Sari la conținut

11. Gran Premi Monster Energy de Catalunya


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

Acum 3 ore, ioio_viola a spus:

interesanta declaratia lui Albesiano cum ca Aprilia nu are nevoie de MM sau FQ. e ca si cum ar zice ca nu vor sa ia titlul :)))

cu actualii piloti eu zic ca nu au nici o sansa, poate doar daca se impiedica Ducati cu 2-3 piloti si KTM ramane fara BB.

 

https://www.gpone.com/en/2023/09/05/motogp/albesiano-this-aprilia-doesnt-need-quartararo-or-marquez.html

 

In your opinion, is today's Aprilia ready for a Marquez or a Quartararo?

I think the bike is mature and the team is too. But it's not in our plans in the short term. We have four riders who are fantastic, we have improved together with Aleix, he has improved in maturity, ability to work with the team, making the right really nice requests. In my opinion, this gives you the idea of how much a rider can evolve. For example, if I apply this evolution to Maverick, who is already at very high levels, and maybe improves on some aspects like consistency or something else, I think we're talking about a rider with crazy potential. I'm speaking as a friend and fan, for me as long as Aleix wants to continue and goes strong like this, the bike is there for him in Aprilia. The same for Maverick, I expect a lot from him, much more than what we have seen up to now, today which is already a lot. He can make another step up. Oliveira is a wonderful rider. I don't know where he would be without the bad luck he has had up to today, he made an awesome start. As soon as there is a chance he is ahead. Then he has an intelligence, an approach that is wonderful. Then I'm also in love with Raul Fernandez, because I think he has enormous talent and just needs support, calm, a company that believes in him and we are that company. We will give him plenty of time to grow and show his worth which we believe is very high. Then if Marquez is free or Quartararo is free, I wouldn't say we need them in particular.

Hmmm.. o declatratie politica si nimic mai mult.. practic vorbeste, dar nu spune nimic. Daca pana si cu Raul Fernandez este "in love" si declara ca "he has enormous talent", cred ca nu mai este nimic de spus. In cateva luni va veni cu o declaratie, in care va spune cat este de fericit sa il aibe pe Q si/sau MM :D in echipa. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 201
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

am mai zis-o si cu riscul de a ma repeta ca un patefon stricat, MV nu are ce cauta la Aprilia sau in motogp, cu prima ocazie l-as zbura de acolo sa-l aduc pe FQ fara sa clipesc.

 

Aleix saracu performeaza cu Aprilia dar nu are stofa de campion mondial

 

Cred ca FQ s-ar mula perfect pe Aprilia si cred ca in primul sezon ar putea sa se bata la titlu.

 

Cat mai are contract MV?

MV e campion mondial,e un super pilot ca si tehnica,dar si eu sunt de acord cu tine si anume ca nu are cauta...hai nu in motogp dar la o echipa factory.Psihicul lui nu e de asa ceva,nu e de competitii cu stres mare.Lui cred ca i s-ar potrivi manusa un rol de pilot de teste ceva,ar fi superb la asa ceva.

Cred ca pana la sf de 2024,ca restul.

Acum 2 ore, therocketscientist1 a spus:

In general genul acesta de competitii sunt castigate de catre pilotii care aduna mai multe puncte comparativ cu cei impotriva carora concureaza. 

Consistenti sunt si FM21 si AF37. Ba chiar nu au iesit la arat deloc. Dar parca e nevoie sa fie consistenti mai pe podim, nu la coada, ca nu pare sa ii ajute asta in a castiga campionatul.

image.thumb.png.78dfa9a66dd45d6383582d5f6ecd374a.png

Sunt 3 conditii zic eu in a te bate si/sau a castiga un campionat mondial :

Prima e o echipa factory in spate - pas,a doua e viteza,iar JM o are.Iar a3a e consistena,pardon consecventa,iata corect romaneste - si anume faptul ca trebuie sa punctezi solid etapa de etapa (solid = locurile 1-6,hai primii 8 the lowest) si mai presus de toate sa nu cazi.

