Sari la conținut

11. Gran Premi Monster Energy de Catalunya


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 201
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 33 minute, September a spus:

M-aș uita atent și la cauciucul spate a lui Bagnaia. O ușoară eroare în compoziție? 

Ar fi neplăcut tare pentru încrederea viitoare în gume. 

totusi e highside in primele 2-3-5 curbe, nu e ca si cum a apucat sa le incalzeasca bine.

au mai fost cauciucuri 'rebut', nu zic nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ioio_viola a spus:

Oficial Bestia e out cel putin 3 curse: Italia, India si Japonia

 

pffff, nasol....

 

 

Acum 45 minute, xt600 a spus:

sezonul asta este gata pentru Bestie... si ma tem ca va avea impact negativ in cariera lui. 

mda, nu cumva sa pateasca ca si Morbi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, September a spus:

M-aș uita atent și la cauciucul spate a lui Bagnaia. O ușoară eroare în compoziție? 

Ar fi neplăcut tare pentru încrederea viitoare în gume. 

Epidemiolog

Analist politic

Expert tehnic

 

Și lista rămâne deschisă!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, frigider a spus:

totusi e highside in primele 2-3-5 curbe, nu e ca si cum a apucat sa le incalzeasca bine.

au mai fost cauciucuri 'rebut', nu zic nu.

Hai sa nu o dam in despicarea firului de par.Bagnaia a gresit.Punct.

Marquez a explicat destul de clar premizele acelei greseli (au observat toti ca guma medie nu raspundea etc etc).Desigur ca Bagnaia,la fel ca in majoritatea celorlalte dati cand a gresit,a spus ca el nu a facut nimic gresit,nu stie,nu intelege blabla.

Mai interesant e sa intelegem de ce a gresit Bagnaia,decat cum :

Barcelona,circuit nu tocmai fantastic pt Ducati,si cu 2 (poate chiar 3) flying Aprilia's in jurul lui,Aprilia's care i-au aratat in sprint ca nu mai are acel confortable margin,ba dimpotriva,ca ei au o oarecare superioritate aici (numai lipsa totala de pricepere in a depasi a lui Vinales l-a facut sa isi pastreze locul 2 in sprint).Plus principalul title contender care dupa primul viraj era in coasta lui.Se prefigura o cursa in care in mod clar nu era favorit si ar fi avut de furca cu minim 4 piloti.Omul a fortat pe gume reci si a gresit....cum a mai facut de foarte multe dati in prealabil.

 

He dropped the ball,si Martin a raspuns flawless - nu s-a precipitat a la MM incercand sa castige cursa (ceea ce era imposibil) si astfel sa greseasca si el,ci a obtinut maximul posibil - un best of the rest.Un podium.Si astfel a pus ceva presiune pe musiu Bagnaia.

Foarte interesanta situatia.Si cu atat mai interesanta daca Martin reuseste sa puna presiune si la Missano - pt ca astfel Missano va fi hotarator : daca Bagnaia reuseste sa isi pastreze cumpatul si sa reziste presiunii sa nu faca vreo prostie si sa puncteze solid,cred ca nu va avea cine sa il contracareze la campionat.DAR daca Bagnaia cedeaza psihic,se precipita si face iar vreo tampenie (la Missano a facut destule),Martin va avea o sansa serioasa la campionat.

Eu cred ca la Missano se va decide directia campionatului.One way or another.

Va fi momentul Philip Island de anul trecut sau va fluiera in continuare si isi va mari avansul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ajungem sa zicem despre MM ca se precipita... Sau poate asa e cand pe grila sunt 10-12 oameni care pot in mod real sa castige, nu doar 4 cum era "pe vremea lui".

 

JM89 este inconsistent. La fel si FB1. Doar ca FB1 cand nu cade termina pe 1 sau 2, nu pe 7. Pentru JM89 pariul meu e ca mai urmeaza un podim, iar apoi face o prostie. La fel cum si pentru FB1 plutea o nefacuta, prea le legase in ultimele curse.

 

Ce este interesant in legatura cu FB1 este faptul ca el o da de gard cand ajunge intr-un loc caldut in clasament (primul loc, avans 70p). Iar apoi se aduna si face treaba. La ceilalti presiunea apare cand incep sa simta ca se apropie de a realiza ceva exceptional. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e un titlu pe care FB poate doar sa il piarda (precum FQ anul trecut).

