Sari la conținut

11. Gran Premi Monster Energy de Catalunya


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 201
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bravo Aprilia, prima dublă a unei echipe în acest sezon. Bravo Aleix. Meritat.

 

Cursă bună și pentru Oliveira, Quartararo, Augusto Fernández.

 

În funcție de gravitatea situației lui Bagnaia, Jorge Martín devine candidat serios la titlu, poate chiar favorit.

 

1 minute ago, Speedy.K said:

Nu nteleg cum.

 

A încercat evadarea, să pună destul timp între el și Aleix. Nu a funcționat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, PzKpfW a spus:

A gândit prost strategia Viñales.

Îl bănuiești ca gândește ceva?mai ales în timpul cursei?

 

F bun rezultatul lui JM.Ma bucur ca și-a ținut cumpătul și nu s.a repezit după Aprilii denota maturitate.

Aleix la fel,foarte bine.Vinales...în nota obișnuită.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos cum si Martin si Aleix au adus in discutie in primul rand starea lui Peco.

Se pae ca nu sunt fracturi acolo. In schimb la Enea se pae ca sunt, si inca doua. Naspa rau, ar putea fi sfarsit de cariera MotoGP pentru Bestie...

Acum 1 minut, therocketscientist1 a spus:

Cica e posibil ca FB1 sa nu aiba nicio fractura. EB23 ar avea doua. 

 

AE41 un gentleman. A inceput discutand despre Bagnaia si i-a dedicat victoria. 

Culmea ca si tiganul de Martin a fost super galant, si el a inceput discutia cu grija fata de Peco. Frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viñales a  făcut o cursă bună, dar Aleix a fost excepțional. Cât noroc a avut totuși să fie "dat afară" de către Yamaha și să ajungă la Aprilia :) 

 

Motocicleta lui Di Giannatonio a trecut peste piciorul lui Bastianini.

 

 

 

Îmi pare rău pentru Bagnaia, sper să fie întreg. Dar la sfârșitul zilei, a fost greșeala lui. Din nou.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este incredibil cum poate gresi Bagnaia, de pe prima pozitie, cu pista libera in fata. Nu inteleg cum a putut face highside-ul ala... dar asta este Bagnaia... sa speram ca nu are nimic serios. Oricum, se putea incheia cu RIP... nasol moment. 

Vinales a dovedit inca odata ca poate fi un rider fenomenal, dar ca racer (si tot ce presupune asta, gandire tactica, managementul cursei, etc) este mediocru. Din pacate, nici astazi nu a facut istorie, castigand cu trei constructori diferiti. 

Aleix, no comment.. cursa inteligenta si uite ca se aduna victoriile in dreptul lui, amu pe final de cariera. Chapeau bas!

Surprinzator Quartararo. A facut si cateva depasiri, ceea ce imi da sperante ca baiatul asta nu este o cauza pierduta. Buna cursa! Faina depasire la marele lui rival.. :D 

De remarcat ca pilotii Honda au venit in corpore pe ultimele trei pozitii. Cam ala este nivelul Honda in a acest moment. MM inca reuseste sa duca mobra cu 1-2 pozitii mai sus. 

Frumos piloteaza Martin! Daca ar mai lucra la capitolul constanta, ar fi un pilot spectacol.

In rest, minunata cursa! De facut sepukku... 

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

Reformulez: cum a rămas băiatul ăsta în MotoGP?

Simplu. Managerul lui a stiut sa-si tina gura, spre deosebire de cel al lui Gardner.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radiografiile de la circuit nu au arătat fracturi pentru Bagnaia. Impresionant. L-au dus la spital în Barcelona pentru RMN.

 

Dublă fractură pentru Bastianini: ceva la articulația tibiei (gleznă) și un deget la mâna stângă. Cel mai probabil operație. Stat pe bară.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Method a spus:

Foarte interesant ce a zis Peco in masina dupa sprint catre Aleix "ai luat un start foarte ciudat - ai dat direct drumul la ambreiaj,eu trebuie sa modulez de foarte multe ori",Aleix a ras,deci sa inteleg ca Aprilia are LC-TC mai bun?

Aprilia a inceput sa lucreze cu discuri de carbon la ambreiaj si are echipa dedicata de ingineri doar pentru lucrat/imbunatatit la ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Method a spus:

Pe cat e de bun ca si tehnica pe atat e de indecis,temator si in consecinta slab la depasiri.No cohones.

 

True,insa Aprilei ii lipsesc si pilotii.

 

"Un" Q ar face minuni pe acea motoreta si cred ca ar reusi sa o ridice astfel incat sa fie relativ competitiva peste tot.

 

Mai eu asta nu o inteleg. "Lasati-ne si pe noi sa castigam sau ne luam jucariile si plecam"...wtf,da suntem la gradi?

 

Ei se uita la Ezpeleta - "sa ne dea concesii,sa ne dea concesii". 

 

Poate sa le dea Ezpeleta toate concesiile din lume,japonezii nu isi vor reveni in curand.

Cheia sunt inginerii (superiori as zice),modul de lucru mai alert si direct al europenilor si nu in ultimul rand banii.