JM era (cel mai) rapid anul trecut.Dar nu era consecvent - o cursa top si 3 in balarii.Acum,si-a cizelat abordarea - cursa de cursa puncteaza - nu se mai arunca prosteste (exceptand anumite franari la limita) si nu mai risca prosteste ci urmareste sa puncteze consistent etapa de etapa,iar cand e propice,chiar si o victorie.Ok,e undeva la limita podiumului,locurile 3-5 l-ar caracteriza cel mai bine.JM nu poate (ca Bagnaia) sa atace victoria la fiecare etapa,pt ca JM nu are un factory in spate.Diferenta dintre echipele de uzina si client nu o mai detaliem,a fost dezbatuta.

In consecinta,as zice ca JM face cum nu se poate mai bine cu armele pe care le are in dotare(si faptul ca e pe 2 intareste ce zic eu).Asta e insa tot ce poate face.Chestia kinky e ca daca s-ar lansa sa ia locuri 1-3 la fiecare etapa (asta ar insemna o lupta de la egal la egal cu vreo 5 motorete factory),sunt convins ca in 3 ocazii din 5 ar fi pe burta.Pt ca nu ai cum de la Pramac sa te bati cu 1 Ducati factory,2 KTM si 1-2 Aprilia si sa nu o comiti.

 

Ca la final e foarte probabil ca Bagnaia sa aiba mai multe puncte ca el?100% de acord.

Intreaba-te insa altceva - ar fi putut face mai mult de atat si sa nu se imprastie?Eu zic ca nu.

Tot ce poate face e sa mearga la rezultat fara sa riste peste limita si sa spere ca Bagnaia o va comite - si iata ca s-a intamplat deja!Sa vedem cum va evolua.

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

JM anul asta e consecvent, asta e clar comparat cu 2022, sezon care l-a costat promovarea la echipa de uzina

Exaaact !

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

momentan constanta lui l-a adus in pozitia secunda in clasament, dar pt a avea sanse reale la titlu, punctajele lui trebuie sa fie cat mai mari cursa de cursa, si sa mai si castige unele dintre ele.

 

sunt convins ca nimeni nu vrea un nou campion mondial precum Mir sau Hayden cu 1 sau 2 victorii in intreg calendarul..

Nu,pt a avea sanse cat mai mari la titlu,trebuie sa il forteze pe Bagnaia.El nu va putea sa atace victorii etapa de etapa,nu are cum.

Nu conteaza "ce vrea lumea",conteaza ce va putea JM sa faca si mai important ce va putea sau NU va putea Bagnaia sa faca.Parerile noastre sau ale jurnalistilor nu conteaza,daca JM va iesi campion mondial in stilul Mir/2020 nu cred ca va refuza titlul :P

Acum 1 oră, frigider a spus:

omu merge bine atat de tarziu in cariera, sa ne imaginam cum mergea poate acum 5 ani pe o moto la fel de buna.

Simtitor mai prost decat pilotii de top de acum 5 ani.Fara urma de indoiala.

Acum 59 minute, Cavaleru a spus:

urat neurat asta e realitatea

omul a dezvoltat motoreta aia de i-au sarit capacele, si a facut o treaba excelenta. din pacate nici el nici MV nu vor fii in stare sa ia titlul cu Aprilia.

din pacate nu traim in trecut, nu putem da timpul inapoi si nici sa il aducem inapoi pe Aleix de acum 5 ani.

ne concentram pe prezent si viitor.

tue that

 

Acum 33 minute, xt600 a spus:

Hmmm.. o declatratie politica si nimic mai mult.. practic vorbeste, dar nu spune nimic. Daca pana si cu Raul Fernandez este "in love" si declara ca "he has enormous talent", cred ca nu mai este nimic de spus. In cateva luni va veni cu o declaratie, in care va spune cat este de fericit sa il aibe pe Q si/sau MM :D in echipa. 

true true

Sa te-auda Dumnezeu :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, Method a spus:

MV e campion mondial,e un super pilot ca si tehnica,dar si eu sunt de acord cu tine si anume ca nu are cauta...hai nu in motogp dar la o echipa factory.Psihicul lui nu e de asa ceva,nu e de competitii cu stres mare.Lui cred ca i s-ar potrivi manusa un rol de pilot de teste ceva,ar fi superb la asa ceva.

 

ce-ai fumat? asta nu stie niciodata ce se intampla cu motoreta, pilot de teste nu are cum sa fie, poate doar pus pe motoreta, da-i gaz si ne descurcam noi din telemetrie.

ii modifica ceva inginerii la motoreta si apoi il mai trimite iar sa-i de gaz  dar in nici un caz asta nu va putea da un feedback constructiv. daca ne luam dupa declaratiile care le avea in trecut la Yamaha, acum la Aprilia pare ca nu prea mai are astfel de declaratii sau ii dar cineva o poezie sa o repete.

