Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

7 minutes ago, tourist1 said:

Seamana cu R Nine T Urban GS, doar ca acesta avea 19" pe față.

 

M-am gândit și eu, dar par destul de serioși cu partea de endureală după echipamentul testrider-ului - motiv pentru referința cu HP2 Enduro. Asta induc și cei de la Motorrad în articol.

 

3 minutes ago, DKW said:

De vreo 3 ani il tot testeaza, vor si ei din felia de scramblere

 

R9T Urban GS este scrambler, și-l vând de prin 2016.

 

2017-bmw-r-ninet-urban-gs-10.thumb.jpg.69c929082fe3906a92d6f19eb8f0cd64.jpg

 

Scrambler-ul este o motocicletă de stradă, convertită în ceva dual-sport. Prototipul de mai sus pare să fie axat pe enduro: suspensii cu o cursă mare (Motorrad estimează până la 250mm, comparabil cu ceva gen 890 Adv R), roată de 21, furcă upside-down (nu telelever), etc. Se pare că va fi vândut în familia R GS-ului ("R 12 GS"), nu în cea a R9T-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

4 hours ago, PzKpfW said:

R9T Urban GS este scrambler, și-l vând de prin 2016.

N-are legatura cu Urban-ul.

 

 

maxresdefault (3).jpg

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul de mai sus, nu. Spuneam doar că au deja scrambler în gamă de ceva vreme (R nineT Urban GS și Scrambler) și că R 12 GS (sau cum se va numi) nu va fi așa ceva.

 

15 minutes ago, DKW said:

maxresdefault (3).jpg

 

Chestia asta (nu știu exact ce este, probabil un R9T modificat) nu este un scrambler.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ce au in gama, initial ma batea gandul de un Urban sau Scrambler, dar nu mi-a placut ca ambele au suspensie stock. Cel de la Boxermaniacs este un R9T cu bascula + cardan de HP2, si niste Wp-uri pe fata si roata de F800 GS, plus ceva Touratech-uri.

Daca scot chestia asta cu 21 pe fata si craci lungi, deja suna tentant.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal mi se pare mai mult hipstreală decât altceva. Oricât de ușor va fi față de un R GS normal, tot va fi mai greu ca un enduro-touring de clasă medie (Ténéré 700, 890 R, Tuareg, etc.) și implicit mai puțin capabil. Va fi probabil peste R 1300 GS pe offroad, dar sacrificând mult componenta de touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, PzKpfW said:

Personal mi se pare mai mult hipstreală decât altceva

Nu te contrazic, pentru mine ar fi ok, mi l-as lua strict de scranteala, desi sunt constient ca nu va fi mai usor de 210 kg, 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este deja un frankenstein dinasta prin cluj si se descurca chiar binisor pe offroad 

(ii un 1100 GS cu partea din fata de pe ceva KTM)

2.thumb.jpg.32fd4f4ae5882eaeeab014a3240a2534.jpg 1.thumb.jpg.dd6dcad7c65a90a63d64d0d2f0cbfe6a.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 hours ago, pepsi said:

Este deja un frankenstein dinasta prin cluj si se descurca chiar binisor pe offroad 

(ii un 1100 GS cu partea din fata de pe ceva KTM)

m-am nimerit cu nenea asta la cateva ture de adventure mai spre hard-core si nu a parut sa sughite pe undeva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citat

Looks like BMW is back at bringing a new off-road-ready motorcycle!

The Bavarian bikemaker is taking its 1,170-cc air-cooled boxer motor, pairing it with the R 12’s chassis, a set of 21-inch and 18-inch wheels and USD forks as well! It will be a part of the R 12 family, alongside the Nine T, but with capabilities to take on the roads, when they get rough too!

 

434374615_1008732684248200_178357982875813517_n (1).jpg 434147396_1008732677581534_6509382075965789484_n.jpg 434163713_1008732680914867_3400449796388106609_n.jpg

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

KTM lansează în sfârșit varianta de serie pentru RC8 - KTM 990 RC R.

 

 

Mai puțini cp decât Panigale V2, același cuplu, vreo 20kg în minus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XSR 900 GP

Fata de xsr standard au modificat pozitia scaritelor, ghidon, furca, frane, deci alta pozitie, alt comportament.

Partea de jos a carenajului e optiune si costa 600E pe langa cei 13500 cat costa mobra...🙄

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dacă va fi un R9 t/R12 9t cu mai multă performanță și nu prea multă greutate adițională, poate fi interesant.

 

Ducati vopsește un Monster SP în galben și-l vinde cu 10.000 în plus.

 

image.thumb.png.4265017217f3e73112c837a994f4e170.png image.thumb.png.466b09cb04fa0b0ed1d5bc6548b61791.png image.thumb.png.35db1798135b16beed503e82450a7a8a.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, PzKpfW a spus:

Dacă va fi un R9 t/R12 9t cu mai multă performanță și nu prea multă greutate adițională, poate fi interesant.

 

Esecul R18 a constat in principal in motorul prea mare si prea greu, asta la nivel de tehnic caci o alta problema a fost si lipsa de identitate a modelului desi s-au chinuit sa-l lege de modelul R5 care a fost un succes la vremea lui dar daca ar fi sa-i dam un corespondent real R5 ar fi fost o Yamaha R1 sau un GSX-R si nu un Harley nemtesc. 

Cu basina aia de motor nu vad cum ar putea sa fie R9t sau R12t o mobra reusita, va fi din start o mobra grea si scumpa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.05.2024 la 20:13, exilatu' a spus:

XSR 900 GP

Fata de xsr standard au modificat pozitia scaritelor, ghidon, furca, frane, deci alta pozitie, alt comportament.

Partea de jos a carenajului e optiune si costa 600E pe langa cei 13500 cat costa mobra...🙄

 

 

Arata foarte bine.

Pacat ca a ajuns pe piata cu 10 ani prea tarziu. 

Acum 18 ore, ENEOS a spus:

Copilul nelegitim dintre Yamaha Eluder si Honda Goldwing. 

Poate daca vine concurenta de acolo mai taie si oamenii astia din preturile de lista ale Goldwing, K1600, Transcontinental si altele asemenea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

34 minutes ago, Nguyen said:

Cu basina aia de motor nu vad cum ar putea sa fie R9t sau R12t o mobra reusita, va fi din start o mobra grea si scumpa.

 

R9t este o motoretă plăcută, dar prea scumpă pentru ceea ce e. Probabil că și asta de 1800 va fi la fel.

 

3 minutes ago, tourist1 said:

Pacat ca a ajuns pe piata cu 10 ani prea tarziu. 

 

Sunt puține alternative pe piață. Dar și asta este cam scumpă, da. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt putine alternative pe piata, dar mai exista piata?

Acum 10 ani era nebunia cu cafe racere si neo-retro. Acum nu mi se mai pare. As zice ca ne-am cam facut toti damblaua. Dar poate gresesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...