Oricat de constant va fii JM nu cred ca poate scoate ceva mai bun de title contender

 

vazusem un articol in care se preconizeaza o oferta pentru Miller de dublare a  salariului concomitent cu transformarea lui in pilot de teste si propunerea a 10 wildcarduri pentru 2024, pentru ca Pedro Acosta sa fie adus in motogp.

deja scenariile sunt din ce in ce mai fantastice legate de venirea acestui copil in motogp, chiar sunt curios de deznodamantul final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, September a spus:

M-aș uita atent și la cauciucul spate a lui Bagnaia. O ușoară eroare în compoziție? 

Ar fi neplăcut tare pentru încrederea viitoare în gume. 

Pecco a tras că disperatul de gaz în al doilea viraj și atât.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesanta declaratia lui Albesiano cum ca Aprilia nu are nevoie de MM sau FQ. e ca si cum ar zice ca nu vor sa ia titlul :)))

cu actualii piloti eu zic ca nu au nici o sansa, poate doar daca se impiedica Ducati cu 2-3 piloti si KTM ramane fara BB.

 

https://www.gpone.com/en/2023/09/05/motogp/albesiano-this-aprilia-doesnt-need-quartararo-or-marquez.html

 

In your opinion, is today's Aprilia ready for a Marquez or a Quartararo?

I think the bike is mature and the team is too. But it's not in our plans in the short term. We have four riders who are fantastic, we have improved together with Aleix, he has improved in maturity, ability to work with the team, making the right really nice requests. In my opinion, this gives you the idea of how much a rider can evolve. For example, if I apply this evolution to Maverick, who is already at very high levels, and maybe improves on some aspects like consistency or something else, I think we're talking about a rider with crazy potential. I'm speaking as a friend and fan, for me as long as Aleix wants to continue and goes strong like this, the bike is there for him in Aprilia. The same for Maverick, I expect a lot from him, much more than what we have seen up to now, today which is already a lot. He can make another step up. Oliveira is a wonderful rider. I don't know where he would be without the bad luck he has had up to today, he made an awesome start. As soon as there is a chance he is ahead. Then he has an intelligence, an approach that is wonderful. Then I'm also in love with Raul Fernandez, because I think he has enormous talent and just needs support, calm, a company that believes in him and we are that company. We will give him plenty of time to grow and show his worth which we believe is very high. Then if Marquez is free or Quartararo is free, I wouldn't say we need them in particular.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

vazusem un articol in care se preconizeaza o oferta pentru Miller de dublare a  salariului concomitent cu transformarea lui in pilot de teste si propunerea a 10 wildcarduri pentru 2024, pentru ca Pedro Acosta sa fie adus in motogp.

deja scenariile sunt din ce in ce mai fantastice legate de venirea acestui copil in motogp, chiar sunt curios de deznodamantul final.

Dupa ce BB33 a semnat contract pana in 2026 au fost intrebati ceilalti piloti KTM/GAS GAS despre locul lor in echipa. AF37 si PE44 erau foarte zambitori zicand ca o sa fie bine pentru ei. JM43 era singurul semioparit cand a oferit raspunsul ca are contract cu KTM si ca nu isi face probleme. Stie el ceva ce nu stim noi :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, therocketscientist1 a spus:

Dupa ce BB33 a semnat contract pana in 2026 au fost intrebati ceilalti piloti KTM/GAS GAS despre locul lor in echipa. AF37 si PE44 erau foarte zambitori zicand ca o sa fie bine pentru ei. JM43 era singurul semioparit cand a oferit raspunsul ca are contract cu KTM si ca nu isi face probleme. Stie el ceva ce nu stim noi :).

 

pai are de ce sa fie oparit ca nu performeaza, e inconstant, pleaca bine si dispare in pluton, BB il eclipseaza in majoritatea rundelor. E si el constient de asta. A zis in interviul ala ca are contract inclusiv pt 2024. Dar pana la urma tot angajatorul o sa aibe ultimul cuvant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, therocketscientist1 a spus:

JM43 era singurul semioparit cand a oferit raspunsul ca are contract cu KTM si ca nu isi face probleme. Stie el ceva ce nu stim noi :).

