PzKpfW Postat Martie 20 Share Postat Martie 20 7 minutes ago, tourist1 said: Seamana cu R Nine T Urban GS, doar ca acesta avea 19" pe față. M-am gândit și eu, dar par destul de serioși cu partea de endureală după echipamentul testrider-ului - motiv pentru referința cu HP2 Enduro. Asta induc și cei de la Motorrad în articol. 3 minutes ago, DKW said: De vreo 3 ani il tot testeaza, vor si ei din felia de scramblere R9T Urban GS este scrambler, și-l vând de prin 2016. Scrambler-ul este o motocicletă de stradă, convertită în ceva dual-sport. Prototipul de mai sus pare să fie axat pe enduro: suspensii cu o cursă mare (Motorrad estimează până la 250mm, comparabil cu ceva gen 890 Adv R), roată de 21, furcă upside-down (nu telelever), etc. Se pare că va fi vândut în familia R GS-ului ("R 12 GS"), nu în cea a R9T-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Martie 20 Share Postat Martie 20 (editat) 4 hours ago, PzKpfW said: R9T Urban GS este scrambler, și-l vând de prin 2016. N-are legatura cu Urban-ul. Editat Martie 20 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 20 Share Postat Martie 20 (editat) Modelul de mai sus, nu. Spuneam doar că au deja scrambler în gamă de ceva vreme (R nineT Urban GS și Scrambler) și că R 12 GS (sau cum se va numi) nu va fi așa ceva. 15 minutes ago, DKW said: Chestia asta (nu știu exact ce este, probabil un R9T modificat) nu este un scrambler. Editat Martie 20 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Martie 20 Share Postat Martie 20 (editat) Stiu ce au in gama, initial ma batea gandul de un Urban sau Scrambler, dar nu mi-a placut ca ambele au suspensie stock. Cel de la Boxermaniacs este un R9T cu bascula + cardan de HP2, si niste Wp-uri pe fata si roata de F800 GS, plus ceva Touratech-uri. Daca scot chestia asta cu 21 pe fata si craci lungi, deja suna tentant. Editat Martie 20 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 20 Share Postat Martie 20 Personal mi se pare mai mult hipstreală decât altceva. Oricât de ușor va fi față de un R GS normal, tot va fi mai greu ca un enduro-touring de clasă medie (Ténéré 700, 890 R, Tuareg, etc.) și implicit mai puțin capabil. Va fi probabil peste R 1300 GS pe offroad, dar sacrificând mult componenta de touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Martie 20 Share Postat Martie 20 1 hour ago, PzKpfW said: Personal mi se pare mai mult hipstreală decât altceva Nu te contrazic, pentru mine ar fi ok, mi l-as lua strict de scranteala, desi sunt constient ca nu va fi mai usor de 210 kg, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 21 Share Postat Martie 21 Este deja un frankenstein dinasta prin cluj si se descurca chiar binisor pe offroad (ii un 1100 GS cu partea din fata de pe ceva KTM) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Martie 21 Share Postat Martie 21 11 hours ago, pepsi said: Este deja un frankenstein dinasta prin cluj si se descurca chiar binisor pe offroad (ii un 1100 GS cu partea din fata de pe ceva KTM) m-am nimerit cu nenea asta la cateva ture de adventure mai spre hard-core si nu a parut sa sughite pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 21 Share Postat Martie 21 Depinde si de motociclist la d-astea. Daca ala e mester, asta nu 8nseamna ca ragalia aia e de off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 29 Share Postat Martie 29 (editat) Citat Looks like BMW is back at bringing a new off-road-ready motorcycle! The Bavarian bikemaker is taking its 1,170-cc air-cooled boxer motor, pairing it with the R 12’s chassis, a set of 21-inch and 18-inch wheels and USD forks as well! It will be a part of the R 12 family, alongside the Nine T, but with capabilities to take on the roads, when they get rough too! Editat Martie 29 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 29 Share Postat Martie 29 @pepsi - despre asta s-a discutat în ultimele 10 posturi de mai sus. După R6, Yamaha renunță și la R1 pentru stradă și nu-l va omologa pentru Euro 5+. Începând de anul viitor, modelul va fi disponibil doar pentru circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 29 Share Postat Martie 29 da, doar au aparut niste poze noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 29 Share Postat Martie 29 Sunt pozele din articolul de pe Motorrad online pe care îl link-uisem în postul inițial On 3/20/2024 at 3:52 PM, PzKpfW said: (...) cu motorul de 1200, răcit pe aer (...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
