PzKpfW Postat Septembrie 23, 2023 Share Postat Septembrie 23, 2023 R GS-ul nu a fost niciodată o motocicletă frumoasă, dar avea carismă și prezență. Până acum. Chinezii însă nu au probleme cu design-ul. Găsiți sursele de inspirație. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Septembrie 28, 2023 Share Postat Septembrie 28, 2023 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DesertEagle Postat Septembrie 28, 2023 Share Postat Septembrie 28, 2023 Acum 7 ore, RedRat a spus: Ha, ha! "Unladen weight 237 kg", cred ca asta e un altfel de a spune ca tot 270 kg are la plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 28, 2023 Share Postat Septembrie 28, 2023 Mda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 29, 2023 Share Postat Septembrie 29, 2023 Partea bună este că motocicleta pare mai mică decât modelul vechi - și clar este mai ușoară (237kg la plin). Dar farul ăla (și alte câteva elemente) par chinezisme. Și da, sunt două variante de echipare (cel puțin): una cu semnalele integrate în handguard-uri, cealaltă cu semnale separate. Legat de modele în sine, vor fi trei: R 1300 GS (standard) R 1400 GS (varianta Adventure) M 1300 GS (despre care nu se știe mare lucru, posibil să fie o variantă orientată spre sport-touring pe asfalt) 14 hours ago, DKW said: Șasiu complet diferit față de generațiile anterioare. Cam toată lumea merge spre aluminiu/compozit pentru secțiunea spate. Dar rezervorul ăla stă încă foarte sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 29, 2023 Autor Share Postat Septembrie 29, 2023 Mie incepe sa-mi placa cum arata, din toate modelele astea ADV arata futurist. Iar pe parte de dotari tehnice e top Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaxMusterman Postat Septembrie 29, 2023 Share Postat Septembrie 29, 2023 Este superb...dar si pretul pe masura. Deja in configurator ajunge la aprox. 26.000 unul echipat cam cu tot ce este esential. GSA care probabil ca apare peste 1 an, va fi clar peste 30.000 intr-o echipare superioara. Multi bani, dar nu mult peste concurenta. Cred insa ca nu merita trecerea de la 1250, decat daca te dau banii afara din casa. La capitolul tech, este discutabil. ACC...nu stiu cata lume il foloseste Blind Spot Assist...cred ca incurca mai mult Colision Prevention...si aici discutabil, am pe masini de multi ani si chiar daca sistemul s-a tot perfectionat, tot am momente cand se activeaza de la fantome, sau intervine in situatii inoportune Semnalizarea in Handguard iara e "ciudata". Arata bine, dar este asa de expusa. In consecinta, un model foarte frumos (gusturiile nu se discuta) care are pe el tot ce are concurenta. Probabil ca multi care au de la 1200 in jos, se gandesc la trecerea spre 1300. Imediat intra la drivetest si vom sti mai multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 29, 2023 Share Postat Septembrie 29, 2023 54 minutes ago, Escanor said: Iar pe parte de dotari tehnice e top Dar și rivalii direcți cam sunt. Ceea ce va face diferența în vânzări va fi în continuare brand-ul, independent de cum arată sau câtă tehnologie are pe el. Preconizez că se va vinde la fel de bine ca modelele anterioare. 37 minutes ago, MaxMusterman said: Multi bani, dar nu mult peste concurenta. Exact. Cam acolo sunt prețurile oricum. Doar KTM-ul este abordabil (iei un 1290SAS/SAR echipat binișor la 20.000€) ...încă. 39 minutes ago, MaxMusterman said: Blind Spot Assist...cred ca incurca mai mult Din contră, este probabil printre cele mai bune sisteme de siguranță la ora actuală. Din păcate are nevoie de multă electronică (radare) pentru a funcționa. Clar mai util decât ACC-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 29, 2023 Share Postat Septembrie 29, 2023 1 hour ago, PzKpfW said: Partea bună este că motocicleta pare mai mică decât modelul vechi - și clar este mai ușoară (237kg la plin). Aceeasi greutate cu modelul aircooled-ul din 2007-2010. Se putea si mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 29, 2023 Share Postat Septembrie 29, 2023 15 minutes ago, DKW said: modelul aircooled Nu ai cum să compari. Au ajuns practic la aceeași greutate cu cea a unui model care nu are sistem activ de răcire și cu mult mai puțină electroică pe el. Este totuși bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 29, 2023 Share Postat Septembrie 29, 2023 Acum 3 ore, MaxMusterman a spus: Probabil ca multi care au de la 1200 in jos, se gandesc la trecerea spre 1300. Mai degrabă cei care suferă dacă nu sunt văzuți pe cel mai nou model atunci când umplu case-urile cu bere la pet de la mega! