Sari la conținut

13 IndianOil Grand Prix of India


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

Honda enjoyed a decent weekend at the Indian MotoGP, with Marquez on the podium for the sprint race and ninth in Sunday’s grand prix after crashing while in fourth.

Joan Mir finished fifth in the grand prix.

 

In sfarsit un weekend fericit pentru Honda. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 292
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 22 minute, nike a spus:

Honda enjoyed a decent weekend at the Indian MotoGP, with Marquez on the podium for the sprint race and ninth in Sunday’s grand prix after crashing while in fourth.

Joan Mir finished fifth in the grand prix.

 

In sfarsit un weekend fericit pentru Honda. :friends:

 

Singuru de pana acum, iar probabil daca isi anunta MM plecarea, va ramane singuru :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-aș zice că fericit pt o echipă care a dominat ani buni campionatul!

Înțeleg că japonezii au avut ceva date de la competițiile din Asia - Pacific care includ și circuitul indian, mi se pare că ar putea fi motivul rezultatelor mai bune aici.

A mai fost la f1 un pilot care nu s-a ținut pe picioare la finalul unei curse, nu-mi amintesc acum cine.

Mărgelatu' bine de tot în cursă! Bez s-a dus a la Lorenzo în față, Martin s-a bătut tot timpul cu cineva și jos pălăria pt că a făcut-o și în ultimul tur chiar dacă era epuizat, duelul cu Q a fost fair și OK pt că niciunul din ei nu e mm - mârlan. Bag a făcut ce știe el mai bine, la fel și mm...

Una peste alta mișto cursă, am văzut acum înregistrarea și nu știam nimic pt că nu am deschis înainte nici o sursă de informare.

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, ENEOS a spus:

Una peste alta mișto cursă

nu cred ca mai era asa 'misto' daca nu cadea peco.

mai lua avans de 4 pt si arata cam naspa situatia.

 

celebra constanta si super damage limitation a-la-Peco..

cand revenim acum pe circuite 'clasice' iar scoate masiv capu Peco.

 

il uraste lumea ba ca sora-sa, ba ca ce fata are, ca plm a iesit campion si o sa iasa iar ca omu ii da coxXx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iese o laie!

 

Jorge Martin campion! Meritat cu varf si îndesat.

 

Legat de problemele lui Banannia eu cred ca au uitat moșii ăia sa ii strângă bine rulmenții de la jug! :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, B.B. a spus:

Iese o laie!

 

Jorge Martin campion! Meritat cu varf si îndesat.

 

Eu zic ca Bez il merita mai mult ca si JM. Merge cu o motocicleta spec 2022 si le da clasa de multe ori la ambii piloti cu spec 2023. Se vede la start diferenta dintre cei care primesc update-uri si cei care merg cu spec mai vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ioio_viola a spus:

 

Eu zic ca Bez il merita mai mult ca si JM. Merge cu o motocicleta spec 2022 si le da clasa de multe ori la ambii piloti cu spec 2023. Se vede la start diferenta dintre cei care primesc update-uri si cei care merg cu spec mai vechi.

Daca se bulesc PB si JMa atunci are toate șansele! Why not! 

--------

 

Stati sa vedeti, ca daca iese JMa sau Bez campion si nu Peco atunci Ducati o sa-i urmeze sfatul si o sa dea la echipele client motociclete cu limitare, ca sa castige doar alea Factory, cum bine sugera Peconel la inceput de sezon.

Si intre timp se muta si MMeu la Grisini si o sa aiba o mobra mai naspeta ca Honda.. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, B.B. a spus:

Iese o laie!

 

Jorge Martin campion! Meritat cu varf si îndesat.

 

Legat de problemele lui Banannia eu cred ca au uitat moșii ăia sa ii strângă bine rulmenții de la jug! :D

 

 

Acum 1 oră, ioio_viola a spus:

 

Eu zic ca Bez il merita mai mult ca si JM. Merge cu o motocicleta spec 2022 si le da clasa de multe ori la ambii piloti cu spec 2023. Se vede la start diferenta dintre cei care primesc update-uri si cei care merg cu spec mai vechi.

degeaba baieti, merita unu sau altu.

exceptie ceva greseli peco e mereu sus.

nu termina pe 7-8-10.

fapte.

 

*exceptie acel loc  16..

 

image.thumb.png.a76fd6fc01050720a20a4ab87a1e9c68.png

multi de 1 si 2 copii, un 3 izolat..

spune multe.

 

asta e manvra lui Peco - Campion cu 5DNF -uri, e traditie.

Mai are 2 si e gata.

 

asta e martin..

image.thumb.png.4b0c222639053d6ad9cd8a95b3c1f6ae.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, B.B. a spus:

 

Stati sa vedeti, ca daca iese JMa sau Bez campion si nu Peco atunci Ducati o sa-i urmeze sfatul si o sa dea la echipele client motociclete cu limitare, ca sa castige doar alea Factory, cum bine sugera Peconel la inceput de sezon.

