Sari la conținut

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Postări Recomandate

Foaarte interesanta ideea de hibrid. 

Ramane de vazut ce reuseec efectiv sa implementeze. Dar ar putea fi o solutie ok pt mediul urban,  sa nu ajungi sa depinzi de autonomie strict din pdv electric. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apreciez faptul că cei de la Kawasaki vin cu idei noi, dar nu prea văd ca ideile lor să prindă avânt. Motorul cu compresor are mai bine de 7 ani de producție în serie și, deși au mai fost câteva prototipuri de la alte firme, nimic concret. La cum stau lucrurile actual, cred că trecerea se va face direct către electric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Adrian M. a spus:

Foaarte interesanta ideea de hibrid. 

Ramane de vazut ce reuseec efectiv sa implementeze. Dar ar putea fi o solutie ok pt mediul urban,  sa nu ajungi sa depinzi de autonomie strict din pdv electric. 

Mediul urban plus extern, am vrut sa zic. Ca in urban clar electric si aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Da, V2-ul moare. Toată lumea merge pe || twin. Cel puțin la motoarele de cilindree mică/medie. Mai simplu, mai compact, mai ușor, mai ieftin, mai puțin poluant.

Cel mai important! 

Dar mai ieftin doar pt fabricant. 

Acum 52 minute, SenorPink a spus:

Mie unul cel de pe Africa Twin îmi place foarte mult pana acum. Trage bine, de jos, se aude bine, nu vibrează mult, consuma ok. 

Ăsta are 360° între aprinderi sau e crossplane? 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, ENEOS a spus:

Ăsta are 360° între aprinderi sau e crossplane? 

 

SOHC liquid-cooled 4-stroke 8-valve parallel twin with 270° crank and Uni-cam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

34 minutes ago, ENEOS said:

Cel mai important! 

Dar mai ieftin doar pt fabricant. 

 

Depinde cum o iei. În cazul de față probabil că noul V-Strom va fi cam pe la același preț cu cel vechi. Dar asta în cazul în care au dezvoltat un bloc complet nou. Vechiul V2 (care-și are originile pe TL) trebuia înlocuit, fiind tehnologie de acum ~30 de ani. Dacă erau să proiecteze un nou V2 de la 0, sigur le ieșea o motocicletă mai scumpă pentru utilizatorul final.

 

38 minutes ago, ENEOS said:

V2-ul moare

 

Ceea ce vreau să spun este: bucurați-vă cât mai puteți de V2-urile actuale. Este ultima generație.

 

35 minutes ago, SenorPink said:

SOHC liquid-cooled 4-stroke 8-valve parallel twin

 

SOHC cu 8 supape la 2 pistoane? Ceva nu dă bine :huh:

 

L.E.: m-am edificat. Chiar are o singură axă cu came pentru 8 supape. Destul de special, nu am mai văzut. 

 

image.thumb.png.f651f6be30fdfab0c8af687a221ba6b1.png

 

Probabil pentru simplitate și dimensiuni, are o axă secundară pasivă pentru culbutori - ceva inspirat de la auto sau de la sistemele de distribuție pushrod.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Așteptam de ceva vreme V-strom 700, un upgrade binemeritat. Totuși nu mă așteptam să fie paralel motorul. Înseamnă că îmi rămân două variante pentru viitor: 650 cu ABS sau miarul de după 2014 (eventual 1050). Mă rog, asta mă privește doar pe mine.

700 vine cu furcă noua, USD (conform pozelor), deci s-au trezit și au făcut o schimbare așteptată de ani buni. Unii se vor bucura că noul motopropulsor va avea mai puține vibrații și probabil ride by wire. Se renunță la cadrul twin-spar în favoarea unuia de tip trelis? Sper că nu.

Mai observ o tentativă de parbriz, sper să proiecteze ceva mai frumos decât la ultimul DL650...

Și încă ceva: câți Kw și Nm va produce noul motopropulsor?

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi variantele și de la KTM dacă vrei V2. Motorul de 990/1090/1190/1290 e destul de tanc. Și distractiv.

 

3 minutes ago, Lucian_M said:

Se renunță la cadrul twin-spar în favoarea unuia de tip trelis? Sper că nu.

 

Observ parcă un soi de dublu leagăn din poze.

 

image.thumb.png.6ae4bd2c00fd4edf3744cf944215d517.png

 

Trelis ar fi mult peste. Majoritatea asta folosesc pe genul ăsta de motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, PzKpfW a spus:

 

Depinde cum o iei. În cazul de față probabil că noul V-Strom va fi cam pe la același preț cu cel vechi. Dar asta în cazul în care au dezvoltat un bloc complet nou. Vechiul V2 (care-și are originile pe TL) trebuia înlocuit, fiind tehnologie de acum ~30 de ani. Dacă erau să proiecteze un nou V2 de la 0, sigur le ieșea o motocicletă mai scumpă pentru utilizatorul final.

 

 

Ceea ce vreau să spun este: bucurați-vă cât mai puteți de V2-urile actuale. Este ultima generație.

 

 

SOHC cu 8 supape la 2 pistoane? Ceva nu dă bine :huh:

 

L.E.: m-am edificat. Chiar are o singură axă cu came pentru 8 supape. Destul de special, nu am mai văzut. 

 

image.thumb.png.f651f6be30fdfab0c8af687a221ba6b1.png

 

Probabil pentru simplitate și dimensiuni, are o axă secundară pasivă pentru culbutori - ceva inspirat de la auto sau de la sistemele de distribuție pushrod.

Oricum ar fi e special și de condus. Pentru un motor de 2 cilindrii cu doar 100 de cai e foarte sprinten și plin de viata. Se simte nevoia de mai mult? Realistic, pe strada nu! Mi-aș fi dorit sa aibă un 150-160 de cai? Bineinteles 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, Bart Bz a spus:

Niciodată. Cel puțin la cruisere și tot va rămâne. 

Care cruisere boss? Nu vezi ca cel mai bun Harley ever este BMW R18?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Bart Bz a spus:

😄 Bună gluma! 

Serios... ce cruisere V-TWIN gasesti noi in Europa?

HARLEY si INDIAN... de la 20K Euro in sus...

Mai este vreun cruiser japonez, V-TWIN la pret rezonabil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Europa da, sunt mai greu de găsit, normele de poluare i-au făcut pe japonezi sa bata in retragere. 

Indian au și sub 20.000 €, din câte știu eu, la Harley mai greu, dar cred că au și ei câteva modele. 

Dar sigur cât se vor produce motoare termice vor exista și V2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal mă refeream la V2-uri cu veleități sportive. Pe cruiser-e motoarele sunt detunate și gândite doar pentru cuplu, bielă lungă, turații mici, etc. Doar Indian cred că are un V2 suprapătrat (sau aproape) care are și ceva power. Cam atât.

 

18 hours ago, PzKpfW said:

Observ parcă un soi de dublu leagăn din poze.

 

image.thumb.png.6ae4bd2c00fd4edf3744cf944215d517.png

 

Sau mai repede un fel de hibrid, trelis/dublu leagăn. Cum are Yamaha pe T7.

 

image.thumb.png.c97f15d8c5afaadeb26667927fed640e.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...