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Septembrie 29, 2023 Share Postat Septembrie 29, 2023 Hmmm deci adv va fi R1400GS? asta intr-un an, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 29, 2023 Share Postat Septembrie 29, 2023 Probabil. Însă doar numele va fi diferit, nu și cilindreea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 29, 2023 Share Postat Septembrie 29, 2023 (editat) Daca cineva sta in unghiul tau mort cand esti pe mobra atat cat sa fie nevoie de senzorul ala inseamna ca mergi foarte prost. PS Ce e ACC? Acum 8 ore, PzKpfW a spus: Partea bună este că motocicleta pare mai mică decât modelul vechi - și clar este mai ușoară (237kg la plin). Acum 8 ore, PzKpfW a spus: Sa-i invete cineva si pe astia sa regleze handguardurile alea... Editat Septembrie 29, 2023 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Septembrie 29, 2023 Autor Share Postat Septembrie 29, 2023 Acum 7 ore, PzKpfW a spus: Dar și rivalii direcți cam sunt. Ceea ce va face diferența în vânzări va fi în continuare brand-ul, independent de cum arată sau câtă tehnologie are pe el. Preconizez că se va vinde la fel de bine ca modelele anterioare. Nu chiar. Nu prea are nimeni chiar toate dotările pe un model: 1. ACC 2. Blind Spot 3. Suspensie Activa 4. Suspensie Adaptativă (ca la Harley de se lasă la semafor și se ridică în mers) 5. Parbriz electric 6. Închidere centralizata. Daca îmi ziceți un concurență care sa le aibă pe toate..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Septembrie 29, 2023 Share Postat Septembrie 29, 2023 1 hour ago, Speedy.K said: Daca cineva sta in unghiul tau mort cand esti pe mobra atat cat sa fie nevoie de senzorul ala inseamna ca mergi foarte prost. PS Ce e ACC? Sa-i invete cineva si pe astia sa regleze handguardurile alea... ACC - Adaptive Cruise Control Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 29, 2023 Share Postat Septembrie 29, 2023 Thanks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geologu Postat Septembrie 29, 2023 Share Postat Septembrie 29, 2023 Îi știți pe grașii aia din filmul Wall-E? Fix așa o să ajungem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 29, 2023 Share Postat Septembrie 29, 2023 3 hours ago, Escanor said: Daca îmi ziceți un concurență care sa le aibă pe toate În afară de lăsatul jos la semafor (o prostie care abia așteaptă să se strice), cred că Multi V4S le are pe toate. 42 minutes ago, Geologu said: Îi știți pe grașii aia din filmul Wall-E? Fix așa o să ajungem. Absolut. Motociclismul era ultima redută de “puritanism”. Se cam termină și aici: cutii automate, suspensii care se lasă la semafor, ACC, etc. Or să ajungă să meargă singure SUV-urile astea pe 2 roți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 18, 2023 Share Postat Octombrie 18, 2023 Ducati va lansa o versiune "RS" pentru Multistrada V4. Motor cu desmo (cel de pe Streefighter), etriere Brombo Stylema, roți de 17 și probabil vreo 35.000€+. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaxMusterman Postat Octombrie 18, 2023 Share Postat Octombrie 18, 2023 La 30.09.2023 la 0:01, Geologu a spus: Îi știți pe grașii aia din filmul Wall-E? Fix așa o să ajungem. E vorba de Sisteme care ajuta. Sincer, pe 2 roti, e bine sa le ai...e nevoie de 1 sec sa se intrample o tragedie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 18, 2023 Share Postat Octombrie 18, 2023 32 minutes ago, MaxMusterman said: E vorba de Sisteme care ajuta. Depinde de sisteme. Cornering ABS sau traction control sunt niște adiții foarte bune pentru drumurile publice, mai ales când puterile devin din ce în ce mai mari. Adaptive cruise control în schimb? O prostie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 18, 2023 Share Postat Octombrie 18, 2023 1 oră în urmă, MaxMusterman a spus: E vorba de Sisteme care ajuta. Sincer, pe 2 roti, e bine sa le ai...e nevoie de 1 sec sa se intrample o tragedie. Si rotile ajutatoare ajuta teoretic. Teoretic. Practic nimeni n-a invatat vreodata sa mearga pe bicicleta pana nu le-a dat jos. Si cu cat a mers mai mult cu ele, cu atat a invatat apoi mai greu. Cine vrea sa ajunga la 90 de ani pe motocicleta fara sa stie, de fapt, sa mearga, n-are decat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geologu Postat Octombrie 18, 2023 Share Postat Octombrie 18, 2023 Deci până la urmă ce face mai exact cornering ABS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Octombrie 18, 2023 Share Postat Octombrie 18, 2023 Acum 13 minute, Geologu a spus: Deci până la urmă ce face mai exact cornering ABS? Abs ul normal nu functioneaza cand esti inclinat. Cu varianta noua, de Cornering abs, ai emu cu senzoristica, aia impreuna stiu pozitia motocicletei-cat de inclinata, si daca franezi inclinat, ai abs-iti taie frana daca moto da sa pice/roata se blocheaza. La abs normal blochezi rotile, daca esti inclinat. la cornering nu. Vezi ca sunt niste clipuri pe iutube, scrie cornering abs si vezi inventia. Prima data a fost introdusa de ktm, pe modele de fabrica-ei au si exemplul cel mai misto pe iutub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.