt ca?...

 

Boshin War

Japonia a fost cucerita ...de vestici.

 

.... tot acest extreme body lean ajuta motoreta sa stea mai dreapta,sa iasa mai repede - pick up the bike ce zice Vin,imbunatatind grip si probabil salvand gumele.

 

Foarte interesant insa DE CE s-a intamplat acel highside?

 

Nu am spus niciodata ca este un pilot slab, dimpotriva, este unul dintre pilotii de top. Doar ca eu sunt un spirit hipercritic si nu vad motivele pentru care i-as atribui vreo aura de geniu al pilotajului. Si.. cum spuneam... ieri m-a surprins placut. cred ca este prima data, de cand ruleaza in competitia asta, in care recupereaza atatea locuri. Oke.. este si un circuit care se potriveste bine pianinei... 

 

Pentru ca este. Daca tie iti  place ceea ce vezi, este ok... dar asta nu inseamna ca trebuie sa imi placa si mie. Acu' zi si tu, ti-a placut mizeria de ieri? 

 

Vezi ca confunzi lucrurile. Istoria este un teren alunecos pentru multi. Si vezi ca este o diferenta conceptuala fundamentaala intre "a cuceri" si "a ocupa" un teritoriu... dar nu este locul si timpul sa discut despre Boshin War pe un topic de MotoGP.

 

Da, aici iti dau dreptate.

 

Da, buna intrebaare, DE CE?? Tardozi spune ca pilotul nu a facut nici o greseala, ca, vezi doamne, a facut totul ca la carte, dar, minune, din datele de telemetrie nu isi pot da seama ce s-a intamplat... iar eu ar trebui sa inghit declaratia asta. Cum spuneam, sunt eu prea critic.. ;)  Vezi aici la min. 3:00 crash-ul dintr-un unghi mai bun:   Ti se pare ca a facut totul impecabil, cum spune boss-ul? A fost gresala de pilotaj evidenta. Bagnaia style. 

 

Acum 46 minute, Method a spus:

 

Asked how he highsided, Bagnaia replied:

“I don’t know. I had very low grip on the warm-up lap. It was not a normal highside.It’s very hard to understand what happened at the moment.For sure, it wasn’t a normal crash.The rear grip that I had in the warm-up lap wasn’t normal.”

 

Mda.. a realizat ca nu are grip, inca din warm lap, dar cu gume inca reci, forteaza iesirea din virajul de stanga si nu intelege ce s-a intamplat. Bun asa! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Cavaleru said:

prefer sa-l cred pe Tardozi ca stie ce vorbeste 

 

Nu am contrazis ceea ce a spus, am menționat doar că nu este neapărat relevant având în vedere că nu aveau referințe cu care să compare. Telemetria oferă date statice, tu ca pilot tragi de gaz și de ghidon.

 

2 hours ago, Cavaleru said:

PS nu a fost singuru Ducati din cursa ca sa nu aibe referinte

 

...Și totuși doar Bagnaia a făcut highside.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marcelino despre incidente (le-a vazut bine pe amandoua) :

“I saw both crashes,” said Marquez. “The first one I already saw [was going to happen] when we started to brake, because I was with Enea, more or less parallel, but he was more inside.I braked late but he braked even later and I say OK we will see. And yeah, he did a mistake. So he has been penalised [long lap penalty] for it. It's not necessary to push more. Sure, he learn about it. Unfortunately I think he's injured so I hope I will recover to him.

 

“And then the scary one was Pecco.I saw his highside because normally in the first corners I like to look very far [ahead], to see what's going on. I saw the highside and immediately I rolled the gas because I already understand that the bike or the rider will be in the middle of the track.

“And yeah, I think Binder hit him. But on the leg. So all the MotoGP family were very lucky today because looks like Pecco is OK, or at least doesn't have anything very, very important. So, happy for this.”

 

On what may have caused Bagnaia’s violent highside, Marquez said:

“I don't ride the bike. I don't know what's happened, or if he had some issue in the electronic. I don't think so, but this morning when I tried that medium rear tyre with my bike it took a lot of time to warm the left side. So it can be this reason.When you are coming with a lot of confidence with the bike, when you are coming with a lot of speed in all the races, then you can have this kind of mistake because the extra confidence is a lot.”

 

...si motivul pt care Q a fost rapid :

"We went back to last year's bike, last year's base...on Friday and Saturday we changed a lot. Every exit I did was with a different bike, different setup, different weight balance.This morning we decided to go with last year's base and my feeling was better. We used it for the race and it was I think a good step.I could make a great pace and that's it. There was a 10-second gap to the front guy today. Yesterday, with half the laps, we finished 17 seconds behind, so I think it was not too bad.”