 

Acum 14 minute, Method a spus:

Nu,pt a avea sanse cat mai mari la titlu,trebuie sa il forteze pe Bagnaia.El nu va putea sa atace victorii etapa de etapa,nu are cum.

Nu conteaza "ce vrea lumea",conteaza ce va putea JM sa faca si mai important ce va putea sau NU va putea Bagnaia sa faca.Parerile noastre sau ale jurnalistilor nu conteaza,daca JM va iesi campion mondial in stilul Mir/2020 nu cred ca va refuza titlul :P

 

eh, nu ca nu-i da nimeni titlul, mda e campion mondial indiferent ce-mi place mie.

mie nu mi se pare ca Peco grestete asa usor cand e presiune pe el, si uita-te la luptele cu Bastianini de anul trecut ca ii sufla ala in ceafa si nu a comis-o. 

mai degraba o comite nefortat. 

Runda asta abia plecasera de la start, nu poti spune ca avea presiune pe el ca nu era nici unul din cei cu care se lupta la campionat langa el in virajele alea.

 

JM daca nu castiga si curse nu cred ca il va bate pe Peco, iar la 1vs1 cred ca il face Peco

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Cavaleru a spus:

mie nu mi se pare ca Peco grestete asa usor cand e presiune pe el, si uita-te la luptele cu Bastianini de anul trecut ca ii sufla ala in ceafa si nu a comis-o. 

Mai putin in Franta cand a cazut in timp ce se harjonea cu EB23 pentru locul 1. 

Acum 26 minute, Method a spus:

...

 

Cand MB72 nu s-a dus la Pramac pentru moto factory spec motomobrism se dadea de ceasul mortii ca a refuzat omul sa schimbe echipa si utilajul. Cand cineva e deja acolo o dam ca e factory, dar nu are sport de uzina precum pilotii de uzina. Cum o dai, tot nu e bine.

 

Stiu ca FB1 are asigurata din start o doza de antipatie fiind pe motocicleta cea mai buna de pe grila. Pentru spectacol este foarte bine faptul ca nu e vreun MM93 sau JL99 ca sigur nu-mi mai rupeam din timp ca sa ma uit la curse cu final cert.

 

Imi doresc extrem de tare ca un pilot de la o echipa client sa castige MotoGP, fie ca e Pramac, fie ca e VR46. Din motive de nostalgie recunosc ca mi-ar place sa fie de la VR46. Dar v-am zis pronosticul meu in legatura cu urmatoarele curse ale lui JM89.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Cavaleru a spus:

 poate doar pus pe motoreta, da-i gaz si ne descurcam noi din telemetrie.

Pai asa,da :) Nu sa il asculte cineva. "You just push,we've got the rest"

Acum 5 minute, Cavaleru a spus:

mie nu mi se pare ca Peco grestete asa usor cand e presiune pe el, si uita-te la luptele cu Bastianini de anul trecut ca ii sufla ala in ceafa si nu a comis-o. 

mai degraba o comite nefortat. 

Runda asta abia plecasera de la start, nu poti spune ca avea presiune pe el ca nu era nici unul din cei cu care se lupta la campionat langa el in virajele alea.

 

JM daca nu castiga si curse nu cred ca il va bate pe Peco, iar la 1vs1 cred ca il face Peco

Eu cred ca Peco greseste cand e presiune pe el.A dovedit-o anul trecut cand a cazut de....6?7? ori cam tot timpul de langa Fabio.

Eu zic ca avea presiune pe el aici,pt ca a vazut ce pot Aprilia in sprint,a vazut ca nu e de joaca cu ei.Plus ca Martin deja era langa el.

 

De unde o scoateti pe asta cu castigatul curselor bai nene?Castiga ala care are cu minim 1 pct peste toti.Nu ii intreaba nimeni de curse castigate,n-are legatura.

Bagnaia e cateodata inconsistent.JM nu se poate lupta de la egal la egal cu el,si de accea JM trebuie sa fie consistent - alta arma nu are.