 

De fapt istoria se repeta (la o scara mai mica) - europenii i-au cucerit pe japonezi aducand armele de foc pe un taram pe care samuraii cu sabii erau imbatabili.

Q este la fel, desi astazi a tinut sa ma contrazica. 

 

True that! Dupa parerea mea, in momentul de fata, motocicleta Aprilia poate mai mult, decat poate linia de piloti pe care o are Rivola la dispozitie. Cu piloti de top, ierarhia la constructori s-ar schimba...  Cred ca in jumatatea asta de sezon, vom vedea serios amenintata "suprematia" Ducati, de catre Aprilia. Cum bine spui, le lipsesc pilotii...

 

Am rezerve in privinta lui Q, pe orice motocicleta ar concura. Intuitia imi spune ca momentul lui a trecut. 

 

Pentru ca este pe bani, colegu! Pe bani multi! Bani pe care ii iei din buzunarul actionarilor. Daca faci un produs, care nu se vinde, ce faci? Il scoti din productie, nu? Altfel inregistrezi pierderi. Cam asa este si cu campionatul asta, care este din ce in ce mai de cacao. Sincer, as vrea sa se retraga japonezii, poate se trezeste si Ezpeleta. 

 

Ai citit pe undeva ca japonezii vor concesii??? Personal, nu am gasit niciunde o asemenea informatie. EZPELETA DORESTE sa le ofere! Nu este in spiritul japonezilor sa ceara concesii. Concesiile sunt o lovituira data mandriei lor (uneori exagerate) si o lovitura adusa imaginii lor. Nu cred ca este vreun japonez (de la Honda sau Yamaha), care sa spuna intr-un interviu sau intr-o declaratie de presa, ca doreste concesii.  Daca ai un link, la o asemenea declaratie, te rog sa il pui aici. Chiar nu cunosc o asemenea declaratie. 

 

Total de acord. Ii spuneam si colegului Panzer, concesiile sunt frectie la picior de lemn, fara schimbari drastice la nivelul regulamentului, care sa ofere sanse egale tuturor participantilor.  De fapt, prin oferirea de concesii, Ezpeleta incearca sa pastreze acelasi sistem, care favorizeaza constructorii europeni. Vrea sa le arunce praf in ochi japonezilor, dar fara sa schimbe nimic, in esenta. La fel si cu propunerile de modificare a capacitatii cilindrice... paliative, nu masuri reale de insanatosire a competitiei. 

 

Poate in istoria pe care ai invatat-o tu, la scoala, Japonia a fost cucerita de europeni.. :) Slab prof de istorie ai avut.. 

 

BTW... pana la urma, Aprilia a concurat cu mult laudatul sasiu de CF? Nu am fost atent la acest aspect. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

17 minutes ago, xt600 said:

Ai citit pe undeva ca japonezii vor concesii???

 

Nici europenii nu au cerut. Este un sistem care s-a creat de către promotorul competiției pentru a asigura spectacol. Sunt multe sisteme similare prezente în motorsport în general. Nu contează naționalitatea celor care beneficiază de ele.

 

20 minutes ago, xt600 said:

Cred ca in jumatatea asta de sezon, vom vedea serios amenintata "suprematia" Ducati, de catre Aprilia.

 

Urmează un circuit complet diferit, Misano. Circuit stop-and-go, cu viraje lente, complet diferit față de circuitele cu curbe rapide pe care au performat bine cei de la Aprilia (Silverstone, Barcelona). Vom vedea dacă predicția ta se adeverește. Personal nu cred.

 

28 minutes ago, xt600 said:

Aprilia a concurat cu mult laudatul sasiu de CF?

 

Cel mai probabil că nu.

 

image.thumb.png.f85e529d6527a16f37414e5862178416.png

 

Aleix și Maverick vorbesc despre stilul necesar pentru a fi rapid pe RS-GP:

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, PzKpfW a spus:

 

Urmează un circuit complet diferit, Misano. Circuit stop-and-go, cu viraje lente, complet diferit față de circuitele cu curbe rapide pe care au performat bine cei de la Aprilia (Silverstone, Barcelona). Vom vedea dacă predicția ta se adeverește. Personal nu cred.

 

In realitate urmeaza nu numai Misano, ci o serie de circuite "Ducati", unde nu este de asteptat performante iesite din comun de la Aprilia, insa daca pe aceste circuite vor avea prestatii bune, cu locuri pe podium sau macar in apropierea lui, la distanta mica de lider, este un semn ca Aprilia a recuperat cam la toate capitolele fata de Ducati si ca este doar o chestiune de timp si de piloti, ca sa ii ia locul. Predictia mea a fost facuta pe considerentul ca de la Assen, Aprilia a punctat constant si consistent, atat la constructori, cat si la echipe. Vor conta mult si preferintele personale ale pilotilor, pentru un circuit sau altul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, therocketscientist1 said:

Nu m-ar mira daca saptamana viitoare FB1 este inapoi pe moto. 

 

Cel mai probabil va fi, nu are de ce să nu. Mult, mult noroc. Și a pierdut doar 25 de puncte - față de un pilot care nu se bate pentru titlu.

 

Bastianini în schimb va trebui să aibă un super-sezon la anul pentru a rămâne unde este. Anul ăsta este deja încheiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...