E australian, s-au însurat, nevasta e gravidă, deci e cazul să se gândească la pescuit. Există precedent. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, therocketscientist1 a spus:

Daca ajungem sa zicem despre MM ca se precipita...

 

JM89 este inconsistent. La fel si FB1. Doar ca FB1 cand nu cade termina pe 1 sau 2, nu pe 7. Pentru JM89 pariul meu e ca mai urmeaza un podim, iar apoi face o prostie. La fel cum si pentru FB1 plutea o nefacuta, prea le legase in ultimele curse.

 

Ce este interesant in legatura cu FB1 este faptul ca el o da de gard cand ajunge intr-un loc caldut in clasament (primul loc, avans 70p). Iar apoi se aduna si face treaba. La ceilalti presiunea apare cand incep sa simta ca se apropie de a realiza ceva exceptional. 

MM se precipita in ultimul hal,e ca rechinii cand simte sange. (in cazul lui cand simte o sansa de victorie nesperata).Sunt atatea si atatea cazuri cand Marcel s-a surescitat si a dat-o de gard (si la propriu si la figurat) incat nici nu are rost discutia "daca" se precipita.

 

A mai fost si discutia despre inconsistenta lui JM - anul trecut perfect de acord cu tine.Anul asta insa...JM a facut o singura greseala soldata cu abandon - Cota.In rest a punctat solid la fiecare fuckin gp.Daca tu esti cel care punea egal intre consistenta si podium,atunci iarasi,discutia nu are rost.

 

FB o da de gard cand are presiune pe el.Presiune care trebuie pusa de cineva - anul trecut a fost Fabio,anul asta mai rarut s-au ridicat ceilalti la nivelul lui,din pacate.

In Catalunya a gresit pt ca cei de la Aprilia l-au fortat,nu pt ca avea 70 puncte in fata.A fost primul gp unde Ducati era in inferioritate.

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

asta e un titlu pe care FB poate doar sa il piarda (precum FQ anul trecut).

Oricat de constant va fii JM nu cred ca poate scoate ceva mai bun de title contender

 

vazusem un articol in care se preconizeaza o oferta pentru Miller de dublare a  salariului concomitent cu transformarea lui in pilot de teste si propunerea a 10 wildcarduri pentru 2024, pentru ca Pedro Acosta sa fie adus in motogp.

deja scenariile sunt din ce in ce mai fantastice legate de venirea acestui copil in motogp, chiar sunt curios de deznodamantul final.

True that.

Dar...Fabio "a reusit" de ce nu "ar reusi" si Bagnaia? :crack:

 

Acosta merita cu prisosinta sa i se faca un loc in gp.Clar va luat titlul de moto2 si cu atat mai mult.Si in mod clar il vor retrograda pe Miller.It's done.

1 oră în urmă, ioio_viola a spus:

interesanta declaratia lui Albesiano cum ca Aprilia nu are nevoie de MM sau FQ. e ca si cum ar zice ca nu vor sa ia titlul :)))

cu actualii piloti eu zic ca nu au nici o sansa, poate doar daca se impiedica Ducati cu 2-3 piloti si KTM ramane fara BB.

Da,eh,a dat-o si el asa pe fin "I wouldn't say we need them in particular" adica pe sistemul "motoreta noastra e foarte buna si fara ei".Dar vorba ta,cu pilotii actuali nu au nici o sansa la vreun titlu,insa motoreta ar avea...iar acel "in particular" spune multe.Adica lasa usa deschisa.

Faptul ca au motoreta dar nu piloti se vede din avion,clar o vede si el daca o vedem noi - dar omul nu poate spune ce gandeste,ci ce trebuie.Ce putea sa zica "daa,daca aia vor sa vina la noi ii luam" - si dupa aia sa raspunda la mesajele furioase ale managerilor actualilor piloti cat si la o eventuala ridicare de pret a contractelor lui Q si/sau MM in caz ca se duc ceva discutii cu ei?Cu ce il ajuta pe el sa zica ca au nevoie de Q/MM?Cu nimic - dimpotriva,ar fi avut numai de pierdut daca spunea asa ceva in presa.Omul a vorbit salon,a lasat loc si de buna ziua,a zis bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai zis-o si cu riscul de a ma repeta ca un patefon stricat, MV nu are ce cauta la Aprilia sau in motogp, cu prima ocazie l-as zbura de acolo sa-l aduc pe FQ fara sa clipesc.