 

Problema lui JM e ca unde e rapid el cu Ducati'ul acolo e si Bagnaia.Iar Bagnaia poate nu are capabilitatea de a fi atat de rapid ca JM pe 1 tur,dar per cursa,cu Ducati factory in spate,clar va fi mai performant.De aia zic - JM trebuie sa puncteze la fiecare cursa.Daca cade si o singura data,salut.

Si trebuie sa se mai cizeleze nitel in quali,ca parca anul trecut era mai bun.Ca rapiditate stim ca are.

 

Au mai ramas Missano,India,Motegi,Indonesia,Philip Island,Thai,Sepang,Qatar si Valencia.

As zice ca in afara de Philip Island si Indonesia,toate sunt circuite "Ducati".

Philip Island si Valencia sunt de mana de pilot - acolo sunt singurele unde JM ar putea avea un avantaj.Dar mai degraba Valencia,pt ca Philip Island s-ar putea sa apartina Apriliei.

Qatar...anyone's guess....KTM?

Deci e foarte greu pt JM sa fie peste Bagnaia,daca acesta nu greseste,de aceea trebuie sa il faca sa greseasca :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, therocketscientist1 a spus:

Stiu ca FB1 are asigurata din start o doza de antipatie fiind pe motocicleta cea mai buna de pe grila. Pentru spectacol este foarte bine faptul ca nu e vreun MM93 sau JL99 ca sigur nu-mi mai rupeam din timp ca sa ma uit la curse cu final cert.

FB e un fel de JLo doar oleacă mai puțin antipatic. Pot să dorm liniștit când se duce în față după două tururi de circuit, adică la mai toate cursele la care participă. Comparația cu MM e cel puțin forțată, dar era de așteptat, venind de la un fan VR46. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, therocketscientist1 a spus:

 

Stiu ca FB1 are asigurata din start o doza de antipatie fiind pe motocicleta cea mai buna de pe grila. 

 

Doza de antipatie (partial nemeritata) se datoreaza in primul rand felului in care a castigat campionatul anul trecut. Apoi au fost doua momente care i-au taiat din simpatia publicului. Primul a fost accidentul ala de la Ibizza, cand se afla sub influenta alcoolului (si cine stie daca nu si a altor substante), care mirosea a caz penal. Bineinteles ca s-a intervenit si a fost musamalizat tot, dar nu a fost ok pentru imaginea lui. Recent a avut derapajul din declaratia referitoare la motocicletele de client. Si, cireasa de pe tort, nici personalitatea nu il ajuta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum doar gasesti motive.

Hate-ul il dadeai deja pentru el, Ducati de uzina, producatorul Ducati si europeni in general :) :).

Chiar faptul ca o dai cu teorii ca poate avea si alte substante in el (pentru ca nu te costa nimic), musamalizari, conspiratii samd confirma ce am zis mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, therocketscientist1 a spus:

Cand MB72 nu s-a dus la Pramac pentru moto factory spec motomobrism se dadea de ceasul mortii ca a refuzat omul sa schimbe echipa si utilajul. Cand cineva e deja acolo o dam ca e factory, dar nu are sport de uzina precum pilotii de uzina. Cum o dai, tot nu e bine.

 

Stiu ca FB1 are asigurata din start o doza de antipatie fiind pe motocicleta cea mai buna de pe grila. Pentru spectacol este foarte bine faptul ca nu e vreun MM93 sau JL99 ca sigur nu-mi mai rupeam din timp ca sa ma uit la curse cu final cert.

 

Imi doresc extrem de tare ca un pilot de la o echipa client sa castige MotoGP, fie ca e Pramac, fie ca e VR46. Din motive de nostalgie recunosc ca mi-ar place sa fie de la VR46. Dar v-am zis pronosticul meu in legatura cu urmatoarele curse ale lui JM89.

Da - Bezzechi a gresit,pt ca Pramac are 2 moto factory spec,VR46 are vechiul model.Plus ca Pramac mi se pare ca are track team mai numeros si mai bine pregatit decat VR46.E mai buna echipa ce sa mai...Da,exact precum ai zis - Pramac e o echipa care beneficiaza de moto factory in regim de client - mai pe scurt moto pe care o are Bagnaia la inceput de an o are si JM sau Zarco.Update'uri,suport de uzina,ingineri de cursa,track team home team,setups,samd samd,acolo se face diferenta mare,repet pt cine nu intelege diferenta dintre moto factory in regim de client vs moto de uzina,sa reia acea declaratie a lui Crutchlow care explica pe larg.