On the specific benefits of running the smaller aerodynamic package, last year's Catalunya race winner said:

“Having big wings means also you have to use more power, and having smaller wings was a good idea, especially on this track. Maybe Misano I think we will go back to the big wings.

“But I think it was great to compare the aero package on the same track and to be sure to have more information about how it's working in the braking, on lean angle, on the edge, so I think it was great to do it.”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de impactul dintre Binder si copitele lui Peco, moretele mai au si suspensia care ajuta si la trecerea peste obstacole. in cazu lui Peco a avut noroc ca era inca inceputul cursei, presiunea in pneuri nu era cea mai mare plus ca brinder pare ca a apucat sa ia mana din gaz pt ca in reluare e drept pe motoreta

si daca va uitati bine pe reluari, exista un contact intre BB si JM care il arunca pe JM mult in exterior evitandu-ul pe peco care era in rastogolire pe jos dar si pe BB il impinge catre zona picioarelor 

 

la cum se rotea Peco pe pista mare noroc a avut ca fix picioarele au ajuns in fata lui BB

 

Pe reluare da se vede ca highside, nu a contestat nimeni asta. Iar Tardozi a explicat ca telemetria motocicletei nu indica nimic care sa invinovateasca pilotul. Singura necunoscuta e guma spate. Daca nu ma insel a mai avut anul trecut o tranta in care ridicau din umeri ca nu intelegeau ce s-a intamplat pentru la fel telemetria nu indica nimic deosebit in pilotajul motoretei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, Cavaleru said:

Daca nu ma insel a mai avut anul trecut o tranta in care ridicau din umeri ca nu intelegeau ce s-a intamplat pentru la fel telemetria nu indica nimic deosebit in pilotajul motoretei

 

Tocmai. Nu este pentru prima dată când i se întâmplă lui Bagnaia. Cade și nu înțelege de ce. Nici la CotA nu a înțeles de ce a căzut, a spus că motocicleta e prea stabilă și nu-i dă feedback. Telemetria te poate ajuta până într-un punct pentru a înțelege ce se întâmplă. Pilotul are chestia aia nedefinită numită "feeling" de care se servește pentru a înțelege ce face vehiculul.

 

Oricum, bine că a scăpat întreg. Putea fi mult, mult mai rău. Rainey a rămas paraplegic din mult mai puțin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, PzKpfW a spus:

 

Tocmai. Nu este pentru prima dată când i se întâmplă lui Bagnaia. Cade și nu înțelege de ce. Nici la CotA nu a înțeles de ce a căzut, a spus că motocicleta e prea stabilă și nu-i dă feedback. Telemetria te poate ajuta până într-un punct pentru a înțelege ce se întâmplă. Pilotul are chestia aia nedefinită numită "feeling" de care se servește pentru a înțelege ce face vehiculul.

 

Oricum, bine că a scăpat întreg. Putea fi mult, mult mai rău. Rainey a rămas paraplegic din mult mai puțin.

+1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai aia de la Yamaha ce sa testeze?

Schimba 2 aripioare mai mici cu 2 mai mari si o toba stereo cu una mono :bounce:

They know they're fucked.

 

Si peste o saptamana e Missano - sunt curios cu ce vine Yamaha la test - noua motoreta pt la anul e adusa in mod traditional la Missano.

Sa vedem pruna :)

Cred ca peste 2 saptamani de acum vom auzi deja ce echipa s-a inteles cu el pt 2025.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

Pai aia de la Yamaha ce sa testeze?

Schimba 2 aripioare mai mici cu 2 mai mari si o toba stereo cu una mono :bounce:

They know they're fucked.

Da, dar vezi ca Yamaha lui Q a mers ceva mai bine, in timp ce pilotii Honda, care tot testeaza si testeaza, au iesit pe ultimele trei pozitii ale clasamentului. Exceptia, a fost Mimisor care a terminat pe 13. Degeaba aduci componente si testezi, daca nu ai nici o directie. 

Acum 4 ore, Method a spus:

 

On what may have caused Bagnaia’s violent highside, Marquez said:

“I don't know what's happened, or if he had some issue in the electronic. I don't think so, but this morning when I tried that medium rear tyre with my bike it took a lot of time to warm the left side. So it can be this reason.When you are coming with a lot of confidence with the bike, when you are coming with a lot of speed in all the races, then you can have this kind of mistake because the extra confidence is a lot.”

 

...si motivul pt care Q a fost rapid :

"We went back to last year's bike, last year's base...

Cum banuiam, Bagnaia style. Prostia in actiune, care putea face victime. 

 

Deci, bicla a fost buna.. :D;) 

 

Acum 4 ore, Cavaleru a spus:

 

.....Tardozi a explicat ca telemetria motocicletei nu indica nimic care sa invinovateasca pilotul. Singura necunoscuta e guma spate.