 

Si intre timp se muta si MMeu la Grisini si o sa aiba o mobra mai naspeta ca Honda.. :lol:

Ar fi umblat ei la surubele si pana acum, insa in momentul de fata este useless, avand in vedere ca prestatiile lui PB1 sunt loterie. Insa pe final de sezon, daca treaba se impute, ne putem astepta la ordine sau la motorete manarite. Este in stilul lor. Nu stiu daca ai vazut ce fata avea Ciabatti la cazatura lui FB... barca ar fi supt 10 pastile de vitamina C de 1000. Faptul ca a castigat un alt pilot Ducati, nu a adus prea multa bucurie la scuderie. 

 

Trebuie sa fim realisti, in momentul asta, nici Honda, nici Yamaha nu au motorete capabile sa se confrunte cu Ducati. MM pe Ducati GP23 ar performa mult mai aproape de ceea ce poate, cu conditia sa se poata adapta la motoreta. Daca se adapteaza, nu ii vad bine pe FB, JM, MB.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, frigider a spus:

degeaba baieti, merita unu sau altu.

exceptie ceva greseli peco e mereu sus.

nu termina pe 7-8-10.

fapte.

 

*exceptie acel loc  16..

Ma frend,tu vad ca esti fan si n-ai inteles insasi chintesenta abordarii unui titlu mondial - constanta si cat mai putine abandonuri.

Pecco e sus...cand sta in picioare.Dar nu prea sta.

A abandonat in aprox 30% din curse.ENORM.

Bagnaia a luat un campionat doar pt ca nu avea cu cine sa se bata in 2022 si cand s-a batut,celelalt era pe o martoaga.Si acum daca ia campionatul va fi la fel - e un vid de putere imens.Astan nu inseamna ca PEcco e un mare campion,ci doar ca e gol in jurul lui.

 

Pre 2020,Bagnaia iesea pe 3-4 in campionat cu asemenea prestatii.Acum are prima sansa.Intradevar.Dar asta nu inseamna ca e super pilot.

Acum 19 minute, xt600 a spus:

Trebuie sa fim realisti, in momentul asta, nici Honda, nici Yamaha nu au motorete capabile sa se confrunte cu Ducati. MM pe Ducati GP23 ar performa mult mai aproape de ceea ce poate, cu conditia sa se poata adapta la motoreta. Daca se adapteaza, nu ii vad bine pe FB, JM, MB.. 

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, xt600 a spus:

Ar fi umblat ei la surubele si pana acum, insa in momentul de fata este useless, avand in vedere ca prestatiile lui PB1 sunt loterie. Insa pe final de sezon, daca treaba se impute, ne putem astepta la ordine sau la motorete manarite. Este in stilul lor. Nu stiu daca ai vazut ce fata avea Ciabatti la cazatura lui FB... barca ar fi supt 10 pastile de vitamina C de 1000. Faptul ca a castigat un alt pilot Ducati, nu a adus prea multa bucurie la scuderie. 

 

Exact asa imi par bosorogii aia de la Ducati, de o "perfidenie" iesita din comun.. nu e nimic sincer si onest pe fata lor, au exact fete de PSD-isti de prima mana, sau PNL-isti, sau politicieni.. smen si vrajeala scrie pe fata lor. Cum de le merg motoretele alea nu inteleg, dar bine ca merg! :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, therocketscientist1 a spus:

Ce analogii :)))))))))))

Desi nu are nicio treaba realitatea cu aceste analogii, de dragul discutiei, plusez si eu:

Au furat (cu regulamentul in mana), dar au si dat (motociclete factory spec clientilor).

Exact! :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

Astan nu inseamna ca PEcco e un mare campion,ci doar ca e gol in jurul lui.

Cam da... din pacate. Daca s-ar face o grila ideala, in care sa figureze cei mai mari campioni din istoria acestei discipline, Peco nu cred ca ar prinde loc intre cei 22-24. Nici Q, nici Mir. 

Acum 26 minute, therocketscientist1 a spus:

....dar au si dat (motociclete factory spec clientilor).

Cu siguranta, nu din altruism si nici pe gratis. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, xt600 a spus:

Cu siguranta, nu din altruism si nici pe gratis. 

Decat spec A sau B japonez pe bani, mai bine factory european pe bani. Zic si eu. Nu stiu cum ar proceda altii. Sau de fapt stiu. Yamaha nu are satelit, iar despre LCR se discuta ca ar fi gata sa schimbe dupa ce se finalizeaza contractul actual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toți cei trei protagoniști la titlu sunt pe motociclete Ducati, inclusiv unul pe un model vechi de 1 an. Asta nu se face cu "șmen" și "perfidenie". Au ingineri și echipe tehnice foarte bune.

 

25 minutes ago, xt600 said:

Cu siguranta, nu din altruism si nici pe gratis. 