In concluzie,nu,nu mi se pare ca Bezzechi "a dat-o bine".Vom vedea.

 

A fost spectacol si "pe vremea" lui MM93 sau JLo99 insa fanii giallo erau prea orbi sa il vada.Daca nu te intereseaza spectacolul ci doar daca castiga un anume pilot,normal ca "nu e spectacol" cand castiga oricine altcineva.

Anul de debut al lui MM93 (2013) a fost probabil unul din cele mai disputate campionate,cu nu mai putin de 3 candidati la titlu pana prin ultimele etape.2014 boring clar,da.2015 super disputat si deloc plictisitor,apoi intradevar cam plictiseala pana in 2017,si 2019 care a marcat debutul foarte promitator al lui Q a avut cateva curse misto.

Dar da,de acord cu tine - Bagnaia e cam ca Lorenzo,demult am zis.Doar ca lui Lorenzo i-as da mult mai mult credit - a luat campionate cu contracandidati grei langa el,ba chiar a batut tribunul de pe aceeiasi motoreta : Daca vine MM (pt ca nu prea exista cineva asemanator macar cu Rossi decat MM) la Ducati,si isi ia bataie de la Bagnaia,atunci e comparabil cu Lorenzo la valoare,pana atunci e comparabil doar la cioc si lipsa de charisma.

 

Eu sunt fan (declarat) JM,si mi-as dori sa castige campionatul,dar nici daca ia Bezzechi nu ma supar :)

Acum 5 ore, therocketscientist1 a spus:

Pe tururile de calificare nu prea ii iese lui JM89 sa fie mai rapid pe GP23 nici decat MB72 care e pe GP22 :) :). FB1 are 6 poles din 11 posibile, iar MB72 are doua. Si AM73 are un pole position. 

Anul asta adevarat ca JM nu mai e asa rapid...sau poate a progresat Bagnaia?idk.Anul trecut insa rupea JM pe pole's,a si declarat ca dupa telemetrie e cel mai rapid Ducati, de aia am si zis ca ar fi frumos sa mai ia si el niste pole'uri,e si asta o presiune sa stii ca celalalt te bate pe tur - Senna practica masiv aceasta presiune.

Acum 22 minute, xt600 a spus:

Doza de antipatie (partial nemeritata) se datoreaza in primul rand felului in care a castigat campionatul anul trecut. Apoi au fost doua momente care i-au taiat din simpatia publicului. Primul a fost accidentul ala de la Ibizza, cand se afla sub influenta alcoolului (si cine stie daca nu si a altor substante), care mirosea a caz penal. Bineinteles ca s-a intervenit si a fost musamalizat tot, dar nu a fost ok pentru imaginea lui. Recent a avut derapajul din declaratia referitoare la motocicletele de client. Si, cireasa de pe tort, nici personalitatea nu il ajuta. 

true true

Campionatul de anul trecut i-a cazut i brate cand s-a lesinat Quarta la Philip Island.Si lumea normal ca a strambat din nas - campionul s-a tavalit mai rau decat locurile 2 si 3 la un loc.Sa fim seriosi.

Incidentul de la Ibiza...neah.Majoritatea fanilor motogp sunt motociclsiti si inteleg sa bei 1-2 beri si sa te mai prinda militia in fapt.Nu vor piloti virgini,nu sunt fani Taylor Swift.Nu cred ca i-a scazut popularitatea de asta,plus ca omul a fost politically corect si a zis "da e vina mea".Si eu personal il cred ca nu obisnuieste sa bea - orice atlet de nivelul lor stie ce inseamna alcoolul.No way.

Aia cu moto de client,acolo iti dau dreptate.A incercat el s-o dreaga ca a fost scos din context dar ce sa mai ca pe motogp.com era tot interviul de 2.30 min ,ce sa mai zici...acolo a dat urat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, Method a spus:

Da - Bezzechi a gresit,pt ca Pramac are 2 moto factory spec,VR46 are vechiul model.

 

A fost spectacol si "pe vremea" lui MM93 sau JLo99 insa fanii giallo erau prea orbi sa il vada.

 

...sau poate a progresat Bagnaia?

Campionatul de anul trecut i-a cazut i brate cand s-a lesinat Quarta la Philip Island.