 

Daca nu ma insel a mai avut anul trecut o tranta in care ridicau din umeri ca nu intelegeau ce s-a intamplat pentru la fel telemetria nu indica nimic deosebit in pilotajul motoretei

Tardozi este un fel de Mitica Dragomir al MotoGP-ului. Nu poti pune prea multa baza pe declaratiile lui. Poate nu ar fi rau sa mai ridice ochii din monitoarele cu telemetria, sa vada ce se intampla pe circuit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, frigider a spus:

MM sau Q?

sau amandoi?

 

sau scrie ei cu i mare? >>> eI ?

Pai vorbeam despre Yamaha...deci in mod logic despre Q - stii povestea ca a dat el un fel de ultimatum Yamaha - a zis ceva de genul "voi vedea daca imi caut in alta parte in functie de ce aduce Yamaha la la Missano pt ca stiu ca ce vor aduce ei la testul de la Missano 2023 e cam 90% pe ce voi merge tot anul 2024.Si daca e de calcat,ma indrept in alta parte".

Iar eu am zis atunci ca nu prea vad vreo posiblitate ca Yamaha (carora la ia juma de an ca sa schimbe iata o evacuare,si nici de aia nu sunt siguri daca aduce vreun plus sau nu) sa scoata o moto competitiva pana la Missano.Si sustin in continuare.

Si iata ca am ajuns la Missano deja - sa vedem cu ce il vor uimi Yamaha pt Quartararo saptamana viitoare :bounce:

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Da, dar vezi ca Yamaha lui Q a mers ceva mai bine, in timp ce pilotii Honda, care tot testeaza si testeaza, au iesit pe ultimele trei pozitii ale clasamentului. Exceptia, a fost Mimisor care a terminat pe 13. Degeaba aduci componente si testezi, daca nu ai nici o directie.

Eh eh,foc de paie.Yamaha a fost buna AICI pe Catalunya pt ca e un circuit de flow,curbe lungi si de viteza si f propice ei si foarte neprielnic Honda,dupa cum a declarat Marcelino.Pun pariu ca Yamaha si elanul lui Q se va taia in urmatoarele mari premii,abia la Philip Island mai scoate capul.

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Deci, bicla a fost buna.. :D;)

Probabil ca da,m-as mira foarte mult sa fi fost vreo problema tehnica,de fapt niciodata nu e.Doar ca au,dupa cum s-a mai zis,un sistem destul de rudimentar (fata de ce era inainte) de TC,si daca nu faci si nitel din poanier,te arunca peste ghidon.Marquez stie cel mai bine,ca deja are experienta masiva la highside'uri :P

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Tardozi este un fel de Mitica Dragomir al MotoGP-ului.

Ochelarii de valutist ii mai lipsesc si e de-al nostru :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Method said:

poanier

poignet = incheietura...banuiesc ca asta ai vrut sa scrii...fara sarcasm, sau alte d'astea...doar de dragul scrierii corecte a cuvantului in cauza.

 

Editat de Lup69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, Method a spus:

Pai vorbeam despre Yamaha...deci in mod logic despre Q - stii povestea ca a dat el un fel de ultimatum Yamaha ........

..............sa vedem cu ce il vor uimi Yamaha pt Quartararo saptamana viitoare 

 

Eh eh,foc de paie.Yamaha a fost buna AICI pe Catalunya pt ca e un circuit de flow,curbe lungi si de viteza si f propice ei 

 

Marquez stie cel mai bine,ca deja are experienta masiva la highside'uri :P

 

Ochelarii de valutist ii mai lipsesc si e de-al nostru :crack:

Sa nu-i uimeasca el cu vreun contract deja semnat cu Aprilia.. :crack:Glumesc desigur. :D 

 

Aici iti dau dreptate, este un circuit pentru Yamaha, insa cu modificarile aduse pentru cursa de duminica, a reusit sa termine la aproape 11 sec de lider, dupa 23 de tururi, in timp ce in SPR, pe jumatate din tururi, a terminat la 17 sec. Un progres se vede totusi. Va fi interesant de vazut daca va merge cu noul (anticul!? :D ) setup si pe urmatoarele circuite si cu ce performante. 

 

MM are o baza de date cu cazaturi, incat poate face un doctorat, pe tema asta. Lasand gluma la o parte, daca ne raportam la numarul urias de trante pe care le-a luat in toata cariera lui, sa stii ca highside-uri are relativ putine.  La capitolul asta, campionul de necontestat (inclusiv la impresia artistica) este Lorenzo. Doamne, cum mai putea sa zboare baiatul ala... parca era Nadia Comaneci la sol.

 

:lol:Mi-l imaginez in Las Fierbinti... 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...