 

Pentru date și dezvoltare, dar per total este un cost suplimentar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

Bagnaia a luat un campionat doar pt ca nu avea cu cine sa se bata in 2022 si cand s-a batut,celelalt era pe o martoaga.Si acum daca ia campionatul va fi la fel - e un vid de putere imens.Astan nu inseamna ca PEcco e un mare campion,ci doar ca e gol in jurul lui.

 

Putem zice acelasi lucru despre MM93 in 2018 si 2019? Chiar si in 2017 desi acolo a fost mai strans scorul... 

 

Eu am mai zis, nu conteaza doar pilotul cat conteaza cat de buna e combinatia pilot+moto. degeaba esti pilot bun daca nu ai material calumea cu care sa mergi (MM sau FQ recent, VR46 la Ducati) si la fel degeaba ai material daca nu ai pilot constant care sa puncteze sus cu el (vezi Aprilia in ultimii 2 ani)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, ioio_viola said:

nu conteaza doar pilotul cat conteaza cat de buna e combinatia pilot+moto

 

Corect, însă sunt câțiva piloți excepționali care pot câștiga curse (cel puțin) pe o motocicletă care nu este neapărat cea mai bună. Marc Márquez este unul dintre ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, ioio_viola a spus:

Putem zice acelasi lucru despre MM93 in 2018 si 2019? Chiar si in 2017 desi acolo a fost mai strans scorul...

NU,nu putem.Te-a eludat exact ideea principala a comentariului meu,insa e foarte bine sa comparam tocmai ca sa ne dam seama cat de departe e PEcco - ia uita-te si socoteste matale de cate ori a abandonat MM in cei 3 ani amintiti de tine : 2017 : 3 abandonuri  /2018 - 3/ 2019 - 1.Se compara???

Ok,in 2018 concurentul direct Dovizioso nu a facut mare lucru,si in 2019 nici atat,dar a adus undeva la 250 de puncte tot timpul.In 2017 insa a fost destul de strans,tocmai de aceea - pt ca cele 3 abandonuri coroborate cu o prestatie decenta a lui Dovi l-au adus foarte aproape de MM.

 

Ori Bagnaia a luat titlul in 2022 cu fuckin 6 abandonuri plus vreo 2 curse cu clasari destul de slabe locul 8,9,reusind sa stranga 265 puncte intr-un an cu 20gp'uri deci cu un procentaj de 53% puncte acumulate,in timp ce in anii la care faci tu referire se disputau cu 2 mai putine.Cu 265 de puncte,Bagnaia in acei ani s-ar fi batut cu Dovi pt locul 2.Deci...da.Bun baiatul :P

Bagnaia a luat titlul 2022 doar pt ca Fabio l-a scapat din maini,nu de altceva.

Acum 45 minute, ioio_viola a spus:

Eu am mai zis, nu conteaza doar pilotul cat conteaza cat de buna e combinatia pilot+moto. degeaba esti pilot bun daca nu ai material calumea cu care sa mergi (MM sau FQ recent, VR46 la Ducati) si la fel degeaba ai material daca nu ai pilot constant care sa puncteze sus cu el (vezi BAGNAIA in 2022 !!!)

:agree:

 

In alta ordine de idei,ceva foarte interesant - Pedrosa suspects Ducati of ‘hiding’ system to keep rear wheel on the ground :

 

During a recent practice session for the MotoGP Grand Prix in India, Pedrosa pointed out an unusual bounce in the rear wheel of the Ducati bike, something he had also noticed when he trailed Bagnaia in Misano :

“That bounce that the Ducati has on the wheel, I don’t know if you’ve been able to see it, but I saw it a lot when I followed him in Misano. That’s very strange; that wheel with that kind of bounce is not natural. There’s some mechanism there; they must have something done that we haven’t fully analyzed.”

He speculated that the peculiar bounce might be related to a mechanism housed in the large box located at the rear of the Ducati bikes. This mechanism, he believes, might be assisting the wheel in maintaining contact with the ground, especially during instances when the bike’s front tends to lift.

 

Pedrosa’s observations are reminiscent of the time when Ducati first introduced the moving height regulation system (not the launch system) during the 2020 Malaysian GP on Jack Miller’s bike, who was then racing with Pramac. Alex Rins of Suzuki was the first to notice something unusual about that bike. Initially, not much heed was paid to Rins’ observations, but eventually, Ducati’s height regulation system was confirmed to be real and played a significant role in shaping modern MotoGP.

In recent times, it’s been common to see prototypes lifting their rear wheels several centimeters during certain braking maneuvers, causing instability. Pedrosa’s observations suggest that Gigi Dall’Igna, known for his expertise in aerodynamics and MotoGP innovations, might have found a solution to this issue. If such a system exists and is purely mechanical without any electronically driven hydraulic components, it would comply with the current MotoGP regulations.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...