 

Incidentul de la Ibiza...neah.Majoritatea fanilor motogp sunt motociclsiti si inteleg sa bei 1-2 beri

 

Din pacate nu stim bucataria intima a acestor echipe de client. Insa stim ca Prasmac este echipa de teste pentru cea de uzina. Motoretele factory specs vin cu un pret.  Zarco asta facea: testa componente, atat in antrenamente cat si in cursa. Mai ales dupa plangerile campionului (aka FB1), dupa cursa de anul trecut din Qatar, cum ca a trebuit sa faca munca de testare. Pe de alta parte, cred ca VR46 are mai multa autonomie in sensul asta, plus ca si atmosfera este mult mai buna. La VR46 este in familie. Asadar, Bez avea de ales: pleaca la Pramac si devine testerul lui Bagnaia sau ramane cu Rossi si poate lupta macar pentru pozitii bune in campionat. Alegerea a fost logica: VR46. Apoi sa fie clar, numai un naiv poate crede ca un pilot Pramac poate lua titlul, in conditii normale, chiar daca are troaca de uzina la dispozitie. Daca Bagnaia ar fi stat pe tusa cateva etape, dupa episodul de la Barcelona, atunci da, un pilot Pramac ar fi putut beneficia de sprijin in lupta pentru titlu, in conditiile in care Bastianini a ratat complet sezonul. Altfel, nu! 

 

Sezoanele dominata de Stoner (cu Honda)  si JL au fost moartea pasiunii. Singura lor "strategie" a fost aceea de a fugi in fata si cam asta a fost cursa. Si Rossi in vremurile lui bune pleca in fata si termina cursa cu 7-8 sec. avans, dar avea grija, de dragul spectacolului, sa depaseasca jumatate de grila. Si ce depasiri!!! D-aia Rossi va ramane Rossi, for ever. 

 

Campionatul trecut i-a fost facut cadou prin munca a inca 7 piloti. Ghinionul lui a fost, ca anul trecut  Bastianini a aratat mai bine, pe multe circuite (pe unele a trebuit chiar sa ii cedeze victoria, pentru ca ordine) , decat cel care trebuia sa se incununeze campion. Si asta s-a vazut la TV, pentru cei care au avut abilitatea sau au vrut sa vada.. 

 

De la un pilot de MotoGP, F1, Simona Halep, etc, fiind si persoane publice, ai niste asteptari. Nu se asteapta nimeni ca baietii astia sa fie virgini, dar cand fapta are damf de dosar penal (sa ne intelegem, nu a baut doar 1-2 beri) nu prea se poate trece cu vederea. Si nu uita ca MotoGP nu este urmarit doar de motociclisti. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Lup69 a spus:

tot zice ca are contract man.

da, de obicei au fost dati cand pentru binele ambelor parti s-a renuntat la contract, dar honda fara MM sta cam rau, deci honda nu va renunta la el.

*si cu el sta rau acum, dar fara sta si mai rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, xt600 a spus:

Motoretele factory specs vin cu un pret.

Clar.Dar pt a avea the latest spec eu zic ca e un pret mic de platit,avand in vedere ca Ducati este la ora actuala best bike.

Acum 10 ore, xt600 a spus:

Pe de alta parte, cred ca VR46 are mai multa autonomie in sensul asta, plus ca si atmosfera este mult mai buna. La VR46 este in familie. Asadar, Bez avea de ales: pleaca la Pramac si devine testerul lui Bagnaia sau ramane cu Rossi si poate lupta macar pentru pozitii bune in campionat.

Daa,cred ca asa i-a servit-o si Rossi plus un hint de "lasa ca vorbim poate te bagam in locul lui Bastianini direct,la Pramac o sa ajungi baiat de mingi".

PR'ul e frumos si nu pot sa il condamn pe Rossi ca l-a momit pe Bezzechi,dar pt Bezzechi nu mi se pare o mutare buna - oricum ar da-o are material tehnic inferior celorlalti.Si in consecinta rezultatele vor fi mai slabe.

Acum 10 ore, xt600 a spus:

numai un naiv poate crede ca un pilot Pramac poate lua titlul

Eu aleg sa fiu naiv.Am mai zis - sunt insa cateva conditii ce trebuie intrunite,iar in mod normal intradevar JM are sanse doar matematice la titlu,dar tot ce trebuie sa se intample sunt niste poticniri de-ale lui Bagnaia (care au existat cu duiumul in trecut),ca JM sa aiba o sansa.