 

Aleix saracu performeaza cu Aprilia dar nu are stofa de campion mondial

 

Cred ca FQ s-ar mula perfect pe Aprilia si cred ca in primul sezon ar putea sa se bata la titlu.

 

Cat mai are contract MV?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Method a spus:

A mai fost si discutia despre inconsistenta lui JM - anul trecut perfect de acord cu tine.Anul asta insa...JM a facut o singura greseala soldata cu abandon - Cota.In rest a punctat solid la fiecare fuckin gp.Daca tu esti cel care punea egal intre consistenta si podium,atunci iarasi,discutia nu are rost.

In general genul acesta de competitii sunt castigate de catre pilotii care aduna mai multe puncte comparativ cu cei impotriva carora concureaza. 

Consistenti sunt si FM21 si AF37. Ba chiar nu au iesit la arat deloc. Dar parca e nevoie sa fie consistenti mai pe podim, nu la coada, ca nu pare sa ii ajute asta in a castiga campionatul.

image.thumb.png.78dfa9a66dd45d6383582d5f6ecd374a.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JM anul asta e consecvent, asta e clar comparat cu 2022, sezon care l-a costat promovarea la echipa de uzina

 

momentan constanta lui l-a adus in pozitia secunda in clasament, dar pt a avea sanse reale la titlu, punctajele lui trebuie sa fie cat mai mari cursa de cursa, si sa mai si castige unele dintre ele.

 

sunt convins ca nimeni nu vrea un nou campion mondial precum Mir sau Hayden cu 1 sau 2 victorii in intreg calendarul..

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

Aleix saracu performeaza cu Aprilia dar nu are stofa de campion mondial

e putin urat sa o pui asa.

omu merge bine atat de tarziu in cariera, sa ne imaginam cum mergea poate acum 5 ani pe o moto la fel de buna.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, frigider a spus:

e putin urat sa o pui asa.

omu merge bine atat de tarziu in cariera, sa ne imaginam cum mergea poate acum 5 ani pe o moto la fel de buna.

 

 

urat neurat asta e realitatea

omul a dezvoltat motoreta aia de i-au sarit capacele, si a facut o treaba excelenta. din pacate nici el nici MV nu vor fii in stare sa ia titlul cu Aprilia.

din pacate nu traim in trecut, nu putem da timpul inapoi si nici sa il aducem inapoi pe Aleix de acum 5 ani.

ne concentram pe prezent si viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Cavaleru a spus:

 

urat neurat asta e realitatea

omul a dezvoltat motoreta aia de i-au sarit capacele, si a facut o treaba excelenta. din pacate nici el nici MV nu vor fii in stare sa ia titlul cu Aprilia.

din pacate nu traim in trecut, nu putem da timpul inapoi si nici sa il aducem inapoi pe Aleix de acum 5 ani.

ne concentram pe prezent si viitor.

cinstit.

totusi anu trecut a fost f aproape de titlu. cu q in cadere :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 52 minute, ioio_viola a spus:

Rins e out si in Italia. Honda pare ca gaseste tot mai greu piloti care sa se chinuie cu motorul ala. Se suprapun WSBK, testele, wild card uri ...

 

https://www.motorsport.com/motogp/news/takahashi-replace-rins-misano-honda/10516819/

Daca se rupe si flacaul acesta o sa inceapa Honda sa intre in discutii inclusiv cu userii de pe motomobrism.ro ca sa gaseasca inlocuitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, frigider a spus:

cinstit.

totusi anu trecut a fost f aproape de titlu. cu q in cadere :) 

 

a terminat pe 4, a avut o singura victorie

 

l-a batut Bastianini pe motoreta de client  care a si cazut in 5-6 curse...

 

nu stiu ce sa zic, mai are de lucrat in parerea mea, e constant e acolo sus dar nu cred ca va lua titlu asa

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...