exilatu' Postat Mai 3 Share Postat Mai 3 Svartpilen 801 : 181kg, 105 cai, 11300E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 7 Share Postat Mai 7 KTM lansează în sfârșit varianta de serie pentru RC8 - KTM 990 RC R. Mai puțini cp decât Panigale V2, același cuplu, vreo 20kg în minus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
exilatu' Postat Mai 10 Share Postat Mai 10 XSR 900 GP Fata de xsr standard au modificat pozitia scaritelor, ghidon, furca, frane, deci alta pozitie, alt comportament. Partea de jos a carenajului e optiune si costa 600E pe langa cei 13500 cat costa mobra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 18 Share Postat Mai 18 https://www.carscoops.com/2024/05/great-walls-flat-8-engined-motorcycle-is-kind-of-useless-but-also-kind-of-brilliant/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Mai 19 Autor Share Postat Mai 19 Acum 11 ore, ENEOS a spus: https://www.carscoops.com/2024/05/great-walls-flat-8-engined-motorcycle-is-kind-of-useless-but-also-kind-of-brilliant/ Frumos dar probabil nu va ajunge pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 19 Share Postat Mai 19 BMW pregătește un naked cu motorul de pe R18. Va fi interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Mai 19 Share Postat Mai 19 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Va fi interesant. Tot un mare rahat va fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 19 Share Postat Mai 19 Dacă va fi un R9 t/R12 9t cu mai multă performanță și nu prea multă greutate adițională, poate fi interesant. Ducati vopsește un Monster SP în galben și-l vinde cu 10.000 în plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Mai 19 Share Postat Mai 19 Acum 44 minute, PzKpfW a spus: Dacă va fi un R9 t/R12 9t cu mai multă performanță și nu prea multă greutate adițională, poate fi interesant. Esecul R18 a constat in principal in motorul prea mare si prea greu, asta la nivel de tehnic caci o alta problema a fost si lipsa de identitate a modelului desi s-au chinuit sa-l lege de modelul R5 care a fost un succes la vremea lui dar daca ar fi sa-i dam un corespondent real R5 ar fi fost o Yamaha R1 sau un GSX-R si nu un Harley nemtesc. Cu basina aia de motor nu vad cum ar putea sa fie R9t sau R12t o mobra reusita, va fi din start o mobra grea si scumpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Mai 19 Share Postat Mai 19 La 10.05.2024 la 20:13, exilatu' a spus: XSR 900 GP Fata de xsr standard au modificat pozitia scaritelor, ghidon, furca, frane, deci alta pozitie, alt comportament. Partea de jos a carenajului e optiune si costa 600E pe langa cei 13500 cat costa mobra... Arata foarte bine. Pacat ca a ajuns pe piata cu 10 ani prea tarziu. Acum 18 ore, ENEOS a spus: https://www.carscoops.com/2024/05/great-walls-flat-8-engined-motorcycle-is-kind-of-useless-but-also-kind-of-brilliant/ Copilul nelegitim dintre Yamaha Eluder si Honda Goldwing. Poate daca vine concurenta de acolo mai taie si oamenii astia din preturile de lista ale Goldwing, K1600, Transcontinental si altele asemenea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 19 Share Postat Mai 19 34 minutes ago, Nguyen said: Cu basina aia de motor nu vad cum ar putea sa fie R9t sau R12t o mobra reusita, va fi din start o mobra grea si scumpa. R9t este o motoretă plăcută, dar prea scumpă pentru ceea ce e. Probabil că și asta de 1800 va fi la fel. 3 minutes ago, tourist1 said: Pacat ca a ajuns pe piata cu 10 ani prea tarziu. Sunt puține alternative pe piață. Dar și asta este cam scumpă, da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Mai 19 Share Postat Mai 19 Sunt putine alternative pe piata, dar mai exista piata? Acum 10 ani era nebunia cu cafe racere si neo-retro. Acum nu mi se mai pare. As zice ca ne-am cam facut toti damblaua. Dar poate gresesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.