Si iata ca una din poticniri s-a si intamplat in Catalunya - deci doar un noroc enorm a facut ca Bagnaia sa nu fie out pe tot sezonul - in mod normal cu o moto de 230kg trecand la 150+ peste picioarele lui,trebuia sa aiba cel putin 1 picior franjuri.

So JM a fost la milimetru de a fi unic title contender.Si inca nu e nimic jucat in totalitate.

Acum 10 ore, xt600 a spus:

Sezoanele dominata de Stoner (cu Honda)  si JL au fost moartea pasiunii. Singura lor "strategie" a fost aceea de a fugi in fata si cam asta a fost cursa.

Am mai discutat nu mai reluam lamentarile cu spectacolul.Daca Rossi tragea o basina "che spectacolo",cand s-au batut MM cu Lorenzo si Pedrosa in 2013 ca cainii pt titlu,nu a observat nimeni,toti erau fericiti ca a castigat Rossi la Assen.Facepalm.De aia nu-mi plac fanii,sunt foarte obtuzi,iar fanii Rossi mai cu seama - nu apreciaza nimic daca nu e Rossi acolo.Eh,Rossi retired.Bye bye.Si bye bye fanilor lui thank God.

Iar cu "stregeriile plictisitoare" - orice pilot va cauta sa isi puna un buffer intre el si competitie,e logic,e common sense.Rossi nu cauta sa faca spectacol ci pleca incredibil de prost,era un Vinales al starturilor :bounce: .Daca nu ar fi avut aces dezavantaj,am fi asistat la foarte multe sezoane cu Rossi la 5-6s in fata plutonlui solo.

N-are legatura cu ce vorbeam eu cu colegul oricum,eu subliniam diferenta de valoare intre Lorenzo si Bagnaia.Ca valoare nu e acolo insa ca si charisma din pacate Bagnaia se cam aseamana cu Loredana,din pacate.

Acum 10 ore, xt600 a spus:

.. dar cand fapta are damf de dosar penal (sa ne intelegem, nu a baut doar 1-2 beri) nu prea se poate trece cu vederea. Si nu uita ca MotoGP nu este urmarit doar de motociclisti. 

Da,probabil avea peste 1,cine stie.Meh,a baut si el de ziua lui pe Ibiza.Partz.Nu aia e problema.

Motogp NU ERA urmarit doar de motociclisti : Rossi a adus fani cu duiumul la circuit si a facut motogp sa fie urmarit de o audienta mult mai larga decat inainte de el.

Dar acum,dupa retragerea lui,nu cred ca va mai fi cazul (din pacate pt sport),iar audienta motogp revine la hardcore fans,care sunt in majoritate motociclisti.

Acum 39 minute, frigider a spus:

tot zice ca are contract man.

da, de obicei au fost dati cand pentru binele ambelor parti s-a renuntat la contract, dar honda fara MM sta cam rau, deci honda nu va renunta la el.

*si cu el sta rau acum, dar fara sta si mai rau.

Exact - MM zice nimic.Adica "unde voi merge la anul?pai am contract cu Honda,lucram pt o moto 2024 mai buna tralala"

Nu asta e intrebarea ce trebuia sa i se puna - ci alta : unde vei merge in 2025?Dar clar nu ar fi raspuns la asa ceva,chiar daca stie chiar daca nu :)

Avand in vedere cat de loiali i-au fost Honda si viceversa,omul are coloana si mandrie,sunt convins ca nu va da bir cu fugitii inainte de contract.

 

Intrebarea marcatoare e cu totul alta : in ce culori vor fi MM si Q in 2025?Aia e miza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

in ce culori vor fi MM si Q in 2025?Aia e miza.

si pe ce bani, hahahaha

 

ca 20 de mil sigur nu-i va da nici Ducati , nic KTM :)

ambele echipe ar avea banii astia, dar nu cred ca o vor da

Aprilia in schimb, nu cred ca dispune de acest buget doar pt salarii

 

deci dpmdv ori raman la mobrele japoneze, ori vor avea salariile decimate :)

ca pana la urma urmei banu e ochiu dracului!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmm,nu e neapărat asa,sa ne aducem aminte ca Ducati l.a luat pe Lorenzo de la Yamaha (din postura dr campion mondial intradevar) cu cel mai mare salariu din motogp la acea ora.Deci și europenii dau bani,ba dimpotrivă cred ca la ora actuala bugetele europenilor sunt superioare.

