Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

32 minutes ago, DesertEagle said:

De ce este mai buna, daca se foloseste din ce in ce mai rar si 90 de grade aproape de loc?

Fanboys... 🤣

 

Vezi răspunsul precedent: eficiența economică și contextul categoriei.

 

Un 2 || are sens la o cilindree medie, fiind mai ieftin și mai ușor față de un V2 - la fel cum la cilindreele mici, monocilindrul are mai mult sens decât un 2 ||. Peste o anumită capacitate cilindrică, V2-ul este în continuare preferat (avantajele îi depășesc inconvetele): câte parallel-twins de peste 1000cc sunt pe piață și câte V2-uri?

 

Când privești imaginea de ansamblu, nu mai există “fanboys”.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Păi V2 față de L2 are 2 distribuții, nr dublu de arbori cu came, conducte de răcire mai multe, implicit costuri în +. Așa că au apărut cioapăre L2.

Să vedem când apare primul harli cu arhitectura asta! 😜

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, DesertEagle said:

Exista solutii mult mai bune pentru capacitati mari, vezi GoldWing 1800 cc 6 boxer sau K 1600 6 linie, sau Ducati v4. Poate nici astea nu au cuplu suficient...

 

Sunt alternative care pot fi mai bune în anumite contexte specifice. Dar aici vorbeam despre bicilindre și || 2 versus V2.

 

Despre V2 și V4 Ducati mă pronunț în cunoștință de cauză și experiență proprie: aceste două motoare sunt complementare, nu suplimentare (așa cum vrea marketingul de la Ducati să te facă să crezi). Pe Panigale sau Diavel merge foarte bine V4; pe Multistrada sau Streetfighter, V2-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

24 minutes ago, iama said:

De ce ? De ce nu invers sau toate variantele? Care e explicatia ?

 

Motorul V4 este gândit pentru turații și putere de vârf - i.e., top speed. Se potrivește foarte bine pe o motocicletă carenată (sau cu ceva protecție la vânt), stabilă, gândită să atingă viteze mari pe asfalt. Panigale sau Diavel sunt astfel de motociclete.

 

V2-ul are pistoane și biele mai mari și mai grele. La cilindree similară, nu se va tura la fel de mult ca un V4 (pistoane mai multe și mai mici), dar va avea cuplu mai mare și o elasticitate mai bună în livrarea puterii - livrează performanța mai jos și mai “instant”. Adică ceea ce vrei pe un tourer pe care-l vei încărca cu pasager și bagaje sau/și cu care vrei să te joci și în afara asfaltului (Multistrada), sau pe o motocicletă de prosteală/huligăneală (Streetfighter).

 

Bineînțeles, Ducati au investit mult în motorul V4, iar acum vor să-l rentabilizeze punându-l pe cât mai multe modele din gamă. Dar cine a mers pe Multistrada V2 sau un streetfighter bicilindru, îi percepe neajunsurile în anumite aplicații.

 

Înțeleg ce spune @DesertEagle legat de design-ul învechit al V2-ului  Testastretta de la Ducati și are dreptate: motorul ăla are practic 20 de ani și se bazează pe un concept apărut acum 50. Este un motor plăcut și destul de rafinat, dar își arată vârsta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello.

Motocicleta din titlu urmeaza sa apara.

Cateva poze pentru clatit ochiul:

1_D_edithoriz_1.thumb.jpg.0d0b15809e9f5f89d3fcd6541a75cb54.jpg  9APRILIA-RS-457-1176x588.thumb.jpeg.5dfdb04a642dc813d8d80d8a10d5a24d.jpeg

 

Desi genul asta de motococlete nu ma intereseaza, asta mi-a starnit interesul prin prisma propulsorului si a unei analogii cu sora mai mare RS660. Propulsorul in cauza este un paralel twin si ma astept ca in ceva vreme sa capete ca si sora mai mare un frate mai salbatic cu numele de Tuareg.

Din ce inteleg, va fi marketata pentru incepatori si astfel propulsorul va fi limitat la 35kw sau 48hp, intrebarea mea pentru cei mai priceputi sau mai ancorati in aceasta lume este , cam care ar fi puterea reala pe care o poate dezvolta acest propulsor ?

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

Un lucru bun care a ieșit din achiziția Ducati de către Grupul VW (în afară de motorul Desmosedici Stradale):

 

N-ar fi rea deloc tehnologia asta de implementat, dar mai avem de așteptat câțiva ani. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Japonezii fac ceea ce europenii au început de câțiva ani - și au fost huliți pentru asta, că au început să fabrice "chinezării" :) 

 

În realitate, japonezii produc/asamblează în China de mulți ani.

