Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Partea bună este că motocicleta pare mai mică decât modelul vechi - și clar este mai ușoară (237kg la plin).

 

image.thumb.png.8e0ee2100e535cce053339f1c91f93b4.png image.thumb.png.053b24269da0bcf5566156f545c6f585.png

 

Dar farul ăla (și alte câteva elemente) par chinezisme.

 

image.thumb.png.feed488f50cf1a58b4b101db3aff10ba.png

 

Și da, sunt două variante de echipare (cel puțin): una cu semnalele integrate în handguard-uri, cealaltă cu semnale separate.

 

image.thumb.png.88d3147d5e69790a350256c32e43f40e.png

 

Legat de modele în sine, vor fi trei:

  • R 1300 GS (standard)
  • R 1400 GS (varianta Adventure)
  • M 1300 GS (despre care nu se știe mare lucru, posibil să fie o variantă orientată spre sport-touring pe asfalt)

 

14 hours ago, DKW said:

P90522720_highRes_the-new-bmw-r-1300-g.jpg

 

Șasiu complet diferit față de generațiile anterioare. Cam toată lumea merge spre aluminiu/compozit pentru secțiunea spate. Dar rezervorul ăla stă încă foarte sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este superb...dar si pretul pe masura. Deja in configurator ajunge la aprox. 26.000 unul echipat cam cu tot ce este esential. GSA care probabil ca apare peste 1 an, va fi clar peste 30.000 intr-o echipare superioara.

Multi bani, dar nu mult peste concurenta.

 

Cred insa ca nu merita trecerea de la 1250, decat daca te dau banii afara din casa. La capitolul tech, este discutabil. 

ACC...nu stiu cata lume il foloseste

Blind Spot Assist...cred ca incurca mai mult 

Colision Prevention...si aici discutabil, am pe masini de multi ani si chiar daca sistemul s-a tot perfectionat, tot am momente cand se activeaza de la fantome, sau intervine in situatii inoportune

 

Semnalizarea in Handguard iara e "ciudata". Arata bine, dar este asa de expusa. 

 

In consecinta, un model foarte frumos (gusturiile nu se discuta) care are pe el tot ce are concurenta. Probabil ca multi care au de la 1200 in jos, se gandesc la trecerea spre 1300.

Imediat intra la drivetest si vom sti mai multe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

54 minutes ago, Escanor said:

Iar pe parte de dotari tehnice e top

 

Dar și rivalii direcți cam sunt. Ceea ce va face diferența în vânzări va fi în continuare brand-ul, independent de cum arată sau câtă tehnologie are pe el. Preconizez că se va vinde la fel de bine ca modelele anterioare.

 

37 minutes ago, MaxMusterman said:

Multi bani, dar nu mult peste concurenta.

 

Exact. Cam acolo sunt prețurile oricum. Doar KTM-ul este abordabil (iei un 1290SAS/SAR echipat binișor la 20.000€) ...încă.

 

39 minutes ago, MaxMusterman said:

Blind Spot Assist...cred ca incurca mai mult 

 

Din contră, este probabil printre cele mai bune sisteme de siguranță la ora actuală. Din păcate are nevoie de multă electronică (radare) pentru a funcționa. Clar mai util decât ACC-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, PzKpfW said:

Partea bună este că motocicleta pare mai mică decât modelul vechi - și clar este mai ușoară (237kg la plin).

Aceeasi greutate cu modelul aircooled-ul din 2007-2010. Se putea si mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, MaxMusterman a spus:

Probabil ca multi care au de la 1200 in jos, se gandesc la trecerea spre 1300.

Mai degrabă cei care suferă dacă nu sunt văzuți pe cel mai nou model atunci când umplu case-urile cu bere la pet de la mega! 😈

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cineva sta in unghiul tau mort cand esti pe mobra atat cat sa fie nevoie de senzorul ala inseamna ca mergi foarte prost.


 

PS Ce e ACC?

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

Partea bună este că motocicleta pare mai mică decât modelul vechi - și clar este mai ușoară (237kg la plin).

 

image.thumb.png.8e0ee2100e535cce053339f1c91f93b4.png image.thumb.png.053b24269da0bcf5566156f545c6f585.png

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

 

image.thumb.png.88d3147d5e69790a350256c32e43f40e.png

 

 


 

Sa-i invete cineva si pe astia sa regleze handguardurile alea...

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

 

Dar și rivalii direcți cam sunt. Ceea ce va face diferența în vânzări va fi în continuare brand-ul, independent de cum arată sau câtă tehnologie are pe el. Preconizez că se va vinde la fel de bine ca modelele anterioare.

 

Nu chiar. Nu prea are nimeni chiar toate dotările pe un model: 

 

1. ACC

2. Blind Spot

3. Suspensie Activa

4. Suspensie Adaptativă (ca la Harley de se lasă la semafor și se ridică în mers)

5. Parbriz electric

6. Închidere centralizata.

 

Daca îmi ziceți un concurență care sa le aibă pe toate.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Speedy.K said:

Daca cineva sta in unghiul tau mort cand esti pe mobra atat cat sa fie nevoie de senzorul ala inseamna ca mergi foarte prost.


 

PS Ce e ACC?


 

Sa-i invete cineva si pe astia sa regleze handguardurile alea...

ACC - Adaptive Cruise Control

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Escanor said:

Daca îmi ziceți un concurență care sa le aibă pe toate

 

În afară de lăsatul jos la semafor (o prostie care abia așteaptă să se strice), cred că Multi V4S le are pe toate.

 

42 minutes ago, Geologu said:

Îi știți pe grașii aia din filmul Wall-E? Fix așa o să ajungem.

 

Absolut. Motociclismul era ultima redută de “puritanism”. Se cam termină și aici: cutii automate, suspensii care se lasă la semafor, ACC, etc. Or să ajungă să meargă singure SUV-urile astea pe 2 roți.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
32 minutes ago, MaxMusterman said:

E vorba de Sisteme care ajuta.

 

Depinde de sisteme. Cornering ABS sau traction control sunt niște adiții foarte bune pentru drumurile publice, mai ales când puterile devin din ce în ce mai mari. Adaptive cruise control în schimb? O prostie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, MaxMusterman a spus:

 

E vorba de Sisteme care ajuta. Sincer, pe 2 roti, e bine sa le ai...e nevoie de 1 sec sa se intrample o tragedie.


Si rotile ajutatoare ajuta teoretic. Teoretic. Practic nimeni n-a invatat vreodata sa mearga pe bicicleta pana nu le-a dat jos. Si cu cat a mers mai mult cu ele, cu atat a invatat apoi mai greu.

Cine vrea sa ajunga la 90 de ani pe motocicleta fara sa stie, de fapt, sa mearga, n-are decat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, Geologu a spus:

Deci până la urmă ce face mai exact cornering ABS?

Abs ul normal nu functioneaza cand esti inclinat. Cu varianta noua, de Cornering abs, ai emu cu senzoristica, aia impreuna stiu pozitia motocicletei-cat de inclinata, si daca franezi inclinat, ai abs-iti taie frana daca moto da sa pice/roata se blocheaza. La abs normal blochezi rotile, daca esti inclinat. la cornering nu.

Vezi ca sunt niste clipuri pe iutube, scrie cornering abs si vezi inventia. Prima data a fost introdusa de ktm, pe modele de fabrica-ei au si exemplul cel mai misto pe iutub.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...