La fel ar putea și KTM cu MM.Ok - MM nu va veni din postura de campion mondial și asta contează enorm,insa tot vine ca și cel mai titrat pilot din gp la ora actuală.

Iar KTM a dovedit (teoretic deocamdată,sa vedem dacă zvonurile se adeveresc) ca e dispusă sa bage mana adânc în buzunar dacă vor un pilot - sunt speculații ca au mers pana acolo încât i.au dublat salariul lui Miller (cât o fi el) plus pana la 12 wildcarduri cu suport de uzina pt ca acesta sa accepte sa ii lase locul lui Acosta.

Dacă sunt dispuși la asemenea concesii doar pt o tânără speranță,sunt convins ca ar fi dispuși sa ii dea măcar salariul de la Honda lui MM dacă vine la ei.

 

P.S. Pe surse 90% sigur Morbi la Pramac pt 2024.

Asta e șansa lui,sa îl vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, therocketscientist1 a spus:

 

Chiar faptul ca o dai cu teorii ca poate avea si alte substante in el (pentru ca nu te costa nimic), musamalizari, conspiratii samd confirma ce am zis mai sus.

Era beat ca porcu'! Nu este nici o teorie si nici hate, este pur si simplu o realitate, constatata de politie, probata de imagini de la locul accidentului, chiar si propriile declaratii, etc. Nici nu mai este nevoie de prezenta altor substante, oricum era de domeniul penalului. In conditiile astea, cand a dat dovada de atata iresponsabilitate, crezi ca nu i-a fost afectataa imaginea? Unde este hate-ul aici? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

 Ducati l.a luat pe Lorenzo de la Yamaha (din postura dr campion mondial intradevar) cu cel mai mare salariu din motogp la acea ora.

pai da, si la fel au facut si cu Rossi, dar atunci erau disperati sa castige titlul, cea ce cu Dovi nu prea le iesea, de acea au bagat mana adanc in buzunar

acum, ca au cea mai buna mobra, si piloti bunicei, nu mai sunt disperati :)

 

in schimb, KTM, posibil sa faca sacrificiul asta, ca ei inca nu au titlul sau titlurile care le mai lipsesc din palmares

dracu stie ce va fi

si cum  MM este sponsorizat si de Red Bull, posibil sa se intample "fuziunea", dar as inclina sa cred ca MM pana la urma nu va schimba 'Onda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, apriliacluj a spus:

As inclina sa cred ca MM pana la urma nu va schimba 'Onda:)

+1

Poate,poate dacă ar fi curtat de echipa de uzina ducati... Sau poate KTM, tot de uzină. Nu lasă el onda pentru o echipa de client, probabil ca cei de la onda i-au promis o super-mobra pentru anul viitor 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 52 minute, xt600 a spus:

Era beat ca porcu'! Nu este nici o teorie si nici hate, este pur si simplu o realitate, constatata de politie, probata de imagini de la locul accidentului, chiar si propriile declaratii, etc. Nici nu mai este nevoie de prezenta altor substante, oricum era de domeniul penalului. In conditiile astea, cand a dat dovada de atata iresponsabilitate, crezi ca nu i-a fost afectataa imaginea? Unde este hate-ul aici? 

Cred ca ai dat reply gresit. Ce ai scris nu are nicio legatura cu mesajul scris de mine anterior.

 

 

Legat de MM93, s-ar putea sa nu-l mai intereseze atat de mult banii. Are deja. Daca se gandeste la Legacy nu cred ca partea financiara mai joaca un rol asa important. Obiectivul lui pentru urmatorii a fost si o sa fie sa castige titlul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.09.2023 la 15:04, ENEOS a spus:

Mai ales pt că el nu știe niciodată de ce merge bine sau prost...

ai inteles gresit, nu pilot de teste la propriu ci pilot care testeaza rabdarea echipei/inginerilor.

Acum 2 ore, therocketscientist1 a spus:

Obiectivul lui pentru urmatorii a fost si o sa fie sa castige titlul. 

inca 2 sa fim mai precisi.

*minim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...