 

@l.u.v@ivan pedala@Kristian K@Cavaleru - după contopirea topic-urilor cu cel despre Aprilia RS457, a rămas titlul greșit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Cavaleru changed the title to Noutati moto
1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Japonezii fac ceea ce europenii au început de câțiva ani - și au fost huliți pentru asta, că au început să fabrice "chinezării" :) 

 

În realitate, japonezii produc/asamblează în China de mulți ani.

 

@l.u.v@ivan pedala@Kristian K@Cavaleru - după contopirea topic-urilor cu cel despre Aprilia RS457, a rămas titlul greșit.

 

nu mai stiu care era titlu corect sper ca e ok asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto
25 minutes ago, Cavaleru said:

nu mai stiu care era titlu corect sper ca e ok asa

 

Merci.

 

Ducati va intra pe piața supermoto cu un monocilindru de 659cc.

 

image.thumb.png.2c91f287f7d2e9333c677edd29a743d3.png image.thumb.png.e3a272a6661bde6f5b45cbff82834640.png

 

Ceva aproape identic cu trioul austriac de KTM 690 SMC R/Husqvarna 701 SM/ GasGas SM 700, doar că probabil la suprapreț de Ducati. Păcat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.09.2023 la 16:01, PzKpfW a spus:

 

A apărut deja, s-a discutat pe alt topic.

 

Posibil să apară o versiune și de Tuareg cu acest motor, probabil puțin detunat ca putere maximă pentru mai multă longevitate și cuplu.

Intrebarea mea era care este potentialul acestui motor, avand in vedere ca in aceasta motocicleta el va fi limitat pentru A2?

La 17.09.2023 la 16:03, PzKpfW a spus:

 

Merci.

 

Ducati va intra pe piața supermoto cu un monocilindru de 659cc.

 

image.thumb.png.2c91f287f7d2e9333c677edd29a743d3.png image.thumb.png.e3a272a6661bde6f5b45cbff82834640.png

 

Ceva aproape identic cu trioul austriac de KTM 690 SMC R/Husqvarna 701 SM/ GasGas SM 700, doar că probabil la suprapreț de Ducati. Păcat.

Concurenta e intotdeauna benefica, mai ales ca 690 este singur pe piata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În principiu da. Dar cunoscându-i pe cei de la Ducati, vor pune o furcă Öhlins pe ea și ceva bord LCD și o vor vinde cu 25% mai scump decât KTM. În rest va fi probabil fix același lucru: monocilindru mare cu 70-75cp, șasiu din oțel tubular și o greutate de vreo 160kg la plin. Când am văzut inițial pozele spion, credeam că este noul KTM SMC R în teste.

 

Ar fi fost o ocazie foarte bună să lanseze un model diferit față de austrieci, un SM de 400-500cc și 100 și ceva de kg (i.e., un supermoto adevărat) și să intre pe o nișă pe care KTM nu mai are niciun model (de stradă).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

24 minutes ago, Escanor said:

 

Aici le va fi foarte greu chinezilor. Este o nișă pe care nici japonezii (și într-o oarecare măsură nici europenii) nu au reușit să se impună. Cei care cumpără motocicletele astea nu caută neapărat preț bun. Iar ei (încă?) doar asta oferă. Nici la design nu s-au chinuit deloc: copy/paste, nu că s-ar pricepe la altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.topspeed.com/upcoming-suzuki-gsx-s1000x-all-you-need-to-know-about-the-new-sport-tourer/

Ducati a avut azi ceva prezentare: "noul" Multistrada V4S Grand Tour. Vine undeva intre Pikes Peak și Rally. Aceeași Mărie cu altă pălărie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 9/19/2023 at 8:43 AM, Escanor said:

"noul" Multistrada V4S Grand Tour. Vine undeva intre Pikes Peak și Rally. Aceeași Mărie cu altă pălărie.

 

Mai degrabă o nouă variantă de echipare. Este o Multi V4 normală cu alt colorit și laterale standard.

 

1 hour ago, DKW said:

1300 geseu, frumos ca un pui de strutz.

 

Încă vreo câteva poze cu noua "față".

 

image.thumb.png.6e9c724b6dcb01901791f4747982e281.png image.thumb.png.586706f8429cefa468a5b7e285dca405.png image.thumb.png.ca9883f79f0c6cb9454612269b9b3ac8.png

 

Personal nu mi se pare urât, doar generic. Ceea ce ar putea fi mai rău. Farurile asimetrice erau marca motocicletelor BMW. Modelele astea noi au un design oarecare și pot fi ușor confundate cu ceea ce scot chinezii de exemplu.

 

Contează mai puțin, oricum se va vinde.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...